Mvp-ul etapei
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Minute 35:16
Puncte 30
Pase decisive 1
Recuperari 3
Eficienta 25
Vezi profilul jucatorului
Linkuri rapide
Stiri Liga I Feminin

Marcel Țenter: "Echipa mea nu merită tratamentul pe care l-am avut de multe ori în sfertul 3 și 4"

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
15.03.2013

Foto: Sportoldal.ro

Marcel Țenter, antrenorul principal al lui Gaz Metan Mediaș, a explicat eșecul echipei sale:

"Am controlat foarte bine primele două sferturi, ne-am apărat exact. Am marcat din poziţii clare pentru că deciziile noastre au fost corecte. Începând cu sfertul 3 în acest meci nu am reuşit să construim poziţii bune pentru şut, deciziile au fost de multe ori greşite şi asta pe fondul unor reuşite bune alte timişorenilor, ne-au costat în cele din urmă. Până la urmă au fost recuperările ofensive ale lor, a fost o relaxare a noastră, trebuie să vedem ce nu am făcut bine. Nu ne permitem să facem atâtea greşeli. Pe de altă parte, nu sunt omul care să mă plâng, să acuz arbitraje, dar pot să spun că echipa asta nu merită tratamentul pe care l-am avut noi de multe ori în sfertul 3 şi 4", a declarat Marcel Ţenter.

Antrenorul lui Gaz Metan Mediaș a vorbit despre acuzele către brigada formată din Doru Vinasi, Mircea Şerban şi Şerban Rasoga.

Nu se poate spune că a fost decisivă, dar pot să spun că o asemenea manieră de arbitraj ajută foarte mult o echipă aflată pe val, asta e sigur. Nu ştiu ce s-ar fi întâmplat fără aceasta, poate Timişoara ar fi câştigat, dar eu cred că nu a fost o măsură egală … Trebuie să lucrăm cu toţii pentru un baschet curat. Totul trebuie să se decidă în teren. Lucrezi cu oameni, nu pot să accept să-şi bată joc oricine, oricând, de munca acestor oameni”.

Gaz Metan a pierdut la Timișoara, scor 80-86, întrerupându-și seria de nouă victorii consecutive.

Declarații preluate de pe banatsport.ro

21 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Bravo Tenter!
    Exact chestia asta am semnalat-o eu de mai multe ori pe acest site!.....baschetul sa se joace numai pe teren ,rezultatul final sa nu fie influentat de fluierici!
    Vad ca si la TIMISOARA ,la fel ca si la Ploiesti e o practica ,ca arbitrii sa arbitreze pentru gazde!
    PACAT!

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe luta :

    bine ar fi
    ca astfel de teme sa fie abordate de comisiile antrenorilor si a arbitrilor din frb iar cine nu respecta principiu -totul pe teren- sa fie exclus spre reparatia imaginii baschetului romanesc.

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • SCM Timișoara cristian_ :

    @Iuta
    Da, ar fi frumos. Din păcate nu cred că Vinași președintele Colegiului arbitrilor și membru în comisia tehnică video îl va sancționa pe Vinași arbitrul :).

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @cristian
    Din pacate adevaratul stapan este ciulinul, el hotaraste pozitia in campionat in functie de cotizatie!

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe gabi30us :

    Aiurea
    Domnul Tenter sunteti un antrenor apreciat dar nu va sta bine sa justificati infrangerea prin lucruri neadevarate.A fost un meci pe care l-ati dominat 2 sferturi si in care in sfertul 3 si 4 v-ati aflat in pierdere vizibila de viteza pe mana dvs.Ati buimacit echipa cu schimbarile pe care le-ati facut si ati dat posibilitatea Timisoarei sa va bata in 7 oameni valizi.Au fost 2 decizii contradictorii ale arbitrilor, una in favoarea Timisoarei iar cealalta in favoarea Mediasului.Felicitari pentru parcursul european, ,aveti cel mai bun lot din Romania dar la ora actuala echipa pare iesita complet din forma.

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • SCM Timișoara allentm :

    aiurea
    Asa o fi...desi..imi pare ca Tenter a vazut alt meci (deh...obisnuit de la cluj, unde era in permanenta ajutat de arbitrii)Trebuie sa spun ca trebuiau cel putin doua tehnice date bancii tehnice? Asta daca ar fi vrut arbitrii...Absolut tot timpul se vocifera. Jucatorii pareau siderati cand se fluiera un fault evident...Sa nu uitati ca noi am luat in meciul cu ploiestiul tehnic la antrenor si si la Iovanovic.Daca trebuie justificari...incercati cu..ploaie...frig...zi slaba prinsa se x, y z...

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    ALLEN
    sigur, la cluj toata lumea e ajutata de arbitrii.asa o fi

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    ups
    Timisoara revine de la -17 pct, si castiga la 6 diferenta.
    Si asta in conditiile in care a jucat fara cel mai valoros jucator.
    Nu tine argumentul cu arbitrii.
    Arbitru te mai ajuta, mai inchide ochhi, pot baga inapoi in joc o echipa in momente critice, da nu pot baga 23 de puncte in atze.
    Buba este fie la unii jucatori, fie la Tenetr, fie pe undeva la mijloc.
    E doar un joc pierdut (important). MAi are timp pana la cel critic cu Asesoft sa vada ce a gresit, unde a gresit. si sa repare ce mai poate.
    Insa chestia cu rbitrajul macane

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • SCM Timișoara cristian_ :

    @bbfreak
    Sînt de acord cu tine, cred că Mediașul nu a reușit să oprească jucătorii Timișoarei în a două jumătate a meciului. În special pe Downey care după prima jumătatea avea cred că sub 10 puncte urmînd să termine cu 22. Mi-a plăcut foarte mult cum dribla mingea la vreo 30 cm înălțime printre jucătorii Medieșeni. Chiar a reușit să mențină mingea în dribling după ce a alunecat și era aproape căzut.

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • verginel :

    no way
    Cu tot respectul,nu am vazut o maniera pro Timisoara..greseli au fost,dar pt ambele parti...Domnul Tenter,va invit sa vizionati meciul de etapa trecuta...Asesoft-BC Timisoara....cu siguranta va veti indulci discursul.....

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Daca pierde campionatul, e vina lui Tenter, iar daca il castiga va fi cu siguranta meritul jucatorilor, in special al celor din garda veche.

    Atatia oameni pe aici il critica pe Dundjerski de exemplu de ma ingrozesc...un jucator care poate juca titular la orice echipa din Romania, un jucator cu o defensiva foarte buna, cu patrunderi si executii surprinzatoare...daca era si constant, atunci sigur nu era la Medias si el si Mandache.Toata lumea la Medias s-a obisnuit cu Howell si crede ca ala ii modelu si juctaoru de pozitie 1 ideal.Howell daca ar juca azi la Medias nu ar fi capabil sa faca mai mult decat Dundjerski

    cu 12 ani în urmă (15.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @free62
    Dundjerski are intradevr problema cu "arestatul" mingii. Insa are si meritul ca de cand a venit Shiloh, s-a se adapteze la modificarea din joc (nu uita ca GMM joaca cu 3 fundasi- fara extrema mica) in lipsa lui Deven. E un fundas foarte bun, insa nu atat de bun ca Howell ! Ce este rau in a avea un banch mark si de a cere celorlalti sa se ridice la inaltimea predecesorilor. Asat se numeste progress, iar in sport asa ajungi la performanta. Singura problema este ca degeaba ceri unui jucator din scoala ex-Yugoslava (gen.dundjerski sau Tomeljak - ca sa raman la cei ai GMM), sa joace ca un fundas American (de aceea l-au si adus pe Shiloh, printer altele).
    Crede-ma, nimeni nu ii va lua lui Tenter meritele. Cum nimeni nu va menaja vre-un jucator daca nu are performante.
    Cat despre Andrei...va trebuii sa-i multumeasca lui Tenter si lui Florinel ptr oportunitatea de a juca la GMM. E un jucator exceptional, insa are o problema de atitudine, si asta ii confera si inconstanta. Daca mai ramane un an cu MArcel si mai lasa din atitudine, performantele lui vor creste exponential.

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Trebuie tinut cont de faptul ca Howell era un jucator bun, dar era un alt context in care nu stim cum ar juca si Dundjerski de exemplu. Era un lider al echipei, era un jucator care juca meci de meci 40 de min aproape cu orice adversar(Soce avea lot bun, dar considera ca pozitia unu nu are nevoie de rezerva pt ca Howell se descurca), echipa juca pt el si Mitchell foarte mult indiferent ca avea o zi cu 1/6 la 3 pct sau cu 5/6. Era jucatorul care ingropa Mediasul sau il salva in functie de zi(imi aduc aminte cum a alunecat pe la Sibiu si o facut 3 mingi pierdute in ultimele 3 minute pe la sibiu de o ajuns adversarii sa conduca fara sa ii zica cineva ceva). Asa ca nu stiu cum ar reactiona Howell acum daca ar fi la Medias. Tin minte ca din cauza acestui stil de joc bazat mult pe Howell si Mitchell au avut alti jucatori f valorosi de suferit. Medias a adus la un moment dat un jucator exceptional din Ucraina care semana ca stil de joc cu Mijovic cel de anul trecut de la CJ(pe bani mult de altfel), care nu s-a putut adapta si a plecat dupa un retur, dar care era un jucator de exceptie parerea mea....cam la nivelul lui Obradovic ala de la Ploiesti.

    Mediasul dupa parerea mea e o echipa f bine compartimentata si joaca cu extrema mica, in persoana lui Lilov. El chiar daca e trecut de istetii de la federatie ca un jucator de pozitie 2, din pct meu de vedere e un 3 cu posibilitati de a juca 2 la fel ca si Dumitrescu.Gutoaia este din nou jucator de poz 3 clasic, iar Shiloh este capabil sa joace 1,2,3 fara probleme, deci Medias e o echipa bine acoperita acolo, iar Tenter e un antrenor care joaca cu pozitie 3, insa joaca f mult cu 2 sau chiar 3 jucatori capabili de a se transforma in 1 in functie de faza...in cazuld e fata Shiloh si Mandache dintre titulari. De altfel Lilov si Shiloh sunt 2 jucatori de exceptie care ma mir ca au ajuns in Romania uneori...nu cred ca am mai vazut prin Romania asa ceva de la Ploiesti cand avea cuplul Ocokoljic-Krasic/Avlijas. Sigur ca au si zile proaste cand nu le intra, dar e bine ca joaca cta de cat pt echipa si nu joaca ca si Dzambic la craiova de ex, care daca da 3/9 de la 3 pct nu zice nimeni nimic.Sigur pt statisca lui e bine si 3/9, dar pt echiap inseamna 6 atacuri distruse doar de acolo, plus ce mai pierde in timpul meciului in alte faze.Lilov e un jucator cu mana buna, dar nu e Peja Stojakovic:D....e un fel de Tudor Dumitrescu cand era mai tanar:D

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @free
    Dzambic ,in opinia mea ,e un jucator foarte bun si nu spun asta ca joaca la Craiova!
    In ultima perioada ,poate si datorita oboselii acumulate a devenit un pic (sau mai mult) cam nervos si asta dauneaza echipei!
    Cum?....simplu!
    1)In meciurile cu Timisoara (d) si Rovinari (a) inca din sfertul 1 el avea 3GP!....lucru inadmisibil pentru un jucator cu experienta lui....si s-a vazut Craiova fara el pe teren a pirdut ambele meciuri!....ok,e de vina numai el?....eu zic ca nu!....Mandic unde-a fost?....el trebuia sa intervina prompt cand Dzambic a facut a 2-a GP?....cum?....simplu...ori il schimba pe Dzambic cateva atacuri,pana se calma,ori avea o scurta discutie cu el la margine prin care-i spunea sa fie atent la aspectul asta!
    2)In timpul jocului,in ultimul timp a inceput sa reproseze coechipierilor diverse faze,lucrul care nu e ok,personal il vad pe Dzambic un lider al echipei la Craiova si ar trebui sa-si incurajeze colegii de echipa in momentele mai dificile ,nu sa-i certe!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Dzambic!
    Pe langa minusurile pe care le-am enumerat mai sus,personal il vad printre cei mai buni jucatori din Liga nationala pe pozitia 1!
    De ce?
    1) pentru ca simte superbine jocul (stie cand sa accelereze,cand s-o plimbe)
    2) pentru ca stie sa-i stranga pe ceilalti in jurul sau!
    3) are sut de 3pcte!
    4) are patrundere foarte buna si un bun sut de la semidistanta!
    5)are o comunicare foarte buna cu publicul si datorita lui si a firii lui(fierbinti), publicul (o parte)ia cu asalt Polivalenta!
    6)16-17pcte/meci pentru un jucator de poz. 1 e foarte bine!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Tenter!
    Un om corect si un antrenor bun!
    Sunt sigur ca va avea rezultate foarte bune si la GMM!
    Anul asta cu exceptia ultimului sfert din Filanda a avut rezultate super in Europa!....nu-i putin lucru sa bati pe Pinar(locul 3 in Turcia) si pe Ventspils!
    A ajuns pe munca lui si pe merit selectionerul Romaniei si a tras un semnal de alarma (corect) in ceea ce priveste arbitrajul din Romania!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Asta e la Craiova cu 16/17 pct.Cat avea la Ploiesti de exemplu unde avea concurenta si nu era el seful?
    Daca esti boss-ul echipei tu poti sa dai de 10 ori de 3 pct si sa iti intre doar 3 sau 4...dar asta intr-o echipa mare nu se prea permite pt ca insemana ca ai dat 9/12 pct si ai pierdut 6/7 atacuri, plus ca mai pierzi ca si conducator de joc cel putin 3,4 mingi din greseli de pasare, coordonare si dribling.La Craiova merge si da bine in ochii publicului si la statistica, dar nu oriunde se poate asa ceva

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    free62
    Inteleg ce vrei sa spui dar e cu dus-intors aici!
    Depinde si ce sistem joci!...lui Dzambic ii convine mai mult jocul rapid pe contre,sa accelereze sa le dea la alley-up lui Bureausi Seals ,la Asesoft se joaca foarte mult pozitional cu angajarea lui Tita sau Burlacu...nu-l prinde pe Dzambic jocul asta!....Ploiestiul cu cine sa faca contraatac?...au echipa masiva :vista,tita,burlacu,timmermanis,poate doar cu mohammed dar ala nu joaca mereu!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Anul trecut cand juca Dzambic acolo nu era niciun Mohammed, niciun Timmermanis, nici un Adi Tudor...era alta echipa...avea un Hargrove care era peste tot ce au acum sau ce are Craiova acum la nivel de extreme(de ce a plecta numai ei stiu), deci avea cu cine sa joace in viteza.La Timisoara nu juca pozitional si juca f bine?Cu jucatori crae nu erau rapizi...Pesic,Markovic,Paltinisanu.Pana la urma e de minute si drepturi...in conditiile unei echipe serioase, cu lot valoros nu poate fi mai mult decat o rezerva f buna

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @free62
    Ok,inteleg ca nu-ti place de Dzambic!
    Pentru mine un jucator de pozitia 1 inseamna:
    -sa vada jocul;
    -sa aibe sut de afara;
    -sa stie sa patrunda;
    -sa aibe sut bun de la semi-distanta;
    -sa fie un bun pasator;
    -sa arunce foarte bine de la libere!
    - sa stie sa joace,cand e cazul ,pentru public,la spectacol!
    Consider ca pentru campionatul nostru Dzambic are toate aceste calitati si e un jucator foarte bun!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ....
    ....si sa fie un bun aparator!....aici mai trebuie lucrat ca facem GP aiurea pe la mijlocul terenului!

    cu 12 ani în urmă (16.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!