Stiri

U-BT Cluj-Napoca își continuă dominația din Liga Națională de Baschet Masculin

U BT Cluj Napoca și-a trecut al 5-lea tiltu național consecutiv în palmares, după ce a câștigat decisivul de pe terenul lui CSM CSU Oradea cu scorul de 68-67. A fost o partidă de infarct, decisă în ultimul minut, Kris Richard având șansa coșului victoriei. Nu a intrat și Clujul a câștigat o nouă finală.  

Decisivul a pornit cu câte două reușite de la Young și Salin, cu mențiunea că finlandezul le-a marcat pe ambele de la distanță. Seria clujenilor de la distanță a continuat, iar Patrick Richard a dus scorul la 9-6. Tarolis a egalat imediat, după primul coș de trei puncte al gazdelor. Simpson a găsit și el coșul de la distanță, pentru ca Tarolis să răspundă încă o dată cu același procedeu. În partea secundă a sfertului, cele două ofensive au cam înghețat. Hankins nu a putut completa un three-point play la ultima acțiune a actului inaugural, care se încheia cu scorul de 19-16 pentru gazde.

Jocul ofensiv nu s-a deblocat nici în startul sfertului secund. Clujenii au reușit să revină în avantaj, după tripla lui Măciucă. Ulterior, un parțial de 6-0 al orădenilor l-a determinat pe Mihai Silvășan să solicite timp de odihnă. De aici, jocul s-a animat din nou. Au urmat triple consecutive semnate de Mejeris și Kris Richard. Cireașa de pe tortul primei reprize a pus-o însă Patrick Richard, cu un buzzer-beater peste Tarolis, și astfel doar două puncte stăteau între cele două echipe la intrarea la cabine: 39-37 pentru CSM CSU Oradea.

Repriza secundă a început cu câte cinci puncte de fiecare parte – clujenii de la libere, prin Simpson și Salin, orădenii prin Richard de la semidistanță și Williams de la trei puncte. În continuare s-a marcat extrem de puțin: parțial de 6-7, după șapte minute scurse din sfertul trei. U-BT Cluj-Napoca a comis trei turnovers la rând, Oradea reușind să refacă cel mai mare ecart din meci, de 5 puncte, 51-46. Doar Simpson a mai marcat în sfertul trei, de la distanță. Gazdele au ratat șanse multiple de a înscrie în ultimele posesii, iar actul terț era unul neutru: 51-49.

Actul decisiv a început cu o replică de triple, între Brown și Seeley. A mai venit o reușită din apropiere a lui Brown și una pe pătrundere a lui Pridgett, iar Mihai Silvășan întrerupea instant jocul. După trei libere marcate de Seeley, Patrick Richard a avut șansa de a egala în două rânduri. Nu s-a întâmplat, și au venit cinci puncte la rând de la Pridgett: 63-55. Simpson a oprit „sângerarea” oaspeților, cu un coș de la distanță. Finalul a fost unul interzis cardiacilor – un singur punct despărțea cele două formații, cu 100 de secunde rămase pe ceas. Patrick Richard a schimbat conducerea, 65-66, când mai erau 50 de secunde de joc.

Răspunsul a venit, după time-out-ul lui Achim, de la „Richard-ul Oradiei”. A urmat rândul lui Mihai Silvășan să solicite timp de odihnă, pentru a pregăti atacul echipei sale. Un colaps defensiv i-a oferit lui Simpson două puncte ușoare și lui U-BT din nou conducerea. Mai erau doar 24 de secunde de joc și încă un time-out, cerut de Cristian Achim. Clujenii au mai avut un fault de dat, iar Patrick Richard l-a utilizat. Kris Richard a fost neinspirat cu ultima aruncare și s-a încheiat 68-67 pentru U-BT Cluj-Napoca.

Zavier Simpson a fost omul meciului cu 26 de puncte, 4 recuperări și 3 pase decisive. DJ Seeley a mai adăugat 10 puncte și 2 pase decisive.

Dincolo, Donatas Tarolis a terminat cu 18 puncte, 12 recuperări și 4 pase decisive.

*Foto: u-bt.ro

54 comentarii la aceasta stire:
  • varu silvois :

    Determinare in alb si negru
    Victoria a fost efectic eroica tonand cont ca oradenilor le ontra orice aruncare si in atac recuperau mingi dupa mingi. Si totusi UBT nu a cedat, psihoc de campioni calit in Eorocup. Felicitari maxime. MereU nUmai U.

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • m4riu5 :

    Oradea nu poate câștiga
    atât timp cât nu știe să gestioneze sfertul patru și cu precădere ultimele minute de joc. Au fost două decizii bune la time-out cu 24,3 secunde rămase (repunerea de pe linia de fund pentru atac de 24 și forțarea unei greșeli personale pentru a trimite Clujul în penalitate). Apoi a venit greșeala care nu se iartă nici la juniori, cu 9 secunde rămase nu te poți gândi la altceva decât să duci mingea la inel. Nu să atunci din perimetru...

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • m4riu5:

      Corectorul naibii...
      aRunci

      cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • varu silvois:

      UBT a castigat multe meciuri in Eurocup, pe final
      si acest aspect ne-a calit. A fost o finala extrem de stransa, Oradea are meritul ei, fara doar si poate. Pe de alta parte, o echipa mare, mare, asa cum isi doreste sa ajunga UBT, are de invatat di aceste meciuri. Pana la urma ambele echipe progreseaza, echipa mai experimentata a fost mai potenta. Vor fi multe de spus, pentru clujeni sezonul acesta a adus rezultate superbe. Mereu nUmai U.

      cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea returnofthesnek :

    Mda
    Lasand la o parte toxicitatea de pe facebook, atat pe paginile celor doua cluburi cat si la postarile baschet.ro, aici sper sa putem avea pretentia la altfel de discurs.

    Cred ca este cel mai frustrant meci la care am avut onoarea sa particip de cand urmaresc fenomenul. Lipsa de maturitate si tarie psihica, in doua momente cheie. In sfertul 3, cand pe langa liberele ratate, aproape orice minge iesea din cos, cand ne puteam distanta, si in ultimele 2 minute, cand de la 63-55 am ratat en gros. Richard saracul, probabil derutat de YOU HERE, a incercat sa obtina fault pe aruncare, nu l-a primit, s-a dezechilibrat si apoi si-a suflat nasul in podea, ca afectat nu prea parea. Un sezon deosebit de frustrant, pentru ca atat Europa cat si campionatul intern au fost pierdute pe lipsa unui antrenorat de valoare si pe lipsa unui jucator X-Factor (care poate trebuia sa fie Pridgett, daca nu era desemnat carator de minge din oficiu) si de tarie psihica.

    Nu ma asteptam ca aceasta echipa a Clujului, care este totusi o forta cu rezultate impresionante in Europa, sa fie atat de "de batut", ma asteptam la un 3-0 sau in cel mai bun caz un 3-1. Una peste alta au dovedit ca au valoare si sunt caliti, si au gestionat excelent 24 de secunde in care, in mod normal, o echipa antrenata corect si tare psihic, cu ultimul atac de 9 secunde, putea sa inscrie simplu sau sa forteze un fault langa inel. Arbitrajul nu impecabil, dar bun, nu cred ca exista mari controverse dupa acest decisiv.

    Una peste alta, dupa gargara distinsului domn Sere cum ca suntem seriosi, facem si dregem, daca nici in al 12-lea ceas nu ne trezim si incercam din rasputeri sa gasim un sponsor serios care sa ne duca la alt nivel, eu personal nu voi mai avea asteptari de la aceasta echipa nici macar cu un alt antrenor. De banii astia, cel mai frustrant e, ca puteam avea ambele trofee interne si o "primavara Europeana". De putut se poate, dar trebuie sa ne asumam sa rupem cordonul ombilical care ne tine departe de BCL si de trofee de 5 ani, si care e ultra implicat si pe partea de recrutare.

    Sa ne revedem sanatosi sezonul viitor. Felicitari campioanei.

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • ovidel:

      RESPECT!
      ... pentru comentariul calm si moderat! A fost destula patima care-a scos ce-i mai rau din noi, e timpul sa schimbam placa si sa ne respectam reciproc asa cum suntem (si cu bune dar si cu rele)

      cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    Raspunde
  • CJ13 :

    Victorie muncita!
    Bravo U,pana la urma valoare si micile detalii au facut diferenta.Trebuie sa recunosc ca putea fi si invers , am fost la un click distanta de agonie.Oradea a facut un campionat foarte bun,glorie invingatorilor,felicitari invinsilor!

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • CJ13 :

    Victorie muncita!
    Bravo U,pana la urma valoare si micile detalii au facut diferenta.Trebuie sa recunosc ca putea fi si invers , am fost la un click distanta de agonie.Oradea a facut un campionat foarte bun,glorie invingatorilor,felicitari invinsilor!

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • CJ13 :

    Victorie muncita!
    Bravo U,pana la urma valoare si micile detalii au facut diferenta.Trebuie sa recunosc ca putea fi si invers , am fost la un click distanta de agonie.Oradea a facut un campionat foarte bun,glorie invingatorilor,felicitari invinsilor!

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    Mentalitatea a facut diferenta
    A jucat mentalitatea de invingator vs mentalitatea de pierzator. Achim a pierdut asa de multe finale incat a dezvoltat o mentalitate de pierzator. Era greu pt el sa castige azi. Oradea a fost mai buna azi, dar Clujul a castigat meciul.
    Felicitari Oradea pt parcurs!
    Felicitari Cluj pt victorie si campionat castigat!
    Haide “U”!

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • bela57 :

    Mare noroc,
    asta-i adevarul . Per total, un campionat extrem de slab pt U, cu multe infrangeri si mai ales, multe jocuri penibile . In finala eram echipa mai odihnita, plus lotul, plus evident diferenta de buget, toate astea indicau un 3-0 sau un 3-1, cum scria si un coleg oradean . Un cos in final pt bihoreni si finala era pierduta , iar Achim slavit, nu criticat ( dar asa e sportul )
    Sunt curios daca cei de la U vor analiza obiectiv prestatiile din campionat si cupa, sau odata cu aceasta victorie, tot gunoiul se va baga sub pres . Si tare ma tem ca va fi cea din urma varianta .

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      Du te
      Mah bate ti coasa

      cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • Bababui12:

      De ce te mai uiti la aceasta echipa, sincer?
      Unii vesnic nemultumiti. Asteptarile nerealiste te duc aici. Imi pare rau pentru tine. Probabil si daca cei din jur iti zic ca ba, hai ca e normal sa ai sezoane mai bune si mai rele, tu astepti doar crestere de la an la an. Trist sa nu te poti bucura cu adevarat cand se termina cu bine. Incearca sa privesti si altfel, te rog, altfel nu inteleg de ce mai urmaresti echipa asta.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Partida Nr 5 și ultima
    Balul s-a încheiat și regină a rămas tot U-Bt.
    Felicitări echipei și staff-ului clujean,care au știut spre deosebire de noi sa gestioneze mai bine finalul de meci.
    Că suporter orădean bineînțeles că am supărările mele.Dar a câștigat echipa mai bună, care are și antrenor.
    La Oradea cred că asistăm la sfârșitul unei ere,era Achim.
    Să pierzi două finale în același an în fața propriilor suporteri care au umplut Oradea Arena,va fi greu de motivat.
    Cred că Sere ar trebui să caute încă din această seară antrenorul care sa înceapă reconstrucția totală a echipei .

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Partida Nr 5 și ultima
    Balul s-a încheiat și regină a rămas tot U-Bt.
    Felicitări echipei și staff-ului clujean,care au știut spre deosebire de noi sa gestioneze mai bine finalul de meci.
    Că suporter orădean bineînțeles că am supărările mele.Dar a câștigat echipa mai bună, care are și antrenor.
    La Oradea cred că asistăm la sfârșitul unei ere,era Achim.
    Să pierzi două finale în același an în fața propriilor suporteri care au umplut Oradea Arena,va fi greu de motivat.
    Cred că Sere ar trebui să caute încă din această seară antrenorul care sa înceapă reconstrucția totală a echipei .

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea north.finder :

    @Titlul
    Titlu absolut nemeritat de Cluj, dar cu puțin ajutor și din partea arbitrilor au reușit. Cred ca putem sa le dam anul următor titlul din oficiu celor de la Cluj, ca sa evitam niște frustrări. Ar fi multe de zis, nu o sa ma opresc la arbitraj deși am în minte 3 faze clare din sfertul 4 care probabil au înclinat balanta. Am rămas cu un detaliu, de 10 ani de zile de când urmăresc baschetul nu am văzut într-o finala atâtea faulturi pe aruncări de 3 puncte cate a primit Clujul în seria asta. Ca sa concluzionez, nu Clujul a câștigat ci Oradea s-a bătut singura. Probabil a fost prea greu sa ținem piept și Clujului și arbitrilor.

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • Bababui12:

      Absolut?
      Iti inteleg opinia, dar cuvantul "absolut" e putin cam mult, atat.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Hell_drept la replica:

      U
      Am casstigat cu Cosea JL Bourg-en-Bresse, cu Umana Reyer Venice, cu Turk Telekom Ankara, cu Hapoel Bank Yahav Jerusalem, etc... dar avem nevoie de 3 jucatori in plus ca sa castigam cu Oradea.... Mai mult de atat nu spun ca nu are rost.....

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • "U" Mobitelco BT Cluj-Napoca 2 Carter 15 :

    Titlu
    Un sezon aparent mai slab, dar suișuri si coborâșuri, fac parte din experienta si constructia unei echipe solide. Suntem sanatosi!
    Ma bucur ca am avut un sezon slab si am fost sfert-finalisti eurocup si campionii romaniei.
    Nu vreau sa cred ca se vor lua decizii care sa duca echipa in jos (desi asta am crezut ca se intampla si sezonul trecut cand au plecat oameni care au facut diferenta).
    Cred ca toti vor progres...
    La anul, spre mai bine.

    Legat de Oradea, au fost mai buni ca in ultimele incercari. E frumos sa simti competitia aproape, sper sa fie tot mai multe echipe ca ei care sa ridice ștacheta. Vreau sa uit discutiile si acuzatiile de arbitraj, le consider penibile si toxice pentru ambitia de a fi mai bun. Haide U!

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca RadU 28 :

    Nu caut să supăr pe nimeni...
    Dar sunt de acord: ultimele două meciuri au fost despre mentalitate de învingători vs mentalitate de învinși. Ceva s-a rupt în ultimele 5 minute pentru Orădeni în ambele meciuri. Cifrele sunt următoarele: Oradea a marcat 9 puncte cumulat în ultimele 5 minute ale celor două meciuri...perioadă în care Clujul a marcat 25

    cu 2 zile în urmă (13.06.2025)
    • CSM CSU Oradea north.finder:

      @RadU 28
      Îți spun eu ce s-a rupt azi în ultimele 5 minute... La scorul de 58-52 pentru Oradea. Fault inexistent al lui Bobe la Seeley și 3 aruncări libere primite gratuit. Astea de demotiveaza și te scot din ritm. De aici vine psihicul slab al orădenilor pe care îl tot invocati.
      Apoi la scorul de 63-58 pentru Oradea. Pridget primește pași inexistenti in atac și posesia se întoarce... Mai lupta apoi... Șanse egale...
      La 63-62 cos Williams, după ce este dezechilibrat dar nu primește aruncare suplimentara.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Bababui12:

      Arbitrii joaca șah 4D
      Iti dai seama ce arbitrii GENIALI avem, care stiu EXACT momentul in care sa fluiere incat sa demotiveze dar sa nu fie prea evidenti. Niste chirurgi in furat meciul intr-un mod subtil.

      Prea multe conspiratii dauneaza grav sanatatii! Mai analizati si voi propriile greseli si nu lasati tot pe seama arbitrilor si acelor decizii "care intorc meciu cand trebe".

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca cristi_g:

      A fost fault
      Bobe a intrat in zona de aterizare a lui Seeley, care aterizeaza pe piciorul lui Bobe. Fault clar. N-are rost sa acuzati arbitrajul, e ridicol sa faceti asta. A fost pasi la Pridgett (a confirmat si Cosmin Petrescu in comentariul live). La Williams n-am retinut faza, dar au fost multe contacte nefluierate de ambele parti. Daca te uiti la reluare, la sfarsit de sfert 4, la ultimul cos a lui Simpson a fost cos cu fault (se vede clar pe reluare) dar nu s-a fluierat faultul.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Arbitrii
      De peste 15 ani nu am lipsit la nici un meci din sală și am fost în foarte multe deplasări. Am învățat un lucru: nu comentez nimic despre arbitraj până nu ajung să văd încă odată meciul. De multe ori mi se întâmplă să mi dau seama că în sală greșesc în aprecierea unei faze, distanță, vizibilitatea, emoțiile, etc. Ca să fii obiectiv e bine să analizezi faza și la tv, mai ales dacă sunt reluări. Uneori mai recitesc și regulamentul. Acasă constat de foarte multe ori că în sală m-am înșelat. E totuși destul de greu de arbitrat baschetul, se joacă foarte repede și sunt decizii în facțiuni de secunda. Recomand tuturor să revadă meciurile și apoi să comenteze obiectiv, nu doar așa, să ne aflăm în treabă pe aici.
      Publicul orădean a fost la înălțime și susțin frumos echipa, dar, din păcate o mare parte nu are habar de regulament.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Snake:

      meea:
      Ai perfectă dreptate, la sală eram convins ca s-a acordat eronat in ultimul minut aut pt U… pe reluări e altceva, insa faultul la DJ a lui Bobe…. hmmm mult,mult prea ușor păi daca acela a fost fault la consul lui Petrică cu Tarolis trebuia sa dea antisportiv, ma rog are acoperire pt ca Bobe se mișcă putin, la fel cum la pașii lui Petrică pune Petrilevicius mâna în treacăt pe el însă sa dai și acolo fault… pai și la pașii lui Pridget se pune mâna pe el … iar la Kris pașii , eventual in vise.
      Nu cred neaparat ca aceste lucruri ne-au adus înfrângerea dar ele trebuie menționate!
      Tarolis “înger și demon” să nu joci cu Brown finalul poate cel mai bun jucator de la noi macar ca și CV , chiar daca a pățit ce a pățit in viața personală eu cred ca aveea psihicul cel mai ok pentru ultimul atac și aveea și ceva de demonstrat ! Felicitări U, nu îl suport pe Silvășan din cauza comportamentului însă a demonstrat în seara asta !

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Arbitrii
      Din nou aceași placa. Și din nou dați dovadă de necunoaștere a regulilor. Daca Jucătorul intra in spațiul de aterizare al atacantului e fault. Fără discuție. Ba da, discuția e daca e antisportiv sau nu - daca baga intenționat piciorul sub adversar.
      Legat de pași, pe pătrundere, după 2 pași, daca ridici apoi pivotul, dar tu nu arunci, e deja abatere de pasi. Sa vezi și reluare și să susții in continuare că nu sunt pași arată doar cat baschet cunoașteți.
      Și tot la capitolul "hoții", de ce nu se da cos valabil când Jung trage de plasa in faza cu autul contestat)?
      Sau de ce nu se da cos cu fault la ultimul cos al lui Simpson?

      Dar în loc să fiți veșnic prostiți cu arbitrii, nu mai bine discutați cu staful vostru? E Al nu-stiu-catelea meci în care la ultima fază aveți nevoie de 1-2 puncte dar .... aruncați de 3. Mă, dar nici măcar o schemă sa nu poți să faci (chiar daca nu îți iese)? Mai buna asta " da mingea la Richard și aruncă de 3, că trece timpul!

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Snake:

      razv-an:
      Mare talent la arbitraj ai dar ești un pic chior, după 2 pași tre să îl pui jos pe al treilea ceea ce la Kris s-a întâmplat după ce a pasat însă am uitat tu ești cel care are alte reluări 🤣🤣😎

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • "U" Mobitelco BT Cluj-Napoca 2 stg:

      si uite cum
      cele 4 faulturi … erau 3 … unu pentru cluj si unu pentru oradea.

      nu-mi plac arbitrii astia de fel … da inca n-am trait sa vad cum ciulin fura pentru cluj cu burlacu observator.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Snake
      Mda, se vede cât baschet știi și cât de obiectiv ești. Pridgett face primul pas cu stângul, apoi mai face o săritură (ridica ambele picioare, încă 2 pași), apoi își mai ridica pe rand ambele picioare. Și, pt că văd că habar nu ai, in momentul in care ridici piciorul de pe parchet (nu, nu e nevoie sa faci și pas in fata/ lateral) se contabilizează.
      Repet, faptul că și după ce ai la dispoziție reluare susții in continuare asta... doar confirmă nivelul la care înțelegi acest sport.

      Dar strigați hoții in continuare, fiți convinși că toți va fura (mai puțin Achim)

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Snake:

      razv-an:
      Alooo spitalu 6 ( la Oradea e spitalul … știi tu ) ori ai 10 ani și nu prea știi citi ori …
      Da îți mai fac odată rezumatu ca să vezi ca la baschet tu ești cel spre 0…. după cum am zis la Pridget au fost pași însă dacă la Petrică la o fază inițială s-a dat fault ca Petrilevicius îl mângâie cu mâna ( nu ușor , f ușor acordat ) la fel se putea și acolo da fault, la Kris s-a fluierat paşi și nu au fost dar tu vezi pe alt televizor iar la DJ a fost o mică deplasare a lui Bobe însă după cum am zis dacă acolo fluieri fault păi la Petrică când a fost apărat de Tarolis de ce nu fluieri, așa ca du-te fa un control la ochi sau poate nu înțelegi ce vreau sa zic si atunci … Tu obiectiv e o gluma … ca și contactul lui Williams la Petrică pe care doar tu l-ai văzut 😂😂😂

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    Victorie
    Per total arată că o victorie chinuita. Da, Oradea a fost mai bună decât anul trecut, dar totuși, analizând loturile și jocul finalistelor mă așteptam la un 3-0 fara discuții. Din păcate noi ne-am făcut seria grea. N-am jucat cu pivoții mai deloc; am aruncat (in medie) de 27 de ori de la 2 pct fata de o medie de ~38 . Chiar daca nu te lasă (tineri, împingeri) trebuie sa te adaptezi, să găsești soluții (in afara aruncarea de 3, nu foarte.exacta 32%). Din păcate aici am fost limitați. Și n-am jucat nici combinativ, că echipa - doar 12-13 pase decisive. Și din păcate n-am văzut nici o modificare / îmbunătățire la acest capitol de-a lungul finalei.
    Bine că s-au terminat cu bine, deși cu emoții.

    Știu că e frustrant pt suporterii orădeni sa mai piardă pe aceleasi greșeli de ultima posesie (sau pe ultimele 5 min din meciuri - in toate cele 3 meciuri câștigate am avut run-uri substanțiale pe final)

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025) Raspunde
  • Vasilica :

    Cinste câștigătorilor și felicitări învinșilor
    Eu tot rămân cu ideea ca Oradea a pierdut aceasta finala la Cluj, în meciul 4. Nunstiu motivele, dar U a scârțâit groaznic 7 sfaturi în meciurile 3 și 4 de la Cluj. Cineva a pictat foarte bine cum ca Oradea a marcat ff puțin în ambele sferturi 4 din ultimele 2 partide. Pana la urma experienta mai vasta și poate și un lot mai bun din partea lui U au adus campionatul la Cluj. Dar sa pierzi meciu 5 acasă, la 1 pct cred ca e greu de digerat. La ultimul time out Achim zice clar NU la propunerea secundului. Tare curios sunt ce au discutat....Pana la toamna sănătate maxima tuturor.

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Achim și gafele lui
      Citește declarația lui Achim. A dat mingea lui Richard," el este campionul nostru," nu contează ca altul merita sa încheie meciul, și să facă ce trebuie. Cum poți tu antrenor, sa minimalizezi contribuția lui Tarolis 18 puncte de ex, sau Brown și sa afirmi asa ceva. Așteptam mai mult de la dl profesor!
      Pe ce criteriu ai ales sa joci ultimul atac de la 3 pct cu Kris. În fine, ca totdeauna Achim v-a pierdut meciul. Punct

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Snake:

      meea:
      Eu sunt curios ce i-a propus Rade, la timeout se vede ca ii zice nu… orice ar zice oricine era poate ultima soluție Kris, asta pt ca Silvășan se aștepta la asta, apoi Pridget e mult mai bun pe pătrunderi și da , cel puțin ca CV Brown și aseară nu numai era mai îndreptățit să decidă el din teren…. vom rămâne cu iluzia ca s-ar fi putut și cu adevărul ca Achim ne pierde finalele indiferent cu cine joacă și nu e el devină…. din păcate ne mai așteaptă câțiva ani…

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • Silvois :

    Silva Minimus
    a devenit Silva Maximus Varadinus, adica "cel care a cucerit/lichidat Oradea", cel care a facut din rebela si trufasa cetate, doar o anexa a batranei metropole Napoca Romana. Biet cronicar ce ai crezut ca istoria poate fi rescrisa, nestiind ca ea, de fapt, doar se repeta! Istoric "de casa" al trufasului Varadinum, tu, Cassius Dio Nailmanus ai crezut (biet naiv!) ca, prin pana ta, cursul implacabil al istoriei va putea fi deturnat de pe fagasul sau, dar vai, ai sfarsit cu unghiile smulse si capul rostogolit pe promenada fluviului Crisus ( da, fluviu, in urma torentului de lacrimi amare, varsate peste noapte de bietii varadiensi invinsi). Vae victus!

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025) Raspunde
  • Silvois :

    Textul
    de mai inainte este o parodie, mai mult sau mai putin reusita, un raspuns amical adresat simpaticului si prolificului Karl Malone Nailman. De fapt, empatizez cu toti oradenii tristi, nu e usor sa digerezi atatea esecuri dureroase si, da, desi ma bucur pentru triumful lui U, cred ca, poate, ar fi meritat sa treaca prin lectia esecului ...

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • CSM CSU Oradea nailman:

      What a wonderful world!
      Ave Caesar Silvois! Adevărat gura ta grăiește, în veci zeii baschetului să-ți dea bucuria victoriei, gustul strugurilor, adevărul vinului și plăcerea vestalelor romane! Sorții au decis și titlul acesta prin zarurile măsluite de către satrapi, de ciulapi și de satiri, cum bine a zis mult întristatul centurion Hannibal Contestatus Cronicus Miserupis Maximus! Saturnaliile au loc azi în trufașul Napocensis, unde gazdele au organizat chermeze, baluri și ofrande zeilor lor păgîni. Fermecătorul Varadinum se mulțumește cu dominația aquatică la polo, anul acesta amfibiile noastre au eșuat terestru contra centaurilor cu banca lor scurtă cu tot!

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • didi.alex. :

    #bravoU
    Ieri Clujul a câștigat, pe merit, pe când Oradea a pierdut , asumat!
    Ceea ce vreau să spun este ca Oradea a pierdut o finală în care avea avantajul propriu, pierzând acasă 2 meciuri! A încercat să recupereze la Cluj și chiar au jucat extrem de fizic și au băgat material cât se poate… dar în final sa ai 2 înfrângeri acasa ….
    Ultimul meci, respectiv finala putea fi câștigată de Oradea.. dar decizia tactica de a juca ultima minge cu Richard (eu as fi mers pe mâna lui Pridget) - atât de previzibil… fara sa ataci coșul in condițiile in care ai 9 secunde și ești condus cu 1 pct și arunci disperat de 3, practic ai pus medaliile cu mâna ta la gâtul clujenilor.
    De remarcat ca acest ultim meci a fost o capodoperă baschetbalistică a ambelor echipe, și cred ca nivelul arătat nu a fost atins în nici un meci din campionatul nostru din acest sezon… și asta ne arată de ce cele 2 cluburi sunt protagonistele finalelor din ultimii ani și au un imens respect din partea mea!
    În rest aștept cu nerăbdare perioada de transferuri !

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025) Raspunde
  • CJ13 :

    specialistii in furturi imaginare
    Nivelul echipei din Oradea, mult peste nivelul de intelegere al publicului.Astia au atatea frustrari acumulate in timp incat in anumite momente li se incețoseaza mintea si dau drumul la "hotii,hotii".Bai nesimtitilor(astia care strigati) ,cantati la alta masa ca ne-am plictisit de placa asta.Creati-va zi voi un fan club al frustratilor ,ca deja ne-am saturat sa va tot explicam pe aici ca nu o greseala,doua/meci,chiar si impotriva echipei tale este decisiva in stabilirea invingatoarei...Voi ati fost la limita si la calificarea in finala , in in ultimele 2 minute, conform traditiei v-ati ca...at pe voi...Deci, baieti un pic mai mult fairplay nu ar strica.Evoluati si voi putin,ce naiba!

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025) Raspunde
  • pipzn :

    Meci
    in care, din nou, ar fi putut castigat de oricare dintre echipe.
    Totusi am ramas cu senzatia ca Oradea a pierdut pe mana ei prin:
    -liberele ratate (inclusiv in ce momente din joc)
    -imposibilitatea de a fructifica superioritatea la recuperari. La recuperarile ofensive au avut dublu fata de adversara si totusi...
    -si, decisiv, modul in care au ales sa joace ultima faza in conditiile in care aveau jucatori cu patrundere si mana buna la libere.
    (Si oradenii nu ar trebui sa fie asa suparati pe Tarolis. In final omul a fost in double double cu mai multe recuperari decat ambii pivoti ai vostri la un loc si cel mai bun marcator al vostru)

    Oricum nu poate decat sa fie decat dureros sa pierzi lupta pentru ambele trofee pe teren propriu.

    Ma consider suporter a lui "U" dar incerc sa fiu si cat de obiectiv posibil. La ce au jucat in campionat in acest sezon, inclusiv in meciurile de play off mi se pare un trofeu castigat pe nedrept. Iar faptul ca a invins si in aceste conditii s-ar putea sa ii priveze de niste invatamanite care sa fie valoroase pentru viitor. Si sa vedem un nou sezon in care li se va inchide gura tuturor cu expresia "doar la sfarsit tragem linia".

    Felicitari ambelor echipe pentru seria echilibrata si lui "U" pentru castigarea trofeului!

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Bababui12:

      Nu e despre "merit"
      1. Playoff-ul e construit tocmai pentru a elimina șansa și subiectivitatea.
      Nu e un singur meci eliminatoriu ca la fotbal, tocmai pentru că în baschet vrei ca echipa mai constantă, mai eficientă pe termen scurt să iasă câștigătoare. Dacă ești mai bun, câștigi o serie, nu un meci. Asta e meritul real: scorul, nu estetica.

      2. Baschetul e un sport de execuție și eficiență, nu de "impresii artistice".
      Poți da 40 de assisturi și să pierzi meciul. Poți juca "frumos" și să ratezi în ultimele secunde. Nu primești trofeu pentru asta. Scorul de pe tabelă e singura măsură care contează.

      3. În sportul profesionist, nu te ține nimeni minte pentru că „era să câștigi”. Finalul decide, nu parcursul. Asta e realitatea competitivă.

      4. Trecutul e plin de exemple unde echipele „mai bune pe hârtie” sau „care au dominat sezonul” au pierdut în playoff.
      Asta nu înseamnă că au fost nedreptățite. Înseamnă că n-au câștigat atunci când trebuia. Asta e tot ce contează.

      cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • pipzn:

      @ Bababui12
      Sunt absolut de acord cu punctul 1. In rest.... nu prea.

      Dvs. subliniati aproape obsesiv importanta rezultatului. Pentru cei care din asta traiesc (Staff, jucatori, organizatie) asa este. Pentru iubitorii acestui sport, nu sunt asa de sigur. Pentru ca altfel ar fi suficient sa te uiti exclusiv la rezultate nici sa mai aiba rostul sa vezi meciurile. Au castigat, excelent, au pierdut, sa plece de la echipa!

      Sezonul acesta intern, facand abstractie de meciurile pierdute cu echipe din jumatatea inferioara a clasamentului (unde lucrurile au fost foarte clare) pe mine tocmai abordarea asta m-a indispus cel mai mult: nu conteaza ca am jucat prost sau chiar jenant important ca am castigat si doar la sfarsit ar trebui sa tragem linie si sa comentam. Ajunsesem sa imi doresc sa ma uit doar la ultima repriza sau chiar doar ultim sfert.

      In ciuda victoriei din ultimul meci al seriei au existat atat e multe momente slabe (cu vesniciele mingi pierdute aiurea de ex.) incat (in ciuda obiceiului) am refuzat si refuz sa ma uit la vreo reluare. (Am facut o exceptie doar pentru ultima faza a meciului incercand sa inteleg de ce d-nul Achim a mers pe varianta aceea)

      cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    Exact
    Hai că n-ai cu cine. " Pași sunt când pune piciorul jos" 😂
    Mai bine o lăsăm așa: voi știți cel mai bine regulile la baschet, voi sunteți furați tot timpul de arbitrii, in special când pierdeți. Și Achim e cel mai bun antrenor. Ok?

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • Snake:

      R Răzvan:
      Rău penibil ești, poate asculți transmisia pe Prima unde exact același lucru iți zice și Petrescu ( însă tu știi mai bine 🤣🤣🤣) însă cei care scapă de la 6 nu înțeleg realitatea.. du-te învârtindu-te cu explicațiile tale care nu au legătură cu realitatea… eu am văzut demult ca nu am cu cine însă m-am distrat rău cu tine 😎🤗 faci parte din cei cu 3-0 sec 😉😂😂 sper până în toamnă … defapt nu, să fii la fel tot pe lângă subiect măcar așa am și eu de cine să râd 😎

      cu 1 zi în urmă (14.06.2025)
    Raspunde
  • and7199 :

    Victorie chinuita dar meritata
    Citind toate comentariile de mai sus am inteles ca sunt foarte multi suporteri care cunosc fenomentul baschetbalistic si au argumente foarte bine intemeiate in sutinerea parerilor lor.
    Eu nu sunt din acea categorie, sunt unul din suporterii "de rezultat", asa cum arata un banner al unuia din suporterii clujeni de ieri seara.
    Ce vreau eu sa spun este ca a fost o serie foarte grea pentru ambele echipe, Clujul incercand sa pastreze titlul si sa mai spele din pacatele adunate de-a lungul sezonului, Oradea cam la fel, dar de pe partea cealalta a calului, incercand sa castige un titlu si sa aiba ceva sub centura la judecata de final de sezon.
    Clujul a avut nervii mai tari pe final, chiar daca nu sunt mare fan al lui Silvasan (din cauza comportamentului sau execrabil fata de jucatori) trebuie sa spun ca e un antrenor bun, indraznesc sa spun ca e mai bun decat Achim. Si a avut si experienta altor meciuri cu final greu, pe care a reusit (dupa multiple esecuri de invatatura) sa le trateze in maniera castigatoare.
    Judecand dupa seria finala, dar poate si dupa sezonul regulat, as zice ca Oradea merita sa castige, Clujul aratand mai slab si mai subred decat renumele pe care-l are.
    Dar asta e pana la urma apanajul marilor echipe si a marilor jucatori. Sa castige si atunci cand joaca mai prost. Vorba aceea, oricine stie sa castige cand ii intra toate aruncarile de 3, cand are dublu recuperari si procentaje peste 80% la toate capitolele.
    Asta cred ca s-a intamplat, Clujul, desi a jucat mai prost dupa statistici, a reusit sa castige prin mentalitate si prin insistenta cu care au ramas cu calm in meciuri, plus cea cu care au tratat esecurile. Cum era vorba aia, succesul este abilitatea de a trece de la un esex la altul fara pierderea entuziasmului. Asta cred ca s0a intamplat cu Clujul si sincer, asta le doresc celor de la Oradea.
    Despre deciziile antrenorilor pe final de meci, as zice ca Achim a avut dreptate cand a spus ca nu trebuia sa se ajunga acolo. Dar nu sunt de acord cu povestile depsre arbitraj.
    La final trebuie sa mai spun ca atmosfera in sala la Oradea a fost foarte faina (las la o parte huiduielile sau hotii, hotii, sunt normale atunci cand lumea e frustrata) si cred ca trebuie cu totii sa ne aplaudam, noi suporterii, pentru ca am facut ca meciurile sa fie asa de faine. Daca ar fi sa judecam dupa fani, ambele tabere sunt invingatoare.
    Felicitari asadar Clujului, pana la urma e campioana de 5 ani consecutiv, felicitari si celor de la Oradea, fara Achim nu stim daca ar fi ajuns aici, cine stie?.
    Sa ne revedem cu bine in sezonul viitor unde sunt sigur ca ne asteapta noi bucurii alaturi de echipa favorita.

    cu 2 zile în urmă (14.06.2025)
    • ovidel:

      Inca un comentariu...
      ... care imi confirma ca sunt totusi si suporteri care apreciaza sportul si competitia in adevaratul ei sens! Bravo, respect, ma inclin si scot palaria in fata randurilor scrise mai sus!

      cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    Raspunde
  • Nicola Topanovic :

    Cluj 13
    Pe cine faci dumneata nesimțit? Nici nu ai fi meritat să îți răspund. Nu știu dacă ai fost în sală la Oradea în primele două meciuri din finală de la Oradea. Dar să știi, dacă nu ai fost, ca și galeria Clujului a strigat „ Hoții !” .Or fi strigat ironic, or fi strigat sa incite sala? Nu stiu. Dar au făcut-o de 3-4 ori. Apoi nu știu de ce te-a deranjat pe dumneata. Au fost greșeli de arbitraj. Și oamenii îs pătimași. Și dumneata nu îl vezi pe Silvășan cu se ceartă, ce crize face…Și tu chiar meriți să îți aduc aminte de ce a făcut cubanezul la Oradea. Ăla pentru ce s-a iritat? A avut noroc cu Stipe ca nu l-a lăsat să reintre în sala cu fierul luat de pe un șantier de lângă sala. Și cei care striga sunt nesimțiți? Serios? Amice, nu e frumos să jignești ca nu a avut nimeni treabă cu tine. Te simți hoț?

    cu 1 zi în urmă (15.06.2025) Raspunde
  • Nicola Topanovic :

    Cluj 13
    Pe cine faci dumneata nesimțit? Nici nu ai fi meritat să îți răspund. Nu știu dacă ai fost în sală la Oradea în primele două meciuri din finală de la Oradea. Dar să știi, dacă nu ai fost, ca și galeria Clujului a strigat „ Hoții !” .Or fi strigat ironic, or fi strigat sa incite sala? Nu stiu. Dar au făcut-o de 3-4 ori. Apoi nu știu de ce te-a deranjat pe dumneata. Au fost greșeli de arbitraj. Și oamenii îs pătimași. Și dumneata nu îl vezi pe Silvășan cu se ceartă, ce crize face…Și tu chiar meriți să îți aduc aminte de ce a făcut cubanezul la Oradea. Ăla pentru ce s-a iritat? A avut noroc cu Stipe ca nu l-a lăsat să reintre în sala cu fierul luat de pe un șantier de lângă sala. Și cei care striga sunt nesimțiți? Serios? Amice, nu e frumos să jignești ca nu a avut nimeni treabă cu tine. Te simți hoț?

    cu 1 zi în urmă (15.06.2025) Raspunde
  • Nicola Topanovic :

    Cluj 13
    Pe cine faci dumneata nesimțit? Nici nu ai fi meritat să îți răspund. Nu știu dacă ai fost în sală la Oradea în primele două meciuri din finală de la Oradea. Dar să știi, dacă nu ai fost, ca și galeria Clujului a strigat „ Hoții !” .Or fi strigat ironic, or fi strigat sa incite sala? Nu stiu. Dar au făcut-o de 3-4 ori. Apoi nu știu de ce te-a deranjat pe dumneata. Au fost greșeli de arbitraj. Și oamenii îs pătimași. Și dumneata nu îl vezi pe Silvășan cu se ceartă, ce crize face…Și tu chiar meriți să îți aduc aminte de ce a făcut cubanezul la Oradea. Ăla pentru ce s-a iritat? A avut noroc cu Stipe ca nu l-a lăsat să reintre în sala cu fierul luat de pe un șantier de lângă sala. Și cei care striga sunt nesimțiți? Serios? Amice, nu e frumos să jignești ca nu a avut nimeni treabă cu tine. Te simți hoț?

    cu 1 zi în urmă (15.06.2025) Raspunde
  • CJ13 :

    atitudine contraproductiva
    Asta ai dedus tu cu capsorul ala al tau...Ca daca-i fac nesimtiti pe uni dintre voi pentru scandari ,,hotii,hotii",nedrepte(rezultate din frustrare,dorinta dar neputinta sau necunoastefea regulamentului ma simt eu hot.Eu nu am auzit in bt arena scandari de genul acesta indreptate impotriva sustinatorilor vostrii(au fost decizii controversate in meciul 4 ,cand si noi eram cu ghilotina deasupra capului).Nu incerca sa fii tu ofensiv cand esti in culpa,si da ,toti ai vostrii care au scandat acest lucru sunt niste NESIMTITI(e cel mai gingas cuvant pe care l-am gasit).Tu faci hot o organizatie,care an de an a evoluat, a creat un vibe fantastic,nemaintalnit in Romania,o academie extraordinara, o dorinta a copiilor de a face baschet de la varste mici.Deci pentru tine este hot cel care munceste.Deduc ca si tu agreezi aceste scandari,de te simti asa ofuscat...Uita-te la meci in reluare(pe frbtv),acolo-i fara comentariul lui Petrescu si o sa-i auzi pe ai tai concitadini cum se manifesta.Ce vreau sa-ti spun ,eu ca mare consumator de sport,mergand si la fotbal,dar indragind si baschetul foarte mult am observat o diferenta mare intre scandarile galeriilor.Adica,pe intelesul tau,voi aveti de multe ori reactii de spectator de fotbal.Nu stiu de ce te superi cand v-am spus sa evoluati si voi un pic din punctul asta de vedere...Acuma nu te apuca sa compari cele doua galerii, ca o dai rau in bara...Voi nu stiu daca puteti duce doua strofe pana la capat...Scuzati tonul putin malitios dar m-am saturat ca prostul sa-ti spuna tie cum sta treaba...

    cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    • Nicola Topanovic:

      Ești cu fracturi de logică
      Ești hoț?
      S-a scandat împotriva echipei Cluj?
      Dragul meu nu sunt în defensivă. Nu vreau să te jignesc ca nu are rost. Dar nu cred ca ar trebui sa te afecteze scandările împotriva unor erori de arbitraj, mai ales ca nu te vad a fi o floricică care sa se înfioare la atâta.
      Iar tu vorbești iar de galerii, de academii…. Dragul meu eu vorbesc de oameni pătimași pentru echipa lor. Galeria Clujului e formată din oameni pătimași pentru echipa lor, nu din cântăreți și membri de academie, la fel ca și celelalte. Cinste tuturora, mulți sau puțini. Îți respect mândria apartenentei la galeria ta, dar nu jigni. Ca e urat… și îi faci de râs pe cei mulți …

      cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    • CJ13:

      logica impecabila de bihor
      Eu inchei aici,e inutil sa mai dezvolt prea mult,incerc sa am un ton de impacare...Eu ti-am vorbit de diferenta de educatie,nu m-am referit la toata suflarea baschetbalistica din Oradea,ci numai la cei care au scandat asta.(scandari pe care-ti reamintesc,nu le auzi la Cluj).Acuma tu ma acuzi de fractura de logica,dar conform scenariului tau fantezist ,spui ca nu impotriva echipei U ati strigat hotii,ci impotriva arbitrilor...Care arbitrii, pentru cine au furat(tot deductie logica).Daca crezi arbitrii incompetenti,este altceva hotia e una ,incompetenta altceva...Recunosc,am fost putin rautacios,da recunoaste si tu odata ca nu a fost ceva ce va face cinste...La fel si acuzele miticii ardealului,comparatia cu Asesoft,condusa de hotul Ghita)Daca nici acum nu ai inteles deranjul creat,eu nu mai revin...

      cu 1 zi în urmă (15.06.2025)
    • Nicola Topanovic:

      Cj13
      Dacă cei din sală consideră ca au fost furați de arbitri nu înseamnă ca tu, galeria, Silvășan sau oricine i-o fi pus. Oamenii au strigat clar împotriva arbitrilor. Și marea lor majoritate. Plus cei din galeria voastră.
      Logică de Bihor….asta e o ironie ieftină…
      A câștigat echipa mai norocoasă. Clujul a avut niște rezultate extraordinare în sezon în Europa.
      Dar în finală nu a fost mai bună. A fost mai norocoasă. Atât. Nu și-a dorit mai mult ca Oradea, Nu au jucat banii mai mulți sau arbitri mai buni sau răi…
      O confruntare foarte echilibrată între două echipe, confruntare din care una a ieșit învingătoare .
      Felicitări echipelor.
      Și trebuie să te/ne străduim mai mult să nu jignim.
      Cei care au câștigat să fie mai îngăduitori , nu ar trebui să arate frustrare și răutate.
      Prietene, iartă-mă dacă te-am ofensat.
      Hai CSM!

      cu 23 ore în urmă (15.06.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca CNA :

    Felicitări!
    Seria meciurilor din finala LNBM 2025 a oferit un spectacol baschetbalistic/sportiv frumos. Au contribuit la reușita acestui spectacol toți participanții, incluzând desigur cele două echipe, suporterii fiecărei echipe și nu numai.
    Felicit echipa CSM CSU Oradea care a luptat, a jucat la un nivel ridicat și a fost aproape de a câștiga seria. Mi-a părut din nou rău (sentiment similar cu cel avut după meciul 1 al seriei, despre care am scris într-un alt comentariu, după acel moment) că, la finalul meciului 5, marea majoritate a suporterilor echipei gazdă a ales să plece din tribună înainte de premierea echipelor; cred că a fost o alegere nepotrivită în primul rând față de echipa favorită (CSM CSU Oradea), care a jucat la un nivel foarte bun și a fost aproape să câștige o serie de primul la 3 victorii cu o echipă care a jucat în acest an sferturi de finală în EuroCup. Echipa CSM CSU Oradea merita să fie aplaudată, la momentul înmânării medaliilor și a cupei pentru participarea în finală, de mult mai mulți suporteri. Respect CSM CSU Oradea.
    Adresez felicitări, în mod special, echipei mele de suflet, U-BT Cluj-Napoca, întregii organizații, pentru rezultatele obținute în acest sezon. Nu a fost ușor nici în EuroCup, nici în finala LNBM, dar echipa s-a dovedit puternică și a reușit! Cu precădere în prima parte a sezonului, mulți au estimat/anticipat nepotrivit rezultatele care se vor obține. Au fost momente potrivnice, precum accidentarea lui Pat Richard în Samokov (fără această accidentare cred că am fi reușit și câștigarea cupei României), dar echipa a găsit soluții, a reușit multe meciuri bune, victorii frumoase și ne-a adus bucurie, nouă, fanilor echipei - mulțumesc! Per ansamblu, din nou un sezon reușit! Bravo jucătorilor, antrenorilor, întregii organizații U-BT Cluj-Napoca!
    Sper și doresc organizației, ca sezonul viitor să fie un pas în sus pentru U-BT Cluj-Napoca, cu performanțe și mai mari!
    Haide U!

    Numai de bine tuturor!

    cu 1 zi în urmă (15.06.2025) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!