Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Şi bătuţi, şi fără mascotă!

Adrian Cojocaru

Adrian Cojocaru
27.03.2013

Cum un necaz nu vine niciodată singur, la puţin timp după meciul pierdut pe teren propriu în faţa lui CSŞ Giurgiu, 86-96, clubul BC Timişoara a anunţat pe pagina de Facebook faptul că hoţii au furat costumul mascotei clubului. Leii din Banat sunt susţinuţi la meciuri de Timmy, mascota echipei de mai bine de 2 ani.

Costumul a fost sustras din maşina celui care îl îmbracă, iar în acest moment nu se cunosc date cu privire la făptuitori. Clubul a făcut însă apel la cei care găsesc îl găsesc abandonat pe undeva să îl aducă la sediul grupării de pe Bega.

În cazul în care acesta nu va fi găsit, alb-violeţii nu vor fi susţinuţi de mascota lor tocmai la turneul final al Cupei de săptămâna viitoare.

53 comentarii la aceasta stire:
  • CSU Asesoft Ploiești urzeala :

    :)
    Dumnezeu nu doarme :) e un semn.. cum sa pierzi cu Giurgiu ?

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • suporteru lu peste :

    :)
    Pierzi cu Giurgiu, bati Farul si joci cu Craiova. Apoi in semifinala ai castigatoarea dintre Oradea si CSM Bucuresti, in loc de Asesoft, Medias, Cluj sau Mures. Suna bine :).

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Thor :

    suporterul suporterului
    Dacă Mediaş bate pe Craiova la mai mult de 12 puncte, ceea ce e posibil, iar Craiova nu învinge Oradea în ultimul meci, atunci Mediaş o să termine pe 4. Nu prea mai sună bine, nu? Dacă Cluj bate în ultimele 2 meciuri, indiferent de ce face Timişoara la Constanţa, atunci ei o să termine pe 5 şi BC pe 6. Nu sună deloc bine, având în vedere că Asesoft e pe 3. Dacă BC bătea astăzi avea şanse mari să termine pe 4 şi să joace 3 meciuri acasă.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova DanCraciun :

    Locul 4
    Daca Oradea invinge U Cluj maine, o sa aiba ultimul loc asigurat inainte de ultima etapa. Poate Achim o sa vina la Craiova cu rezervele pt a promova tinerii in meciul cu fostul lui elev, Mandic :D

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova DanCraciun :

    Erata
    o sa aiba primul loc asigurat*

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    pt suporteru
    Daca BC o sa joace cu Craiova, duelul, in opinia ta, e ca si castigat? Cu trei meciuri la Craiova? Singura infrangere a Craiovei in Polivalenta a fost in fata Energiei, la 1 pct, cu un cos de 3 pcte in ultimile sec. si un fult clar la Habus, neacordat. Intreaba-i pe cei de la Cluj, Medias, Mures, CSM Bucuresti si chiar pe cei de la BC Timisoara, cam cat de simplu e sa bati Craiova in Polivalenta.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    Thor
    BC nu poate termina pe 4, indiferent de rezultate, deoarece, in duelul cu Craiova e in dezavantaj (a pierdut la 8 pcte la Craiova si a castigat la doar 5 la Timisoara).

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Thor :

    cipangel
    BC putea termina pe 4 dacă Craiova nu câștiga ultimele 2 meciuri, cu Mediaș și Oradea, meciuri destul de dificile. E adevărat că ultimul meci, cu Oradea, poate fi lipsit de miză dacă ei înving astăzi pe Cluj. Eu am vrut să subliniez că, în niciun caz, meciul cu Giurgiu nu a fost pierdut intenționat de BC, așa cum sublinia @suporteru.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • suporteru lu peste :

    cipangel
    Cu tot respectul pentru Craiova, playofful nu seamana deloc cu campionatul. Iar Craiova nu are banca si are niste jucatori putin cam prea temperamentali pentru a-si putea metine calmul intr-o serie de durata cu alta echipa. Iar Timisoara, intr-adevar, nu termina pe 4, termina pe 5 si Craiova pe 4. E acelasi lucru (repet, sunt niste pronosticuri, nu dati cu parul, nu pretind ca stiu ce se intampla - meciul cu Giurgiu probabil ca este in realitate un accident si un meci mizerabil facut de apararea Timisoarei). Oricum, articolul e despre mascota :).

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Craiova
    N-o mai puneti p-aia cu banca ,ca nu mai e de actualitate!
    Craiova are in momentul de fata 8 jucatori care pot juca minim 10-12min /meci ceea ce inseamna ca e ok!...si-a revenit Miskovic + Kabengele!....dati un refresh,aveti baza de date neactualizata!.....nici aia cu oboseala nu tine!....nu jucam din 3 in 3 zile!
    Vedem ce va fi!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    Sa sti ca "suporteru" are dreptate, este o diferenta majora intre campionat si play-off! Nu se joaca din trei in trei zile se joaca un meci si un meci maine urmat de 5-7 zile de pauza, miza e alta, totul e diferit, chiar si deplasarile se fac in mod diferit! De exemplu, parca anu trecut, in PO atat "U" cat si Asesoft au luat avionul sa joace la Cluj pentru a scuti oboseala si timpul pierdut pe drum cu autocarul! Oricum 8 jucatori nu este fenomenal in conditiile in care uni dintre ei nu sunt chiar cei mai proaspeti si cei mai tinerei! Play-off-ul este o competitie de o alta intensitate si cu o alta strategie! Ai sa traiesti si ai sa vezi si ai sa iti dai seama ca 8 este un numar mic de sportivi daca vrei performanta!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @hell
    Ne vedem lungul nasului!:))
    Cred ca am fi nerealisti sa zicem ca anul asta Craiova se bate pentru titlu!
    Personal as fi fericit daca o sa trecem de primul tur din PO!...Nu putem sa ne comparam anul asta cu Ploiestiul,de ex!...de-asta consider ca 8 jucatori sunt suficienti sa treaca de Timisoara in primul tur!
    Sigur, pentru a castiga titlu ti-ar trebui 10-12 jucatori in lot ,de valori aproximativ egale, care atunci cand intra pe teren sa-ti aduca valoare adaugata!...la noi in tara sunt 3-4 echipe care se pot lauda cu asta!
    Pentru Craiova ar fi o perfermanta sa se claseze in primele 4 anul asta!.....dup-aia orice pas,e pe plus!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    Aveti dreptate
    Probabil ca aveti dreptate: ply-off-ul nu seamana cu campionatul. Dar, ganditi-va ca, macar in primul tur, craiovenii vor da totul, fiind si pentru ei o premiera. Jucand si in Polivalenta trei meciuri, macar teoretic, au ceva sanse. Despre banca scurta se vorbeste inca de la mijlocul turului. Si, cu toata banca lor scurta, au victorii la aproape toate echipele mai bine cotate. S-ar putea ca oboseala pe catre toti o luati in calcul sa apara in semifinale.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    nu este vorba de lungul nasului, este vorba de o realitate pe care noi o cunoastem bine si voi inca nu :D De exemplu mie mi se pare absurd cum a tras Oradea sa fie pe primul loc, au si avantaje nu pot sa spun dar si dezavantaje prin prisma oboselii si a bancii pe care nu o pot nici ei considera extrem de lunga! Din pacate la noi doar Mediasul si Ploiestiul se pot lauda cu banca lunga in rest.... poate ca pozitia lui "U" este mai buna decat a echipelor de sus deoarece ele au tras mai din greu sa fie acolo decat am tras noi sa fim unde suntem!

    Din pacate realitatea o sa o cunoastem dupa primul tur!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    Thor
    Am mai verificat inca o data clasamentul. Craiova si BC au 48 de puncte. BC are deja 29 meciuri disputate si mai poate acumula maxim 2 pcte. Craiova, chiar daca pierde ambele meciuri, va lua tot 2 pcte. la 50 pcte ambele, Craiova e mai sus de BC (rezultatele directe conteaza la egalitate). E posibil ca locul 4 sa nu mai poata fi ocupat de Craiova, da, dar BC va fi sub.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova cipangel :

    Medias
    Singura care mai poate depasi Craiova in clasament este Medias. Vom sti mai multe dupa meciul de azi.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    disperatilor
    Mai lasati Craiova in pace, pe orice articol este imposibil sa nu gasesti comentarii cum ca banca e scurta, ca sunt obositi .... uite asa obositi au dat clasa multor echipe din campionat. De exemplu am vazut vazut odihnitii de la Cluj ce super meci au facut la Craiova , la fel si Timisoara si Mediasul in tur. Hai sa nu o mai dam cotita avem o echipa buna si gata, ca-s echipa scurta si obosita ar trebui sa fie problema noastra nu a voastra. Singurele echipe care au opus o rezistenta la Craiova au fost Muresul si CSM bucuresti , Ploiestiul ne-a surclasat iar cu Rovinariul am jucat noi prea prost (sau poate or fi fost obositi si am avut banca scurta)

    OT : Eu zic ca nu este nicio pierdere costumul mascotei, pare de departe cea mai tampa mascota ::)))

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @albastru
    Contrar parerii tale chiar craiovenii pornesc discutiile despre Craiova, contrar parerii tale nimeni nu spune nimic negativ despre Craiova, contrar parerii tale realitatea este cea expusa de "suporteru" parere care contrar parerii tale nu spune ce spune cu rautate, contrar parerii tale nu contesta nimeni victoriile Craiovei asa ca ar fi cazu sa lasi putin mai jos nasu ca o batalie nu inseamna si razboiul mai ales la cum se fluiera la noi! Si cel mai important, contrar parerii tale insusi constitutia ne da dreptul sa comentam si sa analizam pe oricine pentru ca contrar parerii tale traim intr-o democratie si asta chiar daca este doar aparenta! asa ca rugamintea este sa nu mai incerci sa bagi pumnul in gura celor care "indraznesc" sa comenteze despre Craiova pentru ca sigur nu ai sa reusesti! Si cel mai simplu si corect, pune ochiu si mai citeste despre ce se discuta, cine a inceput discutia si descopera ca nu este o discutie amicala, pana la interventia ta, amicala si constructiva fara nici o urma de rautate sau insinuare, tot ce trebuie s afaci este sa deschizi mintea si sa intelegi !

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM Timișoara cristian_ :

    @Alb_Albastru
    Să nu vorbim despre cum arată mascotele că intervin gusturile dar nu pot să nu răspund jignirii aduse de către tine. Timmy mi se pare printre cele mai frumoase mascote din campionat și dacă tot atacăm mascotele :) uitați-vă la mascota din Craiova arată chiar urît cu picioarele alea disproporționate de nici nu poate umbla că tot se împiedică.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    cristian_
    Macar schimbati personaju de sub costum , defapt mai bine zis cu ocazia asta faceti un costum pe marimea personajului, ma mir cum nu a crapat costumul precedent pe burtica personajului ::::)))))

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    erata
    Si cel mai simplu si corect, pune ochiu si mai citeste despre ce se discuta, cine a inceput discutia si descopera ca este o discutie amicala, pana la interventia ta, amicala si constructiva fara nici o urma de rautate sau insinuare, tot ce trebuie s afaci este sa deschizi mintea si sa intelegi !

    Din pacate s-a strecurat nu in plus la "descopera ca nu este o discutie amicala"

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    nu te mai obosi ca deja ma plictisisi pe ziua de astazi, ai grija de odihnitii lui bavcevici ce fac la Oradea, probabil de la atata odihna si presiune vor face iar un meci mare ::))

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @albastru
    "De unde nu este nici dumnezo nu cere" Nu vreau sa pornesc un scandal asa ca nu vi face nici un efort sa iti dau un raspuns pentru ca pur si simplu nu meriti un raspuns si nici nu vreau sa mai pornesc un razboi! Cat despre comentatul despre craiova.... traim intr-o tara libera si nu cred ca trebuie sa iti dau tie raportul si nici sa iti cer permisiunea sa comentez asa ca indiferent daca iti place sau nu eu voi comenta in aceeasi linie ca si pana acuma si voi afisa respectul care il merita macar o parte dintre suporterii Craiovei, adica aexact acea parte cu care se poate povesti omeneste si LOGIC si care au mintea deschisa sa inteleaga!Oricum pentru insulta care mi-ai adresat-o consider ca se impun niste scuze din partea ta si asta mai ales pentru ca eu nu te-am insultat nici pe tine, nici echipa, nici macar mascota dar.... sincer nu ma astept sa le si primesc..... !

    Cat despre echipa mea!!! din punctul meu de vedere as juca cu rezervele pentru ca pur si simplu au nevoie de jocuri si pentru ca pur si simplu indiferent de pozitia minune in care terminam campionatul tot in deplasare vom juca in primul tur asa ca este timpul si momentul sa iti vezi lungul nasului!.... Oricum iti place scandalul si discutiile la nesfarsit despre nimicuri!!!
    lol!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    Completare
    Mai important decat locul de pe care jucam in deplasare este Final Four unde ca prin minune avem cel putin 25% din sanse asa ca.... bleah....

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    lyon
    pentru unii, dintr-o anume partte a tarii se pare normal furtul.de mascote

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @m.sandor
    Din pacate, prea multe tampenii sunt "normale" in tara asta! Rolul unei mascote este sa fie mascota si nu sa castige titlul de Miss Univers 2100!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    Poti comenta cat vrei tu despre Craiova, atata timp cat o faci obiectiv nu te va trage nimeni de urechi, ne cunoastem si noi plusurile si minusurile, insa chestia cu banca scurta si cu oboseala deja nu prea mai tine. Hai sa nu mai repetam aceeasi placa ca nu mai este de actualitate. Mai bine ai fi observat ca avem un procentaj de 40% la libere, procentaj care daca era putin mai bun am fi castigat asa "rupti de oboseala" si la Timisoara si cu Energia acasa.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    m.sandor
    Incearca sa nu te mai legi de locuitorii regiunilor istorice ale tarii : Banat, Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Moldova, Crisana, Bucovina, Ardeal .... ups cred ca nu faci parte din niciuna ::))

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @albastru
    Chiar nu inteleg ce vrei sa spui si unde ii lipsa mea de obiectivitate.... Nu inteleg ce am gresit ca i-am explicat lui Vladut o chestie prin doua posturi, chestii pe care el le-a inteles si le-a tratat ca atare! In fine in prima faza ai considerat oportun sa ma insulti pe mine ca pe urma sa il insulti pe Sandor! Asa cum ti-am spus comentam ce vrem, cand vrem si cum vrem si asta pe langa ca vedem ce vrem! Mi se pare foarte absurd ca tu incerci sa faci program tuturor despre ce si cum sa comenteze!!! Cat despre Sandor pot sa zic cu mana pe inima ca este ardelean de origine maghiara dar din pacate aici discutiile ar trebui sa fie strict legate de baschet si nu de etnii sau zone ale tarii !!!!

    Si oricum ai privi 8 oameni inseamna 5 titulari si 3 rezerve deci asta nu inseamna banca lunga.... 5 titulari si 7 rezerve capabile sa tina oricand locul titularilor inseamna banca lunga si din pacate doar doua ecipe se apropie de situatia asta!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    Dar asta ce inseamna ca o banca scurta nu poate ingenunchea una lunga ?? Eu iti zic ca astazi ii batem pe medieseni cu toata lungimea bancii lor.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    ok, cum zici tu.....

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @alb_albastru
    Cu regret hell cam are dreptate: discutiile despre echipa Craiovei, sunt deschisechiar de Craioveni. Daca te uiti putin atent, vei vedea ca marea majoritate, comenteaza cand echipele lor preferate au meciuri, sau la subiecte generale.
    Cat despre jocul de astazi, sa lasam echipele sa joace. Oricum, esential este un singur lucru: cum termini campionatul sau cupa.
    Anul acesta sunt echipe entuziasmante si entuziaste (gen Oradea si Craiova), care consuma multa "benzina" inainte de incepera playoff-ului. Asesoft si Timisoara sunt echipe care stiu sa-si dozeze efortul si sa ajunga in varf de forma inainte de inceperea playoff-ului.
    Ptr Craiova consumarea benzinei cred ca era justificata: au tras tare sa-si atinga obiectivul propus/trasat, orice alt success ulterior fiind bonus.
    Cat despre banca Craiovei: asta este, scurta ceea ce duce la uzura oamenilor de baza. Insa acesta nu e motiv de suparare. Cu aceasta banca scurta Craiova a realizat un sezon f.bun.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    bbfreak
    95% de acord cu tine, insa in ultima fraza ai pus punctul pe i.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @bbfreak
    Multumesc, ai evidentiat exact ce am vrut eu sa sun si ce am tot repetat eu pe aici, asta am vrut si eu sa zic dar nu mi-a reusit la fel de bine!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    :)
    Pai daca tu o iei mai mult pe aratura decat pe drum :) , hai mai lasa mesajele ca intr-o ora incepe super spectacolul cu Dzambic & Bureau si restul obositilor ::))

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    Imi pare rau dar explicatii pentru prosti nu stiu sa dau asa ca nu am reusit sa fac pe toata lumea sa inteleaga! Bbfreak a reusit sa se faca inteles mai bine deci are o abilitate care mie imi lipseste!

    Si daca incepe inseamna ca musai trebuie sa vad?

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    Incearca si controleaza-ti cuvintele, daca nu esti in stare mai bine abtine-te de la postat.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Kevin :

    prieteni
    Haideti sa ingropati securea razboiului. Aici facem doar supozitii.Jucatorii pot avea evolutii inconstante ca doar sunt si ei oameni, se mai pot inbolnavi ca doar sunt si ei oameni.Eu consider ca daca joci acasa nu inseamna ca ai castigat si meciul, au fost atatea exemple in acest campionat nebun. Presiunea pe jucatori este mai mare cand joci acasa si mai ales in play-off.E bine sa ai banca mai lunga dar daca o ai si jucatorii prind o zi prosta ce faci? Oricum , indiferent cine cu cine va juca noi vom merge la sala sau ne vom uita la tv pentru a ne vedea favoritii. Ne vom bucura sau vom suferi alaturi de ei......ca doar si ei si noi suntem oameni.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    Din nou imi faci program!!!! Eu mi le controlez foarte bine si sunt atent alese cu grija si intotdeauna in limita decentei, tu in schimb m-ai jignit de trei ori astazi desi eu nu ti-am zis nimic jignitor nici tie si nici concetatenilor tai sau echipei tale! Am asteptat scuze si nu le-am primit, ce am spus era o explicatie simpla nu o jignire la adresa ta.... daca tu asta ai priceput eu ce vina am? In fine hai sa incetam pentru ca este o discutie inutila si infantila fara legatura cu mascota furata probabil din rautate !!!

    Concluzie, daca nu ai nimic de imi spus ai bunavointa sa nu mi te adresezi,nu iti fac program si nici nu te oblig sa nu mi te adresezi, dar daca vei continua sa ma ataci raspunsul meu o sa fie de fiecare data pe masura atacului, in alte conditii sincer nu ma voi obosii sa raspund pentru ca ar fi complet inutil! Daca am ceva de comentat despre Craiova am sa comentez si nu am sa cer nimanui voie!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Kevin
    Mi se pare logic! Un mod corect de a pune problema!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    ...
    Albastru si hell nu vad niciun motiv sa va intepati!....n-ati facut-o dupa craiova-cluj,asta e!....acum aveti rabdare pana la anul(competitional vorbind) ,cand se vor intalni din nou!:))
    @bbfreak,obiectivul Craiovei anul asta a fost clasarea pe locurile 9 - 12!....obiectivul asta a fost atins!....acum cred ca,conducerea clubului impreuna cu jucatorii si staff-ul ar trebui sa se gandeasca la trecerea primului tur din PO!...chestia aia cu Timisoara ca nu si-a consumat benzina si va ajunge sus anul asta...sincer ma indoiesc!....Timisoara nu joaca nimic la ora actuala si mi-e greu sa cred ca vor juca altceva in PO!..,problema Timisoarei e antrenorul ,nu lotul de jucatori,my opinion!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    :)
    Din moment ce nu te uiti la meciul Craiovei ce anume comentezi , inchipuiri personale ??

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    Vladut10
    Nu avea sens sa-l mai stresez si eu dupa meci , probabil omul era destul de necajit dupa evolutia favoritilor, nu-mi sta in caracter sa dau intr-un om cazut la pamant, insa cand repeta aceleasi tampenii la infinit omul trebuie putin urecheat

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    Cred ca am avut discutii constructive aici ( ma refer la noi doi) si nu am desonsiderat niciodata Craiova si din cate am sesizat tu ai inteles foarte bine asta si am discutat amical! Si asa cum vezi asta nu se poate abtine si continua sa atace.... de ce? nu stiu.... In fine bafta astazi! nu cred in voi dar.... fie ca cel mai bun sa castige in teren!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    Asta ii poanta zilei sa sti..... imi plac bufoneriile si stiu sa rad la ele! Dar exoista o vorba din batrani:" Cine rade la urma rade mai bine" sau este mai incet la minte..... Bun, deci asta o incadram la a patra jignire pe ziua de astazi.... dar no....

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    apelativul "asta" il poti folosi decat la tine in familie, nu facand referire la alt utilizator al site-ului. Daca vrei sa faci referire la persoana mea poti folosi "domnul Alb_Albastru"

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    .....
    Ai terminat? ma adresez fiecaruia dupa cum merita! sau din ciclu dupa fapta si rasplata! Daca ai ceva de spus constructiv spune, daca nu ...... hai sictir!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    hell
    Chiar este nevoie sa rog un administrator ca sa te opreasca din jigniri ?

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Albastru
    Citez din posturile tale:
    "disperatilor"
    "Incearca sa nu te mai legi de locuitorii regiunilor istorice ale tarii : Banat, Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Moldova, Crisana, Bucovina, Ardeal .... ups cred ca nu faci parte din niciuna ::))"

    Si cate altele .... asa ca ai bunavointa sa nu postezi in postura de victima atat vreme cat tu ai lansat atacurile la adresa noastra..... Eu ti-am platit cu aceasi moneda si am bunul simt si putere sa recunosc ca am platit cu aceeasi moneda..... daca vrei sa parasti.... bafta.... sau trebuie sa te tin de mana!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    LOL
    Baiatule tu ai o problema grava de tot daca ce am scris eu acolo tie ti se par jigniri, de data asta nu ma mai pot abtine si da-mi voie sa-ti spun ca esti patetic si mi-e mila de tine.

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    ....
    Ok...... ai terminat? Sincer poti sa iti ti mila pentru tine, mie imi repugna! Ma plictisesti, obosesti si imi provoci sila! Inclin s acred ca habar nu ai ce inseamna frazele si cuvintele care le arunci.... probabil le gasesti pe goagal!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    matura si farasul
    dl Sabin, va rog sa faceti curatenie pe site, nu se mai vb despre baschet deloc...si azi a fost etapa

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @meea
    Eu imi astept "pedeapsa" si o accept stiu ca am exagerat si am fost nesimtit fata de TotalBaschet dar.... de regretat nu regret decat fata de TB! pacat de saraca mascota!

    cu 11 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!