Stiri Juniori U16 Masculin

CSM Oradea bifează prima victorie în finala cu U-BT Cluj

CSM Oradea bifează prima victorie în finala cu U-BT Cluj

CSM CSU Oradea a reușit să spargă gheața miercuri, 4 iunie, în finala Ligii Naționale de Baschet Masculin, în fața celor de la U-BT Cluj-Napoca. Vicecampioana României s-a impus în meciul al doilea, disputat în Oradea Arena, cu scorul de 80-68, după ce a controlat jocul în mare parte și a egalat astfel seria la 1-1.

CSM CSU Oradea: Brandon Brown, Donatas Tarolis, Kalif Young, Kris Richard, Travante Williams

U-BT Cluj-Napoca: Zavier Simpson, Adam Mokoka, Zach Hankins, Mihai Măciucă, Mareks Mejeris

Mokoka, împreună cu Simpson, au deblocat tabela cu patru puncte, între care Young a înscris o aruncare de la linia de fault. Vicecampioana României și-a intrat în mână și a dat startul unui run entuziasmant de 8-3, finalizat de Nicolescu, Brown și Richard. După o perioadă de mai bine de un minut fără coș marcat, Simpson a spart gheața de la libere, egalând situația la 9-9. Bihorenii au continuat să domine primul act și l-au terminat mai bine, cu două triple semnate de Richard și Pridgett, susținuți și de Petrilevicius de la linia de fault. După primele 10 minute, tabela indica un scor de 17-12.

Patrick Richard și-a trecut în cont primele două puncte ale partidei chiar la prima posesie, în urma unui coș de la semi-distanță. Au urmat apoi aproximativ trei minute excelente pentru ofensiva Oradiei, care a profitat de greșelile în masă ale Clujului și, printr-un run de 11-3 cu Torok extrem de activ, s-a desprins pentru prima dată la un avantaj de două cifre. Silvășan a simțit momentul oportun pentru un time-out, după care elevii săi au reacționat bine și au înscris trei triple prin Simpson și Richard, apropiindu-se la doar două posesii. Antrenorul gazdelor a efectuat un număr semnificativ de modificări în ultimele două minute, care s-au dovedit a fi lozul câștigător: Young și Torok au pus patru puncte consecutive, aducând un avantaj consistent la pauza mare, 39-30.

La revenirea de la vestiare, vicecampioana României a început perfect, cu un run de 8-3 care le aducea un avantaj de 14 puncte pe tabelă, după o mulțime de ratări nejustificate ale oaspeților. Clujul s-a redresat rapid și a reintrat în meci prin 10 puncte consecutive, la care Mokoka și Richard au contribuit cu aruncări de la distanță. Achim a cerut imediat un time-out și l-a trimis în atac pe Tarolis, care a refăcut avantajul gazdelor cu două aruncări de la linia de fault, urmate de o triplă. Patrick Richard a fost eroul lui U-BT în sfertul al treilea, reușind să redea un nou ritm ofensivei echipei sale, după ce a scuturat plasa cu o nouă aruncare de afară. Simpson a mai redus din diferență, marcând din interior pentru o distanță care ajunsese la doar patru puncte. Richard a încercat să oprească momentul bun al Clujului, însă Seeley i-a furat entuziasmul, stabilind scorul înaintea ultimelor 10 minute cu trei aruncări libere transformate: 60-56.

Kris Richard a spart târziu gheața în ultimul act, abia după 2 minute și 13 secunde de joc, punctând de la semi-distanță, înainte ca Patrick Richard să fie din nou salvatorul Clujului cu un coș de afară. Richard, împreună cu Brown, au adus liniștea temporară în tabăra Oradei, distanțându-și echipa la trei posesii, cu doar cinci minute rămase de jucat, un final ce semăna mult cu cel al primului meci. Kris Richard le-a tăiat entuziasmul cu un coș pe pătrundere, iar Seeley i-a urmat exemplul, transformând două aruncări libere, menținând diferența la o singură posesie. Vicecampioana României a strâns rândurile și a replicat prin Tarolis și Williams, cu cinci puncte, cel din urmă marcând de afară. Silvășan a cerut imediat un time-out, care însă nu a adus nimic bun pentru echipa sa, iar Kris Richard a majorat diferența cu patru puncte consecutive, pentru un avantaj de două cifre. Oradea nu a mai întâmpinat probleme și a reușit să câștige meciul al doilea cu 80-68.

Liderii echipei învingătoare au fost Kris Richard (18 puncte, 5 recuperări, 3 pase decisive), Brandon Brown (12 puncte, 3 recuperări, 3 pase decisive) și Donatas Tarolis, în double-double (11 puncte, 10 recuperări, 3 assist-uri).

Pentru U-BT Cluj-Napoca s-au evidențiat Patrick Richard (20 de puncte, 4 recuperări), Zavier Simpson (20 puncte, 3 recuperări, 4 assist-uri) și DJ Seeley (9 puncte, 2 recuperări).

Meciul trei al finalei dintre CSM CSU Oradea și U-BT Cluj-Napoca este programat pentru duminică, 8 iunie, începând cu ora 19:30, în BTarena, și va putea fi urmărit în direct pe Prima Sport 2, Digi Sport 2 și FRB TV.

*Foto:Facebook/u-bt.basketball

41 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    Valea plangerii
    Lansati bocitoarele!
    Sala n a fost goala, suporterii n-au fost atat de dezamagiti incat sa nu mai vina la meci sa-si incurajeze echipa favorita si astfel sa se piarda cumva din avantajul terenului propriu.
    Nu e 2-0 ca e 1-1, nu v-a furat Ciulin meciul cum anticipati pe aici ci pur si simplu Ubt a jucat prost sfertul 4. Luni l-a jucat bine.
    Greseli toti au fost, cea mai flagranta poate la aruncarea de 3 a lui Richard unde n a fost nici un fault.
    In 15 ani v-a facut profu Achim dupa chipul si asemănarea lui.

    cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • CSM CSU Oradea Raul:

      Furat
      Nu ne a furat, dar nici departe nu a fost. La Pat cu 1 min 30 ramas a fost capac cat se poate de clar. Ca a ratat liberele e altceva. Dar da, fata de meciul de luni arbitrajul a fost bun. Mergem mai departe si vedem ce a fi. Iar de plans, nu plange nimeni, ne cerem doar drepturile de a fi arbitrati corect. Seara faina 👋

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • "U" Mobitelco BT Cluj-Napoca 2 Carter15:

      Arbitraj
      Drepturile sunt cele de a juca un baschet mai bun decat adversarii. Scandari tip hotii hotii si expresii de tipul arbitrajul e de vina deja sunt dezgustatoare.

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Arbitraj
      Greșeli au fost (faulturi date aiurea, picior nesancționat (Sf 4), dar cea mai gravă a fost la faultul lui Brown din sfertul 2, când mai erau 3:06. Fault din lateral, că ultim apărător. Conform regulamentului (articolul 37, daca mai sunt orădeni care nu știu regulile) se da greșeală antisportivă. Și era a doua la Brown....
      Mă mir că n-ați strigat "hoții"

      Chiar daca asta ar fi schimbat jocul, nu din cauza asta am pierdut. Doar îmi place dubla masura. Unde e Achim sa ne zică că e imposibil că într-un sfert o echipa să aibă 12 libere și alta 2?

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • Barnette:

      Razv-an
      Iti dau dreptate legat de cererea de antisportiv la Brown cu 3.06 din sf 2.
      Chiar daca consider ciudata regula aceea in multe situatii (nu conteaza ce cred eu). Se putea fluiera antisportiv acolo perfect regulamentar.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    Alea jacta est
    Gloriosul Gladiator Achim Longevivus Maximus și-a condus centurionii spre o victorie triumfală care le deschide drumul spre victoria finală! Crudul General Silvă Urlaticus Brutus și-a condus cohorta spre umilința înfrîngerii și le-a dat să bea din cupa amară de care nu se vor mai despărți pe parcursul acestei finale care se mută acum în colosseumul clujean. Gladiatorul Achim Maximus își duce leii neîmblînziți în circul napocensian, zarurile au fost aruncate, iar Clujul va avea soarta Romei sub tălpile elefanților lui Hanibal!

    cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      hai
      ca incepi sa fii simpatic

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    Raspunde
  • Snake :

    studentU
    Apreciez corectitudinea ta sau dvs cum preferi, da nu a fost fault și chiar putea cumva să schimbe finalul și era la fel de frustrant cum s-a întâmplat și acum 2 zile, ar trebuii să accepți și faptul ca pt noi capacul lui Richi care v-a adus la minus 1 în loc să rămână plus 3 eventual plus 5 a fost mult mai important decât ceea ce a făcut CSM pe teren în ultimele minute… era mult mult mai ok dacă nu era “greșeala” lui Stoica !

    cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      absolut
      cum comenta si cosmin petrescu, e o aberatie ca fiba nu accepta challenge la decizia de fault.

      dar scandarile cu hotii si comentariile legate de asemanarea U-asehoti sunt jignitoare la adresa unei organizatii care cred ca a crescut corect si are, in general, un fan base ok. si care reprezinta cu succes baschetul Ro si la nivel european. In fine, fiecare cum considera.

      Eu sper sa veniti pe buna pace la Cluj, sa ne intelegem ca de obicei si sa avem parte de un arbitraj ok in ambele partide.

      Seara buna!

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @studentU
      Pe pace venim la voi, că doar atmosfera în tribună la ambele meciuri, între suporterii noștri și ai voștri, a fost foarte bună, au fost două meciuri extrem de spectaculoase și demne de o finală...
      Azi ne-a trecut glonțul pe lângă ureche, din păcate am primit iar un fault absolut aiurea la capacul lui Williams, dar faza a fost mai greu de judecat decât cea de la Richard din primul meci...
      Am simțit că au fost mult mai echilibrați fluierașii azi, inclusiv Ciulin, de care m-am temut ca de ciumă, dar nu am avut ce să îi reproșez...
      Din păcate, în afară de el, fiind notoriu că împarte tehnice și nu ai ce discuta cu el, ceilalți arbitri sunt mult prea permisivi în ceea ce privește băncile tehnice și evident acestea exploatează acest lucru, voi o faceți chiar la maxim, dacă e după mine... Și e și normal, având în vedere că știți că vi se permite și atunci puneți presiune suplimentară...
      Azi s-a văzut, ca de cam fiecare dată, prezența lui Ciulin la meci, băncile de rezerve au fost mult mai temperate și au fost în parametrii normali, cum ar trebui să fie la orice meci...
      Sperăm la cel puțin încă două meciuri la fel de spectaculoase, după ce s-a jucat azi și luni rezultatul este deschis oricui...
      Seară faină și să ne vedem cu bine duminică, la voi!

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Ubt
      Eu nu am acuzat niciodată UBT-ul, am acuzat arbitrajul si sunt sigur ca nu a fost cerință clujenilor. E cerință federației.
      Îmi fac mea culpa pt previziuni, nu m-am așteptat la un astfel de arbitraj. Dovada ca dacă vrea Ciulin poate fi cel mai bun arbitru. La aruncarea lui Richard a greșit, dar a fost prima de acest fel. Oricine poate gresi,
      Referitor la meci, ambele echipe au jucat slab. Probabil s-au resimțit.

      cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      Ciulin
      @TheOptimiser, uită-te la poziția lui Ciulin la faultul ăla fluierat la Kris. E aproape unu la unu cu cea despre care am povestit din meciul cu Asesoft. Ciulin efectiv nu are cum să vadă dacă e fault sau nu. Dar a fluierat.

      Și a mai fost o fază la care s-a dat aiurea aruncare de trei. Tot la Kris care l-a apărat pe Sheely.

      În fine, aseară arbitrajul a fost mai OK, însă doar pentru că am câștigat.

      Nici sâmbătă, arbitrajul nu a fost scandalos. Dar atunci, cele câteva decizii aiurea au înclinat balanța. În meciuri foarte echilibrate fiecare detaliu contează. Aseară, din fericire, echipa băncii nu a fost conectată la meci și cele câteva decizii greșite nu au influențat rezultatul final.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      @b4
      Voi chiar nu înțelegeți regulamentul? Fault nu e doar la nivelul mâinilor, daca nu ii lași spatiu de aterizare jucătorului, e fault. Văd că tot insistați pe treabă asta, de aia se pare că nu cunoașteți regulamentul.
      Și nu, buna fost ok arbitrajul, dar dacă a fost greșeli care v-au favorizat, atunci e de bine... Uite încă un exemplu: sfertul 2, min 3:45, cum l-a faultat Simpson pe Tarolis? Împingeri și trageri nesancționate, apoi un simplu contact fluierat.
      Arbitrii sunt slabi, probabil au greșit și împotriva voastră, dar arbitrajul nu a fost nici pe departe ok. A, de fapt "pt că ați câștigat" a fost ok, după cum spui.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      @razv-an
      Hai că, probabil, am făcut și eu acolo o confuzie.

      Prima fază la care m-am referit a fost cea a lui Williams la Richard. Acolo a fost mascat ciulin de corpul jucătorilor, dar tot a fluierat fault. Inexistent. Sper că aici suntem de acord.

      La cea de-a doua la care m-am referit, când Kris l-a apărat pe DJ, pot accepta că e discutabilă. Părerea mea e că Kris i-a oferit spațiu de aterizare lui DJ. Contactul la nivelul picioarelor e dincolo de linia de 6,25. În interior. Iar DJ, cât timp e în aer, deschide picioarele și le întinde în față.

      Asta e interpretarea mea, dar acceptul faptul că e subiectivă.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @b4 & @razv-an
      @b4 Da, să știi că exact același tip de fază a fost, acelasi protagonist și fluierat tot cu spatele la fază, noroc că Williams s-a abținut, deși nu a fost departe de tehnic nici el aseară, după faza respectivă ;))
      @razv-an Da, bun, tu zici de apărător să lase spatiu de aterizare pentru aruncător, dar ideea e că la ambele faze(cea a lui Richard de luni și cea a lui Williams de aseară) cei doi au lăsat spatiu suficient pt Seeley și Patrick, acolo nu a fost niciodată fault, la niciuna din cele două faze.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      faulturi
      nu vorbeam de ce a fost in primul meci, la reluarile de pe tv nu se vede fault - aici cred ca toti am fost de acord. Seeley a stiut sa vanda bine si a pacalit arbitrii

      Ieri, la Wiliams a fost fault clar. Dupa aruncare, Wiliams isi continua pasii pana dupa linia de 3, exact in Patrick, care inca era in aer. Vorbim de faza din sfertul 4, cu 1:30 de jucat, nu?. Cum nu a fost fault? De ce nu va uitati intai la reluare inainte sa comentati? Exista contact (si e in exteriorul liniei de 3, deci nu a sarit in fata) cat timp Richard e inca in aer.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      @b4
      mai e o faza, cu richard faultand la Seeley (poate de asta ziceai, sfarsit de sfert 3). Si acolo e fault pentru ca Richard sare in fara (rezultand un contact in aer), nu doar vertical, chiar daca contactul se petrece in interiorul semmicercului, pentru ca Richard sare in fata, e considerat fault.

      Si daca tot comentati de faulturi, am si eu niste nelamuriri:
      sfertul 2, min 3:45 - cum l-a faultat Simson pe Tarolis? Simson fiind in fata si Tarolis se baga in el din spate?
      final de sfert 3 (ultiul atac) - tinere evidenta a lui Pridgest - se da in schimb pasi. Intrebare, daca nu a fost fault, cum poate un jucator sa opreasca o patrundere, doar bagand mana din lateral, fara sa tina jucatorul, dar jucatorul face o torsiune? sau mana lui Pridgest are o ventuza pe minge?
      sfertul 4, min 9:25 - a fost sau nu impingere la Petrilevicius?
      Noi nu am jucat nimic cu oamenii mari - am dat doar 2 cosuri din actiune (si am aruncat doar de 22 de ori de la 2, in conditiile unei medii de 40 per meci!); e drept si Oradea a dat doar 5, Dar, statistic mai este un aspect interesant. Cei trei oameni mari ai Oradei (Tarolis, Jung, Petrilevicius) beneficiaza in total de 18 libere, in schimb cei trei ai Clujului doar de 6! 18 libere din 24 aruncate de Oradea, deci s-a cam fluierat fault la oamenii mari. E doar o constatare a unui mod mai .. smecheresc de arbitraj.

      Dar chiar as aprecia parerea voastra legata de fazele mentionate mai sus

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • Snake:

      razv-an:
      Nu vreau să intru în polemică cu faultul lui Williams la Richard pt ca acolo nici vb de fault, s-a fluierat pe capac deci ce se întâmplă după chiar dacă ar exista este irelevant însă dacă tot o ții cu spațiul de aterizare la DJ te rog verifică înainte de faultul lui Kris pe aruncare de 3 care da a fost la o fază cu câteva secunde mai erau exact 2.09 în sfertul 3 când Kris arunca de 3 și surpriza DJ sare în el însă ce să vezi dacă nu a căzut nu e fault, aștept răspuns?! E sau nu judecata altfel??

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      Analiză
      - faza cu Tarolis și Simpson - cred că faultul sancționat se referă la faptul că atunci când Simpson e la pământ îi blochează mâna lui Tarolis.

      - la atacul din finalul sfertului trei pare să fi fost fault evident din acest unghi. După ce m-am uitat de mai multe ori singura circumstanță pe care aș putea să o găsesc e că există posibilitatea ca mâna lui Pridgett să fi fost pe minge și de ea să tragă, nu de umăr sau braț. Dar din acest unghi mai degrabă e fault.

      - la faza cu Petrilevicius nu s-a sancționat o împingere. Îmi aduc aminte din timpul meciului că arbitrii au indicat o ținere cu mâinile la spate a lui Stephens. Uită-te că nimeni de banca echipei din Cluj nu protestează.

      - legat de faza cu Richard și DJ, repet, pot accepta că o fază interpretabilă. Dar atunci, așa cum remarca un alt comentator de pe aici, trebuia să fie fault pe aruncare de 3 și la Kris care la aterizare e luat în primire de DJ.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      @snake
      cum vine asta "fault pe capac"? nu exista asa ceva. E fault pe aruncare. Si poate fi la brat / maini, la corp sau pentru ca nu iti lasa spatiu de aterizare (in plus daca iti bagi intentionat piciorul sub adversar, ca sa calce stramb e chiar antisportiv). Daca sustineti in continuare ca "ce se întâmplă după chiar dacă ar exista este irelevant" atunci am incheiat discutia. Citeste (si mai ales intelege regulamentul jocului de baschet si mai vorbim dupa)

      Legat de cealata faza, eu din reluare nu vad contact (si oricum ii lasa spatiu de aterizare, ca il tine departe Petrilevicius, chiar usor cu mana). Dar daca exista contact, atunci e fault. Din acelasi motiv, actiunea se termina nu cand a lasat mingea din mana ci cand a aterizat. Daca contactul este dupa ce a aterizat (aparatorul intra in atacant) se da fault normal (daca mingea intra in cos se pune si cosul si are si repunerea din lateral).

      Daca e contact, mai punem o greseala in dreptul arbitrilor, si ajungem tot acolo: arbitrajul a fost departe de a fi bun. A fost plin de greseli, unele evidente (ca si in primul meci). Dar de aici pana la a spune ca arbitrii ne-au facut sa pierdem e cale lunga.

      @B4 apreciez ca ai raspuns, mersi.
      la faza cu Petrilevicius nu e ceea ce spui (a fost alta, la care s-a dat fault la Dehawn). Daca arbitrii aratau tinere era fault, dar aici au lasat jocul sa mearga.
      Nu ai cum sa pui mana (doar o mana) din lateral si sa poti tine atat de bine incat sa imprimi o miscare de rotatie a jucatorului.

      Practic asta vroiam sa scot in evidenta, ca arbitrii sunt mai degraba slabi decat partinitori (gresesc in ambele directii). Stiu, toti am prefera sa arbitreze corect, pt ca apoi sa putem discuta baschet nu prestatia arbitrilor.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      Arbitri
      Sunt slabi de multe ori. Asta s-a văzut de-a lungul sezonului.

      Dar acum tind să cred că sunt ușor părtinitori. Ai dreptate, la Petrilevicius putem vorbi de o împingere, deși cred că intensitatea e redusă și nu ar fi bine pentru baschet să se fluiere toate aceste contacte. Pentru că pot să îți dau exemple nenumărate cu Hankins în prim plan.

      Dar exemplele date de tine sunt faze discutabile. Noi am încercat să scoate în evidență greșelile flagrante. Pentru că dacă stăm să ne uităm la tot meciul, faze precum cea cu Petrilevicius putem găsi nenumărate.

      Pe parcursul meciului de ieri am avut și eu senzația că arbitrii sunt mai permisivi cu apărarea noastră agresivă. Dar mi s-au părut mai permisivi în comparație cu meciul 1.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • Snake:

      razv-an:
      Hai să îți explic deși îmi răcesc gura degeaba … Ciulin a fluierat fault la capacul pus de Williams, e destul de clar ?! Și Cosmin Petrescu care chiar se pricepe la baschet și a văzut multe meciuri, mult mai multe decât noi a spus asta la tv după reluare, pe nici o reluare nu există alt contact decât la tv tău 😂😂😂( deci îți bați gura degeaba… și asta dovedește ceva) referitor ca nu vezi contac la Kris 🤣🤣🤣 păi normal nici brigada lui Ciulin nu a văzut nici nu mă chinui să îți explic pt ca tu vezi altceva , sunt o groază de clujeni și care au văzut altceva la faza cu Williams și au și recunoscut , am greșit ca am încercat să îți arăt ceva clar pt toată lumea, rămâi te rog în lumea ta eu sigur nu am să te mai deranjez…

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Snake
      Văd că ești insistent, te rog explica cum vine "fault la capac"? Există fault pe aruncare. Fault și capac sunt 2 termeni antagonici - sau e capac, sau e fault. Și unde găsești asta in regulament. Eu am venit cu o explicație, daca tu ai una mai buna, o aștept.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      B4
      Ce vrei mai flagrant decât tehnicile neacordat la Brown? Era al doilea în meci, și era eliminat - un mare minus pt Oradea.
      La Pridgett ar fi fost al 4-lea fault, și mainera un sfert din meci.
      Doar astea 2 situații ar fi inclinat balanța.

      Da, sunt și contacte " la limita", dar cred că ești conștient că dacă ar fi o brigadă pusă pe jaf, ar fi fluierat totul într-o direcție. La meciul 2 nici măcar situații clare nu le-au fluierat (la Brown puteau să ceară să revadă faza că sa se convingă daca a fost fault antisportiv din postura de ultim aparator), am putea spune că au avantajat clar Oradea nesancționand respectivele abateri.

      Un contact (sau presupus contact) odată fluierat fault, nu poți să îl întorci, sa te uiți la reluări și să zici că nu a fost. Daca te-a păcălit jucătorul poți doar sa fii mai atent a doua oară. Sunt unii care știu cum să facă asta, sa se poziționeze cum trebuie sau sa amplifice contactul, după caz (Sasu, Seeley- cum a fost la faza cu Richard de luni) și sunt alții care nu stiu (Hankins, Mokoka, Stephens)

      cu 23 ore în urmă (05.06.2025)
    • Snake:

      razv-an:
      Mi-am promis sa nu iti mai răspund… ( sunt curios câți ani ai 😁) deci mai clar de atât nu se poate , dacă nici acum nu intelegi … Ciulin fluieră fault fiind mult în spatele fazei fără să aibă vizibilitate în timp ce Williams pune un capac clar , mâna doar pe minge, e clar acuma??? Ciulin fluieră eronat fault la capacul pus de Williams după cum au spus și ambii comentatori și de pe prima și de pe digi și toți care au revăzut faza mai puțin tu! E clar ? Uită-te la ce a scris studentU care chiar știe baschet nu….

      cu 23 ore în urmă (05.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      Snake
      Tu tot nu înțelegi, nu?
      Chiar daca mana lui Williams a fost pe minge, contactul a fost la nivelul corpului. De aia s-au dat fault. Williams a intrat într-un Richard aflat în săritură (cel mai bine se vede pe transmisia live. Reluarea data de Digi e doar pe minge, unde se vede că orădeanul pune mana doar pe minge. Dar cum intră cu corpul in adversar, e fault. Capac e daca apărătorul atinge doar mingea. Daca intra ca la hokey in adversar, e fault. Daca lovește doar mingea, dar nu lasă loc de aterizare, din nou e fault. Pozitia corecta a apărătorului e săritură pe verticala, nu săritură in adversar, înspre inainte. După cum spunea și Cosmin Petrescu, "daca nu a exista contact la nivelul corpului". De cei de la Digi nu mai zic nimic, nu o dată au dat dovadă că nu știu mai nimic de spre baschet.
      Pe de altă parte, la momentul respectiv, meciul era deja jucat (1:30 rămas din meci, +10 pct), daca vroiau să tragă cu U, nu atunci era momentul.

      Principiul pe care se bazează e "principiul cilindrului" - daca nu ai auzit, caută să mai înveți ceva. Williams Intra in acest cilindru in momentul aruncării. Exista contact între jucători, prin urmare e fault. CHIAR daca la nivelul mâinilor acțiunea a fost corectă! Nu e o rușine sa nu știi - iei regulamentul, cauți explicații, mai nasol e sa persisti în neștiință.

      Mai bine puneți mâna și învățați! Sau strigați in continuare "hoții", ca sa demonstrați cat intalegeti din acest sport.

      cu 22 ore în urmă (06.06.2025)
    • CSM CSU Oradea Raul:

      Fault Will la Pat
      Am revazut faza de 10 ori si pot doar sa cred ca tu chiar nu vezi ca nu e contact la nivelul corpului. Altfel nu imi explic cum o poti tine in aceeasi idee. Contactul la nivelul corpului e complet inexistent. Pe inregistrarea de la prima sport 1:37:40 poti vedea cat se poate de clar ca nu exista nici un contact la nivelul corpului.

      cu 22 ore în urmă (06.06.2025)
    • CSM CSU Oradea b4:

      razv-an
      Hai că m-am mai uitat și eu la fază încă de câteva ori. Nu e nici un contact la nivelul corpului sau al picioarelor între Williams și Richard. Dacă aici e contact, atunci la faza aia cu DJ când se apără la o aruncare de trei a lui Kris e o adevărată busculadă.

      La faza de mai sus chiar nu ai dreptate.

      Într-o oarecare măsură ai dreptate că nu a fost un arbitraj ostil împotriva Oradei în meciul 2. Dar există nuanțe. Așa cum și noi, ca suporterii, suntem subiectivi, oricât de obiectivi am încerca să fim.

      Cât privește generalizările astea pe care le faci în urma a cinci oameni care scriem pe aici nu cred că e corectă și relevantă. Prea repede îi trimiți pe toți orădenii nu știu unde, să scandeze nu știu ce. Scrie cineva o prostie, adu argumente, fă-l cum vrei. Dar vorbește cu acea persoană. Nu generaliza.

      cu 14 ore în urmă (06.06.2025)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @razv-an
      Vezi că degeaba insiști aici că nu ai dreptate, am înțeles și noi principiul cu cilindrul jucătorului, știu regulamentul perfect, poate chiar mai bine decât tine, pe fază se vede cât se poate de clar că Williams nu aterizează în cilindrul lui Pat, sub nicio formă, nici măcar 1 milimetru... Degeaba o ții tare și clar acolo că tu ai dreptate și noi nu că aici chiar nu ai dreptate :) Pe reluarea de la TV se vede cât se poate de clară și elocventă faza respectivă, a fost o intercepție regulamentară a lui Williams.
      Că nu vrei tu să înțelegi, asta e o altă treabă..

      cu 14 ore în urmă (06.06.2025)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      @Raul si restu
      Daca te uiti la filmarea in direct, cea dn spate ( nu la reluari, pt ca e singura imagine in care se vad si corpurile celor doi pe toata durata desfasurarii fazei) - mai exact la 1:37:33 spune-mi tu unde e piciorul drept al lui Williams? Asta ca tot vroiati argumente. Richard inca e in aer, iar piciorul lui Willims e sub adversar.
      Dar nu are rost sa polemizam in contnuare. Puteti considera ca nu a fost fault, caa ati fost furati, si veti striga la fel "hotii" si data viitoare

      cu 7 ore în urmă (06.06.2025)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea sup.OR.ter :

    Partidă Nr.2
    Q.E.D.
    "Quod erat demonstrandum"
    Ceea ce era de demonstrat,am demonstrat.
    Bravo băieți,pentru spiritul de lupta arătat și determinarea cu care ați jucat.
    Acum chiar nu mai contează dacă vom câștiga seria sau nu.
    Vreau sa fiu obiectiv și să mărturisesc că m-a surprins plăcut arbitrajul lui Ciulin.
    Dar nu pot sa nu îmi pun o întrebare care este in mintea suporterilor orădeni:
    Oare cine ar fi câștigat în primul meci,daca era un arbitraj că și cel de azi?

    cu 2 zile în urmă (04.06.2025)
    • "U" Mobitelco BT Cluj-Napoca 2 Carter15:

      Arbitraj
      Pai daca ati juca profesionist si peformant in Europa ati fii victima suprema a arbitrajelor si ati ragusi cu 'hotii' in gura din cauza limitarilor voastre, despre ce vorbim? Treceti peste propriile mizerii si fiti mai buni decat adversarii, atat.

      cu 1 zi în urmă (04.06.2025)
    • CSM CSU Oradea Radovan Tesla:

      Carter
      Noi doi nu facem parte din joc, arbitri fac parte din joc, alaturi de jucatori si antrenori.
      Fiecare dintre acesti participanti daca fac o treaba buna reusita evenimentului e garantata.
      Dar... arbitrii spre deosbire de ceilati trebuie sa gresaesca cat mai putin si mai ales sa fie impartiali. Si sunt trei si au si mijloace tehnice prin care pot revedea fazele de care nu sunt siguri.
      A spune jucati si ignorati arbitrajul nu avem dreptul noi doi sa o facem,
      De ce ?
      Pentru ca ne batem joc de munca jucatorilor ambelor echipe. si nici eu nici tu nu ai acest drept. Spune ce crezi despre cum au jucat echipele, ce au gresit antrenorii si ce au facut arbitrii,
      In prima partida daca ai fost in sala in jumatate din cazuru cine a scandat ironic Hotii! iti spun eu ca galeria Clujului. Subliniez , ironic. Dar au facut-o de 3-4 ori. Vorbim de mizerii?

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea north.finder:

      @Carter15
      Daca asa punem problema, "daca am fi profesionisti si performanti". Dupa logica asta aseara v-a batut o echipe de neprofesionisti si neperformanti.

      cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    Raspunde
  • pipzn :

    Meci
    castigat meritat de Oradea care si-a vazut de treaba si a jucat cu intensitate tot meciul.

    La "U" au iesit din nou la suprafata toate problemele sezonului si care cred ca au adus infrangerea:
    -mingi multe pierdute (unele asa aiurea cum nu credeai ca vezi la acest nivel). Daca facem abstractie de cele trecute pe statistica la team/coach, cred ca numarul lor a fost dublu fata de Oradea. Si facute de jucatori care evolueaza pe postul de fundas si, evident, Hankins.
    -pierdut, din nou, lupta la recuperare.
    -procentaj prost la libere
    -"credinta" ca daca joci suficient de bine cca. o repriza e suficient pentru victorie.

    Lucrul pozitiv care sper sa il mai vad repetat: Richard, degrevat de grija constructiei sau doar de aducere a mingii poate fi foarte periculos in ofensiva.

    cu 1 zi în urmă (05.06.2025) Raspunde
  • hhh :

    Meciul 2
    Ca si privitor din sala, am avut impresia ca echipa din Cluj nu a fortat la maxim.
    Practic cele 2 meciuri de saptamana viitoare se vor termina cu o baie in Somes

    cu 1 zi în urmă (05.06.2025) Raspunde
  • Benjamin :

    ..
    Mie personal mi s-a parut un meci slab facut de U. Parca nu voia sa castige..
    DIn pacate jocul nostru cu Mokoka sau Seeley ca si PG a aratat slab de tot.
    U a insistat enorm de mult in primele doua sferturi cu aruncarile de 3pct fara sa incerce altceva in schimb Oradea a facut exact ceea ce am facut noi in primul meci: patrunderi si gasit omul liber.

    cu 1 zi în urmă (05.06.2025) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca C S :

    finala
    Hai să recunoaștem faptul că meciurile nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor și că arbitrii nu au făcut notă discordantă față de calitatea jocurilor în niciuna dintre partide! Eu personal sper ca următoarele partide să fie mai bune și greșelile de arbitraj, pentru că sigur vor fi, să nu influențeze rezultatele. Să ne bucurăm de baschet!
    Închei comentariul cu o recomandare din partea unui „mitic” clujean pentru cei care doresc ca CSM să se retragă din campionatul României și să se înscrie în cel al Ungariei. Realizați că voi și o parte din galerie va trebui să învățați să scandați ”Tolvajok...Tolvajok!”.

    cu 1 zi în urmă (05.06.2025) Raspunde
  • BC CSU Sibiu csv :

    incredere
    Nici acum oradenii nu au incredere in echipa lor. Au castigat un meci si gata si-au satisfacut pofta….e luata de pe’aici si sunt o mulțime de genul asta
    Ei ‘diseca’ arbitrajul dupa meciul asta :))…arbitrajul in baschet nu e farmacie baieti. Se vede directia cu ochiul liber fara revizionari, dar nu e cazul acum.
    Silva a zis ca jucatorii oradeni si-au dorit mai mult. CLAR ASTA!!! DAR VOI?
    Ar trebui si suporterii sa -si doreasca la fel…mai mult.
    Clujul nu mai e miezul din nuca anul acesta si se vede asta de cateva luni. Dar na, daca te dai respectos deoparte iti ia cireasa pt.ca la asta sunt al dracu de buni.
    Mergeti 3k la cj si o sa veniti cu ceva…pt.ca jucatorii merita.

    cu 1 zi în urmă (05.06.2025)
    • CSM CSU Oradea TheOptimiser:

      @csv
      Mergem acolo, doar că nu putem să nu trecem cu vederea ce s-a întâmplat ambele meciuri, mai ales în primul meci...
      Și dacă nu câștigăm nimic la Cluj sunt foarte mulțumit de modul cum am abordat finala, diferența de valoare este evidentă între cele doua echipe, chiar dacă e mai apropiată față de sezonul trecut, așa că faptul că am scos o victorie convingătoare mă declară mai mult decât mulțumit... Să vedem ce va fi la Cluj. Ar trebui să plecăm fără presiune acolo, presiunea ar trebui să fie de partea Clujului, nu a noastră.

      cu 14 ore în urmă (06.06.2025)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    Rivalitate
    Eu înțeleg rivalitatea dintre cele două echipe dar mi se pare ca se escaladează! Sunt deja zeci de postări în care disecam 2-3 faze. Mi se pare exagerat. Nu știu ce va fi la Cluj, dar dacă arbitrajul va fi ca la meciul 2 , cu toate greșelile menționate, nu cred ca ar trebui sa discutam de arbitraj.
    E clar ca echipa Ubt e mai valoroasa dar nu tot timpul joaca valoarea pe teren. Am văzut azi noapte Oklahoma - Pacers. Plăcere a condus o singur data în meci : în ultim secunda

    cu 4 ore în urmă (06.06.2025) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!