Stiri

Karel Guzman, reacție după incidentele de ieri: „Comportamentul meu a fost inacceptabil”

Sâmbătă, 18 martie, Oradea Arena a găzduit unul dintre cele mai tensionate derby-uri dintre CSM Oradea și U-BT Cluj-Napoca din ultimii ani. Punctul culminant a fost reprezentat de eliminarea lui Karel Guzman, după ce acesta a sărit la bătaie, fiind cu greu oprit de colegii săi.

Cubanezul nu s-a calmat nici după decizia arbitrilor, fiind extrem de nervos pe drumul spre vestiar. Apoi, Guzman a ieșit afară și a găsit un obiect metalic pe un șantier din apropiere, încercând să intre înapoi în sală. Jandarmii l-au oprit și l-au deposedat de obiect, însă nu i-au deschis un dosar penal, întrucât acest lucru nu intră în atribuțiile Jandarmeriei.

În cursul acestei seri, jucătorul lui U-BT Cluj-Napoca a transmis un comunicat în care își cere iertare pentru faptele comise ieri seară:

„Vreau să iau un moment în care să adresez incidentul care a avut loc ieri. Regret profund acțiunile mele și vreau să îmi cer iertare clubului, colegilor mei și tuturor celor prezenți. Comportamentul meu a fost inacceptabil și înțeleg că asta nu reflectă valorile echipei noastre sau a jocului de baschet.

Vreau să fie clar că am fost provocat de adversari și de un membru al staff-ului încă de la încălzire. Dar asta nu e o scuză pentru acțiunile mele. Ca baschetbalist profesionist, înțeleg că am responsabilitatea de a-mi păstra calmul și de a mă comporta într-o manieră respectuoasă tot timpul. În această situație, am lăsat emoțiile să scoată ce e mai rău din mine. Am devenit o persoană pe care nu o recunosc și îmi pare rău pentru daunele sau dezamăgirile pe care le-am produs. Voi munci din greu pentru a-mi îmbunătăți autocontrolul și pentru a deveni un jucător și un coechipier mai bun.

Fiecare acțiune are consecințe și sunt gata să îmi asum totul. Voi respecta și accepta deciziile disciplinare pe care clubul le va lua.

Încă o dată, îmi cer profund iertare tuturor implicați!”, a scris Guzman pe Instagram.

CSM Oradea s-a impus cu scorul de 82 la 74 și a preluat șefia grupei Top 10.

*foto: Manases Sandor/u-bt.basketball

71 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Adio Guzman
    Desigur scuzele erau necesare dar din pacate faptele lui reprobabile ramin in memoria colectiva.
    Personal nu vreau sa mai vad personajul in baschetul romanesc.Daca U-BT decide sa-l pastreze in lot ,cred ca imaginea clubului va fi serios afectata.
    Din punctul meu de vedere ADIO GUZMAN!

    cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Cu scuze ca intervin
      parca pina acum sloganul era : Adio Markovic ! ( din partea multor suporteri bihoreni). Dar uite ca simbata v-a scos, atit cu puncte de la 3 cit si cu piedici la adversar. Ce sper este ca peste un timp sa nu veniti sa spuneti , ca mai bine intra Guzman cu ranga si-l altoia decit sa joace asa slab. Pur ipotetic...

      cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • Fair Baschet:

      TitiAcs
      Declaratia lui Guzman nu este o scuza este o justificare iar sa cauti justificari pt un astfel de comportament mi se pare deplorabil. Mai bine nu zici nimic daca nu esti pregatit sa iti asumi greseala pana la capat. Adica iti iesi din fire in vazul tuturor la un mod exagerat si spui imi cer scuze pt attitudine DAR am fost for provocat. Pai cum vine asta? Nicio provocare nu iti justifica comportamentul de dezaxat! Imi cer scuze punct! Asa trebuia sa sune declaratia lui Guzman! Nu ii e rusine sa vb de provocari tocmai el care cu minute inainte ii da o palma lui Markovic (de tehnic clar) iar apoi il provoaca pe Bostic (tehnic de altfel si sanctionat). De la UBT nu ma astept sa fie demna si sa il dea afara cum merita cand tocmai antrenorul principal are atitudine de Mahala. Daca aveau respect pt acest sport, cu toata istoria de baschetbalist la cluj al lui Silvasan, nu avea ce sa caute antrenor la club. Cand te dezici cu adevarat iei atitudine! Nu iesi cu un comunicat abject in care il faci sfant pe Guzman pana la meciul cu Oradea. Pestele de la cap se impute!! Cine sa ia atitudine? Silvasan? Care mai nu ia sala la bataie? Si indeamna la lack of respect?? Acest promotor al bullyingului de pe vremea cand era sportiv? Sau federatia care niciodata nu isi asuma nimic si nu ia atitudine? Asta e nivelul celor de la UBT din pacate

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • Fair Baschet:

      @TitiAcs
      Din partea suporterilor UBT am vazut f multe justificari si diminuari ale comportamentul lui Guzman si prea putini sunt cei care condamna

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Cu asta chiar am incheiat capitolul
      Iar eu pot spune ca din partea unor "fair-oradeni" n-am vazut altceva decit : uite provocarea-nu e provocarea, uite sutul nu e sutul, uite lesinul-nu ca a fost atac de panica, uite ranga-chiar unde-i ranga, uite ancheta- pas ancheta ? Daca il trimite Silvasan pe Guzman la Oradea sa-l executati in piata publica e OK ?
      Ca sa nu mai spun ca un supORter invoca presa inclusiv centrala ca a relatat (cum stiu ei)despre incident, iar ferebeul tace. Pai ce vroiati sa o deranjati de la masa pe madama ? Pai de ieri am aratat ca inclusiv presa din Cluj bate cimpii dupa unele relatari chipurile de la fata locului. In fapt preluari de pe haisbuc, tip-poc, inshta !
      Sa vedem, la 48 de ore de la incindent ce relateaza JIJISPORT ( parca sponsor al Oradiei si trecut si pe la ferebeu ) : " În sfertul al doilea, Karel Guzman (U-BT Cluj) a avut o ieşire necontrolată, la o presupusă provocare a jucătorului Nikola Markovic (CSM Oradea). " - "deci" pe imagini se vede clar piedica lui Marcovici, dar este doar "presupusa" provocare. Citam mai departe : "Meciul a fost întrerupt timp de 15 minute. Arbitrii au revăzut toate fazele, după care au decis eliminarea din joc a lui Karel Guzman, care a părăsit terenul sub escorta coechipierului Stipanovic.

      În drumul către vestiare, Guzman a avut o altă reacție nervoasă. Acesta a luat o minge de pe parchet și a șutat-o într-o zonă în care se aflau majoretele echipei adverse și mai mulți suporteri, printre care și copii."- "deci" imaginile publicate de un spectator ORADEAN arata luftul lui Guzman, dar cum zicea supORterul la 48 de ore se vede in publicatii cum suteaza spre fete si copii !!!
      Si mergem mai departe : " Imediat după acest moment, baschetbalistul a plecat din sală și a mers pe un șantier din proximitatea acesteia, de unde s-a întors cu o rangă, informație confirmată de Jandarmeria Bihor.

      Potrivit sursei citate anterior, Karel Guzman (28 de ani) se va alege cu dosar penal pentru tulburarea ordinii și liniștii publice." - "deci" dosar penal la 48 de ore de cind supORterul citeste inclusiv pe acest site ca : "Update. Karel Guzman nu are dosar penal, întrucât asta nu intră în atribuțiile Jandarmeriei".
      Pai sa-mi explicati si mie unde este giurnalismul si unde este OBIECTIVITATEA ? La piedica vizibila - "presupusa" provocare ? { Aici cer scuze, uite ca m-am infierbintat, dar are dreptate NU A FOST PROVOCARE - A FOST AGRESIUNE - pedepsita de fluierasi cu antisportiv. } Sau la luftul tradus in sut spre fete si copii ?
      Nu am nevoie de raspunsuri, ca se vede frustrarea unor oradeni ( si nu stiu de ce ) doar ati cistigat si sunteti principalii favoriti la titlu. Ca fara Guzman s-a vazut, suntem zero barat!
      Cine ar vrea sa-mi raspunda, mai bine sa-mi citeasca toate postarile referitoare la acest meci ( daca are rabdare ). Pentru mine este capitol inchis. Dar nici nu mai suport toate "generalizarile obiective" ale unor ... ale unor. PUNCT

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • Benjamin :


    Mai in gluma, mai in serios, un lucru e sigur dupa acest eveniment: Guzman devine singurul jucator bun de la U pe care Sere nu o sa-l oferteze.

    cu 1 an în urmă (19.03.2023) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Acs Titi :

    Chestie de PR
    Fapta e consumata, meciul pierdut ( pacat ca la 8 puncte ). Telenovela ar trebui sa inceteze, va urma suspendarea probabil 1-2 luni. Doua luni inseamna "the end " pentru Karel in Romania. Cel putin la baschet, ca la folbal da lufturi cam ca 40% din jucatorii din "supeliga". Punct ochit, punct lovit dar sa nu-l vad peste un an doi la Oradea. Ramine dilema : Ranga, unde e ranga ? :)) Ca de lesinuri m-am lamurit...

    cu 1 an în urmă (19.03.2023) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca radu V :

    Calea de mijloc.
    Da sunt deacord, astfel de ieșiri nu își au locul în basket clar și nu încurajez comportamente de genul.
    Dar cred ca mergem prea departe.
    Într-adevăr a fost ținut de Jones, de Stipe ....altfel cine știe, dar totuși e prima abatere majora, și în general e un jucător muncitor. Pana ieri nu am auzit niciodată ceva rău de Guzman în comportament, inafara de probabil anu trecut un meci în care s-a cam plimbat pe teren.
    Nu zic ar trebui probabil amendat, suspendat câtva etape și bineînțeles la o a doua abatere La Revedere.

    cu 1 an în urmă (19.03.2023) Raspunde
  • uplifter :

    Re
    Astept sa vad care este decizia clubului, dar mi-as dori sa nu-l mai vad in echipa pe acest dement.

    cu 1 an în urmă (19.03.2023) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca C S :

    Incidentul Guzman
    Este normal să existe partizanism în funcție de echipa pe care o susții, dar de aici și până a generaliza la adresa unei echipe sau a suporterilor ei este o prostie, indiferent a cărei echipă ești suporter. Majoritatea suporterilor lui „U” au condamnat gestul lui Guzman. Mulți dintre orădeni pe cel a lui Markovici. În mod corect Guzman trebuie sancționat, pentru că ceea ce a făcut este inacceptabil. Nu este o scuză că a fost provocat, este o realitate, dar repet acest lucru nu îi justifică comportamentul. Sincer cred că și Markovici ar trebui sancționat pentru că altfel ne putem aștepta pe viitor la multe astfel de episoade dacă nu se vor lua măsuri. Să mă explic! Doi jucători de la o ehipă să provoace pe același jucător de la echipa adversă, să își asume fiecare tehnicul, dar să provoace eliminarea jucătorului respectiv. Referitor la meci am mai spus într-un comentariu, dl. Achim a pregătit bine partida. În rest hai să ne respectăm pe acest site, să nu devenim „unghiuțe” sau „studenți” (cu scuzele de rigoare, dar comentariile voastre au fost cele mai reprezentative și sper singulare) și să desconsiderăm o întregă comunitate și un întreg oraș fie Oradea, fie Cluj-Napoca.

    cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Bine punctat
      As mai adauga ceva. aceasta dramoleta cu Guzman, uite provocarea-nu e provocarea, uite sutul-nu e sutul, uite lesinul, nu-i ca e atac de panica, uita ancheta-nu e ancheta, a facut sa se treaca foarte usor peste deciziile fluierasilor din ultimele 2 minute ( mai putin, tehnicile la banca lui U , corect acordate ). Asa ne place noua sa plecam dupa fenta.
      Totusi remarc si multe opinii pertinente ( a nu se confunda cu partinitoare ) atit la clujeni cit si la oradeni. M-a surprins in schimb, divizarea ( muncii ? ) din redactia baschet.ro, desi era clar ca odata tot trebuia sa apara pe fata.

      cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @titi
      In minge nu a tras pt ca a fost mai rapid Stipanovic și l-a blocat. În schimb fetita de la animatoare clar s-a speriat. La câteva secunde după era pe jos și au mers cei de la salvare la ea și au luat-o. Dar asa cum spui tu poate nu panica a fost motivul ci i s-a făcut rău de la muzica prea tare...

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    "Amice, ești idiot!"
    Circulă pe net o mulțime de trailere, de teasere, de tik-tok-ere cu Silvă cum face spume ca un Comandante de guerrila rosa și cu El Chapo Lider Maximo cum începe dialogul cu Markovic: budicek al lui Fidel Castro Rus însoțit de o palmă peste ochi finalizată cu doborîrea sîrbului nostru la podea și fault de consolare în favoarea noastră, apoi peste cîteva minute Markovic, care în spiritul nației lui nu a întors obrazul celălalt ci a pus o prăpădită de piedică ca în curtea școlii, de la care s-a aprins fitilul revoluției clujbaneze mai rău ca-n Golful Porcilor sau ca-n Pata Rât, În concluzie: clujeni dragi ( echipă, staff și galerie) să mai veniți la noi la Oradea doar ca să vă tratați reúma, de bolile psihiatrice pe care le purtați în schinările voastre cocoșate nu avem nevoie, rămîneți cu ele că nou nu vă putem ajuta cu nimic...

    cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca SC:

      Mda
      Comentariile tale arată că ești un bun cunoscător al bolilor psihiatrice... Trecând pesta asta să înțeleg din ceea ce ai scris că nu vrei ca CSM să se califice în finală?

      cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    Mesajul
    E scris intr o engleza foarte corecta si coerenta. ori karel abia rupe ceva in engleza, chiar a fost acum catva timp la prima lui conf de presa in Eurocup si radea Silvasan ca acum invata si el Engleza. karel. Aia inseamna ca i a scris cineva din club mesajul. Aia insemna ca are sustinerea clubului. Eu asa citesc…
    Mie mi se pare ca ar trebui renuntat la jucator, dar cand ai antrenor care el insusi sare la bataie, probabil ca se trece peste si se vede interesul imediat. Ca daca nu l mai folosim pana la finalul sezonului, e un mare minus, pe care nu vrea sa si l asume nimeni. Acum vedem si ferebeul ce sanctiune va aplica dar mi i ca in playoff e apt de joc dpdv disciplinar.
    Pacat de el, sportiv xu potential sa ai o reactie atat de necontrolata. Aviz amatorilor, daca sunteti mai tineri pe aici pe grup, pastrati va calmul, pe cat posibil, in situatii de criza. Veti avea doar de castigat sau mult mai putin de pierdut.
    Pentru gestul lui, propun ca Markovic sa primeasca Boo la fiecare atingere ee minge in BT arena.

    cu 1 an în urmă (19.03.2023)
    • Snake:

      👍
      Nu pot sa nu îți apreciez mesajul care e f corect 👏👏

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      mesaj
      Doar nu crezi ca Guzman e in stare sa gindeasca atit. totul e facut de club nu doar scrisa. Pariu ca nici intentii de scuze nu are dupa mintea lui.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      scuze
      de altfel scuzele sunt doar pt colegi si echipa fata de restul nimic. Cam atit se poate si de cei care au gindit mesajul. In primul rind trebuia inceput cu scuze fata de spectatori.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      apologize
      to my club, my teammates and all those who were there.

      Deci sunt inclusi si spectatorii.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • Snake:

      Mesaj
      Apreciam ce a scris @studentu, nu mesajul unui huligan indiferent cine l-a scris

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    Trist
    Dar adevărat, nu înțeleg de unde și până unde se pot scoate , afirma , interpreta acțiunile unor sportivi de către suporteri. Cel mai trist e că noi suporterii suntem de cele mai multe ori cu musca pe căciulă prin comportament nepotrivit ( strigăte, defăimare, aducători de blesteme , manifestări sălbatice chiar animalice de multe ori), și tot noi suntem cei care judecam activitatea sau comportamentul sportivilor indiferent că este la o primă sau a "N" abatere disciplinară prin acel comportament ieșit din comun în viziunea multora admiratori de fenomen (baschet, fotbal, rugby, tenis de câmp, ping pong, handbal, etc). Nu a fost frumos cum sa manifestat Guzman, dar să nu uităm că a fost provocat și omul prin natura lui mai explodează din când în când. In NBA mi-a fost dat să văd acțiuni asemănătoare (jucători provocați, sau cu ieșire din comportament nepotrivit) de cel puțin 5-6 ori în acest sezon. Diferența se face prin amendarea sportivului daca e vina asupra lui

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca romeovura:

      Trist
      Plus e suspendat o etapă sau mai multe în funcție de gravitatea problemei. Dar înainte de toate ar trebui sa ne uităm la noi prima dată și pe urmă să ne exprimăm că este bine sau rău ceva anume. Haide U-BT.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    "Am fost un dobitoc" sau by englese: "I was a dick-head"
    Avem un deja-vu al scenetei cu Emil Bobu, simbolul slugărniciei, josniciei și prostiei nomenklaturii comuniste, turnîndu-și cenușă-n cap la procesul grupului CEPEX după '89. Clujbanezul ajuns un simbol al mitocăniei, brutalității și neam-prostiei, ar putea să apară în persoană să-și exprime poziția reală în loc să stea ascuns după un comunicat scris de purtătorul de cuvînt al clubului, care oricum zice complet altceva decît o fac în realitate El Chapo Guzman și El Lider Maximo Silvă, acest cuplu sinistru al nervozității și agresivității verbale și fizice într-o sală de baschet!

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      malone
      dupa tine, toti adversarii sunt o apa si un pamant dar eu nu te vad prea breaz in momente de tensiune. oare comportamentul tau la sala, ca spectator, e impecabil?

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • pensee:

      Miroase
      Malone, miroși tare de tot a complex de inferioritate. Într-un fel, cred ca esti îndreptățit. De 3 ani nu mai câștigați nimic. De jucat, jucați în aceeasi competitie europenă prea puțin relevantă. Plus că anul trecut nici măcar finala nu ați mai jucat-o. Ți greu, te înțeleg. Problema îi la voi în bucătărie, unde nu miroase prea bine.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      joc
      noi macar jucam nu refuzam sa ne inscriem

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • pensee:

      Ionele
      Pai aia ii problema, că nu prea livrați când ar trebui să livrați. Rezultatele vrobesc. În rest, buni de gură sunteți în rubrici de comentarii(poate că atât v-a mai rămas). Mai puțin la sală.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      livrare
      sa inteleg ca in europa nu trebuie livrat sau de ce sunteti unde sunteti
      voi vreti sa livrati doar in meciul cu noi?

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      pensee
      Frumoase ironii, mulțumim frumos... Ai răspuns cu aceeași monedă și nu cred că e cazul de mai multă ură pentru aici, ajunge cât a fost în teren...

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • pensee:

      TheOptimiser
      Sunt total de acord cu tine, și eu sunt pentru mai mult baschet și mai puțină vorbăraie. Da' m-a cam obosit băiatul de ăsta 'fin', care împroașcă cu venin în jucător, staff și suporteri.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    provocat
    El spune ca a fost provocat. Am apucat ieri sa ma uit in liniste la tot meciul, pe Digi nu pe Youtube pt ca am vrut si reluari.
    Imediat ce intra Guzman ii da o palma lui Markovic. Se vede pe reluare ca asa a vrut si mai ales dupa reactie : radea cu gura pana la urechi uitandu-se la Markovic. Stiindu-i temeramentul se astepta ca acesta sa reactioneze si ar fi obtinut ce vroia. Intrebare : daca Markovic reactiona si-l brusca pe Guzman, cine era provocatorul? Markovic lua tehnic si Guzman continua sa zambeasca.
    Nu i-a reusit prima incercare. Nu i-a trebuit mult si la vizat pe Boksic. Il faulteaza si apoi il impinge. Din nou cu zambetul larg pe fata si cu mainile sus. Boksic se intoarce sa reactioneze dar Markovic vine in fuga din cealalta parte a terenului si-l ia in brate. Intrebarea doua : daca nu intervenea Markovic si Boksic "intra" in Guzman, cine era provocatorul si cine agresorul?
    Vine acum si marea provocare. E time-out si echipele merg spre banca. Circula deja o filmare facuta de cineva din tribuna cu "intalnirea" celor 2 protagonisti. E clar ca nu a fost intamplatoare pt ca desi au vazut amandoi ca se vor intersecta niciunul nu a dat semne de evitare, ba Markovici a grabit chiar pasul. Nu se vede intentie de piedica pt ca nu a intins piciorul deloc, doar ca in urma ciocnirii Guzman era mai in fata si i-a prins piciorul putin in spate de unde a venit si dezechilibrarea. A fost intentie? 100%. A vrut sa fie piedica? Cred ca doar vrut sa-l bruscheze. Oricum nu sunt convins ca ar fi fost alta urmare daca nu cadea.

    Concluzie : cine a provocat si cine a fost provocat? E de acuzat Markovici ca dupa 2 provocari raspunde cu o provocare. Toata lumea vorbeste de adrenalina, de tensiune etc. Daca Guzman se intorcea si-l imbrancea sau ii punea mana in gat, puteam sa-l inteleg. Se intampla multe astfel de situatii si in baschetul mare. Dar sa dai cu pumnul in cine iese in cale, s-ti imbrancesti antrenorul si arbitrul, e prea mult.

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      Ehee
      Mai exista si comentarii echilibrate vad ca. Mi-ar fi rusine sa iau apararea unui astfel de jucator, care nu e deloc la prima abatere. Am fost probabil la 8 metri de incident, omul era fixat de cand a intrat in sala. La incalzire, dupa vreo 2-3 incursiuni in zona bancii Oradiei, Markovic (secundul) l-a rugat, probabil "frumos" in engleza sa revina in jumatatea lui, i-a si facut semn incotro sa se indrepte, la care dl. Guzman a considerat de cuviinta sa ii aplice un cap lipit de barbie. Probabil ca nu-i vor desface contractul pentru ca nu stiu pe cine mai pot aduce pana la Playoff (sau daca mai pot), dar omul este absolut dezaxat. Ne uitam si la noi, in ograda noastra, provocari au fost destule si din tribune, nu face nimeni pe sfantul, dar de exemplu, si o spun cu toata aprecierea, Stipa a fost provocat absolut non stop de suporteri si nu a scos un cuvant, ba mai mult, zambea si dadea din cap aprobator. Kuti la fel, si el si intelegea ce i se transmite. Oamenii astia sunt obisnuiti cu presiunea si atitudinea ostila si stiu gestiona emotiile perfect, iar faptul ca "mai explodezi" ca in NBA ar fi relevant daca ar fi prima abatere sau explozie, sau daca nu te-ai intoarce dupa o ranga de pe santier. Omul trebuie sa plece, punct. Daca vor avea "cojones" cei de la Cluj sa ii desfac a contractul, ramane de vazut.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea The Optimiser :

    Întrebare
    Știe cineva, de curiozitate, dacă cumva se ajunge în situația de a se rezilia contractul lui Guzman, regulamentul îți permite să aduci un alt jucător în locul lui?
    Știu că după ce se încheie perioada de transferuri regulamentul îți permite să transferi un jucător în cazul în care cineva din echipă se accidentează și e indisponibil tot restul sezonului, dar cum e cu situația în care un jucător pleacă de la echipă pe bază disciplinară? Se poate aplica același tratament?

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Pina la obtinerea raspunsului
      pentru ca am apreciat obiectivitatea ta, as dori sa transmit prin intermediul dialogului cu tine, citeva ginduri pentru cei mai "inflacarati " din ambele tabere.
      1) Tipic ROMANESC - daca nu-si cere scuze nu-i bine, daca isi cere scuze ( cum am aratat mai sus , clar actiune de P.R ) iar nu-i bine. Probabil trebuia sa-si ceara scuze si la cei de la SMURD ca i-a deranjat ( prin atacul de panica al fetei ) din tic-toceala sau sefului de santier ca era sa-i aduca pe cap o ancheta a jandarmilor ( sic ) cind tocmai i-au "disparut" niscaiva materiale de pe santier, iar srylanchezii inca nu au actele in regula.
      2) S-a excaladat deja mult prea mult acest subiect. Probabil sa se preseze la comisia ferebeului o sanctiune cit mai mare, unii chiar cer rezilierea contractului. Eu zic ca va fi cel putin 1 luna. MERITAT !
      3) Pentru Clujenii care cer rezilierea contractului, le reamintesc ( sau le aduc la cunostinta ) de episodul Silvasan - Santana. Mai departe studiati care au fost consecintele. Din cite stiu eu, spre lauda lui ca jucator, Silvasan a evoluat doar la U. Posibil sa nu se fi nascut generatia de pudibonzi si politically-corectilor, in niciun caz ipocritilor.
      3bis) Pentru Oradenii care cer rezilierea contractului, implicit slabirea ( in special defensiva ) a lui U, le propun sa revada meciul si sa constate ca fara el am recuperat 13 puncte si am condus la 2 puncte pina la capacul pacatos a lui Cate, cu mai putin de 2 minute de joc. Basca ca ramin 6 straini in lot, fara loteria pe cine treci pe foaie sau nu. Ca sa nu mai zic de posibila varianta cu aducerea unui jucator - nu cred in acesata varianta.
      De fapt meciul s-a pierdut si prin jocul total dezinteresat a lui Bircevic, harababura din jocul lui Shepherd, as zice lipsa de clarviziune ( eufemistic vorbind, ca e clar vorba de altceva ) a lui Gordic, sfortarile uneori neproductive a lui Meindl, lipsa de pregatire a lui J.J. As spune ca singurul semn bun ( pentru U , of course ) ar fi revenirea lui Petrica.
      In rest eu v-am propus sa ne revedem in finala. E alegerea voastra...

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      THE END
      Probabil spre binele lui ar fi ca Guzman sa plece dupa ultimul joc din EuroCup ( totusi trebuie sa ne prezentam la aceste meciuri, chiar mediocre cum apreciaza unii specialisti). Oricum viata buna prin deplasarile din Romania nu va avea. Si ar fi iuntil sa platesti un jucator doar pentru EuroCup.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      Apreciez
      Apreciez opinia ta și sunt de acord cu ea. Și eu o să mă opresc aici, mai mult de atât din partea mea nu sunt de zis...
      P.S.: Atâta activitate pe site nu cred că am mai văzut de la înființarea lui :)) Cred că s-au adunat peste 100 comentarii în toate topic-urile legate de meci și sigur se vor mai aduna câteva.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Si totusi
      nimic ( aproape nimic ) despre jocul in sine. Doar Guzman si Cate , partial Markovicii !

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      am fost in sala
      la episodul silva-santana. Nu se poate compara ca intensitate plus ca au mai trecut vreo 12-15 ani de atunci, s-au mai schimbat societatea, sportul, toleranta fata de exprimarea emotiilor negative pe terenul de sport e din ce in ce mai scazuta. O fi bine, o fi rau? Nu stiu, apreciati fiecare dintre voi. Plus ca silva era deja cineva la U, KG e un strain trecator.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Sunt stupefiat
      "deci" daca esti cineva ai voie daca esti strain trecator nu ai voie ? Curios. Santana pe atunci era si el strain ( ulterior si-a luat cetatenie si a devenit cineva - nu se pune ) si a suportat aceleasi consecinte ( enspe etape de suspendare). Si acolo s-au schimbat pumni adevarati nu piedici si imbrinceli. Dar alea au fost de mult... s-au prescris. Pai si Oradenii ( scuze, unii dintre oradeni) sustin ca daca esti pe teren propriu ai voie, daca esti in deplasare nu ai voie ( indiferent despre ce e vorba ).
      De aici in colo ma vad nevoit sa semnez : NU-L APAR PE GUZMAN, NU-L JUSTIFIC PE GUSZMAN ! NU SUNT DE ACORD CU GESTUL ( gesturile ) LUI GUZMAN ! Si ca sa fiu si pe placul dacopatilor : AFARA CU GUZMAN ( din echipa, din tara, din Europa, din lume ).

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • Ricardo :

    Guzman
    Eu subt de acord ca nu a fost frumos ceea ce a făcut, dar câteodată e sănătos sa ne exprimam și mai dur și mai vulgar. Nu suntem la mănăstire! Orădenii acum sunt ipocriți unii din ei desigur. Cum sa-l dai afara pe Guzman pt ca a vrut sa-l bata pe Markovic. Eu, sigur ca în spatele ușilor închise, l-as premia !

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @ricardo
      Daca tu consideri ca "premiere" merita, inseamna ca intelegem total diferit acest sport!

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • Snake :

    Premiere
    Probabil ca e Ok la U o astfel de premiere, apropo de comporatament a fost premiat și suporterul de la U fotbal care a nenorocit un cameraman?! Tot in spatele ușilor inchise, Nu?

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      @snake
      "sarpe serpeste cu solzi ca de peste " !
      Iar "scufundam" folbalul cu baschetul sau , ma rog, galeria de la folbal ( prezenta e drept uneori si la sala ) ?
      Nu-i asa ca si Burebista a fost clujean ( pe vremea aia napocean ) cind l-a scuipat in crestet pe Scorilo ? Sau Decebal, ca am uitat ? Ce-ti mai place sa imprasti rahatul...

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      domn TITI
      vezi ca daca citeste articolul prietenul tau cu gramatica o sa rida de tine:}}

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      domn TITI
      vezi ca daca citeste articolul prietenul tau cu gramatica o sa rida de tine:}}

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      asta cu siguranta
      sau ma trimite sa-l intreb pe G... ce inseamana "scufundat" sau poate cine a fost Scorillo. Ca "folbal" i-am mai spus odata ( de mai multe ori ) ca pentru mine este sportul ala de se precatica pe la noi prin superliga. Eu nu pot sa-i spun FOTBAL. Unii ii spun FOTBALAMUC ! Asa ca ma iau dupa copchiii aia de 4-6 ani care striga prin parc : Hai Gigele sa jucam FOLBAL ! Ca sa vad fotbal-adevarat ma mai uit pe la Champions League sau Ligile din Spania, Anglia, Germania. Desi sincer, m-am saturat de mult de atitea meciuri.

      N-am vrut sa-ti mai scriu, dar asa ca o paranteza, nici nu stii cu care postare m-ai dezamagit aproape profund ! Te las sa ghicesti :)

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      of
      io sper sa nu te superi daram vazut ca nu-i pe aici si credeam ca_ti lipseste

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      suparare
      poti sa-mi zici cu ce te-am suparat sa te mai supar putin?

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Nu, nu
      Dacă e ghicitoare rămîne ghicitoare, dar e aici mai sus. În plus, dacă află omu'î m-am scos.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      omu
      aoleooo e partea cu gramatica?

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      tot omu
      ce sa-ti fac daca ai uitat un "i"
      da te iert era ora mesei

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea returnofthesnek :

    @TitiAcs
    Stai linistit ca nu ca sa va slabesc ii cer rezilierea, poate aduceti ceva in loc daca permite regulamentul, eu ziceam ca o echipa decenta care se crede de "mediocritatea EuroCup" si nu de namolul si jegul din FIBA nu sta la discutii cu asemenea dezaxat, ci il reziliaza. Tot tindem sa ne comparam cu Italia sau Spania macar declarativ, eu tind sa cred ca acolo ar fi fost reziliat dupa meci.

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      vad ca
      deja "patinam" spre alte sfere. Cine a spus ceva de namolul din competitiile FIBA ? Din contra in Champions League by FIBA sunt echipe mai bine clasate intern decit cele care participa la EuroCup. Si o sa te dezamagesc din nou. Au fost cazuri de batai ( Spania, Grecia, Serbia, Italia ) adevarate cu pumni ( nu cu imbrinceli ) in care nu s-a reziliat nimic, doar amenzi si suspendari 1-6 luni. Dar cum unii de pe la noi sunt mai catolici decit Papa...

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      rezilieri
      nici aici nu se reziliaza. nici nu cred ca e normal, dar aici vine si un dar, totul depinde de ce sanctiune ia. Daca il suspenda pe un timp mai lung si se considera ca nu va mai putea ajuta clubul atunci da se va realiza, dar nu vad sa fie cazul. a facut o timpenie mare de tot dar pina acu nu a mai avut de a face cu comisiile de disciplina, de fara recidiva. asa ca nu cred ca va fi reziliere. Sa o faca Clujul de buna voie ar fi o prostie, inseamna sa_ti tai craca de unul singur

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      erata
      deci fara recidiva

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Tacerea FRB-ului
    Au trecut aproape 48 de ore de la incident,presa locala din Oradea si Cluj precum si unele televiziuni centrale au relatat detaliat despre cele intamplate.Ma asteptam ca FRB sa iasa macar cu un comunicat sau o declaratie de presa.Aceasta tacere totala ma duce inevitabil cu gandul la faptul ca atat FRB si UBT impart acelasi sponsor principal si anume Banca Transilvania.Tare sunt curios cum madam Tocala va impaca si multumi atat sponsorul BT (implicit si clubul) cat si opinia publica.Personal cred ca sponsorul va avea prioritate.
    Ca asa-i la noi !

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca SC:

      Mai mult ca corectul...
      Iubirea d-nei președinte pentru U-BT i se citea pe chip când a înmânat cupa... Așa tare radia de fericire încât a trebuit să-mi pun ochelarii de soare să nu mă orbească! Radiația! Dar dacă tot ai aruncat presupunerea, consider că te-ai bazat pe niște precedente. Te rog să fii mai concret și să le enumeri să le știm și noi cu ce a favorizat d-na Tocală pe U-BT. Îți spun eu că după ce a plecat, cum a plecat, Vlad de la U-BT, ne-a faultat cum și când a putut.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      frb
      faulteaza toate echipele din zona asta, nu sunteti o exceptie

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • Fair Baschet:

      Madam Tocala
      Va împăca cu 2-3 etape de suspendare. Atât.

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • CSM CSU Oradea Ion777:

      frb
      faulteaza toate echipele din zona asta, nu sunteti o exceptie

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca C S :

    Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns
    Din punctul meu de vedere este culmea că unii dintre suporterii orădeni care comentează pe aici, folosesc același argument pentru gestul lui Markovici pe care îl folosesc unii dintre suporterii clujeni pentru Guzman. A fost provocat! Ca și în curtea școlii, el a început, ba el! Lăsând la o parte circul care l-a făcut Guzman, cu ce este mai justificat și mai fair-play comportamentul lui Markovici? La fel afirmația Cățe merita tehnicul pentru că era în deplasare, sau pentru că l-a avertizat Stoica și atunci Faur a fost obligat să-i dea tehnic. Ce dacă au fost pași, au trecut numai 13 secunde! A fost normal că s-a dat muzica la maximum să nu se audă ce se discută în teren! Apropo, atunci chiar au fost copii mici care au suferit atacuri de panică! Hai să nu mai găsim justificări pentru ceea ce nu trebuie să se mai întâmple într-o sală de sport. Nici clujenii pentru gestul lui Guzman și nici orădenii pentru cel al lui Markovici și nici pentru maniera de arbitraj din ultimele două minute. Am mai spus dl. Achim a pregătit bine meciul. Am mai spus, Guzman trebuie sancționat, dar consider că trebuie sancționat și Markovici.

    cu 1 an în urmă (20.03.2023) Raspunde
  • Silvois :

    Mai baieti,
    va tot irositi energia si talentul in aceasta disputa sterila, intre doua tabere care, in esenta lor, au interese clare si antagonice, nu cred ca e cazul sa le detaliez. Realitatea cruda este ca Guzman a avut o atitudine reprobabila, de o nervozitate vecina cu patologicul, pentru care a fost pedepsit corect cu eliminarea din joc, el riscand, tot corect, o suspendare mai scurta sau mai lunga din competitia interna. Tot realitate, mai putin convenabila pentru unii, este si faptul ca el, datorita colegilor, nu a a adus atingere in vreun fel integritatii nici unui jucator, advers sau coleg, membru al stafurilor celor doua echipe, spectator, nu a impiedicat desfasurarea ulterioara a jocului. Tot realitate este ca absenta lui sportiva a diminuat, nu stiu cu ce procent, sansele Clujului de a castiga meciul, pe care l-a si pierdut. Tot relitate este si faptul ca jucatorul nu are alte sanctiuni desi, e adevarat, a avut o iesire in decor, nu la fel de grava ca cea de la Oradea, in meciul cu Muresul. Daca nu ma-nsel, el a continuat sa joace in acel meci, fara sa mai aiba nici o abatere disciplinara.
    Astea-s faptele, dupa umila mea parere si incercarea de a fi cat mai obiectiv posibil. Dincolo de culisele cu sponsorii si alte asemenea scenarii, eu cred ca federatia va incerca sa ia o decizie echilibrata si corecta, adica o suspendare pentru un numar de partide, fara a-l exclude definitiv din acest campionat. Mai cred ca omului si sportivului Guzman merita sa i se mai acorde o sansa, dincolo de orice partizanat, dincolo de orice argumente pro sau contra.
    In incheiere, da, sunt absolut subiectiv cand mi-l amintesc pe Guzmy facand acea recuperare fabuloasa din meciul, unul de referinta pentru baschetul romanesc de club, cu Hapoel Holon, castigat incredibil de catre U. Suntem atat de saraci si in acest sport, incat nu cred ca ne permitem sa ne lapidam putinii eroi pe care-i avem, chiar asa imperfecti cum sunt ei!

    cu 1 an în urmă (20.03.2023) Raspunde
  • Silvois :

    Mai baieti,
    va tot irositi energia si talentul in aceasta disputa sterila, intre doua tabere care, in esenta lor, au interese clare si antagonice, nu cred ca e cazul sa le detaliez. Realitatea cruda este ca Guzman a avut o atitudine reprobabila, de o nervozitate vecina cu patologicul, pentru care a fost pedepsit corect cu eliminarea din joc, el riscand, tot corect, o suspendare mai scurta sau mai lunga din competitia interna. Tot realitate, mai putin convenabila pentru unii, este si faptul ca el, datorita colegilor, nu a a adus atingere in vreun fel integritatii nici unui jucator, advers sau coleg, membru al stafurilor celor doua echipe, spectator, nu a impiedicat desfasurarea ulterioara a jocului. Tot realitate este ca absenta lui sportiva a diminuat, nu stiu cu ce procent, sansele Clujului de a castiga meciul, pe care l-a si pierdut. Tot relitate este si faptul ca jucatorul nu are alte sanctiuni desi, e adevarat, a avut o iesire in decor, nu la fel de grava ca cea de la Oradea, in meciul cu Muresul. Daca nu ma-nsel, el a continuat sa joace in acel meci, fara sa mai aiba nici o abatere disciplinara.
    Astea-s faptele, dupa umila mea parere si incercarea de a fi cat mai obiectiv posibil. Dincolo de culisele cu sponsorii si alte asemenea scenarii, eu cred ca federatia va incerca sa ia o decizie echilibrata si corecta, adica o suspendare pentru un numar de partide, fara a-l exclude definitiv din acest campionat. Mai cred ca omului si sportivului Guzman merita sa i se mai acorde o sansa, dincolo de orice partizanat, dincolo de orice argumente pro sau contra.
    In incheiere, da, sunt absolut subiectiv cand mi-l amintesc pe Guzmy facand acea recuperare fabuloasa din meciul, unul de referinta pentru baschetul romanesc de club, cu Hapoel Holon, castigat incredibil de catre U. Suntem atat de saraci si in acest sport, incat nu cred ca ne permitem sa ne lapidam putinii eroi pe care-i avem, chiar asa imperfecti cum sunt ei!

    cu 1 an în urmă (20.03.2023) Raspunde
  • Bihor :

    TitiAcs
    scriu de putin timp pe acest site, dar il urmaresc de ani buni si am citit comentariile postate, care de fapt dau sarea si piperul acestui site
    suporterii au de multe ori pareri si opinii mai patimase, dar pe ale tale le-am apreciat mereu ca fiind echilibrate ... tocmai de aceea ma surprinde modul in care privesti ”incidentele” din meciul asta si tendinta de a justifica oarecum comportamentul lui guzman, de a-l prezenta ca o disputa cu markovic, ca a fost provocat, ca si in alte campionate mai sunt batai generale etc.
    1. era de asteptat ca meciul sa aiba o incarcatura psihologica foarte mare, iar starea de tensiune era vizibila in ambele tabere ... in situatii de genul asta, orice incident, cat de mic, are darul de a inflama si mai mult spiritele, de a se escalada starea de tensiune si de a se intra intr-o spirala a replicilor
    in primul rand, guzman a fost de la inceput provocator ... ce cauta el, la incalzire, in jumatatea de teren a oradiei? cand ambele echipe erau in jumatatea lor, el sprinta in fata bancii adverse ... l-au fortat cumva sere, achim sau altii sa vina in jumatatea oradiei? nu cred ...
    In al doilea rand, de cum a intrat in joc a fost agresiv ... nu iti trebuie multa logica ca sa anticipezi ca, la un moment dat, unul dintre adversari iti va da replica
    In al treilea rand, a urmat clinciul cu markovic ... asta se putea termina foarte simplu cu un tehnic la amandoi si gata, meciul continua ... evident, cu tensiunea existenta, dar continuau amandoi ... dar ce a urmat a fost incredibil si inexplicabil, iar comportamentul lui guzman a fost al unui huligan si dezaxat, care nu are nicio justificare si nu isi are locul pe un teren de sport ...
    in alta ordine de idei, nu se poate face comparatie cu ”bataile generale” care s-au mai petrecut si pe la altii ... aici nu a fost o bataie generale, au fost imbranceli intre cele 2 tabere, potolite in final de membrii echilibrati (din pacate, nu se regaseste aici silvasan) ai celor 2 tabere ... la bataie propriu zis a sarit un singur personaj
    din punctul meu de vedere, chiar nu au nicio importanta celelalte aspecte, daca a mers sa ia o ranga, daca majoreta a lesinat sau doar s-a speriat (ceea ce mi se pare la fel de grav, e vorba pana la urma de un copil care era bucuroasa de faptul ca avea o contributie la reusita unui eveniment si s-a speriat de iesirile unui huligan), ca a apucat sau nu sa arunce cu mingea ... ceea ce a facut pe teren si a vazut toata lumea este suficient

    s-a discutat de

    cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Multumesc Bihor
      Cred ca nu ai reusit sa citesti toate postarile la subiect, recunosc ca au fost foarte multe. Poate ai fi observat ca : nu-l cautionez absolut de loc pe Guzman ( chiar m-am ingrozit cind i-am vazut fata crispata, n-am facut atac de panica :)), as spus ca U a cazut in capcana si ca era poate mai bine daca priveau adversarii de sus ( daca era tot lotul valid, asa mie mi s-au parut chiar timorati), am propus chiar o solutie ( de fapt 2 , cea cu suspendarea pe 1-2 luni si amenda sau plecarea de la echipa ca zile bune in deplasarile din Romania nu o sa aiba ). Deasemenea am spus ca nu se compara cu alte situatii in care s-au dat pumni de-adevaratelea nu imbrinceli. Dar nici nu pot fi de acord cu generalizari ( clujenii, oradenii, romanii, stainii etc ), cu exagerarile, dar mai ales cu INTERPRETAREA evidentelor, unele venite chiar de la jurnalisti [ vezi jegul de articol din jijisport site-ul].( Pina la urma s-a sutat sau s-a luftat ?; uite ancheta- nu-i ancheta ). Desi m-am obisnuit cu click-bite-ul. Salutari la aproape ( ca sa nu generalizez) toti bihorenii !
      Semnat : NU-L APAR si NU-L APROB pe GUZMAN !

      cu 1 an în urmă (20.03.2023)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea StayMe7o77 :

    Partile bune
    Nici cand joaca in echipamentul de deplasare, nu e Clujul atat de negru. As vrea sa remarc atitudinile foarte ok ale lui Birce (primul care la tinut pe ingrat), apoi P. Rich care e un adevarat lider, apoi JJ si Stipe. Gordic si Leo au reactionat foarte profi si ei. De stuff-ul Clujului pot zice ca nu au reactionat ok. Intai iti calmezi propriul jucator, abia apoi te iei de cei care au provocat, daca chiar consideri ca acolo e buba

    cu 1 an în urmă (20.03.2023) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Sebas :

    Stipanovici
    Doresc din tot sufletul sa remarc si sa salut prezenta de spirit, colegialitate si moralitate ale lui Stipe. Datorita interventiilor lui l-a salvat si pe Guzman de a face ceva ce nu putea fi refacut si pe cei prezenti care ar fi putut suferi din pricina momentului de ratacire.

    Nu e ca si cum s-a nimerit sa fie acolo sa ajute, Stipe s-a dus dupa Guzman sa se asigure ca nu face vreo magarie ceea ce denota chiar eroism. Ramanem cu acest exemplu, bun de altfel, nu cu cele rele.

    cu 1 an în urmă (20.03.2023) Raspunde
  • Cristian2843 :

    Guzman
    Fani clujeni, va respect sunt fan CSM Oradea nu vreau sa atac pe nimeni cu acest comentariu dar orice jucator indiferent de nume, natiune culoare etc trebuie tratat la fel.Reactia fanilor oradeni a fost perfect normala(vice versa se poate aplica), Guzman nu trebuia sa faca ceea ce a facut, si mai exista o teorie de dezbatut, daca Guzman a consumat diverse substante inaintea meciului, pentru ca orice om normal nu ar sarii la bataie dintr-o simpla piedica sau fault, intamplarea cu mingea si cu ranga de fier nu sunt lucruri pe care le ar face o persoana normala, un sportiv disciplinat. Scuzele lui au fost necesare evident, dar ce masuri a luat clubul clujean? La meciul cu Prometey a jucat, nici o sanctiune, simple cuvinte de intelegere la adresa cubanezului din partea staff-ului si coechipierilor ca si cum nimic grav nu s-ar fii intamplat sa nu mai zic de declaratiile lui Silvasan. Asta e pana la urma daca nu se vor lua masuri atunci baschetul romanesc se indreapta in jos cu pasi mari.

    cu 1 an în urmă (22.03.2023) Raspunde
  • Cristian2843 :

    Guzman
    Fani clujeni, va respect sunt fan CSM Oradea nu vreau sa atac pe nimeni cu acest comentariu dar orice jucator indiferent de nume, natiune culoare etc trebuie tratat la fel.Reactia fanilor oradeni a fost perfect normala(vice versa se poate aplica), Guzman nu trebuia sa faca ceea ce a facut, si mai exista o teorie de dezbatut, daca Guzman a consumat diverse substante inaintea meciului, pentru ca orice om normal nu ar sarii la bataie dintr-o simpla piedica sau fault, intamplarea cu mingea si cu ranga de fier nu sunt lucruri pe care le ar face o persoana normala, un sportiv disciplinat. Scuzele lui au fost necesare evident, dar ce masuri a luat clubul clujean? La meciul cu Prometey a jucat, nici o sanctiune, simple cuvinte de intelegere la adresa cubanezului din partea staff-ului si coechipierilor ca si cum nimic grav nu s-ar fii intamplat sa nu mai zic de declaratiile lui Silvasan. Asta e pana la urma daca nu se vor lua masuri atunci baschetul romanesc se indreapta in jos cu pasi mari.

    cu 1 an în urmă (22.03.2023)
    • U BT Cluj-Napoca U92:

      Aschia din ochii altuia vs barna din ochiibtai!
      Hop top a jucat Guzman reincep commenturile.
      Ma bucur ca echipa i-a acordat aceasi incredere ca si pana acum. El recunoaste gresala, noi stim ca a gresit, atunci nu inteleg care e problema altora cum isi rezolva fiecare familie problemele ei. Familia asta "U" a decis ca omul si jucatorul Guzman, prin tot ce a facut pentru echipa este mai presus de ce s-a intamplat intro zi fatidica pentru el, si ca ii acorda suport si incredere in continuare. Toti au dreptul la recurs si la sansa a 2-a. Vom vedea ce decide federatia, in care paragraf, ca fizic nu a fost decat el lovit, si se doreste sa se deturneze de la cauze. Jucatorul gazdelor a intrat intentionat si l-a impiedicat prin contact direct, atunci cand jocul era oprit! Ar fi bine ca unii sa-si scoata barna din ochi ca sa spuna de aschia celuilalt, sau sa ne invete cu se face cu suspendarile dupa meciul cu energia tg jiu, asesoft, elba , si acum U, ce coincidenta in toate singura constanta e csm oradea.
      Deci moarala si judecata unui om sa a o tina cel care e mai curat si e mai alb ca varul .

      cu 1 an în urmă (22.03.2023)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      Mda
      Prietene, girezi pentru comportamentul unui psihopat. Altceva nu faci. Lasa familia si bla bla-urile, ca va tot place sa va jucati daca si parca. Daca facea Markovic ce a facut Guzman la Cluj, inchidea BT bancomatele din Bihor si va plangeati ca mironositele vreo luna. Joc de glezne si gura mica, ca pana una alta va asimilati cu un dezaxat.

      cu 1 an în urmă (22.03.2023)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!