Mvp-ul etapei
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Minute 35:16
Puncte 30
Pase decisive 1
Recuperari 3
Eficienta 25
Vezi profilul jucatorului
Linkuri rapide
Stiri Liga I Feminin

Darby răspunde acuzelor de blat lansate la adresa sa

Costin Marinescu

Costin Marinescu
28.02.2013

Situația de la Energia Rovinari continuă să fie una tensionată. Echipa din Tg. Jiu a ratat playoff-ul, Slobodan Nikolic mai mult ca sigur va părăsi echipa la finalul sezonului regulat, iar în jurul echipei circulă zvonuri cum că trei jucători (David Steffel, Viorel Mocanu și Louis Darby) au urmărit demiterea antrenorului.

Louis Darby, unul dintre cei trei jucători acuzați de blat, a negat toate zvonurile într-o postare pe contul personal de facebook. Jucătorul american afirmă că nu a urmărit niciodată acest lucru și că de fiecare dată a respectat indicațiile antrenorului la time out-uri.

Articolul la care face referire Darby a fost publicat miercuri, 27 februarie, pe site-ul sportingorj.ro și poate fi accesat aici.

Slobodan Nikolic și-a atacat voalat jucătorii după înfrângerea cu CSȘ Giurgiu, 99 - 104, din etapa a 22-a a LNBM. După meciul respectiv, Nikolic a afirmat, conform sportingorj.ro că ”nu am înţeles ultimele 14 secunde de la Giurgiu, atunci am primit 3 puncte, iar apoi Wisseh a pierdut pe final mingea. Nu este prima dată când am cerut ca echipa să facă fault şi ei nu au făcut. Avem probleme la time-out. Nu spun că nu mă ascultă, dar au probleme de concentrare!”.

Darby este liderul echipei la media punctelor maracte pe meci (20.5) și eficiență (22.7), și ocupă locul doi, după David Steffel, la recuperări (6.7).

Energia Rovinari ocupă, după 24 etape scurse din sezonul regulat, locul 11 în clasament, cu un bilanț de 11 victorii și 13 meciuri pierdute.

36 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    Sa fim seriosi...
    Pai numai uitandu-te la linia lui statistica iti dai seama cine minte !

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • observator :

    NEPUTINTA lui Nikolic
    Este inadmisibil sa-ti blamezi cei mai buni jucatori si anume DARBY si STEFFEL ,sa-i acuzi de blat,pe ei care ti-au castigat meciuri,si asta numai pentru a scuza,esecurile si neinplinirile tale ca antrenor.Energia ar vrea sa scape de Nikolic dar cum ? iar Nikolic vrea sa scape de niste jucatori,si uite asa lantul slabiciunilor continua in campionatul romanesc de baschet .Oameni buni,conducatori de cluburi sponsori,si celelalte categorii implicate in fenomen si care aveti putere de decizie,nu permiti astfel de acuze,decat daca sunt fondate,si eliminati "veriga slaba".Bafta pe mai departe Energiei si nu numai!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    Pana la urma...
    Patim si noi ce-au mai patit si altii : cine are familie in echipa se-alege prafu'! Ca de', ruda-i ruda si trebuie protejata !

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @observator
    In tara asta sunt multe echipe cu loturi mai bune decat pozitia in clasament! Giurgiu si Energia sunt doua dintre ele!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • observator :

    hell
    De acord,asa este,nu am spus ca echipa nu este buna,chiar imi plac multi jucatori de acolo,vorbeam despre antrenor care,isi acuza jucatorii,pe nedrept ,si nu realizeaza ca are un mare aport la nereusitele echipei.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @hell
    multumim pt apreciere :)

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @observator
    Nu m-ai inteles chiar pana la capat :D , exact la antrenor m-am referit si in cazul Energia si in cazul Giurgiu! Degeaba ai jucatori fantastici ( si Darby si Petty sunt jucatori peste media campionatului) daca nu sti ce sa faci cu ei! Treaba jucatorului este sa faca ce spune antrenorul iar cand antrenorul nu stie ce sa spuna.....

    @canguru, aveti jucatori buni dar din pacate aveti un antrenor care de cele mai multe ori vrea sa piarda sau habar nu are ce sa faca sa castige (ti-am spus si dupa infrangerea de la Cluj) ..... Poate dupa parcursul Mediasului si toate problemele din folbal ( trebuie sa mai creasca sa devina fotbal) se vor hotara si sponsorii sa investeasca mai mult in baschet!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe nagy1attila :

    fotbal
    Si eu cred ca daca macar o parte din banii cheltuiti pe fotbal ar putea sa intre in bugetul cluburilor de baschet sau handbal am putea avea campionate mult mai valoroase.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @hell
    Pe la inceputul lui februarie, Ioana Arderean a postat o analiza intitulata ,,slobodan Nikolic, intre datoria de tata si meseria de antrenor''. Multi i-au sarit in cap Ioanei atunci. Mai cititi inca o data articolul...si veti intelege care este de fapt problema la Energia.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @hell
    :)) esti tu putin deranjat de declaratia lui de dupa meciul cu voi..dar o sa-ti treaca, este un tip ok sa stii...si pana la urma rezultatele bune se datoreaza si lui....sunt de acord ca se putea mai mult dar asa din afara s-ar putea sa nu luam in calcul anumite lucruri.
    eu prefer sa ma abtin de la "aprecieri negative" si sa ma bucur de fiecare meci

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @canguru
    Nu am eu treaba cu aprecierile lui de dupa meci :P .... nu mi-a placut absolut niciodata, vorbeste prea mult si de fiecare data parca este pe langa subiect! un alt antrenor ar face mult mai mult!

    @realgorj, nu imi aduc aminte de ce scria in articol si sunt muuuuuuuuuuuult prea lenes sa il caut :D

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Costin Marinescu :

    Articolul Ioanei Ardereanu
    Pentru cei interesati, articolul la care face referire realgorj il gasiti aici: http://www.totalbaschet.ro/articol/Slobodan-Nikolic-%C3%AEntre-datoria-de-tat%C4%83-%C8%99i-profesia-de-antrenor~18693

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • printezis :

    ciudatenii
    Din cate vad, toata lumea nu este multumita de antrenorul echipei, in loc sa se uite si la prestatia jucatorilor, care in unele meciuri a fost penibila (vezi meciul de aseara cand muresul a avut 20 de recuperari ofensive. este cumva de vina antrenorul pentru ca jucatorii nu vor sa faca blocaj defensiv?). In plus, nu mi se pare normal ca antrenorul echipei sa aiba un salariu mai mic decat unii jucatori care sunt rezerve!!!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • printezis :

    jucatorii
    Nu mi se pare normal ca unii jucatori (Steffel, Mocanu si la doua meciuri Wisseh), sa nu se apere sau sa faulteze aiurea. Din punctul meu de vedere aseara la wisseh a fost non-combat. Conducerea ar trebui sa ia masuri cu cei care *poate* participa la meciuri cu rezultat *asteptat*. Rusine sa le fie la o mare parte din jucatori!!!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • printezis :

    Energia 2013/2014
    Sper ca la anul in lot sa se regaseasca pe langa jucatorii locali (Gliga, Alionescu, Bratoloveanu), doar Darby si Lapuste, iar daca conducatorii nu sunt in stare sa faca o echipa competitiva si sa ia masurile corecte in momentele potrivite, sa se ceara afara (poate nu au jucat baschet si nu se pricep)!!!

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    Darby
    Este bun, este spectaculos, dar tocmai din cauza lui se pierd si meciuri. Decat sa aiba 20+ puncte si sa piarda echipa, mai bine ar avea 13-14 puncte si niste PASE la coechipieri. Am vazut mai multe meciuri si ceea ce face acest jucator, nu este joc de echipa. Lupta singur pentru sau nu statistica. Ieri a dat o mana mare de ajutor muresenilor, la cateva faze consecutive. Daca juca combinativ, era problema pentru Mures. A fortat in situatii total inutile.....

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @printezis
    Poate ne spui si noua salariile jucatorilor si antrenorilor.Se pare ca le stii, noi nu.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @printezis
    In sala de la Tg-Jiu parerea este unanima: fara Darby am fi intre Ciuc si Dinamo. Omul asta este aici de 5 ani si nimeni n-a avut ce sa reproseze, in sala sau in afara salii.Citeste totusi ce-am recomandat mai sus, si intelegi multe despre un antrenor la final de contract.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    darby
    din meciurile Energiei pe care le-am vazut, ultimul la Giurgiu acum doua saptamani, cred ca Darby este un jucator de sistem dar care vede cand sistemul nu merge si face ce putini jucatori pot face si anume trage echipa dupa el.
    Este un excelent jucator de pozitia 3, greu de gasit la salariile care se platesc in Romania,

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @canguru
    Bine punctat.Dar organizarea sistemului este treaba antrenorului.Daca stie...daca nu, da cu piatra-n balta sa faca valuri!Asa este, Darby poate trage echipa dupa el, dar are si el limitele lui.In nici un caz nu are ,,blatul'' in caracter !

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe nagy1attila :

    salarii
    Dupa parerea mea e normal ca o data echipa pierde si alta data castiga din cauza unor jucatori pentru ca de obicei ei sunt pe teren, nu altcineva. Pe de alta parte, jocul combinativ e o idee foarte frumoasa este cand si functioneaza foarte bine si nici nu trebuie neaparat ca aceasta sa fie practicata de jucatori foarte bine platiti. Cateodata functioneaza, alta data nu. Cand nu mai merge, unii jucatori ies in evidenta si de obicei incearca sa si marcheze. Dar nu intotdeauna reusesc si ramanem cu ideea ca ce bine ar fi fost sa paseze pentru un alt jucator intr-o pozitie eventual mai favorabila, dar stiu sigur, deci repet SIGUR ca in anumite faze antrenorul decide cine sa arunce pe cos si nu altcineva, indiferent de pozitie sau coechipieri care mai sunt pe teren. Si asta depinde de forma actuala sau salariul unui jucator. Nu toti jucatori sunt platiti la fel. Unii care primesc o suma mai mare sunt transferati pentru a avea o responsabilitate mai mare la echipa, si asta intr-un fel e si normal. Normal jucatorii care primesc semnificativ mai mult bani ar trebui sa traga echipa spre un rezultat cat mai bun, prin pase decisive sau puncte marcate, recuperari facute etc., dar intr-adevar acest sport se joaca in 5 jucatori pe teren si daca exista numai un singur om (sau 2-3) care incearca sa traga echipa si coechipierii nu sunt la nivelul lui atunci vrand nevrand pot aparea greseli in jocul echipei. Ceea ce se intampla la Rovinari e de total neinteles. Echipa este buna, cu cateva jucatori buni, si echipa este in crestere de la un an la altul, aaaa ca nu intra in playoff... poate altii sunt si mai buni si poate cresc si investesc si mai mult in fiecare an.

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @realgorj
    atentie sa nu profite alta echipa de situatia creata si sa-l "salte" la anul; oricand poate juca la una din top 3 echipe

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • printezis :

    @realgorj
    Si mie imi place jucatorul Darby foarte mult!!! As vrea sa ramana la echipa pana se retrage! Pentru situatia de la echipa sunt responsabili antrenorul, jucatorii si conducerea in aceeasi masura! Pentru mine, singurul castig la echipa sezonul asta este Lapuste. Flavius a jucat cat a putut de bine si din cate stiu este un om de caracter. (pe Darby il stiam ce poate... era sa uit si cateva meciuri bune ale lui Gliga). tu pe cine ai pastra in lot sezonul viitor?

    cu 12 ani în urmă (28.02.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Darby
    sa vorbim cu Cristescu, poate il ia anul viitor!

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @meea
    NU!

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @meea
    aveti un 3 mai bun,mai bine faceti ceva si vorbiti sa-l tina pe Nikolov

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @canguru
    Asa zic si eu :D , din pacate sau mai bine zis din fericire Nikolov cam stie sa joace orice il pui si oriunde in teren.... Doar pivot nu l-am vazut jucand in rest..... Teoretic, daca o sa vrea sa ramana la noi o sa putem sa il pastram(se anunta ceva sponsor hotarat ..... dar este inca la statutul de zvon dar raspandacul este persoana serioasa)!

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @hell
    Da, Nikolov este un jucator foarte valoros, trebuie sa-l pastrati. Darby este un jucator in stare sa traga echipa, cand nu merge iese el la rampa si jocul se schimba. Nu vreau sa par rautacios, dar cand un arbitru vrea sa ajute adversara Energiei nu trebuie decat sa dea faulturi la Darby, lucru care s-a cam intamplat. Multi suporteri spun ca fara el suntem pe nicaieri.Este la Energia de 5 ani, cu mici intreruperi, asa ca ne-am putut forma o idee despre ce inseamna jucatorul si omul Darby. Iar pe site-ul local in care a fost acuzat deja au aparut retractarile.

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @realgorj
    Hai sa-ti spun de ce a iesit la Giurgiu din 5, a fost o mutarea gresita a lui Nikolici care nu a avut solutii sa-l opreasca pe Perry si a apelat si la Darby in defensive sa-l apere om la om. Cred ca trei sim le-a luat cat l-a aparat pe Perry.
    La sacrificat si pe Gliga la fel, la pus om la om la Perry si in 12 min a iesit din 5.De altfel, in disperarea lui a schimbat 4 oameni in defensiva sa-l apere, cei doi deja mentionati + Jay initial si Nikolic jr o perioada scurta

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @canguru
    Cred ce spui, fiindca Petty este un jucator greu de oprit. Din pacate noi suntem vulnerabili pe faza defensiva, cu exceptia lui Darby si uneori Lapuste nu stim sa ne aparam in fata unui adversar valoros. In toamna, cand s-a accidentat Mocanu am fost nevoiti sa jucam in aparare cu Darby pe poz.4, sub panou. De fapt, vorba lui @hell referitoare la Nikolov, Darby numai pivot n-a jucat...

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @realgorj
    ce vreau eu sa subliniez este ca un antrenor trebuie sa stie sa-si protejeze oamenii valorosi; in speta daca il aveati pe Darby pana la final poate castigati, nu se stie

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @canguru
    Exista un singur protejat in echipa. Ghici cine...

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    heel, canguru
    dar ma gandeam ca rezerva , ca sa nu creada ca e singur si vedeta...stiti voi ca li se mai urca la cap uneori

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    nikolov
    stiti doar ca e jucatorul meu preferat

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @meea
    Nu e jucator de banca, cel putin nu in Romania si stie si el foarte bine asta asa ca probabil nu ar accepta.
    Daca ar prinde o echipa dintr-un campionat mai puternic probabil ca nu ar avea o problema sa-si astepte randul.

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    canguru
    stiu asta, facusem o mica gluma, scuze

    cu 12 ani în urmă (01.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!