Mvp-ul etapei
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Bianca Lăcrămioara Sîrbu
Minute 35:16
Puncte 30
Pase decisive 1
Recuperari 3
Eficienta 25
Vezi profilul jucatorului
Linkuri rapide
Stiri Liga I Feminin

Slobodan Nikolic: "Felicit Timba, dar arbitrii i-au dat ultimele 6 puncte"

Adrian Cojocaru

Adrian Cojocaru
04.11.2012

Mircea Şerban şi Istvan Bertalan se sfătuiesc la o fază la care au acordat mingea gazdelor

Energia Rovinari a pierdut sâmbătă seara la Timişoara, 89-96 în faţa lui BC Timba, la finalul unui meci foarte spectaculos. Bănăţenii au jucat excelent în prima parte şi au avut şi 23 de puncte avans, dar gorjenii au revenit incredibil în finalul jocului şi au avut 4 puncte în faţă (89-85). În cele din urmă, gazdele au marcat 3 puncte uriaşe prin Florin Popa, iar restul au venit din aruncări libere.

Antrenorul oaspeţilor a contestat însă ultimele trei faulturi acordate împotriva echipei sale. Mai întâi, Glynn i-a furat mingea din mână lui Darby, apoi arbitrii au acordat fault în apărare la Stefan Nikolic. Slobodan Nikolic a fost supărat pe brigada care, spune el, ar fi ajutat Timba în final.

Felicit Timba pentru cum a jucat în primele 20 de minute. A arătat un baschet foarte bun. Dar azi Mircea Şerban şi Laszlo Bukureşti au ajutat prea mult Timba. Am reuşit să revenim, am avut patru puncte avans, dar la ultimele şase puncte marcate de Timba din libere nu a fost fault. Avem jucători cu experienţă care au reuşit să întoarcă scorul. Dar nu a fost fault la fiul meu şi nici la ceilalţi. Acesta e baschetul însă. Nu înseamnă că de asta a câştigat Timba. Au jucat foarte bine în prima parte şi îi felicit. Sunt mulţumit de echipa mea doar de repriza a doua. În prima parte am făcut prea multe greşeli şi i-am lăsat prea uşor să arunce de la distanţă. Am reuşit să revenim, dar arbitrii i-au ajutat prea mult. Am venit să cucerim cele două puncte pentru că avem nevoie de victorii. Ştiam că Timba joacă acasă şi va fi greu, iar azi a jucat foarte, foarte bine.

Jucătorii Energiei Rovinari au acumulat 22 de greşeli personale. Giles şi Nikolic au fost eliminaţi, iar Atanackovic a terminat jocul cu 4. În schimb, Timba a fost sancţionată cu 19 faulturi şi nu a avut niciun jucător eliminat.

Totodată însă, pe final de meci, Atanackovic a pasat în out, între doi colegi, iar Darby a ratat din poziţie bună. Per total, Timba a avut 5 mingi pierdute, iar Energia a pierdut posesia de 11 ori.

foto: fortaviola.ro

15 comentarii la aceasta stire:
  • CS Energia Târgu Jiu fan_baschet :

    rusine!!!!!
    pe langa arbitrajul penibil de hoti profesionisti practicat de cei 3 nesimtiti care si-au batut joc de munca unei intregi echipe, pot sa mai aduc in discutie si "ospitalitatea" gazdelor care au injurat si jignit in termeni pe care nici hartia nu-i suporta, pe suporterii "Energiei", care nu au facut altceva decat sa-si incurajeze echipa favorita. Asa ca cei care spun ca suporterii timisoreni sunt civilizati mint, ei de fapt sunt niste huligani, care, pe langa jignirile de rigoare, ne-au "invitat" sa disparem din orasul lor, de parca ei ar fi putut juca singuri un meci. De cate ori au venit la Tg.Jiu, galeria gazdelor i-a aplaudat la finalul jocurilor indiferent de scor, ba chiar au scandat mereu numele timisoarei, dar de acum, gata! nu mai merita acest gest! Toata lumea care a venit la Tg Jiu a spus ca noi suntem mereu o gazda primitoare si formam o galerie frumoasa care nu injura galeriile echipelor adverse.

    cu 12 ani în urmă (04.11.2012) Raspunde
  • SCM Timișoara cristian_ :

    @fan_baschet
    Înainte de a sări la gîtul arbitrilor ar trebui să vă întrebați dacă Energia chiar a meritat victoria. Știu că e greu să acceptați o înfrîngere (ca fan) dar e un lucru care trebuie învățat.
    Altfel veți ajunge să vă comportați ca acei suporteri de la Timișoara care v-au înjurat. Deja sînteți pe acel drum dacă ați ajuns să identificați *toți suporterii* din Timișoara cu doi oameni care au anumite probleme și ar înjura pe oricine care îi contrazice în orice problemă.
    Eu am fost la meci ca fan al Timișoarei și am stat în fața unui suporter al Energiei cu care ne-am despărțit cu o strîngere de mînă la finalul meciului. Așa ar trebui să fie baschetul, la fel ca la Oradea în sala "Antonio Alexe".
    Pentru asta suporterii care se știu comporta în societate ar trebui să muncească și să nu adopte atitudinea de care orice fan, care dorește să urmărească cu plăcere un meci de baschet, dorește să scape.
    Iar despre încurajarea favoritei trebuie să o recunoașteți că au fost și momente în care se scanda "Hoții, hoții" ceea ce eu nu aș numi-o încurajare.

    cu 12 ani în urmă (04.11.2012) Raspunde
  • gabriel02 :

    @cristian
    Chiar daca sunt fan Energia (uneori enervant de fan) trebuie sa-i dau dreptate lui cristian.Nu arbitrii au transat victoria timisoarei (desi greseli au fost) si int-o anumita masura nici nu a fost castigat de Timba ci mai degraba A FOST PIERDUT de ai nostrii si mai precis de antrenor care (parerea mea) a pregatit foarte, foarte superficial aceasta partida, inclusiv in timpul jocului atitudinea lui a fost la fel. Timeouturi dupa runuri de 10 puncte ale adversarilori, o aparare zona complet nefunctionala (sa iei 30 de puncte in primul sfert cand teoretic intrii odihnit si cu primul 5 ,si sa iei 96 de puncte de la o nou promovata, si apropo acum sper ca-si dau seama si ,,prietenii,, lui Mocanu ce inseamna apararea fara el), zbierete la adresa arbitrilor si la jucatori si o nervositate excesiva care automat o transmite si elevilor sai.Imi pare rau ca trebuie sa spun asta, dar in meciul acesta si-a aratat limitele.
    Ai dreptate(cristian) si in privinta suporterilor. Dar cu ce nu pot sa fiu eu deacord este atitudinea voastra a devaratilor suporteri timisoreni de ,,eu nu am vazut si nu am auzit nimic,,. Atunci cand ,,cei doi oameni cu anumite probleme ,, cum le spui tu (desi am inteles ca doamna este medic, iar sotul prof. universitar) au inceput sa ne injure si sa ,,ordone,, oamenilor de ordine sa ne trimita in spatele salii, chiar daca (si tu stii bine) nu faceam altceva decat sa cantam, m-as fi asteptat ca voi adevaratii suporteri sa le spuneti ca e o.k. ca noi nu facem altceva decat sa ne incurajam echipa favorita si nu trebuie sa fim tratati ca niste raufacatori. Daca noi strigam ,,hai energia,, si voi ,,hai timisoara,, de ce nu putem sta unii langa altii? De ce trebuie sa strigati voi din primul rand si noi din fundul salii? Mai ales ca suntem in unul din cele mai civilizate orase.
    Si i-ti si spun de ce cred eu ca trebuie sa luati atitudine. Este a treia oara cand vin in sala la voi. In primul an intradevar nu erau decat ei doi care injurau, acum linga ei era (probabil) fiul lor care tot meciul a stat cu degetele din mijloc ridicate spre noi si inca vreo cativa fani de teapa lor. Usor usor exista riscul ca cele 2 mere putrede sa strice toata lada.Si ar fi pacat, pentru ca o parte dintre noi suporterii Energiei care am fost acolo am ales acum 25 de ani sa facem facultatea la Timisoara tocmai pentru civilizatia si oamenii de acolo.
    Si apropo. Eu sunt suporterul Energiei de care te-ai despartit cu o strangere de mana , si daca macar jumatate din fanii din tara ar fi ca tine, baschetul ar fi mult mai bogat. Oricum te-am trecut la rubrica ,, Motive sa nu-ti parasesti tara,, care trebuie sa le sustin in fata fetelor mele cand o sa creasca mari.

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • SCM Timișoara cristian_ :

    @gabriel02
    Ai dreptate ar trebui să facem ceva și crede-mă chiar am încercat asta mai mulți oameni de acolo din tribună. Problema e că noi am făcut-o în limita bunului simț și am primit exact același tratament.

    Așa că am ales să ignorăm acei oameni deoarece altceva chiar nu putem să face fără să ajungem la nivelul lor. Îmi pare rău că trebuie să trăim cu asta dar schimbarea trebuie să vină din partea lor deoarece ei sînt cei care greșesc.

    Totuși mă bucur că am putut discuta despre această problemă care parcă astfel e mai ușor de suportat.

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caius73 :

    Paiul din ochiul altuia
    Ma intreb ....la Targu Jiu cand a jucat BC Timisoara toti suporterii Energiei au fost usa de biserica ??? Eu merg la meciuri cu fetita mea de 7 ani dar la Targu Jiu nu am avut curajul sa merg ...la Oradea am fost ....oare de ce fanilor civilizati ai Energiei ???

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • gabriel02 :

    @caius73
    ,,Si eu am vrut sa merg la meciul lui New York Knicks cu Philadelphia 76ers dar nu am avut curajul sa merg la necivilizatii aia din New York,,
    E foarte simplu sa improsti cu noroi in ceva sau cineva pe care nu-l cunosti si iti dai cu pararea doar din auzite. Eu am DOUA fete cu care merg la meciuri iar cea mica care are tot 7 ani merge cu noi de la 4 ani la toate meciurile, dar spre deosebire de tine nu am ezitat niciodata sa intram impreuna in vreo sala din Romania indiferent daca a fost Oradea , Brazi , sau Craiova si nu imi pare rau absolut de loc. Sunt curios ce i-ai spus fetitei tale la meciul de la Tg-Jiu. Probabil ceva de genul: ,,Nu mergem la Tg-Jiu ca acolo sunt huligani si e periculos,,! Si tot spre deosebire de tine eu imi invat fetele sa judece singure locurile si oamenii de acolo. Comentarile tale rautacioase nu fac bine baschetului care se deosebeste de celalalte sporturi tocmai prin eleganta sa(atat in teren cat si in tribune).
    Oricum sunt foarte mirat de comentarile tale daca esti timisorean. Daca si concitadinilor tai le lipseau curajul acum 23 de ani, mai vedeam jucatori ca Dominique Archie si Louis Darby doar in poze iar noi doi comentam in Urzica sau eventual in Tribuna Socialista.

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caius73 :

    felicitari
    in regula ...ma bucur ca in sala din Targu Jiu toti sunt sfinti!!! ...felicitari

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @caius73
    Iti garantez ca poti veni cu incredere, cu fetita ta de 7 ani, la Tg-Jiu.Intreaba alte galerii sau suporteri (mai multi sau mai putini ) daca au avut vreodata cea mai mica problema la Tg-Jiu. Intreaba-i pe suporterii lui BC Timisoara care au fost la noi acum vreo 3 saptamani- eu personal le-am urat succes pe mai departe, s-au comportat impecabil, si consider ca o nota frumoasa o da baschetului comportamentul galeriilor- poza celor doua galerii de la Oradea spune tot. Vino fara frica la Tg-Jiu cu cine vrei tu-vei fi tratat asa cum tratezi si tu !

    cu 12 ani în urmă (05.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caius73 :

    EXEMPLU DE CIVILIZATIE
    Se poate citii pe site-ul BC Timisoara

    Am facut copy paste pentru voi

    "Mulţumim, Oradea !
    29 October 2012 | adrian
    SONY DSC

    Un meci în deplasare nu este dificil numai pentru că poţi fi lipsit de susţinerea spectatorilor din tribune. Un meci în deplasare poate însemna, în unele săli, un război cu tot ce se află în jur: echipa adversă, spectatori, oameni de ordine, adică, în două cuvinte, “râul, ramul”. Ni s-a întâmplat chiar sezonul acesta să fim primiţi cu râuri de sudalme şi figuri încruntate, de parcă am fi fost nişte panduri veniţi să le fure gazdelor toată energia, ci nu o echipă venită să lupte pentru două puncte în clasament."

    cu 12 ani în urmă (06.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caius73 :

    Q. E. D
    TRADUS PENTRU CEI CE NU STIU : CEEA CE ERA DE DEMONSTRAT!

    cu 12 ani în urmă (06.11.2012) Raspunde
  • gabriel02 :

    iubitor de baschet?
    Singurul lucru care-l demonstrezi este ca citesti mult si nu intelegi mare lucru. Iti repet a treia oara.Diferenta dintre noi este ca eu merg in toate salile din tara (fara sa-mi fie frica), si COMENTEZ CE VAD CU OCHII MEI. Cand o sa vii la Tg-Jiu si o sa fi tratat urat , atunci ai tot dreptul sa comentezi, dar pana atunci abtinete de la orice presupuneri.Tu esti de acord cu tot ce scriu altiI? Atunci esti de acord si cu primul coment care desfinteaza publicul timisorean. Eu si Cristian incercam sa aratam ca sunt doar cazuri izolate de suporteri ,,problema,, in toate salile din tara si in general publicul de baschet este unul elegant, si tu vi si dai cu pietre intr-un oras intreg fara macar sa fi fost acolo. Cum poti sa scrii ca ti-a fost frica sa vii cu fica ta de 7 ani? Ce pot sa-si inchipuie fanii altor echipe care citesc ce scrii tu si nu au fost niciodata la Tg-Jiu. Ca la noi sala e plina de mineri cu bate. Daca iubesti acest sport asta consideri tu ca aduce un serviciu baschetului din Romania?

    cu 12 ani în urmă (06.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe caius73 :

    ACESTA E TRISTUL ADEVAR
    Ce am scris e oficial pe site-ul echipei BCT. Chiar daca iti convine sau nu asta este o stiu toate echipele cum sunt tratate la Tg Jiu.Din pacate multi vad paiul din ochii altora nu barna din ochiul lor ...PACAT ....ca tot timpul alti sunt vinovati ...iar noi spunem ca suntem sfinti ...
    PS: Baschetul romanesc nu s-a nascut la Tg Jiu si nici nu moare acolo ...SA AUZIM NUMAI DE BINE!

    cu 12 ani în urmă (07.11.2012) Raspunde
  • dorutim :

    Nu exista padure fara uscaturi
    Din pacate exista si astfel de persoane in orice sala de baschet de la noi. Dar trebuie remarcata diferenta enorma dintre publicul de baschet si cel de fotbal sau handbal. Fara momentul 89 cred ca nu aveam nici macar posibilitatea sa ne imaginam ca am putea avea acces la evenimentele si modul de viata actual. Civilizatia nu se face peste noapte. Atunci cand copii nostri, crescuti in salile de baschet, isi vor duce copiii la baschet s-ar putea sa fie o atmosfera asemenatoare cu cea de la Oradea, in care strangerea de mana sa nu fie singulara ci sa semene mai degraba cu salutul de final al jucatorilor, care isi strang mainile si se imbratiseaza stiind ca, indiferent de rezultat si de echipa in care joaca, sunt in primul rand oameni. Am fost si eu la meci, erori de arbitraj au fost pe parcursul meciului dar nu au viciat rezultatul, chiar am fost foarte aproape de fazele respective din final, faulturile au fost reale si erau cred dictate si de antrenor, ca sa castige posesia, fiind in criza de timp. Iar in privinta huliganismelor de care acuzati sala, chiar nu poate fi vorba. Or fi fiind si unii mai slobozi la gura, dar 2-3 din peste 1000 reprezinta un procent infim, nu-i poti incrimina pe toti ceilalti si arunca in aceeasi oala. Si eu mai scap cate un apelativ din regnul animal catre arbitrii ostili, care "gresesc" atat de flagrant ca frizeaza ridicolul, dar niciodata injuraturi, si vin cu copiii la fiecare meci

    cu 12 ani în urmă (07.11.2012) Raspunde
  • gabriel02 :

    Dar nu poti sa spui:Nu intrati in padure sa nu va impiedecati de uscaturi,,
    Perfect de acord cu tine(dorutim). Daca (vrei sa) citesti cu atentie exact asta spun si eu. Pe scurt. 1Energia este singura vinovata pentru esecul de la Timisoara. 2Nu exista decat cazuri izolate de spectatori huligani in baschet comparativ cu alte sporturi. DAR ASTA ESTE VALABIL IN TOATE SALILE DIN TARA! Nu poti sa etichetezi o sala ca fiind ostila doar pe baza lecturarii unor articole (care pana la urma si ele sunt subiective), si sa mergi chiar la extreme spunand ca nu ai curajul sa mergi acolo.
    In rest...probabil toti avem acelasi ,,viciu,, IUBIM ACEST SPORT!!!

    cu 12 ani în urmă (07.11.2012) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!