Stiri

Lucrările la construcția noii săli polivalente din Oradea au ajuns la 25%

Lucrările la construcția noii săli polivalente din Oradea avansează

Conform site-ului oficial al Primăriei din Oradea, stadiul lucrărilor executate până în acest moment este de 25%. Lucrările realizate până în prezent sunt: execuția săpăturii pentru realizarea fundațiilor, cofrarea, armarea și turnarea betonului în fundații, turnarea plăcii de beton de la parter, executarea lucrărilor de cofrare în vederea turnării plăcii din beton peste etaj. Reamintim că lucrările au început în noiembrie 2018, la câteva luni după semnarea contractului de lucrări între Compania Națională de Investiții și asocierea Construcții Erbașu S.A, Intergroup Engineering S.R.L, Delta ACM 93 S.R.L și Trameco S.A.

Construcția va fi realizată pe strada str. Traian Blajovici nr. 24, în locul fostei piețe de vechituri, lângă Aeroportul Oradea, vizavi de Cartierul Europa. Noua Sală Polivalentă va avea 5000 de locuri și va putea fi folosită în folosul competițiilor sportive, dar și în folosul anumitor evenimente care necesită un spațiu mare pentru desfășurare. 

Totalul sumei pentru acest obiectiv este de aproape 28 de milioane de euro, Primăria Oradea va asigura 19% din valoarea investiției. Din totalul sumei doar 20,5 milioane de euro este valoarea lucrărilor la construcția efectivă a sălii.

*foto: oradea.ro

15 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    studenție ești frumoasă
    Teoretic noua sală ar putea fi plină cu ușurință, la câți studenți are UO în campusul de alături, dar studenții sunt mai mult pe hârtie, strada e aproape goală și numai acuma în sesiune crește aglomerația în zonă. Cetățenii orădeni din Rogerius, Nufărul sau Ioșia nu sunt suficient de pasionați pentru ca să avem full-house, iar dacă mai pui și lăcomia autorităților care cer pe bilete dublu față de Cluj, perspectiva e albastră... Repet, clujenii datorează frumusețea galeriei lor studenților din Hașdeu, Mărăști și Zorilor, studenti adunați din toate județele limitrofe Clujului, că nici la ei nu poți să umpli nici măcar HD dacă stai să te bazezi exclusiv pe pasiunea mănășturenilor, grigoreștienilor, mărăștienilor sau patarâtienilor...

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      "Repet, clujenii datorează frumusețea galeriei lor studenților"
      Nu mai repeta, că n-ai dreptate. O fi fost în marea lor majoritate studenți, cum zici, acum 30-40 de ani. Astăzi însă nu. Astăzi majoritatea suporterilor și a galeriei sunt clujeni. Vezi tu, ăia de acum 30-40 de ani, studenții ăia, sunt actualii clujeni care vin la meciuri. O mare parte din ei sunt cei din Mănăștur, Grigorescu, Mărăști, etc., mai puțin cei din Pata Rât. La Cluj nu sunt genul de public care să fie prezent la Baschet. Înțeleg că poate la Oradea e altfel și de asta ai fost tentat să incluzi cartierul acolo.

      Vezo tu, din păcate sau din fericire, depinde cum vezi, clujenii au ajuns să fie "scumpi la timp". Mulți preferă să vadă meciul la TV, mai ales dacă e la 18:30 într-o miercuri. Pur și simplu le e peste mână să ajungă. Dar asta nu înseamnă că nu se vor activa din ce în ce mai mulți. Te asigur că într-o zi mediocră, în Horia Demian se adună mai mulți oameni care știu ce-i aia regula celor 3 secunde decât atunci când e plină sala de lângă ștrandul vostru.

      Ca idee, n-ai spectatori pentru că n-ai ce să faci în Oradia Mare cu oltenii strămutați cu forța acum 30-40 de ani să umple Sinteza și Mecanica și joburile din hotelărie de la Băile Felix. N-ai ce face cu cei care timp de 20-25 de ani au fost ocupați să facă bișniță, contrabandă & micul / marele trafic mărfuri și altețe de fel și chip de pe lângă frontieră. Nu ai cum să ceri orădenilor să simtă ceva pentru CSU CSM Oradea, pentru că ar fi ceva artificial. Fii realist, echipa din Oradea e o invenție artificială, crescută cu bani publici, care nu are o susținere în mentalul colectiv sau afectiv al nimănui.

      Azi merg la sala Antonio Alexe cei câțiva oameni din Oradea într-adevăr pasionați de baschet, câțiva nostalgici după roșu-albastru de pe vremurile Crișului, părinți care aleg să-și expună copii la sport (bravo lor, ăsta e cel mai mare câștig de fapt) și încă vreo alte două categorii de spectatori și spectatoare despre care n-aș vrea să mă pronunț. Se cer bani mulți pe bilete pentru că echipa aia nu poate supraviețui altfel. Tu ai văzut cheltuilelile lunare ale clubului vostru? Sunt disponibile pe site, că doar sunt din bani publici. O grămadă de bani cheltuiți acolo, unii dintre ei chiar pe chestii care mie îmi ridică semne de întrebare (și exclamare).

      Studenși nu aveți decât în zona decât în sesiune pentru că ăsta e tipologia marii majorități a studenților de la voi. Ăștia-s veniți să-și cheltuie banii părinților în cafenelele de pe Republicii, cluburile de pe lângă Vulturul Negru, alea private de prin Nufărul, la fiecare al doilea weekend in Debrecen, etc. Ăștia nu-s oameni care să țină la oraș, la tradiții (de fapt, care tradiții?), la simboluri, etc.

      În concluzie, poți să faci ce sală vrei la Oradea, mai mulți decât acum n-o să se adune la un meci de baschet nici peste 20 de ani.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Hater nu hunte!
      Pt uni ca tine ajunge Clujul sa fie urata in tara. Plin de superioritate ca vezi Doamne esti de la Cluj. Eu am fost in ambele orase si din punctul.meu de vedere prefer atat Oradea cat si oradenii. Prefer "bisnitarii" din Oradea si Timisoara intelectualilor ca tine. Foarte urat acest atac sl tau care nu are nimic de a face cu sportivitatea suporterilorde baschet. Probabil invidia ca Oradea a reusit sa va bata de 3 ori in ultimii 4 ani, cu tot cu bugetul vostru supradimensionat. Nu inteleg cu ce te doare pe tine ca echipa e sustinuta di din bani publici. Sunt banii oradenilor nu ai tai. In Oradea s-a investit mai mult decat in Cluj desi bugetul orasului e clar mai mic. Bravo lor ca reusesc sa investeasca atat in infrastuctura cat si in sport. Eventual intreaba-te de ce la Cluj nu se poate. Nu zic de sport dar Clujul cam are nevoie de investitii.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    Dragă jordan,
    Eu am scris un comentariu argumentat și total obiectiv. Dacă asta te determină să urăști clujenii / Clujul atunci înseamnă că nu-ți place / te frustrează adevărul.

    Faptul că cineva poate să explice argumentat niște chestii care te enervează nu înseamnă că are un aer de superiortate. Asta, bineînțeles, doar dacă singura replică pe care poți s-o produci e ”te urăsc că n-am cum să te contrazic și că te dai mare”

    Bagă la cap - NU AM absolut nicio problemă sau frustrare că Oradea au câștigat campionate - bravo lor, succes în continuare. Singurii față de care am avut frustrări au fost Asesoft, pentru că le câștigau (și cu) arbitri. Pe tema asta nu mai discut.

    Din ce ai scris mi-e clar că nu pricepi nuanțele. Puțin îmi pasă mie pe ce dă bani primăria lui Bolojan, am zis doar că se vede pe ce se cheltuie banii. De fapt, dacă ești deștept, se văd care-s salariile jucătorilor. De asta ziceam ca e foarte interesant. Dacă știi un pic de mate (nu mai sus de clasa a 7-a) o să constați cu surprindere că băieții de la Oradea nu-s chiar așa de ”rudele mai sărace” a celor de la Cluj.

    ”In Oradea s-a investit mai mult decat in Cluj desi bugetul orasului e clar mai mic” - da, de la consilul local s-a investit mai mult. Dar, din nou, e treaba lor pe ce-și cheltuie banii.

    ”Bravo lor ca reusesc sa investeasca atat in infrastuctura cat si in sport.” - se cheamă investiție doar dacă produce ceva pe termen lung. Oradea nu știu ce produce pe termen lung, dar știu că U Cluj are echipe de tineret și juniori grămadă. Dacă nu o să iasă super jucători de baschet de acolo (și probabil nu vor ieși mai mult de 1, maxim 2 pe sezon) măcar avem câteva sute de copii pe an care ies mai sănătoși.

    ”Eventual intreaba-te de ce la Cluj nu se poate” - nu se poate pentru că la Cluj oamenii sunt normali și i-ar da în cap lui Boc & compania dacă ar da proporțional la fel de mult bani echipei de baschet ca și la Oradea. La Cluj se dau bani pentru sport, dar nu doar la baschet, ci și altor discipline. Dacă te interesează detalii vezi pe site-ul primăriei, sunt date publice, nu-s eu aici să te informez pe tine (se vede clar că NU ești informat) ca să vezi de ce greșești.

    Legat de "bugetul supradimensionat" de la Cluj-
    (1) Degeaba o să-ți spun că nu e cu mult mai mare ca la Oradea, că nu ești genul care să accepte că n-are dreptate. Scriu pentru alții și pentru că-mi place să mă repet.
    (2) Am mai multă încredere în actuala strategie de la Cluj - se cheltuie bani mulți pentru juniori și tineri. Este SINGURUL loc din țară în care se investește în mod real în creșterea jucătorilor. Aș vrea din suflet să facă la fel și Oradea și Sibiu și Timișoara și toate celelalte. Dar nu o face nimeni așa și la dimensiunile astea! Ce a făcut Hagi în fotbal la Viitorul se face acum la Cluj. Rezultatele se vor vedea peste 2-3-4 ani.


    Legat de preferința ta - Oradea vs Cluj, pentru că ”ai fost în ambele”. Eu am locuit în ambele. Cunosc extrem de bine tot ce se întâmplă acolo, din multe puncte de vedere. Așadar, nu vorbesc despre Oradea, oamenii, societate, oraș, etc. din auzite, povești sau din trecere. Ca să-ți fie clar, tot ce am zis despre Oradea în comentariul anterior e 100% real și explică de ce nu vor avea oameni la sală, indiferent cât de mare o fac. Ăsta e adevărul, indiferent dacă te supără pe tine sau nu.

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      HaterUCj
      M-am gandit sa-ti raspund argumentat dar asta ar insemna sa intru in polemica cu tine. Sustii ca vii cu argumente dar ma jignesti ("7 clase", "daca esti destept", "nu pricepi nuantel" " etc)
      Iti sspundiar atat : eu am laudat investitiile facute ib oras nu in sport. La baschet au 80 % bani din privat nu din buget, dar probabil e eronat pt ca TU stii mai bine. Ramai atunci cu SINGURUL oras care face ceva pt sport si unde oamenii sunt normali. Sa inteleg ca la Oradea si in restul tariisunt anormali? Adica ne faci anormali si vrei sa te cobsider rational?
      Imi pare rau ca ti-am raspuns pt ca asa ti-am dat importanta. Daca nu aveam o favorita pana acum, de azi am doua: Sibiu si Oradea.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Așadar...
      ... înafară de faptul că am spus că ”nu percepi nuanțele”, în rest e clar că nu vorbeam despre tine. Asta nu e nici pe departe o jignire, dar dă bine să te victimizezi când clar nu faci fața unui dialog. Nici n-am spus 7 clase, nici altceva, dar tu nu doar că răstălmăcești și scoți din context, mai bagi și de la tine.

      Asta mă face să concluzionez cu tristețe că:
      a) fie ești rău intenționat
      b) fie ești pur și simplu un analfabet funcțional - https://ro.wikipedia.org/wiki/Analfabetism_func%C8%9Bional

      N-am spus nicăieri și nici n-am insinuat că e cineva normal sau anormal.
      Te rog nu fii Dăncilă, ok?
      Nu-i deloc ok să inventezi chestii, mai ales când se vede clar și e evident ce am scris.

      Am spus adevărul - nicăieri nu se investește atât de mult în tineri ca și la Cluj. Ăsta e adevărul, oricât nu ți-ar conveni ție.

      Dincolo de asta, nu e prima oară când observ la tine că ai ceva împotriva orașului Cluj și echipei U Cluj. Ți-am citit de-a lungul timpului comentariile și se simte un pic de tremur în taste. Eu înțeleg că oricine poate dezvolta frustrări din diverse motive. Nu știu ce te derermină pe tine să ai atitudinea asta, probabil experiențe și trăiri avute legate de Cluj. Dar ciudat cum orașul nostru, așa amărât și lipsit de investiții (lol!), cu oameni nasoli (după cum chiar tu ai zis - e mai ok la Oradea și la Timișoara) e totuși apreciat de multă lume, atât din România cât și din restul lumii.

      Încheiem apoteotic: ”Daca nu aveam o favorita pana acum, de azi am doua: Sibiu si Oradea.”

      Nu că nu m-aș bucura că echipele de baschet din România câștigă fani dar... domnule... cu Oradea am înțeles, am zis de ei că olteni, că n-au tradiție, că nu o să umple sala nouă, etc... dar,serios, Sibiu?... de când e Sibiul un subiect în toată discuția asta? =))

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      "Argumentat"
      Cand sustii ceva "argumentat" ai bunul simt si recunoaste daca te-ai exprimat gresit sau chiar asta ti-a fost intentia. Nu sustine ca nu ai afirmat asa ceva.
      1. Cand spui ca la Cluj nu se poate intampla asa ceva pt ca acolo sunt oameni normali, ce sa intelegem ? Ca ai vrut sa spui ca in alte parti se poate intampla pt ca oameni sunt tot normali, dar diferiti ?
      2. Cand spui "daca stiui un pic de mate (nu mai sus de clasa a saptea)" si apoi spui ca nu ai vorbit de clasa a saptea, ce sa inteleg? A, ca nu te refereai la mine?
      3. Cand eu spun ca prefer oradeani in detrimentul clujenilor, inseamna ca am spuis despre clujeni ca sunt nasoli? Deci daca tu ai un grup de prieteni cu care preferi sa stai mai mult timp, inseamna ca toti restul sunt nasoli?
      4. Ai scris ca la Cluj e SINGURUL loc din tara in care se investeste real in tineri. Ce argumente ai in aceasta privinta. In primul rand populatia Oradiei e sub o treime din cea a Clujului . La Oradea clubul municipal investe in : baschet, polo, scrima, judo, atletism, handbal etc. Doar academia de baschet are peste 500 de tineri. E adevarat ca nu investeste in fotbal, dar eu nu vad o pierdere. Are sectii de copii si juniori la fotbal, dar atat. Asta nu e o investitie reala? Sau unde e linia de demarcatie dintre real si imaginar. In Bucuresti sunt zeci de cluburi de baschet finantate privat, public-privat sau privat. In ultimii ani aceste cluburi au cam luat majoritatea titlurilor la copii si juniori. Nici acolo nu se investeste real? Am pus Bucurestiul pe lista pt ca populatia Clujului e mai mult de o treime din cea a Bucurestiului.
      4. Oradea e plina de olteni? Si daca ar fi unde e problema? Ai ceva cu oltenii? Oi fi un fel de arian care nu include oltenii in categoria romanilor care merita rerspect? Probabil ca nici miticii si nici moldovenii.
      4. Oradea nu are traditie in baschet? E o inventie artificiala? E proiectul lui Toni Alexe! Aici ma opresc pt ca memoria unui astfel de jucator nu merita sa fie asociat cu un HATER.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      RE: "Argumentat"
      1. Nu știu cine sunteți ”voi” care vreți să ”înțelegeți” - eu discut doar cu tine. Sau sunteti mai multe persoane în spatele lui ”jordan 23”?... În fine. Am vrut să zic exact ce am zis - că la Cluj suntem normali și mai și investim bani și energie în ceva care poate să producă.

      Pe cale de consecință, dacă ce am spus adineauri înseamnă normalitate, e clar că găsesc anormal să-ți îngropi bugetul în cheltuieli simpatice de consultanță pentru tot soiul de firme și salariile unora care vin și pleacă.

      2. În cazul în care voiam să-ți zic că nu ai mult de 7 clase scriam așa: ”dacă ai mai mult de 7 clase...”. Nu mi-e deloc greu să-ți spun ceva în mod direct (exemplu de direct: nu percepi nuanțele).
      Am scris "nu mai sus de clasa a saptea" pentru că într-a șasea înveți procentaje, proporții, proporții derivate, etc. Ai nevoie de noțiunile astea ca să ”citești” niște date financiare și să extragi informații de acolo. Am mai scris asta cu 7 clase ca să dau de înțeles că nu e greu. Nuanțe, nuanțe!

      3. Din ce ai spus se înțelege clar că suntem mai nasoli decât orădenii și timișorenii. Dacă dintr-o listă de 3 ești catalogat ca fiind mai nasol decât ceilalți doi atunci e cam clar că ți se zice că ești cel mai nasol. (mă văd nevoie să repet - Nuanțe!)

      4. Când eu am spus ”Cluj” m-am referit strict la U-BT Cluj. La fel când am zis Oradea, Timișoara, cele din alte orașe, m-am referit strict la cluburile din LNBM. În plus, n-am absolut nicio treabă cu fotbalul sau altele în discuția asta, eu mă refer exclusiv de baschet.

      Împart de aici în două.

      4.1. NICIUN CLUB DIN ROMÂNIA nu investește în tineri cât o face U-BT. Niciunul, nimeni, nicăieri! Sunt date clare, publice, se poate verifica.

      Uite-te pe site-ul UBT, vezi ca pe lange seniori avem echipe de Liga 1, U20, U18, U16, U15, U13, Babybaschet. Echipe de la diferite categorii de vârstă care joacă atât în competiții continentale cât și în competiții naționale. NICIUN CLUB din România nu are o asemenea academie / organizare.

      Arată-mi ceva similar la Oradea sau la Timișoara sau unde vrei tu. Dar nu-mi zice de LPS Oradea (cu 3-4 echipe per total), că și noi avem echipă la liceul cu program sportiv în Cluj. Aia nu e echipa CSM CSU, ăla e Liceul cu Program Sportiv.

      4.2. Pe lângă ce se întâmplă la Clubul U Cluj, în orașul Cluj-Napoca mai avem și alte cluburi de baschet.

      Sunt atât cluburi de baschet susținute de UBB & Primărie cât și cluburi private (parte dintre ele înființate de foști jucători). Raportat la numărul de locuitori și luând in considerare TOATE echipele de juniori de la TOATE clubulurile îți garantez că la Cluj se investește cel mai mult în tineri.

      5. (nu 4) Da, Oradea e plină de olteni. Nu am nimic cu oltenii, apreciez prazul, zaibărul (chiar e ok) și prunele de Leleasca (se face un gem extraordinar din ele). Mă bucur pentru ei că vine primăvara și că li se dezgheață țuica. Am spus că-o plină de olteni ca să explic de ce nu au nicio treabă locuitorii din Oradea cu sentimentul de apartenență la loc sau tradiții!

      6. (tot nu 4). Toni Alexe a murit în 2005, pe când juca la ASESOFT. Omul locuia în Ploiești.
      CSM Oradea s-a înființat în 2003. Înființarea echipei n-a fost niciun proiect al lui Toni Alexe, nu o mai da în bălării.
      Sala îi poartă numele pentru că a jucat la DINAMO Oradea (mai târziu desființată) din 88 până în 93, nici pe departe la CSM Oradea (că nu exista echipa atunci!).
      Așa că mai moale cu burtologia, te rog.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • CSM CSU Oradea nailman:

      eu cu cine votez?
      După avalanșa de cuvinte pe care o revarsă un clujeano-orădean la acest articol, cu un debit care-l face greu de urmărit (nu datorită problemelor mele cu cele 7 clase ci din cauza incoerenței sale și a lipsei unei idei principale), avem totuși o veste bună, aceea că măcar unul dintre oltenii la care s-a referit mai sus a plecat din Oradea și s-a mutat în Cluj! Iar apropo de recursul la o exprimare riguroasă și de îndemnul de a renunța la burtologie, Toni are și astazi o casă în Oradea deși familia lui locuiește in USA, iar în 2005 la 21.01. venea din Ploiești acasă la Oradea unde a locuit neintrerupt de la sosirea lui aici în 1988, iar clubul CAO, devenit CSM CSU Oradea l-a avut pe Toni printre cei trei fondatori in 2003. Asesoftul lui Alexe a cucerit in 2005 pe merit un trofeu european la baschet spre bucuria oricărui spectator român din oricare orășel cu sau fără echipă de baschet în el. Când însă se amestecă zaibărul cu prazul, cu țuica dezghețată și cu varza a la Cluj, iese ceea ce noi numim cu prudență: "Marea cufureală!"

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Postasul scrie.. aah, pardon, sună întotdeuna de două ori
      Este fantasctic cum în Oradea se regăsesc atâția fani Karl Malone... aka the Mailman... mai lipsește să apară și un Toni Malone, fan Oradea.

      În primul rând, îmi asum greșeala de a fi fost insuficient informat în legătură cu legătura dintre Toni Alexe și CSM Oradea. Mea culpa!
      Dincolo de asta, rămân la părerea că în Oradea baschetul e o invenție care nu are încă rădăcini în mentalul / afectivul colectiv al orpdenilor.

      Nu o să discut nicio secundă despre persoana lui Toni Alexe. Așadar, nu răspund la orice altceva legat de persoana lui Toni Alexe. Punct.

      Dincolo de asta, cupa europeana câștigată de Asesoft in 2005 e una, mizerile făcute în campionat sunt alta.

      Asesoftul lui Ghită, personaj care a tapat din banii publici mai mult decât vom afla vreodată, a fost un cancer pentru baschetul din România.
      Modul în care s-au câștigat campionatele, cum erau cumpărați arbitri și cum era finanțată echipa a descurajat în mare măsura investițiile și eforturile corecte în baschet la nivel național pentru mai bine de 10 ani.
      Asesoft a fost jucăria unuia care își permitea să ”investească” bani într-o perioadă în care alții nu-i aveau.
      Data viitoare când nu merg cardurile de sănătate cum trebuie, de exemplu, să ne aducem aminte de victoria Asesoft in 2005... Dacă nu știi despre ce vorbesc interesează-te descpre legătura dintre sistemul de carduri de sănătate, firma asesoft și echipa de baschet.

      Așadar, pe mine nu mă încălzește cu nimic că s-au plătit cu bani furați din sistemul public niște jucători (și străini și români!) care au câștigat o competiție sportivă.
      În concluzie, păstrează pentru tine povestea frumoasă a victoriei asesoft, chestie pe care chiar nu dau doi bani.

      Nu cunosc olteni plecați din Oradea și mutați la Cluj. Nu spun că nu există, până la urmă e normal ca fiecare să-și dorească să progreseze. Dincolo de asta, nu pot să trec cu vederea aprecierile tale ce mă cataloghează drept incoerent și lipsit de o idee principală. Analiza rând cu rând a unui text, răspunsul rând pe rând la punctele aduse în discuție, etc. nu au cum să ridice suspiciunea unei lipsă de coerență, dimpotrivă. Așadar, tocmai în această lumină, dă-mi voie ca în primul rând să te felicit pentru absolvirea tuturor claselor (7 sau mai multe), anilor de facultate, master și poate chiar și doctorat. Bravo!

      Totuși, nu m-aș duce însă chiar așa departe pe firul evoluției tale academice decât dacă acuzele de incoerență vin pe fondul unei rele voințe. Atunci înțeleg și aia e, nu mai are rost să continuăm. Altfel, dacă nu e rea voință și e doar neînțelegere sinceră, permite-mi să invoc (cât de ironic, din nou pe aceeași postare) bănuiala (justificată) a unui ușor analfabetism funcțional.

      P.S. ”debit care-l face greu de urmărit” - debitul?... nu are sens, deloc, folosirea acestui termen decât într-un singur caz: dacă citești tu prea repede. Încearcă mai încet, mai domol.

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    Raspunde
  • CSM Oradea 2 bulcul 1 :

    Concurenta
    Se observa in ultimele saptamani, dupa ce au avut loc meciuri importante, cand clujenii si-au recapatat orgoliul, iar oradenii nu mai au prim-planul, o gramada de comentarii care mangaie orgolii locale. Aia nu-i rau. E normal sa te bucuri cand te vezi cu titlul in mana. In schimb metoda preferata de comentatori pentru a-si lauda propria echipa / oras e prin calomnierea echipei / orasului concurent, cu niste argumente care nu au nicio tangenta cu realitatea. Noi am avut in ultimii ani "beef"-uri mereu, fiind in centrul atentiei, iar sezonul trecut, cand eram in scandaluri crancene cu sibienii, mi s-a parut ca s-au intrecut niste limite. Consider tachinarile ca fiind meciurile dintre cei care reprezinta al 6-lea jucator, imi place sa le gust cand castigam, si mi le asum fara probleme, ca rasplata, cand pierdem; insa de fiecare data cand comentatorii se iau prea in serios in a aduce injurii altei echipe / oras / locuitori ma duce cu gandul la probleme personale mai serioase. E frumos sa ai competitie stransa, si cu cine te certa, dupa cate-un derby, in schimb comentariile care isi dau aere cum c-ar detine adevaruri absolute, politica divina si autorii ar fi niste mari intelectuali - au fost intotdeauna niste pompoase irelevante.

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    băștile de la mall au înlocuit șepcile roșii
    Cutremurător unde s-a ajuns, cutremurătoare dezvăluiri am aflat de la un clujean sincer și informat, dacă U a rămas fără studenți în galeria de baschet înseamnă că comunismul a învins la Cluj la 30 de ani de la căderea comunismului! Clujeanul sincer și informat declară că în galeria studențească de la baschet sunt de fapt locuitorii din Grigorescu, Manaștur. Gheorghieni și eventual din Gruia! Nici urmă de picior de căminist din Hașdeu, Zorilor sau Mărăști! Doar adulți maturi, doar oameni ai muncii doar clasa muncitoare, doar proletariat, doar clujeni get-beget! Vestea asta ne întristează de două ori, o data pentru că după cum spuneam clasa muncitoare a înlăturat studențimea din cel mai frumos simbol al Clujului și a doua oară pentru că spiritul U era tinerețea, curajul, inteligența și simțul umorului, toate caracteristice vârstei celei mai frumoase...

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    Nume Prenume, distilat din nostalgia tinereții în epoca de de aur
    Înregimentarea în pătura socială unică, înainte de 1989, se producea prin tot soiul de mecanisme. Unul dintre ele era această forțare artificială (anus contra naturii) de a substitui ordinea numelui și prenumelui. Ironic, când tocmai prefixul al celui din urmă indica unde anume își găsea acesta locul. Numai și numai Nicolae și Elena aveau dreptul la un prenume aflat la locul său. Astfel, la debutul său de la Utah Jazz din 1985, Karl a citit cu stupoare foaia de joc tipărită în Scânteia doar pentru a-și descoperi statisticile în dreptul liniei ”Malone Karl, poziția 4”. Esența ”Epocii de Aur”, distilatul ei, rămâne pentru mine la tot pasul prezentul atunci ”Numele și Prenumele vă rog”.

    Ecouruile, cicatricile și reflexele dobândite de cei crescuți atunci se încăpățânează să rezistă mai ceva ca și frizura fixată cu Drei Wetter Taft. Nu e de mirare, astfel, că pentru aceștia singura alternativă pentru studenție o reprezintă proletariatul. De altfel, alternativele duale au fost laitmotivul respectivei perioade. Dacă voiai un TV era fie Diamant fie Cromatic. Dacă era bicicletă era fie Pegas fie Tohan. Dacă erai tânăr orădean cu origine sănătoasă era fie 1 negru fie 1 roșu.

    Tocmai de asta, nu pot să-i iau în nume (și prenume) de rău reflexul orădeanului cu origine săntoasă pentru care singura metodologie a schimbării este substituția. Înțeleg că-i greu să faci față unui sistem mai complex decât cel binar (nu că n-ar fi acesta baza întregii tehnologii moderne de care ne bucurăm cu toții). Ne bucurăm în schimb și de evoluție, de faptul că la Cluj poți să treci de la șapcă nu doar la bască ci și la pălărie, bandană, căciulă, sau pur și simplu poți să=ți porți părul în vânt.

    O fi un șoc și probabil dificil de înțeles, din pricina unui astigmatism de percepție (când lentilele sunt gata formate și poate chiar calcifiate se simte), că nicio tranziție nu este neapărat absolută și nici nu elimină elementele anterioare. Cu toate acestea, în sala Horia Demian continuă să coexiste și funcționeze armonios împreună atât foștii cât și actualii precum și viitorii studenți.

    Sunt pe de o parte foștii care îndeamnă la luptă Universitatea și o alintă ca fiind tinerețea și dragostea lor.
    Apoi sunt actualii, cei care tocmai au fost primiți sub scutul studenției, studenție datorită căreia U nu doar că s-a născut dar renaște odată cu fiecare generație.
    Mai apoi sunt viitorii, cei care privesc acum de jos în sus cu mirare către toți acești oameni mari care timp de 2 ore și un pic au pe chip niște trăiri autentice caracteristice mai degrabă vârstei acestor viitori.

    Universitatea este podul peste generații, este liantul dintre pături sociale, este locul în care șapca, basca și pălăria, masca de sudor și cea de chirurg, ochelarii de contabil și cei de bibliotecar, degetele care apasă taste sau clapete de pian, vocile care zic "da" sau "igen" se regăsesc toate în armonie.

    Cel mai frumos simbolul al Clujului are în continuare nu doar ”toate caracteristicile vârstei celei mai frumoase” ci le-a dobândit în același timp și pe cele alte maturității. E un rezultat al unei evoluții firești care pentru cei ce se poziționează în exterior în mod asumat, gratuit răutăcios și fudul e greu, dacă nu chiar imposibil, de percepu, de înțeles și recunoscut.

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    hai
    ca n am mai vazut demult (sau poate niciodata) pe site-ul asta o discutie asa elaboarata si mentinuta totusi in limita bunului simt, adica fara injurii pe fata.

    Si asta la o stire cu titlul: Lucrările la construcția noii săli polivalente din Oradea au ajuns la 25% :)))))

    Acum adevarul o fi undeva la mijloc sau deviat spre oradea sau cluj. Irelevant. Ceea ce cred este ca, la momentul actual, din diverse motive, nici un oras din Romania nu poate atrage la fel de mult public de baschet precum Clujul. Nu-i vreo virtute aparte, e doar o conjuctura zic eu.

    Altfel, cum bine zice bulcul, e faina concurenta, sunt faine "atacurile", dar poate mai putin incrancenate.

    Hai, o zi buna tuturor.

    Si, cum zice ardeleanul, get over yourselves :))) Suntem toti oameni si privitori/iubitori de baschet.

    cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      @studentU
      Ai dreptate, discutia a luat mult prea mult pe "aratura". Poate ca am gresit ca m-am bagat eu sa apar Oradea, dar nu mi s-a parut un comentariu care sa apara aici. Poate ca la Cluj e mai mult public interesat de baschet, dar e si un oras cu de 3 ori mai multa populatie plus studentii (nu punem la socoteala studentii din Oradea ca nu e cazul). Insa a desconsidera publicul prezent la meciurile Oradiei e putin deplasat (cum ca majoritatea habar n-au de baschet). Sa ne bucuram ca acum avem 3 sali in tara unde baschetul e rege. Clujul, Oradea si Sibiul au un public pasionat, entuziast si nu e normal sa-l desconsideram.
      S-a spus ca am ceva cu Clujul. Va rog sa-mi aratati un comentariu in care vorbesc de rau echipa Clujului. Am spus ca la ora actuala are cel mai bun lot. Poate ca nu practica cel mai frumos baschet, fiind foarte fizic, dar e principala favorita la titlu.
      "Disputa" cu Hunter am incheiat-o mai sus si pe viitor o sa incerc sa-l ignor. Sa
      Sa ne bucuram de baschet!

      cu 4 ani în urmă (14.02.2020)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate