Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

ASG 2013. Preferințele publicului cu 7 zile până la finalul votării

Costin Marinescu

Costin Marinescu
05.03.2013

Cu o săptămână până la acest termen vă propunem să aruncăm o privire peste felul cum au votat fanii.

La SUD, patru dintre cei cinci titulari sunt jucători legitimați la SCM U Craiova.

Rade Dzambic a adunat 1127 voturi, cu 253 mai multe decât Dani Popescu, fundașul de pe locul 2 în top.

LeVar Seals a fost votat de 870 de fani, față de 535 câte are Levente Szijarto, ocupantul locului 2.

Travis Bureau este titular pe poziția 3,  cu 1078 voturi și este greu de crezut că va pierde locul în fața lui Louis darby, care a adunat  doar 686 voturi.

Cătălin Burlacu este singurul jucător legitimist la altă echipă decât SCM U Craiova care a ”prins” un loc de titular. El a primit 1013 voturi, iar hallik, jucătorul de pe locul 2 are doar 440.

Pivotul Sudului este Ionuț Drăgușin. El a primit 952 de voturi, iar pe locul doi este Virgil Stănescu, cu 838 opținui exprimate în favoarea sa.

Antrenorul echipei este Andelko Mandic, cel ce a condus Craiova pe locul 2 în acest moment în LNBM. El are 1274 voturi în favoare, în timp ce ocupantul locului 2, Hristu Șapera, a fost votat de 723 fani.

La NORD, Derek Wright a preluat postul de conducator de joc titular. Americanul legitimat la U Mobitelco are 695 voturi, față de Franjo Bubalo, cu 687.

Fundașul ofensiv al echipei este tot ”clujean”, și anume Sean Barnette, cu 576 voturi, și este ”urmărit” în clasament de Baris Aktas (403 optiuni exprimate).

Postul de extremă mică i-ar reveni lui Hristo Nikolov, un alt jucător legitimate la U Mobitelco, care a fost votat până în present de 685 fani. Pe locul doi în clasamentul acestor jucători se află Dominique Archie, cu 633 puncte.

Sub panou ar face echipă Cristian Ban și Bogdan Țibîrnă. Primul a adunat 512 voturi, cu 62 în plus față de Andrei Căpușan, un jucător accidentat, ce nu va lua parte la eveniment, iar pivotul de la CSM Oradea are 587 voturi, cu 76 mai mult decât Djapa, de la Cluj.

Cristi Achim conduce în clasamentul antrenorilor, cu 1234 voturi, iar pe locul 2 este Marcel Țenter, cu 891 voturi.

Votul publicului contează în proporție de 1/3 în stabilirea loturilor finale. Media are la rându-I 30%, în timp ce comisia FRBaschet deține 40% dintre opțiuni.

24 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    SUD!
    In echipa Sudului lipsesc cel putin:Martinic,Shepherd (ambii CSM Bucuresti),Parrish Petty (Giurgiu)....astia merita oricum sa faca parte din echipa Sudului!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    NORD!
    Capusan nu e accidentat?
    Ban e mai valoros ca Pesic?...sa fim seriosi!
    Lipsesc Franklin (Oradea),Ivanovic (Medias),Lee Wayne (Sibiu),care meritau sa joace la ASG!

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • ukpartner :

    all star game
    La echipa nordului sunt 5 echipe bune, pe cand la sud sunt 3 Ploiești, Craiova și CSM București. Baza de selecție la nord este mai mare.

    cu 12 ani în urmă (05.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    echipele
    echipele arata exact ca si activitatea pe site-ul acesta si pe cel al federatiei...
    pt sudisti cei mai multi utilizatori sunt cei care sustin Craiova urmati de ploiesteni....deci sudul are echipa craiovei si un ploiestean
    nordul are clujeni , apoi oradeni si medieseni....asa arata si echipa
    pt ca antrenorul de la Cluj nu e agreat datorita firii colerice a castigat Achim , aceasta deoarece Oradea e un oras mai mare decatt Mediasul si deci mai multi sustinatori
    Marcel e doar pe doi, pt ca a plecat de la Cluj si cei care nu il agreaza pe Bavcevici au o unda de repros la adresa lui

    Burlacu nu va fii in largul sau pt ca e o echipa in care el doar e intrus
    Stanescu e mai bun ca si Dragusin, dar e venit de la nord deci nu poate avea atatia sustinatori
    interesant duelul Darby - Bureau,
    Halik pe doi? datorita ultimelor evolutii , trei cosuri de 3 consecutive, daca bine imi aduc aminte

    Aktas poate fii la egalitate cu urmatorii doi, e vb de simpatii cred
    Pesic o problema cu individualismul si multe greseli de incepator trecute cu vederea de Achim
    Bogdan are simpatia publicului, e tanar , trebuie incurajat pt ca e intr-o crestere vizibila care are nevoie de asta si e carismatic
    Pozitia lui Nikolov e incontestabila, dar cum e preferatul meu din campionat, deja intervine subiectivismul
    ponint gard indiscutabil e Wright,

    la antrenori am optat pt Marcel pt ca e totusi mai bun, nu il vad pe Achim in postura in care a fost Marcel in acest an, mai are nevoie de experienta...sa joace cateva finale macar in campionat
    desigur aceasta e doar opinia mea

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe gabi30us :

    Anomalii
    Evident votul userilor de pe site-ul Totalbaschet produce anomalii provocate de subiectivismul si patriotismul local.Hai sa fim seriosi, ce sa caute in asemenea top F.Bubalo, Baris Aktas,Capusan-accidentat,Srdjan Jovanovic,Daniel Popescu, Rainar Halik, Bojan Grubisic.Ma bucur ca acest top o sa fie corectat de votul persoanelor din Media si de la FRB astfel incat sa avem ce vedea la ALL Star Game.

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @meea
    Nu prea au cum cei de la GMM sa apara in ASG.
    Este cert ca fiecare suporter isi voteaza echipa, si astfel un oras cu max.50.000 locuitori ca Mediasul nu are cum sa "impinga" in fata jucatorii de la GMM, in comparatie cu Oradea, Cluj, Timisoara, TgMures, Sibiu.
    Sunt putini cei f.obiectivi, care aleg jucatorii care au valoare si sunt in forma pe pozitia respectiva, chiar nefind de la echipa lor favorita.

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @gabi30us
    Anomaliile sunt uriase.... la un moment dat era Bubalo pe primul loc la conducatori..... Sincer este absurd ca federatia te pune sa votezi si Nord si Sud. ar trebui sa poti vota Nordul daca esti din nord si Sud..... atat. Norocul pentru un ASG rezonabil este ca Federatia si presa au dreptul sa voteze si pana la urma votul lor este mai important decat votul publicului. Sincer as introduce in calcul si liniile statistice ale jucatorilor (daca nu in calculul final macar in nominalizarea lor ) Intradevar ar fi aspecte care ar scoate romanii din schema dar..... este ASG nu Asociatia Bunicutelor Sclerozate. Exemplu, pe mine degeaba ma pui sa votez pentru echipa sudului pentru ca habar nu am care is vedete pe acolo!!!

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @bbfreak
    eu recunosc ca nu sunt obiectiv!

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    media&frb
    Sistemul de votare dupa parerea mea este absurd:
    1.Mass media: in afara de Total baschet, poate Dabaschet si cele doua televiziuni (Dolce si Digi) massmedia nu stie decat fotbal.
    2.FRB ce treaba are? Ce face FRB in afara de luat tributul de la echipe? Normal ar fi sa voteze antrenorii!

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @hell
    Nu era o acuza, era doar o constatare.
    Ce incerc sa spun, este ca procesul si criteriile de selectie sunt aiurea.
    De unde si anomaliile aparute.
    Uite inca un exemplu: multi jucatori joaca mai mult de un post, insa cineva decide ca el va fi nominalizat pe unul pe care poate nu a jucat asa grozav, insa per total, rezultatele sunt peste medie. Aici iit pot da ca exemplu Ivanovici de la GMM: joaca si 4, si 5. In Nord sunt suficienti jucatori care la recuperari, puncte pot concura cu el, insa omul mai si coordoneaza echipa, si aici sunt putini care joaca 4 sau 5 care sa aiba atatea pase decisive ca Ivan.

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @bbfreak
    Nu am luat-o ca o acuza ci ca un exces de sinceritate din partea mea :))

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    bbfreak
    Te inseli , mass media nici fotbal nu mai stie, stie doar becalisme

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    Allstar
    Din pacate All-Star Game-ul de la noi e un circ ieftin, grotesc...... Prima editie parca, cel de la Cluj, a fost intr-adevar foarte frumos, spectaculos, la care s-a si jucat baschet. Ceea ce se intampla in ultimii ani nu mai are de a face cu sportul, cu baschetul, sau cu cei mai buni (spectaculosi) jucatori de la noi.....

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    patriotims
    Cealalta problema dupa parerea mea este "patriotismul". Adica unii voteaza doar sa-si voteze jucatorii din propria echipa. De exemplu in Clujean ar trebui sa voteze si jucatori de la Mures, TImisoara, Ploiesti etc. Adica sa se voteze valoare, nu jucatorul din echipa ta........

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @magyari
    Eu mi-am votat echipa, tu ce ai votat! Este absurd sa ceri cuiva sa votezi un necunoscut in defavoarea unui jucator pe care il stie si ii cunoaste abilitatile! Votul nu este facut ca sa aruncam cu banu si sa speram ca poate nimerim un jucator bun.... De la mures stiu de Branco de exemplu, de la Mures stiu de Zoki care nu prea straluceste am auzit ca Ivan (sau cum il chiama ca mi lene sa caut) ar fi bun si in rest..... ma intereseaza ograda mea si capacitatea adversarului per ansamblu nu prin prisma valorilor individuale! Problema este ca trebuie sa votam ambele tabere desi logic ar fi sa votam separat!

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    Ca si tine i-am votat si eu "pe ai mei" , desi acum regret, mai bine ii lasam sa se odihneasca, dupa ASG o sa avem un meci greu acasa, cu voi, pe care o sa-l castigam .... asa ca sa pun putina presiune pe tine :)

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    :D Sa castige echipa cea mai buna, sa castige jucand 5x5 ssi albitrii sa nu vrea sa fie vedete! Pot sa suport orice infrangere cand adversarul este mai bun! Oricum ma bucur ca se discuta din nou asa cum trebuie si suntem civilizati( ma refer la mine in special)!

    cu 12 ani în urmă (06.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe magyari :

    da...
    Pai daca asa o luam, da, aveti dreptate si voi. Dar, eu ma gandeam din punctul de vedere al iubitorului de baschet, si nu al iubitorului echipei locale, a "patriotului". Daca asa o luam, clar, votam pe ai nostrii si gata. Dar fiind un eveniment care este menit sa alinieze pe cei mai spectaculosi jucatori din campionat (cel putin cam asa sta treaba in campionatele puternice) si persoana care voteaza ar trebui sa aiba "cultura generala" (fara suparare, nimic personal). Adica eu ii cam cunosc pe jucatorii de baza si de la celelalte echipe. Daca ar fi pe bune All Starul, ca in alte tari, in loc de patriotismul local sa aleg de exemplu pe Paltinisanu sau Barro (2 jucatori extrem de utili si importanti pentru o echipa buna) as alege alti jucatori, nu la fel de eficienti, dar mult mai spectaculosi. Noi de exemplu avem Peciukas, un jucator extrem de efiecient si util. Dar pentru un all star, parca in locul lui ar fi mai bine sa fie un Darby, un Seals...... Si da, daca as vota, i-as vota pe cei mai spectaculosi din campionat.

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • Dictator_1x2 :

    Hahaha
    Evenimentul va avea loc in sala sporturilor din Craiova, asa ca mi se pare normal ca oltenii sa fie mai conectati si sa voteze in numar mai mare jucatorii acestora. In schimb la Nord, chiar daca sunt din Cluj consider ca Ciuc sau Lilov sunt ambii jucatori mai valorosi decat Barnette si Pesic este cu 2 clase peste Ban.

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    @alb albastru
    ai pus presiune pe hell?:)))) pai nu ai vazut ce a declarat antrenorul clujenilor? ca jucam mai bine sub presiune:)

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    m.sandor
    Inaintea sfertului 4, daca clujul o sa fie in avantaj, o sa golim sala ca sa nu mai fie presiune :)))

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    @alb albastru
    asat da.oare de ce nu putem vota si arbitrii asg ului?

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Arbitrii ASG!
    Ciulin,Grigoras,Olaru jr!
    asta-i parerea mea!

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    Nu goliti sala, invatati repertotiul nostru si va asigurati victoria!!! :P

    cu 12 ani în urmă (07.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!