Linkuri rapide
Stiri Liga Natională de Baschet Feminin

Srdjan Jovanovic îi critică pe constestari: "Răutăţile mă motivează"

Adrian Cojocaru

Adrian Cojocaru
20.01.2013

După succesul cu Energia Rovinari, BC Timişoara a pus punct seriei de două eşecuri la rând. Mulţumit de succesul cu gorjenii, antrenorul gazdelor a ţinut la final să le răspundă contestatarilor săi, cei care au comentat asupra pasei proaste prin care a trecu echipa. Srdjan Jovanovic le-a transmis că e un învingător şi că vrea un trofeu cu Timişoara anul acesta.

Vreau să le transmit tuturor celor care nu sunt prieteni ai acestei echipe că nu am jucat sub niciun fel de presiune, în special eu. Sunt un antrenor tânăr, dar curajos, iar jucătorii mei formează un grup foarte unit în acest moment. Nu voi permite nimănui să pună presiune pe jucătorii mei, iar pentru mine răutăţile venite din afară sunt doar o sursă de motivaţie. Ca jucător, am fost plin de încredere și așa sunt și ca antrenor. Le-am cerut băieților să fie ca niște soldați, astăzi, și asta au făcut, motiv pentru care merită toate felicitările mele. Când am câştigat şapte meciuri la rând nu am sărbătorit, acum, după precedentele două înfrângeri toată lumea critică jucătorii şi antrenorul, iar eu nu voi permite aşa ceva. (bctimisoara.ro)

Runda viitoare, BC Timişoara joacă în deplasare cu U Mobitelco Cluj-Napoca.

Nu există nici un comentariu pentru acest articol.

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!