Stiri

Cătălin Burlacu: "Am fost ajunşi din urmă datorită unei prestaţii execrabile a arbitrilor"

totalbaschet.ro, Foto: Andor Marton

totalbaschet.ro, Foto: Andor Marton
07.12.2011


Burlacu critică arbitrajul din partida pierdută la Sibiu

Miercuri seară la Sala Sporturilor Transilvania din Sibiu a avut loc unul dintre cele mai interesante confruntării ale etapei cu numărul XII a Diviziei A masculine de baschet. Graţie unei prestaţii remarcabile pe final de meci, CSU Sibiu a îzbutit să răpună marea rivală, CSU Ploieşti79-72, după ce în minutul 7 tabela indica scorul de 60-47 în favoarea oaspeţilor.

În finalul confruntării nervi prahovenilor au cedat, iar Burlacu şi Szijarto au tăbărât pe arbitrul Anica pentru a-i cere socoteală, pentru a-l întreba de ce nu a fluierat fault în ultimele 5 secunde ale partidei.

Total Baschet a luat legătura cu căpitanul ploieştenilor care ne-a este de părere că prestaţia execrabilă a arbitrajului a decisivă în echilibrul partidei.

Am fost ajunşi din urmă datorită unei prestaţii execrabilă a arbitrilor. Un sfert patru în care au băgat pe Sibiu în bonus încă din primele minute. În schimb la atacurile noastre de sub panou nu au mai fluierat niciun fault, efectiv niciun fault. Nu am avut niciun coş cu fault şi niciun fault în tot sfertul patru, sub panoul advers, excepţie făcând o pătrundere de-a mea. Într-adevăr felicit Sibiul pentru dăruire şi publicul minunat însă nu pot să nu remarc prestaţia execrabilă a arbitrilor în acest meci şi delegarea unor arbitrii, care săptămâna trecută au arbitrat în Divizia B. A fost un meci de maximă importanţă în care se disputa locul întâi în clasament.

Cătălin Burlacu a contestat raportul aruncărilor libere afirmând că este foarte interesat să cunoască notele acrodate arbitrilor după partida din această seară, însă site-ul FRB nu a mai publicat aceste informaţii din etapa a 7-a.

Nu se poate în halul acesta. Ei au avut 36 de libere şi noi 6 sau 7. Sunt curios ce note le va da observatorul Burcezan pentru ca să îmi dau seama despre ce a fost vorba mai exact. Însă din etapa a 7-a pe site-ul FRB nu au mai fost publicate notele arbitrilor. Ar trebui mai multă transparenţă în ceea ce se numeşte delegarea arbitrilor şi notara lor pentru că nu se poate în acest hal. Nu am avut anul acesta niciun meci de acest fel în care să vină Moş Niculae mai clar de atât.

Întrebat ce i-a reproşat lui Anica în finalul partidei, Burlacu a spus că l-a întrebat "pur şi simplu" de ce nu a acordat fault în ultimele 5 secunde. El a ţinut să sublinieze că nu a adus injurii ofiicalului.

La ultima fază l-am întrebat pe Anica de ce nu a fluierat fault. A fost o fază în care ei au scăpat pe contra atac. Repusese de sub panou, aveau un punct, iar noi am faultat de două ori până la mijlocul terenului, apoi în faţa arbitrului pe tuşă. Pur şi simplu a închis ochii şi nu a vrut să fluiere. Erau cinci secunde înainte de final. L-am întrebat de ce nu a fluierat, de ce nu a dat fault pentru că a fost unul evident. Nu am adus injurii ci pur şi simplu l-am întrebat de ce nu a vrut să fluiere.

Burlacu a terminat partida cu 19 puncte şi 10 recuperări.

17 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe horim :

    .
    Paradox... hotii au ajuns sa fie furati. Desi ma indoiesc ca e adevarat, chiar daca arbitrii au tras cu Sibiul, nu mi se pare nicio problema. Dupa hotia/jaful/macelul produs acum cativa ani pe acelasi teren, nu ar trebui sa comenteze asehotii. Asa ca, GURA MICA!

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    arbitrii
    Arbitrii au fost total depasiti de meci si de miza lui. Incepand cu tolerarea vociferarilor ploiestenilor inca din primul sfert pana la decizii nefluierate - 3 secunde, faulturi. Nu e vorba de furaciuni -e drept in alti ani am vazut arbitraje pro ploiesti - e vorba de incompetenta. Daca vroiau sa-i "fure" le dadeau tehnice pentru proteste - ca au fost multe cazuri

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • bogdan13 :

    senzational
    hotii striga hotii ! dupa ce au facut anii trecuti cand au castigat cu metode comuniste folosite de dinamo si steaua de-a lungul existentei in div A. acum 2 ani la finala a fost adus un comisar de la FIBA . dupa ce in meciul 2 acesta a scris in raport ca arbitrii au scapat meciul din mana si au gresit flagrant, a fost trimis acasa. hotilor pe ce lume traiti ?

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • bobi :

    GURA BURLACU
    cum iti permiti tu sa spui aceste lucruri? nu ma intereseaza cate libere ati avut voi,ei si cate faulturi au fost si n-au fost dar voi la sibiu in semifinala,cluj finala,pitesti finala pe tot parcursul mai multor campionate(cred ca vreo 4 din punctul meu de vedere) ati fost favorizati si toate echipele se plangeau de arbitraj.toata lumea striga"CINE ESTE MAFIA ESTE FEDERATIA" asta datorita faptului ca toti arbitrii indiferent de meci furau in ultimul hal pentru voi.sa nu te mai aud ca dai aceste comentarii la site-urile baschetbalistice cu asemenea prostii.nu ma intelege gresit dar toata tara crede asta.nu aveti ce sa negati(pentru dovezi ca ati fost favorizati,este un filmulet pe youtube in semifinala cu Sibiu)incearca si o sa-l vezi pe Griffith stand 9 secunde in spatiul de 3 secunde si multe alte greseli majore ale arbitrajului.FELICITARI SIBIU,O VICTORIE MERITATA,PLOIESTI GURA MAI MICA DATA VIITOARE.

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • SuporterSibian :

    ''Domnule'' Burlacu
    Sunt de acord cu acest personaj, numit Burlacu , prestatia arbitrilor a fost execrabila , dar au gresit pe ambele fronturi. Am fost in sala si am vazut cum acest , Burlacu , a faulatat de cel putin 3 sau 4 ori intentionat si nu a fost acordat fault , cum de altfel face in aproape orice meci in care joaca...am vazut si cum acest Burlacu, tot meciul a avut ceva de impartit cu arbitrii , stiind ca ii poate intimida. Am vazut cum a injurat in nenumarate ori arbitrii dar nu s-a luat nici macar o decizie in privinta asta si l-am mai vazut si auzit pe acest Burlacu , cum a injurat mai multi suporteri sibieni , ca la usa cortului, in loc sa faca ceea ce ar fi trebuit sa faca , adica sa joace baschet. Pacat de acest ''domn'' Burlacu , deoarece e un jucator foarte bun , dar are un caracter mizer ,iar ceea ce face el in teren nu are nimic de a face cu fair-play-ul sau jocul de baschet. Acelasi caracter il face sa declare si cele de mai sus, declaratie care pe mine personal nu ma mira. Oricum , felicitari ''domnule'' Burlacu si in numele suporterilor sibieni , iti multumesc, deoarece sunt de parere ca tu esti vinovatul principal din cauza caruia meciul a fost scapat din maini de Asesoft!

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @bobi
    te rog.. chestia aia numit de tine filmulet este o tampenie facuta de cineva care nu are treaba cu baschetul. nu ca a stat griffith de 2 ori mai mult de 3 secunde intr -un meci a facut asesoftul sa castige campionatul. in rest ai dreptate in ceea ce spui

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • realHQ :

    LOL
    Ca si spectator neutru vizionand meciul la TV: furt pe fatza pentru Sibiu, sfertul 4 exagerat chiar.
    Ca si amator de statistici vizionand caseta de pe FRB ( asesoft a fost mai buna la toate capitolele si mai ales la adevar, adica eficienta): furt pe fatza nerusinat si obraznic de-a dreptul pentru Sibiu.
    Ca si pasionat de campionatul intern de-a ultimilor: Dupa 10 ani de nepasare lasa sa vedeti si voi cum e sa fii la capatul celalalt al p...rotestelor.
    Bine nea Vulc! Dupa Mures etapa trecuta ai invatat azi si Ploiestiul ce inseamna sa fii umil :)

    cu 13 ani în urmă (07.12.2011) Raspunde
  • Sean :

    U Mad?
    Facand abstractie de caracterul lui Burlacu si de istoria Asesoftului, de data asta chiar are dreptate. Sibiul a castigat astazi cu ajutorul arbitrilor, iar cu Muresul la fel.
    Unde-s cunoscatorii aia de la Sibiu? Sa fie onesti si sa recunoasca si ei cand se mai intoarce roata.

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • geocluj :

    rusine
    e o rusine sa protestezi public la adresa arbitrilor dupa ce in ultimele 4 finale arbitri au tras cu tine pe fata. si nu decizii facute din greseli omenesti ci furturi pe fata. nu am loc aici dar pot sa enumar cel putin 10 asemenea faze si toate intamplate in ultimele minute din semifinale si finale unde orice decizie chiar conteaza. asa ca te rog, Burlacule pe langa drogurile tale fa loc si la putina demnitate si mai invata si tu sa pierzi ca destul ai castigat cu arbitrii...

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe fratejder :

    meritat
    Lasand la o parte arbitrajele groaznice din ultimii ani favorabile Ploiestiului fara doar si poate in seara asta arbitrii au fost sub orice critica. Au iesit mult prea mult in evidenta tot meciul cu diverse decizii dubioase. Putin probabil sa fi fost intentionat pro sibiu pentru ca in acest caz asa cum mentiona cineva mai sus ar fi putut sanctiona Ploiestiul cu fault tehnic pentru proteste (de cele mai multe ori nejustificate) in nenumarate cazuri. Dar sa fim realisti..in ultimul sfert au fost mai multe greseli pro Sibiu culminand cu ultima faza incriminata de Burlacu care putea schimba soarta meciului..trebuia fluierat fault si Ploiestiul mai avea un atac. Insa da..mai mult ca sigur Ploiestiul merita. Poate acum isi dau si ei seama cum e.. Noi restu o stim cu totii :))

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @realHQ
    Cred ca Sean are dreptate, unii sibieni au uitat subit ce este baschetul si in loc sa taca mai bat campii la greu. Vulc jr nu are cum sa invete pe nimeni baschet deoarece si el mai are mult de invatat. Sa fie clar ca si in meciul cu Muresul ARBITRII AU TRAS PE FATA CU SIBIUL! Cert este ca datorita prestatiei arbitrilor nu veti putea nicioda sa va laudati cu acesta victorie. Oricum se pare ca Sibiul o sa ia locul Asesoftului la influentarea arbitrilor (cel putin in meciurile de acasa). Nu vreau sa iau apararea ploiestenilor mai ales ca il dispretuiesc pe Burlacu ca om dar acum au dreptate.

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • ACS Alpha Sport Team Sibiu Navarro Juan Carlos :

    Da Da Da
    Caracterul jegos pe care il are acest burlacu nici nu ii da dreptul sa deschida gura. Ramaneti frustrati asehotilor asa cum ca au devenit si ungurii de la Mures de ceva vreme. Ei au pretentii la titlu dar sunt vai de mama lor.

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • BC Sirius Mureșul Târgu Mureș jeff :

    @dadada
    sa fii sigur ca si romanii de la BC Mures au fost deranjati de arbitrajul partinitor de la Sibiu.

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • tarabostes :

    @Santa
    din ce parte a tarii esti stimabile de aduci in discutie chestii din astea medievale cu ungurii ..etc ?? esti din capitatala europeana Sibiu ??? ce nu suporti la unguri ?? eu sunt roman dar am prieteni unguri si sunt ofensat de ce scrii tu !! ma provoci ???

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • ACS Alpha Sport Team Sibiu Navarro Juan Carlos :

    @ tarabostes
    te provoc ? :)). Atata timp ca pe data de 1 Decembrie intru in magazin in Targu Mures sa cumpar ceva si vanzatoarea face pe proasta ca nu intelege romaneste da am ceva cu ungurii. La fel de bine am ceva si cu romanii care au un comportament neadecvat, asa ca stimabile atata vreme cat sustii o echipa romaneasca nu te apuci sa canti in ungureste ci o faci in romaneste.

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • geocluj :

    @santa
    Daca tu urasti toti ungurii din tara pentru ca o vanzatoare ti-a facut nu stiu ce da-mi voie sa-ti spun, fara suparare, ca ai IQ-ul cat gaina. Cat despre suporterii unei echipe pot striga in ce limba vor ( romana, maghiara, chineza sau japoneza ) si daca ai o problema cu asta e treaba ta. Si eu sunt tot roman si ma simt insultat de comentariile tale sovine

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde
  • tarabostes :

    @Santa
    asa, de final...nu stiu daca vanzatoarea a facut pe proasta ca ai vorbit romaneste sau a fost deranjata de cum i-ai vorbit in romaneste ...pe 1 Decembrie ( am retinut precizarea ta ) ! o echipa o sustii in ce limba doresti..important e sa o sustii ! sunt ploiestean, tin cu ASESOFT, nu ma deranjeaza alte echipe (cum ar fi sa jucam intre noi doar ????) si sunt onorat de prietenii mei romani, unguri si..nu mai conteaza etnia..oameni de calitate sa fie !

    cu 13 ani în urmă (08.12.2011) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!