Stiri

U BT Cluj-Napoca pierde cu Igokea Aleksandrovac la Botevgrad

România nu va avea reprezentantă în grupele Basketball Champions League – ediția 2020/2021, după ce U BT Cluj-Napoca a fost învinsă de Igokea Aleksandrovac în primul meci din turneul de calificare desfășurat în Bulgaria la Botevgrad.

U BT Cluj-Napoca și Igokea au furnizat în start de meci destul de echilibrat. Echipa din Bosnia a înclinat balanța în favoarea ei în ultimele două minute ale sfertului inaugural, când au reușit un parțial de 7-0 și scorul a ajuna la 23-13. U BT a răspuns bine în actul secund și a înjumătățit rapid din deficit. Din păcate elevii lui Mihai Silvășan nu au reușit mai mult și Igokea intra la cabine cu un avantaj de 7 puncte, 38-31. După reluarea jocului s-a consemnat desprinderea lui Igokea. Echipa din Bosnia a avut un avantaj maxim de 18 puncte iar după 30 de minute de joc tabela din Arena Botevgrad indica scorul de 60-44. În secvența decisivă U BT Cluj-Napoca a forțat revenirea și a redus handicapul până la 7 puncte cu 3 minute rămase de joc. După un time-out clujenii au venit la doar 4 lungimi dar Igokea a găsit soluții să penetreze defensiva agresivă a echipei noastre. Aruncările de la distanță nu i-au ajutat pe clujeni să completeze revenirea și partida s-a încehiat cu scorul de 82-75.

Justin Edwards a fost cel mai bun jucător de la U BT cu 22 de puncte și 7 recuperări. Patrick Richard și Donatas Tarolis au contribuit cu 15 puncte fiecare iar Gregory Vargas cu 12 puncte.

Jackie Carmichael a fost omul meciului cu 25 de puncte, 6 recuperări și 4 pase decisive. La Igokea au mai evoluat Stefan Pot și Milan Vulic, doi jucători trecuți prin LNBM.

În urma acestui rezultat U BT părăsește Europa după un singur meci în sezonul 2020/2021. Echipa din Cluj-Napoca s-a înscris doar în Basketball Champions League, nu și în FIBA Europe Cup.

foto: fiba.basketball

22 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca C S :

    Pivot?
    Greu sub panou....

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • BC CSU Sibiu undercat _ :

    de'acum se pot concentra pe grupa impara.
    dar ca sumar..
    Silva crede ca daca injura ca la usa cortului din toti rarunchii rezolva ceva ? Si daca bine am vazut se adresa laui Tarolis. (sau Patrick?).
    Echipa nu e rulata.. da deloc, n-am vazut nicio faza frumoasa.
    Ratari cu caru de la 3.
    Pivotul.... favoritul publicului.

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Acs Titi :

    Țeapă
    Dar țeapă mare, nu așa țepușă. Singurul care s-a luptat și a reușit ceva a fost Tarolis. Culmea se pare cel mai înjurat de " maestru". Probabil viitorul jucător a lui CSM ORADEA. Acum este timp pentru omogenizare, dar cred că cel puțin 2 jucători vor pleca. Așa cum foarte mulți de pe site am anticipat, omogenizarea a lipsit, dar parcă și valoarea unor jucători este departe de filmulețele de pe YouTube. Nu știu ce să zic, dar mie îmi miroase a AMATORISM in rîndul managementului. No comment about Silvă !

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • BC CSU Sibiu /z/z/z :

    hmm
    Pacat ca nu s-au calificat in BCL si ca nu s-au inscris si in FEC, unde cu siguranta ar fi avut un parcurs lung.
    Erau siguri ca se vor califica, sau de ce au refuzat FEC?

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca ovigroza:

      Cam asta a fost...
      Sincer nici eu nu m-as fi Inscris in cealalta competitive. De banii deplasarilor, logistica si alte cele aduci un jucator bun prin ianuarie iei campionatul si aia e. Nu suntem de valoarea acestei competitii. Poate la alte salarii sau alte detalii care sa faca diferenta. Chiar daca treceam de ei mai era un meci.

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    Raspunde
  • Benjamin :

    ...
    Cateva pareri in urma meciului de azi:
    - un meci in care s-a vazut lipsa de omogenitate a echipei. Se vede faptul ca nu s-au antrenat mult impreuna ca si echipa si mai mult de atat e clar ca icapabilitatea antrenamentelor cu contact corbla corp si-a spus cuvantul.
    - Echipa imi pare mai slaba decat cea de anul trecut. Nu ma mira faptul ca nu s-a incercat si Fiba anul asta.
    - Tarolis si Petrica sunt certitudini. Nu imi e groaza de Edwards si Stipanovic. Sunt sigur ca cei doi o sa intre rapid in ritm si o sa li se vada valoarea.
    - Se vad limitarile bugetului (poate sa zica oricine orice). Am adus niste jucatori slabi. Faptul ca aduci jucatori sudamericani arata intr-o oarecare masura aceste limitari. Nu vreau sa fiu rautacios, dar sa zici ca Vargas e plinut cred ca ar fi un compliment, iar Colmenares e parca adus pentru antrenament. Selectia slaba de jucatori arata dupa parerea mea si o oarecare lipsa de viziune a conducerii.
    - Guzman pote e cel mai ieftin strain pe care l-am adus, dar cred ca are un potential mare. Mie personal imi place mult stilul lui si sper sa isi perfectioneze jocul.
    - Silva....

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • Benjamin:

      ...
      M-am oprit la Silva. In fine.
      Meci:
      - BCL e o competitie prea mare in momentul asta pentru U. In special la lotul pe care l-am creat sezonul acesta
      - nu pot sa inteleg lipsa de reactie a bancii tehnice (indiferent cine ia decizia) la atacul parca scos la xerox a celor de la igokea: pick and roll si ramane pivotul #32 la linia de libere singur si arunca fara aparator. A dat vreo 8 puncte asa.

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca radu V :

    Păcat....
    din păcate o înfrângere venita pe baza neomogenizarii lotului si a faptului ca se joaca doar un meci.
    Cred ca într-o serie de 2 meciuri am fi câștigat.
    Cat despre lot, Edwards la prima vedere pare din alt film, Vargas chiar dacă a acumulat un pic pe perioada asta de pandemie pare un jucător inteligent și cu aruncare de 3, ceea ce ne-a cam lipsit.
    Poate nu ar mai fi stricat inca un jucător de pozițiile 4-5.

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • uplifter :

    Cluj
    Personal, sunt foarte dezamăgit.
    Ca lot individual, as zice ca suntem net peste bosniaci, ca și joc de echipa însă... praf!
    Lipsa totala de omogenitate, de acord. Dar mai ales a fost o lipsa de idei de joc. Nu s-a răspuns cu nimic la fazele la indigo ale lor, fie pick and roll-ul, fie demarcarile în 0 și 45 grade cu șut lejer.
    Ce avem noi acum nu sunt jucători slabi, poate cu excepția lui Colmenares. Restul sunt de nivelul BCL, cu atât mai urata a fost eliminarea.
    Nu știu insa ce cauta Vargas în teren cu fizicul ala care numai de sportiv nu este.
    Edwards și Guzman alături de Petrica (și el mi s-a părut cam peste greutatea normala) sunt mult peste majoritatea jucătorilor de poziții 2-3 care au fost la Cluj.
    La pivot însă pare ca avem un downgrade mare fata de ce aducea în joc Planinic, cu tot jocul lui urat, dar foarte eficient pt echipa.
    Dacă nu au fost aduși cumva numai pt Europa, eu susțin ca acest lot poate câștiga lejer ce vrea în România, chiar și fără antrenor.

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    pacat!
    E clar ca lipsa omogenitatii s-a vazut, dar asta nu e o scuza pt cum au jucat. Dezamagitor!

    Referitor la neparticiparea in Europe Cup, sincer nu o inteleg si nu inteleg nici pozitia unor fani clujeni. Cum sa spui ca e mai bine ca nu s-au inscris pt ca de banii respectivi aduci jucator nou in ianuarie si castigi campionatul? Asta e singurul obiectiv pt o echipa cum e Clujul? Sa nu conteze rezultatele in Europa, indiferent ca e Europe Cup sau alta cometitie? Sper ca nu e asta si pozitia clubului!
    Mie nu mi se pare ca banii cheltuiti de Cluj au fost mai putini in acest sezon, poate doar nu au adus ce trebuia sau, cel mai probabil, au nevoie de timp pt a arata ce pot. Ori ai cheltuit acesti bani pt a juca cateva turnee in Romania?
    Ne plangem ca nu existam in Europa, dar cea mai puternica echipa de la noi refuza grupele Europe Cup? Sper ca Sibiul si Oradea sa spele aceasta "rusine"!

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020) Raspunde
  • BC CSU Sibiu gyke :

    wow, just wow...
    Se pare ca sunt singurul revoltat de aici...
    Eu unul nu pot intelege sub nici o forma cum poti sa pui infrangerea asta pe lipsa de omogenitate... Voi v-ati uitat sa vedeti cati jucatori noi a avut Igokea? 9 (noua)!!!! Cate meciuri amicale au avut ei ? 1 (unul).. Apoi a dat covidul in ei si au avut 6 jucatori in izolare!!!
    Incredibil, absolut incredibil.
    Sa ai un milion jumate si sa vina baietii astia sa-ti dea cu terenul in cap, a fost lectie de baschet aseara, simplu si eficient.
    Vorbim de cea mai buna echipa de baschet din Romania, care nu poate trece un tut preliminar in a 3 competitie a Europei.
    Absolut de nepermis... nu inteleg cum mai pot vorbi Cuic si Cristescu cu Ciorcila... ce dracu de scouting au facut de au adus sifoniere pe post de baschetbalisti... platiti cu carute de bani pe criza asta...Iar Siva, dupa 3 ani de antrenorat tot ce mai poti e sa zbieri si sa injuri jucatorii... Iar Dule... o gramada de bani si nici macar nu poate merge cu echipa....
    Eu unul nu mai inteleg nimic din ce se intampla la Cluj.

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca msarto:

      @gyke subscriu
      Cum adica lipsa de "omogenizare"? Si de la 3 ratezi tot din lipsa de "omogenizare"? Aia din Bosnia is noi toti. Bosnia? Noi avem buget mic? Credeti ca in Bosnia ii excedent bugetar anul asta, sau ce?
      Ma astept sa se califice din grupa una din echipele care joaca azi.
      Nu o sa fie un campionat usor

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Corect
      Asta vroiam sa zic si eu .... Bosniaci vin dupa un meci de pregatire, cu toti jucatorii noi ... Dar intr-adevar, au antrenor. Dezamagirea cea mai mare ramane pivotul - mingi scapate, ratari, aparare slaba .... Cand te uiti la ce am jucat ... mai multe aruncari de 3 decat de 2 pct - da e si datorita adversarului care nu "te-a lasat", dar si datorita bancii tehnice care nu are nimic pregatit pentru a reactiona.
      Tot vad aici cu "competitia prea mare" dar noi suntem deocamdata in antecamera, daca si aici e prea mare ....
      Meciul s-a pierdut clar sub panou - pe langa panarama de Stipanovic (cel putin in meciul asta asa a parut) sau Guzman, s-a vazut diferenta la recuperari. De ex ei au avut 14 recuperari ofensive sin 30 aruncari rataate, noi 12 din 36 . Nu poti emite pretentii cand ai 3 straini (Stipanovic 2/8, Guzman 1/6, Colmenares 1/0) cu procentaj de 20% din actiune. Si au jucat 69 minute!! (cumulat) . De Kuti cel vesnic timorat ce sa mai zici.... Dar una peste alta vina principala e a bancii tehnice, ca [teoretic] ei au stabilit oamenii care intra in teren si schemele de joc.

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • Benjamin:

      ..
      @gyke, eu cred ca nu exista vreun fan care a a vazut meciul si care sa nu fi tras concluzia ca banca noastra tehnica a fost lipsita de raspuns la fazele identice ale celor de la Igokea. Ma asteptam sa fie un meci echilibrat, dar sincer credeam ca o sa avem total alt joc.
      In ceea ce priveste lipsa omogenitatii: da, e un factor. Nu putem sa il eiminam, dar in acelasi timp nu putem sa ne ascundem in spatele acestui factor. Am avut aruncari libere si am ratat enorm de mult.
      Eu sincer ma mir cum de Dusko s-a bagat intr-un proiect ca acesta avand in vedere minunata echipa pe care o avem (de la conducere - jucatori - antrenor).

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      @gyke
      ca n-are ciorcila ce face de milionul ala pe care il baga decat sa stea la povesti tehnico-tactice. il doare pe el in 14, are o banca de condus. eventual p-ala micu de respira greu, fi-su, daca ii pana acolo.
      altfel, sunt si eu de acord ca nu nivelul prea inalt al competitorilor ne-a adus infrangerea ci burtile prea mari ale unora dintre ai nostri.
      lotul si mie mi se pare mai subtire ca anul trecut dar mai vedem, e doar un prim meci. pe langa neputinta mi s-a parut si lipsa de drive, de motivatie.
      in fine, hai la joaca cu sb si cu oradea, ca aici poate mai facem ceva. sper.

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @studentU
      ... de ala micu ' ziceam si eu, de e prieten la catarama cu Cuic.
      si de acord cu lipsa de dorinta, motivatie aratata aseara.

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca vass bela :

    Rusine !!!
    De acord cu tot ce a scris gyke . Degeaba bani, daca managementul e catastrofal, si asta de ani buni . Ma rog, e buna la vorbe, mereu zic ca transferurile sunt super, ca vom castiga tot, bla, bla, bla . Il aduc pe Colmanares cu nici o reusita de 3 pct intr-un sezon intreg, altii adusi obezi, altii de prin Ungaria, unde au fost dati afara . Cred ca si Voluntariul a facut achizitii mai bune, fara gluma ! Iar pe banca eternul Silva, cu singura " calitate " de a-si injura jucatorii . Drule, obiect de decor, care insa costa . Campionat si cupa ? Ca intotdeauna, suntem mari favoriti ( de ce, este totusi un mister, desi la o adica ... ), apoi vin jocurile anevoioase, cu explicatiile penibile ale lui Silva, si tot asa an de an . Pana cand tovarasi ?!

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Colmenares
      A venit ultimul, si doar pentru ca s-a acidentat Zganec

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • Benjamin:

      @razv-an
      Si tie se pare un transfer bun? Pei daca tot aduci un jucator si mai ai si pretentia de a te califica in BCL macar adu unul bun care poate sa faca concurenta pt ceilalti pivoti. Altfel, adu-l pe Orbeanu ca poate si el face mai multe decat Colmenares si nici nu vine la Cluj doar sa faca 3 poze cu prietenul lui Vargas ca doar nu s-au mai vazut din cauza covidului la lotul national. Sa fim seriosi, pana si Oradea in plin campionat (fara expunere pe plan European) stie sa faca transferuri muuuult mai bune. Da, traim o perioada ciudata in care poate e greu sa aduci jucatori (?) dar sincer mi se pare un transfer foarte pripit. Repet, aceste transferuri arata din punctul meu de vedere doua lucruri: 1. Bugetul redus (am explicat si mai sus cum vad eu lucrurile); 2. Scouting nereusit si management prost (cel putin in cazul acesta, dar au fost exemple si in anii trecuti - exceptia fiind sezonul trecut care a fost unul chiar reusit)

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    Am preferat să las să treacă o vreme să nu scriu la cald...
    ...așadar, nu într-o ordine anume...

    1. Colmenares e degeaba. Nu-i neapărat o surpriză, dar nu mă aștepam să fie chiar așa degeaba... e adevărat, a fost adus cum a fost adus, când a fost adus (la sfârșitul campaniei) și în condițiile unui an când nimeni nu stă bine cu bugetele. Sunt convins că dacă erau jucători mai buni disponibili se aducea o altă variantă în locul lui.

    2. Vargas e gras. Nu-i nici balonat nici n-are un tricou mai mic. Cu 5-6 kile în minus era mai ok. Kilogramele în plus, mai ales la vârsta lui, îl împiedică să-și facă jocul. Deocamdată e semi-țeapă, una care a contribuit la neaccederea în grupe.

    3. Stipanovic nu e Planinic. Dar probabil că nu are nici salariul lui Planinic. Revin la ce ziceam mai sus - presupun că dacă se găseau jucători mai buni la banii pe care-i ia el se aduceau.

    4. Igokea a avut o tactică foarte buna și deșteaptă de a scoate faulturi în primele 2 sferturi. De exemplu Vargas a mușcat 2 faulturi aiurea în primele 2 minute. S-a jucat mult fără el la început și asta ne-a costat.

    5. Românii nu joacă nimic, dar nimic. E un subiect dureros pentru toată lumea care e fan baschet în România oricum, indiferent de ce echipă susține. Nu cred că mai am ce adăuga aici...

    6. Cred în continuare că Guzman e băiat bun și are potențial dacă (1) învață disciplină de baschet european (2) învață engleză și (3) mai lasă poveștile cu și timpul petrecut alături de Colmenares.

    7. Edwards e ce trebuie. Cine zice altceva să cânte la altă masă. Richard și-a făcut treaba, Tarolis la fel.

    8. Nu poți suplini experiența de 20 de ani ca antrenor (Bajic de la Igokea) cu un an petrecut alături de Dule. Efectiv nu poți, timpul te maturizează și nu degeaba experiența e un factor important în orice domeniu.

    Adaug că e opțiunea fiecăruia să caute momentele când Silvă strigă la jucători și să se lege de asta. Da, există, dar sunt din ce în ce mai rare. Eu văd asta ca un semnal bun pe termen lung.

    9. Ca idee, Igokea joacă în mod constant în ABA (vezi asta ca atu în plus pentru Bajic). Simplul fapt că sunt obișnuiți cu o anumită intensitate a meciurilor și adeversari de un anumit calibru chiar contează. În plus eu m-aș mai uita o dată de unde au venit cei 9 jucători noi (sau cât zice gyke* că au avut), cam ce background au, etc. Nu-s chiar adunați de pe fundul sacului.

    10. Pentru banii pe care sponsorii îi bagă în echipă se așteaptă cu siguranță rezultate. Dacă e o strategie pe termen lung sau una pe termen mediu-scurt rămâne de văzut.

    11. Jucătorii nu păreau motivați. Da, am văzut și eu asta, dar am interpretat-o un pic altfel. Cred că erau (și sunt) mai degrabă uzați și obosiți psihic. Explic.

    Noi vedem meciuri și vrem rezultate... îi vedem că stau în hoteluri decente, că au parte de condiții bune de antrenament, că mai câștigă și mai bine ca marea majoritate a suporterilor.

    Dar ce poate nu vedem sau nu gândim e că mulți din oamenii ăștia au și ei familii fără de care nu au fost obișnuiți să stea...

    Ca unora li s-au născut copii pe care nu-i pot avea aproape, sau urmează să se nască pentru alții... și nu știu când și cum îi vor ptuea vedea... n-au nicio certitudine, doar semne de întrebare...

    Poate unii nu-s împăcați sufletește cu toate incertitudinile legate de cum și unde se vor juca (și dacă se vor juca) meciurile în sezonul ăsta...

    Poate o parte au teama că pot păți ceva dacă se îmbolnăvesc... s-au mai văzut cazuri...

    Poate multora le lipsește un pic de normalitate, cum de altfel probabil ne lipsește tuturor.
    Atâta că stresul/ nostru îl vedem noi și cei din jurul nostru.
    La ei îl vede toată lumea...

    Si da, și adversarii au poate aceleași temeri. Sau poate nu, dar nu asta contează...

    Ce vreau să zic este că eu unul nu pot să condamn dacă anul ăsta, în condițiile generate de COVID, văd că unii jucători sunt un pic mai "lipsiți de motivație" decât ne-au obișnuit. Oricât suntem noi de suporteri și avem dreptul la o părere au și ei dreptul să fie oameni și să aibă sentimente.


    *gyke

    Observ că ai destul de multe informații legate de club, relații dintre persoane, etc. Ești amabil să ne zici și nouă de unde? Dau o bere (foarte bună, Augustiner), promit! :-D
    Serios, dacă sunt informații reale și povești, sunt curios cine dă din casă și cum de ai tu acces la ele :-)

    cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      raspund cu drag... la ce pot :)
      1. "Colmenares e degeaba". - absolut de acord aici. "Sunt convins că dacă erau jucători mai buni disponibili se aducea o altă variantă în locul lui." - nu mai sunt de acord aici, e plina piata de jucatori la pozitia 4 care au tinit initaila la bani si ar fi fost dispusi sa vina la acel moment (pot fi insa de acord ca a fost o solutie rapida, la indemana)

      2. "Vargas e gras. (...) Deocamdată e semi-țeapă (...)" - de acord, dar nu sunt convins ca vor reusi sa-l aduca la o forma corecta; daca acum e asa, cum era cand a venit la Cluj? In plus, defensiv e gaura, efectiv.

      3. "Stipanovic nu e Planinic. Dar probabil că nu are nici salariul lui Planinic. Revin la ce ziceam mai sus - presupun că dacă se găseau jucători mai buni la banii pe care-i ia el se aduceau." - de acord cu prima parte, dar la banii pe care ii ia, se putea mai bine.

      4. "Igokea a avut o tactică foarte buna și deșteaptă de a scoate faulturi în primele 2 sferturi. De exemplu Vargas a mușcat 2 faulturi aiurea în primele 2 minute. S-a jucat mult fără el la început și asta ne-a costat." - corect

      5. "Românii nu joacă nimic, dar nimic. E un subiect dureros pentru toată lumea care e fan baschet în România oricum, indiferent de ce echipă susține. Nu cred că mai am ce adăuga aici..." - adaug eu, a fost o strategie proasta cu jucatorii romani in presezon; apoi pe Kuti l-a jucat aseara 1, ceea ce el nu a mai jucat de la Eurobasket 2017...

      6. "Cred în continuare că Guzman e băiat bun și are potențial dacă (1) învață disciplină de baschet european (2) învață engleză și (3) mai lasă poveștile cu și timpul petrecut alături de Colmenares." - posibil

      7. "Edwards e ce trebuie. Cine zice altceva să cânte la altă masă. Richard și-a făcut treaba, Tarolis la fel." - da, Edwards e singurul nou venit care mi-a placut.

      8. "Nu poți suplini experiența de 20 de ani ca antrenor (Bajic de la Igokea) cu un an petrecut alături de Dule. Efectiv nu poți, timpul te maturizează și nu degeaba experiența e un factor important în orice domeniu." - corect, intrebarea este cati ani sacrificati sa-l invatati pe Silva sa fie antrenor?

      9. "Ca idee, Igokea joacă în mod constant în ABA (vezi asta ca atu în plus pentru Bajic). Simplul fapt că sunt obișnuiți cu o anumită intensitate a meciurilor și adeversari de un anumit calibru chiar contează. În plus eu m-aș mai uita o dată de unde au venit cei 9 jucători noi (sau cât zice gyke* că au avut), cam ce background au, etc. Nu-s chiar adunați de pe fundul sacului." - evident ca nu, dar pe bani mult mai putin fata de cei ai Clujului; e doar noroc sau si pricepere?

      10. "Pentru banii pe care sponsorii îi bagă în echipă se așteaptă cu siguranță rezultate. Dacă e o strategie pe termen lung sau una pe termen mediu-scurt rămâne de văzut." - foarte multi bani, pentru foarte putin pe termen scurt/mediu... in aprecierea mea subiectiva, evident.

      11. "Jucătorii nu păreau motivați. Da, am văzut și eu asta, dar am interpretat-o un pic altfel. Cred că erau (și sunt) mai degrabă uzați și obosiți psihic." - nepermis

      *gyke
      "Observ că ai destul de multe informații legate de club, relații dintre persoane, etc. Ești amabil să ne zici și nouă de unde? Dau o bere (foarte bună, Augustiner), promit! :-D
      Serios, dacă sunt informații reale și povești, sunt curios cine dă din casă și cum de ai tu acces la ele :-)"

      Cred ca am mai zis-o, Clujul e orasul meu de suflet, am locuit mai bine de 10 ani, prin mai toate cartierele. Nu am legaturi cu nimeni de la club, dar stiu multe care au iesit de pe holurile BT. De asemenea, mai am si alte surse, dar vor ramane anonime :). Probabil o mica parte din ce zic, are o aura de barfa sau nu sunt 100% exacte, dar te asigur ca nu ma ocup cu fumigene.
      In ce priveste berea, nu prea beau decat crafturi, IPA de preferat, iar la Cluj sunt cateva chiar misto. Asa ca le astept...:)

      cu 3 ani în urmă (24.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Berea și punctul 9
      Cu berea rezolvăm, fie ea și IPA, poate chiar la Sibiu dacă nu la Cluj :-)

      Legat de punctul 9 - ok, nu pot să o las așa :-D... așadar tu cunoști cu siguranță atât salariile de la Cluj cât și cele de la Igokea. Altfel nu ai cum să spui cu siguranță că cei de la Igokea au mers pe salarii mai mici decât ce se dă la Cluj.

      Prin urmare, aș fi curios, cam care sunt salariile de la Igokea? Nu zic să-mi spui despre cele de la Cluj (deși aș fi curios să știu și despre alea).

      Cer prea mult? :-)

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!