Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

CSO Voluntari trimite în decisiv semifinala cu U BT Cluj-Napoca

CSO Voluntari trimite în decisiv semifinala cu U BT Cluj-Napoca

CSO Voluntari trimite semifinala cu U BT Cluj-Napoca în decisiv, după ce a câștigat meciul 4 cu scorul de 81-80. Desfășurarea jocului desfășurat astăzi, 2 iunie, la Voluntari a fost extrem de antrenantă, cu multe schimbări de conducere și un capac cât o victorie în final de meci.

În primul sfert, elevii lui Sasa Ocokoljic au fost mereu la conducere. Cea mai mare diferență a fost de 7 lungimi în finalul primelor 10 minute de joc. Șanta și Tarolis însă ca diferență să fie de doar o posesie la prima pauză, scor 20-17.

CSO Voluntari a început mai bine secvența secundă și s-a dus la 7 puncte diferență pe tabelă. Ștefan Grasu a marcat o triplă, urmat de Richard și diferența devenea una minimă în doar 20 de secunde. După un time-out, tot clujenii au fost cei care au marcat și preluau conducerea. Ilfovenii nu au găsit coșul de la mare distanță și oapseții au reușit să se desprindă pentru prima dată pe tabelă, 38-32, cu mai puțin de 3 minute rămase din prima repriză. U BT Cluj a completat un parțial de plus 10 în sfertul secund și astfel conducea cu 43-36 la jumătatea meciului.

Sfertul trei a avut un debut încins. Clujenii au dat senzația că se pot desprinde, după ce Wright ducea scorul la 47-36. Voluntari a profitat de faptul că a ajuns rapid în bonus și de aruncările de la distanță. Înaintea ultiemlor 3 minute din sfert, gazdele conduceau cu 57-54, după un coș frumos al lui Djuric.  Joseph a mai marcat o dată pe contraatac pentru ilfoveni și Mihai Silvășan solicita timp de odihnă. Tarolis cu un tip in a oprit run adversarilor. Coșul lituanianului nu a sunat revenirea în cadrul echipei sale și CSO Voluntari conducea cu 70-59 înaintea actului decisiv.

U BT Cluj-Napoca a începutcu 4 puncte marcate la rând în sfertul patru. Lee a marcat prima dată pentru ilfoveni, după o recuperare ofensivă. La celălalt panou, Patrick Richard marca de la distanță. La jumătatea sfertului decisiv, scorul era 78-71 pentru Voluntari. Clujenii au marcat 4 puncte în următoarele două minute și diferența pe tabelă era de doar o posesie. Malcolm Lee a venit cu o triplă importantă din zero grade. Richard a răspuns pentru U BT și scorul era 81-78 înaintea ultimului minut. Clujenii au marcat cu dificultate și au avut nevoie de două recuperări ofensive pentru a face ca ecartul de pe tabelă să fie minim. Lee a ratat la următorul atac și U BT avea 14 secunde la dispoziție pentru a câștiga meciul și seria. Tudor Gîrbea l-a apărat excelent pe Patrick Richard, i-a administrat un capac și meciul s-a încheiat cu scorul de 81-80.

Anthony Hickey a fost omul meciului cu 17 puncte, 8 pase decisive și 5 recuperări. Tot 17 puncte a adăugat și Zarko Djuric plus 5 pase decisive și 2 recuperări. Devoe Joseph a contribuit cu 16 puncte, 5 recuperări și 4 pase decisive.

Patrick Richard a terminat cu 16 puncte, 6 recuperări și 4 pase decisive pentru U BT. Andrija Stipanovic a înregistrat 13 puncte și 15 recuperări. Guzman a adăugat 12 puncte iar Grasu 11 puncte.

33 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea Sebas :

    Hopa
    Încep emoțiile, criticile, au tras de ei cât au putut Voluntari ca să arate că e ceva de capul lor, dar să fim serioși 90% Cluj e în finală. Ce schimbare face Ocokoljic cu Garbea in ultimele 10 secunde...

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Ocokoljic
      Se vede diferența între SIlvă și el. Sasha a caștigat campionatul cu Asesoft cu o echipă decimată de plecări și de incertitudine. SIlvă a demonstrat doar că în 4 ani nu a învățat nimic, chiar îmi doresc din tot sufletul să plece de la echipă. Să ai tu +11 și la finalul sfertului să aibe adversarii +11 și tu ca antrenor să nu faci nimic? Incredibil. Mă mir cum de nu i-a sărit muștarul și de data asta, mă rog, l-am avut pe Stipa în locul lui cu nervii. Reușim să compensăm pe toate planurile.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • CSM CSU Oradea Sebas:

      Si daca
      Bine imi aduc aminte a luat campionatu fara infrangere in play-off si a batut 3-0 o echipa Energia Rovinari care in acelasi an ajungea in final four in Europa. La fel si in finala 3-0 nu imi amintesc exact cu cine... e antrenor.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Finală
      3 0 cu Mureșul. Asesoftul finala aia a jucat în 7 oameni, țin și acum minte, ultimul campionat, nu mă așteptam să mai câștige atunci. Și în semifinală 3 1 cu Rovinari.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • CSM CSU Oradea Sebas:

      Dada
      Ai dreptate, iar Muresul venea dupa ce jucase primele meciuri atat la Cluj cat si la Steaua si le batea pe ambele cu 3-0... era anul in care cel mai clar parea ca nu va castiga Asesoft si au facut-o fara probleme, imposibil sa nu fi fost si mana lui Ocokoljic, care sa nu uitam a stat mult pe langa regretatul Dado (fenomenal antrenor) fie-i odihna in pace!

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Exact
      Steaua care anul ăla avea echipă tare. Găsești meciul 3 pe yt, de la Mureș, m-am uitat acum câteva zile, doamne cum era Runkauskas, păcat că s-a accidentat, la fel și Gerald Lee, părerea mea unul dintre cei mai buni, dacă nu cel mai bun, pivot din anii 2010.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Gen Two :

    ...
    Dacă nu era recuperările alea ofensive, eram vai de pielea noastră. Oradea dă de pământ cu oricare dintre aceste 2 echipe.

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Malone Karl :

    obiectiv atins, s-a evitat 100
    Totul a pornit de la ședința tehnică de dinainte de partidă, când Silvă și-a exersat engleza pe băieți și le-a zis cu accentul său inconfundabil de la Cluj: "Guys, this time need to play me more Voluntari". Ce a ieșit din asta am văzut apoi cu toții, avem decisiv la Cluj Napoca, avem sală plină, avem vaccinări record la intrarea în sală, avem baschet.

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Ești
      Minunat, jur =))

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea The Optimiser :

    Incredibil
    Sa ai 25 de recuperari in plus fata de adversari si sa pierzi, asta inseamna sa fii...Nici nu stiu ce termen de comparatie sa adaug...

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      25 de recuperări
      Da' procentajele...cel puțin la 2p, incredibil. Santa a ratat de 2 ori singur cu panoul, Tarolis la fel, ce să ceri mai mult.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Acs Titi :

    Ar trebui
    un " No comment " ! Dar pentru că eșecul trebuie să aibă un nume aș supune la vot : Petrică sau Silvă .
    Altfel, așa cum am spus, Oradea doar să nu vrea să ia campionatul.

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Finala
      Maxim un meci câștigat de Voluntari sau de noi. Și la întrebarea ta, SIlvă clar. Lotul nu e rău deloc, din contră, dar ne trebuie cineva care să conducă echipa asta fără identitate pe teren, câteodată nu știu băieții ce să facă cu mingea.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Finala
      Maxim un meci câștigat de Voluntari sau de noi. Și la întrebarea ta, SIlvă clar. Lotul nu e rău deloc, din contră, dar ne trebuie cineva care să conducă echipa asta fără identitate pe teren, câteodată nu știu băieții ce să facă cu mingea.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Jojo Mojo :

    Incredibil dar adevarat
    Ma indoiesc sincer ca ii batem acasa. 13 libere ratate. Apararea varzaaaa! Valoarea unde e 1 la 1? Daca nu acum cand e nevoie, cand??? In meciuri cu Galati si Miercurea Ciuc?? @Sebas, cred ca nu te-ai uitat atent la meci. 90% Clujul nu e nicaieri. La fel s-a zis si pe parcursul campionatului, U e favorita. Favorita la ce?! Sa zicem ca printr-o minune castigam (aparent doar asa mai castigam), dam piept cu Oradea. Acolo ce facem?

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • CSM CSU Oradea Sebas:

      Eu vad in felul urmator
      Clujul este capabila de foarte multe, dar in niciun caz nu este capabila sa piarda 3 meciuri consecutive cu Voluntari. Imi aduc aminte de o situație simalara, chiar mai grea pentru voi chiar cu noi in ultimul an in care Clujul a câștigat campionatul. Dupa primele 2 jocuri aveati 2-0 fara probleme, dupa 4 jocuri era 2-2, iar noi castigasem mult mai clar decat Voluntari si voi il si pierdeati pe Rakic (nr 1 sau 2 la acea vreme impreuna cu Moldoveanu) dar in meciul 3 ati dominat si ati castigat, chiar daca noi eram echipa pe val. De ce? Pentru ca oricat de prost e antrenorul, aveați jucatori de valoare la fel ca si acum. Dar, ghinionul cel mai mare pentru oricare dintre echipe este faptul ca vor fi stoarse de energie in finala, Oradea pleaca 51% doar din acest fapt cu oricare dintre celalte combatante. Sa castige cel mai bun!

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Nu ne mai amăgi.
      Singur spui că U e capabilă de orice. Implicit și să piardă încă un meci cu Voluntariul. De fapt Ocokojiç a mai făcut-o cu Steaua.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • pipzn :

    Meci
    castigat de echipa care a reusit, de data aceasta, sa aiba procentaje oarecum normale la toate capitolele. Felicitari Voluntari.

    Cand (orice) scor este strans este de uitat si la detalii. Care ieri au cele deja nesurprinzatoarele si jalnicele 17 mingi pierdute de "U" (serios?, minge pierduta din propriul dribling, pase ca si cum atunci ar fi jucat prima data impreuna), 14 aruncari libere irosite. Si "bonusul" in care diferenta uriasa la capitolul recuperari ofensive care nu s-au concretizat deloc in puncte (Szanta la 30 cm de inel x 2 incercari consecutive de exemplu). Pana si la pase decisive am stat mai prost.

    Ca unul care s-a uitat in primul rand la jocuri si nu la rezultate (multe victorii "putin meritate", am asteptat tot sezonul (de fapt toate ultimele... 4 sezoane) sa vad niste modificari pozitive in jocul lui "U", macar in play off (in naivitatea mea).
    Regret, dar mi-a revenit sentimentul pe care l-am avut in ultimul sezon cu d-nul Tenter pe banca: nu are rost sa pierzi vremea sa vezi o echipa care nu joaca nimic. Tenter macar a avut un lot subtire ceea ce nu se poate spune despre lotul actual. Atunci am spus ca nu voi mai plati un abonament sa vad asa ceva. Acum deocamdata spun ca, desi sunt vaccinat, nu voi merge sambata la sala. Ma voi uita probabil la tv astfel incat sa pot sa il inchid daca e cazul.

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      @pipzn
      hai la sala daca se poate, daca esti suporter U. Cu 2500 in sala nu ne bate nici Oradea :))

      Daca iti place sa urmaresti baschet de calitate, vezi nba, euroliga :))

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    Raspunde
  • YMCA fanb :

    Buget
    Nu inteleg de bugetul unei echipe trebuie sa se reflecte pe teren? Asta e varianta ideala si e foarte complicat sa realizezi asta! Oare CSKA Moscova sau BArcelona nu au buget mai mare decat Anadolu? Poate cineva garanta castigarea unui titlu in orice competitie doar privind din punct de vedere financiar?
    Suntem naivi daca credem asta.


    Pana la urma ACESTA este sportul, ca nu ai nicio garantie

    cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • Benjamin:

      ...
      Bugetul doar ridica asteptarile, dar nu asigura neaparat si succesul. Cred ca suntem de acord cu afirmatia asta. Problema consta in banii prost administrati. Jucatori bine platiti care nu ofera neaparat performanta dorita.
      Da, se intampla si in alte loucuri (chiar daca dupa parerea mea comparaita cu Barcelona e un pic foratata - dat fiind nivelul la care joaca), dar cred ca ceea ce incearca unii sa sublinieze (si eu sunt de acord in termenii astia) e ca se poate face mai mult cu bugetul pe care il avem. Nu intru in polemici de diferente de buget pentru ca nu le stiu, dar tind sa cred ca nu sunt asa de mari precum cred unii.
      Si oricum, unde ar trebui sa se reflecte bugetul unei echipe daca nu in teren? Pana la urma rezultatele, intr-o oarecare masura, sunt determinate si de banii pe care ii investesti. Da, e sport si exista surprize, orgolii, meciuri proaste/bune, dar cand e sa tragi linia la sfarsit de sezon cred ca tot la investitie si rezultatul asteptat vs. rezultatul obtinut te raportezi.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • pipzn:

      re
      Pentru acelasi motiv pentru care asa merg lucrurile in lumea asta? Sau imi veti spune ca la locul dvs. de munca angajatorul va spune "nu va stresati, banii pe care vi-i dau nu trebuie sa acopere calitatea si cantitatea muncii prestate"?

      Cu niste exceptii, cred ca majoritatea clasamentelor finale din Euroliga (sau cel putin in ultimii ani de cand urmaresc mai mult aceasta competitie) au reflectat destul de fidel bugetele investite. Anul acesta exceptia a fost data de o echipa sudata, rulata si muncitoare, in care jucatorii si tot staff-ul aflati sub contract pentru mai multe sezoane nu au luat-o drept "loc caldut asigurat, lasa ca improvizam noi ceva, ne vedem la anul", ci au profitat de avantajul continuitatii)
      La CSKA s-a rupt ceva de cand nu le-a mai jucat vedeta iar la Barcelona si Madrid (spun asta mai ales dupa ce am vazut simulacru de jocuri aratate in meciurile care au decis campioana Spaniei sezonul anterior si meciuri din acest sezon de Euroliga) suspectez niste tensiuni salariale si/sau niste contracte beton ale jucatorilor care le-au asigurat sezonul indiferent de prestatie.

      Da, asa este, nu exista nicio garantie insa ca spectator ma astept sa vad mai mult si nu neaparat trofee. De aceea, desi suporter a lui "U", am apreciat Sibiul care a avut sezoane in care a evoluat peste bugetul lor. Da, li se cam termina benzina in play off dar macar stiai ca au dat tot ce au putut si cat au putut, deci oarecum si-au depasit conditia. Nu despre asta este sportul si nu numai? Si ca spectator te simti mai atasat de o echipa pe care o vezi ca se straduieste sa evolueze mai bine, cu ce resurse are, decat de una care nu da niciun semn de progres si tot asa de vreo 4 sezoane.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • YMCA fanb:

      rere
      Aveti dreptate in tot ceea ce ati spus.

      Inteleg dezamagirea fanilor si asteptarile pe care le au. Se impune o schimbare tehnica, asta e clar. S-a mai incercat una la un moment dat dar nu a fost acceptata de catre banca. Pana la urma ne pierdem vremea scriind pe aici si ei fac ce vor pe banii lor.

      :) ras amar

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • Benjamin:

      ...
      Da, schimbarea cred ca se impune daca o dam in bara cu Voluntari, dar daca ajungem in finala si pierdem (iarasi!) cu Oradea cred sincer ca o sa se mearga pe continuitate. Cred ca se cheltuie bani multi pt Cuic, Silva si Dusko, iar asta chiar ar trebui sa se vada si in rezultate.
      Sincer, oricat de mult mi-as dori o schimbare la nivel de antrenor, parerea me e ca atat timp cat il avem pe Cuic ca manager o sa fie multe invarteli si manareli. Aducerea lui Dusko (in care poate ca Cuic a jucat un rol important) la nivel teoretic a fost o idee buna. Ramane de vazut daca aportul bani cheltuiti - rezultate e justificat. Revenind la Cuic, eu sunt de parere ca e destul de infipt in club si ma-ndoiesc ca o schimbare inseamna si un eventual pas inapoi a lui.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca rafuv:

      Situatie
      Poate nu chiar asa dramatica. Eu unul ma bucur ca avem meciu 5 pe care îl pot urmari live.
      Pana la urma daca ti frica de meciu 5 nu ai ce sa ai pretentii la nimic.
      2 chestii interesante
      1. Mi se pare foarte previzibila actiunea când un jucator ia pe cont propriu ultima actiune, mai ales când nu ai in echipa un jucator ca James Harden, sau macar Dykes sau Hargrove când juca la Asesoft. In 11 secunde ai timp de o schema mai complexa.
      2.foarte aiurea mi se pare sa opresti un fastbrake pentru o reluare video. Totuși sansele de reușita sunt mai mari ca in cazul unui pozitional. Sau macar șansa de a scoate un fault.
      Voi ce părere aveți de ultima faza?

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca gentwo:

      Legat de arbitrajul video
      Sunt de părere că nu este necesar. Vorbim de un sport dinamic și rapid, dacă tu oprești jocul în mijlocul fazei poți scoate exchipa din acea stare de concentrare. Și da, să oprești un fast break este incredibil, sincer, dar în comentarii am preferat să nu aduc aminte de asta pentru că noi nu acolo am pierdut meciul. Și îmi place că Silvă cere time out și marea lui schemă e să îi dai mingea lui Petrică ca acesta să pătrundă.

      Legat de ce s-a vorbit mai sus, sunt de acord că se cheltuie mult, prost și implicit fără rost. Investiții multe, echipa se chinuie sezon de sezon și prestează un joc mediocru, eu sincer îmi e rușine cu jocul echipei, pentru spectatorul normal este greu să te uiți la așa ceva.

      Pe banca tehnică este o himeră, clar trebuie o revitalizare. Dar și dacă ajungem în finală și câștigăm campionatul...

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • Benjamin:

      ultima faza
      Ultima faza a fost foarte previzibila. Era clar ca mingea ajunge la Petrica.. cred ca si spectatorii au stiut asta. Bine, asta intr-o masura, nu e neaparat o problema, dar nu am reusit in secundele ramase sa ii facem macar un pic de spatiu ca sa aiba o aruncare mai usoara.

      Parerea mea e ca timeoutul a pus doar mai multa presiune pe jucatorii nostri. Clar ca nu acolo s-a jucat meciul. Meciul puteam sa il castigam daca nu ne bateam joc de recuperari + numarul de TO care in ultimele doua meciuri au fost mai multe decat AST.

      cu 2 ani în urmă (03.06.2021)
    • YMCA fanb:

      Ultima faza
      Eu zic ca a fost altceva.
      Masa nu a dat drumul la timp, arbitrii au observat si au oprit jocul si au folosit sistemul sa vada cat timp era de joc.
      Oprindu-se jocul, Clujul a avut șansa sa ceară time-out(altfel nu puteau) si sa încropească o schemă.
      Deci greșeala mesei oficiale ii putea costa scump pe cei de la Voluntari.... dar nu a fost asa.

      cu 2 ani în urmă (04.06.2021)
    • Benjamin:

      ..
      @fanb in esenta si eu cred ca un timeout e mult mai bine venit ca macar te ajuta sa fi mai organizat. Putea sa ne ajute acea intrerupere, dar baiul e ca pentru asta ai nevoie de antrenor si de jucator/jucatori potriviti pentru asa ceva, iar noi nu avem.
      La capitolul asta cred ca staff-ul s-a bazat mult pe Petrica sezonul acesta. Pe buna dreptate pt ca sezonul trecut a fost un jucator muuult ma decisiv pentru echipa (atat la 3 pct cat si la aportul overall pe care il avea in joc) si a ridicat mult asteptarile.

      cu 2 ani în urmă (04.06.2021)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Pentru cine își amintește
      de filmulețele de prezentare ale jucătorilor Edwards și Guzman ( în care excelau la pătrunderi, dar subțiri la 3 puncte ) precum și pentru cine a urmărit jocul lor din campionat în care au confirmat prezentările, este o enigmă de ce a fost ales Petrică pentru ultima fază. Doar pentru că e căpitanul echipei ? Cum spune Beni mai sus, anul trecut a jucat chiar bine, dar anul acesta, pentru mine cel puțin, Petrică a fost cea mai mare dezamăgire (tocmai pentru că am așteptat foarte mult ). Aici intervine priceperea sau nepriceperea antrenorului. Pe cine alegi să-ți rezolve meciul.

      cu 2 ani în urmă (04.06.2021)
    • WIzzu:

      faze decisive
      nu ma pot pronunta despre compententa/incompetenta lui silva ca antrenor pentru ca eu sigur nu sunt mai bun ca el, dar zic ca poate tine si de cine are curaj sa isi asume aceste faze decisive, asa cum a fost acest ultim atac si foarte multe din aruncarile fortate si ratate ale lui petrica de-a lungul campionatului, care ajungea sa arunce pe final de atac, din pozitii proaste si/sau bine aparat, insuficient pregatit, pentru ca pana atunci coechipierii nu-si asumasera nici patrunderi, nici suturi, fie ele de 2 sau 3 puncte.

      cu 2 ani în urmă (04.06.2021)
    • Benjamin:

      @wizzu @titiacs
      Mie personal Edwards nu mi-a lasat vreun moment impresia ca e un jucator decisiv. Poate ca la sfarsitul sfertului 2 isi asuma o aruncare in ultimele secunde, dar nu cred ca e genul care sa-si asume o aruncare pentru victorie. Intr-adevar atat Edwards cat si Guzman sunt probabil mai buni pe patrundere, dar era clar ca Petrica isi asuma. Adevarul e ca am ajuns o echipa destul de previzibila pentru ceilalti. Asta nu e neaparat un lucru rau. Avem exemplul Oradiei care are acelasi joc de 3-4 sezoane si pt aia tot reuseste sa castige trofee. Problema la noi e ca s-a terminat gazul prea repede.

      cu 2 ani în urmă (04.06.2021)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    Petrica
    Chiar daca la prima vedere dezamageste (si cred ca toti ne asteptam mai mult de la el ofensiv, ca asta e mai usor de vazut) daca te uiti mai atent la statistici, cu el pe teren in toate cele 3 meciuri mai stranse cu Otopeniul, Petrica a stat cel mai bine la +/-. Adica cu el in teren - chiar daca nu a marcat mult - echipa a prestat mai bine decat adversarul. Pentru ca baschetul nu e doar din puncte marcate - capitol la care poate sa te bata o echipa de mingicari! Daca stam bine in aparare, n-au nici o sansa - v meciul 2 cand i-am tinut la sub 70 pct

    cu 2 ani în urmă (05.06.2021) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!