Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Clujul câștigă la Energia după un final incendiar

Radu Bărăian

Radu Bărăian
24.01.2014

”U” BT Mobitelco se impune pe terenul celor de la Energia Rovinari, scor 72-70 (18-14, 18-18, 18-17, 18-21), într-un meci care a contat pentru etapa a 15-a a Ligii Naționale.

Principalul marcator al Energiei a fost Louis Darby, acesta marcând 18 puncte, în timp ce de la ”U” BT Mobitelco Cătălin Baciu a terminat în double-double cu 17 puncte și 10 recuperări. 

Dalibor Djapa s-a accidentat în debutul sfertului decisiv, părăsind sala pe targă. 

Vom reveni cu cronica partidei!


După primele 20 de minute ale confruntării dintre Energia Rovinari și ”U” BT Mobitelco, oaspeții au un avantaj de 4 puncte pe tabelă, scor 36-32 (18-14, 18-18).

Din tabăra gazdelor cel mai bun om al primei reprize a fost Dalibor Djapa cu 10 puncte, în timp ce de la ”U” BT Mobitelco s-au remarcat Cătălin Baciu cu 12 puncte (8 rec), respectiv Branko Cuic cu 11 puncte. 

43 comentarii la aceasta stire:
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    "U"
    Ca tiganii la mal vad ca ne inecam.....

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    Arbitraj
    Am tinut cu U inacest meci dar arbitrajul in ultimele 5 minute a fost jenant. Fabiana a lovit fin nou impreuna cu ceilalti doi fluierasi.
    Mare pacat de Djapa sper sa nu fie finalul carierei.

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Poti sa detaliezi putin, nu am avut posibilitatea sa vad meciul, doar live-ul

      Si de Djapa, un jucator care merita apreciat, si de arbitraj! Mersi

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      ...
      Cateva exemple ce imi vin in minte:

      Capac corect la Silvasan transformat in fault
      Fault antisportiv in favoarea Energiei transformat in fault normal.
      Fault tehnic dictat impotriva Energiei deoarece au protestat pentru un fault evident la recuparare al Clujului.

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Pai noi avem 3 antisportive/tehnice cf live-ului:
      Silvasan, Lalovic si Ciuia. Dar Lalovic apare cu fault la Rovinari si Silva da liberele si undeva mai jos apare un fault comis de E.Jazvin si la echipa scrie UMOB .....

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      ...
      Iti spun sincer desi am tinut cu U mi-a fost rusine de ceea ce am vazut in ultimele 5 minute.
      Per total Clujul a fost mai buna, poate castiga oricum dar asa exista un mare semn de intrebare

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Imi pare rau ca a fost asa! Live-ul nu prea seamana cu ce zici dar..... este si plin de neconcordante, imi pare rau ca nu am urmarit si la cine pun cele doua tehnice !

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    --
    Live-ul este "harcia-parcia" pentru ca arbitrii dupa acceidentarea lui Djapa au cam pierdut meciul din mana. La un moment dat nici statisticienii nu mai stiau ce se intampla. Dupa parerea mea la final, cand "minerii" au fost pe val, clujenii au cam fost ajutati de fluierasi.

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014) Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu energiafan4ever :

    Branko Muic
    Si de personajul ala nenorocit numit Branko Cuic nu scrie nimeni nimic ? Am fost in sala si pur si simplu mi s-a facut scarba cand l-am vazut ce atitudine a avut, mai ales dupa ce l-a impins pe Djapa sub panou si acesta s-a lovit..Toata lumea era cu mainile in cap si nu le venea sa creada si Djapa era scos pe targa si ce facea Cuic ? El lua mingea si se "incalzea" fix in fata galeriei noastre, si cand si-a luat fluieraturi facea semne sa taca lumea...Dupa aceea, la o recuperare il impinge si pe Kakaroudis, ca na, poate ca nu-i ajungea Djapa...dupa cateva secunde ii aplica si lui Jazvin un cot la un blocaj, lucru in urma caruia era sa se lase urat...Personal mi-am schimbat foarte mult parerea despre Branko Cuic, il consideram un luptator si un om bun, dar dupa ce a facut asta seara...

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • tzontzolino:

      re
      Din pacate sunt de acord cu tine fata de Cuic. Si impotriva Pitestiului a avut o atitudine neprofesionista. Din reluare nu pare el principalul vinovat cu Djapa...era si Loui Darby pe jos pe acolo... Sa-i uram sanatate, daca la RMN e ok in 2 luni e pe teren, daca are fractura sau ligamente 1 an.
      Oricum, frumos meci, era cat pe aici sa piarda Clujul, arbitrajul a fost cu greseli pentru ambele echipe!

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • tzontzolino:

      re
      Din pacate sunt de acord cu tine fata de Cuic. Si impotriva Pitestiului a avut o atitudine neprofesionista. Din reluare nu pare el principalul vinovat cu Djapa...era si Loui Darby pe jos pe acolo... Sa-i uram sanatate, daca la RMN e ok in 2 luni e pe teren, daca are fractura sau ligamente 1 an.
      Oricum, frumos meci, era cat pe aici sa piarda Clujul, arbitrajul a fost cu greseli pentru ambele echipe!

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Ciuic, cu Pitestiul, la Cluj nu mi s-a parut altfel decat milog.... a incasat ceva lovituri dar in loc sa isi vada de joc era preocupat sa isi arate bicepsii raniti.....

      Sper sa nu fie grav Djapa!

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    Raspunde
  • CS Rapid București Rapidist4Life :

    re
    Cuic este un jucător infect în baschetul Românesc. La fel ca și Burlacu, știe cum să se joace cu nervii jucătorilor și să protesteze la orice decizie a arbitrilor.
    Acum vreo 5-6 l-a luat pe nu mai știu cine de ouă și din cauza asta era să se lase cu bătaie.

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      Branko
      Pai totusi baschetul nu ii sah. nici sa nu exageram cu infectul in ambele cazuri, vorbim de baschet masculin totusi!

      cu 10 ani în urmă (24.01.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    Arbitri...
    arbitrii astia ... cum pot sa strice un meci!! prin deciziile luate total aiurea, unele date in compensatie. Si fara legatura cu ceea ce se intampla in teren. Practic revenirea Rovinariului s-a facut cu ajutorul arbitrilor, cu faulturi vazute doar de ei. La ambele incercari de antisportiv n-a fost cazul, in nici una din faze jucatorul care a faultat nu a facut-o nici grosolan, nici din postura de ultim aparator, deci nu loc de nici o interpretare! Dar revenirea asupra unei decizii poate parea "favorizarea" unei parti. Apoi o serie de fauturi facute de Rovinari si nesanctionate - de ex, cand un jucator ataca si aparatorul dacu mana dupa minge si loveste adversarul, e fault. In regulament, nu in perceptia arbitrilor...

    Si da, la Silvasan a fost capac. A fost si fault inainte, dar nefluierat. Ori fluieri cand se intampla, ori nu mai fluieri. Nu exista notiunea de avantaj! ts_cata, tu la ce anume te referi, ca eu n-am observat altceva?
    Una peste alta, prestatie slaba a arbitrilor, care a inflamat spiritele

    cu 10 ani în urmă (24.01.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Fault antisportiv transformat in fault normal?....ala la Darby??? Hai ca ma faceti sa rad
    Daca castiga rovinari, azi Cuic nu mai era infect:)). Sa ma iertati, da mai bine infect ca si Cuic sau Burlacu, decat idiot ca Darby...ati pierdut pe mana nervilor lui necontrolati in 3 faze cand putea sa inscrie lejer( este inadmisibil ce a facut el pe final)
    Faza aia cu datu in oua a lui Cuic mai bine ai lasa-o ca pe atunci bag de seama ca nu prea va uitati la baschet si nu stiti cum se juca cu a acele echipe ale Sibiului si ce nervi erau. II frustrant pt negrii astia mititei sa nu poata tine doi jucatori de 35 de ani(Meda si Cuic) care trec pe langa ei in dribling desi au viteza melcului

    cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • CS Energia Târgu Jiu Energia23:

      .
      Prietene,nu stiu cine nu se uita la baschet,dar ce a facut Cuic aseara a fost execrabil. Asta nu e atitudine de jucator de baschet,e atitudine de om prost crescut. Cat despre Darby, nu esti in masura sa judeci un jucator ca el. E oricum vrei tu,doar idiot nu. Habar nu ai cate meciuri a dus in spate de unul singur omul asta si cat suflet pune la echipa. Asa ca ramai la Cuic si Meda, bafta multa in continuare.

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Eu zic sa cautati vinovatii pentru infrangere in ograda voastra si nu la noi in curte! Asta imi displace cel mai mult la romani, faptul ca intotdeauna este altcineva de vina pentru rezultatele modeste! Cand ne-a umilit Pitestiul am fost suparat pe echipa si nu pe Pitesti pentru ca a indraznit sa ne umileasca! In sport si in baschet in special exista un invingator si un invins aseara ati fost invinsi dar daca ma intrebi pe mine sa sti ca eu personal as fi pariat pee voi!

      P.S. Cand va uitati la un meci la televizor fiti atenti la meci nu la ce prostii vorbesc comentatorii! Cu tehnice anulate si alte bajbaieli bajbaite!

      Pace!

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Cuic este acelasi de 5 ani jumate. Ma bucur ca l-ati descoperit. Va mai spun o chestie...cu cat il provoci mai mult ca spectator si adversar cu atat joaca mai bine. Marjanovic de exemplu crezi ca era diferit? Raman la Cuic si Meda sigur ca da...nu joaca asa frumos da macar ne mai duc prin cate o finala

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu energiafan4ever :

    @tzontzolino
    Nici nu am spus ca el e principalul vinovat in accidentarea lui Djapa, dar daca te uiti atent pe filmare [e publicata peste tot] poti vedea clar cum Darby se duce la recuperare si Cuic pur si simplu ii pune mainile in jurul gatului...adica scuza-ma, nu suntem la judo sa ii se puna lui puncte pentru asta...Si m-am referit mai mult la atitudinea lui de dupa, prin faptul ca a aratat spre arbitri cum ca ar fi vina lui Djapa, si dupa el se "incalzea" in fata galeriei noastre...nu mi se pare o atitudine de jucator de baschet, mai ales de jucator cu atata experienta si atatea realizari in baschetul romanesc.

    cu 10 ani în urmă (25.01.2014) Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu airjordan :

    arbitri
    Ma bucura faptul ca acest meci a fost televizat si au vazut si altii cum se arbitreaza la Tg.Jiu. Mai exact cum se arbitreaza in fata unei echipe ca cea a Clujului (aici mai poate intra Asestoft si inca cativa). Spre surprinderea mea cele mai mari greseli se fac cadn intre cei trei arbitri se afla Grigoras. Omul acesta are ceva personal cu Energia. Intr-adevar razv-an, au fost decizii controversate de ambele parti, dar ca greutate, daca le analizezi mai bine, au fostavantajati cei din Cluj. Pentru Energia le-au dat si ei, asa, sa mai inchida gura spectatorilor, si fara vreo mare importanta. De ce cand se joaca cu echipe mai mici domnii arbitri nu fac astfel de greseli. Stiu ca o sa ziceti ca meciurile cu miza sunt mai greu de gestionat, dar, crede-ti-ma, l-am vazut pe Grigoras in meciuri internationale si si-a facut treaba ca un adevarat profesionist. Asa ca...
    Cat despre ciuc (intentionat i-am scris numele cu litera mica) putea sa castige Energia si cu 20 de puncte gestul lui a fost al unui om de nimic, al unui jeg uman. free62 baschetul (ca orice sport din lumea asta) este un joc, trebuie sa fie caracterizat de bun simt si fair-play.

    cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Sigur ca da, si la Cluj tot arbitrii au fost de vina..... cel mai bine ar fi sa priviti in ograda voastra sa schimbati antrenorul ca asta ii extrem de slab si sa ii dati cateva pastile de moral lui Darby pentru finalurile de meci pentru ca nu este capabil sa le gestioneze daca meciul este foarte incins! Va tot plangeti de parca noi suntem de vina ca Darby a ratat 5 puncte ca un incepator, in faze cheie nu cauti sa faci spectacol ci sa indesi mingea in cos! Au fost mult prea multe faze in care ati jucat streetball frenetic mergand pe mana lui ubu la unu si esuand lamentabil! in prima repriza ati atacat cosul ca disperatii precipitand toate fazele fara sa fie cineva pe banca capabil sa ceara un TO in care sa ii linisteasca si sa organizeze jocul! Am avut rabdare sa vad doar un TO si in ala Nini urla la evreu parca si ala facea orice da numai nu il baga in seama!

      Arbitrii au fost extrem de slabi dar din slabiciunea lor unicul dezavantajat a fost sportul ca nu o mers Grigorassa il capaceasca pe Darby in cele doua faze!

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr:

      @ARM
      Tu esti singurul fan UCJ care posteaza aici? Si atentie la exprimare "nu o mers", "indeasa mingea in cos".

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      Lol
      Ok, bravo, vrei si un premiu sau "Decat cartofi"

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr:

      @ARM
      Sunte-ti puni fani pe totalbaschet.com, si problema principala, o ai la virgule. A vorbi e una, a scrie e alta. Si despre problema care crezi ca o am la "decat", toti din biroul meu au inteles, deci asteaptat-te sa se schimbe intelesul si pentru tine. Limba evolueaza de la noi spre voi, ca toate lucrurile din tara asta.

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Feareasca domnu sa se intample asta... niciodata nu s-o intamplat si sper sa nu se intample niciodata aceasta involutie. Mai bine independenti de Romania DECAt ca voi. Limba precis nu o evoluat in sensu ala

      cu 10 ani în urmă (25.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Ok, asa sa fie, cum vrei tu, daca tu atat ai inteles din ce ti-am scris eu, te las in plata domunului ca nu-s nici muica nici muma si nici profa` de omenie nu is, prefer sa mananc virgule da sa marg pa mana lui freee62!

      O explicatie simplista, pentru tine:Mesajelemele s-au referit la toleranta (toleranta nu casa de toleranta), la "rade ciob de oala sparta" si nu erau o lectie de gramatica! Sincer "decat cartofi" mai bine in liniste si pace cu cei pe care tu ii numesti "bozgori" desi ei nu ti-au spus nici macar odata "prazar"(asta cu prazar tu ai scos-o). O fi nu o fi o mere sau nu..... de unde nu-i nu ai ce cere!



      La buna vedere!

      Numai "U" si restul e tacere!

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr:

      @ARM
      Citeste Osea cap.4. Poate te vei trezi intr-un final.

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      lol
      citeste tu, eu am altceva de facut in viata, mult mai bun decat sa citesc povesti cu pesti! daca imi trebuie povesti mirifico fantasticee scrise la betie il citesc pe Jules Verne!

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu airjordan :

    arbitri
    Ma bucura faptul ca acest meci a fost televizat si au vazut si altii cum se arbitreaza la Tg.Jiu. Mai exact cum se arbitreaza in fata unei echipe ca cea a Clujului (aici mai poate intra Asestoft si inca cativa). Spre surprinderea mea cele mai mari greseli se fac cadn intre cei trei arbitri se afla Grigoras. Omul acesta are ceva personal cu Energia. Intr-adevar razv-an, au fost decizii controversate de ambele parti, dar ca greutate, daca le analizezi mai bine, au fostavantajati cei din Cluj. Pentru Energia le-au dat si ei, asa, sa mai inchida gura spectatorilor, si fara vreo mare importanta. De ce cand se joaca cu echipe mai mici domnii arbitri nu fac astfel de greseli. Stiu ca o sa ziceti ca meciurile cu miza sunt mai greu de gestionat, dar, crede-ti-ma, l-am vazut pe Grigoras in meciuri internationale si si-a facut treaba ca un adevarat profesionist. Asa ca...
    Cat despre ciuc (intentionat i-am scris numele cu litera mica) putea sa castige Energia si cu 20 de puncte gestul lui a fost al unui om de nimic, al unui jeg uman. free62 baschetul (ca orice sport din lumea asta) este un joc, trebuie sa fie caracterizat de bun simt si fair-play.

    cu 10 ani în urmă (25.01.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Aha si voi sunteti un model de feir plei?

    cu 10 ani în urmă (25.01.2014) Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu Energia23 :

    Arm
    Crede-ma,domnul Nini e un exemplu de profesionalism,din toate punctele de vedere. si ti-o spune cineva care merge la antrenamentele Energiei, nu priveste meciuri la televizor,asa cum spuneti. Felicitari pentru victorie si numai bine.

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      Nini
      Sa sti ca si Bavcevic este un extraordinar antrenor de antrenamente! Daca voua va place si il considerati pro asta este poate gresesc eu, nu zic! Daca voi considerati ca merita sa stea, foarte bine! Parerea voastra este mai importanta si mai avizata decat a mea, eu am vazut doua meciuri voi N! ( nu sunt deloc ironic)

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @free62
    P

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @free62
    P

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @free62
    P

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @free62
    P

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    @free62
    Scuze pentru postarea repetata si neinteligibila...Ne poti da un exemplu de lipsa de fair play la Energia ? Sau la publicul Energiei ? Sau postezi doar ca sa ai o forma de incheiere...

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    free62 si arm
    Renuntati va rog...cel mai destept cedeaza...!

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      :D

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu fan_baschet :

    chiar asa???
    chiar nu va e rusine? stie toata Romania ca voi si asesoftul sunteti ajutati de arbitraje, stie toata Romania ca ciuc e ca si burlacu, adica 2 nesimtiti si voi veniti aici si negati ceea ce am vazut la meci la sala si ceea ce s-a vazut la tv, cand, un fan al unei alte echipe decat Energia spune ca a tinut cu u dar arbitrii au favorizat wchipa clujeana si, apoi, atitudinea mizerabila a lui cuic care a fost vazuta de o tara intreaga?!? chiar nu puteti sa aveti o atitudine corecta macar datorita faptului ca Djapa a jucat si la voi?!?

    cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Nu, nu este rusine, nu are pentru ce! Adica Djapa a picat peste Branko care era la pamant fara sa il atinga dar ii vinovat! Daca l-ar fi rupt pe Branco tot asa de tare ai fi facut scandal? Sa fim seriosi! O echipa buna, de valoare poate sa castige orice meci chiar daca se opun arbitrii! Si de aici trage tu concluziile!

      P.S. Daca noi nu ne mai plangem de arbitraje o facem pentru ca stim ca nu rezolvam nimic si mai stim ca daca jucam cum trebuie putem sa batem pe oricine chiar si cu un arbitraj potrivnic! Am luat un Campionat cu un Ciulin suporter declarat al Ploiestiului!

      cu 10 ani în urmă (26.01.2014)
    Raspunde
  • CS Energia Târgu Jiu airjordan :

    Ciuc
    Nimeni nu il acuza pe Ciuc ca l-a lovit pe Djapa, ci de atitudinea pe care a avut-o cand acesta era cazut. Cine a fost in sala stie foarte bine ce s-a intamplat.
    Si nu trebuie sa va fie rusine doar pentru asta ci si pentru atitudinea arbitrilor in meciurile in care jucati.
    Cat despre afirmatia ca "cel mai destept cedeaza" o folositi pentru ca nu aveti alte argumente in apararea echipei voastre.

    cu 10 ani în urmă (27.01.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!