Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Porter Troupe continuă la SCM U Craiova

David Istrate

David Istrate
29.07.2019

Porter Troupe continuă la SCM U Craiova

Ziua de 29 iulie a fost una extrem de aglomerată pentru SCM Universitatea Craiova. Formația din sudul țării a ajuns la o înțelegere cu nu mai puțin de trei jucători: Porter Troupe, Tyler Laser și Nikolay Stoyanov.

Anunțul oficial a fost făcut chiar de către Aleksandar Todorov, antrenorul lui SCM U Craiova. Acesta a postat o fotografie pe pagina sa personală de instagram în care s-a arătat bucuros de faptul că va lucra din nou cu Porter Troupe și Nikolay Stoyanov.

Americanul de 36 de ani a evoluat și în stagiunea precedentă pentru olteni, fiind și atunci desemnat căpitanul echipei. În 35 de partide jucate, Porter Troupe a avut medii de 14 puncte, 3.7 recuperări și 3.3 pase decisive pentru un indice al eficienței de 14.1. Sportivul de 1.96 m se va afla la al 10-lea sezon petrecut în România, fiind unul dintre veteranii Ligii Naționale.


Celălalt sportiv, Nikolay Stoyanov, a lucrat împreună cu Aco Todorov la Levski Lukoil, în sezonul 2017-2018. Atunci, formația bulgară a câștigat, atât campionatul, cât și Liga Balcanică. În ediția 2018-2019, Stoyanov a avut medii de 12.7 puncte, 4.2 recuperări, 2.6 pase decisive și 1.1 intercepții.

Așadar, în urma acestor mutări, lotul Craiovei arată așa: Monyea Pratt, Tyler Laser, Nikolay Stoyanov, Porter Troupe, Dragoș Diculescu și Bogdan Țibîrnă.

*foto: sportspictures.eu

36 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova sebi12 :

    Troupe
    Am reusit sa pastram cel mai bun om al nostru de sez trecut :) welcome back porter !

    cu 4 ani în urmă (29.07.2019) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Tommy :

    Craiova
    Laser,Pratt,Stoyanov,Troupe,Tibarna si Diculescu....oare ce va urma ??? Urmeaza un dream team si atacam campionatul !!
    CRAIOVA IS ON FIRE!

    cu 4 ani în urmă (29.07.2019)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      Voi
      Cu campionatul si Steaua cu locurile 1-4...
      Inteleg entuziasmul, chiar e o campanie reusita, dupa nume aratati f bine. Si noi am aratat bine sezoanele trecute si ce am rezolvat?
      Oricum cred ca remarca ta a fost mai mult in gluma...

      cu 4 ani în urmă (29.07.2019)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Tommy :

    studentU
    Este intr-adevar entuziasm,fiindca fie vorba intre noi...orice echipa si-ar dori acest trio : Laser-Pratt-Troupe plus the wonderkid Diculescu.....chiar si voi cred ca erati foarte multumiti daca se realizau aceste 4 transferuri !!

    cu 4 ani în urmă (29.07.2019)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Tommy
      Ori nu cunosti baschet desi nu cred ori esti entuziasmat pana peste măsură ori esti mandatat sa induci optimismul în rândul fanilor...

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Bravo!
      L-ai "citit"!

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu gyke :

    Hmm
    Eu văd o mică problemă cu astea 4 transferuri, sunt 4 străini la cele 3 poziții mici, ceea ce înseamnă că mai rămân doar două locuri de străin la 4 și 5. Chiar dacă Mo poate juca 4 și îl aveți și pe Tibarna nu mi se pare foarte echilibrat. Bun, mai există șansa ca într-un final Troupe să își ia cetățenia și să elibereze un loc, dar nu e foarte sigur și înseamnă că trebuie să mai scoateți și mai mulți bani din pușculiță. Vedem...

    cu 4 ani în urmă (29.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Re
      Nu stiu ce sa zic..mai avem 2 locuri pentru straini, care probabil vor fi pivoti , eventual unul dintre ei putand evolua si pe 4..unde eu consider ca deja avem un jucator valoros, pe mo

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      Și eu
      Văd aceiași problema doar ca la poziția 1. Nu știu ce buget mai au după aceste transferuri insa cu siguranța Pratt va juca mai mult 4 dar și așa tot le mai trebuie un jucător poziția 4-5 și unul 5 cu rezerva Tibarna, într-un small team cred ca și Casale(dacă rămâne) poate juca 4 pentru câteva minute.
      Acuma întrebarea este, cine va fi backup pg ? Pentru ca majoritatea,inclusiv romanii, sunt jucatori de pozițiile 2-3, toți par capabili sa fie playmakeri pentru câteva faze deci s-ar putea sa vedem o rotație acolo intre Pratt și Stoyanov cât timp nu este Laser pe teren...

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Da
      La pg mai mult ca sigur asa o sa fie ..cel mai probabil va trece stoyanov pg cand laser va fi odihnit..ramane sa vedem la pivoti , din cate stiu se negociaza cu un pivot cu experienta tot in bulgaria

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      interesant
      singurii pivoti straini care imi vin in minte sa fi jucat in Bulgaria mai mult timp ar fi Justin Knox si Keith Clanton, Knox parca a semnat in Italia, sa fie oare Clanton?
      Sa fie cineva cu experienta si in Romania si in Bulgaria?
      Daca este bulgar habar nu am :))

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Pivot
      Nu e european si nici american :))oricum nu e nimic sigur momentan..cel putin nu stiu eu

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      +
      Si nici barro nu l cheama:))

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      notat
      Am zis si eu de oamenii pe care i-am mai vazut prin competitiile europene, m-am dus cam departe probabil.
      Am remarcat totusi unul care pare sa se potriveasca cu descrierea "nu este european si nici american si nu il cheama barro" dar il cheama Malik...daca nici el nu e atunci renunt =))

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      +
      Si nici malik nu l cheama:))

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      Păcat
      Poate va reorientați catre Malik Dime ;) e “senzație” băiatul cum ar zice Tommy

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    @gyke
    Hmm,nu e prima oara cand suntem pe aceeasi lungime de unda!Eu as adauga ca situatia e si mai complicata prin existenta pe aceste posturi a romanilor U23,care dincolo de regula folosirii lor sunt si jucatori bunicei,care pot ocupa fara probleme locul permanent al romanului.Pe de alta parte remarc din nou inteligenta mutarilor lui Todorov,si-a securizat vestiarul prin pastrarea lui Porter,respectiv a ridicat cu o treapta tempoul de joc prin aducerea lui Laser si Stoyanov.La pozitiile neacoperite,sub panou,o solutie,desi putin probabila,ar fi aducerea lui Nicoara,in privinta "bulgarilor" Olisemeka sau Dime,oricare dintre ei ar fi o achizitie excelenta.Cel mai periculos mi se pare insa la pg,nu exista o alternativa solida la Laser,care probabil va fi folosit mult si-si va diminua randamentul din pricina oboselii.Nu pot sa spun ca ne vom bate parte in parte cu cei trei granzi,dar cel putin nu vom mai fi doar sparring pentru ei dupa cum se contureaza echipa.

    cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      Corect,
      insa nu cred ca este vorba nici despre Olisemeka sau Dime, desi Dime ar avea loc la orice echipa din LNBM dupa parerea mea. Urmarind trecutul lui Todorov si aducerea lui Stoyanov, am ajuns la concluzia ca este foarte probabil sa fie vorba despre Omari Gudul

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde
  • CSA Steaua București Fortza Steaua :

    Gudul
    Mai mult ca sigur acesta este. Una peste alta este bunicel....si e din RD CONGO!

    cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      De urmarit,
      Fiindca doar cine stie cum sa-l fi convins Todorov,altminteri Levski si ProB France platesc salarii greu accesibile Craiovei.

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      In legatura cu banii..
      Te gandeai tu ca il putem lua pe laser..pe pratt?:))

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Pro B
      Totusi PRO B! Am pretentii de la cluburile din Romania sa isi permita macar jucători de cenți din PRO B. Gudul nu este un jucător Wow!

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Nu e wow
      Dar este peste ce am avut noi

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Gudul
      Un mic progres. Poate sa fie un jucător util dar in opinia mea este mai mult un 4 care poate juca si 5 decat un 5 veritabil. Atletic poate fi si un bun aparator

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Exact..
      Probabil o sa vina si un 5 clasic si daca vine si gudul, stam relativ ok in speranta ca tibirna va fi util

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • 76ers:

      Franta
      Desi echipele au bugete foarte mari, bugetul de salarii nu este atat de mare, rar echipele din Pro B au bugetul de salarii aproape de un million de euro, media cred ca este pe undeva la 700 de mii de euro, nici la Pro A nu este foarte mare, citisem ca media ar fi pe la 1.7 milioane si asta ridicata de echipe precum Monaco si Lyon

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Gudul
      Previziune mea este ca Gudul nu a avut mai mult de 7...8 k / luna! Asa ca nu mi se pare exagerat...

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Gudul
      Pentru noi nu e nici un salariu mic :)

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      SCM
      Si atunci va intreb cum puteti emite pretentii cand stim cu totii la Cluj și Oradea sunt salarii cu mult peste 10k!!!

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Paii
      Cu lotul actual ,eu zic ca putem emite pretentii ??

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde
  • CSA Steaua București Fortza Steaua :

    Pretentii
    Da puteti emite pretentii la locul 4. A pentru locul 4 va duelati cu Pitestiul si Steaua. Din punctul meu de vedere pana acum Pitestiul mi se pare un pic peste voi. Asta nu conteaza întrucât si anul trecut au avut un lot mai bun dar au terminat sub voi.

    cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Fara suparare
      Cum zicea si studentU noi cu titlul voi cu 1-4...

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • SCM "U" Craiova sebi12:

      Iar pitesti
      Eu nu o vad peste noi..mie si anul trecut mi a placut f mult echipa pitestiului, dar problema eu zic ca este la mr nini :)

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Salarii si jucatori.
    Da,credeam,pe filiera Sibiu,Laser si Pratt cu siguranta aveau cel mult media lui Levski sau ProB.Dealtminteri nu luati la pret de matineu ProB,dintre toate tarile cu bachet foarte avansat,Franta are cel mai mic decalaj din toate punctele de vedere(valoric,salarial,organizational)intre primele doua ligi,da,cu observatia ca nici in prima liga nu sar calul,sunt cei mai echilibrati,compensand insa prin nivelul bun competitional care creeaza atractivitate pentru jucatori.
    In privinta lui Gudul,evident ca sta mult mai bine la capitolul defensiv si inclin sa cred ca,fidel principiilor lui,Todorov ar opta pentru un 4-5 cu sut periculos de afara.
    Iar Pitestiul,Steaua,Voluntari,chiar m-as bucura sa isi faca echipe tari,sa vedem si noi cu adevarat o competitie puternica,cu multe meciuri tari in fiecare etapa.

    cu 4 ani în urmă (30.07.2019) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Tommy :

    Steaua
    Va inteleg perfect entuziasmul dragi suporteri stelisti prin numirea lui Burlacu antrenor,însă deja visati prea departe...voi nu aveti nici macar o mutare anunțată în lot și deja sunteți echipa de Top4.......Bine macar ca nu costa nimic sa visati,fiindca era jale !!! Cu faptul că pitești este pe noi.....înțelegem frustrarea voastră și aveti dreptate ( Fraseniuk si Măciucă(ma refer la jucător nu la altceva) sunt clar peste Laser ,Pratt, Diculescu si mai ales fostul vostru idol TROUPE

    cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    • FC Argeș Pitești Renan:

      Compari mere cu pere
      Compari pe Fraseniuk, Măciucă cu Pratt sau Laser? Compara pe Pratt si Laser cu Gajovici (jucător pe care l ati vrut si anul acesta) si Washington. E o competiție sportivă, castiga cei care au echipe mai bune, mai legate. Repet, echipe, nu jucători, individual. Pentru spectacolul baschetbalistic e un castig ca echipele din top 6, par a fi peste cele de anul trecut. Cum spunea si @Buzestii, pentru baschet, o competiție cu 6 echipe puternice, ar aduce cel mai mare castig pentru noi, spectatorii.

      cu 4 ani în urmă (30.07.2019)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!