Minute | 35:16 |
Puncte | 30 |
Pase decisive | 1 |
Recuperari | 3 |
Eficienta | 25 |
Foto: Manases Sandor
ACTUALIZARE - 05.05
Ora de desfăşuare a fost modificată la solicitarea postului Digi Sport. Astfel jocul va debuta miercuri, începând cu orele 18:30.
--------
"U" Mobitelco BT Cluj-Napoca a câştigat ambele jocuri desfăşurate pe teren propriu împotriva CSU Sibiu, egalând situaţia la 2, ceea ce echivalează implicit cu trimiterea seriei în meciul decisiv. Meciul #5 va avea loc miercuri, 7 mai, la Sala Transilvania din Sibiu.
În cursul zilei de azi s-a stabilit şi ora de desfăşurare a duelului, acesta va debuta cu începere de la orele 18:00, fiind cel mai progabil transmis de Digi Sport 2 ori de un post local al DIGI.
31 comentarii la aceasta stire:
Meciul decisiv
cu 11 ani în urmă (04.05.2014) RaspundeComentatorul meciului de ieri dintre U BT Mobitelco Cluj si CSU Attlasib Sibiu a zis ca e luni.. ar trebui sa ii invete pe aia meserie ca nu toata lumea se uita pe site-uri de baschet
sibieni nu va mai plangeti...nu aveti dreptate la acea faza
cu 11 ani în urmă (04.05.2014) RaspundeLupta 'U"! Sibieni...nu a veti dreptate!!!
0
Foarte bun ultimul comentariu(ALG)...si foarte realist! Sicer nu inteleg de ce va plangeti ca niste copii!!! Piciorul lui Lee la recuperarea cand s-a dat "1 la 1"...a fost afara...deci mingea la noi!!! Eu nu imi pot imagina cum din 3 arbitri...nu a vazut nici unul asta!!! Ori e incopemtenta,ori rea vointa...adica polite de platit...ori...Greseli au fost in ambele sensuri la arbitraj.Si asta inseamna incompetenta!!! Nu inteleg ce spuneti voi "suporterii sibieni" si aici si pe site-ul vostru,ca nu ati fost respectati la Cluj?Spune-ti direct ce v-a nemultumit!!! Nimeni nu a venit la voi,nici inainte de meci,nici in pauza,nici dupa...In pauza ati iesit...fara ca cineva sa aiba ceva cu voi.Ati avut jandarmi in preajma...nimeni nu s-a luat de voi!! Asteptati flori si pizza???Astea sunt pe bani...! :)))) Cat despre scandarea vostra: "Csu totdeauna peste "U"! "...ce sa zic?Unde ati fost anul trecut?Dar in ultimii ani???Noi am castigat un campionat!!! Voi???Nici macar la juniori nu aveti un titlu!Noi am castigat f multe!!! Va respect ca ardeleni...dar...fitele ar fi bine sa le lasati acasa...sau la ploiesteni! Ei da...sunt peste "U"...au castigat multe campionate...corect sau nu...le-au castigat! Deci...ati putea modifica putin ;)..."CSU...vrem sa fim ca "U"! "Avem si noi pacatele noastre...nu suntem perfecti.De exemplu...presedintele nostru a adus sponsor candva pe cei care vor se exploateze la Rosia Montana...prefer sa fiu in liga a doua dar curat...nu manjit! Apoi il avem pe Cuic...un jeg ca om si ca jucator!!! El a trecut peste capul antrenorului si a intrat cu de la sine putere in teren,chemandu-l la schimbare pe Kuburovic.Sper sa plece de la noi Cuic...sa nu il mai vad!!!Apoi...Vasu,presedintele Clubului Universitatea...a mai infintat o echipa de baschet masculin cu acelasi nume...cu un antrenor care a fost rezerva rezervelor ca jucator...in loc sa imparta banii la volei,handbal,etc.Ce sa facem daca Vasu e incompetent??? Asa ca...sper un arbitraj altfel...decat in cele 4 mecuri de pana acum...adica CORECT...iar voi sibienii sa ne intampinati cu aplauze...asa cum va primim noi la CLUJ IN UNIVERSITATILE NOSTRE LA STUDIU!!! ;) Florile...nu le meritam...le merita cei 3 arbitri din primul meci de la Sibiu...stiti voi de ce...;)
@LUPTA "U"
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspundestai jos ... taci din gura.CSU SIBIU are 2 titluri :in 1995 si 1999 .scuteste-ne si nu mai vorbi prostii.
vorbim despre o faza care decisiva... ca daca e sa le luam pe toate pe rand iti zic eu ca sunt mai multe greseli in favoarea lui U .la ultima faza e si fault la CIUC(uita-te la genunchiul lui) si traiectorie descedenta a mingii
@Lupta "U"
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde1- intradevar arbitrajul a fost varza , defavorizand ambele echipe, insa greselile in cauza au fost in niste faze decisive pentru soarta seriei..
2 - nu s-a plans nimeni de suporterii clujeni, tot respectul, e vorba despre niste sicane psihologice din partea conducerii voastre in legatura cu pretul biletelor pentru noi , accesul cu tobe etc....
3 - Cuic intradevar e un jegos
4- cantecul hai CSU intotdeuna peste U, e un cantec de mobilizare, de lupta , parte a unu-i derby , nu o mai luati neaparat la propiu...dupa cum ati vazut nu am cantat niciodata injurii...
5 - avem si noi universitatiile noastre , sunt si sibieni care prefera sa mearga la Cluj din varii motive , dar stiu exemple in care si clujeni au veni la Sibiu, la fel din varii motive , totusi nu pune problema chiar asa ca si cand ai vorbi de orase gen Turda cu tot respectul pentru cei de acolo , chiar daca Clujul e mai mare , le avem si noi pe ale noastre.
Hai sa nu exageram pentru ca e pacat sa stricam o rivalitate frumoasa a campionatului nostru, tot timpul de-a lungul istoriei au fost meciuri foarte frumoase si disputate , rivali in timpul meciului, insa ne-am respectat mereu si ne vom respecta in continuare.
arbitraj si nu numai
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Vad ca va tot legati de o faza ... Da, a fost fault - ca sa dormiti si voi linistiti! Unii spun ca nu se fluiera, dar nu vad de ce sa nu se fluiere... poate doar pt ca nu trebuia sa fie mingea la voi (Lee a calcat afara inainte ca arbitru sa fluiere 1:1), dar asta inseamna arbitraj in compensatie, deci varza. Si nu mai aparea faza "decisiva". Voi vedeti doar ceea ce va convine. Nu va mai aduceti aminte de meciurile de la Sibiu, de faulturile sau abaterile de nesanctionate ... alea nu mai conteaza pt ca sunt impotriva voastra. Si aveti tupeu sa strigati de hoti ...
Iar "sicanarile" cu biletele voi le-ati inceput. LA Sb pt clujeni pretul era de 15 lei, cand toata lumea intra cu 10!!!
Bilete
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Nu am inceput noi nimic, preturile au fost anuntate , in tribuna cu sectoarele A si B ( unde sta galeria) pretul este 10 lei, iar in tribuna cu sectoarele C si D (unde au stat ai vostri), inclusiv eu am platit 15 lei...
Daca nu crezi uite comunicatul oficial inainte de punerea in vanzare...http://www.csusibiu.ro/stiri.php?id=525
bilete
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspundeadica inainte de play-off s-a schimbat pretul biletelor?
arbitraj
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)s-a uitat cineva aseara la BKN@TOR :) (si era meciu 7 la Toronto acasa)
da
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Este mare diferenta intre cele doua faze.In timp ce Williams si Garnett se feresc si il lasa pe Lowry sa treaca,iar miscarea lui Pierce este pe verticala si capacul corect,deci "no call",la Cuic se observa micarea evidenta pentru inchiderea culoarului lui Calota cu schimbarea traiectoriei acestuia din urma,deci fault. Chestia cu acordarea faultului in ultimele 2,3,5 sau 10 secunde este cel putin puerila. Daca era fault la Lowry se dadea. Totusi,o astfel de greseala de arbitraj poate aparea la orice nivel,iar daca n-ar fi vorba de una din cele trei echipe favorizate frecvent de arbitri (Asesoft,locul 1 detasat,Oradea si Cluj la egalitate pe 2-3),am putea fi chiar intelegatori. Cred totusi ca "fortarea" acestui Dragos Nicolae spre varful arbitrajului este prematura si nemeritata,ca sa nu mai vorbim de Stan. Nu au maturitatea dar nici valoarea pentru a gestiona astfel de meciuri.
nu
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)serios, nu inteleg de ce atata scandal.a pierdut sibiul dupa +18.nu pe arbitrii s-a dus meciul.de ce nu va scandalizati ca arbitrul nu a dat fault antisportiv la Calota in ultima faza a timpului regulamentar???daca se dadea larevedere kezicsokolom.Tot mergem pe ideea daca si parca stateau intr o barca.....
bilete si nu numai
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)1.Asa se intampla cand domnul Cristescu nu se intereseaza despre situatia biletelor din play-off de la Sibiu. Clubul sibian a modificat pretul biletelor pentru toti spectatorii care au ales sa stea in sectoarele C si D, indiferent de echipa pe care o sustin. Este foarte probabil ca pe langa cei 20-30 de suporteri clujeni sa fi fost si suporteri sibieni care au cumparat bilete cu 10 lei, dar asta nu inseamna ca doar clujenii au cumparat bilete cu 15 lei. Si la meciul decisiv, biletele din sectoarele C si D costa 15 lei, iar astazi s-au vandut toate biletele din acea tribuna. La Cluj, foarte multi sibieni au fost nevoiti sa cumpere bilete cu 20 lei, iar justificarea dl. Cristescu a fost ca la Sibiu NUMAI clujenii au platit 15 lei. O alta mica razbunare a fost interzicerea accesului in sla cu tobe.
2. Legat de arbitraj, nimeni nu spune nimic de al 5-lea fault acordat lui Bojovic in atac, dupa ce a marcat un cos de 2 puncte. Fault scos de actorul Cuic, care se afla in alergare pe langa Bojovic si cand a vazut ca e depasit a plonjat in gol. Ideea este ca arbitrajul in toate cele 4 partide a fost cu mult sub nivelul jocului si cu toate ca noi consideram ca a fost fault la Calota, partida s-a pierdut din cauza noastra.
3. Legat de "Hai CSU, intotdeauna peste U" , nu face nimeni referire la palmaresul celor doua cluburi. Noi va considerem rivalii nostri, cu voi este cea mai frumoasa atmosfera, iar cantecul asta face referire mai mult la suporteri. Aveti o galerie nemaipomenita la fotbal, dar in acest moment la baschet, nu ne intereseaza motivele, este treaba voastra, este o diferenta foarte mare intre galerii.
Sa speram ca dupa meciul de miercuri nimeni nu o sa mai comenteze ca au pierdut din cauza arbitrilor.
Hai CSU!
nu numai
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)2. nimeni nu face referire nici la antisportivul lui calota din ultima faza a timpului regulamentar :) ... la fel cum nimeni nu face referire la primele 2 faulturi ale lui bobo (facute in primele 100 de secunde ale meciului)
re: bilete si nu numai
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)1. Ideea ii ca la clujeni li s-au dat biletele cu pret mare, la fel si la sibieni la noi.
2. Faze controversate in toate meciurile, arbitraj foarte prost.
3. Mie personal mi se pare jignitoare scandarea cu intotdeauna peste U (si nu are legatura cu palmaresul) la adresa suporterilor clujeni (si nu are importanta palmaresul sau nivelul galeriilor, mare parte dintre suporterii sibieni o fac din aroganta la fel cum sunt si injuriile)
4. La meciul asta 4, o parte dintre suporterii sibieni (si nu una mica) injurau si aduceau diverse amentintari la adresa tuturor ceea ce nu ii fair-play de loc. Am crezut ca la baschet s-a depasit de mult aceasta faza.
-
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)1. La Sibiu biletele pe partea opusa galeriei au fost 15 lei. Eu mi-am cumparat in prima zi când s-au pus in vanzare si le-am cumparat cu 15 lei. Pe de alta parte si la Cluj mi-am luat bilet cu 10 lei in partea de sus a salii (e adevarat ca l-am luat pe cont propriu nu stiu cum a fost cu baietii din galerie)
3. De ce ti se pare jignitoare scandarea cu întotdeauna peste U? Cum a specificat cineva mai sus , scandarea se refera la galerie si de ani buni Sibiul e peste U. Nu mai confundati palmares, joc sau altceva. Asta e adevarul, ca va deranjeaza e problema voastra,
4. Nu a injurat absolut nimeni la meciul 4 pana la final. E adevarat ca la sfarsitul meciului au fost injurii insa acestea erau la adresa arbitrilor si a unui anumit personaj nu foarte indragit nici la CJ. Cine a mai fost injurat ? Tembelul ala de la finalul meciului 3 ce a venit in fata galeriei si arata semne obscene, Ati vazut voi la Sibiu dupa primele doua meciuri pe cineva sa mearga in fata suporterilor de la U sa le arate diverse semne sau sa ii provoace?
"U"
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Lol, asta cu "peste U" ii gogoasa mileniului ii ca si cum voi ati fi inventat gaura covrigului si miezul nucii! Ok, nu ne punem cu voi, nu de alta dar ar insemna sa ne ...... exista o zicala din batrani! Personal am fost injurat la voi in sala si am vazut la degete de zici ca era concurs de fracturati, dar, am zis ca nu este padure fara uscaturi, acuma stau si ma straduiesc sa vad unde ii padurea!
CSU
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Si strugurii sunt acri. Meciurile din week-end au fost edificatoare. Sa jucati in deplasare chiar la CJ nu e prea placut. Straduieste-te mai mult ca miercuri va disparea complet padurea aia,
free62
cu 11 ani în urmă (05.05.2014)Mereti mah si mai lasati-ne...cum ajungeti si voi in playoff cum va laudati cu galeria voastra. Putem trai si fara, am castigat si campionat fara galerie...lasa galeriile pt mine(de carbune, sare si altele)
))
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspundecum e sa joci in deplasare pe teren propriu ?
galerie
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) RaspundeDa, din pacate Mobitelco nu mai are galerie - si pentru asta trebuie sa se felicite Cristescu, ca se pare ca asta si-a dorit. Dar va inteleg si pe voi, in afara de baschet chiar nu mai aveti nimic prin oras, asa ca energiile se canalizeaza spre baschet - vezi si cazul Craiova.
Oricum, Sala din Cluj e una dintre cele mai populate, comform FRbaschet.ro media la Cluj e de 2.166 spectatori, pe cand la Sibiu e de doar 706. Sa inteleg ca doar la meciurile cu noi vine lumea la sala?
Gata
cu 11 ani în urmă (05.05.2014) RaspundeBai serios hai sa terminam toti, vedem miercuri cine e mai bun, sper la un arbitraj corect , stati linistiti suporterii clujeni nu o sa fie tratati ostil, doar echipa , eventual Cuic si Cristescu, asta e , este o lupta cel putin 4 sferturi nu mai suntem prieteni , dupa o sa povestim.
PS adeverata echipa de baschet "U" o sa o vedem fara Cristescu , cand si majoritatea suporterilor universitatii o sa o sustina, pana atunci asta e ..
Hai CSU !!!
Atentie
cu 11 ani în urmă (06.05.2014) RaspundeMare atentie cu Cuic. Punand presiune pe el, huiduindul tot timpul il faceti si mai ambitios, si mai determinat. Este genul Burlacu pe care cu cat il injuri mai mult cu atat joaca mai bine.
infrangere
cu 11 ani în urmă (06.05.2014)In tara asta nimeni nu poate pierde, cu capul sus. Da domnule am facut tot ce este posibil omeneste, dar am pierdut. Ne ambitionam, invatam din greseli si mergem inainte. Nu la noi mereu arbitrii sunt de vina. Sibiul avea avantaj foarte mare si domina meciul. Nu acea ultima faza a decis soarta meciului.... Dar e mereu mai usor sa dam vina pe altii. In rest, respect pentru Sibiu si fie ca cel mai bun sa castige
"U"
cu 11 ani în urmă (06.05.2014)Noi la Cluj asa am vazut situatia (sau cel putin cei cu care discut despre fenomenul asta) din pacate, plecand de la plangerile noastre legate de arbitraj, au inceput toti sa se planga de arbitraj si sa considere ca doar arbitrajul este de vina pentru insucces! Noi am cam terminat cu comentariile la adresa arbitrajelor (oricum nu rezolvam nimic daca ne pierdem vremea bocind ca babele)dar din pacate au venit alti disperati din urma! Inteleg "frustrarea" Sibiului dupa anii in care nu au ajuns in PO dar de aici si pana la a imprastia cuvinte doar de dragul de a le imprastia ar trebui sa fie un drum foarte lung, daca ar fi sa punem asa problema noi ar trebui sa fim criminali in serie la cate finale am pierdut ...
arbitraje
cu 11 ani în urmă (06.05.2014)jocul din campionat a devenit mai rapid , venind jucatori buni si valorosi, cred ca arbitrii sunt depasiti de faze..
bilete
cu 11 ani în urmă (06.05.2014)Oare cati sibieni au ramas in afara salii vro'data la Cluj?chestia asta cu 50 de bilete se intampla intr-un oras cultural european.nu va plangeti de arbitraj, ca daca ne uitam la reluarea meciului s-ar putea sa nu aveti dreptate.bateti-ne maine si gata.felicitari si larevedere.intrebati-l pe misa , cand a fost antrenor la cluj, care a fost faza cu neprezentarea in meciul cu sibiu.sa vedem ce zice.pa
Fără supărare
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)dar ne puteți face o listă cu toate nemulțumirile voastre? e destul de greu să urmărești comentariile, ba e aia, ba e aialaltă.... vă pute tot sub nas, mai rău ca unei domnișoare de pension. ba că biletul a avut preț special pentru Înălțimile Lor(deși toată tribuna a avut același preț), ba că-s prea puține bilete deși tot timpul au fost rezervate 50. asta-i doar o formă de presiune cristească, menită să încingă niște creiere arse și care să poată deveni o motivație ulterioară în funcție de rezultatul meciului(dacă pierdem zicem că e din cauza biletelor/arătăm prin câte piedici am trecut ca să învingem). vă deranjează și vă jignesc pe Înălțimile Voastre clujene, versurile unui cântec. Înțeleg că stomacurile Voastre sunt sensibile la brânzitele versuri sibiene, dar nu V-am văzut la fel de sensibili atunci când în bannerele voastre, gramatica hienistică o bătea pe cea a limbii române. Deh, universitari. Totuși, nu-s cam multe fițe?
totio
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)lasa-ne , ca noi suntem mai asa, mai departe de europa si de cultura, nu ca voi.si despre banner, eu nu as zice nimic.s-a vazut la mures ce culturalizati sunteti.Intrebarea mea era simpla.Cati ati ramas afara vreodata?atat.nu ma intereseaza jignirile, nu ma intereseaza presiunea cristeasca, parca presiune vulceasca nu exista.Frate, ne bateti meritati semifinala, va batem meritam semifinala.e simplu.
re: fara suparare
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)Da avem nemultumiri pentru ca astea sunt sicanari venite in primul rand din partea clubului vostru. Voi ati inceput cu dat bilete la suporterii clujeni la pretul maximal (indiferent de motive de genul ca asa ii in tribuna respectiva), voi nu asigurati decat 50 locuri (desi din cate stiu eu oaspetii au dreptul la 10% din capacitatea salii si noi am cerut din timp 200 bilete), voi jigniti (din punctul meu de vedere) cu diverse strigari impotriva noastra (da, asta consideram unii dintre noi ca este cantarea respectiva).
Sunt lucruri care trebuie spuse pentru ca nu sunt fair-play.
LOL
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)@m.sandor a mea e și mai simplă: câți ați fost la meciul 4 ACASĂ? e drept că la noi în Ardeal se merge pe principul "nu că trăbe, da' să hie" și totuși, la nici trei sfert de sală plină(la Cluj), 50 de bilete pentru voi la Sibiu e deja dezmăț.
@m1hai: LOL de LOL! tu să fi sănătos!
.
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)haide, haide U!
La pământ cu CSU! :)
"U"
cu 11 ani în urmă (07.05.2014)Numai "U" si restul e tacere tovarasilor!!! Pentru ca aveti un club lipsit de ....... ne-ati dat doar 50 de bilete, da cu toate astea noi mergem mai departe si voi stati si va uitati la televizor! Nu conteaza ca ne da 3-0 asesoft-ul, important este ca am eliminat "europenii" care arunca cu scaune!
Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.
Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.
Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.
După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!