Stiri

Consiliul Director FRB a hotărât ce se întâmplă cu echipele care nu pot participa la turnee

Consiliul Director al FRB a luat mai multe decizii cu privire la următoarele turnee din competiţiile masculine şi feminine, în contextul pandemiei de coronavirus.

Astfel, FRB a anunţat chiar posibilitatea unor turnee „tampon” pentru cei care ratează competiţiile din cauza infectărilor cu virusul sars-cov2.

„Aproba cu unanimitate de voturi procedura de urmat, daca o echipa sau mai multe, nu pot participa la jocurile din turnee din cauza COVID:
- turneul programat se joaca cu echipele valide( minim doua echipe);
- la sfarsitul turului/returului se va programa o bula tampon in care vor veni toate echipele si vor juca restantele, in ordinea etapelor;
- pentru restantele care nu pot fi jucate se va acorda forfait tehnic; 
- pentru toate cazurile neprevazute, CD va analiza si va decide.”

Federaţia a stabilit şi calendarul testărilor RT-PCR şi a precizat că o echipă nu se poate prezenta la turneu fără cel puţin şapte jucători cu drept de joc:

„Aproba cu unanimitate de voturi urmatoarele precizari referitoare la calendarul de testare si conditiile de participare la turnee:
- FR Baschet mentine obligativitatea celor 2 testari, cu 7 zile si cu cel mult 48 de ore inainte de intrarea in bula, pentru jucatorii, stafful tehnic, stafful medical si delegatii oficiali  ai echipei;
- sportivii declarati vindecati, in urmatoarele 90 de zile, fac doar testul cu 48 de ore inainte de intrarea in bula si pot juca la turneu daca testele sunt negative;                                      
- ceilalti sportivi, fara istoric, pot participa la turneu exclusiv cu doua teste negative, efectuate cu 7 zile si cel mult 48 de ore inainte de intrarea in bulă
- echipele care au sportivi depistati pozitiv, la una din cele doua testari anterioare turneului, pot participa la turneu cu ceilalti sportivi cu teste negative doar cu aprobarea DSP local;
- soferul/soferii autocarului, cu care se deplaseaza echipa, trebuie sa faca doar testul cu 48 de ore inainte de intrarea in bula, sa fie negativ, si e recomandabil sa nu aiba alte curse in acest interval; 
- numarul minim de jucatori cu care o echipa poate participa la un joc din cadrul unui turneu este de 7 jucatori cu drept de joc;”
   

Cu unanimitate de voturi Consiliul Director a aprobat şi instituirea unor bule epidemiologice, de preferat la acelaşi hotel:

„Aproba cu unanimitate de voturi ca intrarea in bula, la hotel, sa se faca astfel:
- de regula, cu o zi inainte de inceperea competitiei, recomandabil in acelasi hotel, echipe si oficiali, toti in aceasi zi, cu verificarea rezultatelor testelor si triaj epidemiologic la intrarea in hotel;
- in situatii speciale, la un turneu cu echipe participante din localitati apropiate, se permite si intrarea in bula, la hotel, in ziua primului joc al turneului, pana la ora 14:00, respectandu-se regula intrarii tuturor participantilor in bula, in aceasi zi si cu triaj epidemiologic.”

Nu există nici un comentariu pentru acest articol.

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!