Stiri

Zona Transferurilor 2025 - Liga Națională de Baschet Masculin

Zona Transferurilor 2025- Liga Națională de Baschet Masculin

Noutăți Iverson Molinar Hapoel Beer Sheva
Jeffery Taylor BC Wolves
   
   
Plecări DeShawn Stephens Treviso Basket
Adam Mokoka JL Bourg
Mirel Dragoste SCM Timișoara
Tudor Șomăcescu FC Argeș Pitești
Mihai Măciucă Corona Brașov
Sub contract Mihai Silvășan (antrenor)  
Patrick Richard  
 Karel Guzman  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noutăți Jaizec Lottie Hamburg Towers
   
   
Plecări

Donatas Tarolis

BC Neptunas

Travante Williams

Le Mans
   
Sub contract Rolland Torok  
Bobe Nicolescu  
Kris Richard  
Kalif Young  
Luca Năstruț  
Cristian Achim  

 

Noutăți Lucas Tohătan CSO Voluntari

Titus Nicoară

CSO Voluntari
Peter Kiss CSM Ploiești
Amedeo Casale CSM Târgu Mureș
Plecări Radu Vîrnă Dinamo București

Andreas Blidaru

CSU Sibiu
Ta’Lon Cooper

AEK Larnaca

Nicolae Ciucă  
Auston Barnes  
Ty Sabin  

Sub contract
Arturo Alvarez (antrenor principal)  
Rareș Uță  
   

Noutăți Dean Medan (antrenor secund) Dinamo București
Giordan Watson SCM Craiova
David Pătru Dinamo București
Plecări Ainars Bagatskis Slask Wroclaw
Lucas Tohătan  CS Vâlcea

Justin Edler-Davis

Veolia Towers Hamburg
Lewis Sullivan Fuerza Regia
Donovan Ivory  

Titus Nicoară

CS Vâlcea
Sub contract Dan Ioan (antrenor principal)  
Kodi Justice  
Lee Skinner  
Laszlo Polyak  
Mike Caffey  
Costin Șerbănescu  
Alexandru Olah  

Noutăți Florin Nini (antrenor principal) CSM Galați
Mihai Măciucă U BT Cluj-Napoca
David Lăpuște SCM Timișoara
   
   
Plecări Andrei Oinaru

FC Argeș Pitești

   
   
   
Sub Contract Andrei Petică  
   
   
   
   
   

Noutăți

Matei Dorneanu

Rapid București
Marius Ciotlăuș CSM Galați
Andrei Oinaru Corona Brașov
Tudor Șomăcescu U-BT Cluj-Napoca
Plecări    
   
   
   
   
Sub contract Nebojsa Vidic (antrenor principal)  
Nicolas Vanel  
Cătălin Baciu  

Noutăți    
   
   
Plecări Christyon Eugene FMP Zeleznik
Matei Dorneanu

FC Argeș Basketball

Eduard Roschnafsky CSU Sibiu
   
Sub contract Aurelian Gavriloaia  
   
   

Noutăți    
   
   
Plecări Giordan Watson CSO Voluntari
Marcu Badiu SCM Timișoara
   
Sub contract David Vida  
   
   

Noutăți

Milic Starovlah

Sutjeska Elektroprivreda
Mirel Dragoste U-BT Cluj-Napoca
Marcu Badiu SCM U Craiova
Devon Thomas Hapoel Kfar Saba
Plecări David Lăpuște Corona Brașov
   
Sub Contract

Dragan Petricevic

 
Adam Mirkovic  
Laszlo Lazar  

Noutăți Vlad Corpodean CSM Ploiești
Michaelyn Scott Cherno More Ticha
   
Plecări Amedeo Casale CS Vâlcea

Goran Gajovic

 

Jonathan Person

 
Sub contract

Péter Faragó 

 
Bogdan Popa  
Szabolcs Sánta  
Koppány Major  
Tamás Bodó  

 

 

Noutăți Andreas Blidaru CS Vâlcea

Geert Hammink (antrenor principal)

 
Eduard Roschnafsky Rapid București
Plecări Tomas Rinkevicius  
   
   
Sub contract Mo Pratt  
Filip Adamovic  
Anastasios Zetos  

Noutăți    
   
   
Plecări

Jarred Godfrey 

Tauron GTK Gliwice
Sub contract    
   
   

Noutăți Radu Vîrnă CS Vâlcea
   
   
Plecări Dean Medan (antrenor secund) CSO Voluntari
   
Sub contract    
   
   

Noutăți    
   
   
Plecări

Florin Nini (antrenor principal)

Corona Brașov
Sub contract    
   
   

Noutăți Ștefan Gribinic CSM Constanța
   
   
Plecări Giannis Damalis (antrenor principal) Keravnos
   
   
Sub contract Luca Cârstea  
Modibo Diaby  
Alexandru Berca  
Andrei Bărăgan  

 

Noutăți    
   
   
Plecări    
   
Sub contract    
   

Important: Majoritatea informațiilor din Zona Transferurilor sunt publicate în exclusivitate de către site-ul nostru. Dacă doriți să preluați orice informația din Zona Transferurilor va trebui să ne menționați ca sursă alături de link direct.

224 comentarii la aceasta stire:
  • Benjamin :

    Iverson Molinar
    Primul transfer anuntat de catre U

    cu 3 săptămâni în urmă (22.06.2025)
    • Vulturii George Grigore:

      Mulțumim
      L-am văzut, dar am publicat întâi articolul.

      cu 3 săptămâni în urmă (22.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Raul :

    Somacescu la Pitesti
    Se pare ca Oradea sta si nu face nimic, doar conducerea stie ce planuri are. Sa nu fi interesat de nici unul dintre tohatan, maciuca, somacescu?
    Legat de cluj pare ca nici playofful nu l vor mai juca in romania. Greu de crezut ca vor juca doar cu Pat si cu juniori un playoff. Sa revina Cate la cluj?

    cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • Benjamin:

      jucator roman
      Daca se confirma zvonul cu Somacescu, atunci is tare curios de planurile celor de la U care momentan nu prea au sens daca vrei sa fi competitiv in campionat.

      Oinaru ar fi o optiune interesanta pentru pozitia de jucator roman.
      In cel mai rau caz o sa il aduceti 'acasa' pe Fometescu.

      cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Cate
      Eu cred ca asta confirma cumva intoarcerea lui Cățe si de asemenea participarea in ABA

      cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • alupigus:

      Pt Oradea
      Oinaru ar fii o varianta buna in locul lui Torok, chiar si unul dintre juniorii de perspectiva Blidaru, avand in vedere conexiunile bune dintre Andrei Mandache si Oradea.

      cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • #LLKB:

      Cate
      Dupa parerea mea sunt slabe sansele sa revina Cate la U. Nu prea are motive sa se intoarca, a avut un sezon bun in spania si bcl, Baxi urmeza sa joace si ei in Eurocup ( Astea daca ii ofera Baxi prelungirea)

      cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • Niksb:

      Csu
      Se pare că Andreas Blidaru, vine la Sibiu. Vă mișcați greu Oradea...

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Transfer Oradea
    @alupigus
    Exact la acești doi jucători m-am gândit și eu.Oinaru în meciul direct a fost net superior lui Torok,iar Blidaru ,e clar are stofa.
    Depinde cine va fi antrenor.

    cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea VMM :

    Dorneanu la Pitești
    Cu anunțul lui Dorneanu la Pitești, probabil Fometescu merge la Rapid.
    E de văzut unde merge și Somacescu

    cu 3 săptămâni în urmă (23.06.2025)
    • CSM Târgu Jiu DariusFundeanu2006:

      pitesti
      Soma pleaca la pitesti

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • alupigus:

      Transferuri la Oradea
      Are cineva niste informatii de la Oradea?

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    Raspunde
  • Kingdavid :

    Cine va ramane in lnbm ?
    Pana la urma Csm Ploiesti o sa retrogradeze sau agronomia se va retrage din nou ?

    cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Dan N :

    Oinaru si Bascoveanu
    Se duc la Rapid cei doi sau la Oradea?

    cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • alupigus:

      Achim
      ramane cu siguranta la Oradea, iar Oinarul ar fii o varinata buna si pentru U-BT, Oradea sau Voluntari.

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • Benjamin:

      ..
      Nu m-ar surprinde sa-i vedem la pachet pe Oinaru si Bascoveanu la U.
      Daca se confirma zvonul cu Mihai Popa la Sibiu atunci e clar ca trebuie acoperita si pozitia de antrenor secund. Onest mie mi-ar placea sa vad un antrenor secund care sa aiba un cuvant mai important de spus in cadrul echipei, dar greu de crezut ca o sa vedem asa ceva cat timp e Silva pe banca.

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • varu silvois:

      Parere, fara sa se simta cineva ofensat
      Nu cred ca de de oameni (secunzi, statisticieni,etc) are nevoie UBT, ii avem pe cei consacrati deja si de neclintit. In ce-l priveste pe Oinaru, ar fi mai valoros decat Somacescu sau Maciuca? Intrebarea asta din pacate e retorica deoarece nu exista jucatori romani care sa aduca plus valoare la UBT, tinand cont de obiectivele propuse. In ce-l priveste pe Emi si daca ar merita pt el sa revina la U, nu o va face si numai din orgoliu, ar insemna sa-i dea apa la moara lui Silva raportat la modul (ascuns) in care a avut loc despartirea. MereU nUmai U!

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • alupigus:

      Banca tehnica
      Bascoveanu ar fii o alegere buna pentru completarea bancii tehnice avand in vedere ca sunt si la nationala impreuna.

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    Variantele
    De autohtoni pentru CSM Oradea pentru completarea acesteti parti cred ca ar fii - Bobe
    -Olah
    -Oinaru
    -Diculescu
    -Fometescu/Somacescu in caz ca nu sunt semnati deja.

    cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Romani
      Toronto știu ca a semnat pe 2 ani. Ma înșel?

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Torok
      Torok nu Toronto. Autocorect-ul asta!

      cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Torok
    Dacă are contract pe doi ani, suntem aranjați.
    Mai poate dormita pe bani buni, fără să-l deranjeze nimeni și nimic.
    După prestațiile avute,trebuia reziliat contractul încă din iarnă.
    Măcar făceam ceva economie.
    Dar nu se pune problema de bani la CSM,are balta pește.

    cu 3 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • CSM CSU Oradea Raul:

      Oradea
      E ok, Oradea nu mai e interesata de jucatori romani. Daca zvonurile sunt adevarate, o sa jucam cu torok si nastrut la anul.

      cu 2 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • #LLKB:

      Oradea
      Nastrut ar merita mai multe minute cred ca ar face fata. Kris si Bobe nu mai au contract?

      cu 2 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • CSM CSU Oradea Raul:

      Kris si Bobe
      Lui Kris i a expirat contractul si nu stim inca nimic oficial. Pe insta se zice ca a semnat prelungirea. Iar Bobe e la un pas de U.

      cu 2 săptămâni în urmă (24.06.2025)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ovidiu89:

      Acum mă întreb și eu
      Ce să caute bobe la Cluj?:))

      cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    • Ricardo:

      Bobe Nicolescu
      În viata unui jucător de baschet pot apărea si momente de acest fel. Este șansă lui de a câștiga un trofeu, de a juca mai mult decât FIBA EUROCUP. Merita si el șansă asta odată in viata. Măriuca mai tânăr, are deja un titlu si a bifat meciuri in Eurocup. Acum varianta aia cu Cate la Oradea este fantasmagorica !Nu cred ca Oradea are bugetul necesar. Pote Olah sa fie o varianta agreabila! În alta ordine de idei pt Oradea ar fi indicat sa conserve locul 2 pt ca din spate și la ce buget solid propune Vâlcea este un contracandidat serios!!!

      cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    • Ricardo:

      Bobe Nicolescu
      În viata unui jucător de baschet pot apărea si momente de acest fel. Este șansă lui de a câștiga un trofeu, de a juca mai mult decât FIBA EUROCUP. Merita si el șansă asta odată in viata. Măriuca mai tânăr, are deja un titlu si a bifat meciuri in Eurocup. Acum varianta aia cu Cate la Oradea este fantasmagorica !Nu cred ca Oradea are bugetul necesar. Pote Olah sa fie o varianta agreabila! În alta ordine de idei pt Oradea ar fi indicat sa conserve locul 2 pt ca din spate și la ce buget solid propune Vâlcea este un contracandidat serios!!!

      cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    • #LLKB:

      Bobe
      Are 3 campionate castigate cu Oradea. Ori i-a facut U o oferta mult peste ce ii poate oferi Oradea ori nu mai este in planurile lui Achim si atunci posibil ca Oradea sa regateasca ceva nou la capitolul romani. Alta motiv sa plece de la CSM la U nu vad, sigur nu va primi mai multe minute aici decat la Oradea.

      cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca myke :

    Oradea-Cluj
    Bobe la Cluj
    La oradea cel mai probabil Diculescu si Oinaru
    Sau chiar Cate?

    cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025) Raspunde
  • pipzn :

    A aparut
    si confirmarea oficiala a celor de la Brasov privind transferul lui Mihai Maciuca.

    cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    • Ricardo:

      Brasov
      Interesanta mutare din perspectiva faptului ca e un autohton de top. Si la Voluntari s-a anunțat păstrarea lui Caffey! Au 3 străini păstrați din sezonul viitor .

      cu 2 săptămâni în urmă (25.06.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    News
    Din surse am inteles ca Tudor Somacescu va semna cu Rapid.

    cu 2 săptămâni în urmă (26.06.2025) Raspunde
  • pipzn :

    Stehpens
    a fost confirmat oficial la Treviso

    cu 2 săptămâni în urmă (26.06.2025) Raspunde
  • alupigus :

    Olah
    Cu anuntul de continuare a celor din Voluntari cu Olah, pare ca pentru CSM Orade, se restrange lista de romani.

    cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    • Ricardo:

      Oradea
      Având in vedere ca îl ai pe Richard si Torok plus o "noua achiziție", plus tinerii eu zic ca nu stați foarte rau!!!

      cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    • alupigus:

      Speculatii
      Care ar fii "noua achizitie"?

      cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    • CSM CSU Oradea VMM:

      Oinaru anunțat la Pitești
      5 romani confirmați. Probabil urmează strainii.

      cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    • Ricardo:

      Oradea !
      În mod absolut normal sigur va sosi un roman! Nu știu despre care sau care ar fi liber dar sigur va veni un roman !

      cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    • Ricardo:

      Oradea !
      În mod absolut normal sigur va sosi un roman! Nu știu despre care sau care ar fi liber dar sigur va veni un roman !

      cu 2 săptămâni în urmă (27.06.2025)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ahile89 - :

    Bobică
    A fost confirmat de Oradea :)

    cu 2 săptămâni în urmă (28.06.2025)
    • CSM CSU Oradea VMM:

      Bobe
      Era clar ca rămâne la Oradea. Ceea ce dupa mine arată ca se și continua cu Achim (nefericit sau nu)

      cu 2 săptămâni în urmă (28.06.2025)
    Raspunde
  • WIzzu :

    Somacescu
    confirmata si plecarea lui

    cu 2 săptămâni în urmă (28.06.2025)
    • FC Argeș Pitești Leul Albastru:

      Pitesti Basketball
      Anul acesta s-a reusit o selectie f incantatoare a jucatorilor români. Suntem acoperiti ca niciodata.

      cu 2 săptămâni în urmă (28.06.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mow mow :

    Edler Davis
    Edler Davis a fost confirmat la Hamburg Towers

    cu 2 săptămâni în urmă (29.06.2025) Raspunde
  • pipzn :

    Oradea
    a confirmat oficial continuarea colaborarii cu d-nul Achim

    cu 2 săptămâni în urmă (29.06.2025)
    • Ricardo:

      Oradea
      Oradea + Achim =Love! Nici nu se putea altfel, acela fiind drumul pana la retragerea cândva a celebrului de acum antrenor vâlcean!

      cu 2 săptămâni în urmă (29.06.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    U20
    Despre rezultatele echipei U20 nu scrie nimeni nimic? Si despre ce generatie cu potential este, care merita cel putin 2 romani pe teren obligatoriu in LNBM?

    cu 2 săptămâni în urmă (29.06.2025)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @
      Cei de la FRB sunt foarte concentrati pe minibaschetul de la Costinesti, nu au timp sa scrie despre cele 3 infrangeri la +20p cu Grecia, Italia si Germania. Diferenta de valoare a fost extrem de evidenta, tare mi-e teama ca divizia A va fi o nuca prea tare si de la anul ne intoarcem unde ne e locul. Cred ca si daca ar fi venit Badalau, nu se putea obtine mai mult, dar asta nu vom putea stii cu certitudine. Singurul care mi-a placut a fost Nitu, un canadian cu pasaport romanesc, ce joaca in NCAA pentru Florida State si care e un PF autentic, cu fizic bun si fundamentals. Vedem ce va fi la europene, dar feelingul actual nu e prea bun.
      Pentru cine are chef de baschet bun, pe Lausanne a inceput campionatul mondial U19, cu toate meciurile pe YT si cu Serbia deja eliminata dupa 2 infrangeri cu Mali si Argentina...

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • alupigus:

      Nitu
      Da, doar Nitu ar putea fii singurul remarcat, la fel ca si in 2018 cel mai probabil ne vom intoarce in divizia B fara nici o victorie. O generatie din care 2 jucatori nu mai sunt activi, unul a jucat anul acesta in liga 2 si unul a lasat baschetul pentru fotbalul american. Din acea generatie doar Lucas este la un nivel bun.

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • alupigus:

      Fun fact
      Din generatia campioana 2017 la div B tot 3 jucatori s-au lasat de baschet.

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    U BT
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/2025%E2%80%9326_ABA_League_First_Division tot mai clar pare ca cei de la U BT vor juca in ABA

    cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • Florian56:

      Suporterul supărat care făcea valuri.
      Domnilor suporteri ai unor echipe de baschet, cunosc cele semnalate de dumneavoastră cu acel articol. Vă sfătuiesc mai întâi să îl citiți mai atent. Este vorba de un soi de conflict între Consiliul județean Vâlcea și primăria Rm Vâlcea, mai bine zis primarul aflat la al cincilea mandat. Primăria a redus drastic subvenția la încălzire din bugetul propriu, in acest sens încurajând debranșările, lucru ce are un iz de ilegalitate și lovește în derularea unui proiect pt construirea unui nou CET ( unitate de producție energie termică și nu numai) in care, din câte știu este interesat și Chimcomplex deținut de Stefan Vuza. Acesta ar fi un proiect derulat și de către Consiliul județean Vâlcea cu fonduri europene, in anumite condiții și cu valoare de investiție mare.
      Ce spune președintele consiliului județean e că va căuta eventual un sprijin de la guvern pt susținerea subvenției la gigacalorie pt Rm Vâlcea l, bănuiesc că în termeni legali ar fi așa ceva, a care ar adaugă efortul și al consiliului județean în acest sens. Deci problema e cu bugetul si politica primăriei, care e cam hulită de multa lume și multă vreme. Primăria baga bani in sport la echipa de handbal feminin, care prin trecutul ei că palmares, este cel mai titrat club din România, dar e în cădere cu rezultatele și prestigiul, și Intr o echipa de fotbal de liga a treia. In ce privește Consiliul județean, care este o alta entitate, din contra, ceea ce reiese din articol, se oferă să susțină subventia la încălzire a municipiului Rm Vâlcea, nu cere bani in plus, nici nu se vaită că nu are.
      Incercati sa vă informați mai bine.
      Pe de altă parte, eu am exprimat când și când pe aici unele idei, fiind destul de informat din politică locala, in tema cu sportul de aici unde și ocup o anumită poziție, dar neplătită, ci doar că prestigiu, autoritate, fiind în tema și cu echipa de baschet de aici. De fiecare data am vorbit decent, nu m am arătat supărat sau știu eu ce. Poate nedumerit de anumite atitudini , nu puține, prea contondente și fără o bază reală. Doar umori ce mi s au părut gratuite, in sensul că Vâlcea nu e dorita. S a afirmat că sunt șmecher, diletant, etc. In ce privește echipa de baschet, ea a fost revelația campionatului cel mai mult datorita unui management de mare calitate. In perspectiva se întărește, și având preconizat un buget mai mare, in care va creste ponderea cheltuielilor cu juniorii. Ok, va fi un buget de 2-3 milioane anul acesta. La echipele dumneavoastră care e bugetul alocat din bani publici? Să auzim Clujul, Oradea? Brașovul?
      Haideți să lăsăm presupunerile și să citim mai atent presa. Nu va baga nimeni mana in buzunar exact pt Vâlcea. Toate sporturile in Romania sunt susținute din bani publici la greu. Altfel ar muri. Iar Bolojan să își facă treabă, tot respectul.
      Al dumneavoastră șmecher, diletant, care face valuri. Maestru al sportului.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      bugete
      Nu stiu daca stii dar in ultimii ani Oradea a fost condusa la nivel local de Bolojan si echipa lui, iar despre Bolojan poti spune multe dar in mod sigur nu ca este un fan al cheltuirii banilor publici pt sport. I-a anuntat cu ani in urma pe reprezentatii sportului din Oradea sa se orienteze catre privat pt ca an de an alocarile de la bugetul local vor scadea. Pt sezonul 2024-2025 suma primita de sectia de baschet de la bugetul local a fost sub 200.000 euro. La Valcea inteleg ca pana la 8800 de euro plateste bugetul judetului. La Oradea din bani publici nu se plateste nici 1 euro pt salarii de jucatori. Sunt sigur ca si la Cluj este la fel.
      In Oradea anul asta sunt prevazute aproximativ 10 pasaje subterane si supraterane, plus parcuri, modernizari de spitale, scoli etc. Cum guvernul a modificat anul trecut legislatia si bugetele locale primesc mai putin din impozitul pe venit plus nu mai primesc nimic din impozitul persoane fizice din dobanzi, pensie, jocuri de noroc, dividende, pt sezonul urmator vor scadea alocarile de la buget pt sport, nu vor creste.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Florian56:

      Etern blamata Vâlcea
      Stimate domnule jordan, incercati, va rog, să vă vedeți de alte treburi mai importante decât de Consiliul județean Vâlcea, conducerea echipei de baschet
      Dacă va nemulțumește ceva la modul generic, putem înțelege, dar nu e potrivit să tot repetați, insistați cu agresivitate in niște comentarii.
      Fiecare echipă își are bugetele cum consideră de cuviință fiecare. Dacă este ceva ilegal, neregulamentar in mod normal vor da socoteală. Dar nu dumneavoastră pe un site.
      Dacă va lezează Vâlcea cu ceva mai esențial, adresați va oficial consiliului județean Vâlcea, lui Bolojan, justiției, oricărei autorități. Este problema dumneavoastră personală. Dacă o rezolvați, nu suntem curioși cum ați făcut o. Faceți ce doriți. Dar nu mai obosiți oamenii obișnuiți, suporterii baschetului.
      E de preferat sa vorbim aici despre baschet, in plan sportiv, regulamentar. Mai decent și cu fair play.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      raspuns
      Tu ai cerut acest raspuns. Citez : "La echipele dumneavoastră care e bugetul alocat din bani publici? Să auzim Clujul, Oradea? Brașovul?"
      Daca ai intrebat nu era normal sa primesti si raspuns? Sau ai sperat sa nu primesti. Toata polemica asta ai declansat-o tu, nu noi.
      S-auzim de baschet!

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Florian56:

      Raspuns
      In regulă. Eu am cerut acel răspuns. Nu l ai oferit precis așa cum întrebasem. In plus, mi ai făcut apologia investițiilor din Oradea intrebandu mă cumva daca știu că Bolojan e de acolo. Nostim. Polemica a fost mai largă, m am ținut la mai multi aici, știi asta, mă dăduseră dispărut că nu răspundeam la cinci odată. Asta am considerat agresiv, nu fix pe tine. Dacă așa m am exprimat sau a părut că mă exprim, îmi cer scuze.
      Să trecem, deci, la baschet
      Cu bine!

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • 7Bet-Lietkabelis Panevezys RlCARDO:

      bani publici
      Hai că-ți răspund eu nea Florică - Bugete din bani publici: Oradea 200.000 euro, Sibiu: 500.000 euro, Cluj: 1.000.000 euro, Voluntari: 1.800.000 euro, Vâlcea - 3.000.000 euro. Nu vorbim de bugetul total dintr-un sezon ci ce s-a bugetat de la primării, CJ-uri. Așa că, după cum vezi, în Ardeal oamenii sunt mai chivernisiți, nu se aruncă la pomeni cum se întâmplă în sud. Dar după cum am mai zis, banii ăia publici sunt DOAR pe hârtie, mai e mult până să ajungă în conturile dedicate (nu cred că vor ajunge mulți anul ăsta pe nicăieri). Dar spre deosebire de sudiștii dependenți de pesede, cei care au majoritatea bugetului construit din bani privați n-o să sufere prea mult când se va tăia robinetul de bani de la bugetul de stat

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • alupigus:

      Hai si cu dovezi
      https://primariaclujnapoca.ro/consiliu-local/proiecte-de-hotarari/proiect-de-hotarare-21-din-29-mai-2025/

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • alupigus:

      Oradea
      https://mol.oradea.ro/storage/46783/HCL-201_25.pdf pentru toate sectiile clubului CSM imi este greu sa cred ca baschetul a primit doar 1milion de lei

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      alupigus
      Interesant...deci de aici reiese ca bugetul Cluj-ului pentru la anul va fi 5,5 milioane (28.000.000 de lei ) din care 500 de mii (2.750.000 de lei) de la primărie ...deci 10%

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • alupigus:

      2024
      2.600.000 de lei - Asociației Club Sportiv U-BT

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Soare:

      Sibiu
      CSU Sibiu primește 2.700.000 lei de la Primăria Sibiu, 2.4 miloane pt seniori și testul pt juniori, deci mai puțin de 500 mii euro pt echipa mare

      https://www.turnulsfatului.ro/2025/04/24/agenda-sportiva-a-sibiului-2025-primaria-va-aloca-cei-mai-multi-bani-pentru-fotbal-si-baschet-10-5-milioane-de-lei-din-14-milioane-la-fc-hermannstadt-si-csu-219361?comment

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    Valcea
    Un articol pt suporterul vâlcean supărat ca este atacata Vâlcea din toate părțile fără motiv
    https://adevarul.ro/stiri-locale/ramnicu-valcea/poate-ajunge-un-ministru-pnl-la-puscarie-pentru-2454350.html
    Atât primaria cat si consiliul județean cere de urgenta bani de la guvern pt a acoperi subvenția pt populație pe motiv ca primăria nu mai are bani. Pai cum stimabile, dam 2-3 mil de euro la baschet dar vrem ca guvernul sa va ajute cu bani pt subvenție. Banii aceștia sunt din contribuția tuturor locuitorilor României, nu doar ale vâlcenilor. Și de ce ar trebui sa fim de acord, d-le suporter vâlcean?

    cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Citat
      "Nu e nicio ceartă între mine şi primar. Ştim că a fost o presiune uriaşă, oamenii simt disconfort, că vor să plătească mai puţin. Ştim că primăria e într-o situaţie delicată, dar noi privim spre viitor şi miercuri mă duc la Bucureşti şi voi pune problema la nivel guvernamental. Să ne dea şi Guvernul, dar să punem şi noi, Consiliul Judeţean, o parte din banii pentru subvenţie, pentru că, din păcate, primăria nu are bani. O să gândim formula prin care şi primăria să crească subvenţia, deşi nu are bani. Aici este provocarea"

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • 7Bet-Lietkabelis Panevezys RlCARDO:

      Suporterul vâlcean…
      A cam dispărut, probabil că a primit ordin “de sus” să nu mai facă valuri pe-aici. Dar o dată tăvălugul pornit, nu cred că se mai opresc până în Liga 1. Până la urmă nu e prost cine cere, e prost cine dă și Bolojan e orice dar prost nu e…

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • Ricardo:

      Prostii
      Vorbiți prostii! Nu ari înțeles ca este prevazut in buget finanțarea secției de baschet!

      cu 2 săptămâni în urmă (30.06.2025)
    • Pop Dorel:

      Florian 56!!!
      Până acum colegii se legau de Voluntari și de bugetul alocat de Pandele, acum a apărut Vâlcea care a cam bătut pe toată lumea, cred că asta este problema care deranjează. Succes !!!

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    oradea
    Jaizec Lottie este noul conducător de joc

    cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • m4riu5:

      @Benjamin
      Jucător bun... La procentaje e sub Brown, Pridgett și Williams (Richard e în altă ligă). Adică un pas în spate!

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    CSM
    Un prim anunt bun pentru oradeni, ceea ce comfirma si un buget mult mai mare, care cu siguranta trece de 2 milioane anul acesta.

    cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Benjamin:

      ..
      Un jucator bun, dar asta cu bugetul e relativa.
      Crezi ca anul trecut B Brawn a venit pe bani putini? La cum se misca el prin toate campionatele, ma-ndoiesc ca a jucat pe maruntis. Nu stiu daca e asa diferenta mare dpdv al banilor intre cei doi cum nu cred ca la Cluj, Iverson vs. Simpson e o diferenta in plus dpdv al banilor (poate e fix invers).

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      buget
      Sere a anuntat ca vor creste numarul sponsorilor, inclusiv cu 2 sponsori importanti. De unul stiam dar sa vedem al doilea. Asa ca bugetul va fi mai mare

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Din ce am înțeles
      Iverson va avea un salariu de 200 de mii de dolari pentru sezonul următor, mă gândesc că tot așa avea și Simpson, iar din ce înțeleg bugetul echipei sezonul trecut a fost între 4-5 milioane de euro din care 2,5 mil bugetul de salarii (informație culeasa din GSP). Probabil ținând cont de venirile lui Iverson și Jeffery, va fi ușor mai mare în sezonul acesta, poate 3 mil pe salarii.

      Ca fapt divers, nu cred că Simpson mai merge la Venezia. Ei l-au adus pe RJ Cole de la Rytas și încă 2 PG Italieni din campionatul intern deci cred că a căzut transferul lui Simpson. Cumva mă bucură, eu mi-aș dori să îl vad în EuroLigă și mi-ar fi părut rău să ne fii lăsat pentru alta echipa din EuroCup

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Benjamin:

      ...
      Daca se confirma si partea cu ABA, eu zic ca bugetul trebuie sa fie mai mare avand in vedere doua aspecte:
      - distante mai mari si mai incomode de parcurs pentru deplasari
      - lotul trebuie sa fie mai numeros avand in vedere ca nu poti face doar act de prezenta in ABA si sa tratezi meciurile de acolo pe stilul celor din LNBM. Posibil ca jucatorii romani (Maciuca si Somacescu) sa fi avut un salariu relativ maricel sezonul trecut avand in vedere ca era important sa ai romani in lot, dar nu cred ca cu banii de pe ei aducem un strain foarte valoros. Se poate ca o data cu ABA jucatorii sa se lase mai usor atrasi si banii sa nu mai fie principalul motiv pentru care vin, dar chiar si asa tot e nevoie de bani ca sa atragem jucatori cu un nivel mai bun decat ce am avut sezonul ce s-a incheiat.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Benjamin
      Ținând cont de cum pare că se structurează lotul cel puțin privind spre jucătorii români, mă face să mă gândesc că 1) Participarea în ABA a devenit aproape o certitudine și 2) pare tot mai clar că nu vom participa nici în Liga națională play-off nici în Cupă. Spun asta și pentru că în afară de repatrierile lui Cățe, Grasu și Kuti nu prea mai avem soluții de jucători români cât de cât competitivi de transferat (aici mă refer la internaționali), toți au semnat deja cu alte echipe. Dacă cei trei vor semna și ei angajamente în altă parte, atunci chiar nu cred că mai este urmă de îndoială. Noi momentan avem Petrică, puștimea și o promisiune de naturalizare a lui Hankins (pe care mai mulți nu și-l doresc în echipă pentru la anul).

      Legat de buget, din acest extras preluat de mai sus (https://primariaclujnapoca.ro/consiliu-local/proiecte-de-hotarari/proiect-de-hotarare-21-din-29-mai-2025/), îmi pare că bugetul de este 28.000.000 de lei (aproximativ 5,5 milioane de euro) pentru tot (salarii, deplasări, etc) cu un milion mai mult decât cel de anul trecut. Că o fi suficient sau puțin asta nu mă pricep, și mie îmi pare cam puțin, dar mai marii echipei sper că știu în ce se bagă și nu au mușcat mai mult decât pot înghiții. Ce e clar e că va fi nevoie de ceva curse charter pe parcursul sezonului: acum 2 ani când am jucat la Buducnost deplasarea s-a făcut cu autocarul până la Belgrad pentru că nu există curse din Cluj spre spațiul ex-Iugoslav, asta nu poate să se întâmple jucând în ABA, echipa va fi moartă până ajungem în decembrie. Deci clar vor trebui bani mai mulți alocați pentru asta. Apoi poate se va ajunge la o înțelegere cu ABA să avem mai multe meciuri consecutive în deplasare, perioadă în care echipă să se antreneze la Belgrad. Mai avem și o deplasare la Dubai, și posibil una (deși sper că nu se va întâmpla cu contextul actual, dar am înțeles că Hapoel ține mult să joace în Israel), la Tel-Aviv......Conducătorii echipei sper că și-au făcut bine calculul pentru ce îi așteaptă...

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • alupigus:

      Buget
      Nu neg afirmatia ta, doar sunt curios sa alfu cum ai ajuns la suma de 28 milioane de lei.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Extras
      În acel extras pe care l-ai postat mai sus, cu hotărârea privind alocarea sumei de la primărie de 2.750.000 de lei scrie: "Asociația Club Sportiv U-BT a depus cererea ...., solicitând prin alocare de la consiliul local suma de 3.000.000 de lei, urmând ca diferența până la 28.000.000 de lei să fie suportată din surse proprii"

      Iar mai jos: "Conform cererii de finanțare..., Asociația Club sportiv U-BT a depus documentele din care rezultă contribuția structurii sportive cu minimul 10% din totalul bugetului proiectului"...

      Dacă am descifrat bine limba de lemn (iar dacă am greșit...asta e îmi cer scuze)...deduc că echipa a cerut de la primărie 3.000.000 de lei, a primit 2.750.000, iar suma aceea de 28.000.000 de lei e bugetul total al echipei

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      De notat
      Acel document e de la final de mai, posibil să mai fie suplimentat de la sponsorii echipei bugetul o dată ce se confirmă ABA

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Anu trecut
      Se zicea ca wild cardul iugoslav era cam 1-2mil euro.

      Bine, banii astia iti vin clar inapoi la final, înmulțit. Numa ca e greu sa ii dai la inceputul anului fara sa reduci de la salarii. Iar daca te impurumuti si lucrurile merg ulterior prost, te falimentezi ca London Lions.

      Apropo, sper sa picam cu ei si sa ne luam revansa.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • m4riu5:

      London Lions
      a fost un șmen de la bun început. Firma americană avea deja probleme în Florida și o presă foarte proastă în State, mă mir cum conducerea din BBL (devenit între timp SuperLeague...) nu i-a puricat mai englezește înainte de semnarea contractului.

      cu 1 săptămână în urmă (01.07.2025)
    • m4riu5:

      Firma americană
      care a investit în BBL cu o participare semnificativă

      cu 1 săptămână în urmă (01.07.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    Universiada 2025
    Despre lotul de la universiada din Germania nu scrie nimeni nimic? Despre lotul ce se va duela cu USA.

    cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025) Raspunde
  • Florian56 :

    Buget
    Deci tot nu reușim să slăbim problema asta...suntem economiști sa comparăm bugete. Că la Cluj e mai bun că e mai la nord și mai privat?
    Facem politica? Sudul e PSD ist? Ce mesaje sunt domnilor , acestea, către un nea?
    Bun, are Vâlcea buget de 3 milioane? De unde l ai dibuit? Din declarații ? Ce mai ziceau declarațiile că se face din el, dintr o buna parte a acestuia? In rest, ce documente aveți în mână cu bugetul de la Vâlcea, că ați pătruns și prin termoficare?
    Și iar trebuie sa ajungem la ideea că ardelenii sunt mai..in cazul asta...chivernisiți? Dumneavoastră nu vă simțiți bine in afara complexului de superioritate? Aveți macar o bănuială la cate alte chestiuni stați rău și cât de rău? Ce tot fluturați aceste lucruri la nesfârșit? Vreți să mă convingeți cu orice preț de unele lucruri
    Dar eu le știam deja, că vă ocupați cu lucruri mărunte și cu ideea Io mi s, nu tu.
    Bine fraților, avem bugete mari, PSD iste, publice, voi le aveți mici. In regula
    Care mai este problema? Aveți dreptate.
    Depășim odată și odată situațiile astea, zău așa?

    cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • alupigus:

      Problema
      Nu este nici o problema, oricum in maxim 2 ani dispareti. U-BT si CSM Oradea isi freaca mainile de bucurie ca in iarna o sa ii poata oferta pe Uta, Tohatan si strainii ce ies in fata la jumate de pret.

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    • Florian56:

      2 ani
      In regulă. Ne auzim in iarnă.
      Să aveți o vară și o toamna liniștită.
      Și la iarna multă bucurie.
      Vedeți ce bine ne înțelegem? Iubire frățească, ce mai!

      cu 2 săptămâni în urmă (01.07.2025)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    oradea
    Richard a semnat pe 2 ani

    cu 1 săptămână în urmă (02.07.2025)
    • pipzn:

      Re
      Probabil isi va incheia cariera de jucator la Oradea, la fel cum P. Richard o va face la Cluj.

      cu 1 săptămână în urmă (02.07.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    Curiozitate
    Credeti ca UBT vs incepe sezonul doar cu jucatori autohtoni doar din academie?

    cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @
      eu unul cred ca U-BT nu va participa sezonul viitor in liga nationala, cel putin nu in sezonul regulat... nu am alta explicatie pentru lipsa de interes in directia jucatorilor romani.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • alupigus:

      @
      Cred ca vor participa la Supercupa,Cupa si Playoff

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Eu am mai spus
      Eu nu cred că vor participa în nici o competiție în România (eventual doar Super Cupa care va fi sacrificata fiind doar un meci în care vor juca Richard și pustimea). Internationali fără echipe pentru la anul mai sunt doar Cățe, Grasu și Kuti...dacă și ei semnează angajamente cu alte echipe, nu mai avem ce transfera.

      Și nu cred că poți aduce doi jucători cu care să te bați la titlu pe modelul Dragoste anul trecut, dacă va trebui să avem 2 români pe teren, oricât de valoroși ar fi străinii din lot

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      cum adica
      sa participe doar in playoff? daca nu participa in sezonul regulat

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      studentU
      Pe modelul restul echipelor din ABA, toate care participa în ABA participa și în campionatele lor naționale: Serbia, Slovenia, etc Dar intra în competiție direct în playoff.

      Ljubljana de exemplu, în Slovenia se face împerecherea echipelor în sferturi, semifinale ca și cum ar fi câștigat ei sezonul regulat (adică joacă cu echipa de pe locul 7 în sferturi, iar locul 8 nu intra în playoff), doar ca joaca toate seriile fără avantajul terenului propriu

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca fritisor:

      Kuti
      Lasati varianta Kuti deoparte, omul a semnat de 2 sapatamai in Australia.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • alupigus:

      Dinamo
      Kuti si Grasu sunt semnati la Dinamo, Kuti la fel ca Young de la Oradea joaca doar pe perioada verii acolo.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • Benjamin:

      jucatori romani
      ar mai fi si Diculescu, dar ma-ndoiesc ca ar vrea sa colaboreze cu Silvasan.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      De el
      Am uitat că s-a transferat. Deci Grasu și Cățe amândoi, sau nu mai participam în campionat și Cupa

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • alupigus:

      Benjamin
      Mai degraba nu ar vrea Silvasan sa lucreze cu un jucator asa soft ca si Diculescu

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      @rdnd28
      daca permite regulamentul FRB

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Eu
      De Diculescu ma tem cand tot dau refresh pe FB. Lasa ca poate se duce in liga a treia din Germania sau ceva, decat sa ne luam o tapa gen Constanta.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @studentU
      regulamentele frb permit absolut ce vrea duamna, sa nu uitam asta.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • alupigus:

      Duamna
      Pana in luna octombrie se pot schimba lucrurile de 3 4 5 ori.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • FC Argeș Pitești Leul Albastru:

      Si in plus
      Cred ca vicele Cristescu de la Cluj a pregătit ordinea de zi.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca RadU 28 :

    !!!
    Încă un aspect despre care acum am aflat și nu a fost discutat până acum: și Liga ABA are (sau cel puțin a avut până în sezonul trecut, nu știu dacă se va schimba regulamentul dacă intră Clujul și Hapoel în competiție, dar în cazul Dubaiului nu s-au făcut excepții), restricții pentru jucătorii străini. Nu în ceea ce privește câți putem semna, dar avem voie maxim 6 pe foaia de joc. Și aici e buba: în ABA jucătorii români vor fi socotiți drept foreigners. Cum nu avem români competitivi la nivel de ABA League, să cumperi români pentru competiția aceasta este contraintuitiv. Și da, va trebui să aducem jucători din spațiul ex-Iugoslav ca să nu fie socotiți drept jucători străini

    cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca ardeleanul:

      Minciuni
      Hai sa terminam cu minciunile acestea, ABA League are aceleași reguli ca Eurocupa, Euroliga - poti inscrie si juca cu cati doresti

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • alupigus:

      Corect
      Si in plus toti jucatorii din spatiul ex yugoslav sunt considerati autohoni, deci daca ar avea in echipa 4 jucatori sarbi ei sunt considerati tot autohtoni

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    Raspunde
  • AlexanduS :

    CsmO
    Williams a semnat la Baci Manresa

    cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • AlexanduS:

      Baxi*
      Baxi*

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • CSM CSU Oradea VMM:

      Travante W
      Unde ai gasit informatia ca a semnat cu Baxi Manresa?

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Chiar nu stiu unde a vazut colegul, el e in Portugalia si curtat intens de Sporting, era 90% sa revina acolo, desi are interes si din Spania si Germania.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • AlexanduS:

      Williams
      Pagina de insta theoverseasx

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • Ricardo:

      Portugalia
      Da , din ce se aude se pare ca in Portugalia va ajunge ! În alta ordine de idei ce noutăți aveti din zona echipei???

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • Ricardo:

      Tarolis???
      Mai rămâne un sezon sau schimba echipa???

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Noi pentru el (Tarolis) am fost intotdeauna un fel de last resort, cauta buyout si dupa ce a prelungit ultima data. Sper sa ramana dar cu el nu stii niciodata. Legat de Williams cred ca cei de la overseas x au incurcat ordinea operatiilor, Baxi a fost inainte de CsM si sunt doar tampi. Este intre Sporting si Porto. Sper sa renuntam la Young si sa aducem alt tip de pivot, mobil si cu mana de afara. Pridgett trebuie sa ramana, Petrilevicius sper ca e pa. Diculescu ar fi fain la noi, dar nu cred ca are loc de capitano.

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • Ricardo:

      Diculescu
      E slab... fitos si gras ! Nu cred ca e ceea ce va doriți! Personal cred ca un pivot ca Young e bun pt tururile preliminare. Daca ati avea un Young mai bun dublat de un jucător genul SEAN BURNETTE, si de Tarolis cred ca a-ți putea spera la grupe de BCL , altfel complicat raubde tor cu Regio Emilia sau Bursa!

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • m4riu5:

      @snek
      Pivot mai mobil (și mai tânăr și mai solid...) ca Young când a avut Oradea? Într-un timp foarte scurt a progresat mai ales la procentajul de aruncări libere. De afară are cine arunca, treaba lui e să domine inelul. Petrilevicius n-a fost o achiziție rea, să vedem dacă la aceeași bani există opțiuni mai bune. Diculescu?! :-)))

      cu 1 săptămână în urmă (03.07.2025)
    • CSM CSU Oradea returnofthesnek:

      :)
      Faptul ca se loveste mingea din el ca din coltul mesei numai mobil nu inseamna ca e. E greoi si nu are nici un fel de mana de la semidistanta, de distanta ce sa zic. E fizic si bataios, si isi doreste. In playoff a jucat cel mai bun baschet si asta e bine, dar putem mai bine. La Petrilevicius la fel. La Romani, da, daca il pui pe Diculescu sa dea jos 5 kilograme e peste orice avem ca roman lejer. Ca in rest, am stagnat, nu avem noi bani si timp si chef de Olah, Uta, Tohatan, etc. Tipic. Dar sunt doar pareri personale, nu o realitate absoluta.

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • alupigus:

      @
      Greu pentru Oradea si U sa aduca romanii "buni" pentru ca nu fac fata sa "fure" minutele strainilor care sunt de o calitate foarte buna la celealalte 2 echipe si nici salarii de peste 10000 euro nu primesc.

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • CSM CSU Oradea davidj:

      Tarolis
      Aparent a semnat cu BC Neptunas deci Clujul va întâlniți cu el în EuroCup

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea davidj :

    Tarolis
    Tarolis și-a luat rămas bun de la Oradea 😞

    cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Nasol
      Sa afli așa veștile. Și clubul nimic...

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • Ricardo:

      Tarolis
      Sa nu aflam zilele viitoare ca va semna cu Vâlcea! :)))

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • CSM CSU Oradea davidj:

      Profesionalism
      Profesionalism cat cuprinde la noi.

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • CSM CSU Oradea davidj:

      Tarolis
      Aparent a semnat cu BC Neptunas deci Clujul va întâlniți cu el în EuroCup

      cu 1 săptămână în urmă (04.07.2025)
    • Ricardo:

      Tarolis
      Cel mai bun jucător din ultimii 2 ani! Sa vedem înlocuitorul daca poate fi unul pe măsură!

      cu 1 săptămână în urmă (05.07.2025)
    Raspunde
  • pipzn :

    A aparut
    si confirmarea oficiala a celor de la Oradea privind plecarea lui Tarolis.

    Cred ca pentru el e un pas in fata, profesional vorbind, deoarece va juca in EuroCup.

    Totusi, daca echipa nu va avea ceva rezultate concludente in campionatul intern/competitia europeana eu nu il vad ramanand acolo mai mult de 1 sezon.

    cu 1 săptămână în urmă (05.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea davidj :

    Williams
    Și Travante și-a luat rămas bun de la Oradea

    cu 1 săptămână în urmă (05.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea returnofthesnek :

    Travantr
    Williams a semnat cu Le Mans.

    cu 1 săptămână în urmă (06.07.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Cloooj U :

    UBT - ABALeague?
    Desi pare ca anuntul transferurilor se lasa asteptat, la uns earch pe nenea Gogu' am dat peste o pagina de wiki unde U este mentionata ca echipa din ABA: https://en.wikipedia.org/wiki/2025%E2%80%9326_ABA_League_First_Division.

    Posibil sa se concretizeze si atunci nu mai este nevoie de romani pe parchet :) Desi pot spune ca mi-a placut evolutia lui Somacescu cat si a lui Lapuste, la Cate s-a vazut influenta straina, asa ca asteptam sa vedem noutatile :D

    cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea davidj :

    Young
    Young rămâne la Oradea…Să vedem cine va fi al doilea pivot…poate ceva peste?

    cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025)
    • Ricardo:

      Pivot
      Ar fi ideal si ar da o forță teribila Oradei. Îmi e greu însă să cred asta, ca sunt bani pentru un pivot titular iar Young care nu excelează ca si scorer sa vina de pe banca cu multa energie. Sper ca de data asta Oradea sa își propune intrarea in grupele BCL deși este mai mult decât imposibil !!! As opta pentru o echipa ultra atletica , din punctul meu de vedere singura posibilitate sa emiți pretenții la acel nivel cand bugetul nu te ajuta sa iei niște jucători care să aibă un IQ baschetbaliștii desăvârșit!

      cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025)
    • CSM CSU Oradea davidj:

      @Ricardo
      Eu sper ca am “salvat” niște bani păstrând aceeași linie de români + se tot vehiculează de nou/noi sponsor/sponsori principali, ceea ce ar ridica bugetul.

      cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025)
    • AlexanduS:

      Gotcher
      Stie cineva daca cumva sunt discuții cu Gotcher? Ca a aparut pe el la story un video cu Oradea 🧐🧐

      cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025)
    • Ricardo:

      Gotcher
      Nu cred ca ar trebui sa se reîntoarcă! Ma gândesc ca la aceeași bani se pot găsi variante mai bune !!!

      cu 1 săptămână în urmă (07.07.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    Noul sezon
    Pareri despre obligativitatea de a avea 2 romani in permanenta pe teren?

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      sedinta de ieri
      În urma întâlnirii conducătorilor cluburilor din Liga Națională de Baschet Masculin de astăzi a fost agreată o serie de propuneri, ce vor fi înaintate Comitetului Director al Federației Române de Baschet, referitoare la sistemul competițional pentru sezonul 2025-2026.

      Ca urmare a discuțiilor s-au sintetizat următoarele propuneri:
      U-BT Cluj-Napoca nu va juca în sezonul regulat
      U-BT Cluj-Napoca intră direct în play-off de pe poziția 1
      U-BT Cluj-Napoca nu va avea avantajul terenului propriu în niciuna din seriile de play-off
      2 jucători români, pe teren, pentru întreaga durată a partidei
      Maxim 7 jucători străini în lot
      Nu există limită la numărul de jucători naturalizați care pot fi folosiți
      Campionat de 15 echipe + U-BT Cluj-Napoca sau campionat de 16 echipe + U-BT Cluj Napoca

      În urma ședinței Consiliului Director vom vedea care din aceste propuneri vor fi acceptate și în ce formă.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      intrebare
      De ce sa aiba statut separat U BT? Ce aduce in plus pt campionatul nostru participarea U BT in Liga ABA?

      Stiu ca acest statut il au si Partizan, Steaua Rosie si inca alte cateva echipe din spatiul ex-iugoslav, dar acolo ABA este o superliga pe toate echipele din spatiul ex-iugoslav. este ABA1 si ABA2 cu drept de promovare. Pt toate echipele din Serbia, Croatia, Slovenia etc este mai importanta liga ABA. Campionatele interne sunt pe locul 2. Dar la noi? Campionatul nostru trece pe plan secund pt ca o echipa a cerut inscrierea in Liga ABA. Si asa aveam un campionat in care jumatate din partide erau neatractive. Acum scoatem si Clujul ca sa fie mai multe astfel de partide. Daca se aproba atunci eu propun ca Oradea sa se inscrie in camionatul maghiar si sa intre si ea direct in play-off.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • Ricardo:

      Cate
      Se întoarce la Cluj in proporție de 99%!!!

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Nu cred
      ....că există aici adevărul absolut în ceea ce privește corect sau greșit. Dacă știe cineva cum arată modalitatea de acțiune pe de-a întregul corectă sau măcar cel mai corectă, să o scrie aici.

      Din perspectiva Clujului: prioritatea orice se va decide va fi participarea în Liga ABA. Dacă se ajunge la concluzia că nu este corect și nu e etic a se acționa așa, conducătorii echipei cred că vor accepta fără nici o problema să nu se înscrie în Liga Naționala

      Din perspectiva federației și a cluburilor: judecând la rece în beneficiul cui este dacă Liga devine mai neatractiva dacă pleacă Clujul de tot? Chiar e un subiect de dezbatere: ce ar avea toată lumea de câștigat (in afară de o cupă de campionat care cumva s-ar simți neimportanta având în vedere că a fost câștigat în absenta campioanei ultimelor 5 sezoane) și ce ar avea de pierdut

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • CSM CSU Oradea sup.OR.ter:

      Liga ABA
      Stați liniștiți,totul se rezolvă.
      Nu degeaba BT este sponsorul principal și al federației,iar Cristescu este vârful lor de lance .
      Îi sugerez lui Sere sa solicite și el participarea CSM în campionatul maghiar sau polonez,sa vedem dacă se aprobă.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • Ricardo:

      CSM ORADEA
      Normal ca nu se aproba! Ca sa se aprobe trebuie sa ai un sponsor puternic si sa joci intr-o liga cum e ABA sau VTB ( pe vremuri :))) ) Dar din nefericire acest lucru nu se poate pentru Oradea ! Nivelul este mult prea mic chiar si pentru o participare in BCL! SUCCES!

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Cate
      Cate se intoarce , dar la Murcia nu la U.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      sponsori
      De ce crezi ca Oradea are buget care nu ii permite participarea in campionatul maghiar? La Oradea din acest sezon intra cel putin un sponsor puternic.
      Referitor la decizia de a juca sau nu Clujul in campionat, eu nu cred ca ar trebui privit asa. Daca asa se pune problema imi pare un pic de santaj : ori joc in play-off ori deloc. Daca decide si Oradea si Voluntariul ca ei se axeaza strict pe cupele europene, ce o sa facem ? Le trimitem si pe ele direct in play-off. Se va crea un precedent. Si daca se va aproba atunci nu mai poate sa spuna nimeni ca nu e Clujul favorizat de federatie. Si e clar ca la Cluj se stie deja decizia si din acest motiv a dat drumul la romani. Inainte de play-off vor oferta pt o luna 2 romani din campionat pe sume mari care nu vor putea fi refuzate si rezolva si prezenta romanilor pe parchet.
      Oricum stirea asta m-a scarbit. Sper ca Oradea sa aduca ceva jucatori buni pe care sa-i odihneasca in campionat si sa jucam cu 4 romani pe teren. Ii aducem de la echipa a 2-a.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @rdnd28
      "judecând la rece în beneficiul cui este dacă Liga devine mai neatractiva dacă pleacă Clujul de tot? "

      Sunt curios ce crezi tu ca ar avea de castigat Timisoara din faptul ca in loc sa nu participe deloc, Clujul participa in play-off. Sau Dinamo, sau Sibiul?

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • CSM CSU Oradea VMM:

      discutii
      E o chestie in zona gri, nu este o varianta corecta pentru toata lumea.
      Asa ca propun sa vedem avantajele.
      O echipa in Abba, care clar ar putea aduce straini mai usori, creste nivelul, si in acelasi timp ai posibilitatea sa mergi sa vezi in Romania meciuri mult mai tari. Cine e aici, si imi spune ca nu ar veni la Cluj la un meci cu Partizan, atunci ii lipseste pasiunea pentru baschet.
      Legat, de compromisuri, e clar ca trebuie sa faca cu totii. Nu inventeaza ei roata de la caruta, ce se uita in alte campionate ale participantelor in Abba si incearca sa aplice variante ce au functionat.
      Hai sa ne bucuram de baschet, sa vedem cum se contureaza echipele si sa vedem calitate si spectacol.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      pe de o parte
      aprobarea eventualei participari a lui u-bt in liga ABA și apoi play-off Romania mi se pare intrucatva imorală, privând spectatorii din țară de meciuri frumoase la ei acasă și păguboasă pentru LNBM. But again, who cares about LNBM în afară de suporterii câtorva echipe de tradiție din țară?
      pe de altă parte eu am lipsit la destul de multe meciuri din campionatul anterior cu echipe precum petrolul, galati etc. Adică, ce să vezi? Cum joacă u-bt un sfert și câștigă oricum? Deci e clar că e un dezechilibru și o situație perpetuată de câtiva ani buni care au condus la această idee a u-bt: dacă tot investim într-o echipă cu aspirații de faze finale EuroCup, ce facem noi un an de zile în LNBM? La ce ne ajută meciurile astea, cum ne influențează regula cu românii pe teren bugetul de jucători și rosterul până la urmă? Cât ne ajută meciurile tari din ABA să fim pregătiți de meciurile din EuroCup și cât ne încurcă meciurile slabe din sezonul regulat LNBM?

      Deci, pragmatic vorbind, nu e o decizie bizară sau controversată. Acum, rostul FRB ar fi să vadă dacă și care sunt beneficiile pentru baschetul românesc în urma unei astfel de participări. Pentru U-BT și pentru baschetul clujean și suporterii de baschet din Cluj cu siguranță e mult mai bine așa.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      @jordan 23
      Din perspectiva mea dacă Clujul pleacă de tot, va afecta în mod negativ vizibilitatea campionatului și va fi ceva mai greu pentru echipe să atragă jucători buni, deci consecutiv va scădea și calitatea ligii.

      Mai departe, Clujul va acapara oricum televizarea meciurilor cu EuroCup și ABA, asta va afecta și mai mult vizibilitatea ligii...Cred că e un câștig pentru echipele calificate în playoff eventualitatea unei serii cu Clujul și în ce privește biletele, dar și un eventual câștig din televizarea meciurilor

      Pentru echipele pe care le-ai enumerat, cred că vor fi cel mai puțin afectate sincer, Dinamo și Timișoara cel puțin oricum nu se băteau la titlu și nu își umpleau sălile oricum mici, fie că venea sau nu Clujul să joace acolo, pentru ei va fi business as usual

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @vmm
      E un punct de vedere. Eu sunt pasionat de baschet dar sigur nu o sa ma vezi la Cluj-Partizan. In loc sa fac 3 ore in traficul infernal spre Cluj, prefer sa fac 5 ore si sa vad Crvena Zvezda pe Stark Arena.

      Nu are rost sa punem in discutie ce fac campionatele interne din Serbia sau Croatia. E normal sa prefere ABA pt ca superliga lor. Si acolo poate participa orice echipa din Serbia daca are lot si se califica.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • alupigus:

      @jordan23
      Dupa tipul de comentariu pari tovaras sau choar tu esti frustratul de alexandru ciorba

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @rdnd28
      Nu m-ai convins. Clujul va juca 9 meciuri in luna mai sau iunie si cu asta va mentine campionatul atractiv?
      Pe bune? Se vor televiza aceste meciuri si va fi o vizibilitate mai buna la TV pt campionatul nostru? Undeva imi da cu virgula logica asta.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      @jordan 23
      Bine, atunci privește din perspectiva asta: pentru tine ca suporter orădean, ți-ar fi tot una să câștigi un campionat în lipsa Clujului? După ce ai pierdut 4 finale, câștigi în sfârșit, dar se pune în Asterix în dreptul acelui titlu că l-ai câștigat, dar în absenta campioanei din ultimii 5 ani. Crezi că un campionat disputat sub acest aspect valorează tot la fel de mult pentru oricine (fani, jucători, televiziuni)...mie mi-ar părea ca și cum te-ai bate de la start pentru trofeul de locul 2

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      U si campionatul
      E clar ca U are interes sa joace intr-o liga puternica - vom vedea daca si putem sa facem fata. Cum in ABA se joaca in week-end, e evident ca s-ar suprapune meciuri. Si ce ar face UBT (ipotetic)? ar prioritiza ABA si ar juca cu juniori in campionat (nu cred ca se pune problema de buget extra, cu 3-4 staini doar pt campionat, dar era o varianta). Si in aceste conditii care ar fi avantajul ligii? Intreb in conditiile in care am juca doar cu juniorii, si am fi ceva gen Constanta / Ploiesti / Laguna.

      Ca sa intri in play-off ar fi necesare 15-17 victorii - nu e nici asta atat de improbabil, la ce nivel e in campionatul asta - da, asta cu 3-4 staini tinuti mai mult pt campionat - dar asta inseamna alt buget (sau diminuarea celui pt celelalte 2 competitii).

      Da, decizia de a juca doar in play-off avantajeaza Clujul, dar la fel de bine avantajeaza si federatia (daca UBT a pus conditia ori in play off, ori deloc) Federatia incaseaza banii aferenti strainilor, are vizibilitate ( o echipa din Romania joaca (si obtine rezultate sper) in Europa). Sistemul cu "neavantajul" terenului ajuta si celelalte echipe, prin a avea mai multe meciuri acasa. Daca nu ar participa in campionat, evident ca e mai usor pentru celelalte echipe sa castige campionatul, nemaifiind o echipa competitiva (si statistica nu va retine ca UBT nu a participat, cum nu ar retine nici ca ar fi participat cu juniorii). Dar din punct de vedere al participarii in Europa nu se schimba nimic - campiona ar intra in turul preliminar BCL (Accederea in Eurocup e pe baza de invitatie), urmatoarele 2 in Fiba Europe Cup.
      Pe de alta parte, neavand jucatori romani experimentati, e posibil sa nu fie asa usor nici in play-off (joci intr-o alta formula, cu alt dispozitiv - am vazut si anul trecut in cupa).

      Pt spectatorul neutru e o oportunitate sa vezi o echipa de Euroliga (vor fi 4 in ABA), asta daca treci peste orgoliul personal. Ca altfel e tot mai convenabil sa mergi 2-3 ore in tara decat 5-6 pana la Belgrad - ca sa nu mai vorbim de pretul biletelor, ca daca tot mergi (da, stiu, doar ipotetic) banuiesc ca te-ai fi dus la un meci de Euroliga. Si stiu persoane care au venit din Oradea / Sibiu si la meciuri din Eurocup.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca rdnd28:

      Echipe de Euroligă
      vor fi doar 3. Acum am citit un articol de la Mozzart Sport care spunea că Hapoel nu mai intră. Aparent ei voiau să joace in Bulgaria și apoi în Israel după ce s-ar fi liniștit situația militară, ceea ce ABA nu a fost de acord, iar ABA voia ca Hapoel să semneze un angajament pe 3 ani, ceea ce israelienii nu au fost de acord. Vor fi cele 16 echipe deja anunțate+ Cluj și Viena , deci 18 în total.
      Din ceea ce am înțeles, totul e deja decis, mai trebuie doar semnate hârtiile. Și anunțul oficial ar trebui să vină zilele viitoare

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Cred
      Ca argumentul final este cel cu deplasarile interne. Aici avem cea mai mare problema. Strainii nu vor sa stea doua zile in autocar ca sa joace cu o echipa necunoscuta oricati bani le-ai da. Si se mai intorc si cu fracturi.

      Pe cand a juca in yugoslavia ne-ar face viata mult mai usoara pe acest front.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    Raspunde
  • WIzzu :

    Dragoste
    si-a anuntat revenirea la Timisoara. mai ramane sa plece si juniorii si ramane U cu Petrica singurul roman :))

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      ce sa faca cu romanii?
      In ABA si EuroCup oricum nu jucau.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      Poate
      E mai bine? No ofense pentru om dar nu stiu care a fost logica cu venitul la noi, in afara de a face usor niste bani.
      Sau poate a vrut sa se antreneze o perioada cu Simpson?

      In fine, sper de dragul ligii sa ii mearga mai bine pe viitor.

      cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    Raspunde
  • Vasilica :

    EuroCup si ABA league
    Cel mai corect ar fi ca in momentul in care lucrurile sunt stabilite, cei de la U sa iasă si sa spună cum au gândit ei viitorul sezon. Sunt șanse ca U sa nu mai pună pret pe LNBM pt a avea un parcurs ok in aceste 2 competiții. Vom vedea si din pctul de vedere a suporterului ce rezerva aceasta noua formula de meciuri gândită de cei de la U.

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea returnofthesnek :

    Oradea
    Gotcher, never say never.

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mow mow :

    Guzman
    pare că rămâne Guzman

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mow mow :

    Guzman
    pare că rămâne Guzman

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025)
    • Florian56:

      Uță
      Rareș m a angajat pe mine ca avocat de mai bine de o lună.
      Comentariile repetate lipsite de respect, fără argumente , cu aer superior prin născare geografică, sunt dezactivate automat nu doar la baschet. Ci pe oriunde mai e bun simt, educație, civilizație.
      In loc de P.S.

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    Raspunde
  • 7Bet-Lietkabelis Panevezys RlCARDO :

    Rares Uță - încă 2 ani la vâlcea?
    Să sperăm (pentru el) că are un avocat bun, șansele să primească toți bănuții pentru acest contract sunt nule, la cum se prezintă lucrurile în viitorul nu prea îndepărtat.

    PS: rușinică baschet.ro, ați dezactivat comentariile de la știrile sdespre cs vâlcea 1392 (sic). De ce? Cu ce vă amenință d-l "manager" pistol și cățeii lui?

    cu 1 săptămână în urmă (08.07.2025) Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    Opinie
    Observ ca sunt in minoritate si mai dac un ultim exercițiu de imaginație.

    Cu ani buni in urma aveam o echipa care făcea o impresie buna in Europa si chiar a impresionat câștigând un trofeu. Federația avea doar cuvinte de lauda iar arbitrii se simțeau obligați sa susțină aceasta echipa împotriva tuturor. Și au reușit!

    După ani de zile in care credeam ca am scăpat de astfel de practici, intervine din nou privilegiul succesului european. O alta echipa care, paradoxal, a avut cel mai mult de suferit din cauza avantajelor primite de echipa menționată anterior, intra într,un astfel de joc. Nu mai vorbim aici de ajutor de la arbitri pe teren ci de ajutor din culise. Participa doar la împărțirea trofeelor, rezilva

    cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Continuare
      Rezolva încă 1-2 naturaluzari (Guzman si Zach) si castiga încă un trofeu.

      Ce e mai imoral : manipularea arbitrajului si influențarea pe teren a disputelor sau puterea banilor si prin acestea asigurarea unor decizii ale federației intr-o singura direcție?

      Din păcate nu pot încheia cu "sa fie baschet" pt ca nu va fi.

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Cluj
      Nu am nimic cu Clujul. Ei fac tot ce pot pt a performa si a le oferi suporterilor cât mai multe meciuri frumoase si rezultate pe măsură.
      Clujul nu are în grija baschetul romanesc, altcineva îl are si aici e problema. Baschetul romanesc nu începe si nu se sfârșește doar la Cluj!

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      This is cheap bait.
      Oradea nu se poate califica in BCL dar ar bate o echipa de playoff din eurocup daca nu ar fi arbitrii. Mai bine ai fi onest si ai recunoaste ca lotul de anu trecut a fost beton si ca echipa ta nu se descurca bine in momentele critice, si de aici sunt problemele. Cand s-a pierdut cupa cu Voluntari tot U a fost de vina? Acuma daca nu se poate schimba antrenorul ca asa e la noi in tara cu functiile de conducere, poate macar un secund de s-ar aduce care sa se stie in clutch. Ca na, lui Silva i se pot reprosa multe dar echipa sub el mereu a prins oportunitatile care au fost. De la meciul crucial cu Peristeri incoace. Oradea trebuie sa faca niste meciuri istorice, sa se califice in BCL, si sa isi schimbe soarta cum a facut si U. Restul sunt povesti cu pesti (arbitri).

      Iar discutia legata de Valcea e super lame.

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Arbitraj
      Unde am menționat eu ca arbitrii au ajutat Clujul. La alta echipa era vorba de arbitraj, nu la Cluj. La Cluj am menționat puterea banului pt a influenta deciziile federației. Daca participa doar in play-off va avea 2 echipe diferite la început de sezon si la final de sezon. Prima cu 3-4 jucători care vor veni pe salarii mari si doar ca să joace in cupele europene, deci contracte scurte. Cea de-a 2-a cu jucători disponibili pe piața in martie-aprilie cu care sa joace in play-off. Asa făceam si cei de trista amintire.

      cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    Raspunde
  • Ciucâ :

    Gluma
    anului este câ antrenorul acestei echipe fârâ români este antrenorul nationalei româniei.dupâ ce câ este slab antrenor(la bugetul âsta şi preparatorul fizic iese campion),este şi nesimtit stând mai departe ın functie.stati liniştiti câ scopul nu este performanta ci ciugulitul banilor bâncii.scuzele sunt pregâtite,ın europa nu avem buget destul,ın românia nu am avut români şi nu ne am acomodat ın play of.apropo de spectatori,sunt cel mult 2/300 care se duc ptr calitatea meciului,restul sâ vadâ doar cum intrâ mingea ın coş şi sâ mai bârfeascâ.pe vreo 2/3 var deranja nivelul jocului,pe majoritatea nu ptr câ ei se duc ca la teatru sau cinema.majoritatea fiind mai bucuroasâ dacâ cei din piesâ sunt români.antrenorul este slab ptr nivelul dorit de voi ın europa,dar speranta nu moare niciodata.grecul ın 3 ani a ajuns de jos ın finala Euroleague,al vostru se chinuie sâ batâ Oradea iar dupâ meci aleargâ parcâ a câştigat cel putin ABA.succes

    cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • gsk:

      Care e gluma de fapt?
      Silvasan: De 2 ori in sferturile eurocup + sferturi in 2021-2022 in BCL dupa run pornind din preliminarii, 5 titluri la rand in LNB cred ca sunt suficiente rezultate sa demonstreze ca Silvasan isi merita locu si in punctu asta putem spune ca e chiar subapreciat de majoritate. Argumentele ca "Oradea era sa castige", "U era sa piarda ", "U putea sa piarda", "Daca baga richard mingea in cos", daca daca daca.... baschetu se joaca pe victorii, in istorie ramane palmaresu nu cate victorii ai avut in sezonu regulat raportat la buget. Si in ultimu rand nu exista nicio legatura intre faptu ca U nu are straini si ca silvasan este antrenorul nationalei. In momentul de fata silvasan este cel mai bun antrenor roman si pe langa asta a lucrat deja cu majoritatea romanilor relevanti. Si preparatoru fizic lua titlu cu U? Daca era marele Achim antrenor aveam jumate din trofee

      cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    • Ciucâ:

      Silvâşan
      Dacâ era ın locul lui Achim evea aceleaşi rezultate?!

      cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    • Ciucâ:

      Silvâşan
      Dacâ era ın locul lui Achim evea aceleaşi rezultate?!

      cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    • Ciucâ:

      Români
      pe care ia terminat.lipseşte din vitrinâ tohatan şi diculescu care ştiu probabil cei aşteaptâ şi nu se duc.
      Pe. İa ınvâtat pe români ultimele ınjurâturi la modâ

      cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    Raspunde
  • Ciucâ :

    Gluma
    anului este câ antrenorul acestei echipe fârâ români este antrenorul nationalei româniei.dupâ ce câ este slab antrenor(la bugetul âsta şi preparatorul fizic iese campion),este şi nesimtit stând mai departe ın functie.stati liniştiti câ scopul nu este performanta ci ciugulitul banilor bâncii.scuzele sunt pregâtite,ın europa nu avem buget destul,ın românia nu am avut români şi nu ne am acomodat ın play of.apropo de spectatori,sunt cel mult 2/300 care se duc ptr calitatea meciului,restul sâ vadâ doar cum intrâ mingea ın coş şi sâ mai bârfeascâ.pe vreo 2/3 var deranja nivelul jocului,pe majoritatea nu ptr câ ei se duc ca la teatru sau cinema.majoritatea fiind mai bucuroasâ dacâ cei din piesâ sunt români.antrenorul este slab ptr nivelul dorit de voi ın europa,dar speranta nu moare niciodata.grecul ın 3 ani a ajuns de jos ın finala Euroleague,al vostru se chinuie sâ batâ Oradea iar dupâ meci aleargâ parcâ a câştigat cel putin ABA.succes

    cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • Ciucâ:

      Profi
      de gramaticâ sunt aşteptati cu nerâbdare

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      Ha ha ha
      Sunt acri strugurii....!

      cu 6 zile în urmă (08.07.2025)
    Raspunde
  • #LLKB :

    Double standards un pic
    Deci, Silva e extrem de slab si n-are voie sa se bucure cand castiga un campionat, dar Spanoulis e cel mai smecher dupa ce a pierdut finala cu un buget net superior (vad ca asta e argumentul principal cand se vorbeste de orice) in Franta. Da, a ajuns in finala Euroligii trecand de formatii mai bune si e un antrenor extrem de bun (si unul din jucatorii mei preferanti) dar totusi a avut un Mike James, un Theis, un Diallo. Partea cu “a plecat de jos” e din nou exgerata. Peristeri a fost echipa de BCL, da a avut performante foarte bune acolo, dar nu poti sa zici ca aia inseamna plecat de jos. In primul sezon la Peristeri l-a adus pe Francisco, care acuma e printre cei mai buni PG din Euroliga.
    In campionat joaca bugetu poate sa antreneze oricine pe U ca face treaba (in afara atunci cand pierde ca acolo ii vina lui Silvasan). Da in Eurocup si BCL cand am castigat contra echipe cu buget superior si am terminat peste echipe cu buget superior, acolo nu mai conteaza ca si acolo daca antrena maseurul erau aceleasi rezultate.
    Nu zic ca Silvasan e super antrenor, pentru ca nu e, dar nici nu ii cel mai slab antretor din univers cum se zice de multe ori.

    cu 6 zile în urmă (09.07.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    U
    Achim aleargă acasă sa ia pastilele!
    Totdeauna îl va bate Silvă!
    Oradea a pierdut pe mâna lui dom profesor!
    Trebuia sa ceară scuze Silvă, cum își permite să se bucure?!
    Mulțumim Silvă, și noi am fii alergat pe teren, dacă aveam voie!
    Gluma anului este ca Achim e tot antrenorul vicecampioanei!
    Târgu Mureș va fii în playoff în sezonul viitor!

    cu 6 zile în urmă (09.07.2025)
    • Ciucâ:

      Richard
      a pierdut meciul.Achim a dus finala pânâ ın ultimele secunde şi mai trebuia doar un coş pe care nu l putea bâga el,dacâ intra se schimba valosrea antrenorilor.ai dreptate fiecare cu ce poate,unii cu pastile altii cu rângi şi ınjurâturi.ptr mine amândoi sunt slabi antrenori dar asta avem la asta ne uitâm

      cu 5 zile în urmă (09.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Se vede cât baschet cunoașteți...
      Achim e cel care a pierdut. NU are nici o schemă de joc (că dacă aruncarea ar fi venit după o schemă lucrata puteai zice că e vina jucătorului). Dom' profesor a declarat că schema a fost "ii dam mingea lui Richard", și da, asta e demnă de o schemă făcută de maseur. Și nu a fost doar în finala, Oradea a mai pierdut multe meciuri așa, pe ultimul atac, cu aruncare de 3, când nu aveai nevoie. Iar antrenorul nu are nici o reacție, nici un gând de îmbunătățire...
      În continuare, surpriza e că el continua pe banca celor de la Oradea....

      cu 4 zile în urmă (11.07.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      Antrenorul
      Achim este vinovat pentru ultimele două minute ale meciurilor 4 și 5 ale finalei. Așa cum este meritul lui că am ajuns în acele momente. Chiar și fără scheme.

      Îți dai seama că ați fost aproape să pierdeți în fața unui antrenor fără scheme? Și cu jucători semnificativ mai valoroși și mai bine plătiți. Asta ce spune, atunci, despre voi?

      cu 4 zile în urmă (11.07.2025)
    • Ciucâ:

      Exact
      aşa este,bine punctat.silvâşan ptr LNBM este antrenor acceptabil dar nu poate duce clujul ın semifinalele eurocup,nu am spus câ este cel mai slab antrenor.cea mai mare problemâ este câ voi ştiti mai mult baschet decât achim şi chiar Silvâşan

      cu 4 zile în urmă (11.07.2025)
    • alupigus:

      S vs A
      Discutia dintre Silvasan si Achim care este mai bun se opreste la faptul ca Silvasan a ajuns de 2 ori in top 8 in EuroCup cu al 3 lea cel mai mic buget din competitie si Achim cu al 2 lea cea mai mare buget din grupa a2a din fiba EuropeCup nu s-a calificat mai departe.

      cu 3 zile în urmă (11.07.2025)
    Raspunde
  • Ricardo :

    TRANSFERURI
    Ce informații mai aveti din bucataria echipelor voastre ??? Gyke omul bine informat ce ne mai poti spune? Sunt băieți semnați si urmează sa fie anunțați sau pur si simplu nu e nimic nou???
    In alta ordine de idei cine credeti ca va aducecei mai valorosi jucatori, excluzand U BT ???
    Suporteri orădeni, sibieni ori piteșteni sau chiar vâlceni ori mireseni va invit la dezbatere !

    cu 5 zile în urmă (10.07.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca mow mow :

    UBT Confirmata in ABA League
    după cum era de așteptat, U va juca în ABA sezonul viitor - https://www.gsp.ro/sporturi/baschet/u-bt-cluj-napoca-va-evolua-in-liga-aba-presedintele-lui-partizan-belgrad-a-confirmat-informatia-821763.html

    cu 4 zile în urmă (11.07.2025) Raspunde
  • BC CSU Sibiu gyke :

    @clujeni
    Mulțumiți de noul pivot român al echipei?

    cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • alupigus:

      @gyke
      O miscarce de neinteles

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • alupigus:

      Playoff
      Dar pentru playoff poate sa le fie util, in aba si in eurocup nu cred ca va juca foarte mult.

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @
      E pentru playoff clar, una din foarte puținele rămase, în cazul în care planul A cu naturalizările nu iese. Dar până la urmă sezonul e lung, nu poți știi ce apare și e totuși un om mare decent. Rămâne o enigmă forma lui actuală, ținând cont că nu a jucat sezonul trecut.

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • alupigus:

      Refuzuri
      Da, este printre ultimele variante de roman ramase dupa ce Silvasan a fost refuzat de mai multi autohtoni.

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Curios
      Vom vedea ce poate totuși. Ceva experiență are, rezultate / cifre mai puțin
      Întrebarea e daca va fi a doua sau a 3 opțiune pe poz 5

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • alupigus:

      Parerea mea
      A 3a optiune la pozitia 4-5

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • #LLKB:

      .
      Credeam ca era vorba de Zach. Despre ce jucator e vorba?

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • CSM CSU Oradea VMM:

      Ben Altit
      A apărut acum pe gsp : https://www.gsp.ro/sporturi/baschet/dupa-un-an-sabatic-in-care-a-calatorit-cu-motocicleta-prin-india-un-baschetbalist-romano-israelian-a-semnat-cu-u-bt-cluj-napoca-822496.html

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    Raspunde
  • Ricardo :

    U BT
    Gyke care este ????

    cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      pivot
      probabil a primit Zack cetatenia int-un final

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • #LLKB:

      Hankins
      Daca a primit si cetatenia, cred ca poate fi o varianta ok ca back-up center. Sper totusi sa aducem ceva mai bun ca titular.

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    • DollMaker:

      Ben Altit
      https://www.gsp.ro/sporturi/baschet/dupa-un-an-sabatic-in-care-a-calatorit-cu-motocicleta-prin-india-un-baschetbalist-romano-israelian-a-semnat-cu-u-bt-cluj-napoca-822496.html
      Și eu care speram să îl naturalizăm pe Anthony Davis ...=))

      cu 2 zile în urmă (13.07.2025)
    Raspunde
  • AlexanduS :

    CsmO
    A venit mesajul de despărțire de Brown, păcat, ar fi fost perfect pentru al doilea conducător de joc. să fie semn ca rămâne Pridgett?

    cu 2 zile în urmă (13.07.2025) Raspunde
  • Florian56 :

    Blanco
    Antrenorul secund spaniol, Alberto Blanco, rămâne și sezonul următor la CS Vâlcea 1924, alaturi de principalul Alvarez.

    cu 1 zi în urmă (13.07.2025) Raspunde
  • alupigus :

    CSM
    Saptamana asta se anunta un transfer de marca la Oradea

    cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • Benjamin:

      ..
      si de ce nu ne spuneti si noua muritorilor de rand fara relatiile necesare cine e acest basketbalist?

      acelasi scenariu si cu Ben Altit in threadul de mai sus..

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Benjamin
      Pai si ei atunci cum ar mai parea interesanti?Mai au sa isi creeze un limbaj secret sa inteleaga doar ei(aia 2-3)🤦‍♂️🤣

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • alupigus:

      Doar un rumor
      Nu esti nimic sigur doar discutii avansate cu un fost PF de la UBT, JE31

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • #LLKB:

      JE
      Daca se materializeaza, un transfer foarte bun pt Oradea si confirma cresterea bugetului. Ma bucur ca reuseste si Oradea sa atraga jucatori care au jucat la echipe bune in Europa.

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • AlexanduS:

      JE31
      După aceste indicii, ar fi Jarell Eddie 😍

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • CSM CSU Oradea davidj:

      Eddie
      Dacă vine Eddie la Oradea ar fi unul din cei mai bun shoot-eri pe care i-a avut Oradea…Nivelul lui e încă sus, cu procentaje peste 40% în ultimul sezon în Grecia și BCL

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Eddie
      putin probabil. Tocmai pt ca inca e la un nivel cat de cat ridicat. Sau o spart pusculita (ca si in cazul altor de sezonul trecut...). Dar nu ma astept sa vina pt campionatul Romaniei si Fiba Europe Cup. Vom vedea

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    Raspunde
  • alupigus :

    Markering
    Echipa de marketing de la U BT este in concediu de nu au anuntat nici macar plecarea lui David Fintina?

    cu 1 zi în urmă (14.07.2025) Raspunde
  • pipzn :

    Ben Altit
    a fost confirmat oficial de "U"

    Vad ca a trecut pe la multe echipe. Sincer nu mi-l amintesc de pe vremea cand a jucat pentru Rapid.

    Va fi interesant de urmarit cum va fi trecerea de la relaxare totala la program strict si sub indrumarea unui antrenor coleric care, in plus si in acest moment nu are roman "verde" pe care sa se descarce.
    Asadar sunt sanse ca noul venit sa se urce pe motocicleta si sa mearga in alta parte...

    cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • #LLKB:

      Altit
      Nu cred ca a fost adus ca si jucator de rotatie pt ABA si Eurocup. Probabil staff-ul spera sa reintre in forma pana pe finalul sezonului pt cupa romaniei si playoff.
      Poate de asta l-au ales pe el, dupa un an in asia, este destul de zen incat sa-i reziste lui Silva:))))))

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    Raspunde
  • Virtus :

    pentru redacția baschet.ro dar si pentru fanii care citesc
    Lobby ca Super Cupa sa fie făcută sub forma de FINAL 4 ( Cluj, Voluntari, Oradea, Valcea):

    Cred că ar fi o idee excelentă să scrieți un articol despre importanța organizării Supercupei sub forma unui turneu Final Four la începutul sezonului, după modelul utilizat în baschetul italian. Un astfel de format ar crește vizibilitatea, entuziasmul și competitivitatea ligii chiar din startul sezonului.( mai ales ca meciurile Clujului intern sunt reduse)

    Ar fi fain ca acest articol să fie publicat și pe Instagram pe mai multe slide-uri. fiecare slide putând explica un aspect: de ce este important, cum funcționează în Italia, beneficiile pentru Liga Națională și echipele care ar putea participa. Este genul de conținut vizual care prinde foarte bine și e ușor de citit.

    Voi fanii ați putea să le dați tag la aia de la federație, vreo 50 de comment-uri sa li se atragă și lor atenția o dată în viață, așa un spam mai friendly. Hai să arătăm că există interes real pentru un astfel de format — un pic de spam prietenos pentru baschet nu strică!

    cu 1 zi în urmă (14.07.2025) Raspunde
  • Virtus :

    pentru redacția baschet.ro dar si pentru fanii care citesc
    Lobby ca Super Cupa sa fie făcută sub forma de FINAL 4 ( Cluj, Voluntari, Oradea, Valcea):

    Cred că ar fi o idee excelentă să scrieți un articol despre importanța organizării Supercupei sub forma unui turneu Final Four la începutul sezonului, după modelul utilizat în baschetul italian. Un astfel de format ar crește vizibilitatea, entuziasmul și competitivitatea ligii chiar din startul sezonului.( mai ales ca meciurile Clujului intern sunt reduse)

    Ar fi fain ca acest articol să fie publicat și pe Instagram pe mai multe slide-uri. fiecare slide putând explica un aspect: de ce este important, cum funcționează în Italia, beneficiile pentru Liga Națională și echipele care ar putea participa. Este genul de conținut vizual care prinde foarte bine și e ușor de citit.

    Voi fanii ați putea să le dați tag la aia de la federație, vreo 50 de comment-uri sa li se atragă și lor atenția o dată în viață, așa un spam mai friendly. Hai să arătăm că există interes real pentru un astfel de format — un pic de spam prietenos pentru baschet nu strică!

    cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca Delekon:

      O idee buna
      Mai ales daca ar fi inainte de preliminariile BCL ca sa ii ajute pe oradeni sa se califice.

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Supercupa
      E prin definiție meciul dintre câștigătoarea campionatului și câștigătoarea Cupei. La fel că ideea creata de a se disputa supercupa după un sezon în care atât cupa cât și campionatul au fost câștigate de aceași echipa. E un nonsens. Un meci fără o miză aparte ( nu obții nimic câștigând acel trofeu, doar încă o cupa de afișat pe pagina de palmares).
      Dar și așa, nu vad rostul unui astfel de format - final 4. Nu exista acoperire media, nu exista interes.

      Ținând cont de perioada in care e programată și nici o alta echipa (in afara Oradei) nu e la un vârf de forma.

      Daca chiar ai vrea sa organizezi un astfel de turneu, nu mai e supercupa, poți să îi zici cum vrei.

      cu 1 zi în urmă (14.07.2025)
    • Soare:

      Supercupa
      Eu propun ca supercupa să se organizeze ca un Final 16 în care să participe toate echipele din LNB, dacă tot vrem să favorizăm niște echipe care n-au câștigat vreun trofeu sezonul ăsta. Supercupa înseamnă, oriunde în lumea asta, un singur meci între câștigătoarea campionatului și a cupei, restul e cancan…

      cu 23 ore în urmă (14.07.2025)
    • alupigus:

      Supercupa
      Primadata ar fii bine sa se tina, dupa vedem care este formatul :))

      cu 22 ore în urmă (14.07.2025)
    • Virtus:

      Ragazzi guardate qui
      Supercupe în format de final 4:

      Supercupa Spaniei https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Supercopa_de_España_de_Baloncesto
      Supercupa Italiei https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Italian_Basketball_Supercup

      Se menționează la supercupa spaniei și criteriile prin care echipele se califica. E un mod de a deschide sezonul competițional cu un trofeu intre cele mai tari echipe din sezonul trecut

      cu 20 ore în urmă (15.07.2025)
    Raspunde
  • Ciucâ :

    Clujul
    nu are români sâ poatâ participa.probabil oradea cu voluntari vor juca sau se face o regulâ specialâ ptr aceastâ finalâ,Silvâşan al doilea român din echipâ😉

    cu 23 ore în urmă (14.07.2025)
    • alupigus:

      Are
      Are juniori :)

      cu 22 ore în urmă (14.07.2025)
    Raspunde
  • Stef_8 :

    Transfer market Oradea
    Salutare tuturor..se zvoneste faptul ca Pridgett va rămâne la echipă are cineva informații daca ar fi true...?? Vazusem comentariul cuiva ca sapt aceasta se va anunta un transfer de marcă si ca ar putea fi un Power Forward trecut pe la Cluj..ar fi tare însă greu de crezut ca Jarell Eddie ar veni la CSM

    cu 9 ore în urmă (15.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Radovan Tesla :

    Raiffeisen
    Se echilibrează băncile. Hai CSM Oradea!

    cu 24 minute în urmă (15.07.2025) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Radovan Tesla :

    Raiffeisen
    Se echilibrează băncile. Hai CSM Oradea!

    cu 24 minute în urmă (15.07.2025) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!