Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Playoff 2012. BC Mureș ar putea câștiga Meciul 1 al seriei cu U Mobitelco prin forfait

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
11.04.2012

U Mobitelco Cluj a învins pe BC Mureș, scor 74-72, în Meciul 1 al seriei pe care cele două echipe o dispută în primul tur al playoff-ului Diviziei A la baschet masculin - ediția 2011/12. Victoria campioanei ar putea fi inversată din cauza unei posibile erori comise de banca tehnică.

Cu 6:31 minute rămase de disputat din sfertul al 3-lea, Mihai Paul a fost înlocuit de către Jerome Lagrange. În acel moment pe teren, pentru U Mobitelco, se mai aflau Krstanovic, Mijovic, Lawrence și Dykes. Așadar, Lagrange a devenit al 5-lea jucător străin pe teren pentru gazde.

După 33 de secunde de joc, Mihai Silvășan l-a înlocuit pe Vladimir Mijovic și lucrurile au revenit la normal. Totuși, potrivit regulamentului în vigoare, pentru o astfel de eroare se acordă victorie prin forfait pentru cealaltă echipă. Transmisia fază cu fază a site-ului FR Baschet confirmă acest lucru.

Alex Pop a fost al 3-lea și ultimul român folosit în acest meci. Potrivit livescore-ului oferit de FR Baschet, acesta a intrat pe parchet în penultimul minut al sfertului al 3-lea:

Așadar, dacă se va dovedi că această eroare s-a comis într-adevăr, BC Mureș ar trebui să câștige cu 20-0, prin forfait și ar urma să aibă 1-0 la general.

Din câte se pare conducerea BC Mureș a depus deja o contestație!

Vezi AICI reacția Mureșului!

Vom reveni cu amănunte!

36 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Marcele sa iti f... staffu....mai bine un secund bun cum erai tu pt Baldwin decat 2 deloc.Pacat pt ca si azi ai gestionat meciu prost pe alocuri, dar ai avut noroc, ai avut o echipa care o luptat enorm si tot pierzi cu muresu....da-o ba frate....mai incolo sa nu altceva:))

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • bogdan13 :

    penibil !
    Daca s-a facut o astfel de greseala la nivel de meci de playoff este absolut penibil din partea noastra. Oricum trecem de mures .

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Esti fooooarte optimist daca crezi ca trecem de mures dupa un tun de asta.Maine o sa fie un adevarat miracol daca facem 1-1.Daca pleci la Mures cu 1-1 si vii cu 2-2, atunci da se poate pt ca turnul asta de control numit Stanescu o sa fie obosit.Daca pleci cu 2-0 ii gata playoff-ul

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • bogdan13 :

    dap
    asa a fost si sezonul trecut daca nu ma insel cu timisoara. am pierdut primul meci la 30 de pct si apoi am sters pe jos cu ei in totate celelalte meciuri. tot asa am putea porni cu 0-1 si acum intrucat incompetenta stafuf-ului clujean joaca un rol mai important decat impotenta jucatorilor mureseni pe teren !

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • realHQ :

    LOL
    Suporteri clujeni de rezultat...e doar un zvon...dar voi ingropati deja antrenorul si echipa :D. Mai bine va uitati acum cum lupta Oradea cu Goliat.

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Suporter de rezultat ii sa nu zic cine sa iti urez de bine....cand mergeam io la sala batea vantu la 11 dimineata ca era gol si prin partea de jos.Ce zvonu dracului....cand cineva observa asa ceva intotdeauna o fost adevarat.Ii o incompetenta a staff-ului groaznica....nu vb de un meci de campionat ci de unul de playoff.Ce dracu fac cei doi secunzi ca nu ii vezi intr-un moment greu sa ii indice o schema lui Tenter sau macar sa vina cu cate o idee c totusi ala care sta pe banca are minta mai limpede(cum el facea cu Baldwin si impreuna au realizat acea intoarcere fantastica din meciul 6 cu Ploiesti).Ei ce fac?Repet, vb de un meci de playoff nu de orice meci, iar ca si campioana sa iesi din sferturi pt magarii de astea ii o rusine imensa mai ales cand te lauzi cu staffu f complet care il ai....da vad ca ii numa pe foaie

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • wer :

    "Transmisia fază cu fază a site-ului FR Baschet confirmă acest lucru."
    Chiar nu e asa! Nu exista o schimbare cu "6:31" minute ramase din sfertul 3. Singurele schimbari din sfertul 3 sint cu 3:05 minute ramase cind Silvasan il schimba pe Mijovic cu Mita Paul pe teren conform paginii "Play by play" a livescore-ului frbaschet.ro

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • uclujnapoca :

    @ free62
    O sa vezi ca iara s-a grabit totalbaschet sa scrie ceva numa sa fie scris .... "felicitari " totalbaschet

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Ferike :

    Nu e adevarat!
    Cu 3.51 ramase din sfertul trei intr-adevar a existat o schimbare, dar a fost o schimbre dubla. A iesit Mijovics si Mita Paul si a intrat Silvasan cu Lagrange. E 100%, am fost la meci si tin minte exact faza. S-a intamplat dupa ce Mita Paul inscrie de trei, iar dupa aceea greseste in atac. Asadar Cluj in continuare conduce cu 1-0. Pe situl "livescore" a fost o greseala, sunt foarte convins.

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • realHQ :

    @wer
    Pai cine esti tu sa te opui lui totalbaschet.ro si lui free62?

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Ferike :

    Pt wer
    vezi ca te-ai uitat la sfertul 4

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Ferike :

    Pt wer
    vezi ca te-ai uitat la sfertul 4

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Si daca iti arat frbaschetu cu schimbarea, mananci monitory tovarasu real high quality?:D

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • wer :

    @Ferike
    Da intr-adevar, multumesc. Din pacate eu am selectat tab-ul cu sfertul 3 dar acea aplicatie se pare ca nu filtreaza fazele si, crezind ca ma uit la sfertul 3, m-a uitam la sfertul 4.

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    @free62
    @free62 ce incredere oarba ai in precizia si profesionalismul frbaschet :D

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    live-u ala ii o chestie care cand merge, merge bine din ce am mai vazut....lasa ca vedem....da fum fara foc nu iese.Sunteti optimisti multi dintre voi, da vedem....

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • realHQ :

    :D
    Realizeaza cineva ca sfantul "live frbaschet" e de fapt un gigi care scrie pe un laptop? In fiecare sala din Romania? Si reprezinta o societate comerciala care are un contract cu federatia? Deci nu raspundere, nu decizie, nu observator, nu litera de regulament. Daca omul se uita dupa gagici in sala si din neatentie scrie ca x a marcat un cos de 7 puncte, aia ramane scris. De aceea exista foaie oficiala, scorer, observator - si din fericire mai nou si pentru tara noastra amarata - si inregistrari video. Anyway, cine greseste sa plateasca :D.

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    @free62
    @free62 te-ai incins degeaba si nu uita ca in lumea in care traim, ADESEA iese fum fara foc ... jurnalistii sunt disperati dupa audienta, dupa senzational. Au ei grija sa iasa fum fara foc.

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca carlos_cj :

    relaxati-va
    Cineva a uitat sa-si ia romparchinul in seara asta. Chestia e ca, pe langa ca e el agitat, ii mai agita si pe altii. Nu a vazut nimeni: Nici public, nici arbitri, nici oficialii de la masa, nici jucatori, nici banca adversa si va luati dupa textul de pe saitul frbaschet. Eu zic sa va relaxati, Intr-adevar, asa cum spunea Ferike, a fost o dubla schimbare in sfertul 3. Si cel care incarca pe sait n-o fi fost pe faza.
    E doar o abureala. Noapte buna, copii

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    audiatr et altera pars
    Sa vina si cineva de la Mures, ca au avut suporteri in sala, sa ne spuna ei ce au vazut! Clujenii sint calmi, ca de obicei... sa vedem ce zice regiunea mureseana....
    P.S. ce-ia aia 'romparchin' si la ce foloseste?

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • bogdan13 :

    lol
    toata aceasta disutie din cauza "profesionalismului" desavarsit al acestui site de baschet .

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca carlos_cj :

    @mira
    e un medicament recomandat pt relaxare :) Mira, daca te-ai uitat la meci, ai auzit tu vreun moment o reactie live? Chiar crezi ca absolut nimeni nu ar fi observat asta? Spectatorii veniti de la Mures n-ar fi sarit in sus? Hai sa fim seriosi

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Nu m-am incins, dar istoria unor astfel de intamplari relatate urgent ma facea sa cred ca asa o fi fost, iar asta daca era adevarat era ceva incredibil mai ales din pct de vedre al antrenorilor secunzi....de care eu oricum nu si f multumit nici asa:D

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Nu m-am incins, dar istoria unor astfel de intamplari relatate urgent ma facea sa cred ca asa o fi fost, iar asta daca era adevarat era ceva incredibil mai ales din pct de vedre al antrenorilor secunzi....de care eu oricum nu si f multumit nici asa:D

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    @totalbaschet.ro
    Nu-si asuma nimeni de la totalbaschet.ro acest articol ? E foarte misto ca articolulul e semnat simplu: totalbaschet.ro / 11 aprilie / 20:00 Cred ca ar fi elegant ca autorul sa traga aer in piept si sa-si semneze articolul, asa cum apar majoritatea articolelor pe acest site. Mira, poate ne dezvalui tu cine l-a scris ;)

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • realHQ :

    :)
    E un pic mistic dar eu cred ca articolul s-a intrupat singur din miracolul Saptamanii Mari, pur si simplu din neant a aparut un hashtemeleu pe site. :D De[aia nu are nevoie de semnatura . Cu ce te-ar ajuta un "scris de Sfantul Octet" in susul paginii??

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    ioi
    @carlos, eu stiu ca 30 de sec e foarte putin si intr-o sala de baschet lumea e atenta la tot felul de chestii, nu tine neaparat socoteala jucatorilor; daca nu a fost asa, foarte bine, iar daca a fost, sa stim si noi ;)
    despre medicament nu mai vreau sa stiu, ca mi-a zis un prieten ce si cum...

    @bogdan, poti sa nu discuti, ca eu una nu ma supar; noi aici sintem musafiri si daca nu ne place, nu mai venim, decit daca sintem masochisti...

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Sabin Gherdan :

    @Cristi g
    Cand vezi totalbaschet.ro la semnatura inseamna ca sunt mai multi autori. De la mine a inceput totul pentru ca despre acest subiect vorbea lumea la sala. Eu, deoarece nu am avut timp, am pasat stirea colegilor mei. Simplu. Daca nu bagam articolul acesta se intreba lumea despre ce vorbeste Cristescu pe site ul echipei clujene. :)

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    @cristi_g
    eu stiu numai cine cistiga miine, dar uite ca-si asumara responsabilitatea, deci aveti acum pe cine sa va revarsati recunostita ;)

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    @Sabin Gherdan
    Multumesc pentru explicatii Sabin. Apreciez prea mult munca voastra pentru a continua polemica. Chiar daca mai gresiti si voi, ca tot omul muncitor, cred ca fara totalbaschet.ro baschetul romanesc ar fi mai sarac. Spor maxim in continuare !

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca cristi_g :

    @mira
    Cine castiga maine ? :)

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    :)
    aia care vor dormi mai bine si care isi vor dori mai mult!

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    continuare
    ... Hristu sigur! :)

    cu 13 ani în urmă (11.04.2012) Raspunde
  • tjl :

    pentru realHQ
    Iti raspunde cel care de ani de zile face statiistica meciurilor de baschet, de orice nivel (seniori, senioare, juniori), din Cluj-Napoca (si nu numai). Nu sunt "un gigi", am un nume ... Nu reprezint nici o societate comerciala sub contract cu federatia ... Nu ma uit "dupa gagici in sala" si incerc sa fiu atent la joc ... Incerc – si pina acum am reusit – sa fac statistici foarte aproape de realitate. Statistici perfecte nu exista nicaieri in lume, este aproape imposibil sa reusesti sa surprinzi tot ce ce intimpla in teren. Pentru informarea ta: in Spania, de exemplu, statistica se face de 4-5 persoane, cu sarcini bine definite, si chiar si asa sunt mici inadvertente.
    Am relatat cele intimplate, chiar pe acest site, a fost o scapare pe care n-am reusit sa o repar. Regret "valurile" pe care le-a produs mica mea gresela, oricum imaginile video vor demonstra, daca nu au facut-o pina acum, ca U-Mobitelco BT a fost permanent cu cel putin un jucator roman pe teren.

    cu 13 ani în urmă (12.04.2012) Raspunde
  • bogdan13 :

    @ tjl
    aproape perfect de acord cu tine, mai putin aia cu " nu exista statistici corecte nicaieri in lume " . Aici ai exagerat putin, doar ca acolo unde sunt perfecte (NBA) exista cate un om care se ocupa de fiecare categorie statistica tinuta si in plus o a doua echipa care face acelasi lucru doar ca sa existe 2 surse !

    cu 13 ani în urmă (12.04.2012) Raspunde
  • tjl :

    da, asa este
    OK, bogdan13, ai dreptate, sincer nu m-am gindit la NBA care e o cu totul alta "categorie" de baschet ...

    cu 13 ani în urmă (12.04.2012) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!