Stiri Vulturi

Gaz Metan câștigă primul meci al seriei cu SCM Craiova

Cătălin Chirilă

Cătălin Chirilă
14.04.2013

 

64-78

(17-16, 14-21,

21-18, 12-23)

 
 0  Statistică              1

Gaz Metan a învins SCM U Craiova, 78-64 în primul meci al seriei din sferturile de finală ale play-off-ului LNBM.

Primele puncte ale confruntării sunt înscrise de Rade Dzambic, car transofrormă două aruncări libere. Răspunsul oaspeților vine de la Ivan Ivanovic care restabilește egalitatea. Medieșenii trec în avantaj, 4-2, după ce Krstanovic punctează și el. Levar Seals aduce însă primele puncte din spatele semicercului și își readuce echipa în avantaj. Baschetbaliștii Gazului domină lupta sub panou, reușind să se apere exemplar și nu mai permit craiovenilor să înscire. Echilibrul următoarelor minute este rupt de Mitchell și Shiloh care înscriu fiecare câte 3 puncte pentru a anula avantajul Craiovei și a duce Mediașul la 5 puncte în față, 12-7. Diferența se păstrează și după următoarele faze de joc, însă gazdele marchează o liberă prin Drăgușin și un coș de la distanță prin Seals pentru a se apropia la un singur punct, 15-16. Travis Bureau aduce SCM-ul în avantaj, 17-16, și stabilește scorul primei secvențe a întâlnirii.

Al doilea sfert începe tot cu două libere pentru Craiova, de data aceasta Bureau reușind să fructifice doar una dintre ele. Dundjerski restabilește egalitatea, 18-18, însă Habus reușește un tree-point-play pentru 21-18 în favoarea echipei sale. Dundjerski îi anulează reușita cu un coș de la distanță iar Shiloh duce Gaz Metan la 2 puncte în față. Guțoaia intră și el pe parchet și începe confruntarea cu dreptul, punctând din spatele semicercului pentru 21-26. Dzambic înscrie și el o aruncare de 3 însă elevii lui Marcel Țenter continuă să domine lupta sub panou și rămân în avantaj. Zoran Krstanovic ratează ambele aruncări libere dictate după faultul lui Drăgușin însă mingea este recuperată de coechipierii săi. Același Krstanovic primește mingea și înscrie de la distanță. Mediașul continuă momentul foarte bun la aruncările din spatele semicercului iar Dundjerski și Mandache măresc diferența la 8 puncte, 29-37. În ultimul minut de joc al primei reprize Travis Bureau primește 4 aruncări libere din care înscrie 2 pentru a stabili scorul înainte de pauză, 31-37.

A doua jumătate începe bine pentru SCM Craiova, care reduce din diferență prin Drăgușin și Bureau. Răspunsul oaspeților vine de la Mitchell care anulează cele 4 puncte puse pe tabelă de craioveni, 35-41. Mitchell și Ivanovic mai aduc 6 puncte din spatele semicercului pentru Mediaș. Rade Dzambic este singurul care nu permite ca diferența să capete proporții, marcând 11 din cele 15 puncte ale gazdelor în sfertul 3. Scorul indicat de tabelă este 46-55 cu mai puțin de 2 minute până la intrarea în sfertul decisiv însă Habus și Seals readuc Craiova în meci, 52-55, înainte de ultima secvență.

Sfertul decisiv începe cu un parțial de 5-0 în favoarea Gazului dar Dzambic continuă să își mențină echipa aproape prin 4 libere marcate pentru 56-60. Mladenovic și Dundjerski măresc avantajul Gazului, 56-65. Ivanovic înscire și el de la distanță și apoi de sub panou pentru 57-70. Căpitanul medieșenilor își conduce echipa într-un final de meci fără probleme iar Mandache pune ultimele puncte pe tabelă pentru 64-78.

Ivan Ivanovic a fost cel mai bun om al meciului, cu 22 de puncte și 9 recuperări pentru Gaz Metan,  în timp ce principalul marcator al Craiovei a fost Rade Dzambic, cu 21 de puncte.

foto flash: Călin Bisziok

79 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    felicitari medias
    Dzambic a dus tot meciul, extraordinar jucator!!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    polivalenta
    S-a stins lumina in Polivalenta din Craiova

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • numaigazu :

    @vladut10
    ai avut dreptate s-a vazut ca le-a fost frica jucatorilor de la GMM sa joace in polivalenta ca daca aveau curaj va dadeau peste 20 diferenta.
    oricum zambeste maine poate fi mai rau.
    eu cred ca nici meciul asta nu i-a interesat pe jucatorii vostrii, ca cel de la medias ne-ai explicat ca nu l-au luat in serios.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    ......
    As vrea sa inteleg pentru ce a fost adus Kabenghele? era nevoie de un lustragiu de banca?

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Bravo Medias!
    Felicitari Mediasului pentru prestatie!
    Au niste jucatori super in echipa si daca reusesc sa-i tina si la anul sunt sigur ca vor face o figura si mai frumoasa in cupele europene!
    Felicitari Medias!
    Craiova capul sus,v-a batut o echipa mai buna!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    @Vladut10
    Acum poate realizezi si tu de ce toata lumea zicea ca e neagra si numai tu ziceai ca e alba! Uite ca am castigat chiar daca ati terminat inaintea noastra in sezonul regulat. Pare-se ca nu le-au tremurat grisinele jucatorilor nostri.Da, stiu ca inca aveti sanse, dar macar acum poate recunosti ca suntem favoriti.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Doubledouble :

    bbfreak
    Poate o sa se opreasca gazul si la Medias... Atunci sa vedem :)

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • medias :

    inceputul
    acesta e doar inceputul sa vedeti ce va mai urma maine.
    o luati rau de tot, daca nu era dzambic o luati azi la peste 30. si in legatura cu dragusin este asa cum vam adeverit eu, in afara de inaltime nu are nimica din baschet, bine ca sa dus de la medias.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ....
    Cand am zis jucatori SUPER ma refeream la Ivanovic si Mitchell, in special!....in relatia 1 to 1 sunt devastatori cel putin la nivelul Romaniei!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    ......
    Hmmmmmmmmmmm, dar parca respectiva competitie europeana era fara valorae, second hand.....

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    maine
    hai sa fim realisti...azi au facut un efort deosebit ca sa joace impotriva mediasului...sa vedem cat se vor recupera pt maine...dar, daca maine va castiga Craiova, jos palaria...atunci pot sa si castige campionatul ...orice va fii posibil!!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @vladutz10
    Baschetul se joaca pe parchet, unde nu au loc 4000 de suporteri.
    De ceva timp toata lumea iti spune ca PlayOff-ul este altceva decat campionatul regulat.
    Bine ati venit in PlayOff.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe victor :

    ceva normal
    NO COMMENT,meci la discretia echipei GMM,maine s-ar putea sa fie tot asa, diferenta ENORMA intre baschetul practicat de gazu si cel practicat de craiova, FELICITARI ECHIPEI SI ANTRENORILOR, succes maine, nu vom fii suparati daca vom vedea doar un meci cu craiova la medias.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Kevin :

    ............
    Uf, ma uit la meciuri si vad ca nu mai este campionatul nostru ci al altora. As prefera sa fie mai putini straini ca sa aiba si romanii timp sa joace.Oricum avem si romani talentati .De multe ori te intrebi oare de ce mai sunt trecuti pe foaie daca tot nu joaca sau joaca foarte putin marea majoritate.Imi place ideea antrenorului de la Dinamo care in ultimul meci nu a jucat cu americanii tocmai ca sa dea minute mai multe pe parchet romanilor

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Agelu :

    Suporteri
    Domnii de la Medias au prins curaj ca s-au vazut cu sacii in carutza ! Felicitari si curaj Craiova ! Maine meciul incepe de la zero !

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @Florin4D
    Ne-o furaram de la unii mai buni!:)
    Succes cu Oradea!
    Apreciez faptul ca vrusesi si reusisi sa vi primul cu mesaj!
    Cred ca esti 50% oltean!:))

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Victor
    Oare are rost oboseala? Poate vor vrea sa castige doua meciuri acasa! sau poate vor castiga usor si maine si inca odata acasa pentru odihna dupa seria asta!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    @Vladut10
    Lucrurile afirmate mai sus le stiai de la inceput, nu stiu de ce ai sustinut contrariul, deoarece se vede ca esti un fin cunoscator al fenomenului. Tot timpul ai avut comentarii pertinente cand a fost vorba de alte echipe, mai putin cand era implicata Craiova. Oricum, multumim pentru aprecieri si asteptam un meci placut maine.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    Hmm
    Mai, miras-ar Clujul mai, doar n-am batut in polivalenta?

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • medias :

    .............
    acuma incepe sa se arete adevarata valoare a mediasului in romania.
    pana acuma sau multumit cu un loc intre primele 8 si sa lupte in competitia europeana.
    si acuma sa va arate ca se poate lua campionatu si de pe alta pozitie in afara de pozitia 1

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    Si cand v-am spus tot ce s-a intamplat in seara asta uni au dat si cu bata si cu barda si cu bolovanu dupa mine.... dar eu nu eram rau intentionat.... acum tot ce pot sa spune este: V-am spus eu!!!!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • numaigazu :

    @angelu
    nu ne-am vazut cu sacii in caruta. o sa fim cu sacii in caruta dupa inca 2 victorii, seria se termina cand o echipa castiga de 3 ori.
    acum mai ne distram si noi un pic deoarece inainte de meci, toti nu doar suporterii echpei GMM spuneau ca mediasul este favorita sa castige aceasta serie iar unii nu si nu, ca doar se joaca in sala de 4000 de locuri

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • balaci :

    bravo gazu
    daca sub panou au fost superiori de la 3 puncte cred ca au facut record ca%

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Doubledouble :

    .....
    Din nou vad ca iese la iveala felul bascalios si mistocar al romanului din voi ! Da, aveti echipa mai buna, cu buget mare ( care fie vorba intre noi nu stiu daca este chiar legal acordat de companie, dar asta este o alta discutie) ! Pentru noi obiectivul pentru anul asta nu era asta, dar uite ca prin munca si talent am ajuns aici. Nu cumva cei din Medias s-au nascut pe parchetul dintr-o sala de baschet. Si Gaz Meatan cred ca arata ca dracu in primii ani ! Spor la misto in continuare, ajuta la progres !

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @BMF
    ...si tu esti un tip inteligent!...bravo!...asa e!:)....dar sunt subiectiv cand e vorba de CRAIOVA!
    Cand au iesit echipele la incalzire am stat numai cu ochii pe Medias si ce-am vazut mi-a placut!
    Nu se face nimic la voia intamplarii,totul e calculat,e disciplina,oamenii sunt profesionisti,se vede asta si pentru asta trebuie respectati!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe laligatoru :

    craiova-gmm
    felicitari Mediasului , a ratat ca o adevarata echipa . Foarte buni la recuperari si precisi la aruncarile de 3 ,mai ales Ivanovici. Craiova a fost depasita de miza meciului , fara solutii . Am sperat , cand ne-am apropiat la -6 ca sfertul 4 se va juca altfel . Eu cred ca Mediasul are prima sansa sa castige campionatul daca joaca asa cum au jucat azi, nici Asesoful cu tot cu arbitrii nu cred ca le poate tine piept .Sper totusi ca se va mari bugetul la SCM Craiova , la anul sa avem si noi cate 2 jucatori de valoare pe fiecare pozitie, este greu sa stai un campionat in doar 5 oameni .

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Tenter
    Marcel este un antrenor extraordinar, acesta e asul din maneca al mediasului!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    Medias
    Pe langa echipa si principal Mediasul mai are un atu in persoana lui Perovic, un fenomenal secund si fin cunoscator si sfatuitor!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • numaigazu :

    pt suporterii craiovei
    in primul rand cred ca toata lumea v-a felicitat pt parcursul bun de anul acesta cand a fost cazul.
    toata lumea se pregatea de play-off iar acest site a inceput cu stiri, interviuri despre fiecare serie in parte.
    ajungem la seria craiova-medias la care unii nu toti ca nu generalizam incep cu "felul bascalios si mistocar al romanului" ( a se citi toate subiectele pe aceasta tema).
    acum s-a terminat meciul si mediasul are 1-0 si tot voi veniti cu miloaga: pai ce acum faceti voi glume pe seama noasta?....raspuns DA

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    @doubledouble
    misto-ul facut in seara asta, din partea mea cel putin, este raspunsul la postarile voastre de dinainte de meci. Cat despre legalitate, nu este nimic diferit fata de functionalitatea echipei voastre sponsorizate de primarie din bani publici, numai ca 2% din profitul romgazului si a transgazului, ( atat este cota de sponsorizare) este mai mult decat poate sponsoriza o primarie, fie ea si a craivei. si asta nu e un misto, vorbesc foarte serios.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @numaigazu
    Din pacate : da...... ar fi fost frumos sa ne accepte parerile pentru ca nu le-am spus cu rautate sau din invidie dar.....

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    Erata
    a craiovei, imi cer scuze

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ce ziceti
    poate 2% al suporterilor ar aduce un plus in buget...se face asta ???

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    meea
    nu vreau sa dezvoltam subiectul acesta ;)

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    Medias
    cam asta numesc eu echipa,din pacate pt Craiova nici spectatorii nici dorinta si nici cei cativa jucatori talentati nu au putut face fata experientei si valorii intregului lot al echipei din Medias.
    asa cum am spus inainte de meci se incheie in 3 meciuri seria.
    Maine cred ca va fi o victorie mai clara a Mediasului, INTELESESI :)))

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • medias :

    doubledouble
    ce va oftivati?
    inainte de meci erati toti craiovenii mari,tari si aroganti prin postarile voastre IAR acuma sa lasat blanbetea(adica va pare rau de ce ati spus cand ati vazut valoarea voastra)pe capul vostru. recunoastetiva ca ne sunteti inferiori sa gata.
    va felicit pentru primele 2 sferturi, neati creeat ceva emotii dar stiam ca nu rezistati 4 sferturi
    HAI GAZU

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    .....
    Dupa fapta si rasplata!!!!!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Craiova
    e asa de greu sa recunosti ca adversarul a fost mai bun in aceasta seara?

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @meea
    Ti clar ca da !

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    asta e
    au mai recunoscut si altii, nu mai departe decat duminica trecuta

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    BMF
    hai sa vorbim de baschet, ca am intrat pe site ca sa ma bucur de meciul facut de baietii nostrii, nu sa ma enervez. Apropo: a vazut cineva vreun alley-up de-al lui Bureau?

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    app
    app de Bureau, cam accidentat azi, care o fii situatia lui

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ravelstein :

    Frumos Gazul
    Ce tot avetzi cu sponsorizarea Gazului? E normal,la Medias a fost din totdeauna concentrata industria asta,e normal ca sa beneficieze comunitatea de acolo;legatzi-va de Rovinariul
    falimentar tinut in viata si pe banii mei(de la bugetul national) si de hotzii de acolo.Si de toata industria olteneasca facuta din banii de la bugetul finantat de noi toti.Si inca ceva:Mediasul a avut scoala de baschet de zeci de ani;ati auzit de prof.Serban Octavian,sau credeti ca baschetul s-a inventat acum,in polivalenta din Craiova ???

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • BMF :

    @ John
    Ai dreptate, dar parerea mea este ca faptul ca exista echipa de baschet GMM ar trebui sa fie acceptat de toti ca un lucru pozitiv deoarece creste valoarea campionatului. Ca sa nu mai vorbesc de cea mai buna performanta in Eurochallenge, unde a reprezentat ROMANIA.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova tyberyius :

    mai buni
    poate ca ma grabesc dar cred ca azi am jucat cu viitoarea campioana a Romaniei.Pacat ca nu am dat de un alt adversar oricare din restul de 6. Cred ca asa aveam o sansa. Bafta maine dar cred ca va fi mai greu.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    BMF
    Pt multi este foarte greu de acceptat faptul ca un oras asa mic poate sa aiba o echipa asa mare. Pt mine sunt cei mai buni. Pt mine a fost o onoare sa-i astept duminica noaptea pana la ora 3 la intrarea in oras sa-i felicit si sa ma bucur impreuna cu ei pentru cupa castigata

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe John :

    Tyberius
    Si eu sper la fel, dar a fost doar primul meci. Mai e mult pana departe. Pana una alta mai e un meci maine. Succes ambelor echipe si sa castige cei mai buni din teren.(ai nostri ;))

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    craiova
    Diferenta a fost facuta azi de apărarea fantomă a Craiovei (încă nu înțeleg de ce nu ne apărăm la cei care aruncă de la distanță sau semi-distanță). Categoric, victoria Gazului e meritată, dar dacă nu se rupea Bureau, dacă nu veneau câteva decizii ciudate ale arbitrilor în ultimul sfert (înainte de distanțarea Mediașului) ori dacă Dzambic realiza că nu e singur pe teren, poate ieșea altceva. La fel de categoric e și faptul că e nevoie de mai mult decât de o atmosferă bună în sală pentru a merge mai departe.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • gator :

    sarbatoare
    Trebuie sa stiti ca pentru craioveni, fiecare cos din acest play-off este un cadou facut de acesti baieti pt noi.Este primul an in care contam si suntem foarte mandrii de ei. HAI CRAIOVA111

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    doubledouble
    cred ca tu esti paralel fata de ambele subiecte si baschet si economie...erai mai fericit daca gazul era la bucuresti si nu se intampla nimic in sport...cred ca da pt. ca noi nu aveam echipa de baschet asa frumoasa si poate castigati si voi astazi..sau vreodata

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    doubledouble
    economic vb. echipa sponsorizata din profit...a voastra din ce profit are primaria??...nu din darile si impozitele voastre...mai vb de ROVINARI si alte echipe unde sponsorii sunt gauri negre...unde se face ceva bun hai cu noroi...HAI GAZU

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    baschet
    Revenind la baschet.
    In pauza il ascultam pe Mandic cum le da indicatii jucatorilor si am ramas surprins: le pomenea numai de jocul ofensiv. Nu ca ar fi un antrenor slab, deloc. Insa era putin aiurea, echipa lui lua cos, dupa cos, si nu le spunea ce sa faca in aparare.
    Cred ca nu doar jucatorii au fost depasiti.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    .......
    2 vorbe si despre arbitraj!
    Olaru jr - bine spre foarte bine (o singura faza as putea sa-i reprosez in primul sfert a fluierat dublu dribling la Dzambic dar anterior fusese obstructie la aparator);
    Faur - obosit(nerecuperat dupa meciul de ieri),sters;
    D. Nicolae - nu vede jocul departe de minge si ameninta antrenorii cu GT....e necopt si la meciuri cu miza se pierde!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • altu med :

    FELICITARI
    felicitari si craiovei o surpriza placuta...dar diferenta mare la toate capitolele...antrenor.experienta si calitatea jucatorilor, atac ,aparare....maine cred ca va fi mai greu pt.craiova ...dar nu se stie niciodata in baschet

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ......
    bbfreak,hai sa vorbim un pic serios: eu am jucat baschet si stiu cum e sa joci 5-6 contra 10!...de aici pleaca totul!...de la bani!...de la bugete!
    Unde a castigat GMM JOCUL?.....simplu:
    1) recuperari (ofensive + defensive);
    2) suturi de afara ( au excelat Ivanovic,Krstanovic,Mitchell)
    3) aparare ( au fost momente ale jocului in care Bureau apara la Ivanovic si Miskovic la Krstanovic/Mladenovic);
    Altfel, Dragusin foarte sters mult sub ce joaca el deobicei!....nu stiu,are ceva probleme de sanatate?
    Pentru sezonul viitor, Craiova ,daca vrea sa conteze in lupta de sus ii trebuiesc 2 pozitii 5,1 pozitie 4+ 1 pozitie 1...asta obligatoriu!

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova tyberyius :

    gator
    adevarat graiesti.

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Soso :

    GMM
    De departe echipa asta aduce cele mai multe postari, e o placere sa-i vezi cum joaca sezonul asta. Toata ziua au curs meciuri , insa nu ne-am intrecut in comentarii si nu cred ca din cauza ca acesta s-a incheiat ultimul. Se vede ca GMM naste invidii dar si aspiratii .Felicitari pentru cum trateaza meciurile .Bravo Craiovei pentru determinare !

    cu 12 ani în urmă (14.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    Alooo....
    Vad ca sunt vreo doi pe-aici care sustin ca Rovinari este gaura neagra in economie. Mai baieti, puneti mana pe geografia de clasa X si poate reusiti sa vedeti ca Petrosani e una, si bazinul Olteniei e altceva. Nu de altceva, dar cel putin vara ( cand nu merge hidro ) vi se-aprinde becul de la Rovinari si Turceni.Si apropo de meci, felicitari Medias si capul sus Craiova !

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • mihai.luchian :

    bafta
    In primul rand felicit gazul pt victorie. In al doilea rand nu uitati accidentarea lui Bureau care a continuat intr-un picior dupa sfertul 1. Pe de alta parte, am avut si ghinion pornit probabil dintr-un blocaj psihic. Nu sepoate sa rateze Habus atatea tritze nici cu ochii inchisi. Jucatorii Craiovei au regretat probabil victoria cu Oradea care i-a adus aici si nu cred ca se pot califfica. Poate numai Djambici crede asta cu adevarat. Oricum ar fi,sper sa fie 5 meciuri desi fizic nu cred ca poate craiova sa faca fata. Respect maxim pt toti jucatorii "craioveni", vom fi acolo si azi si ii vom aplauda la probabil ultimul meci acasa din sezonul asta. Hai Craiova, suntem toti cu voi pana la sfarsit oricum ar fi !

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Kevin :

    constatari
    Oricum jucatorii ambelor echipe au fost cam nervosi aseara, poate si din cauza arbitrilor care desi incercau sa fluiere corect au mai dat-o si in bara. Mediasul a avut multe recuperari ofensive, multe reusite de 3 marcate, in aparare reuseau sa blocheze patrunderile adversarilor . Craiova in schimb nu facea mai deloc aparari ofensive, au lasat de prea multe ori adversarul sa arunce de 3 puncte,nu schimbau adversarul cand li se facea blocaj, nu dadeau pase coechipierului mai bine plasat si cred ca nici nu prea ascultau indicatiile antrenorului.Apoi Miskovic nu se ridica la valoarea dinainte de accidentare , in schimb Michell da. Oricum, a fost un meci frumos si fiecare echipa incearca sa realizeze obiectivele propuse:unii sa castige campionatul - Mediasul, iar Craiova sa faca o figura cat mai frumoasa in playoff pentru ca obiectivul lor a fost de mult atins si chiar depasit. Obiectivul propus presupune sa ai un lot pe masura pentru a-l putea indeplini. Si cum cele doua obiective sunt total diferite atunci si loturile celor doua echipe sunt total diferite dpdv al componentei.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • mihai.luchian :

    Kevin
    Ai dreptate in tot ceea ce spui, sunt multe aspecte de corectat la Craiova, este si timp, iar suporterii sprijina si vor sprijinii in continuare proiectele serioase in masura in care acestea exista. Baschetul nu este un sport pe care sa il poti pacali ca fotbalul de exemplu. Este un sport greu, conteaza tehnica si psihicul foarte mult si fizic este foarte solicitant. Tactic, Mandic este ok, se perfectioneaza, dar problema se pune daca vrem ceva serios si se investeste sau ne multumim cu playoff-ul asta si o sa ne uitam la reluari de meciuri de anu asta si peste 5 ani cum facem cu fotbalul. Si ca sa continuam trebuie sa ne gandim la ceva gen Michell, Jovanovic, Wisseh, Darby Jr, etc.Si pentru asta e nevoie de bani, Stanescu a jucat pe 450000 in Siberia 4 ani. Liga Nationala poate ajunge la nivelul asta oare? Baietii astia de la Craiova sunt excelenti, dar nu pot sa creasca daca se antreneaza cu colegi care ar face fata cel mult la juniori...Cu riscul de a fi jignit tinerii jucatori romani ai Craiovei, valoarea se vede pe teren. Cand ai valoare si pe banca faci aparare ofensiva si ce vrei tu pt ca stii ca joci 20 de min pe meci si in meciurile fara miza din sezonul regulat te odihnesti mai bine si nu mai ajungi in playoff gafaind. Iar imaginea lui Bureau care a schiopatat tot meciul spune tot. Cand antrenorul prefera un accidentat in locul unei rezerve pt 3 sferturi, cei care stiu ce inseamna baschet in Craiova trebuie sa se hoatarasca ce vor. Eu unul as fi de acord sa platesc cel putin 30 de lei in loc de 5 pt un bilet pt mine si familia mea la fiecare meci daca vad ceva mai consistent pe parchet...

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova n0 name :

    DRAGUSIN
    Sa vada toata lumea cum joaca Dragusin cand are restante salariale (maxim o saptamana intarziere)

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • mihai.luchian :

    Vladut 10
    2 pozitii 5 ? sincer, nu cred. Cred ca langa Dragusin mai trebuie unul singur la fel de masiv ca sa il concureze la toate capitolele. Poate asa isi dezvolta agilitatea si rezistenta fizica, intr-un cuvant evolueaza nu se mai plange ca, "craiova are banca scurta si joaca in 7". Concurenta tata, unul da' bun. Djambic e de neinlocuit, cu toate ca de multe ori cand se infierbanta cam uita de tactica si ia totul pe cont propriu dar nu poti sa il condamni in niciun caz pt asta. Cel putin nu la Craiova. Aici e o atmosfera unica la baschet si oltenii pun pret in primul rand pe daruire si talent. Deci, cine vine pe pozitia 1 trebuie sa accepte banca in primul rand ca sa poata la un moment dat sa vrea sa fie titular. Cu pozitia 4 e de discutat, sunt jucatori polivalenti la Craiova acum, foarte flexibili ca pozitii de joc. Nu cred ca este echipa atat de bine stabilita in ceea ce priveste sectorul 2,3 si 4. Sincer trebuie sa ne gandim la pozitia 2 foarte bine, Seals trebuie sa arunce zilnic de la 3 puncte ca sa isi perfectioneze tirul, pe de alta parte o foarte buna aruncare o are Bureau, dar la patrundere este senzational, fuleu si alonja extraordinare si nu poti sa irosesti asta. Trebuie Mandici sa discute cu ei, sa vada ce pastreaza pe pozitia 2 si 3, abia apoi vine 4. Eu imi doresc sa scoata untul din ei vara asta, sa isi definitiveze tactica si sa "plombeze exact unde trebuie". Oricum, avem nevoie de toate, forta, tehnica si experienta dar trebuie gandita bine treaba. Asteptam bugetul si pe Mandici sa ne duca mai departe la anul, ca e baiat destept.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Kevin :

    mihai.luchian
    Interesante relatari. Depinde de ce obiective vor avea, depinde de buget, depinde de jucatorii care vor ramane, depinde daca ramane si antrenorul, depinde de ce achizitii se vor mai face ( in functie de obiective si buget) depinde de.......multe alte necunoscute. Oricum aveti o echipa frumoasa care a facut o figura frumoasa in acest campionat si ar fi pacat sa nu continue cu acelasi nucleu si cu ceva noutati valoroase pe langa nucleul respectiv. Sa nu uitam publicul care am vazut la tv ca vine la sala in numar mare indiferent de rezultatul de pe teren.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • mihai.luchian :

    Kevin
    Doua-trei valori pe langa ce avem acum ar aduce stabilitate si incredere, jocul ar fi altul, cu siguranta mai bun.
    Referitor la suporteri, as vrea sa vad sala plina astazi. Daca nu e plina, o sa dau vina pe ora cam nepotrivita (17.30). As vrea ca oltenii ca isi mentina reputatia de suporteri adevarati. La bine si la rau, nu doar la bine. Este un lucru esential.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • numaigazu :

    @mihai.luchian
    foarte bine punctat ceea ce ai spus legat de viitorul care ar trebui sa-l aibe craiova. avem nevoie in campionat de meciuri grele, echipe competitive pt ca numai asa in viitor vom putea face mai mult si pe plan extern.
    la meciul de azi cred ca sala nu o sa mai fie asa plina pt ca la 17:30 sunt convins ca multa lume din craiova abia daca pleaca inca de la munca sau inca sunt la munca. oricum si acest meci eu spun ca v-a fi deschis oricarui rezultat pt ca probabil jucatorii si staff-ul craiovei isi dau seama ca daca vor pierde si azi totul s-a cam terminat asa ca vor trage cu dintii de aceasta victorie.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe laligatoru :

    Ora
    Ora de incepere a meciului de azi este compet nepotrivita. Eu, de exemplu cel mai devreme pot ajunge la pauza si sunt multe alte persoane in aceeasi situatie.

    cu 12 ani în urmă (15.04.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!