Stiri Juniori U20 Feminin

Comisia de Apel: Barro este suspendat pentru Meciul 3 al finalei

Adrian Micinic

Adrian Micinic
24.05.2013

 

Ousmane Barro nu va avea drept de joc în Meciul 3 al finalei Ligii Naționale de baschet masculin. Cazul senegalezului a fost analizat în cursul zilei de vineri (24.05), de către Comisia de Apel, care a respins contestația BC Mureș, astfel încât decizia Comisiei de Disciplină rămâne valabilă și anume: suspendare de un meci și amendă de 300 euro.

Africanul a fost judecat pentru reacția de după un fault comis de către Ivars Timermanis. S-a considerat că Barro l-a lovit cu capul în figură pe fundașul Aleksandar Vlahovic, acțiune pentru care a fost sancționat cu greșeală descalificatorie.

Astfel, BC Mureș rămâne fără principalul pivot pentru următorul joc al finalei.

Foto: CentreFrance 

36 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe RayAllen :

    ASESHOTII
    era de aseteptat... miletic scapa de suspendare si barro ramane suspendat.. multa .... pentru cei din federatie!!!

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • amacika :

    AseHOTI
    Bravo! Oricum au furat pe FATA si la Mures pt. Asehoti! Asta este ASESOFT Ploiesti ! Felicitari Federatiei Romane de Baschet ! Propunem un campionat de baschet in trei :
    Asehoti + membrii FRB + Arbitrii !

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    corect
    s-a facut dreptate. l-am vazut din meciul 1 pe asta ca era pus pe rele.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @gollum
    Extraordinar ce clarvazator este domnu' gollum! De sunteti asa de retinut si nu ne impartasiti si noua de pe acum ce se va intampla in meciul 3? Doar sunteti asa de profund in simtiri :)....Papagal de 2 bani......

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    de ce?
    sa va stric placerea de a vedea singuri?

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe mtamasl :

    Va declaram
    Campioni fara coloana vertebrala

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    aaa
    ... si papagal batrin esti tu ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    de asteptat
    Adevarul este ca mai mult de atat nu putea Ploiestiul sa obtina: Miletic joaca, Barro nu!

    Stau si ma intreb: daca Barro a fost faultat de Timermannis si s-a suparat pe el, ce-a cautat piticania de Vlahovic intre ei? Cred ca a cautat-o cu lumanarea ca sa nu mai mentionez circul ieftin prestat pe parchet cu refuzul de a fi tratat de medic (nu avea ce sa trateze, un maimutoi.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    pai
    poate ce cauta si ciuia pe vremuri la rashard ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe mtamasl :

    @gollum
    Papagal sau nu, bateti-ne pe teren corect, fara arbitrii sau la masa verde... Asta faceti de 10 ani si se pare ca va place situatia. Felicitari!

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @gollum
    Cat altruism pe dumneavostra! Sa inteleg ca sunteti intruchiparea pamanteana a personajului din Fratia Inelelor? Ce model aveti in viata! Asta explica totul. Scuzati-ma ca am facut misto de dumneavoastra, trebuia sa imi dau seama......

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe luta :

    Vlahovici?
    Cred ca era solidar cu arbitri ca mai toti prahovenii asa ca, a vrut sa-si taie singur o felie.....dar de data asta in complicitate -solidaritate si cu comisiile este in favoarea lui, din moment ce dupa un cap in gura a intrat la joc in minutul urmator. Ciulin a insistat sa se duca la schimbare ca era de rasul curcilor....eu sunt lamurit din restul finalelor cu Clujul si cu Sibiul. Este rsandul muresenilor, succes!

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    @oldboy
    fascinatzia lumii virtuale este ca potzi fii exact cine vrei tu sa fii ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • junglehub :

    Ciulin
    Daca mai arbitreaza Ciulin in finala asta e chiar bataie de joc.Cand isi da seama Federatia ca omul asta de doi lei nu are ce cauta in albitraj.Oamen bun am auzit ieri de la comentatorul de la Digi sport ca (meciul asta nici Ciulin nu mai intoarce cu deciziile lui)vom vedea Asehotii ce vor face in cupele europene .

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    da, ramine de vazut
    am un vecin turc ... omu ramasese cu impresie buna de Asesoft, vazuse un meci strins cu Galata la Stambul ... da' cred ca auzise si de BC, dar n-am intrat in amanunte ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    Dreptate
    Sunt super CSM Oradea si am criticat pei cei de la Asesoft de cate ori am avut ocazia, iar ce ne-au facut in meciul 2 cu Ciulin a fost jaf la drumul mare. In acest caz trebuie sa dau dreptate comisiei de apel deoarece Barro chiar a dat cu capul in schimb Miletic a 'beneficiat" de simularea lui Cuic. Nu mi se pare normal insa "graba" comisiei de apel cand in cazul Burlacu (care merita sa ramana cu 2 etape) s-a intrunit asa de greu.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ikam :

    @gollum
    Te încurajezi ca prostul? Eu dacă eram în locul celor de la BC Mureş nici nu depuneam contestaţia, pentru că pentru aceia care au minte şi o şi folosesc, era clar ca lumina soarelui cum vor fi judecate cele două apeluri. Puteţi invoca motive, care la prima vedere vă acoperă regulamentar, dar tot HOŢI râmâneţi. Se sancţionează fapta - cu asta nu este nici-o problemă şi eu am puterea să recunosc că nu trebuia să răspundă Barro la provocări, dar când o să ajungem acolo să se dea pedepse şi pentru acele provocări, care conduc la asemenea gesturi. Eu am la multe meciuri ale Mureşului cu ASEHOŢII la Titgu-Mureş, şi în aproape toate (din bun simţ nu o să spun că la toate)mecieurile ei au fost cei care au provocat şi jucătorii Mureşului şi chiar şi publicul.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    daaa, raminem ca prostii
    vezi tu ... in viatza ... intentzia conteaza ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    masura
    @ts_cata De acord ca gestul ui Barro a fost mai grav decat a lui Miletic, dar sa considera ca cel din urma nu a facut nimic .... Anulandui-se sanctiunea comisiei de disciplina ..., inclusiv "rasplata" pecuniară ... Iar Barro primeşte aceaşi pedeapsă ca Burlacu ....

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe vlad :

    @all
    Barro - trebuia clar suspendat. Cap in gura.
    Miletic - din filmare nu se vede absolut nimic. Unii din cei din sala pot spune daca a fost simulare sau lovitura.
    Discutiile despre Ciulin nu-si au rostul la acest articol.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca andrej :

    @gollum
    "impresie buna de Asesoft" - pe langa umorul intrinsesc al afirmatiei, m-am gandit sa te trimit la scoala, asa cum fac prea luminatii suporteri ploiesteni cand nu au argumente. deci ia da o tura prin manualele de limba romana si invata cand se foloseste de si cand despre.
    in rest am gustat umorul turcului si tu sper ca ai apreciat politetea lui. probabil aceeasi impresie buna "de" Asesoft o au si adversarii din acest an ai ploiestiului din cupele europene.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    aaa
    deci pe astia, pe ploiesteni ii gaseai tu fara argumente ... scoala? manual? adica ce sunt alea? pe la noi nu-i asa ... daca stii sa injuri ... te descurci in viatza, inclusiv pe aciulea ...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ikam :

    Mai are rost?
    Eu la acest sfârşit de sâptămână vroiam să văd meciuri de baschet în această finală, dar nu o să mă uit deloc - pentru ce, ca să-mi mânănc nervii? Nu, multumesc frumos. Oricum, după acest sfârşit de sâptămână va fi 3-1 pentru hoţi. Asehoţii (pentru că nici măcar la nivel de litere nu merită să fie scrise cu caracteri mari)- campioni prin orice mijloace, BC MUREŞUL (sau oricare echipă care s-a aflat sau s-ar fi putut afla în locul lor) - CAMPIONII MERITUOŞI.Fiecare echipă are suporterii pe care îi merită - dacă pentru userul gollum în viaţă doar intenţia contează, vă daţi seama şi singuri cam ce fel de oameni sunt cei care ţin cu această echipă (şi acum chiar am fost politicos cu această denumire pentru ei).

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    da, are rost
    In sport, nu ar trebui sa renunti niciodata. Daca jucatorii de la Bc Mures nu renunta, nici suporterii nu ar avea voie sa renunte. Si ei sunt nervosi, suparati, sau ar trebui sa fie. Ei au muncit mult mai mult, decat un suporter, dar merg inainte si incearca. Deci, da, merita, parerea mea...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    nu nu
    nu zic ca "doar". Mai e si o vorba cu drumul spre iad, cam asta am vrut sa spun. Si chiar apreciez politetea discutiilor de azi, a fost ... soft

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • gollum :

    @andrej
    Ai toata admiratzia mea pentu acel "de".

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • realHQ :

    :)
    Asa le trebuie muresenilor daca au vrut mortis in finala ;) in loc sa lase pe altii mai caliti in "mici intamplari" de genul asta. Nu e nimic, orice trebuie sa aiba un inceput... "Welcome to the club" :)

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • natasha :

    si totusi...
    Deja citesc de cateva zile toate comentariile aparute pe aici...si desi nu sunt genul care sa intru in polemici,am sa imi spun totusi parerea..cu riscul sa mi se sara in cap deopotriva si de suporterii mureseni si de cei ploiesteni.
    Tin sa precizez in primul rand ca sunt mureseanca si sustin echipa din Mures,evident,insa mi se pare ca majoritatea celor din mures care au postat sunt absolut subiectivi si nu analizeaza situatia la rece.Astfel:
    1. Cazul Barro,Miletici
    Daca eu ar fi trebuit sa judec cazul...as fi luat aceeasi decizie! Si va spun de ce.Miletici nu a lovit in primul rand.Ciuic, desi il ador ca jucator,are acest 'talent' absolut penibil de a mima.Personal,cand am vazut faza,am ras tinandu-ma de burta.Nu numai ca Miletici nu trebuia sa fie sanctionat de comisie,nu trebuia nici macar descalificat!Mai degraba,ca arbitru il sanctionam pe Ciuic dade asa ar mai invata sa se abtina de la circuri inutile.Acum,Barro...a fost sicanat tot meciul si a rabufnit.Personal,l-am vazut atentionand arbitrii ca e lovit 'pe la spate' in momente de joc mort,insa nici asta nu ii justifica iesirea...asemenea comportament nu trebuie tolerat intr-un meci de baschet.
    2.Arbitrajul
    Au fost greseli,dar per total mult mai ok decat in alte finale,vezi cluj-ploiesti de exemplu.Realitatea e ca am jucat prost tot meciul 2,mai ales prima repriza si daca e vorba de cea mai buna echipa din teren sa castige,in meciul 2,acea echipa a fost fara discutie ploiestiul.Au fost mingi date ploiestiului,dar am vazut si decizii unde mingea clar era a lor si am primit-o noi.
    3.Atmosfera de la meciuri
    In cazul acesta ma amuza fanii ploiesteni care nu pot accepta ca la ei e o atmosfera aproape inexistenta comparativ cu cea de la noi.In ceea ce priveste jungla...deja incepe sa ma exasperee huiduielile in momente in care nu sunt necesare.Am ramas socata sa vad ca se striga hotii si cand mingea iese afara din jucator de-al nostru si arbitrii dau posesia ploiestiului.Inteleg ca e presiune mare si miza e pe masura,dar parca ne laudam cu un spirit fair-play iesit din comun.Din pacate,la unele faze nu pot sa cred ce reactii aberante vad in sala.
    4.Nu in ultimul rand...polemica pe greseli gramaticale...absolut penibila,deoarece si unii si altii scrieti destul de gresit.Amuzant sa va vad corectandu-va unii pe altii,iar in post-ul'corector'traznind ditamai greseala...

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ikam :

    magyari
    Eu nu am spus că renunţ la a spera că vom câştiga campionatul în ciuda tuturor lucrurilor ostile, doar că nu o să mă enervez uitându-mă la meci. Chiar trag în continuare speranţa că în cele din urmă meciul decisiv (meciul 7) va avea loc la Tirgu-Mureş, într-o sală ostilă, ca atmosferă, pentru Ploieşti.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ikam :

    realHQ
    Parcă îţi văd frustrată că nu echipa cuc care ţii joacă finala. Care o fi ăla nici nu ştiu şi chiar nici nu mă interesează. Din comentariul tău eu am înţeles că tu ai vrea ca Mureşul să râmână doar o echipă de pluton. Daca aşa e, îmi pare rău pentru tine- sportul de aceea este sport, pentru că mingea este rotundă (la majoritatea sporturilor de echipă)şi se poate întâmpla orice - astăzi jos, mâine sus. Şi încă ceva - alţii mai ,,căliţi,, cum îi numeşti ar trebui să aibă abonamente la fazele superioare şi Mureşul nu?

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    natasha
    Prea esti convinsa ca numai Cuic a simulat. Daca te mai uiti inca o data la faza cu Barro ai sa constati ca nici macar nu se vede momentul in care fruntile celor doi se ating, doar ca se apropie, iar apoi umarul lui Burlacu ascunde eventualul contact. Numai Lecca striga sus si tare ca a dat cu capul. Iar in cadrul imediat urmator Vlahovic este la pamant. Dupa cum nu se vede nici faza din meciul 1 cand tot Barro arunca mingea in capul lui Adita Blidaru. Tot Lecca este cel care se vaita.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ikam :

    real HQ
    Parcă îţi văd faţa frustrată - aşa am dorit să încep comentariul anterior

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • natasha :

    icsabex
    Asa e,din faza respectiva nu se vede exact,dar cei care au fost pe faza din alte unghiuri au vazut.Si din cate am inteles Barro a justificat lovitura,nu a negat-o in niciun moment.

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mariuscalin :

    hotie pe fata
    Daca nici chestia asta nu este hotie pe fata, atunci Becali ar trebui sa fie liber! Intr-un caz credem arbitrii si in altul facem speculatii (ca stim noi ca Ciuic "face ce face"). Pana una alta, Ciuic a fost declarat de acest site MPV-ul sezonului regulat, nu cred ca merita sa-l numeasca federatia "impostor". Iar pe Vlahovic sa-l declare "drept intre drepti". Eu cred ca cel mai bine ar fi sa nu ne prezentam si sa castige Asehotii "la masa verde". Ar fi cea mai mare rusine pentru ei!

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    urari
    toti cei care zic ca s-a facut dreptate - sper sa aveti parte numai de astfel de 'dreptati' Amin!

    cu 12 ani în urmă (24.05.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    @natasha
    Respect. Ar fi perfect daca toti de pe acest site ar gandi ca tine.

    cu 12 ani în urmă (25.05.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!