Stiri

SCM Universitatea Craiova a pierdut în fața bulgarilor de la Balkan

Ionuţ Greere

Ionuţ Greere
06.03.2014

Liga Balcanică

Miercuri, ora 19:00

91 - 96

Sala Polivalentă Craiova

     
Oltenii au pierdut în această seară, pe teren propriu, în penultima etapă din Liga Balcanică în fața bulgarilor de la BL Balkan Botevdrag. La finalul celor 40 de minute de joc tabela a arătat 91-96 în favoarea oaspeților.

Cu aceată înfrângere SCM Universitatea Craiova pierde orice șansă să mai prindă unul din primele șase locuri pentru a continua competiția.

Meciul a început cu bulgarii la timonă, 0-8 după doar trei minute, Ivan Lilov au adus liniștea în Polivalenta craioveană. Primele puncte ale gazdelor sunt reușite de Andrei Căpușean, dar Pavel Martinov aruncă de la distanță și punctează pentru 4-11. Kovac înscrie și el cu o aruncare dincolo de semicerc, dar ultimul cuvânt îl au tot bulgarii.  25-29 după primele 10 minute. Craiova are un debut de sfert doi  cu unparțial de 5-0, Kovac și Bureau aduc în avantaj formația craioveană pentru prima dată în această seară. Același Martin Martinov readuce egalitatea, iar Dahlman marchează pentru 41-43. Craiovenii intră la pauza mare în avantaj după reușita lui Popescu, 46-45.

Repriza secundă debutează în forță pentru elevii lui Nisic și diferența crește simțitor pe tabela de marcaj. 56-50, iar cu 4 minute înainte de finalul celui de al treilea sfert, Kovac să stabilească cea mai mare diferență de pe tabelă. Ultimul cuvânt îl au Bureau și Babic, pentru 70-59 înaintea ultimilor 10 minute. Ceea ce a urmat a fost de coșmar. Antrenorul Craiovei îl scoate pe Tyler și îl introduce pe Popescu, iar acest lucru avea să fie hotărâtor. Pivotul român nu este la fel de eficient ca și ”gigantul” american. Românii greșesc, iar bulgarii punctează din orice poziție. Cu cinci minute înainte de final inevitabilul se produce, iar din tribune se aude ”Demisia, Demisia”

Travis Bureau cu 23 de puncte și 5 recuperări, secondat de Jame Tyler cu 17 puncte și 9 recuperări au fost cei mai buni jucători ai Craiovei. De partea cealaltă, Noah Dahlman cu 20 puncte și 11 recuperări, completat de Martin Martinov cu 20 de puncte au fost cei mai beficienți din tabăra bulgară.

36 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova mariussorin :

    Al doilea obiectiv ratat
    Cand cineva de la Cluj sau Oradea spune ca suntem prea mici si prea neinitiati in baschet m-am cam suparat in adancul sufletului.Din pacate,in meciul de aseara,am constatat cu mahnire cat de amatori si mici suntem.Ne-am inscris in BIBL dintr-o ambitie a managerului cu o echipa-concept haotic a aceluiasi manager, cu un antrenor secund-forever.Am vazut aseara o ambitie a antrenorului de a nu juca cu cine daduse un randament mai bun, mai bine de un sfert si jumatate(statisticile o spun ca Tyler,27% eff) si apoi a aparut la conferinta de presa si a spus ca "trebuia un roman in joc si de aceea nu am mai jucat cu Tyler si am jucat cu Popescu".....( o jumatate de meci?).Dar ai folosit formula de joc cu Tyler si un roman?Dar de cel 37 de puncte incasate in sfertul 4 de ce nu vorbesti Mister Nisic?
    Prin targ se aude:
    -Popescu a semnat deja un acord cu Steaua,de aici si randamentul lui scazut in ultimele jocuri cred eu;
    -Seals e cu un pas la Cluj;
    -Tyler nu prinde play-off-ul in Romania;
    -mersul la cuseta e tot mai folosit in cadrul clubului;
    -se urmareste ajungerea in play-off pentru a se lua banii pe contracte si apoi......Dumnezeu cu mila!

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Nu te pripi
      Marius,campionatul nu e compromis,ba tinand cont ca am auzit aseara ca Dragusin a inceput antrenamentele usoare coroborat cu terminarea meciurilor din BIBL ma fac sa fiu chiar optimist.Altminteri,iti dau dreptate integral,cred ca retii cat mi-am batut gura spunand ca liga asta balcanica a fost decat un turism parsiv si prost pregatit.ocmai de aceea,nu va grabiti sa dati cu pietre in Nisic,vina imi apartine si-o sa explic rapid de ce:tocmai in ideea ca echipa sa fie proaspata(fara uzura acestei competitii balcanice inutile) si concentrata pe singurul obiectiv serios,campionatul national,m-am plasat in spatele lui Nisic,l-am hipnotizat si i-am indus aceste ganduri,motiv pentru care s-a ajuns la acest deznodamant,consider eu fericit pentru restul sezonului!
      Altfel,nu cred ca yler va pleca inainte de play-off,dar inclin sa-ti dau dreptate ca jucatori care nu isi iau in deradere meseria,Popescu sau mai ales Seals,sunt cu gandurile in alta parte.Dar,cum spuneam,sunt optimist ca or sa se "adune",reintra si Dragusin si vom avea o alta atitudine si un cuvant foarte greu de spus in play-off.Hai Craiova!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova mariussorin:

      Sperante...
      Sa dea Dumnezeu sa fie cum zici,m-as bucura si as recunoaste totodata ca m-am inselat(chiar as da si o bere pentru "spalarea" pactelor), dar sperantele pot fi desarte. Ca un can-can: Tyler pe 10 aprilie termina contractul cu noi si din ce se aude si-a cumparat si bilete de avion pentru un contract mai bun.....dar este un zvon si timpul il va valida sau nu.
      Dar pana atunci vom merge sambata in Polivalenta si-i vom sustine in meciul cu Chiajna.Hai Craiova!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova Stiinta:

      @mariussorin
      Sunt curios de unde ai toate aceste "informatii" privind plecarile de jucatori ? . In ceea ce priveste rezultatul , eu unul sunt multumit ca vom iesi din aceasta competitie care nu ne-a facut decat sa ne indepartam de obiectivul din campionat. Ceea ce m-a dezamagit insa a fost atitudinea publicului cand mai ramasesera 2 minute din joc. Este inadmisibil sa incepi sa iti huidui jucatorii si sa strigi demisia cand mai era timp suficient de joc pentru a intoarce rezultatul . Tin sa le dau dreptate , pe aceasta cale , suporterilor echipelor ce sustineau ca la Craiova publicul este unul de stadion . In rest, noi, adevaratii suporteri vom merge sa ne sustinem echipa in deplasarea de la Pitesti

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @stiinta
      Cred ca esti in eroare,oamenii isi varsau focul pe Nisic,nu pe jucatori,lucru sustinut de faptul ca s-a strigat decat demisia si nu altceva,asa ca n-ar fi bine sa emitem asa judecati de valoare aspre cu atata usurinta,pentru ca deja s-a format nucleul "dur,baschetbalistic,de cel putin 2000 de suporteri,care nu merita a fi ofensati,cu atat mai mult fara just temei.Si,tin sa-ti reamintesc,maestrul Nisic a facut cu nu mult timp in urma o gafa eminamente nepermisa,dand declaratii ironic ofensatoare la adresa publicului,pana la urma nimeni altul decat acela care ii plateste lui leafa...

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova mariussorin:

      @Stiinta
      Dragul meu,vorbeste lumea la cafea...zvonuri....lume rea muica...lume rea!Lasand gluma,incerca sa te intresezi cum a fost parcursul ultimelor deplasari Cluj-TelAviv-Istanbul-Timisora,ma refer de la meciul cu Cluj,apoi cu Galil si cel cu Timba.Si apoi sa te intrebi de ce dupa un parcurs asa de obositor (3 partide in 8 zile: 22.02-01.03)baietii nostrii au ajuns in Craiova la ora 06.30 dimnineata a doua zi, avand in vedere ca meciul de la Timisoara s-a terminat la ora 16.00 iar distanta Timisoara-Craiova este de 353 Km.Te las sa ghicesti mijlocul de transport...Iubesc Craiova dar ma supara ipocrizia unora...

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • tzontzolino:

      re
      La Timisoara Popescu nici prezent in sala nu a fost, Seals nu a jucat nici un minut iar restul jucatorilor nici nu se agitau...de ce crezi ca a condus Timba la pauza. In sfertul 3 au alergat putin iar in 4 deja au intrat copiii. Deci oboseala iese din ecuatie. Au facut ceva drum dar au fost pasageri nu soferi! Tyler e genul de jucator cu o talie buna doar impotriva unor anumite echipe. BC Balkan era acel gen de echipa iar antrenorul l-a lasat pe tusa si a pierdut!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova Stiinta:

      oameni
      Stiu foarte bine cu ce s-au intors baietii dupa deplasarea de la Timisoara , nu trebuie sa ghicesc. Cat depre public, am gresit generalizand , insa exista , intre cei 2000 de spectatori, un grup de instigatori si atat , un grup de oameni care nu stiu sa strige decat " afara cu Popescu sau capusan out, ba mai mult , ieri am inceput sa aud injuraturi si pentru Seals (e pentru prima data ). Pe firul logic , probabil ca ar trebui sa jucam doar cu Bureau si Tyler iar restul sa ii completam cu "jucatori" din tribune. O sa vedeti , daca imi urmariti comentariile mele ca sunt unul din cei ce au sustinut ca Nisic sa plece la pachet cu Maric , cu alte cuvinte , nu sunt un sustinator al acestui antrenor care este unul slab . Dar ii intreb pe cei ce au strigat ieri "demisia", ce rost mai are sa dai antrenorul afara la sfarsit de sezon? Greseli manageriale s-au facut cu nemiluita , insa acum e prea tarziu pentruu schimbari , defilam cu ce avem . Jucatorii sunt obositi si nervosi pentru ca ne-am inscris intr-o competitie in care nu aveam ce cauta , dar ei nu au nicio vina in acest sens. Popescu a semnat cu Steaua ? O fi semnat , insa sa nu uitam ca el dus echipa in carca tot turul , acum e injurat si badjocorit in tribune . Sa stiti ca nu sunt singurul care a hotarat sa renunte in a mai merge sa-si sustina echipa in Polivalenta , prefer sa merg in deplasari , la Pitesti si Ploiesti , decat sa ma enervez mai mult pe reactia unor oameni din tribune decat pe rezultatul meciului . Problema noastra este ca uitam repede.

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @stiinta
      Tnm,e-ai suparat tu pe aia poftim,100,desi cred ca e exagerat,altminteri chestiunea e normala pretutindeni,ca nu-s toti trasi la xerox.In schimb,in privinta gafelor cu nemiluita si a jucatorior ai perfecta dreptate,dar cel mai corect ai punctat faptul ca nu mai este momentul pentru nicio schimbare,ci doar pentru concentrare si determinare,de abia de acum incepe adevaratul bal,unde avem sanse importante nu doar teoretice!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova vlad-ucv :

    Nisic
    Eu zic sa nu o luam ca pe o tragedie.Se pare ca nici nu si-au dorit sa mearga mai departe in BIBL(cine stie,din motive financiare,concentrare asupra campionatului intern!!!),pt ca altfel ar fi grav,iar Nisic ar putea fi suspectat de prostie sau rea intentie.Sa il scoti pe "Tyler"(o fi zis "MICUTUL"ceva!!!)de pe la jumatatea sfertului III si sa-l uiti pe banca pana la sfarsit cu Popescu, care este intr-un "varf de forma"exceptionala,este cel putin suspect.Si asta este decat un aspect.Oricum echipa este mai echilibrata decat in era Maric(asta daca Nisic nu o dezechilibreaza prin mutarile lui),iar perspectivele pt play-off sunt bune(ca asta este important,NU???).Totusi cand vreti sa pierdeti,faceti-o intr-o maniera liniara,ca sa nu ne prindem chiar si noi astia mai fraieri,DOMNULE NISIC!!!

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014) Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Profetii
    Nu vad nicio tragedie daca,exceptandu-i pe copiii nostri talentati si pe Bureau,am schimba echipa integral in sezonul viitor.Simt eu in buricele "degetelor"(sic!) ca o sa facem o echipa ultraspectaculoasa si eficienta,care ne va incanta si bucura!

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      P.S.
      Ca si Marius(probabil ca si altii)sunt adeptul constructiilor temeinice,inteligente,in pasi,ceea ce sa fim bine intelesi,nu exclud deloc performanta si spectacolul,atata doar ca nu poti castiga campionatul sau EuroChallenge-ul(sic!)in 2-3 ani.Altminteri,de licurici d-astia care n-au dansat decat o vara e plin pamantul...

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova vlad-ucv :

    Buzesti
    Hai sa-i mai adaugam si pe Kovac si Tyler,cu Dragusin la rotatie pe pozitia 5.Si eu simt la fel in buricele "degetelor"(sic!!!).

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @vlad
      Ca prea o spui cu foc,fie si Kovac.In privinta celor doi uriasi,nu o sa ni-i mai permitem din motive financiare,poate doar Ionut daca mai va analiza nitel si cu sufletul(greu totusi sa faci asta intr-o viata de sportiv,e de inteles),aci yler,asa cum rad diversi priceputi de el,o sa vedeti ca o sa joace pe un viitor contract de 6 cifre,in dolari,desigur...

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Dragusin
      Ionut a declarat in repetate randuri ca va ramane la Craiova atata timp cat exisat un proiect serios,deci ar cam iesi din ecuatie banii,bine nu in totalitate.iar vis-a-vis de cei car ei-l injura pe Popescu am fost la un pas asa ma "incaier" cu ei,pt ca asa e omu, in special noi oltenii l avictorie nunta si la infrangere mormantare.Raman in continuare al ideea sa mergem la Pitesti si Ploiesti.FOORZZA STIINTA!!!!!

      cu 11 ani în urmă (07.03.2014)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      SCZ
      Din cauza vitezei mai apar si greseli de ortografie

      cu 11 ani în urmă (07.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vibe21 :

    Nucleu
    Singurul de care mi-ar parea rau ca ar pleca ar fi Seals(omu asta chiar stie baschet!)Daca reusim sa il pastram pe Bureau( ceea ce mi se pare extrem de greu), pe Kovac si Tyler si cu 2-3 transferuri reusite se poate construi o echipa mult mai buna ca cea din sezonul acesta. In continuare imi exprim dorinta de a ne organiza si a merge in deplasarea de la Pitesti!

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @vibe
      Dragul meu,in teorie ai dreptate,dar in sporturile de echipa,dincolo de valoarea absoluta necesara,cel putin la fel de importante sunt chimia jucatorilor si coeziunea lor,la care un aport major il are si antrenorul,deci constructia e nitel mai complicata.Punctual,in privinta lui Seals,dincolo de uzura inerenta a varstei eu cred ca si-a pierdut mult din entuziasm,joaca din stiinta jocului cat sa-si respecte onorabil angajamentele,e doar o opinie personala.

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova cipangel:

      Chimia
      Mi-a sarit ceva in ochi acum ceva timp si am verificat apoi la fiecare meci: la time-out-uri, la inceput de meci etc., atunci cand baietii se aduna sa-si dea mana si sa strige ceva, Kovac nu participa NICIODATA. Poate e doar o superstitie de-a lui, dar coroborand cu nervozitatea pe care o arata mereu si cu schimburile dese de replici pe care le are, in special cu Seals, tind sa cred ca nu e doar atat.
      In rest, stiu ca sunt mari nemultumiri in club (din partea jucatorilor, conditii ...). Pot sa confirm ca Popescu are intelegere cu Steaua. Seals mai are 1 an contract. Se pare ca si Bureau (pentru cei doi americani s-a facut inca de anul trecut efortul). Ce n-am inteles este faaptul ca l-ai adus pe Naletelic ca pointguard si joci tot cu Babic pe 1 cand il odihnesti pe Sokk (foarte buni aparatori ieri si Babic si Naletelic in sf 3, cand bulgarii n-au mai dat de afara deloc si ne-am dus la 10 pcte).

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova mariussorin:

      @Cipangel
      Foarte pertinent comentariul si foara buna observatia de final:Babic s-a aparat mult mai bine ca Sokk in meciul de aseara si as mai aduga jocul bun a lui Tyler (5/6 la libere si 6/6 la aruncarile de 2 puncte).Pacat ca am cedat cand mai aveam 3 minute...asa "just for fun" zic.

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova florianc:

      vibe
      Eu unul ma bag pentru deplasarea la Pitesti si sigur mai afiliez grupului min 2 prieteni. Am si masina cu 7 locuri sau putem inchiria un buz. Detaliem? Sau ramanem la idee ca e frumos sa mergem

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • tzontzolino:

      carnet student
      Nu uitati un carnet de student ca e 2,5 lei biletul, altfel e 5 lei. Atentie la radarele de la intrarea in Pitesti, Slatina si Filiasi! Cred ca meciul cu Craiova e la fel de intens ca cel contra echipei Steaua. Bafta!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @marius si Cipi
      Dragii mei,baietii astia nabadaiosi au salarii bune si foarte bune platite la centima,masa si casa in regula,EXACT asa cum si le-au negociat in contracte,asa ca sa facem o drama din faptul ca au mers si ei de 2 ori cu trenul si asta e esenta raului care a inflamat echipa este cel mult o gargara din partea lor si rusinos ca au inceput sa maraie asa ceva pe la colturi.Evident ca s-au facut multe greseli sezonul asta,dar hai sa-si vada fiecare lungul nasului si sa ne concentram cu totii,jucatori,antrenori,staff,fani,energiile si atentia spre un obiectiv major si perfect realizabil,o semifinala!Senzationalul nostru public chiar merita aceasta bucurie,hai Craiova!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM "U" Craiova mariussorin:

      @Buzestii
      Promit ca voi fi mai intelegator si am sa fac numai comentarii constructive.Ne vedem in Polivalenta la incurajat echipa! Hai Craiova!

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @mariussorin
      Nu-i musai,e foarte bine sa postezi ceea ce crezi si ce simti,ti-o spun cu toata sinceritatea ca in general iti apreciez comentariile.

      cu 11 ani în urmă (07.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova alb&albastru :

    rabdare
    Io zic sa ramanem totusi concentrati pe finalul asta de sezon... se joaca si, nu-i asa, speranta moare ultima. Cat despre meciul de aseara.... ideal ar fi sa-si fi facut efectul hipnoza Buzestilor, acceptabil sa aiba dreptate Vlad... altfel, e mai nasol decat credeam...

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova vlad-ucv :

    Buzesti
    Multumesc pt "concesia" cu Kovac,dar nu o spun cu foc,o spun "cu ochiul"si eventual cu neuronul care ne-a mai ramas la majoritatea,dupa uzura vietii.Daca plecam de la premiza ca nu o sa avem maruntei pt a-i pastra pe cei mai buni si tineri,cu dubluri de romani valorosi pe fiecare post,atunci nu mai au sens discutiile despre viitor si o sa jucam cu juniorii.Tocmai asta e rostul conducerii si al sponzorilor echipei,care cred ca si-au dat seama ca aceasta echipa reprezinta si pt ei un plus si vor mai pregatii pt la anul niste bancnote.Dar pana la anul,sa ne concentram in campionat,unde totul este posibil.Sa ne gandim la acelasi lucru?????

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @vlad
      Eh,o concesie asa pentru tine,de dragul ca posibil sa gandim aceleasi lucruri(glumesc).Altfel,de acord ca sa fie mai multi banuti in punga,dar,asculta-ma bine,ar fi o eroare sa sarim calul in privinta ofertelor doar pentru ca e bugetul indestulator,din multe puncte de vedere in detalierea carora nu o sa intru,iti mentionez doar ca din cauza unei astfel de generozitati entuziaste(ca sa ma exprim elegant)s-a cam spart mercurialul( mai ales in privinta romanilor),ajungandu-se la niste contracte obscene in raport cu prestatiile si calitatea beneficiarilor lor.

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vibe21 :

    Parere
    Daca se pastreza 3 jucatori din primul 5 ( Sokk, Kovac , Bureau) , Gavrila primeste 15 minute pe meci,Dragusin revine si el si se indeparteaza de la echipa jucatori gen Mocanu si se inlocuiesc cu jucatori dornici sa joace baschet, atunci eu cred ca se poate realiza o performanta mult mai buna decat ceea ce am facut anul asta. In fine asta e doar o parere a unui suporter, Toma va stii ce e mai bine pt echipa!

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @vibe
      Toate bune,ce facem insa in situatia in care Gavrila primeste doar 8 minute/meci?

      cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu totio :

    pfuai,
    pana la pauza as fi pariat pe o victorie a voastra bazata pe o sclipire de geniu de la bureau sau seals. a venit sfertul 3 si mi-am ridicat palaria in fata voastra. cine-ar fi crezut ce-o sa se intample in sfertul 4? fara sa va suparati pe mine, dar ati adoptat o "scarpinatura inversa"(asta ca sa n-o numesc olteneasca). o harababura totala, imi venea sa-mi sparg televizorul de nervi. bulgarii au simtit asta si si-au impus un calm....ucigator. ma uitam cat de calmi au marcat, cat de calmi au egalat, cat de calmi au preluat conducerea si cu cat calm au gestionat finalul.
    problema voastra ramane apararea si s-a vazut din primul sfert. degeaba ai un "tanc american" in aparare cand restul nu stie ce sa faca pe semicerc sau iti lasa spatii prin care sa zburde cate trei adversari deodata.

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alex Dabuleanu :

    2cents
    Si eu sunt unul dintre cei care cred ca Nisic nu are ce cauta la echipa dar decizia de a il lasa pe James pe banca in favoarea lui Popescu mi se pare corecta. Din momentul in care Balkan a inceput sa se apropie ca si scor, revenirea s-a produs pe aruncari 3 puncte si fast break-uri, procedee pe care James nu le putea contracara. Sunt curios cati dintre voi v-ati uitat peste statistica sfertului 4 si au analizat play-by-play-ul, in ultimul sfert am avut 2 recuperari defensive si 2 ofensive, iar cei de la Balkan 11+1, James in teren practic nu avea ce recupera, poate 1-2 recuperari ofensive in cel mai bun caz, in cele 21 de minute pe parchet a avut un total de 5 RO. Balkan a avut 11 RD si 1 ofensiva. In acelasi sfert 4 Balkan a avut 5 turnovere din care au rezultat 5 puncte pentru noi, respectiv noi am avut un turnover pe care Balkan nu l-a fructificat. Incercati sa dati credit si echipelor adverse cand au procentaje de 45-50% de la 3 si sunt mai proaspeti si lucizi decat noi in singurul sfert care conteaza si in care se vede valoarea unei echipe, fizica sau psihica. Aseara a fost genul de meci pe care poti sa il pui pe seama ghinionului, le-au intrat 2 3pointere cheie iar noi am ratat atacuri pe care nu trebuia sa le ratam.

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Leoveanu :

    salutari
    Are cineva idee pe cat este meciul de la pitesti ? Trebuie sa anuntam inainte de a ne duce la meci jandarmedria sau clubul nostru ? ms frumos

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014) Raspunde
  • tzontzolino :

    inca nu
    Inca nu cred ca s-a hotarat data si ora meciului (mai dicteaza Digi cateodata). Pot doar sa iti spun ca nu suntem la fotbal si poti veni fara frica in Trivale ca nu suntem animale. Daca veniti va rog numai luati tobe dupa voi ca se aude prea rau! Oricum pana la meciul cu Pitesti vom sti cu totii echipele calificate in Play-Off si vom fi toti fericiti.

    cu 11 ani în urmă (06.03.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @tzontzolino
      E frumos ceea ce spui,dar ia sa-ti dau un puzzle tare:ce crezi tu ca s-ar intampla in acest joc in situatia in care echipa invingatoare s-ar "imperechea" cu Asesoftul in play off???N-am analizat combinatiile de rezultate,ti-o lansez asa ca pe o ipoteza "simpatica"...

      cu 11 ani în urmă (07.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova BRILIANTUL :

    Dezamagitor
    Pacat de unii dintre suporteri care au fluierat jucatorii pt ca au fost astfel de momente din pacate
    Tyler se uita si nu intelegea de ce se intampla asta si sincer nici cei care au facut-o nu stiu de ce

    cu 11 ani în urmă (07.03.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!