Finlanda s-a calificat pentru prima oară în istorie în semifinalele unui turneu major
12 minute în urmăPovestea lui Antoine Walker: Cum a reușit să transforme eșecurile în lecții pentru generațiile viitoare
30 minute în urmăNBA intră în era ultrașilor: San Antonio Spurs urmează modelul european la cererea lui Victor Wembanyama
2 ore în urmăFinal Four-ul Euroligii în 2026 va avea loc în capitala Greciei, la Atena
3 ore în urmăGrecia revine în careul de ași de la EuroBasket, după o pauză de 16 ani
19 ore în urmăÎn sezonul 2024/25, odată cu inaugurarea Intuit Mode, arena ultramodernă a celor de la Los Angeles Clippers, NBA a avut în față o premieră. Formația din California a venit cu o inovație spectaculoasă privind modul în care fanii își susțin echipa favorită.
Steve Ballmer, proprietarul echipei, a căutat să aducă atmosfera din baschetul european și în liga nord-americană. Astfel a luat naștere „The Wall” (n.r. Zidul), o secțiune dedicată celor mai pasionați fani ai echipei.
Locurile acestora sunt alocate în spatele coșului la care echipa oaspete atacă în a doua repriză, pentru a presiune pe oponenți, în special în momentele cheie din final. 4500 de suporteri pot lua loc în această parte a arenei.
Biletele pentru „peluza” celor de la Clippers nu sunt listate pe site-ul oficial. Fanii care și-au dorit un abonament pentru această secțiune au fost trecuți prin interviuri în care și-au demonstrat pasiunea pentru echipă și disponibilitatea pentru a participa la majoritatea meciurilor de acasă.
San Antonio Spurs încearcă să copieze această idee, la cererea lui Victor Wembanyama. Crescut în fața atmosferelor incendiare de pe Bătrânul Continent, pivotul francez le-a propus această idee conducătorilor echipei.
Printr-o postare de pe Twitter, Wemby a anunțat că înscrierile pentru fanii care își doresc să ia parte la această mișcare vor fi deschise începând cu 14 septembrie. Prețul unui abonament va fi de 999 de dolari, iar suporterii doritori vor trece întâi prin probe și vor fi obligați să garanteze prezența la cel puțin 75% dintre meciurile de acasă.
Spurs încearcă să ducă acest concept la un nivel și mai apropiat de ce se întâmplă în Europa. Conform ESPN, echipa texană își dorește ca spectacolul din arenă să fie asigurat de acești fani prin scandări speciale, tobe și steaguri.
„Dacă acest grup de ultrași își va atinge potențialul, nu am dubii că ne va ajuta să câștigăm meciuri pe viitor. Până la urmă, 41 de meciuri acasă în sezonul regulat în acest sezon înseamnă 41 de oportunități pentru ei să ne împingă de la spate în sfertul al patrulea și să ne ofere surplusul de energie de care avem nevoie”, a menționat Victor cu privire la acest proiect.
*foto: expressnews.com
LeBron James: „Nu, nu, nu, nu voi fi antrenor”
NBA intră în era ultrașilor: San Antonio Spurs urmează modelul european la...
LeBron James, sursă de inspirație pentru tânărul superstar din fotbal, Lami...
Carmelo Anthony și Dwight Howard au fost introduși în Naismith Basketball H...
LeBron James: „Nu, nu, nu, nu voi fi antrenor”
LeBron James, sursă de inspirație pentru tânărul superstar din fotbal, Lami...
Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.
Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.
Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.
După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!