Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Marcel Țenter: „La noi se vede o lipsă clară de încredere”

Paul Olar

Paul Olar
15.11.2014

Marcel Țenter nu s-a bucurat de un redebut cu dreptul pe banca lui U Banca Transilvania. Clujenii au cedat duelul cu Steaua CSM EximBank, scor 57-64.

Prezent la conferința de presă, tehnicianul a precizat faptul că aruncările irosite de la linia de pedeapsă au decis, într-o oarecare măsură, câștigătoarea sâmbătă seara.

„A fost un meci foarte dificil. Am jucat împotriva unei echipe care a venit cu foarte multă încredere în urma rezultatelor bune din ultimele etape. La noi se vede o lipsă clară de încredere, se vede în procentajele noastre, pentru că practic este singurul lucru la care au fost mai buni decât noi. Am ratat 14 libere, care sunt critice într-un astfel de meci și denotă starea noastră de spirit din acest moment. Găsesc pozitiv faptul că am reușit să ne apărăm bine și am reușit să oprim foarte multe atacuri ale Stelei. Este o echipă extraordinar de bună la capitolul recuperări iar noi am avut mai multe recuperări ofensive decât ieri, deci la capitolul dorință am stat foarte bine, din păcate trebuie să lucrăm la capitolul eficiență, încredere. Este bine că urmează un alt meci, este o nouă ocazie și trebuie să câștigăm, e obligatoriu să facem acest lucru. Mai avem câteva antrenamente în care să ne punem la punct lucrurile, pentru că sunt foarte multe lucruri pe care le-am luat din mers și este destul de dificil.”

Referitor la atmosfera din impresionanta Sală Polivalentă, tehnicianul a spus următoarele:

„Sala este senzațională, publicul extraordinar, dar această sală și acest public are nevoie de victorii. În cel mai scurt timp, indiferent de situația în care ne aflăm trebuie să le dăm aceste victorii. În momentul în care banca lungă de rezerve va fi eficientă, lucrurile se vor vedea altfel.”

Țenter a subliniat nevoia de întăriri pe malul Someșului.

„Este nevoie de încă un pivot pentru că, vorbind din nou despre bancă, dacă oamenii își fac treaba, nu e nicio problemă, dar în momentul în care ai sincope foarte mari în joc, atunci sigur că trebuie să vezi ce-i de făcut.”

Întrebat de absența lui Curtis Millage din ultimul act, antrenorul a mărturisit că schimbările efectuate se datorează unor principii tactice.

„Pe Millage l-am menajat pentru că nu am văzut lucrurile de care aveam nevoie. Medvedj a dat un ritm foarte bun, Cuic a avut o perioadă în care a funcționat foarte bine, în apărare am avut nevoie de fizic un pic mai mare pentru a opri jucătorii Stelei care din punct de vedere fizic sunt dominanți pe pozițiile de fundaș și totodată, Steaua fiind o echipă atât de bună la recuperări am avut nevoie de oameni înalți și pentru a contracara acest lucru.”

*Foto: www.albakosar.hu

24 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Anonim93 :

    Capitanul
    Despre jocul capitanului nu ne spuneti nimic?Si despre americani?

    cu 10 ani în urmă (15.11.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    vai de capitan
    cu 3 aruncari la cos in gol(buda) ce pretenti mai poti avea de la Silvasan

    cu 10 ani în urmă (16.11.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe titel:


      Haideti sa nu-l judecam pe Silvasan pentru prestatia dintr-un singur meci; toti jucatorii au meciuri bune si meciuri proaste. Dac-ar fi luat-o pe aratura din nou cu atitudinea, atunci da, merita "urecheat" dar doar pentru asta, nu pentru jocul slab. Da, a avut o zi execrabila, insa nu numai el, ci aproape toti jucatorii parc-au fost batuti in cap (doar Lalovic a trecut de 10 la eficienta).

      cu 10 ani în urmă (16.11.2014)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    U BT
    Oare ceti fi macar odata multumiti si voi?

    cu 10 ani în urmă (16.11.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      erata: Oare puteti fi macar odata multumiti si voi?

      cu 10 ani în urmă (16.11.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca opreamarius :

    U BT
    Rabdare , concentrare si totul va fi ok.Am incredere in Tenter ca va reusi si le redea baietilor increderea si entuziasmul de care aveau parte si anul trecut.M-am saturat sa vad ca tot criticati la fiecare meci mai prost.Asta inseamna sportul faze mai bune si mai proaste.Haide U si la bine si la greu.

    cu 10 ani în urmă (16.11.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    Reluare
    Am vazut unele aspecte ale meciului precedent de debut, reluate si in prezentul. Au fost foare multe ratari la ambele echipe. Nu o fi totusi ceva cu panourile sau inelele? Daca 3 echipe si una de 2 ori au aceleasi "performante", incep sa ma gandesc la factori externi. Sunt curios cum vor evolua statisticile in viitor si daca vom vedea scoruri de handbal pe tabela de baschet. Aceasta concluzie poate fi trasa insa dupa mult mai multe jocuri...

    cu 10 ani în urmă (16.11.2014)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      jcn
      Sa sti ca m-am gandit si eu serios la treaba asta. Mult prea multe ratari in tabara ambelor echipe. Daca adaugam faptul ca si Trabzon a avut mari probleme in aceasta sala incep sa ma intreb daca nu e ceva in nergeula cu panourile.

      cu 10 ani în urmă (17.11.2014)
    • YMCA alin67:

      inelele si ratarile
      Am spus asta și pe un alt site specializat,ca să te poți plânge de inele trebuie să le atingi când arunci. Când ai atâtea aruncări care nu ating instalația,ce mai poti spune? Iar când ratezi de sub inel ce scuză mai ai? In altă ordine de idei,fără răutate o spun,până în momentul în care vor veni cel puțin 2500-3000 de oameni la meciuri,toate echipele ar trebui să joace în vechea sala,ca să nu se mai certe.E o sala destul de OK si e și mai ieftinâ asigurarea unei atmosfere optime pentru joc,temperatură,luminozitate, etc. Facând o comparație cu Belgradul,nici Partizan sau Crvena Zvezda nu joacă în Belgrade Arena (capacitate 20000) dacă n-au macar 8-9000 de spectatori,ci joaca in Pionir (8000).

      cu 10 ani în urmă (17.11.2014)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      spectatori
      In privinta numarului de spectatori s-ar putea sa te inseli ref. la ultimul meci. Un sector dreptunghiular de langa teren are 300 locuri. Erau pline pe fiecare latura cate 3 plus cele doua de forma trapez mai mari. Plus cei cativa de la peluze. Eu cred ca au fost peste 2500.

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • YMCA alin67:

      spectatori
      S-ar putea sa ma insel,desi nu cred,dar si daca au fost 2500 de spectatori,tot era mai bine sa se fi jucat in Horia Demian. Mai bine pentru UBT evident,care,sustinuta cu adevarat de o sala arhiplina ar fi jucat cu siguranta altfel. Si scapau si de campul electromagnetic care respingea suturile lui Silva la peste 30 de cm de instalatie. Ultima fraza am scris-o ca sa ai motiv sa dai dislike.

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Pana acuma au fost, la ambele meciuri mai multi spectatori decat la un meci in Horea Demian!

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      like-dislike
      Pentru "like-dislike" ignor ce ai scris. In privinta numarului, chiar am facut socoteli in sala la intreruperi. Am explicat anterior si baza estimarii a fost ca daca e confirmat ca 90% din ce am vazut si sesizat ca este plin, tot avem minim 2500 de spectatori. Tu zici ca nu e asa. Ce argument aduci? Putem sa ne uitam la galeriile de poze, poate si ele ne edifica. Am putea afla dupa numarul biletelor, dar se pare ca la noi e tabu. In alte parti din lume se scrie cate bilete au fost vandute si ev. (mai rar) cati invitati au fost. Sau exista cineva care chiar stie si ne poate spune si sa il credem pe cuvant.
      Eu nu ma astept sa fie sala plina. Vreau sa fie adecvata scopului propus referitor la activitatile sportive desfasurate, si daca vin cel putin tot atatia cati la Demian sau mai multi, isi merita rostul caci au fost cazuri si nu putine cand sala veche a fost arhiplina. Plus oportunitatea de exceptie a organizarii unor turnee, pe care cred ca nici Bucurestiul nu o are. Daca e facuta sa nu o folosim? Sa o tinem in conservare numai pentru ca nu e plina? Haidem sa o frecventam si va fi bine pentru toti. Parerea mea.

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Da-o in palarie ba Tenter. Da cati pivoti pot fi inhamati la o caruta? In conditiile in care ieri cel mai bun juctaor ti-a fost un pivot, tie iti mai trebe un pivot. Lasa-i dracului pe aia buni si mai schimba din aia de pe 1,2,3 care joaca cand vor, care rateaza singuri cu panoul, care nu is capabili de multe. A avea 5!!! jucatori pe 2 pozitii, in conditiile date, ar fi o mare proastie.

    cu 10 ani în urmă (16.11.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    pivoti
    Eu ii dau dreptate. Baciu e "tanara speranta" inca in sensul ca pe el inca nu poti conta ca profesionist. In aproape fiecare meci faulteaza necontrolat -ca sa ma exprim cu blandete si cu mult inainte de pauza nu mai poate fi folosit. Sa nu mai vorbesc de mingi pierdute. Lalovici e de 4 mai mult nu are

    cu 10 ani în urmă (18.11.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    ...pivotii
    ... nu are toate calitatile necesare sa faca fata echivalentilor lui din campionat.

    cu 10 ani în urmă (18.11.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    U BT
    @ydesh, BAciu este in momentul asta intr-o acuta cadere de forma psihica, daca reuseste sa il aduca cu picioarele pe pamant si sa ii rezolve problemele psihice totul o sa fie bine!

    cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      pivoti3
      Imi pare rau ca aflu asta. Sper si eu sa ii treaca. Nici nu stiu daca declaratia lui Tenter ca echipa are probleme de incredere nu i se aplica mai ales lui. Dar Tenter lucreaza ca orice antrenor pe eficienta si rezultate. Nu are pivot eficient, trebuie sa rezolve problema si nu poate sa astepte.

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Lalovic e 4 ca doar pt ca nu are 2,10? Si Zoran toata lumea zice ca e 4, dar de o viata joaca 5 peste tot si in orice formule. Lalovic e de un an jumate la Cluj...cred ca nu a jucat pe pozitia 4 nici macar o repriza. Adugand aici varsta si mobilitatea in scadere, nu prea mai poate fi 4 in conditiile in care acolo exista deja jucatori.
    Baciu e un jucator util nu determinant...in fiecare meci, un numar de minute e capabil sa acopere onorabil postul ala. Sigur ca toti am vrea sa il avem pe Ghita si de pe banca sa vina Sebestyen, Saftescu si Pintea...da asta o sa nu se poate aplica.

    cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Intrebare si nu ironie,daca tu zici ca nu a jucat 4 atunci de ce cand este cu Silva in teren sta Silva mai mult in spatiul de 3 secunde? Vreau parerea si o explicatie trecand peste discutiile in contradictoriu!

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Cateva motive ar fi:
    1. Silvasan este mai bataios si mai puternic pe picioare. Este un 4 puternic din punctul asta de vedere, dar fara inaltime si detenta.
    2. Uneori pur si simplu acolo ii duce actiunea, nu este pivot care sa stea doar sub panou mai ales daca mai are si mana si putina mobilitate. La fel se facea si in perioada Zoran-Bubu, Zoran-Lapuste, Zoran-Buckman, Zoran-Silvasan
    3. Un aspect foarte important(poate cel mai important la capitolul asta), Lalovic face muuult mai bine blocajele decat Silvasan si ajuta tactic jocul de pe semicerc
    4. Un pivot de genul Lalovic, nefiind un pivot de gabarit caruia sa ii dai mingea si sa rupa cosul, daca il tii doar sub panou o sa fie extrem de previzibil si usor de tinut.
    5. In caz de post-up Silvasan e mai puternic decat Lalovic, impinge mai fara jena si poate sa duca actiunea mai bine mai ales ca de ficare data pe post-up Lalovic coboara in 3 secunde sau daca nu el, jucatorul de pozitie 3 pe faza respectiva, icnercand sa ii faca loc. In plus Silvasan are si aruncari din intoarcere in caz de impas pt astfel de actiuni, Lalo mai putin ca pana se intoarce el dureaza putin.

    Nu spun ca Lalovic nu e valoros pe 4. E chiar foarte valoros in anumite momente si asta am vazut in putinele faze cand a jucat impreuna cu Southall sau Baciu, facand patrunderi surprinzatoare si altele. Numai ca acestea sunt chestiuni de moment mai mult decat constante care sa poata fi aplicate intotdeauna. Mi-as fi dorit enorm sa il fi avut pe Lalovic acum 10 ani, cred ca ne-ar fi dat lectii de baschet. Pt mine nu pot sa neg faptul ca din lotul actual e jucatorul la care nu as renunta pt nimic in lume(din cei straini ma refer)

    cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Multam fain, m-ai lamurit, ai dreptate! Ca un sfat, amical, cred ca ai avea mai putine discutii in contradictoriu dac ai argumenta in felul asta mesajele tale, mi-ai lamurit niste aspecte pe care nu le-am luat niciodata in calcul si care sunt asa cum le exprimi tu!

      Oricum vezi ca au adus si pivotul pe care il revendica Tenter :P

      http://u-mobitelco.ro/seniori-1/dorin-pintea-alaturi-de-echipa-in-continuare-2674.html

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      @free62
      Iata ca tocmai in mesajul precedent ai prezentat niste argumente cu care sunt de acord, dar dintre care o parte confirma ce am scris eu: ca Lalovici nu are TOATE (subliniez) calitatile necesare de 5 (nu ma refer la talie si tu ai dat niste exemple foarte inspirate). Acum sa detaliez de ce, ia mult timp, eu fac trimitere la ceea ce e scris mai sus de tine si mai adaug: nu-i place in 3 secunde la bataie, are aruncari de la semi si distanta mai perfectionate decat cele tipice de pivot.

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Sa fim seriosi, niciun pivot pe care l-am avut la Cluj sau care a fost prin Romania nu le avea pe toate(poate Buckman sau Bulatovic). Nici Zoran de care se leaga istoria noastra recenta nu putem zice ca are un post-up prea bun sau ca nu e dominat uneori in caciula. Lalovic as spune ca este acelasi gen de jucator si nu foarte departe ca impact in joc, doar ca numarul de puncte marcate de el difera, insa compenseaza la alte aspecte. La fel ca si Zoran tot jocul lui depinde de un jucator de poz 4 valoros, puternic si cat mai putin individualist. Pana la bani multi si capacitatea de a aduce un nou Buckman sau ceva de genu, trebuie sa fim extrem de multumiti cu astfel de jucatori destul de completi per total. De ar juca toti pe poztiile lor de baza ca el, am fi departe

      cu 10 ani în urmă (18.11.2014)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!