Mvp-ul etapei
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Minute 35:16
Puncte 30
Pase decisive 1
Recuperari 3
Eficienta 25
Vezi profilul jucatorului
Linkuri rapide
Stiri Liga I Feminin

Cristian Achim: „Clujul are jucători de mare valoare, iar când prind o zi ca aceasta sunt imposibil de învins”

Cristian Achim: „Clujul are jucători de mare valoare, iar când prind o zi ca aceasta sunt imposibil de învins”

CSM CSU Oradea nu a avut replică pentru U BT Cluj-Napoca în meciul 4 al finalei LNBM. Clujenii au început ca din pușcă meciul disputat astăzi, 20 mai, la Oradea Arena și s-au impus la final cu un categoric 108-80.

Cristian Achim a vorbit despre acest și a declarat că echipa sa nu putea face mai mult în condițiile procentajelor avute de oaspeți:

„Clujul a fost astăzi echipa net mai bună. Procentajele vorbesc de la sine. 58% la 3 puncte, într-un meci de finală în care arunci 31 de mingi, mi se pare puțin ireal. Sunt jucători de valore. Știam. Noi am încercat să ne luptăm. Atât am putut astăzi. Primul meci a lăsat urme asupra noastră. Încercăm să mergem acolo să mai aducem un meci la Oradea, dacă se poate.”

Întrebat dacă aspectul fizic al meciului precedent a lăsat urme asupra echipei sale, antrenorul lui CSM CSU Oradea a spus:

„Mai mult a fost o problemă de reintrare în focus. La primul meci a avut o loc descărcare fizică, mentală, emoțională, din toate punctele de vedere. Când am vorbit prima dată despre acest aspect fizic, m-am referit fix la chestia aceasta, la faptul că noi nu știu dacă vom reuși, și după dezumflarea acelui balon, care a fost presurat la maxim, să ne revenim din toate punctele de vedere. Încă o dată, după cum s-a văzut, nu am fost capabili să repetăm performanța. Ceea ce oricum era foarte greu. În plus, când primești coșuri de trei puncte cu asemenea nonșalanță este foarte greu să faci ceva. Știam că Clujul are jucători de mare valoare, iar când prind o zi ca aceasta sunt imposibil de învins.”

De asemenea, tehnicianul bihorenilor a spus câteva cuvinte și despre public:

„Doresc să mulțumesc publicului pentru susținerea necondiționată. Fanii noștri au fost formidabili încurajându-ne indiferent de scorul de pe tabelă. Cu toții am fost impresionați,  jucători și staff. Mulțumim încă o dată."

foto: csmoradea.ro

34 comentarii la aceasta stire:
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ahile89 - :

    Oops
    “ În plus, când primești coșuri de trei puncte cu asemenea nonșalanță este foarte greu să faci ceva” in traducere liberă când îți iei așa viol din toate pozițiile nu pot zice nimic de “albitri”. La -25/-30 se agita markovic pe acolo pe margine ca până și Achim se uita la el cu jind:)).
    No să ne vedem cu bine joi:).

    cu 1 an în urmă (20.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :))
      Oricat de mult nu il inghit pe dom profesor si ideile lui cred ca nu realizati unii dintre voi, putini la numar de la Cluj, cat de penibili sunteti in replica cu astfel de comentarii. Inteleg ca aveti un complex cu Oradea dar intr-un astfel de an mi-ar fi rusine sa ma laud ca defilez in campionat cu expresii de genul, valabile si pentru diletantii care apar pe pagina la CSM de parca au batut Paris Basket. incercati sa lasati experienta asta frumoasa europeana sa va si cizeleze, sa va creasca nivelul si ca suporteri, nu numa sa va uitati ca vita la televizor si sa va minunati.

      cu 1 an în urmă (20.05.2024)
    • Unforgiven:

      Complex cu oradea
      Ce complex mah? Va dam cu terenu n cap an de an. Sunteți victima perfecta pt noi, iubim sa jucam finale cu voi

      cu 1 an în urmă (20.05.2024)
    • CSM CSU Oradea north.finder:

      ...
      Aveti noroc ca aveți bani. Ca altfel Silvasan cu jucători ca ai Oradiei nu ar prinde nici semifinalele. Sunteți smecheri ca nu are nimeni bani ca voi, dar sa nu uitați ca roata e rotunda. Mi-ar fi și rușine sa nu faceți performanta când aveți buget dublu fata de oricare echipa din liga națională.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • U BT Cluj-Napoca SC:

      Complexați
      Mamă ce complex avem cu Oradea la baschet încă din anii 60. Și ca echipă și ca suporteri! Ne-am uitat cu jind cum câștigau titlu după titlu și la cultura baschetbalistică extraordinară a suporterilor lui Dinamo Oradea, cultură care s-a transmis peste ani urmașilor, urmașilor, azi suporteri ai CSM. Nu vă aprindeți, este un pamflet!

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • U BT Cluj-Napoca John Ioan:

      Da, avem bani
      Dar nu vorba doar de asta. Echipa e condusă foarte bine. Daca observati si in Eurocup, am invins echipe cu bugete mult mai mari, si nu doar odata, sau doar una.
      Echipa a crescut foarte mult pe toate planurile. De exemplu va rog urmariti si echipa de marketing a Clujului. De asemenea s-a creat o emulație si puteti observa multe meciuri cu casa inchisa sau sala aproape plina. Nu e usor sa umplii o sala de 10000 de locuri.
      De asemenea echipa de fizioterapeuti e foarte buna (vedeti ce zic chiar si jucatorii straini veniti la echipa). Am dominat fizic echipe mult mai mari ca noi.
      Si cel mai important, echipa are planuri interesante si pe viitor. Deci nu e vorba doar sa ai bani, ci si sa stii ce sa faci cu ei.
      Intradevar eu personal nu sunt cel mai mare fan Silvasan, si imi place de Achim al vostru (am tot zis-o) care chiar daca are si el problemele lui (nu promoveaza tinerii romani etc) mi se pare ca a scos maximul ce a putut din echipa asta. E un foarte bun antrenor.
      Revenind la noi, echipa e condusa foarte bine si banii folositi foarte bine. Ca Oradea nu are aceeasi bani, asta e, nu vom stii niciodata ce ar fi realizat ei cu bugete similare.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Cum ziceam, 1 raspuns coerent si frumos pentru fiecare 3 moime. Degeaba aveti "istorie" transmisa prin generatii, daca stii sa canti pe de rost slava tie studentie de 50 de ani si faci o figura frumoasa in Eurocup nu te ajuta daca tot meltean ramai. Vorba aia, una e sa stii sa pierzi, alta sa stii sa castigi. Nu poate decat sa ma bucure ca pe un buget mai mic am reusit in 7-8 ani sa devenim un ghimpe pentru acest titan al baschetului. Cer scuze la domnii experti, si cu asta am incheiat. Felicitari pt finala si violul aplicat la 3 meleoane. Si John, multumesc pt raspunsul echilibrat.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Oradea
      Are nevoie de un buget mai mare, e adevarat. Si am avea nevoie de Oradea in grupele BCL.

      Dar asta nu e raspunderea noastra si banii nu cad din cer. E o chestie pe care putina lumea in Romania o intelege dar in orice intreprindere conducerea are raspunderea sa gaseasca finantare.

      Va trebuie mai multi bani? Sere trebuie sa va gaseasca un sponsor principal, preferabil pe plan local ca sa fie sustenabil. Nu poate? Atunci schimbati-l.

      Daca te uiti la U, cam toata finantarea e locala, de la banca la croitorii si spitale private. Acuma, fiind locuitor in zona stiu ca sunt bani destui si in economia voastra, care a crescut enorm in ultimul deceniu. U nu are bani din pariuri sau petrol.

      Deci mergeți in oras si faceti rost de finantare, ca tine de voi nu de noi.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Ai foarte mare dreptate si e un lucru pe care unii, putini suporteri Oradeni il spunem si ne-o luam in gura de la "ultrasi" (folosit peiorativ, sa nu zic altceva), pentru care binomul acesta care ne tine in mediocritate de 4 ani e de neatins. Voi ati stiut cum sa cresteti pe toate planurile si ati facut-o exact cum scrie la carte, noi ramanem datori si ne uitam cu jind la ce inseamna sa aduci si sa incurajezi profesionisti si nu politichii si agentuti cu comisioane. Maybe one day.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Aici
      Ai dat de miezul problemei.

      Banii, personalul, jucatorii vin la U pentru ca au incredere in club ca o sa le fie bine. Vezi de exemplu asta iarna cand fara mare reclama s-a finantat ca familiile jucatorilor sa ii poate vizita (asta dupa ce toata lumea a stat la sala de craciun ca a trebuit pentru Eurocup).

      Oradea are audienta buna, comparativa cu echipele din Eurocup ca numar si mult peste ca intensitate. Bani in oras sunt, deci cel mai probabil ca problema este una de incredere in management.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      finantare
      Aveti dreptate, e nevoie de finantare din mediul privat, doar ca nu e asa simplu. Exista companii mari in Oradea, doar ca sunt multinationale si aceste isi cam externalizeza profitul. Si la Cluj e la fel. Daca eliminati Bamca Transilvania din ecuatie o sa vedeti ca va apropiati de bugetul Oradiei. Deci atuul principal al Clujului e faptul ca Banca Transilvania are sediul in Cluj. Este singura banca romaneasca puternica din Romania. Asta e, mergem inainte.
      Stiu ca multi il vor schimbat pe Sere si incercat cu altcineva. Daca vreti facem un pariu : daca pleaca Sere, bugetul nu va creste ci va scadea. Si nu cu putin. O sa fim bucurosi sa prindem semifinalele!

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Sere
      Oricum se vorbeste in oras deja de schimbari la CSM. Din pacate nu de bine pt baschet. Intra fotbalul in liga a 2-a si vor avea nevoie de bani multi. Eu cunosc cel putin 3 sponsori maricei de la baschet care au spus clar ca daca se duc banii la fotbal sau oricare alt sport, ei se retrag. Vom trai si vom vedea. Sa ne bucuram cat mai putem de baschet!

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Bani vorbesc!
    @Delekon
    Ai atins un punct sensibil pentru Oradea.
    Cei care conduc destinele baschetului oradean trebuie sa inteleaga ca fara o componenta importanta a bugetului echipei provenita din sponsorizari ,NU VOM PUTEA PROGRESA.
    Dar acesti sponsori trebuie cautati,trebuie tu sa bati la usa lor.Potential economic exista in Oradea,trebuie doar fructificat.
    Mai este si un alt aspect.
    Mentalitatea managementului echipei trebuie sa fie unul de tip corporatist si nu una de tip bugetar.Cred ca aici este una din marile probleme pe care le avem.

    cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @sup.OR.ter
      Din păcate de câțiva ani mi se pare că am atins un plafon și acolo am rămas și pare că avem atitudinea asta că suntem "mulțumiți" cu ce avem, același sentiment mi l-a dat și după ședința cu suporterii de după plecarea lui Neal.
      Ceva de genul: am ajuns până aici, suntem mulțumiți cu ce avem, mai mult nu se poate, nu vrem să ne riscăm, încercăm să facem magie cu ce avem momentan. Poate mă înșel eu, dar asta e senzația mea actuală.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Daca
      Oradea joaca unele meciuri de la egal la egal cu U si cu Chemnitz eu personal cred ca ar fi o echipa de BCL. Dar poate visez vise.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ahile89 - :

    Banii bată-i norocul
    Credeți ca U nu a fost refuzată de jucători foarte buni pe motiv ca vin în România? Uitați-vă pe pagina lui U de youtube sunt ceva interviuri 1 la 1 cu jucatori de acum 2 ani cred și majoritatea zic ca infrastructura ne omoara. Ori vin pt bani f mulți ori nu vin. De ce tot latru aci ca sistemul actual al frb nu ajută baschetul. Ca un an joci în conferințe și grupe și apoi în ceva mai intens. Fă maxim 8 echipe care să joace de două ori tur retur.
    Apoi sincer mi-aș dori să joace Oradea sau orice echipă în bcl și restul în fiba sau pe unde pot.
    Poate în 4/5 ani creștem, urcam si jucăm și noi în euro liga

    cu 1 an în urmă (21.05.2024) Raspunde
  • Unforgiven :

    Returnofthesnek
    Agariciule, incerci sa te dai intelighent dar nu ti prea iese. N om fii "știind noi sa castigam" dar cu siguranță știți voi sa pierdeți. Sunteți campioni la asta.

    cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @Unforgiven
      Felicitări, "neiertătorule", te-am identificat ca fiind unul din creierele prăjite care probabil comentează și la fiecare postare de pe Facebook aceleași povești de adormit copiii. Medalia de onoare e pe drum.
      Mă scuzați că m-am băgat ca musca în lapte, dar nu m-am putut abține. ;))
      Lasă că știm noi să pierdem la baschet, dar suntem câștigați în viață. Tu acolo ai pierdut categoric ;))

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :))
      N-ai tu dialog cu mine, piticu ....

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    eu cred ca
    CSMul ca organizatie merita mult respect pentru felul cum au evoluat in ultimii 10 ani, la fel si U-BT. Iar suporterii intre ei, cam cat respect dau, atata primesc.

    Faptul ca exista aceasta diferenta de dezvoltare tine de aspecte pe care unii le-au descris mai jos. Dar cred ca si unii si altii putem si incantati de ce am experimentat in ultimiii ani in termeni de spectacol sportiv.
    Macar de s-ar mai alatura 2 cluburi de anvergura similara, care sa poata tine steagul sus ani la randul. Nu vedeti cu urca si coboara? Mures, Steaua, Dinamo, Rapid, chiar Sibiu etc.

    Personal nu-mi plac comentariile cu violul sportiv pentru ca: 1. personal n-am ”violat” pe nimeni, doar aruncam cu privirea si ne dam cu parerea. nu e victoria mea, e cel mult satisfactia pentru victoria echipei. genul asta de asocieri cu succesul sunt in general ale oamenilor care nu au cine stie ce succes personal. si 2. genul asta de exprimări incita la violenta verbala si de cealaltă parte. le-am dat cu terenu n cap i-am surclasat etc.

    Sper ca joi U-BT sa fie vechea si noua campioana a României la baschet masculin si sa putem sărbătorii succesul echipei favorite nu eșecul adversarilor, pe modelul mooie dinamo când câștigă fcsbul vreun meci...

    Pace vouă! :))

    cu 1 an în urmă (21.05.2024) Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Sponsori
    @Jordan 23
    Intr-adevar cu multinationalele e mai greu din motivele aratate de tine.
    Dar ce ar fi ca Sere sa inceapa sa bata la usa celor 15-20 companii locale mari abonate la contractele primariei,contracte de multe milioane de euro.
    Poate ca ar fi un bun inceput.

    cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Avem si noi BT-ul nostru, da ei sunt ocupati sa dea bani la Rayo Vallecano. Motivele pentru care nu contribuie la baschet iar, fara cuvinte. Aici se vede cat de aiurea e manageriat clubul. Orgolii si penibilitati.

      In rest, sunt in asentimentul tau, studentU. Am luat un meci si, din pacate, asta e blazonul nostru anul asta. Felicitari pt un sezon magic.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    Raspunde
  • Silvois :

    Imi permit sa intervin in disputa voastra sterila
    Nu, nu e un noroc faptul ca U BT are mai multi bani, stiti vorba batraneasca, "norocul si-l face omul". Ca Banca a bagat, baga si (sper!) va baga in continuare bani in aceasta echipa, nu e doar recunoasterea originilor sale clujene, ci si, cum spunea un blogger foarte bine, recunoasterea calitatii managementului acestui club. O banca de talia BT -ului nu ar arunca nici o para chioara intr-o organizatie in care sa nu aiba deplina incredere!
    Culmea este ca intr-un oras, Clujul, care ar avea foarte multe de invatat de la administratia oradeana, exista acest model de excelenta al U BT-ului, pe care CSM ar trebui sa-l urmeze pentru a creste cu adevarat, altfel, in mod inevitabil, frustrarile voastre, ale oradenilor,se vor acumula datorita ramanerii echipei voastre mereu in umbra marii rivale.
    Am spus-o acum cateva zile, victoria voastra nu cred ca a pus, vreun moment,in pericol castigarea unui nou campionat de catre U,echipa rodata serios intr-o batalie de o juma de an cu formatii de top ale Europei, dar meritul CSM ului ramane, acela ca nu depune armele si se bate, in fiecare an, cu cel mai bun. Dar, ca roata aia de care vorbiti sa se intoarca, e nevoie de mult efort din partea resurselor manageriale si financiare oradene!

    cu 1 an în urmă (21.05.2024) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    Buget
    Discutia despre bugete merita dezvoltata.
    Bugetul e parte din competitia sportiva, se fac eforturi pentru a-l atrage, pt a-l mentine, pt a-l creste. Un sponsor serios vrea seriozitate si din pacate la acest capitol managementul vostru trebuie sa creasca. Sponsorii sunt extrem de atenti cu cine isi asociaza imaginea. Sere si-a aratat limitele, nu poate mai mult, gasiti unul mai competent, mai bine conectat.
    Ati avut sponsor pe DIGI. De ce a plecat? Gavella de ce a plecat de langa voi? Ce obiective sunt fixate / atinse an de an legate de buget? Daca Sere nu fixeaza obiective legate de buget sau daca le fixeaza si nu le atinge, e clar greseala lui. Inainte de BT, noi am avut sponsor pe Mobitelo din Bucuresti, deci se poate si din afara orasului, dar cu munca.
    Insa … daca conducerea CSM in loc de munca opteaza pt blatul cu Dinamo, sau pt plagiatul rivalei in materie de marketing… cum vreti sponsori si buget? Daca si sigla clubului CSM Oradea ati copiat-o de la Real Madrid … ce mai e de zis? Ce sponsor serios vreti sa atrageti asa?? Renuntati la plagiatorii vostri de la marketing si angajati niste tineri creativi care pot ridica clubul la alt nivel. Ca lider de proiect e nevoie doar de o persoana competenta care sa faca un proiect, sa formeze o echipa solida de management, sa convinga sponsorul principal ca e valid proiectul, cu beneficii concrete pt sponsori, sa atraga si alti sponsori si apoi in 2-3 sezoane sa apara si rezultatele. Silvasan a dovedit in Eurocup ca e antrenor. Achim cu ce resurse are la dispozitie, face treaba. Nu la el vad problema. Pe partea de conducere aveti nevoie de intariri serioase. Zic asta de dragul competitiei interne, pt ca daca noi ne intarim pt Eurocup sau eventual Euroliga in 5 ani, si cluburile interne nu-si cresc nivelul, competitia nationala devine neatractiva fix pe motive de … hai sa nu-i mai spunem “BUGET” … pe motive de o mai buna organizare a celor care castiga competitia sportiva interna.

    PS1. subscriu la cele spuse mai sus de @studentU
    PS2 in materie de administrare a orasului, ne-ati luat-o mult in fata. Acolo noi ne uitam cu admiratie la ritmul de crestere si dezoltare urbana foarte bine gandita si executata. Oradea chiar este un oras atractiv atat pt locuit cat si pt vizitat. Felicitari!

    cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      Da
      Foarte bun comentariu si total in asentimentul tau, mai ales la punctele cu Digi. Dar crede-ma, si Achim, parte a acestui binom, si-a aratat limitele si priceperea. Ar mai fi cazul sa lase si pe altu, ca jucatorii care chiar au valoare nu-l asculta, de aia ii si distruge.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @Foști Sponsori
      Mi-ai adus aminte de episodul Gavella, când s-au retras din sponsorizare am înțeles că patronul de la Gavella nu l-a mai dorit pe Achim la echipă, parcă? Sau asta era condiția ca el să finanțeze în continuare clubul, să nu mai fie Achim antrenor la echipă, acuma nu știu cât sâmbure de adevăr e în ce am zis, dar mi-am adus aminte de episodul respectiv.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Auzisem si eu asta la vremea aia, un sambure de adevar probabil ca exista. Nu imi explic insa cum avem una dintre cele mai mari firme de telecomunicatii din UE in oras, cu active in shpe tari, sponsorizari groase in fotbal, si banii bagati la baschet sunt zero barat. Facuse cineva o gluma la intalnirea cu suporterii (din conducere) ca urmeaza naming rights la arena, au tot urmat. Plin si de alte poveste de amatorisme si zgarcenie pe care le aude lumea, dar nu par sa conteze. De 3 ani dam cu capul de plafon, si noi in loc sa spargem tavanul tot luam ibuprofen. Macar la eterna conferinta de presa de saptamana viitoare cand ne spune managementul cat e de mandru de club sa ne spuna clar, luam tot ciurucuri, ramane Achim, nu mai veniti la meciuri, atata vrem, aia e. Asa macar astia care suntem prea slabi ca suporteri ne reorientam.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Alte povesti*, scz eu.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Gavella
      E un sâmbure de adevăr, dar... Gavella i-a cerut lui Achim sa acorde minute mai multe la 2 preferați de-ai lui :Navikas și în special Lupusavei. Pt ca Achim nu a fost de acord a renunțat la sponsorizare în mijlocul sezonului fără sa acihte nici măcar restantele. În acel an și în următorul Oradea a luat titlul, deci decizia de a-l păstra pe Achim a fost cea corecta.
      Legat de Digi, acesta nu a sponsorizat niciodată Csm-ul. Nu ai cu cine negocia pt ca patronul e un ciudat.

      cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • CSM CSU Oradea b4:

      Sponsorizare
      Jordan23, DIGI a fost sponsor la CSM. Caută perioada cu Dillon și Franklin și vei găsi maieurile de joc cu sigla Digi.

      Cât privește discuția legată de venirea unor sponsori potenți e una foarte complexă. Nu cred că e cazul să ne mirăm de ce companiile mari nu își asociază brandul cu echipele de baschet. Strict din punct de vedere al unui business, de ce ai băga sute de mii de euro într-un sport care atrage 3.000 de oameni în tribune și alți 500 pe transmisia FRB și încă vreo 5.000 la televizor? Și asta atunci când joacă Oradea sau Cluj, eventual Sibiu sau Argeș.

      Ce vizibilitate ai tu ca să se justifice o astfel de investiție?

      De aceea cred că ce se întâmplă la Cluj e o anomalie. Pentru milioanele de euro cheltuite beneficiul de imagine este foarte mic.

      DIGI a sponsorizat CSM-ul la început din rațiuni sentimentale. Dar pentru că impactul de imagine era nesemnificativ, au preferat să își asocieze brandul cu echipe de handbal, fotbal...

      cu 1 an în urmă (22.05.2024)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Digi
      Faptul ca erau pe tricouri și aveau banner în sala nu înseamnă că erau sponsori. Din păcate a fost o strategie a clubului care nu a dat roade. Au încercat să-i sensibilizeze dar nu au reușit. Iti spun sigur ca nu au dat nici un ban.

      cu 1 an în urmă (22.05.2024)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ahile89 - :

    “Ami cer scuze la domnii bihoreni”
    De apelativul folosit și anume viol. Ca să rectific și să-l citez pe Silva care face spume s-a jucat un baschet de calitate și U a învins:) ca pe pagina de Facebook a csm Oradea suporterii se simt lezați de cuvântul folosit, iar o doamnă plânge pe acolo ca a fost înjurată de stipe, guzgan și toporiscarul lapuste. Oameni buni nu va mai tot căutați scuze și acuze ca ați pierdut sau alții s-au comportat urat. La meciul 4 ați pierdut urat iar jucătorii în frunte cu Achim n-au avut drept de replică. Erau rupți de realitate. Să excludem triplele alea multe dar care fac parte din joc dar s-a văzut o atitudine diferită a jucătorilor noștri.
    Până una alta cum spunea careva mai jos: cat timp mentalitatea de bugetar va persista, clubul nu va crește indiferent cine îi ia locul lui Achim sau Sere. Ori vă faceți club privat separat de entitatea csm și primiți de la primărie suma x ori rămâneți în aceeași entitate și vă asumați. Eu mi-aș dori să fiți privați ca doar așa putem crește ca sport. Exemple cu sate și comune prin liga națională avem și știm cat îi iubim cu toții:).

    cu 1 an în urmă (21.05.2024)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Mulțumim pt nimic
      În loc să-ți ceri scuze la mișto, mai bine tăceai. Nu cauta nimeni scuze pt înfrângere, este una normala. Cam asta e diferenta de valoare.
      Oricum prefer mentalitatea noastră de bugetari mentalități tale de 'batman'! Am folosit singularul pt ca mesajul e doar pt @ahile nu suporterilor clujeni pe care îi respect.

      cu 1 an în urmă (22.05.2024)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ovidiu89:

      Atât s-a putut
      Dacă tu asta ai înțeles și te-ai atacat e fix problema ta. Poate mentalitatea de bugetar nu va ajuta să creșteți dar tu ai luat-o personal în loc să bateți voi bihorenii la ușile care trebuie. Ți-am dat în comentariul meu și o soluție care poate e fezabilă sau nu, dar tu preferi din nou altceva.
      Eu îmi doresc ca măcar 3/4 echipe să crească organic și cat mai frumos. Nu să fie monopol cu u BT. Ca poate și banca să zică pas și atunci revenim la mocirla de acum 5 ani

      cu 1 an în urmă (22.05.2024)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!