Stiri Acvile

U-BT Cluj-Napoca se impune și mai greu în meciul doi de la Sibiu

U-BT Cluj-Napoca se impune și mai greu în meciul doi de la Sibiu

U-BT Cluj-Napoca are 2-0 la general în seria cu CSU Sibiu, după ce a câștigat și meciul doi din Sala Transilvania, scor 87-84 . După o primă repriză controlată, clujenii au avut multe bătăi de cap și doar valoarea individuală din momentele cheie a făcut ca partida să se încheie cu acest scor.

Cele două echipe au început meciul cu multă agresivitate defensivă, fiecare ajungând încă din primele două minute la linia de fault. Cele două echipe au mers umăr la umăr până la jumătatea actului inaugural, când U-BT conducea cu 10-9, după un coș de trei puncte al lui Creek. CSU a fost prima care s-a dus la două posesii. Clujenii au răspuns cu șase puncte la rând. Echilibrul s-a păstrat până la intrarea în ultimul minut al sfertului, când Russell, cu două libere, și Richard, cu o triplă, duceau Clujul la plus cinci. Ultimele 30 de secunde ale actului inaugural s-au scurs fără coș marcat, 25-20 pentru U-BT.

Reluarea jocului i-a adus tot pe oaspeți în prim-plan, care s-au desprins la 32-22, după un nou coș de la distanță al lui Patrick Richard. CSU Sibiu a reușit să oprească tăvălugul și să rămână în meci, în special grație pătrunderilor și vizitelor la linia de pedeapsă ale lui MJ Randolph. Pentru U-BT, Patrick Richard a rămas principalul marcator și își ducea echipa din nou în avantaj de două cifre. Keith Stone a înscris cinci puncte pentru Sibiu în ultimul minut al reprizei și la cabine se intra cu scorul de 44-36 pentru vizitatori.

Tavon King a deschis repriza secundă cu patru puncte la rând. MJ Randolph a mai pus două pe contraatac, iar Mihai Silvășan cerea time-out, după ce echipa nu a marcat timp de două minute. Stone a completat revenirea cu o triplă și CSU era în față, 47-46. După jumătatea sfertului, jocul s-a transformat într-un concurs de trei puncte, cu reușite de la Pratt, Adamovic și Russell. U-BT a pus ultimele patru puncte pe tabelă în sfert și conducea cu 62-57.

CSU a deschis incendiar actul decisiv, cu un run de 10-0 și vacarmul era la maximum în Sala Transilvania. Mihai Silvășan nu avea altceva de făcut decât să întrerupă jocul. Clujul a absorbit presiunea și s-a apropiat la un punct, intrarea pe parchet a lui Miletic facilitând coșuri de sub panou. Patrick Richard, cu o nouă triplă, schimba conducerea, 75-73, când mai erau puțin peste trei minute de joc. După time-out a urmat o nouă sarabandă de triple: Roschnafsky, Russell și Smith. S-a mers umăr la umăr până la final. O nouă triplă de la Russell era anulată de pătrunderea în forță a lui Smith, 81-81. Russell rata o liberă, dar Randolph nu a putut să își ducă echipa în față. Tot Russell marca de la semidistanță și CSU avea 24 de secunde pentru a egala. Smith și Randolph au ratat din apropiere. Clujenii au închis meciul de la libere, chiar dacă și Roschnafsky a beneficiat de trei libere, pe care le-a transformat. 

Daron Russell (26 puncte, 6 pase decisive), Patrick Richard (18 puncte, 9 recuperări) și Mitch Creek (16 puncte, 4 recuperări, 2 pase decisive) au fost principalii marcatori din formația lui Silvășan.

Anthony Smith (19 puncte, 7 recuperări, 3 pase decisive), Keith Stone (17 puncte, 6 recuperări) și Michael Randolph (13 puncte, 4 recuperări, 3 pase decisive) au fost cei mai buni oameni ai Sibiului din această seară.

41 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca vass bela :

    Foarte greu
    Dupa ce joci cu titani ai baschetului european, e foarte greu sa te poti concentra in campionatul intern . Asa cum noi am dat totul impotriva echipelor celebre, asa a facut si Sibiul vineri si azi, bravo lor cat si suporterilor inimosi care au creat o atmosfera senzationala in tribuna .
    Din pacate nu exista o cheie magica cu care Silva sa-i poate determina mai bine pe baieti, mai ales ca acum se simte uzura unui sezon plin . Intrucat BT a spus prin vocea presedintelui sau ca sunt patronii echipei, sper ca din sezonul urmator lotul sa fie in concordanta cu anduranta celor doua competitii externe si nevoia de a mai rezista si la play-offul campionatului .

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • Sportul Studenţesc Bucureşti Sudist:

      Clujenii si modestia
      Atunci zic sa aveti direct titlul oferit ca e cam mult pentru Cluj care joaca cu niste titani( nu stiu care sunt titanii aia) sa mearga sa joace si cu amaratii din Romania.

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Ce îți spune...
      Partizan, Svesda, Valencia, etc

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • Sportul Studenţesc Bucureşti Sudist:

      Titanii?
      Deci daca astia sunt titani echipe ca Real Madrid ori Panathinaikos ce mai sunt?

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca vass bela :

    Foarte greu
    Dupa ce joci cu titani ai baschetului european, e foarte greu sa te poti concentra in campionatul intern . Asa cum noi am dat totul impotriva echipelor celebre, asa a facut si Sibiul vineri si azi, bravo lor cat si suporterilor inimosi care au creat o atmosfera senzationala in tribuna .
    Din pacate nu exista o cheie magica cu care Silva sa-i poate determina mai bine pe baieti, mai ales ca acum se simte uzura unui sezon plin . Intrucat BT a spus prin vocea presedintelui sau ca sunt patronii echipei, sper ca din sezonul urmator lotul sa fie in concordanta cu anduranta celor doua competitii externe si nevoia de a mai rezista si la play-offul campionatului .

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026) Raspunde
  • MU13 UBT :

    MU13 UBT
    O echipa plina de jeguri incepand cu antrenorul , cel mai mare bufon : Mita Silva.. EW, Sincer o echipa ca UBT ( cum o pupa toata lumea in fund ) se chinuie cu CSU SIBIU care are un buget de CEL PUTIN 10 ori mai mic dar nu asta e important , mingea e rotunda nu? Frumusetea este faptul ca ei au jucat cu 2 romani doar !!! Cei doi pusti au avut impreuna 10 min jucate , iar restul " romanilor " nici nu mai trebuie sa zic. Taranii de la cluj se bucura de zici ca au castigat tiltul , nu ati fost in sala sa l vedeti pe Rusell si pe Taylor care dupa meci arunca cu rolele de hartie dupa galeria sibiului si le arata semnul pacii.Sa nu uitam si de periculosul Creek care le face semne celor din galeria sibiului sa " vina in spate " .

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca stelar1919:

      creek
      zici de creek ca facea semne sa "veniti in spate", pai de ce n-ati mers daca sunteti asa tari in pl? va culca pe fiecare in parte

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • Fyodor Leonty:

      Creek
      Ca tare inteligent tre sa fii ca jucator sa chemi galeria afara, tu iti dai seama ce iesea acolo, ramaneau mishu si creek cateva zile la recuperare daca ieseau suporterii pe ei... daca i asa umflat pe el cum zici tu,,, sa vina cu bicicleta la sibiu in meciul 5 sa nu-l mai ia cu capu asa usor #caracter#calm#top

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca The Tenor94 :

    Frumos
    Frumos și meciul și atmosfera creeata de sibieni. Mi se pare ca au fost și mai multi azi decât vineri (2133 apare pe flashscore deci merg pe numărul ăsta)

    Pana la urma s-a rezumat la un joc de-a șoarecele și pisica. La fel cum vineri nu am avut emoții când Sibiu conducea la +11, nici azi nu am avut emoții când Sibiu avea +5 cu vreo 4/5 min înainte de final. A fost nevoie de vreo 7/8 minute de baschet serios sa câștigăm meciul și probabil la fel va fi și la Cluj.

    Anyway, felicitări Sibiului, și-a jucat șansa cât a putut, au dat totul și e tot ce contează. Dade dade ajuta Domnul sa vadă cineva cu bani pasiunea de baschet din Sibiu și sa pună umărul la treaba. Încă 1 meci din care sa iasă toți sănătoși și apoi putem sa începem sa ne gândim la Buducnost

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026) Raspunde
  • BC CSU Sibiu DND :

    Felicitări
    Am făcut 2 partide foarte bune ținând cont de compoziția echipei, acum să mă scuze colegii de la Cluj dar să nu uităm că singurii români de pe teren au fost la Sibiu (chiar dacă o parte din ei au evoluat la Cluj înainte), de aici o ușoară urmă de necorectitudine, altfel ne-am ridicat mult peste nivelul nostru și cred că dacă jucam așa toate partidele eram la locul 2,3 în sezon.
    Acum să îmi dau o părere și despre Cluj pe care recunosc că nu i-am urmări în detaliu îmi ies în evidență 2 sau hai 3 băieți: Miletic, Russell și Petrică (probabil este ceva evident dar cum nu am urmărit am ținut să îmi dau cu părerea la prima vedere)
    Oricum pentru Cluj este trecere perfectă de la 10 000 la 209 de la Voluntari

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • Soare:

      Voluntari vs Craiova
      Noi o să ne mutăm în “imensa” sală de sport pandeliană, Clujul o să joace cu Craiova în semifinale

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu DND :

    Felicitări
    Am făcut 2 partide foarte bune ținând cont de compoziția echipei, acum să mă scuze colegii de la Cluj dar să nu uităm că singurii români de pe teren au fost la Sibiu (chiar dacă o parte din ei au evoluat la Cluj înainte), de aici o ușoară urmă de necorectitudine, altfel ne-am ridicat mult peste nivelul nostru și cred că dacă jucam așa toate partidele eram la locul 2,3 în sezon.
    Acum să îmi dau o părere și despre Cluj pe care recunosc că nu i-am urmări în detaliu îmi ies în evidență 2 sau hai 3 băieți: Miletic, Russell și Petrică (probabil este ceva evident dar cum nu am urmărit am ținut să îmi dau cu părerea la prima vedere)
    Oricum pentru Cluj este trecere perfectă de la 10 000 la 209 de la Voluntari

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026) Raspunde
  • Fyodor Leonty :

    CSU victorie la Cluj (șah mat, rocada mare)
    Dublu sau nimic că o să iasă U-BT din play-off datorită sibienilor. Creek a ținut să se accidenteze când a chemat sibienii afară?

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Oare
      Ai fumat ceva?

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    Raspunde
  • Silvois :

    Contradictii
    dincolo de orgolii, presiunea salii si supramotivarea adversarului outsider, ramane dilema: ori valoarea net superioara a Ligii ex-yugoslave e doar un mit, avnd in vedere ca U s a chinuit serios sa bata locul 8 din Liga mioritica, ori echipa de vedete a Clujului a fost foarte, foarte aproape de penibil in cele doua meciuri. de la Sibiu. Si U s a tinut tare cu Dubai, Partizan, Zvezda, o bucata de vreme, dar acele echipe si au respectat blazonul si au castigat meciurile clar. Noi, cu toate motivele obiective pe care le am putea invoca, nu putem sterge impresia qvasi-penibila a evolutiei din cele doua meciuri. Ma baieti, daca ati aterizat in play off-ul asta mediocru intr un avion de lux, pai tot cu stil ar trebui sa si decolati catre titlu! Altfel, ramane dilema ...

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026) Raspunde
  • CSM CSU Oradea The Optimiser :

    Dacă la noi
    Când a arătat degetul mijlociu după meciul de cupa României Molinar toți de la Cluj i-au luat apărarea că nu s-a văzut nimic, deși inclusiv eu am văzut faza respectivă și pot confirma clar ce a fost, în seara asta ce mai e de zis legat de atitudinea clujenilor? Degeaba vă ascundeți și vă luați apărarea jucătorilor, dacă nu sunteți în stare să suportați presiunile echipei gazdă sunteți slabi mentali și o să apară evenimente de genul, la Cluj e o obișnuință asta, o să vină Tenor94(Țăgșorean) și o să aducă cele mai pertinente argumente pt echipa lui ;)) Chinuială maximă cu o echipă care s-a bucurat doar de simpla prezență în play-off și care a demonstrat în aceste două meciuri că poate ține de la egal la egal cu românii Clujului(Russell "marele român" și Petrică). Bulină neagră mare de tot pentru Cluj din partea mea după aceste două meciuri :)

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026) Raspunde
  • BC CSU Sibiu clamun :

    Felicitari Cluj, dar anul asta nu cred ca veti lua campionatul.
    Daca te uiti pe statistici, Clujul a castigat azi cu 2 romani naturalizati, care au fost si cei mai buni marcatori. Deci echipa mare a Clujului devine mica fara ajutor "roman" din alte tari. Al doilea aspect in victorie, diferenta la final a fost de 3 puncte. 4 puncte au fost oferite Clujului de Banica, prin cele doua decizii favorabile cu mingile de pe inel. Ambele brigazi de arbitri, slabe spre foarte slabe. Daca echipei Cluj ii este greu sa se capaciteze in acest play Off, oare de ce nu se retrag? Decat sa se chinuie, mai bine sa se relaxeze, baietii. Raman la ideea mea: Clujul nu ia campionatul anul asta.

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Campionatul se termină când cântă grăsana!
      Am fost în sală, am auzit și scandarile galeriei din timpul meciului, peste astea văd că treceți cu vederea, cu auzul. În fine, am auzit destul de mulți sibieni afirmând despre galeria lor, citez :
      Trebuia să vă dați voi in petec! Deci, adevărul e undeva la mijloc! Mi a plăcut echipa Sibiului, sincer, au jucat bine! Dl Fleseriu, un maestru, ca totdeauna, toată stima!

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • BC CSU Sibiu Markus:

      scandari
      Despre ce scandari deplasate ale galeriei Sibiului din timpul meciului vorbesti? Nu mai arunca aiurea cu acuzatii. Ce s-a strigat catre Silvasan, da, a fost deplasat, dar s-a intamplat la finalul meciului dupa o reactie exagerata a lui Taylor. Spun exagerata pentru ca rola respectiva a fost aruncata desfacuta, nu a lovit pe nimeni, a ajuns intr-un grup de jucatori atat de la Cluj, cat si de la Sibiu care se salutau dupa meci… Taylor a luat-o si a aruncat-o in galerie, apoi Russell ne-a aratat degetul mijlociu, Guzman probabil era trist ca ranga a ramas la Oradea, iar Silvasan probabil a vrut sa ii arate lui Russell ca degetul lui mijlociu e mai mare. Penibile reactii din partea unor super jucatori de la care astepti un comportament profesionist, dar probabil se asteptau ca jucatorii Sibiului sa le ceara autografe, nu sa isi apare sansa.

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca stelar1919:

      scandari
      pai inseamna ca pe bune ai nevoie de aparat auditiv. La fiecare minge pe care russell o repunea sau la fiecare libera, galeria striga "pussy,pussy" . voi vedeti doar efectul, nu si cauza din pacate....

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • BC CSU Sibiu Markus:

      scandari
      Daca de la 2 scandari cu “pussy, pussy” se justifica ..I.. si o rola aruncata inapoi in galerie (desi rola aceea a ajuns intr-o zona unde erau jucatori de la ambele echipe). aratate de niste jucatori si un antrenor cu asa CV si nivel, inseamna ca sunt donnisoare. Voi va laudati ca jucati versus Partizan si Zvezda, norocul vostru e ca nu au umplut sala la meciurile cu voi cum o fac la cele din Euroliga. Am fost la multe meciuri la Belgrad in Euroliga, ce auzi acolo e mult peste scandarea “pussy, pussy” si nu am vazut sa se crizeze niciun antrenor sau jucator.

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • boogie:

      Hârtie igienica
      Acuma eu am o nedumerire:spectatorii sibieni aduc hârtie igienică la sală pe post de talisman,sau sala Transilvania nu asigură hârtie la toalete?Că doar nu o aduc să arunce în echipa adversă,nu?😋

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      @ markus
      Halal suporteri cărora li se pare normal, banal și lipsit de importanță că unii din voi arunca cu obiecte spre jucători (cu atât mai mult cu cât erau și de-i lor în zona).

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    Raspunde
  • andreea3w0 :

    Le-au tremurat “chiloteii” si nu vor sa recunoasca asta..
    Da, clujenilor le-a tremurat chiloetii in ambele meciuri cu Sibiul. Acum vad in comentarii, doar umflandu-se in pene, ca vai “2-0”, “era de astepat”, “usor” etc. Nu, fratilor! NU! Nu a fost asa! S-a simtit rau ca v-a tremurat chiloteii si ca “va rugati” ca sa castigati si meciul asta cu noi. “Sunt obositi..ei joaca in Baba league si altele”..daaa, cum sa nu! Asta e si motivul pentru care au jucat asa..oboseala! Pe cand, pe teren, ambele echipe au luptat, au dat tot ce au avut (mai mult Sibiul) ca sa ajunga la o victorie frumoasa. Hai sa ne uitam la meciuri, hai sa ne uitam la rezultat..hai sa ne asumam ca “v-au tremurat chiloteii” cu “ultima echipa din curtea scolii”. Rezultatul a fost mereu “acolo”. Diferenta de puncte a fost EXTREM de mica! Bai, oameni buni..ce a facut echipa asta de pe Cibin in astea 2 zile a fost ceva uluitor! S-au tinut cu dintii de ei, cat de mult au putut..si pana nu au mai putut..clar diferenta de nivel s-a vazut..clar diferenta de bugete s-a vazut…sunt ft sigura ca daca Sibiul castiga meciul de azi, comentariul clujenilor era “a, pai erau obositi baietii”. Asumati-va!

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Da draga, ne am luat de schimb, stai liniștită. Te ambalezi cam tare, rezultatul e același! Știm foarte bine ce poate echipa, am vazut o tot anul jucând! Haide U! Încă jucam în două playoffuri, deci, clar, trebuie cu măsură gestionat efortul echipei! Felicitări echipei din Sibiu, felicitări antrenorului care a scos maxim din jucători! Vă așteptăm joi la noi, vă oferim mai mult de 63 de locuri cât am primit noi la meciuri în sala Transilvania!

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • andreea3w0:

      Abia astept!
      Nu e prima data cand venim, stai linistita :) am mai fost sezonu’ asta si celalalt…ca sustinatori :) faina sala, faina atmosfera…numai sper ca joi auzim si noi mai multe “cantece”…ca inafara de imn si “hai U”, nu am auzit nimic altceva la Sibiu…si legat de sala de la Sibiu..atat se poate, nu ne permitem sala cu atatea locuri ca la voi..stii vorba aia, decat deloc..bine si asa! :)

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Lasă că Haide U ajunge, spectacolul cu cantece și arii e pentru opera.

      cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu Markus :

    naturalizari
    Naturalizarile se fac strict pentru echipele de club, in special pentru cele care au bani si influenta la FRB. In campionat sunt 4 americani naturalizati, iar in motivatea federatiei, la fiecare dintre acestia, s-au grabit procedurile pe motiv ca nationala are nevoie de ei. Un mare bullshit. Este evident ca ei au fost naturalizati pentru echipele de club, o victorie impotriva Portugaliei nu justifica nicicum dezechilibrul pe care il provoaca in competitia interna aceste naturalizari. Astept cu nerabdare ca Russell sa faca pasul spre alt campionat, sa vedem pe cine mai naturalizeaza Clujul pentru echipa nationala. Da, este legal sa joci cu naturalizati, dar este si fair? De ce marea noastra federatie nu ajuta in aceeasi masura si alte cluburi in privinta naturalizarilor. Nu cred ca doar Clujul si Oradea isi doresc naturalizati. Apropo, e un destept care comenteaza pe facebook la aceasta dezbatere ca si CSU are 2 naturalizati, pe Zetos si Roschnafsky. Cum poti sa compari asa ceva? Mama lui Zetos este romanca, de Roschnafsky ar trebui sa stie mai multe decat mine, tatal lui a jucat la Cluj ani de zile.
    Despre comportamentul marelui antrenor Silvasan ce ar fi de spus? Las la o parte reactia jenanta de la fi al, dar il inteleg, cu asemenea buget si atatia jucatori de valoare, cred ca e frustrant si pentru Silvasan ca a transpirat 2 meciuri cu noi, finala Cupei a castigat-o pe final, anul trecut titlul a fost castigat la ultima posesie etc. Cu atatia jucatori de valoare si sa nu fi capabil sa defilezi in LNBM, spune multe. Silvasane, sa ne scuzi pe noi ca ne-am jucat sansa si ca nu ai reusit sa ii motivezi pe baietii tai sa joace macar la sfert din valoarea lor.

    cu 1 săptămână în urmă (26.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Uite de aia
      Discutia cu naturalizatii e ridicola: ca o dai in dume de genu. In Ardeal lumea ar trebui sa judece mai bine, decat la nivelul "ma-sa-i romanca". Pana nu o sa depasim gandirea de genu, tot la coada vacii o sa ramanem din punct de vedere sportiv.

      Ar trebui sa facem front comun impotriva legii Novak care transforma competitia sportiva interna intr-o mascarada, in care inventam reguli encefalopate si dupa tot noi inventam tot felul de exceptii ca sa putem totusi juca ceva.

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • BC CSU Sibiu Markus:

      .
      Daca si Silvasan ar fi fost de acord cu tine ca regula Novak e o tampenie si LNBM e o mascarada din acest motiv, putea foarte simplu sa nu joace cu amandoi naturalizatii, sa nu ia parte la o mascarada, dar i-a folosit 30 min. Probabil frustrarea lui a fost ca nu se astepta la asa o replica in ambele meciuri. Mi se pare lipsa de respect ca dupa 2 meciuri neasteptat de disputate, Silvasan sa declare ca nu i-a putut motiva pe jucatorii lui.

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Boss
      Nu merge asa.

      LNBM este o liga profesionista (lol), in care teoretic sa fac bani. Se creează un produs de entertainment care este apoi vandut catre consumatori. La inceputul sezonuli se stabileste regulamentul dupa care fiecare club contracteaza jucatori. Aceste contracte au obligatii de ambele parti. Nu poti sa nu il joci pe Russel ca sa satisfaci nush ce cerinte imaginare are are galeria advesarilor ca sa li se pare fair cand iau bataie.

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • BC CSU Sibiu Markus:

      .
      Asa e, boss-ule, cum zici tu, ca doar dreptatea s-a impartit toata la Cluj, noi toti ceilalti suntem niste frustrati si ne dam mari si tari ca ne-am tinut lamga un Cluj care nu a fortat, cam asa cum v-ati tinut si voi de Partizan, Zvezda si Dubai, ma gandesc ca nici aia nu s-au intrebuintat 100% cu voi, dar mandria voastra a fost 100%. Intai zici ca LNBM e o mascarada, apoi ca sunt totusi niste regulamente pe care Silvasan doar le respecta. E bine, bafta mai departe in ABA si in mascarada asta cu regulamente.

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Comparatie
      E buna asta, și reflectă exact situația. Așa cum nici pe aia (echipele de Euroliga) nu îi poți motiva, la fel e și aici, in afara de Petrică și Guzman, restul nu prea înțeleg orgoliile astea.
      Și de aia in meciurile cu cele 3 ne-am ținut aproape 3 din 4 sferturi. Și am sperat la o surpriză, dar n-am fost să fie - și să vezi și în ABA arbitraje părtinitoare...

      Dar asta nu a fost niciodată o justificare pentru a aruncat cu obiecte spre adversari. Tine de civilizație, care se pare că lipsește multora de pe la voi

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • BC CSU Sibiu Markus:

      .
      “Obiectele” alea despre care vorbeste si au declansat reactia lui Taylor “au fost” o rola desfacuta, care nu l-a lovit. Nu cred ca ai vazut meciul de la inceput, s-au aruncat cateva sute de astfel de obiecte pe teren, lucru pe care si voi l-ati facut in alti ani (role si confetti). In fine, deja discutia a derapat, e lipsa de civilizatie ca a fost aruncata o rola dupa meci, dar reactia unor profesionisti e perfect justificata, nu?

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Rola
      Exact una a fost. Prima, că următoarele nu mai puteau să fie tot prima... Vezi mai meciul a fost transmis (e pe YouTube și de la frb și de la Prima) și se vede roda ... dublată in vreo 20, pe puțin. Și nu se vad toate, că au întrerupt înregistrarea. Așa că nu mai fa pe prostul cu "doar o rola"

      Și nu are nici o legătură cu coregrafia de la început - care a fost frumoasa, in schimb gestul de a aruncat intenționat cu dorința de a lovit adversarul e doar o dovadă de mitocanie (dar apropo, de ce nu ați respectat toți coregrafia? Sau le-ați păstrat special că "armament", înțeleg)

      Despre reacția celor de la U am mai scris, nu sunt de acord cu ea (in schimb tu văd că minimizezi, chiar ti se pare normal sa arunci după adversari), nu trebuiau să se coboare la nivelul vostru de nesimtire, că, după cum se vede, aveți un mare avantaj, cel al experientei...

      cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    U
    Dar, dacă asta e adevărat, ce trebuie sa spună!
    De când a apărut legea Novak, liga a scăzut în calitate. Li se rupe jucătorilor români de ce joacă! Leafa merge, noi cu drag muncim! Câte puncte au marcat mult lăudații voștri jucători români în aceste meciuri?! Dar în campionat ce medii au? Am auzit un sibian surprins ca Roznavski a marcat! Și pe alții dandu-i dreptate!! Punem dacă vrei pariu cine ia campionatul? Și da, sunteți frustrați. Nu văd ce vă împiedică să naturalizati jucători! Patriotismul?!

    cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026) Raspunde
  • Silvois :

    Tot razboiul
    meciurilor cu Sibiul a plecat, dupa parerea mea, de la suficienta si chiar lipsa de profesionalism a jucatorilor de la U, care au aratat ca nu au inteles mare lucru din finala Cupei cu Oradea. Daca acordau suficient respect competitiei si adversarului, ar fi batut Sibiul la 15 si 20 de puncte (sau invers) si toata lumea ar fi plecat fericita de la sala: spectatorii sibieni ca au vazut pe viu echipa de vedete a Clujului, iar echipa de vedete, ca si a facut sfertul de finala usor, ca a vazut un oras superb si un public fierbinte, dar fair. Repet, sunt convins ca asa ar fi stat lucrurile daca jucatorii si staff ul lui U ar fi tratat acest moment in mod profesionist, asa cum se asteapta de la ei. Pe langa jocul slab si rezultatele foarte stranse, conflictul cu sala a fost cireasa de pe tortul lipsei de profesionism!

    cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026) Raspunde
  • BC CSU Sibiu Niksb :

    CSU , Echipa mea.
    Vreau sa felicit echipa din Cluj .
    Despre meci , cum doamne iarta-ma sa profiti in asa hal , de faptul ca Sibiul joaca tot meciul cu 2 romanii in echipa , cu varste foarte fragede , si tu marea echipa de Aba , Eurocup , joci cu 5 straini , care nu gresesc atat de mult, cat adevarati romani Miron , Petric si Altit , care in paranteza fie spus au marcat impreuna au marcat 2 puncte.
    U, nu sau intrebuintat , pai nici nu trebuia , ca o pus federatia niste arbitri care se trezeau ei din cand in cand cu niste decizi de te luai cu mainile de cap , toate intr-o singura directie , sa castige cei care ne reprezinta afara. Pai , si anume cine ? Jucatorii sunt doar straini , romani , impreuna prind 5 - 10 minute.
    Cred ca mai bine ne lasa pe noi , cum zicea unul ca jucam pe sate , si invata regulament jucand cu straini , de parca acolo i altul , si sa ne jucam noi campionatul cum il avem , bun rau , altul nu i.
    In alta ordine de ideei , ar trebui schimbata denumirea echipei , in U BT Arogantii Cluj , ca atata aroganta cat am vazut in 2 zile cu voi , nu am vazut in tot campionatul.
    Fiind , aroganti nu recunoasteti ca v-ati bucurat de puncte marcate si de victorie mai ales duminica , ca era sa plecati cu 1-1. Stiu nu se discuta castigatorul seriei , dar sigur va cadeau galoanele , sa pierdeti la o echipa de pe sate , cum ziceti uni dintre voi.

    cu 1 săptămână în urmă (27.04.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Am o întrebare.: conform regulamentului LNBM este permisa folosirea lanternei în timpul executării aruncarilor libere? Eu cred ca nu! Așa că să nu mai ziceți de arbitraj nimic, a fost destul de permisiv.

      cu 1 săptămână în urmă (28.04.2026)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      meci
      Si ce voiai sa se intample?sa le dea tehnic suporterilor . Te doare capul ce citesti pe aici ,ba ca aia au cantat peste ceilalti la imn ,ba ca le a aratat creek semn sa vina in spate dupa meci. Este un meci de baschet intre 2 echipe cu rivalitate , chestii pe care multi dintre voi nu le intelegeti . Bucurati va de genul acesta de meciuri ,ca in rest in mizerabila lnbm vedeti meciuri cu intensitate 0 si fara pic de "rautate" . Ati devenit prea sensibili ,recomand sa va uitati si la alte meciuri din Europa ca sa faceti o comparatie.

      cu 1 săptămână în urmă (28.04.2026)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    U
    No bine, joi cu ajutorul arbitrilor, FRB ului, guvernului României, cu râul, ramul, va batem și terminam povestea asta! Oricum a fost mai bine decât cu Vâlcea, Brașov, sau alte vinituri!
    Haide U!

    cu 1 săptămână în urmă (28.04.2026) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!