Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Alex Rad: „Îmi place să cred că rolul meu e acela de a face experiența suporterilor mai frumoasă”

Alex Rad: „Îmi place să cred că rolul meu e acela de a face experiența suporterilor mai frumoasă”

În perioada 2016-2019, CSM Oradea a cucerit trei titluri de campioană națională și a devenit una dintre cele mai importante echipe ale baschetului românesc. Sub comanda lui Cristian Achim, formația bihoreană a început să aibă succes și în cupele europene, având parte de campanii reușite în Basketball Champions League și FIBA Europe Cup.

Arena Antonio Alexe din Oradea a devenit în timp o sală în care trupelor adverse le este extrem de dificil să joace. Spectacolul din tribune și presiunea pe care suporterii o pun pe oaspeți fac meciurile mult mai ușoare pentru Leii-Roșii.

Mai mult decât atât, arena orădeană are o anumită identitate, care îi face pe localnici să se simtă parte a unei familii. Cine are timp să se plimbe câteva minute pe holurile sălii, va vedea o mulțime de elemente care construiesc acea atmosferă specială. Există un anumit spațiu dedicat tuturor jucătorilor care au evoluat pentru CSM, există tot felul de postere cu baschetbaliști și există zone în care suporterii își pot face poze.

Această transformare a Arenei Antonio Alexe i se datorează lui Alexandru Rad, cel care este responsabil de marketing în cadrul clubului CSM Oradea. Într-un interviu pentru site-ul nostru, acesta ne-a povestit de ce crede că este important ca sala să aibă „suflet”.

Ne-am dorit ca suporterii noștri să intre în febra meciului încă de la intrarea în curtea Arenei. E o atmosferă extrem de prietenoasă la meciurile echipei și cred că faptul că am putut transforma exteriorul sălii și holurile într-un culoar al istoriei echipei e un fapt care transpune fiecare suporter în inima echipei. După cum ai și formulat întrebarea, sala are suflet. Sufletul fiecărui suporter care îi calcă pragul!

Pentru noua Arenă vrem să creem o adevărată experiență publicului orădean. De la food-zone la kids-zone sau fan-zone-uri. De la zone de interacțiune moderne la concepte tip muzeu. Avem perspective frumoase în vederea noii Arene - locul e spațios, zonele de întâlnire pentru suporteri sunt generoase. E un challenge frumos și cu siguranță multe lucruri inovative îi vor aștepta pe suporteri la noua Arenă.

Alex a început să lucreze la CSM Oradea în anul 2015 și, în 2016, după o perioadă de internship, a devenit angajat cu normă întreagă al clubului bihorean.

Îmi place să cred că rolul meu e acela de a face experiența suporterilor mai frumoasă. Atât la meciuri, dar nu numai. În sport, marketingul e diferit de cel din mediul corporate. Încerc să mizez mai mult pe suflet decât pe cifre, fiindcă o comunitate unită în jurul echipei înseamnă mai mult decât orice statistică. Pentru mine, bucuria de a vedea orădeni pozându-se cu Leone în Fan Zone sau purtând pe stradă tricouri ale echipei, e la fel de puternică precum bucuria unui coș marcat într-un moment important!

Referitor la proiectele avute în acest sezon, e clar că cel mai drag mie este prezentarea echipei într-o gală la filarmonică. A fost un eveniment amplu într-un cadru elegant, dar în același timp aproape de suporteri. A fost extrem de emoționant pentru mine să lucrez la acel proiect fiindcă mi-a trezit extrem de multe amintiri plăcute. Am avut un scurt film de 20 de minute cu cele mai frumoase momente ale istoriei clubului, au fost incluse în Hall of Fame cele mai importante nume ale baschetului orădean. M-am dedicat extrem de mult acestui eveniment. Dar în fiecare secundă cu zâmbetul pe buze și cu entuziasm maxim. Iar la final a ieșit o seară care-mi va rămâne mereu în suflet.

 

Sezonul 2019/2020 a fost oficial deschis, în cadrul unui Eveniment de Gală, organizat la Filarmonica de Stat. Ne-am...

Posted by CSM Oradea on Saturday, September 14, 2019

Munca lui Alexandru Rad este cel mai vizibilă pe canalele oficiale de media ale CSM Oradea. De fiecare dată când este un anunț, fie că este vorba de un transfer sau de rezultatul final al unui meci, design-ul postării este foarte atractiv.

Meciurile de baschet nu se termină la ultimul buzzer-beater pentru mine. Continuă în mediul online, acolo unde e extrem de important să menținem o imagine bună, să avem conținut de calitate și să ținem suporterii aproape de echipă. La Oradea sunt mă bucur că avem echipă talentată nu doar pe teren, ci și în departamentul de Marketing și Comunicare. Și încercăm mereu să avem conținut de calitate, fie că e vorba de text, foto, video sau design grafic.

Cu siguranță, pandemia a afectat clubul din vestul țării, însă Alex a profitat de această perioadă pentru a gândi noi proiecte și pentru a pregăti diverse idei pe care le are pentru sala nouă care este în proces de construcție în Oradea.

Eu am luat perioada asta ca pe o provocare. Începutul a fost puțin mai greu, dar am înțeles repede că trebuie să fructific din plin timpul în plus. Așa că am început să lucrez la diverse proiecte mai largi, printre care primul este acela cu Operațiunea 100. Un program de solidaritate pentru firmele locale, acum după pandemie. Dar urmează să prezentăm și alte proiecte în perioada următoare, fiindcă încercăm să fim într-o dezvoltare continuă. Cu siguranță vor urma câteva acțiuni frumoase pentru suporteri!

 

🦁 În toți acești ani, baschetul a avut succes datorită unei comunități locale unite. Iar faptul că orădenii ne-au fost...

Posted by CSM Oradea on Sunday, June 21, 2020

Proiectul de care sunt cel mai entuziasmat este cel al noii Arene, care va fi una superbă și cu siguranță orădenii o vor adopta extrem de repede și o vor umple la cât mai multe meciuri. Am începeut deja munca la evenimentele din jurul acelei Arene, la brandingul acesteia și la campanii dedicate viitoarei noastre case!

În urmă cu aproximativ o lună, Federația Română de Baschet a decis anularea sezonului 2019-2020. CSM Oradea avea mari șanse la câștigarea titlului național, astfel că motto-ul formației conduse de Cristian Achim a devenit #UnfinishedBusiness.

Cred că ce a fost mai greu a trecut. A fost o perioadă de 2 luni fără activitate baschetbalistică, în care am încercat să ținem publicul activ în social media cu tot felul de jocuri, concursuri și postări cât mai interactive. Acum totul devine mai ușor și pot spune că e partea mea preferată din presezon. Aceea când anunțăm jucătorii care semnează și se simte foarte fain entuziasmul și emoția fanilor.

În rest, în următoarea perioadă ne pregătim de startul noului sezon. De la campanii pentru parteneri, la echipamente, branding și cele clasice unui nou start de sezon. Așteptăm acum să aflăm informații noi despre cum se va desfășura noul sezon, ca să putem contura o strategie precisă și a ticketingului. O să fie extrem de interesant startul campionatului. Atât din punct de vedere baschetbalistic, dar și din punctul de vedere al sportului meu – marketingul. Asta pentru că avem #UnfinishedBusiness la Oradea!

*foto: Facebook - Alex Rad

Nu există nici un comentariu pentru acest articol.

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!