Stiri Juniori U20 Feminin

Niksa Bavcevic: "A existat un factor care nu poate fi stăpânit, și anume norocul"

Paul Olar

Paul Olar
04.03.2013

Foto: Răzvan Păsărică (rpressport.ro)

"U"-Mobitelco a cedat luni seara pe teren propriu în fața celor de la BC Mureș, într-o confruntare ce s-a încheiat cu scorul de 105-111. Niksa Bavcevic, tehnicianul clujenilor, a declarat următoarele:

"Vreau să spun câteva lucruri. Este unul dintre rarele meciuri în care echipa care are cifre mai bune pierde. Am fost mai buni în aproape toate aspectele statistice, poate cu excepția mingilor pierdute. În al doilea rând, este a șasea înfrângere pe teren propriu, dintre care trei au fost în prelungiri, în timp ce în deplasare am pierdut doar două meciuri. Am fost înfrânți în prelungiri împotriva celor de la CSM București, apoi cu CSU Ploiești și astăzi cu Mureș. Asta înseamnă că avem o problemă mentală, pentru că suntem mai buni în deplasare. În această seară, am început să jucăm ceea ce pregătisem împreună cu băieții abia în ultimele 15 minute. Nu este posibil ca oaspeții să înscrie 53 de puncte în prima repriză! Nu am avut o defensivă adevărată, am jucat apărare serioasă abia în ultimele minute ale sfertului al treilea și în ultimul. În plus, am avut două sau trei faulturi inutile ale lui DJ și a trebuit să îl retrag pe bancă, iar jocul nostru a avut de suferit din acest motiv. Trebuie să felicit echipă Mureșului, pentru că au înscris atunci când a trebuit, au transformat toate aruncările dificile. În plus, a existat un factor care nu poate fi stăpânit, și anume norocul. Să ne aducem aminte pe final, atunci când Steve a pierdut controlul mingii și adversarii au ajuns la linia de libere. Sunt mulțumit doar de cele cincisprezece minute de la final, dar cu atât nu poți câștiga împotriva Mureșului. Mai avem câteva jocuri dificile și trebuie să le câștigăm pe toate."

Întrebat ce mesaj are pentru suporterii clujeni, croatul a precizat următoarele:

"Eu sunt dezamăgit, jucătorii sunt la fel, dar nu putem spune că băieții nu s-au luptat! Trebuie să știm că fiecare echipă își are limitele, știu că aici publicul este obișnuit cu succesul, însă astăzi au câștigat oaspeții noștri și trebuie să îi felicităm. Jucătorii mei au dat tot ce au putut pentru victorie. Mesajul meu pentru public este că suntem departe de finalul campionatului și trebuie să rămânem uniți."

*Foto: Andor Marton

25 comentarii la aceasta stire:
  • realHQ :

    Funny Bavcevici :)
    "Aici publicul este obisnuit cu succesul". Or fi fost obisnuiti de Tenter :) dar ai avut tu grija anul asta sa le scoti obisnuinta din cap. Mi-e lene sa ma uit pe statistici, dar Clujul a batut pe cineva de Doamne-ajuta anul asta acasa? Pe Bucuresti, Oradea, Craiova, Ploiesti, Mures, Medias cu siguranta nu.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • realHQ :

    opa
    Am gasit: au batut pe Timisoara, in prelungiri. Deci din primele 8 din clasamentul de azi (si din playoff) o singura "victima": Elba si restul infrangeri. Banuiesc ca obiectivul e in continuare cupa si campionatul :)

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    in cupa
    pe oradea in retur la cupa, cel mai bun meci din acest sezon, daca i-ti aduci aminte parca mancasera jaratic!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ''iexista o explicatie!''
    da, obiectivul este ...dar, in afara de noroc, cea mai mare problema e echipa...lupta pt putere din interiorul ei...eu asa vad din afara ca simplu spectator...meciul trecut Nikolov a facut spectacol...acum l-a lasat pe Silva sa arate de ce e capitan...eu asa percep situatia ...si pana nu se rezolva , tot asa vor merge...haotic , cu urcusuri si caderi...mai e problema cu Bavcevici , care i-si da drumul la nervi..dar asta deja o stim cu totii..problema e liderul,nu cel de pe hartie, ci cel din teren!Cristescu ar putea rezolva probabil problema daca nu cumva implicarea lui a acutizat-o!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    bad looser
    Daca Bavcevici a ajuns sa scoata asa ceva nu mai am decat doua cuvinte (suna mai bine in engleza:)):BAD LOOSER!

    Jenant sa spui ca n-ai avut noroc! Sa inteleg ca norocul este elementul principal in victoriile Clujului? Asta ca sa nu mai spun ca asa ne jigneste echipa BC MURES care ieri A FOST CEA MAI BUNA DE PE TEREN! Baschetul, ca orice alt sport se joaca pe scor, restul sunt povesti si imi este plina tolba de ele.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Pitagora :

    Bavcevic,
    Cred că problema eşti chiar tu! Printre multe altele m-am săturat să tot aud la fiecare înfrângere de acasă declaraţia cu "jucăm mai bine în deplasare decât acasă"... jucaţi naibii fără public dacă altfel nu sunteţi în stare ...oricum la cum jucaţi s-ar putea să rămâneţi numai voi...

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca highflyer :

    cred ca nu e bavcevic problema
    cred ca problema sunt jucatorii. in afara faptului ca nikolov a prins ieri o zi extrem de negativa, barnette nu a jucat nimic, si oricum nu joaca nimic cand e sub presiune...cu echipele mici, face double double... silva pe la sfarsitul sfertului 3 s-a trezit. ca pana acum tot sezonul a fost adormit. djapa e complet in aer (barro a facut cercuri in jurul lui). singurul care joaca, si joaca tot matchul indiferent de adversar e dj. deci echipa sta in wright si nikolov. restul...e bonus.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @highflyer
    Nu cred ca sunt jucatorii, un jucator nu este intimidat de aportul galeriei. Am impresia ca Bavcevic are un blocaj mintal si este foarte stresat cand trebuie sa joace impotriva unui adversar puternic acasa! Djapa joaca bine cand este el vioara intai, cum este pus in situatia de a nu ataca cosul cum joaca ca tranta! daca te uiti strategia de aseara nu a fost strategia din meciurile anterioare! Sincer, daca Bavcevic ar pregati meciurile ca si cum am juca in deplasare am avea mai multe sanse de a castiga acasa! Probabil ca isi si doreste o pozitie pe locurile 5-8 si nu mai sus!

    Problema ii ca de fiecare data schimba strategia pentru a surprinde adversaul si de fiecare data rateaza strategia pentru ca echipa nu reuseste sa o implementeze! Aseara era suficient sa jucam rapid si Muresul nu ar fi reusit sa se apere, cand s-a mers pe patrunderi ( in special Wright dar si PAul) au intrat in ei ca in branza! Nicolov cu probleme, Barnette bolnav .....

    Il criticati pe Barnette dar nu va uitati (nu la meciul de aseara) la statistica sa vedeti ca atunci cand are puncte putine recupereaza multe mingi!

    Cat despre lider..... Silva ar trebui calmat sa nu o mai faca pe sefu si stapanul inelelor (asta ii ironie si nu are treba cu aruncatul la cos), sa fie capitan dar sefu in teren sa fie Wright sau Nikolov. Ca oricat se straduieste Silva tot Wright hotaraste si probabil ca apare conflictul..... Au fost faze aseara cand Paul efectiv astepta sa ii spun Wright ce vrea sa faca sa stie unde sa se pozitioneze!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Andrei_14 :

    Sugestie pt Bavcevici
    Daca sunteti mai buni in deplasare atunci ar fi bine sa sustina publicul la meciurile de acasa echipa adversa si poate mai castigam si noi un meci important pe teren propriu.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • claudiopolis :

    noroc?
    cand pierzi cu o echipa inferioara pe TOATE pozitiile nu poti sa dai vina pe lipsa norocului! Daca vezi ca orice schiop iti patrunde ca prin svaiter prin centrul apararii, nici dupa 10 astfel de faze nu schimbi nimic in sistemul defensiv? Cand joci impotriva unui adversar slab sub panou, joci 20 de minute fara pivot?

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca highflyer :

    @hell
    probabil ca ai dreptate in anumite privinte.

    dar pentru mine barnette ramane o mega necunoscuta. are potential de jucator bun, dar de multe ori e complet depasit de faze. nu stiam ca ieri era bolnav, dar nu a fost numai acum problema cu el.

    silvasan chiar m-a enervat ieri. in prima repriza tot ce a facut a fost sa arunce de la 3 (si evident sa strige). atat. cand in a doua repriza, clujul era la -19, a inceput sa joace si in the post, sa faca fadeaway jumpers, etc...iar clujul a egalat. deci se poate. dar numai cand cutitul e la os.

    nikolov a prins o zi extrem de proasta ieri, din cate am vazut sezonul acesta, el poate juca mult mai bine. nimic nu i-a iesit ieri, desi s-a straduit cat a putut.

    djapa...hmmm... a avut double double cu echipe gen farul constanta...ieri la recuperare a lipsit cu desavarsire. barro a avut mai multe recuperari ofensive decat defensive, iar acest lucru nu este posibil. de aceea bavcevic a preferat sa joace repede, de multe ori fara pivot clasic, dar muresenii s-au dublat in aparare foarte bine.

    sper ca din jocul asta, jucatorii sa traga invatamintele necesare. daca am putut recupera de la -19 cu muresul, atunci teoretic putem bate orice echipa cu conditia ca ei sa puna suflet si sa joace cu capul. ca se poate.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe grasu :

    o gluma de declaratie
    bavcevic asta de fiecare data vede alt meci de pe banca.

    as tinde sa cred ca revenirea de la -19 puncte a fost doar meritul jucatorilor fara ca acest antrenor sa aiba vreun merit.

    s-ar putea ca unii jucatori sa nu dea randamentul asteptat tocmai din cauza antrenorului.

    oricum un meci slab de tot ieri.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe luta :

    la mintea "cocosului"
    Muresul incepe cu fundas mic iar cand la clujeni intra al doilea jucator inferior fizic Mihai Paul, muresenii joaca cu funda Cuic, 197cm cel mai pricajit jucator, in aparare Wricht si Paul nu fac fata, puternicele extreme ale muresenilor prind aripi si joaca dezinvolt. Clar gresala de antrenor, inca una si ma duc-Djapa uitat pe banca cu doar3 faulturi putea juca si cu 4 dar.....maimuta nu a amitit antrenorului asta...

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rock4ever :

    bataie de joc
    Oare el n-are nimic sa-si reproseze? ne ia de prosti pe toti? Tactica lui a fost fara cusur? Nu-nteleg de ce dupa ce echipa revenise de la -8 la +4 la sfarsitul sfertului 1, incepe cu alt 5 sfertul 2 si totul se duce pe rapa pana in ultimele 5 min de joc. Iar in locul lui Barnette putea sa il bage pe Lazar, n-avea cum sa aiba procentaje mai slabe

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rock4ever :

    deplasare
    Sa ceara sa joace toate meciurile in deplasare. Prefer sa ma uit la tv si sa ma bucur decat sa ma duc la sala sa fiu dezamagit. Sper sa terminam pe locurile 5-8 sa jucam 3 meciuri afara in play off. Doamne fereste sa terminam mai sus

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica :

    care 3?
    3 meciuri afara? Unu ajunge!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe fuzzywuzzy :

    hell
    Prietene, un meci nu se castiga exclusiv doar prin recuperari, mai trebuie sa fie si alte scheme in atac decat acele 2-3 in care ramane in 0 grade omul liber la 3 puncte. Problema mare cand joci cu echipele bune este faptul ca joci la fel, aceasi tactica iar atunci devii previzibil, iar acesta este de cele mai multe ori esec clar. Poti spune despre Barnette ca recupereaza foarte multe mingi, dar este fundas, la calitatile lui fizice ar trebui sa aiba medie de 18-20 de puncte pe meci, este clar ca nu este in largul lui in sistemul asta ofensiv, nu arunca cand este complet liber dar forteaza patrundere printre doi pivoti. De cele mai multe ori sistemul ofensiv al echipei mi se pare lasat la indemana jucatorilor, iar cel defensiv bazat pe recuperari si atat. Poate sa fie un sistem bun daca ai niste jucatori si o banca de rezerve de 12, in conditiile acestea mi se pare doar o incercare nereusita care, intr-un final are sa se dovedeasca.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    nepotriviri
    am observat si eu ceea ce "luta" a explicat mai sus si a fost adevarat. cuic in atac nu a avut probleme cu mita paul. de aici si meciul peste medie a lui cuic. ba mai mult: la urmatoarele schimbari antrenorul l-a delegat tot pe mita sa apere la cuic. daca noi vedem din tribune si antrenporul nu, e grav.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @claudiopolis
    Bai Coco inferior la toate capitolele (fair play, bun simt, respect, exprimare, etc)esti tu. pana una alta ECHIPA BC MURES A FOST SUPERIOARA fata de U CLUJ la cel mai important indicator statistic: SCORUL! Restul statisticilor conteaza prea putin. Si noi am putea spune la oricare mecipierdut ca adversarii au avut noroc, ca noi am avut procentaje mai bune la x, Y sau Z dar la final conteaza DOAR SCORUL. Ai face bine sa te uiti in ograda ta (echipa ta, si sa te exprimi cu mai mult respect fata de cei care AU FOST MAI BUNI IERI. Data viitoare poate o sa fie clujenii mai buni cine stie, dar sigur noi nu vom spune ca sunteti inefriori dar ati avut noroc ci va vom felicita si vom vedea ce nu a mers bine la NOI. Ceilalti fani clujeni de pe site asta fac acum deoarece acolo este buba nu "norocul"adversarilor!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @fuzzy
    Cred ca nu ai inteles ce am zis sau poate nu m-am exprimat eu bine. Degeaba recupetezi toaye mingile daca nu sti ce sa faci cu ele.

    @oldboy ati castigat pe merit dar ar fi absurd sa nu remarci cat de prost am jucat noi si asta fara a minimiza victoria Muresului. Ciuia a fost imbatabil.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    "U"
    Nu stiu cat timp a aparat Paul la Ciuia ca l-am vazut pe Barnette facand aparare din spatele lui.

    Scuze de greseli da androidu asta ii dubas rau!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Problema U
    Ca un spectator neutru ,am vazut mai multe meciuri ale lui U anul asta ,cred ca problema e la antrenor!
    Echipa nu joaca nimic,lot aveti,atunci?
    Inca ceva: Craiova si Muresul se apropie ca joc de echipele sarbesti (ca si tactica),agresive in aparare si in atac plimba mingea superbine si gasesc mai tot timpul un jucator in pozitie de sut!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @hell
    No offence dar asa pot spune ca si noi am jucat prost cand ati revenit de la -19 nu? Oricum, asa cum am mai scris scorul final pecetluieste eforturile ambelor echipe, ieri am fost noi mai buni data viitoare poate voi, cine poate stii, uneori fractiunile de secunda decid unde se inclina balanta. Si noi am fost in pozitia voastra alta data, asa-i in sport si de aceea este atat de frumos: nici un meci nu seamana cu altul.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @oldboy
    Sincer nu am vrut sa zic ca si voi ati jucat prost pentru ca nu vreau sa jignesc! Dar meciul a fost slab din punctul meu de vedere si prea mult s-a bazat pe NOROC si inspiratie de moment!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @hell
    Asa mai merge, sunt in mare de acord cu tine dar inspiratia nu tine de noroc ci, dupa parerea mea, de calitatea si forma de moment a jucatorului care trebuie sa decida ce trebuie sa faca: pasa, aruncare fenta cu patrundere, etc. Asta mai depinde si de caracterul jucatorului.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!