Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

"Tigrii" răpun pe CSU Sibiu după un final incendiar

Paul Olar

Paul Olar
29.03.2014

BC Mureș Târgu-Mureș a triumfat sâmbătă seara în fața echipei CSU Sibiu. Confruntarea ce a contat la etapa cu numărul XXV s-a încheiat cu scorul de 86-84.

Goran Martinic și Ivan Jelenic au contribuit din plin la succesul mureșenilor, cei doi sportivi ex-iugoslavi totalizând cu câte 23 de puncte fiecare. Aleksandar Mladenovic a avut 15 puncte, 9 recuperări și o pasă decisivă, în timp ce Ivan Ivanovic a izbutit 10 puncte, 4 recuperări și un assist.

În replică, Chris Lee a reușit 26 de puncte, 10 recuperări și 3 pase decisive. Matija Ceskovic s-a remarcat cu 24 de puncte, 2 pase decisive și o recuperare, pe când Brandon Johnson a terminat disputa cu 14 puncte și 8 recuperări.

Revenim cu detalii!

90 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    locul 2
    Felicitari ambelor echipe pentru un meci spectaculos. Oradea acum termina sigur pe locul 2 si ooate sa aleaga cu cine joaca in semifinala (e adevarat mai intai trebuie sa ajungem acolo). Daca vom castiga cu Energia va fi o egalitate in doi Mures - Sibiu cu avantaj pt Sibiu. Daca vom pierde va fi egalitate in 3 cu ordinea Oradea - Mures - Sibiu.

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      neaparat victorie...
      trebuie sa mergem la rovinari sa batem si sa trimitem muresul pe 4. asta pt unii care sunt cu gura prea mare si nasul lung...
      sa joace semifinala arogantii cu asehotii in caz ca vor ajunge acolo!!!

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme:

      -
      cind vom ajunge noi sa ne internam in spital de frica unui meci probabil atunci vorbele tale vor fi de bagat in seama .Pina atunci cucces la Rovinari sa va indepliniti visul se pare ca aveti vise marete anul acesta

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      tme
      Inca astept dovezile pe care le-ai promis acum o luna in legatura cu spitalizarea. Sau le-ai trimis pe posta? Pana atunci sa fiu in locul tau mi-ar fi rusine sa mai deschid subiectul

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme:

      -
      1. nu ti-am promis nici o dovada 2.cred ca esti baiat inteligent si stii ca asemenea lucruri nu se pot dovedi 3.a fost un raspuns pt @unguru 4. te cam bagi ca musca-n lapte

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      ..
      Tme: ai primis dovada, daca vrei iti caut postul tau in legatura cu asta. Asa ca pana atunci, quiet please.....

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      @tme

      Ca sa iti reamintesc:


      tme Suporter fanatic PS
      -2
      PS. Daca doresti cu adevarat pot sa-ti si dovedesc ca acele imbolnaviri au fost o cacealma

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme:

      -
      ti-am mai spus-o: a fost o discutie particulara cu o anumita persoana, si daca ti-as aduce acea persoana sa-ti comfirme(trebuie sa fie prost sa o faca, si nu e )tot nu ai recunoaste Sint unii suporteri oradeni care stiu tot ce sa intimplat dar nu vor recunoaste. Sper ca nu esti unul dintre ei . Cu asta am incheiat acest subiect

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mariuscalin :

    locul 2-3-4
    Ne-am batut joc de aceasta sansa. Valoric, avem echipa de locul 1, dar niciodata nu reusim sa jucam macar de locul 3. Anul trecut aveam echipa de locul 5-8 si am jucat finala, anul acesta .... Totul este foarte strans. Drept este ca decizia arbitrilor de 1/1 cu cateva secunde inainte de final a fost foarte ciudata si a cam decis soarta jocului, dar nu trebuia sa ajungem acolo. Cu Asehotii vom avea 100 de asemenea decizii in fiecare meci.

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mariuscalin :

    locul 2-3-4
    Ne-am batut joc de aceasta sansa. Valoric, avem echipa de locul 1, dar niciodata nu reusim sa jucam macar de locul 3. Anul trecut aveam echipa de locul 5-8 si am jucat finala, anul acesta .... Totul este foarte strans. Drept este ca decizia arbitrilor de 1/1 cu cateva secunde inainte de final a fost foarte ciudata si a cam decis soarta jocului, dar nu trebuia sa ajungem acolo. Cu Asehotii vom avea 100 de asemenea decizii in fiecare meci.

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • veghetor:

      21-40
      Au recuperat de două ori cât noi. Așa că e de mirare că am reușit să câștigăm. De fapt la recuperări stăm prost de multă vreme și din păcate ne costă. Să dea domnul să ajungem să jucăm și cu Asesoftul sau cu cei ce-i vor elimina!

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tumero :

    dreaming...
    poate mai pierde Sibiul cu Steaua:))

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    Atmosfera
    A fost un meci foarte frumos! Felicitari BC Mures pt victorie, felicitari echipei Sibiului pt joc, felicitari publicului muresean, care a demonstrat inca odata ca este cel mai frumos public din tara,si un mare RUSINE galeriei din Sibiu care a scandat urat impotriva maghiarilor! RUSINE!!!

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      subscriu
      Pentru banere, tricouri similare si scandari de acest hal ale galeriei de fotbal ale Stelei, clubul a fost de mai multe ori amendata, terenul suspendat. Sunt curios cu ce se alege CSU. Punem pariu ca nu se intampla nimic?

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      of of
      capra vecinului...

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246 :

    mda....
    atat despre marele galerie a sibiului.....s-ar putea sa aveti o mare surpriza din cauza comportamentului.....boschetarilor

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • BC CSU Sibiu sibman:

      ???
      oare are rost sa le raspundem unor specimene care nici macar nu stiu sa scrie corect.

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș csaba81 :

    DA
    Da,are rost,fara sa intrecem limitele bunului simt,70 la suta bruneti,fara sa fac discriminari rasiste sau nationaliste,restul de 30 la suta niste inculti si tarani,din pacate....a si apropo sa nu uitam....ei au fost candva capitala culturala a Europei...RUSINICA

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246:

      ....
      cred ca el s-a referit la mine.....insa inainte de a ma critica,ar trebui sa se uite la taranii din sibiu care au fost la Mures in aceasta seara........

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      |
      @ csaba81

      tot fara a face discriminari, bine ca nu erau 70 la suta unguri nu?

      cu 10 ani în urmă (29.03.2014)
    • BC CSU Sibiu sibman:

      poate, poate voi niciodata
      poate ca noi am fost odata capitala culturala,dar voi niciodata.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu sibman:

      oare.
      la felul in care va exprimati (priviti ce dezacorduri face tumero sau tumora) voi pareti mai inculti si mai tarani.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246:

      haha
      asa capitala culturala ca voi,nici nu vrem sa fim ...

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246:

      ...
      pana cand un "suporter" sibian scuipa pe o masina,pentru ca in masina se afla un copil mic cu o caciula cu bc mures,nu ai/aveti nici un drept sa comentati....

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș tumero:

      sibman vagy subman
      en legalabb annyira meg mindig tudok romanul, mint te az en nyelvemen. szegyelljetek magatokat!

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Meritat
      in primul rand se scrie sa joace nu "sa joaca" iar in al doilea rand atata vreme cat pe un site romanesc voi scrieti in ungureste iar intr-o sala de baschet din Romania voi scandati ungureste va meritati toate injuraturile.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu sibman:

      !!!
      ,,asa capitala culturala ca voi,nici nu vrem sa fim".....pai nici n-o sa ajungeti sa fiti pentru ca nu aveti argumentele necesare. Dar vorba aceea: strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei, iar voi se pare ca sunteti prea frustrati ca nu ne-ati depasit in clasament.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu sibman:

      pentru JCN
      Ei scriu si se exprima defectuos in limba romana. Prefera limba maghiara pentru ca probabil se bazeaza pe faptul caci unii dintre noi nu o inteleg, dar de insala. Cert este ca si in acea limba fac suficiente greseli asa ca sincer nu stiu care sunt incultii in aceasta situatie. N-am nimic cu ungurii, n-am facut decat sa raspund unor frustrati. Asa ca, hai Ciao.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246:

      :))
      ai inteles foarte mult din cea ce am scris :))))bravo!!ai un os....

      P.S:ce inseamna asta profesorule de gramatica??"dar de inseala"

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tumero :

    cu sala goala
    sa joaca Sibiul, oricum material foto si video exista, plangerile la C.N.C.D. se aduna la ora actuala. Capitala culturala a Romaniei ar putea avea si suporteri mai normali...in rest fiecare isi creaza probleme cate vrea..

    cu 10 ani în urmă (29.03.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    Baschet
    Aici se discuta despre BASCHET domnilor si nu despre frustrari personale! Din pacate scopul unora este doar sa intre si sa insulte! Inteleg ca va plangeti la CNCD ca ati castigat, daca ati fi pierdut oare cum ati fi reactionat? Eu sunt unu dintre cei care vad doar oameni in fata si nu fac diferentam dar ce citesc aici ma face sa ma intreb daca nu trebuie sa vad si altceva!

    Dragi concetateni maghiari, nu va luati nici de olteni nici de sibieni ca sunteti tratati cu ura si ostilitate, luati-va de cei care provoaca astam cei care au ajuns sa va conduca destinele (si cu asta gata cu politica)

    Ar fi fumos sa discutati de baschet si nu de balarii, sa scrieti ce aveti de scris (in engleza macar)sa stim si noi profanii cum s-a desfasurat meciul!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246:

      .....
      era vorba despre comportamentul sibienilor....nu de politica ,si maghiari....ooo...stai....chiar ca politicienii se comport exact ca sibienii aseara,de aia ii Romania unde ii....in fine....Tie cum ti-ar place ca cineva sa-ti scuipe masina,ca copilul TAU se afla in masina cu o caciula cu "U"??.....de obicei nu raspund la nationalism,si chestii din astea,si nu o fac nici acum....problema mea este comportamentul lor in sala,si in afara salii...la CNCD se face plangere pentru discriminare,si nu pentru ca am castigat/pierdut meciul...
      In rest...Succes "U" in playoff :)

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Daca ai vrea sa intelegi ai intelege, daca nu, nu sunt aici sa fac educatie nimanui, fiecare pasare pe graiul ei piere!

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Tomy :

    time for fair play... again
    Salutare... in precedentele 23 de comentarii nu am vazut nici un cuvant despre aruncarile frumoase de la distanta ale lui Martinic si Jelenic, despre spectaculozitatea lui Mladenovic, despre exactitatea lui Ceskovic in finalul meciului, despre viteza de reactie a lui Johnson s.a.m.d. Poate ar fi necesar ca pentru unii suporteri sa existe un site care se numeste totalcearta.ro, caci se pare ca despre baschet am cam uitat sa vorbim de ieri. De regula se intampla ca meciurile sa nu se ridice la nivelul spectacolului din tribuna, insa citind aceste comentarii cred ca acum suporterii nu ne ridicam la nivelul acestui meci, care de altfel a fost foarte frumos si incrancenat. (am scris intentionat la persoana I, plural, deoarece si eu prin acest comentariu dau dovada de aceleasi carente). Ce ar fi sa revenim la baschet?

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    .....
    A fost un meci extraordinar , inainte de meci nici macar nu am putut sa sper ca am putea castiga la Mures si nu am fost departe...
    Sincer eu inca nu stiu care e valoarea adevarata a echipei noastre, cand face niste meciuri extraordinare, cand joaca de-a dreptul jenant in altele cand nici nu te astepti, ieri la fel in niste conditii foarte grele au luptat foarte frumos, iar chiar daca am pierdut, sunt bucuros ca am vazut determinarea in joc.
    Muresul, cum am mai spus, un lot foarte bun , jucatori cu calitate , aruncarile de la 3 ne-au cam ametit aseara , plus ca e foarte greu sa castigi la ei acasa.
    Lee a prins o seara formidabila , era si timpul pentru ca in ultimul timp ne-a cam dezamagit , a intrat in umbra, Johnson a fost un plus, si defensiv si ofensiv.
    Pe scurt un meci care a a facut o propaganda excelenta basschetului si pe teren si in tribune.
    Vad ca unii cetateni de mai sus, care vad ca nu prea le aveti cu limba romana ( dezacorduri urate) nu vor sa inteleaga niste lucruri, asa m-am saturat de mizeria asta , atata timp cat aveti asemenea conceptii nu mai pozati in victime, de unde si pana unde e un act de jignire sa strigi Romania la noi in tara sau sa porti tricolorul la gat, asa cum unii din zona seciumii il poarta pe cel al Ungariei.... la unele echipe din secuime se si canta imnul Ungariei inainte de meciuri, toti sponsorii si cantecele galeriei sunt in limba maghiara (desi poate jucatorii sunt chiar romani sau nu exista nici un ungur in echipa), iar noi cand venim si arboram un tricolor imediat ripostati...pai ce e asta. Dincolo de mizeriile provocate de factorul politic, este clar ca in teritoriu sunt probleme, sunt atatea exemple ce "intamplari", iar eu tocmai asta am subliniat de fiecare data , cand stim toti ca e o problema si o problema sensibila de actualitate, de ce ne place sa provocam in continuare ?
    Bai fratilor intelegeti ca suntem in ROMANIA indiferent ca va place unora sau nu, e tara noastra , fiecare e liber dar haideti sa nu mai fim nesimtiti macar ...
    Imi doresc tot mai multe asemenea meciuri, chiar si mai spectaculoase, bafta Mures in continuare si HAI CSU !!!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    @lexCSU
    Arata-mi te rog intr-un SINGUR comentariu de mai sus unde sa simtit jignit careva ca ati arborat steagul Romaniei, sau ca ati scandat Romania!!! NIMENI nu sa legat de acel lucru, ci de alt baner, si in special de scandarea: "afara cu ungurii din tara"!!! RUSINE!!!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    @tiger76
    Crede-ma pe cuvant ca pe unii ii deranjeaza foarte tare si tricolorul...
    Pe parcursul meciului, implicit in timpul transmisiunii tv a meciului, eu nu am auzit asa ceva, doar Romania, Romania odata.
    V-am mai spus, daca au existat genul asta de scandari , poate la pauza sau inaintea meciului, toate au fost provocate de ceva, nu neaparat de ieri, ci de la meciurile din trecut...deasta am si spus, ca daca nu ne-am mai tot provoca ar fi mai bine , mai ales in aceste vremuri.

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      crede-ma ca au fost
      Alex daca ar exista posibilitate de mesaj PM, credema ti-asi trimite si ce s-a strigat in timpul meciului si imediat dupa meci. Ce banner alb (marima A0 / A1) s-a afisat inainte de meci sau un concitadin de al tau imbracat in tricou gri, ce inscriptie xenofoba avea pe tricoul alb pe care l-a afisat in timpul sfertului 3. Ma rog el a si fost scos din sala. Credema bannerul din Targoviste era subtila, dar materialele pregatite de baieti vostri sambata au fost explicite.

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @lexCSU
    Lasand la o parte meciul deosebit de frumos si spectaculos (gratie evolutiei ambelor echipe)pe care BC MURES l-a castigat pe merit (este frumos sa visezi dar trebuie sa ramai cu picioarele pe paman)t marea majoritate a galeriei din Sibiu s-a comportat ca o gloata de nesimtiti veniti sa provoace cu premeditare publicul din Tg Mures. Am fost de fata cand un tinerel, asa zis SUPORTER DIN GALERIA SIBIULUI, imbracat in trening gri a incercat sa isi dea jos bluza si sa afiseze un maieu pe spatele caruia era scris un slogan anti maghiar! Noroc ca un jandarm a fost pe faza si l-a oprit inainte sa iasa scandal. Intrucat sunt sigur ca acel nesimtit nu a confectionat maieul pe loc justificarea cu provocarile salii la adresa galeriei Sibiene cade si nu ramana decat adevarul sec: unii menbrii ai galeriei sibiene au venit la Tg Mures cu intentia PREMEDITATA DE A JIGNI SI PROVOCA publicul de etnie maghiara (nota bene: eu sunt roman). Acestea fiind spuse du-te lex-ule la pascut cu vaca si macar ai bunul simt sa taci daca nu ai fost acolo. Acelas lucru este valabil si pentru amicul ARM din Cluj care are ce are cu muresenii si nu pierde nici un prilej sa arunce cu noroi in loc sa isi vada de sustinerea echipei lui si nu de denigrarea altor echipe. Poate ca unii nu stiu dar noi, muresenii, indiferent de etnie, venim in Jungla sa ne bucuram de baschet, sa ne sustinem echipa cu sloganuri in ce limba vrem noi (cine nu a vazut sau auzit sa fie atent ca TOATA SALA striga sloganurile indiferent de limba)sa ne bucuram de victorii si sa fim alaturi de echipa la infrangeri si TOTUL INDIFERENT DE NATIONALITATE. In sala toti avem un singur statut: SUPORTER BC MURES si atat. Nu vreau sa sustin ca nu sunt tensiuni nationaliste (burieni sunt peste tot) dar muresenii au hotarat tacit ca baschetul este sportul care ne uneste pe toti muresenii si asa putem fi mai buni si mai toleranti unii cu altii. Baschetul este un sport superb iar sala unde se joaca ar trebui sa fie un sanctuar unde toti sa ne respectam unii pe altii, sa fim mai buni. Oare este atat de greu ca la intrarea in sala de baschet sa lasam afara problemele si preocuparile zilnice, frustrarile si tensiunile ca sa ne bucuram de spectacolul sportiv, sa fim alaturi de echipa favorita, sa ne bucuram si sa ne intristam alaturi de cei care au aceiasi pasiune comuna: BASCHETUL.

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      @oldboy
      dar când ati venit la Sibiu de ce ati scandat in maghiara? O puteti face cat vreti voi in sala din Mures dar daca va lipseste bunul simt si in celelalte sali sunteti rasplatiti cu aceeasi moneda.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    oldboy
    1. oldboy , daca nu esti ungur, de ce te simti asa lezat de mesajele anti-maghiare ?
    2. te rog , nu vrei sa iti reamintesc in ce hal a ajuns galeria mureseana la Sibiu intr-o deplasare..
    3. daca voi vreti sa le dati apa la moara ungurilor, e alegerea voastra, dar totusi mai suntem si noi pe aici ok? nu toata Transilvania e tinut secuiesc...
    4. nu mai cantati in ungureste in sala Transilvani ok ? ajunge doar la voi acasa..
    4. daca respecti , esti respectat
    5. nu mai comentez acest subiect, fiecare e liber sa judece ca deaia are cap, nu ma pun eu sa fac educatie nimanui...

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      @lexCSU
      stai putin ca eu ma prind mai greu...de ce n-ar canta suporterii lor in ungureste si in sala transilvania?
      ideea trista e ca nu ne respectam deloc intre noi si ca educatia si bunul simt ar trebui sa ne faca mai toleranti unii cu alti; parerea mea e ca nu conteaza cine incepe (provoaca), ci acela care termina tot acest circ.
      in ceea ce priveste baschetul, in ciuda mobilizarii etraordinare in conditiile medicale date, e ingrijorator ca nu au reusit sa aparam cele 13 puncte in ultimele 4-5 minute.
      hai csu.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    baschet
    revenind si la baschet eu nu cred ca aceasta victorie poate fi catalogata ca si o infringere, totusi am batut Sibiul, o echipa buna a campionatului, e imbucurator faptul ca am reveni de la un handicap de 13 puncte si chiar am condus cu 5 puncte. In privinta locului cred ca ori 3 ori patru e cam totuna locul 3 se pare ca va juca cu pitesti sau Craiova locul 4 sa pare ca va juca cu Clujul cu Clujul bavem un ascendent moral in prisma jocurilor din ultimii ani , va fi o deplasare mai scurta vor merge si mai multi suporteri etc Oricum meciurile din sferturi vor fi echilibrate cu exceptia Asesoft-Rovinari Despre faptul ca am putea intilni asesoftul in semifinale si nu in finala asta e , daca sintem valorosi ai putem bate in semifinala si va fi si mai frumos cu o finala fara asehoti HAI BC MURES!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Un sfat amical, "nu zice hop pana nu sari santul"

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @lexCSU
    Daca tu atat ai inteles din ceea ce am scris, no offence, dar sau ai o problema de perceptie sau ti se aplica zicala: de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere :)

    Am sa incerc sa fiu mai simplu in exprimare: lasati nationalismul extremist in afara salii de baschet! Faptul ca galeria mureseana isi sustine echipa si prin 2 sloganuri in limba maghiara unul de incurajare (care nu are vreo traducere concreta ci doar de indemn la mobilizare) si altul de multumire (a fost frumos baieti)nu insemna manifestare nationalista decat pentru cei mai saraci cu duhul :)Sunt curios daca se striga sloganuri in engleza sau sarba tot asa ati fi reactionat. Nu stiu daca realizezi cat de xenofob esti tu prin ceea ce ai scris.
    1. Sunt lezat pentru ca asa ii jigniti pe colegii mei maghiari care IN JUNGLA sunt fani BC MURES ca si mine. Ca sa nu mentionezi ca in jungla noi suntem acasa iar voi ca vizitatori veniti cu intentia clara de a ne jigni fara ca noi sa va facem ceva.
    2. Nu stiu la ce te referi dar ar fi bine sa vedeti barna din ochiul vostru inainte de paiul din ochiul altcuiva
    3. Cred ca aberezi, daca nu stii sambata seara in sala polivalenta din Tg Mures a fost un meci de baschet si nu un miting politic
    4. Nu se canta nimic in ungureste reciteste ceea ce am scris la inceputul postarii. Limba in care se fac scandarile de incurajare nu are nici o relevanta atat timp cat sensul lor este civilizat si cu fair play. Pana una alta nu esti tu cel care impui limba scandarilor in sala Transilvania. In ce ne priveste la noi puteti canta/scanda in orice limba atat timp cat nu jigniti sau ofensati pe cineva. Nu uita ca zicala daca respecti esti respectat este corecta doar daca este valabila IN AMBELE SENSURI :)
    5. nici eu nu voi mai comenta dar oricum esti ultimul in masura sa dai lectii de educatie, mai bine ai lua tu cateva ca se pare ca le-ai facut la fara frecventa :)

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș Adyshore :

    A fost odata ca niciodata
    cand suporterii echipelor de baschet erau mai civilizati decat cei de la fotbal si oina. Din pacate acele vremuri au trecut. Aceste exemple ca la Mures si la final four feminin Targoviste dau dovada de cat de mult au degradat unele specimene.

    In rest: Hai Muresu' / Huj, Huj, Hajra / Szep volt fiuk!
    Precizez ca si eu sunt de nationalitate romana si ma doare in cot de ce ziceti voi, unele uscaciuni din Sibiu, Cluj etc. Scuzele de rigoare celor care nu se comporta cum am mentionat.

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Vai, multumim! esti deosebeit de dragut si de galant! Sincer imi lipsesc oltenii asa patimasi cum sunt!

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      :)
      Stai numai sa vezi... daca o sa jucam noi cumva cu ei...

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș Adyshore:

      :)
      Am zis exact unde ma intereseaza :)

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      @Albastru, nici nu vreau sa imi inchipui ce o sa iasa daca joaca cu voi! Sigur o sa iau berea si o sa imi fac o covata de popcorn!

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova alb&albastru :

    ....
    Nu prea imi place sa scriu pe topicul altor echipe, o fac aici pentru ca as vrea, totusi, sa punctez un lucru pozitiv: atasamentul si unitatea suporterilor mureseni, cel putin cei care scriu pe TB, indiferent de nationalitate fata de echipa lor.... felicitari! Poate daca, voi romanii, ati impune si scandari in limba romana, poate sunt si nu stiu eu, .... echipa voastra ar mai creste in popularitate.
    Ar fi bine daca ar fi mai multa cumpatare... cel putin in comentariile de pe aici.... numa'ca e greu...asta e!
    Hai Craiova!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș Adyshore:

      Apreciez
      comentariul tau si ar fi frumos daca toata lumea ar gandi asa. De obicei nu comentez pe site-ul acesta, ci doar citesc. Dar cand se intrece masura (din pacate pentru mine) ma bag si eu in valtoarea comentariilor.
      Nationalitatea suporterilor mureseni este BASCHET. Nu stiu de ce deranjeaza in ce fel si ce limba si ce sloganuri folosim sa incurajam echipa favorita de moment ce nu jigneste echipa si suporterii oponenti.
      Intotdeauna m-am simtit mandru de fair-playul afisat de suporterii din ''Jungla'' aka Sala Polivalenta Mures. E drept ca ne incurajam frenetic echipa dar stiu cazuri in care am aplaudat la scena deschisa adversarul.
      Tocmai de aceea mi se pare nedrept ca sa fim jigniti cu premeditare in propria noastra ograda.
      Sunt perfect constient ca fiecare padure are uscaciunile ei, dar subiectul acesta cu nationalismul si sovinismul este dupa parerea mea demodat. Ar trebui sa dispara din salile de sport, dar din pacate se intampla din ce in ce mai frecvent.

      cu 10 ani în urmă (30.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    Scandari
    @alb@albastru

    Scandarile sunt in limba romana! Cum au scris si antevorbitorii mei, singurele 2 lucruri sunt in limba maghiara: clasica incurajare "Huj,Huj,Hajra" si "szep volt fiu" care se traduce : "a fost frumos baieti"

    HAI BC MURES - HUJ,HUJ,HAJRA!!! SZEP VOLT FIUK!!!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tiger76 :

    @alb@albastru
    ...A, si multumim frumos pentru cuvintele aprecieri si felicitari! Esti un adevarat OM! Respect!

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    @ alb&albastru
    Felicitari pentru modul echilibrat in a privi lucrurile. In cea ce priveste limba incurajarilor exact cum au spus alti mureseni de mai sus. In limba maghiara nu se canta nimic. Se scandeaza din cand in cad doar acele 2 indemnuri. Atat. Asta in conditiile in care seful galeriei este maghiar, mai mult de 60% din galerie sunt maghiari. Indraznesc sa apreciez ca si in sala mai mult de jumatate sunt maghiari. Cel putin in sectorul meu sigur.
    @ Pentru sibieni: lasati, nu mai dregati busuiocul, in Sala Transilvania ultima data a-ti inceput voi cu scandarile pentru ca s-a confundat steagul lituanian cu cel secuiesc. Ieri a-ti venit (ma rog unii din voi) pusi pe fapte mari (a se citi scandal). Cu banere si tricouri inscriptionate stiti voi cum. :( Deci nu vorbiti aici de provocari. Over & out.

    cu 10 ani în urmă (30.03.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    limba scandarii
    Si apoi, pana la urma ce conteaza in ce limba sunt scandarile/incurajarile? Sau mai bine zis pentru cine? Pentru Sarovici, Ceskovici, Lee, Bojovic & co. sau Ivanovic, Mladenovic, Peciukas, Brown ....? Eu nu cred ca o iotă din ce se scandeaza. Eventual clasicul DEFENCE. Lor conteaza eventual ritmul, energia. Dar nu sunt convins nici de asta. Ca la jucatori trecuti de 30 ani, cu minim 10-12 ani de cariera profesionista mai conteaza in mod special si acest aspect. Pana la urma conteaza noua spectatorilor si televiziunii, pentru ca se creaza atmosfera. De acea era frumoasa galeria Sibiului. Pentru ca au putut face o atmosfera de indiviat. Dar scandarile din toamna si "cireasa de pe tort" de ieri i-mi da de gandit daca mai este cea mai frumoasa galerie din tara. Am impresia ca locul le-a fost luat de Oradeni. Cel putin din cei care au facut deplasarea in Jungla in ultimii ani: Ploiesti, Cluj, Medias, Oradea, Sibiu. Nimeni nu a avut treaba cu cele 2 scandari in limba maghiara. Doar sibienii - si acestia de un an incoace. Au fost vremuri cand se scanda numele echipei adverse. Ce s-a intamplat de atunci? :<

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș szabi9246 :

    @alb&albastru
    respect!!!

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    pure poetry
    eu propun ca sa se interzica scandarile gen, defence, forza ragazzi ca nu s cantate in limba lui Eminescu.+ si piesa originala marakesh, cantata de celebra galeria culturala europeana.

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Toarna si tu gaz pe foc aiurea!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • U BT Cluj-Napoca m.sandor:

      nici un foc
      nu torn gaz pe foc, dar e inadmisibil ca se mai pune o astfel de problema in mileniul 3.

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Nu, este inadmisibil faptul ca suntem condusi de tot felul de idioti care ne tot invrajbesc! Noi, astia, "muritorii de rand" ar trebui sa fim mai inteligenti si sa ne comportam ca atare! Nu ajungem nicaieri daca incepem sa ne omoram intre noi!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      human nature
      Din pacate, chiar si in mileniul 3, oamenii repeta aceleasi greseli cu o perseverenta demna de o cauza mai buna... fiecare individ, grupuri de indivizi, natii... invoca binele de partea lor si raul de partea celorlalti, uitand greselile pe care toti le-au facut de-a lungul timpului. In fine, urmeaza play-offul, sa ne bucuram de baschet, cu toate ca, de... natura umana.....vor mai aparea, cu siguranta, "discutii" intre indivizi, grupuri de indivizi.....

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Frumos spus! Chiar asa, baschet, ca de pulitica ni plina caruta!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    Respect celor care respecta
    @alb&albastru multumesc pentru opinie care este cu atat mai valoroasa cu cat vine de la cineva "neutru" daca pot spune asa ceva :).
    @ARM daca gandesti atat de sanatos de ce uneori o iei pe aratura. Ai exprimat un mare adevar valabil si pentru romani si pentru maghiari. Dupa cum spuneam anterior haideti sa lasam mizeriile cotidiene in afara salii de baschet si sa ne bucuram de acest sport atat de fain si spectaculos. Scuze ARM daca te-am luat cam tare uneori dar eu incerc sa potolesc pe cei luati de val indiferent din ce parte vin.

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Baschet ce cuvant frumos, ce sport frumos! Pana la urma, tot ce este important este sa traim in pace si sa putem discuta omeneste indiferent daca suntem unguri sau romani sau turci sau orice altceva! Se intampla sa o mai luam pe aratura, sa avem zile proaste, pana la urma tot ce conteaza este sa discutam ca oamenii pana la urma!

      Scuzele sunt acceptate cu placere si le ofer cu tot atat de multa placere si pe ale mele!

      Aici este o imagine: http://dan-blog.ro/romanii-si-maghiarii-din-transilvania.html

      Nu am citit articolul si nici nu o sa o fac, ma intereseaza doar imaginea pentru ca reprezinta situatia mea!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu alexander :

    mai baieti...
    si aici ma refer si la sibieni si la mureseni in egala masura.. Pana ieri-alaltaieri galeriile astea erau infratite..Si niciodata nu s-a pus problema etniei, statutului social, varstei sau orice altceva.. Eu cred ca exista o campanie in mass media de a isca scandal intre romani si maghiari.. Treziti-va ca nu suntem dusmani.. Calmati-va si ganditi la rece.. Imi pare rau sa intru sa caut opinii referitoare la meciul asta superb si sa nu gasesc, pentru ca se pare ca baschetul a coborat pe planul secund la meciul asta. Regretabil.

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    Respect
    pentru cei care gandesc ca @alexander, @alb&albastru. Dar tipii care au pregatit, au adus la Targu Mures si au afisat bannerul din poza nu cred ca merita respectul nostru. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=701757323180389&set=a.701751773180944.1073741893.100000383826324&type=1&theater

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Pentru ca nici nu se vede cum trebuie respectivul "afis" ai te rog unavointa sa ne spui tot ce era scris si traducerea! Multumim!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      erata
      *bunavointa

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      completare
      Si ca nu cumva cineva sa spuna ca de fapt altceva scrie acolo. Aici este si poza completa: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/10172688_637573749644427_599533189_n.jpg?oh=56c0e8be447e414b4cd7168cca142b4c&oe=533B8867&__gda__=1396415633_6764841f63a5cf8443238358d0640b08

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    traducerea banerului
    AICI ESTE ROMANIA. MU....E LA UNGURI.

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș thematriksz:

      Nu infrumuseta
      icsabex, NU INFRUMUSETA traducerea, scrie si tu concret ce scrie acolo, sa inteleaga TOTI!!! M...e la Unguri este verisunea romantata :)), traducerea corecta: unguri, su..ti-ne p...a. Asta ca si mesaj fair play din partea galeriei Sibiene afisat inaintea imnului... Multumim.

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Pacat, ar trebui sa fim mai destepti decat puliticienii, ar trebui sa nu mai fim oile lor extraordinar de usor de manipulat! TOtusi aici vorbim de baschet si nu de o confruntare udmr-noua dreapta-prm!

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tumero :

    ARM si toti ceilalti
    Va inteleg ca voi vreti sa discutati de baschet, asta am fi vrut si noi la Mures, sa nu uitati, nu noi am fluturat steagul Ungariei, Tinutului Secuiesc (steag lituanian a fost pentru Peciukas, sper ca nu v-a deranjat prea mult), oaspetii nostrii, care nu ne lasa sa filmam meciurile noastre la Sibiu au fost cei care au provocat in mod desgustator, pana la a scuipa masina unui suporter cu fiul lui de 8 ani. Eu va inteleg ca voi ati vrea sa vorbiti despre acest sport minunat, am vrea si noi la Mures, numai de baschet si nimic altceva, dar nu cred ca vreo comunitate din Romania ar sta linistit si ar accepta ca la ei acasa cineva s-ai ofere sa-i s*ga pu*a si sa lasa totul fara vreo reactie. Nu cumva la urma sa fim noi muresenii cei care sunt care fac politica la urma...

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Casa noastra este Romania!

      Nu stiu ce s-a intamplat acolo, ce am vazut este urat si pana la urma este dovada de prostie! Din pacate, daca nu mi-ar face placere sa vorbesc aiurea cu o mana de prieteni , as renunta la fb pentru ca mai nou este plin de ura si de mojicie! Din pacate prevad ca vom ajunge sa ne dam in cap ca prostii pentru bunastarea unuor puliticieni!

      Pana la urma exista o vorba: "cel mai destept cedeaza primu"

      cu 10 ani în urmă (31.03.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș tumero :

    ARM si toti ceilalti
    Va inteleg ca voi vreti sa discutati de baschet, asta am fi vrut si noi la Mures, sa nu uitati, nu noi am fluturat steagul Ungariei, Tinutului Secuiesc (steag lituanian a fost pentru Peciukas, sper ca nu v-a deranjat prea mult), oaspetii nostrii, care nu ne lasa sa filmam meciurile noastre la Sibiu au fost cei care au provocat in mod desgustator, pana la a scuipa masina unui suporter cu fiul lui de 8 ani. Eu va inteleg ca voi ati vrea sa vorbiti despre acest sport minunat, am vrea si noi la Mures, numai de baschet si nimic altceva, dar nu cred ca vreo comunitate din Romania ar sta linistit si ar accepta ca la ei acasa cineva s-ai ofere sa-i s*ga pu*a si sa lasa totul fara vreo reactie. Nu cumva la urma sa fim noi muresenii cei care sunt care fac politica la urma...

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș hubatheo :

    Comedy of errors
    Într-adevăr chestia a pornit la un meci de la Sibiu, atunci când unii membri ai galeriei gazdă din fosta capitală culturală europeană (hm hm) au observat steagul lituanian primit de un suporter muresean de la Peciukas, și au văzut roșu în fața ochilor. “There is nothing more frightful than ignorance in action” (Goethe)

    cu 10 ani în urmă (31.03.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș Adyshore :

    Doar o intrebare:
    Ce s-ar intampla daca asa un baner in limba romana despre romani ar fi afisat in Sala din Cluj de exemplu? Care ar fi reactia supoterilor locali?

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      Nu inteleg de ce ne intrebi pe noi, atat eu cat si M.Sandor am condamnat xenofobismul! Eu sunt roman, M.Sandor este maghiar, "U"-isti sunte deopotriva romani si unguri, am avut (inca avem da nu mai vine la sala) si negrii printre noi si nu a fost problema! Un astfel de baner ar fi prost primit indiferent in ce limba ar fi si impotriva cui, nu stiu daca voi aveti unguri in echipa, noi avem si ii respectam fara sa tinem cont de asta!

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex:

      unguri in echipa
      Si noi avem maghiarii nostrii in echipa: administratorul, antrenorul secund, 2 jucatori, vicepresedintele, cei cu statistica... Deci si la noi sunt.

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • BC Mureș Târgu Mureș Adyshore:

      @ARM
      Te rog sa ma crezi ca nu ma leg deloc de localitate, fie ea Cluj, Sibiu, Craiova, Oradea sau oricare alta. Pur si simplu doresc sa te fac sa intelegi cum te-ai simti daca tu si restul suporterilor ar fi jigniti in asemenea hal in propriul oras.

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Cred ca am fost destul de clar cum ma simt, nu mi-ar cadea bine, asta ii clar, si mi-ar cadea prost si daca ar fi anti maghiari si anti romani.

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș Geza :

    ...
    Este foarte frustrant să mergi la un meci de baschet, pregătit de sărbătoare, cu speranța unui spectacol sportiv. Acasă la tine, unde trăiești și muncești,probabil pentru binele tuturor, acolo unde încerci să-ți crești copilul după reguli elementare de omenie și încerci din răsputeri să astupi găurile și prăpastiile făcute de oameni fără Dumnezeu, fără scrupule. Meciul a fost unul cît se poate de frumos, cu un Lee de multe ori inexistent î acest campionat și care a dus trena echipei din Sibiu la început, cu un Ceskovic pe care îl regretăm (multi dar nu toți ) și acuma, cu Johnson, cu vulcanicul și mereu reclamantul Perisici, cu un arbitraj bizar totuși, dar și cu echipa noastră capabilă să remonteze, să lupte pînă la capăt, să creadă pînă la ultima secundă. Da a fost un meci de baschet extraordinar și totuși, oare de ce simt o tristețe profundă, umilință în casa mea, unde am făcut primii pași în baschet ? Prieteni mei români sunt exemplul care mă țin în echilibru, oare unde dispare încet,încet onoarea, verticalitatea și bunul simț? Uitîndu-mă la poze văd oameni tineri, crescuți în sistemul educațional bolnav și plini de ură ? Ce facem oameni buni, ne punem încet încet steaua galbenă pe piept ?????? Baftă echipei din Sibiu și onoare adevăraților suporteri de baschet !

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    @ARM
    ai dreptate, eu cred ca Adyshore s-a grabit si in loc sa puna aceasta intrebare retorica fanilor Sibieni a pus-o clujenilor :) Nu are sens sa va suparati, si pe el l-a luat valul. Din pacate gestul unora din galeria sibiana este o premiera negativa in baschetul romanesc deoarece nu am mai auzit/vazut asa ceva si aici ma refer la afisarea de banner-e cu continut xenofob de catre galeria OASPETE! Din punctul meu de vedere Galeria CSU Sibiu nu mai merita nici un semn de respectdin partea suporterilor mureseni si sper ca FR Baschet, care va primi o plangere oficiala din partea BC Mures, sa sanctioneze drastic atat galerioa cat si clubul CSU Sibiu daca deplasarea galeriei a fost asigurata organizata de acesta.

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Exprimarea mea a fost putin bolovanoasa din pacate, nu m-am suparat cu nimic, nu am inteles de ce ne intreba pe noi dar am inteles logica si am fost deacord ca nu trebuie procedat asa! Mie imi este greu sa scuip pe jos si cand o fac ma agata rusinea, darmite sa scuip o masina cu un copil inauntru (sunt si tata), cei 7 ani de acasa!

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    de meditat
    Nu stiu cum ar fi reactionat romanii intr- situatie similara dar sunt mandru ca concetatenii mei de nationalitate maghiara au reactionat atat de echilibrat. Nu spun ca nu sunt nationalisti extremisti de ambele parti dar este datoria noastra, atat a romanilor cat si a maghiarilor, sa luptam pentru mentinerea in jurul sportului a unui sanctuar de respect,toleranta si buna intelegere in speranta ca acest sanctuar sa influenteze pozitiv si in afara lui.

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Extremism, ce cuvant urat, ce politica cretina, din frati devenim dusmani si incepem sa ne dam in cap! Sa ne fie rusine ca nu suntem in stare sa decidem singuri ce vrem si trebuie sa vina tot felul de pulifrici(ma refer la aia de se cred stapani pe plantatie) sa ne invrajbeasca!

      Sunt perfect deacord cu mesajul si ideea ta! Pana la urma,indiferent ce ne place sa spunem ca suntem(unguri sau romani), suntem OAMENI si trebuie sa traim ca atare! Respect!!!!

      cu 10 ani în urmă (01.04.2014)
    Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș Geza :

    oldboy
    Mulțumesc PRIETENE !

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    Geza
    Si eu iti multumesc PRIETENE!

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș oldboy :

    o mostra de cultura si civilizatie sibiana
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637876856280783&set=p.637876856280783&type=1&theater

    cu 10 ani în urmă (01.04.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!