Stiri Juniori U18 Feminin

Bryn Forbes a marcat punctele câștigătoare în victoria lui CS Vâlcea împotriva SCMU Craiova

Bryn Forbes a marcat punctele câștigătoare în victoria lui CS Vâlcea împotriva SCMU Craiova

CS Vâlcea câștigă restanța cu SCMU Craiova din etapa a zecea, iar Bryn Forbes, vedeta NBA recent sosită la formația de pe Valea Oltului, a avut o prestație mai solidă decât în prima sa confruntare disputată pentru vâlceni, meci în care nu s-a ridicat la așteptări. Finalul meciului a fost unul pe muchie de cuțit, însă jucătorii lui Enache au câștigat partida grație liberelor lui Forbes și  greșelii lui Leggett.

CS Vâlcea a început partida cu: DeAndre Pickney, Titus Nicoară, Donovan Ivory, Amadeo Casale și Emmanuel Lecomte

De partea cealaltă, formula de start a Craiovei a fost: Kendall Robinson, Paul Pușcașu, Ishmael Leggett, Bogdan Țîbîrnă și Samuel Sessoms.

Gazdele au început partida în forță cu DeAndre Pickney și Amadeo Casale pe posturile de principali marcatori. După ce Casale a deschis scorul, Pickney a obținut un coș fault pe pătrundere, iar la capătul opus al terenului, tot Pickney a reușit un capac monstru. Vedeta belgienilor din aceste preliminarii ale Cupei Mondiale, Lecomte, a aruncat mingea pentru Pickney, care a rupt inelul oaspeților. Gazdele au început astfel cu un run de 7-0. Oaspeții au dat replica prin Sam Sessoms și Bogdan Țîbîrnă. Campionul NBA, Bryn Forbes, și-a făcut simțită prezența în primul sfert cu 4 puncte. Pickney și Sessoms au fost principalii marcatori ai sfertului cu 8, respectiv 9 puncte.

Smith a deschis sfertul al doilea pentru Craiova cu un dunk pe tranziție, iar la celălalt panou Forbes a ratat o pătrundere forțată. Lecomte a ratat singur cu panoul după ce a făcut slalom prin apărarea craiovenilor. Cu șase minute rămase, Craiova a preluat conducerea prin tripla lui David Vida. Robinson și Sessoms au majorat avantajul Craiovei, iar de partea cealaltă, Lecomtea a menținut formația de pe Valea Oltului în joc, în timp ce, tot pentru gazde, Casale a ratat două libere și a facilitat contraatacul marcat de Smith al vâlcenilor după ce a fost căpăcit. Craiova a terminat la avantaj de un punct în prima repriză, 45 – 46.

Vâlcea a reușit să revină la conducere prin tripla lui Forbes și jocul excelent al lui Lecomte, iar Craiova s-a văzut nevoită să ceară time-out după trei minute din sfertul al treilea. După time-out, Leggett a ieșit la rampă pentru Craiova. Acesta a înscris 6 puncte consecutive, însă nu a fost de ajuns, întrucât Pickney și Lecomte au continuat să fie principalii marcatori ai gazdelor. Forbes a ieșit și el la rampă și a încheiat sfertul al treilea cu 13 puncte, după ce a marcat atât din pătrundere cât și de la distanță. Pentru oaspeți, Leggett nu s-a oprit la cele 6 puncte și a ajuns la 13 puncte marcate, toate în acest sfert. Acest sfert a fost câștigat de către CS Vâlcea la o diferență care urma să le facă soarta dificilă elevilor lui Costescu, a cărei formație a fost condusă la 13 puncte înainte de actul final.

Sessoms a început bine actul final, marcând patru puncte și micșorând din deficit la 8 lungimi. Enache a introdus pe teren în premieră în această partidă trei români, pe Uță, Tohătan și Nicoară, iar Forbes și Lecomte completează linia de joc. Uță a ratat 2/2 libere și rămâne fără punct marcat. Craiova a început aproape perfect sfertul al patrulea, după ce a avut un run de 14-4. Formația lui Ciprian Enache a intrat în penalizare cu cinci minute rămase din partidă. Deși elevii lui Costescu s-au apropiat la 3 puncte, Lecomte a arătat forma impecabilă pe care o traversează în acest sezon și și-a menținut echipa în avantaj. Titus Nicoară a fost eliminat cu mai puțin de două minute rămase din partidă din cauza faulturilor comise. Craiova a reușit să se apropie la două puncte de Vâlcea în ultimul minut al confruntării. Lecomte credea că a eliminat pericolul cu cele două libere marcate, însă Leggett a marcat tripla în cel mai important moment, cu opt secunde rămase. Mingea a ajuns la Forbes în atacul următor, care a fost faultat imediat, iar de la linia de fault a înscris ambele libere. Leggett a primit trei libere în ultimele două secunde. După ce a ratat-o pe prima, acesta a marcat a doua și a ratat intenționat și a treia liberă, tot el a recuperat și a marcat, însă arbitrii au anulat coșul, pentru că Leggett a intrat prea repede în spațiul de trei secunde, iar Vâlcea a câștigat 97-95.

Pentru gazde, principalii marcatori au fost Lecomte (26 de puncte, 7 pase decisive), Pickney (23 de puncte), Forbes (17 puncte), iar Casale și Harris au intrat și ei în double digits.

Sessoms și Leggett au fost principalii marcatori ai oaspeților cu 25 de puncte și 9 pase decisive, respectiv 25 de puncte marcate.

*Foto: Facebook/CS Vâlcea 1924

21 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova alexbaschet :

    Campionat bananier
    Ceva explicatii la ultima faza la cosul marcat de Craiova? De ce nu s-a pus? Eu zic sa facem un campionat doar cu Oradea, Valcea, Voluntari si Cluj, chiar ar fi amuzant. Ca restul nu conteaza, fiecare face ce vrea in campionatul asta, intra din ce faza vrea, fura cat vrea, PSD pe viata. Si desigur, in acest campionat, la pauza, in loc de majorete, vreau sa vad moment artistic cu Grigoras si madam Tocala de dans, in arena lui Valcea. Dupa se stramba Grigoras la meciuri cand e apostrofat de suporteri, el stie cel mai bine, e cel mai bun. Dar ma rog, poate nu mai vede si el saracu ca la cat s-a uitat stramb de-a lungul anilor. Dar normal, ca de fiecare data, nimeni nu va da nicio explicatie, explicatii se dau doar daca se umfla pasatu in Silvasan, se juleste cineva de la Valcea sau ii mai dau lacrimile lui Achim. Nici nu mai conteaza acest campionat, il urmaresc de 16 ani si e mult mai rau ca pe vremea Asesoftului, acum parca fiecare are liber la furat, fiecare cunoaste regulamentul lui, incepand de la Stoica, Ciulin si terminand cu regele atotputernic Grigoras pe care de vreo 10 ani il tot striga postasu cu fluturasu de pensie, dar ca orice bugetar care se respecta, "salariul" e mai satisfacator, daca intelegeti ce zic. Haideti sa facem direct semifinale cluj-valcea si oradea-voluntari ca restul e doar cancan.

    cu 1 zi în urmă (11.03.2026) Raspunde
  • Mihai Mares :

    A fost furt pe față la ultima fază…
    Din păcate pentru Craiova tot ferebeul a primit ordin pe unitate să împingă vâlcea în play-off cum or ştii, s-a văzut astă seară recitalul lui Grigoraș & Co. Până când n-o să dispară politica (aka pesede) din sport nu o să fie nimic corect. Dar ce corectitudine să aștepți de la duamna Tocală când ea a inventat un premiu de excelență în baschet doar ca să-l perie pe rădulescu de la pesede (ceva de genul premiului “pt pace” dat de Infantino lui Tramp).

    cu 1 zi în urmă (11.03.2026) Raspunde
  • DAn Mircescu :

    Șanse…
    Șansele ca Vâlcea să joace vreo semifinală sezonul acesta sunt egale cu zero, pe lângă trio-ul clasic Cluj Oradea Voluntari peste Vâlcea vor fi în play-off Dinamo, Piteşti și chiar Craiova dacă știe cum să-și gestioneze meciul retur.

    cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    • Florian56:

      Semifinală
      Și care ar fi problema? Cred că nici clubul nu țintește neapărat o semifinală. Se răspunde la întrebări nepuse.

      cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    Raspunde
  • Florian56 :

    Explicații
    In ce privește ultima fază sunt in acest articol. Și în cel de pe probaschet.ro. Au mai fost decizii controversate la destule meciuri de baschet. Aici s au fluierat ușor și faze în sens invers. Dacă se voia o vopsire de rezultat se făcea mai degrabă mult mai devreme.
    Meciul nu a decis nicio participare în play off, nici pentru Vâlcea, nici pentru Craiova, nici pentru alții. Până la urmă ce mare chestie ar fi că joci în play off?
    Dincolo de miuța clasica la comentarii aici, Cluj - Oradea,, se mai comentează doar Vâlcea, orice ar face sau nu. Numai cu dragoste. Joacă baschet fara aprobarea unor comentatori.

    cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    • SCM "U" Craiova alexbaschet:

      Esti altceva
      Chiar imi parea rau de tine ca iti sareau toti in cap de la Oradea si Cluj, dar m-am inselat. Ori este rage baiter si trollezi pe aici, ori chiar ai o problema de ordin medical

      cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    • Florian56:

      Altii
      Îți părea rau de mine că îmi sareau toți în cap? Că despre cum îmi vorbeau, după felul cum o faci și tu, nu cred.
      Eu mai comentez uneori, avem acest drept. Va pot respecta opiniile tuturor. Dar în privința limbajului cred că nici tu nu ai ce zice.
      In definitiv, unde vreți să ajungeți?

      cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    • SCM "U" Craiova alexbaschet:

      Completare
      Vreau sa zic ca am fost de acord cu tine in anumite privinte in comentarii, nu in toate, dar nu se justifica rautatea celorlalti. Tu ai scris ca ultima faza este explicata in acest articol, ok, ni se spune ceea ce au fluierat arbitrii, dar nu poti sa spui niciodata ca acel cos a fost anulat corect, arbitrii nici nu s-au putut duce sa verifice la video fiindca "Domnul" Grigoras fluierase deja, probabil vana muste, ca jucatorul Craiovei nu calcase niciodata linia.

      cu 1 zi în urmă (11.03.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Intrare mai repede
      Și dacă a fluierat corect, că a întrat, sa admitem, eu știu că regulamentul spune că, se repetă libera! Poate greșesc, dar am mai văzut și altădată intrare mai devreme și așa se judeca! Clar Cosmin nu a vrut să inflameze opiniile, dar în alte meciuri a explicat asta! Aștept un comentariu pertinent, posibil să nu știu eu! Sau doar dacă intra apărătorul mai repede se repetă?

      cu 1 zi în urmă (12.03.2026)
    • SCM "U" Craiova alexbaschet:

      Regulament
      Se repeta doar daca jucatorul Craiovei rata si aparatorul intra mai repede

      cu 1 zi în urmă (12.03.2026)
    • Florian56:

      Da
      Iar eu asta spusesem. Că fusese scris in articol ce s a fluierat atunci. Eu am fost la meci. E greu de spus că a fost sau nu corecta decizia..
      Dar hai sa punem problema altfel.
      Sa zicem că a fluierat aiurea.. a contestat Craiova în vreun fel? De ce nu s a cerut consultarea var? Observatorul nu avea niciun rol aici? In ce situații practice se consulta sau nu var? Au fost asemenea probleme și la fotbal în campionatul intern. Cu implicații pt clasament, pt play off. Nu ca aici.
      Dacă se valida coșul, câștiga Craiova? Se încheia meciul atunci așa?
      Dacă Grigoraș voia să câștige Vâlcea nu putea să fluiere mai devreme aiurea faze din meci? Îl crezi atât de prost? E și arheolog.
      Grigoraș a fluierat și împotriva Vâlcii in meci cu ușurință. Au fost reacții ale băncii, ale spectatorilor. Am fost la meci. Se întâmplă asemenea lucruri in baschet, in sport. Nu crezi?
      Dacă pierdea Vâlcea era 100% Craiova în play off sau Vâlcea 100% in afara? Mai sunt multe etape. Pentru toate echipele. Mai puțin pentru Cluj. Ți se pare așa o miză nemaivăzută să fii în play off?
      Cine pretinde că ar fi trebuit să fie de acord toți cu mine la comentarii aici? Cumva eu?
      Nu avem dreptul la opinie fiecare?
      Pe când un comentariu pro Vâlcea aici? De ce doar Vâlcea e comentată? In general mă refer, indiferent cum e comentată.
      Dar cu limbajul tău și al celorlalți cum rămâne? Nu zici nimic de asta? Sau ramai la ideea cu problema medicală și alte mizerii? Cine te a învățat să scrii așa? Rușine nu ai? Nici tu, adică? Dar educație ai primit?
      Faptul că acest site permite un asemenea limbaj in comentarii cum ți se pare? Comentariile pot fi moderate și se face in felul asta dar nu aici.

      cu 1 zi în urmă (12.03.2026)
    Raspunde
  • Bistriceanu Razvan :

    de când a apărut Vâlcea în peisaj
    au apărut și scandalurile. Urmăresc fenomenul de 20 ani și n-am văzut atâtea scandaluri legate de un singur club nici măcar în epoca defunctului Asesoft. Aici nu e nici o întâmplare, în mai puțin de 2 ani cei de la Vâlcea au reușit să ducă în derizoriu un sport care nu prea era atins de scandaluri și cocălăreli. Acum nu este etapă de campionat în care să nu auzi vreo porcărie făcută de/pentru ei.

    PS: pentru că tot pomenea cineva mai sus: Premiul ăla "de excelență în baschet" pe care i l-a dat Tocală lui Rădulescu a fost exemplul perfect de obediență în fața aparatului de partid. Ce a făcut Rădulescu personal pentru baschetul românesc? Cu milioanele de la stat poate oricine să investească în orice, asta nu înseamnă că ești mai presus de ceilalți, tu ca persoană.

    cu 16 ore în urmă (12.03.2026) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    U
    Ce e prostia asta ca nu trebuie să ajungi în playoff? Încă nu am mai auzit asa ceva? Adică nu ai nici măcar asta ca obiectiv? Nici nu are rost sa discutăm cu acest "domn", că suporter e mai greu să l numim. Eu că suporter îmi doresc ca echipa mea să câștige tot ce se poate! Ca tot mai mulți copii să guste acest sport, să încerce să l practice, să aibă spirit de echipă și de învingători!

    cu 15 ore în urmă (12.03.2026)
    • Florian56:

      Play off
      Play off ul este cu siguranță un obiectiv în baschet. Și îl au firesc mai multe echipe. Însă nu este un obiectiv ca un titlu de campion sau o medalie. Este o diferență destul de mare. De aceea și o ratare a unui play off nu e o drama.
      În privința echipei de la Vâlcea, desigur că scandaluri sau lucruri nepotrivite nu a provocat. In 2-3 ani. In orice caz, nu mai mult cat alte cluburi. Doar de notat ar fi că au ieșit pe locul 3 anul trecut și au dat MVP îl campionatului.
      Can can urile și " scandalurile" sunt doar la comentatori aici. Și fără obiect , fara sens, dar agresiv, cu limbaj nepotrivit care în mod normal nu ar trebui permis. Sigur că cu mine domnul nu sta de vorbă. Pentru că îl supără Vâlcea. Deși nu știm de ce. Și nici de ce nu îl supără și alte echipe.

      cu 15 ore în urmă (12.03.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Ha ha ha! Nu am timp de tâmpenii! Mă uit la reluarea meciului lui U, care are o mulțime de obiective, după ce l-am văzut direct! Deci ha ha ha! Atât am de spus, ești ca un boxer între corzi, te zbați în van!

      cu 14 ore în urmă (12.03.2026)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      Citez din clasic în viață :"Play off ul este cu siguranță un obiectiv în baschet. Și îl au firesc mai multe echipe. Însă nu este un obiectiv ca un titlu de campion sau o medalie. Este o diferență destul de mare. De aceea și o ratare a unui play off nu e o drama." Nu este deloc o drama, dar, ce să vezi, drumul spre medalie trece prin playoff! Nu am mai văzut așa habarnist care să arunce cu vorbe, parcă e la tribuna partidului vorbărie goală!

      cu 12 ore în urmă (12.03.2026)
    • 7Bet-Lietkabelis Panevezys RlCARDO:

      Nea Floriane
      Ești pe lângă fenomenul ăsta numit baschet și mai și semnalizezi 😂. Păi dacă vrei titlul de campion sau o medalie trebuie să ajungi mai întâi în play-off, de acolo se joacă medaliile. VAi de capul vostru, v-ați trezit în Liga Națională că a vrut pesedeaua să spele niște bănuți și le-a spus nea pandele de la vol cum se face dar sunteți niște habarniști. Dacă te întreb repede cine e MVP în NBA anul trecut nu știi să-mi spui fără ChatGPT. Las'o mai încet că măcăne, sunteți numai în scandaluri toată ziua bună ziua și din când în când vă mai prefaceți că jucați și baschet. Pot să fac pariu acum ca sezonul viitor se vor întâmpla 2 lucruri sigure: 1. Nici un jucător nu-și va prelungi conractul cu vâlcea și 2. Ca să se laude că vor juca într-o "cupă europeană" se vor înscrie în cupa satelor numită și ENBL - unde joacă colegii lor de partid de la voluntari, ca să mai mulgă nuiște bani de la bugetul statului. Asta râmăne scris aici ca să putem proba că va fi adevărat.

      cu 11 ore în urmă (12.03.2026)
    • Florian56:

      Prietene
      Ce ai înțeles tu...
      Una e sa ai un obiectiv major, titlul sau o medalie. Obiectiv ce îl au puține echipe. Ajungând în play off mai întâi, desigur.
      Alta să ai obiectiv sa accezi în play off mai mult că sa fii sigur că nu retrogradezi. Și la fotbal sunt asemenea situații.
      Vorbim deci de lucruri diferite. Obiectivul doar de a accede în play off nu e un obiectiv major, deco nici o pierdere majoră. Dar astea sunt problemele echipelor, nu ale noastre.
      In ce privește Vâlcea, câinii latră, ursul merge. Nu îi fixați, nici știți ce poate și ce face. Nici pe mine nu mă prea interesează asta.
      Mizeriile și can can urile sunt doar ale voastre va privesc și oricum va frământă degeaba, și fără obiect.Pierdeți doar vremea inutil.

      cu 10 ore în urmă (12.03.2026)
    • Silvois:

      Florian
      din pacate pentru tine, iti pierzi si tu vremea la fel de inutil, raspunzand multiplelor atacuri care te vizeaza, am imaginea unui urs mare, incoltit de caini, incercand sa lupte cu fiecare in parte! De departe, postarile tale respecta, cel putin formal, regulile bunului simt si ale dialogului civilizat, dar gresesti prin combativitatea asta continua in a ti apara cauza proprie. Adevarul, e clar pentru mine, se afla undeva la mijloc, e o afirmatie banala, dar perfect adevarata. Cred ca aceasta consecventa a ta in a da replica, merita o cauza mai buna. Sunt convins ca majoritatea celor care au treaba cu Valcea, si ar uita destul de repede oful, daca n ai mai raspunde atat de promt. E o sugestie, dar poate iti insufla energie genul asta de duel verbal! Eu, personal, nu ti iert tampenia aia cum ca ardelenii au ceva gene in minus fata de extracarpatici, ca nu au ambita voastra, ca nu si doresc excelenta. Ceva explicatii obiective exista in legatura cu realitatea ca marile personalitati ale romanilor sunt, in majoritate, moldoveni, munteni, olteni, dar sigur nu tine pseudo-teoria ta!

      cu 9 ore în urmă (12.03.2026)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    obiectiv
    U-BT Cluj-Napoca o elimină pe Buducnost și se califică în sferturile de finală din EuroCup

    cu 14 ore în urmă (12.03.2026)
    • Florian56:

      Cluj
      Frumos obiectiv și frumoase rezultate. Cinste lor și celor ce îi susțin!
      Nu va mai pierdeți vremea cu lucruri mărunte.
      Eu personal admir și susțin toate echipele din Romania, nu numai la baschet. Cu atât mai mult că sunt și implicat personal in sportul de performanță. Sunt in tema, deci.

      cu 12 ore în urmă (12.03.2026)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!