Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

U-Banca Transilvania se impune la Craiova

Paul Olar

Paul Olar
21.02.2016

U-Banca Transilvania s-a revanșat pentru eșecul suferit acum două săptămâni în Bănie. Gruparea antrenată de Marcel Țenter a trecut în această seară de SCM U Craiova cu scorul de 74-61.

Craiovenii încep cu Aaron Johnson, Dorde Micic, Darius Hargrove, Bogdan Popescu și Cătălin Burlacu, în timp ce ardelenii îi trimit în teren pe Filip Adamovic, Muhamed Pasalic, Kyndall Dykes, Andrei Kalnichenko și Cătălin Baciu.

Hotărâtă să răzbune înfrângerea de acum două săptămâni, U-BT începe în forță meciul. Andrei Kalnichenko anunță că este în formă de la mare distanță, asemenea lui Cătălin Baciu. Slam dunk-ul ultimului jucător amintit consemnează o diferență de șapte lungimi a oaspeților, 3-10. Apoi, același Baciu, cu un nou coș de sus, își desprinde colegii la 11 puncte, 6-17. Prin urmare, baschetbaliștii lui Marcel Țenter termină sfertul în avantaj, 13-21.

Actul secund debutează cu întârziere din cauza unor discuții mai aprinse între suporteri și arbitri. Branko Jorovic deschide secvența cu un coș de la semi-distanță. U-BT continuă să conducă ostilitățile grație inspiratului Cătălin Baciu, care înscrie pentru 15-29. SCM U aleargă după egalare, însă clujenii rămân pe poziții. Mai mult, ultimul coș al formației vizitatoare este unul extrem de spectaculos, din moment ce Kyndall Dykes zguduie panoul după un alley-oop, 29-39.

U-BT este formația ce inaugurează partea secundă, grație lui Ivan Zigeranovic, 29-31. Fundașii Johnson și Popa încearcă să o readucă pe Craiova în joc, dar Zigeranovic  își lasă din nou amprenta asupra tabelei de marcaj, 34-45. În ciuda oricărui efort, U-BT nu pierde teren și oferă o evoluție colectivă remarcabilă, impunându-se cu 74-61.

Filip Adamovic a totalizat 17 puncte, 5 pase decisive și 2 recuperări. Kyndall Dykes a avut 12 puncte și 5 recuperări, iar Cătălin Baciu a strâns 10 puncte și o recuperare.

În replică, Mladen Pantic a ieșit în evidență prin 14 puncte și o recuperare. Bogdan Popescu a pus pe tabelă 11 puncte și 3 recuperări.

*Foto: sportuldoljean.ro

121 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    libere
    Astept parerile comform carora arbitri au influentat meciul, dovada numarul de aruncari libere avute de fiecare echipa....

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu JCN :

    Jcn
    Nu prea mai curg acum comentariile cunoscatorilor olteni. Mai baieti aveti echipa buna dar e bine sa va vedeti lungul nasului mai ales atunci când folositi baschet si U in aceeasi propozitie. Sper sa nu ajungeți si voi la nivelul de aroganta total nejustificata a suporterilor pitesteni.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      nesimtit
      Asa ești tu , mai nesimțit din fire , îți place sa te bagi în seamă. Eu zic să-ți vezi de echipa ta și să nu mai mori de grija altora !

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Dar tu ce treabă ai, de ce nu îți vezi și tu de echipă ta? Care îi diferență între ține și el?

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      ARM
      Te bagi și tu ca musca-n lapte , probabil trebuie să-ți deseneze cineva ca sa înțelegi. Eu i-am zis să-și vadă de echipa lui și sa nu mai comenteze de suporterii piteșteni. Unde ai văzut tu ca m-am luat de echipa lui , sau nu ai învățat încă sa citești?

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Lol, tu ai citit ce am scris sau pur și simplu ai zis să mai sări la cineva! Ce mi-ai pus sub degete este doar în imaginația ta!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme:

      BRAVO JCM
      PUR SI SIMPLU ADEVARAT!!!!!!!!!!!!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @jcn
    Sunt încă pe drum de la sala. O sa apară imediat. Cum nu a mers Hargrove cum sunt probleme. Acum trebuia sa intervină antrenorul și sa-l tina mai mult pe banca dar se probabil ca nu a vrut sa-l supere.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca R Razvan :

    pe drum
    dar ajung imediat, ca jumate de sala a plecat cu mult inainte sa se termine meciul

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu un ardelean :

    Arbitrii
    Eu cred ca arbitrii i-au dezavantajat clar olteni: cel putin 3-4 cosuri, clujenii le-au marcat din OFFSIDE, la vreo 3-4 atacuri ale oltenilor trebuia lasat AVANTAJ, iar clujenii trebuiau sa primeasca cel putin 2 CARTONASE GALBENE si 1 CARTONAS ROSU!!!! 😀😀😀
    Ce facura-ti BRE? Va dadura astia cu terenul (panoul) in cap de va ramasese PRAZUL in gat!!! 😀😀😀
    Asa se intampla cand suporterii de fotbal fac aprecieri nesimtite la adresa U CLUJ!

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova blackworld94:

      Buuun
      Prietene, chiar te rog sa gusti din ciorba de praz, poate-ti sta si tie in gat, nu te alta si ne lasi cu comentariile tale de prost gust, daca intelegi aroganta. Aveti o echipa buna, poate cea mai buna din campionatul nostru, dar si cea mai nesimtita. Felicitari de victorie! Legat de jocul nostru, felicitari lui Popa si il rog pe Micic sa ii lase locul pe foaia de joc lui Bureau, nu are cu ce sa ne ajute. Mersi frumos!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Jcn
      Explica-mi si mie de ce e echipa aia nesimtita?

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Dar comentarile voastre superfudule cand câștigați ce părere ai!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova blackworld94:

      Atitudine
      Pentru atitudinea lor, uite exemple: astazi Zigeranovici sare la Johnson, la finalul meciului cand piticul mai are 8 secunde dar opreste atacul; tot azi, injuriile aduse in mod repetat de domnul Adamovic atat jucatorilor cat si spectatorilor; la meciul din penultima etapa, pur si simplu au rupt banca de rezerve, "nervosii" si au vrut sa ne scoata spectatorii din sala plus comportamentul josnic pot spune fata de arbitrii, asta tot timpul si in toate meciurile. Tenter se crede buricul pamantului, mai avea putin si-i dadea cu pumnul in gura arbitrului, plus fata de celelalte echipe, nu ma refer numai la noi. Chiar ma amuza, ii intreb pe Burcalu si Popescu. Nu numai ca ii intrec, dar ii depasesc cu mult chiar..

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      :))
      Hai ca exagerezi, in tensiunea unui meci se intampla multe si daca era asa cum ziceai tu se intampla lucrul asta si in alte sali. Cât despre burlacu mai bine nu deschidem subiectul.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    !
    Vai de mine, au pierdut frumoșii.... Și au rămas și fără replici......

    P.s. nu înjurați, nu îmi place carnea și mi plin frigiderul de legume, fructe și lactate!

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    au prins glas incetii
    Suntem aici,caritasilor(de-aia va uraste toata Romania),si la bine si la rau,ne sustinem echipa.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca zoran11:

      "incetii"
      incetii au invins de data asta . Am invins pentru ca ne-am aparat foarte bine . Craiova are o medie de 80+ de puncte inscrise , azi am reusit sa-i aducem la 61 . Craiova nu are o echipa rea , dar mi se pare ca uneori e lasat jocu mult prea liber la ei ( de antrenor ) . In orice caz , nimic nu e pierdut/castigat pana sambata .
      Asa ca o mica paranteza , albastru82 , ce ii spuneai tu la "nea marcel" inainte de meci ? Comentariu bun daca era scris pe sport. ro poate , dar nu aicea .

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Pffffff. Înceții ăștia...... Bine ca sunteți voi iuți, ardei iuți!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Comentarii si meci...
    He,he,era de asteptat ca dupa atacurile unor exaltati de-ai nostri acum sa urmeze din partea clujenilor fie ironii justificate,fie imbecilitati,evident dupa nivelul fiecarui comentator in parte...
    Revenind la normal,adica la comentariile baschetbalistice,intai felicitari invingatorilor,au avut meritul de a fi permanent atat de lucizi incat sa execute cu sange rece un adversar haotic si blazat.Noi am jucat ciudat de prost,probabil cel mai slab joc al sezonului.Am ratat tot:aruncari necontestate,libere,de sub cos,cred ca avem procentaje catastrofale,nici nu vreau sa le vad.Geaba asteptam ca atunci cand echipa scartaie sa intervina antrenorul,fiindca,va reamintesc,il avem pe cel mai prost din liga,asta e cea mai mare vulnerabilitate a noastra.Sunt evident foarte dezamagit,dar am mare incredere in baieti in continuare,iar Popa e un castig.
    P.S.Il astept pe linge blide ala de la noi,care scrie numai dupa dictare,sa-mi explice cum Travis e cel mai slab de la noi(s-a resimtit dureros de mult absenta lui) si cum Micic si Bozovic rastoarna muntii...

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Să ști ca ai fi putut să omitii ultima frază, în rest... Ironiile noastră pornesc de la cei care își înjura echipă când pierde și înjura adversarii când câștiga echipă..... În rest, eu personal mă cam feresc să zic ceva pentru ca știu ca sunteți mulți care știți cum stați și cu ce se mănâncă sportul asta frumos!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      @buzestii
      Mi se pare mie sau odata cu revenirea lui Micic a revenit si haosul?

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Ai sesizat perfect,ca de obicei.Dar sa stii ca nu e in principal vina lui,ca nu se baga sau se tine in teren singur.Oricum,nu vreau sa-l scot tap ispasitor,mai ales ca nu e o petarda de jucator,azi cu exceptia lui Popa toti au fost jalnici.Dar nici pe ei nu-i pun la zid,sunt jucatori,nu roboti,si au capacitatea sa bata oricand,pe oricine.Chit ca am obosit repetand-o,dezastrul nostru e banca tehnica,cu lotul asta un antrenor rezonabil ar urca pe podium.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Mda, si mie imi pare ca omul nu are reactie, voi trebuie sa stiti mai bine ca doar il urmariti meci de meci.
      Dat Bureau de ce nu a jucat? E accidentat?

      Oricum, cursul jocului a fost semnificativ influentat de intrarea nu tocmai fericita in meci a lui Burlacu

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Da,omul e din alt film,sper sa nu ne distruga sezonul tocmai acum cand avem un lot de certa valoare.Bureau cica a dat o tura pana acasa,sper asta sa fi fost motivul real si nu vreo gogorita a mitomanilor astia din staff.Lui Catalin ce sa-i reprosezi,e sufletul echipei,a avut si el o seara de cosmar,se intampla oricui.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @Buzestii & @Canguru
      Am inteles ca Bureau a avut un deces in familie (sau un prieten apropiat...) si a fost invoit! Dar, la cum au mers lucrurile, nu cred ca putea sa impinga echipa prea mult...
      Am avut o zi foarte proasta! Poate ca de asta aveam nevoie pentru a ne trezi la realitate, intrucat, la conferinta de presa ce a precedat meciul, ne-am crezut ECHIPA VEDETA! Si nu suntem! (altii sunt)

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Ai cautat primul motiv sa cauti sa ne arati ca ai avut dreptate . In realitate absenta lui Bureau n-a fost nicidecum dureroasa . Poate doar pentru ca in locul lui a trebuit sa intre Bozovic , poate unul din cei mai slabi straini ai nostrii in momentul asta :) Si inainte sa incepi cu jigniri , ca tot pretinzi ca esti civilizat si cunoscator al sportului asta frumos , ai putea arunca inca o data un ochi peste statistica meciului , peste o cronica sau o inregistrare . Clujul ne-a batut in primul rand cu pozitiile mici , acolo s-a facut diferenta . In al doilea rand noi am suferit enorm pentru ca Hargrove nu a mai bagat ( a si fost tinut mult mai bine , dar a si ratat cateva aruncari ) , si se creease un fel de dependenta de el . Probabil de acum banca noastra tehnica va intelege ca dependenta asta nu e buna . Referitor la Travis , nu cred ca-i facea pe Pilcevic si Hargrove sa bage cateva din aruncarile deschise pe care le-au avut , sau pe Burlacu sa bage libere . Sau cine stie , poate au o pasiune pentru el , si joaca mai bine cand il vad ...

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Si inca ceva, sunt total de acord ca Micic are un sezon mai slab , dar astazi n-a fost nici pe departe vinovatul de serviciu . Pentru cine n-a observat , absenta lui Travis l-a obligat sa joace o pozitie cu care nu prea este obisnuit ( 3 , si a jucat unele secvente ale meciului chiar pozitia 4!! obligat de greselile rapid facute de Catalin ) . Pentru un jucator de pozitia 2 , sa te aperi la un jucator de pozitia 4 e foarte dificil si te seaca , cine a calcat , macar in curtea scolii , pe un teren de baschet stie asta . In plus vine dupa o luna jumate de absenta . Cine spune ca Travis a fost scos ca sa-i faca loc lui Micic nici macar nu stie ce pozitii joaca cei 2 . Personal astept cu nerabdare revenirea lui Djurasovic , de departe cel mai bun jucator al nostru pana la accidentare , care inca conduce echipa in PPG , RPG , si procentaje , atat la 2 puncte cat si din spatele liniei .

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Noaptea zi...
      Sfanta manipulare sa traiasca si sa ne faca viata roz si traiul huzuros...

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu un ardelean :

    Incetii
    "Incetii" au avut astazi 2 viteze si 3 clase de baschet in plus!!!

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova mariussorin :

    Felicitari Cluj!
    Ne bateati si daca jucam 6-8 sferturi,ati fost disciplinati in joc iar noi ......nu am jucat nimic. Se cunoaste "strategia" antrenorului nostru campion care vrea cu tot efortul sa aduca in joc legiunea sarba (Micic, Bozovic,Pantic.....maini slabe si moi in acest meci).Am castigat data trecuta pe un joc exact facut de partea americana a echipei.Sa ne bucuram de baschet si cel mai bun sa castige!

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova blue ray:

      ...
      Pantic a fost sigurul care a jucat binisor azi. In rest, cu toata dezamagirea, nu merita sa ne agitam, a fost o minciuna de meci. Nu asta e fata echipei.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    sa fim seriosi
    aveti si multi ardeleni voi in echipa aia...

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Cred ca și la voi avem....

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu un ardelean :

    Foarte seriosi
    Sunt cativa: Jucan, Kuti ...
    Dar voi cati olteni aveti in echipa?

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Baciu. Torok, Gheorghe....... Aproape toti......

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Da
    Baciu si Kuti sunt chiar din Cluj.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Kuti din secuime provine....

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      Baciu, jucan sunt clujen

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Calm la olteni.
    Ar trebui rugati si astia de la TV care comenteaza sa nu mai lanseze utopii de genu Craiova sanse reale la titlu. Nu poti sa pronunti Micic sau Pantic si titlu si sa fii serios. Va asteptam la Oradea, si ma bucur ca macar noi suntem subestimati, nici "legende" ca si Cluj nici favorite certe.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Mingea e rotundă....... Suntem la fel de favoriți ca și alți favoriți...... Din punctul meuvde vedere Muresul sunt cei mai favoriți!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Zau?
      Sigur ca nu suntem favoriti,dar in sport sanse are orice competitor,s-au vazut minuni mai mari.Iar ca fapt divers,valoric avem lot mai bun decat al vostru.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Probabil
      Nu stiu in ce masura isi pot asigura o clasare mai buna ca voi daca pierd maine la Steaua, mai sunt multe meciuri, si la cum arata situatia vom avea Phoenix in playoff. Campionat deschis oricarui rezultat, intre Oradea, Cluj, Mures si Steaua.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Nu cred
      Nu as baga mana in foc ca Johnson e peste Franklin sau ca aveti alternative mai bune la Barnette, Zupan sau Markovic, chiar daca Lucic si Mandache sunt inconstanti. Sa fim realisti.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Titlu
      Cluj, Mureș, Oradea (nu neapărat in ordinea asta) intr-un duel Cluj - Oradea vad clujul invingator, intr-un duel Cluj - Mureș vad muresul pe prima treapta iar intr-un duel Oradea - Mureș merg pe mana oradenilor. Destul de complicat dar intre aceste trei echipe echilibrate valoric detaliile vor face diferenta.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Mures
      Cei de la Mures au un avantaj in ceea ce priveste potentialul ofensiv dupa inregimentarea lui Pushtavar si prezentele lui Martinic si Mohammed. Intr-o zi buna a lor, fie aparare cat de buna sau atac de top, nu stiu in ce conditii ar pierde.

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova adiro :

    Felicitări pt victorie
    Asta seara a-ți fost mai buni.Și meciul la câștigat Tenter pt ca a pregătit o apărare fantastică.La tv nu știu cat s-a văzut ,dar tot meciul Dykes a stat lipit de Darius,ca marca de scrisoare.Și pe lângă asta marele" nostru antrenor nu a găsit soluții să contracareze lucrul asta.Iar pt cei comentează ca pe proport se fi bine să schimbe site-ul.Atât olteni cât și ardeleni. Hai să vb despre baschet!!!!

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Cred ca ști sivtu de unde explozia de ironie și răutate împotriva voastră și cred ca ești dezacord ca suntem cumva îndreptățiți! Eu regret fiecare răutate pentru ca jignesc și suporterii care nu merită dar...... Sunt câțiva care pur și simplu doar ațâța merită!

      Cât despre sport, dată trecută ați fost voi mai buni, acuma noi, asta îi sportul cu urcușuri și suișuri.....

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Spectatori
      Crede-ma ca sunt și la sală o grămadă de habarniști.Asta e, dar nici voi nu trebuie să va coborâți la nivelul lor,pt ca atunci și voi sunteți cam la fel ,n?!.Și aici mă refer la cei care au venit de la fotbal

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Ai dreptate.... Dar e în firea omului să facă asta! Sunt și la noi, mult prea mulți cunoscători din ăștia care pur și simplu nu înțeleg....

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      :)))))))))))))
      Ce catifelat esti,ai maestru bun:))))))))))))

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    Hai la pace!
    A fost un meci incordat si cu ambitii mari pe teren. Eu zic sa o dam la pace intre suporteri deoarece acei care au jignit in trrecut nu merita luati in seama. Este un apel si pentru suporterii clujeni. Clujul a fost mai bun azi, dar Craiova are echipa foarte puternica si oricand in viitor rezultatul poate fi de partea lor. Zighi are ghinion la finaluri de meci. Pentru cei care nu inteleg: a facut semn ca nu mai ataca, dar imediat s-a grabit sa treaca in terenul advers sa nu fie taxat cu abatere de 8 secunde. Johnson a crezut ca ataca si de aici totata incordarea de final.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu un ardelean :

    Blackworld94
    Sunt sibian, nu sunt clujan, dar am intervenit in urma postarilor lui Gully si altora care jigneau o echipa ca U spunanda-i "Regina balului" si o femeie Dana, trimitand-o la "cratita". Cred ca au depasit cu mult limita pt acest frumos sport. In rest multa bafta tuturor echipelor si cra mai buna da castige.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Dacă nu ar fi fost comentariile alea eu nu aș fi scris nimic aici!

      cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Sighiul si Clujul
      Chiar nu este relevant daca esti din Sighii nascut la Turda sau nu!
      Nu am jignit pe nimeni, nici macar pe ăia pe care ar fi trebuit ... dar vreau sa tii cont ca voi continua sa dispretuiesc aroganta, de multe ori nefondată, unor echipe "de traditie" care abia au asteptat sa "moara' Asesoftul pentru a-si putea acapara "tortul nuntii"! Nu, "Regina Balului" nu jigneste pe nimeni, poate doar pe Sibiu, Oradea, Mures sau alte pretendente la titlul de Cea mai arogantă echipa!!!!

      Ontopic: Felicitări lui Dykes & Co pt victoria binemeritată din Banie! Au fost cu muuult mai buni ca noi! Dar, nu-i nimic! Mergem mai departe. Ne asteapta o deplasare grea (pfff....de parca mai sunt meciuri usoare) la Oradiia - o alta Detinatoare a Adevărului Absolut! Capu' sus, băieti! Hai sa ne arătăm NOUA ca meritam sa stam la Masa Domnească!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Oradea, ORADEA mama ei de treaba!!! Dii se spune pe aici doar martoagelor de caruta!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Gully
      Nu intentionez nici o jignire dar asa i-am auzit pe ei ca pronuntă si am crezut ca asa e bine..... :-)))

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Erai mai filozof dacă ai fi învățat la școală și nu ai fi spus ce tocmai ai scris..... Calul lui Mihai Viteazului și Cinema Florin Piersic.....

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      "Spus ce am scris" ....intr-un text scris? Pe bune?
      Vorbesc la Caracal sa te primească la un curs de recalificare? Poti face cursul cu mine daca ma gandesc sa fac naveta....FiloSofule!!!!!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      lol, dude, lol.... se pare ca limba romana este o pedeapsa pentru tine! Inlocuieste spus cu exprimat si poate ca ai o sansa sa descoperi cine a fost intai, oul sau gaina! Sau ar trebui sa intelegem ca atunci cand tu butonezi ceva nu ai nimic de spus sau de exprimat, pur si simplu butonezi? Sau poate ca la caracal nu invatati despre exprimarea verbala, in scris sau artistica?

      Sincer daca ai fi tacut ai fi fost filozof asa..... pacat ca nu se pot posta comentarii video aici, ai fi luat premiu pe Fail Army!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Mie imi e simplu...perfect simplu
      Pai vad ca tu ai nevoie de înlocuiri si corectii in limba română! Dar te inteleg...poate nu o vorbesti prea des! Zi, totusi, te intereseaza o diploma de la romanaţi? #owned

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Meci
    Clujul a dominat meciul de la un capat la altul si a meritat victoria. Craiova a jucat mai relaxat, nu a fost conectata la maxim, dovada ca burlacu si Darius au jucat slab.

    cu 8 ani în urmă (21.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Troli
      Comentariul de deasupra este dovada vie ca mai multi "civilizatii" dau thumb_down unui comentariu mai mult decât pertinent! O sa imi fac un user cu REGINA BALULUI ca echipa favorita si o sa comentez cu punct si virgulă! Fac pariu ca primesc 20 de "like-uri"! Patetic(i)!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Catastrophiq :

    =))
    Cat cancer si "inteligenti" pe aici, pai voi daca va credeti mai presus decat noi trebuia sa va laudati echipa si ATAT, nu sa va apucati voi sa le dati apa la moara celor care au facut asa cand am castigat noi,dar pare ca si voi sunteti la fel :))), eu zic sa va vedeti de echipa voastra ca poate terminati pe 1 si va scoate Galati din prima runda de Playoff. Dintr-un site in care era vorba de baschet vreti sa facem razboiul regiunilor sau ce? Propun sa facem si o bataie daca e ceva dupa meciuri, ne intalnim frumos si rezolvam si problemele astea daca tot am inceput si ziceti voi ca venim de pe stadion sa o facem ca pe stadion.
    Legat de meci, am jucat prost, nu a intrat nimic, am intalnit si o aparare foarte buna. Nu vreau sa caut scuze ca nu are rost, s-a vazut cand am jucat la capacitate maxima ce a iesit(91-81) dar totusi toti au jucat slab cu procentaje oribile, Burlacu din cate am inteles a fost cam bolnav, a facut perfuzii in ziua meciului, de acolo si jocul slab, un airball la primele faze, 4 libere conseutive ratate, dar totusi e omenesc, sunt jucatori de pozitia 4-5 in NBA care castiga 20 de miliaone de $ pe an si au procentaje mai slabe la libere(DeAndre Jordan), mergem inainte !

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Auzi, dar nu mai bine vorbiti cu baietii de la Steaua? Sunt sigur ca ei nu v-ar refuza. Noi nu avem timp sa ne batem ca mai si muncim. Si ii trimiteti la inaintare pe derbedeii de Gully si Albastru82. Poate merge si pretenaru' free666 care inca nu e sigur daca e craiovean sau pitestean.

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Universitarule...
      De ce faci, mai ... civilizatule..., derbedeu? Ca nu sustin Regina Balului? Ca ii spun Regina Balului? Am înjurat eu pe cineva, aici? Sau limba romana este a treia optiune la tine in familie si, evident, confunzi ironiile cu trivialitatile? De ce nu puteti intelege ca noi nu va sustinem echipele......O avem pe a noastră! Nu te-am chemat în Policalenta sa-ti dau praz! Nu am instigat la violenta!Nu ti-am jignit mama, sora nici macar etnia!!! Am spus si repet: DEZVOLT O RIVALITATE CONSTRUCTIVA IMPOTRIVA ECHIPELOR DIN ARDEAL!!!! Usor, usor devine ANTIPATIE!!!
      Sa iti fie rusine!!!! 😖

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      De ce derbedeu? Afla si tu singur din postarile tale. Nici nu trebuie sa-mi sustii tu mie echipa, nici macar pe a ta nu o sustii. Adevaratii suportei ai craiovei au postat aseara dupa meci. Tu unde erai ficior? Te asteptam pe tine si pe Albastru82 sa imi faceti o cronica pertinenta a meciului ca doar va pricepeti si ati fost in sala. Tare am impresia ca tu mai degraba urasti echipa clujului decat iti sustii propria echipa, tristule.

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Pai cum , daca n-am intrat dupa meci sa comentez pe totalbaschet nu sunt suporter adevarat ? Ce idei preconcepute penibile , unii mai au si viata privata . Referitor la cronica pertinenta , Clujul a dominat tot meciul , asta si-ar fi dat seama si unul care se uita la primul sau meci de baschet . Ati fost mai bun si asta este , cand nu-ti intra nimic nu cred ca ar mai fi prea multe de spus . In rest nu cred ca ar trebui cautati vinovati pentru aceasta infrangere , nu este de vina nici Popovic , nici X sau Y , pur si simplu nu a intrat nimic . Este vina antrenorului ca s-au ratat aruncari deschise de 3 , sau ca am avut procentaj sub 50% la libere ? Asta este , mergem mai departe , invatati sa va sustineti echipa si cand joaca prost , sunt aceeiasi pe care ii aplaudati acum ceva timp

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @ muiniversitar
      Eu am fost la sala sa imi sustin echipa mea! Dar tu, daca esti atat de suporter, de ce nu ai fost in sala? Dar cred ca esti un raspopit de pe la Sepcile Rosii sau de la Abominatiunea cealalta, de la fotbal ca altfel nu se justifica comportamentul badaranesc! Eu invit pe toata lumea sa vada TOATE comentariile mele printr-un singur click pe username si, cei care stapaniti limba romana si nu faceti confuzie intre jignire si ironie, sa imi transmiteti acel comentariu in care eu am fost trivial (mai putin asta - ca doar sunt oltean si nu pot lasa un meltean ne-pus la punct!)!
      Revin, ce am facut eu aseara nu este treaba ta! Evident ca am avut o activitate mult mai interesanta decat sa stau ca tine cu ochii in laptop pentru a-mi varsa frustrarea acumulata la meciul precedent cand rezultatul a fost invers! Dar, dupa activitatea mea de aseara pot sa te asigur ca nu am fost trist! Din contra ....

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @muiniversitar
      ...aaaaa era sa uit....
      DAR AZI, ... azi am intrat si am recunoscut faptul ca, aseara, am fost mult mai slabi decat in meciul precedent! Ca sa vezi ca sunt obiectiv, afirm ca Regina Balului a fost cu muult mai buna decat in meciul precedent de la Craiova. Bravo lor! Asa se ridica nivelul campionatului....

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Catastrophiq:

      super
      Nu stiu de ce baietii de la Steaua cam ocolesc Craiova cand e vorba de deplasari, si legat de limbile tale care le stii tu alea doua(poate de la ceas), ca tot e site de baschet, si eu zic ca stiu mai mult baschet ca tine si 90% din oamenii care se duc la sala in Cluj si respectiv Craiova...dar ce sa faci, unii cu limbile altii cu baschetu..

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Baietii de la Steaua fura din galeria de la fotbal si normal ca ocolira craiova din moment ce nu ii interesara acest sport. Daca tu spui ca stii baschet mult eu chiar te cred si ma inchin in fata ta. Dupa cate se pare e mare lucru sa vorbesti 2 limbi straine la voi in craiova, voua va este suficient dialectul ala frumos ca sa va intelegeti intre voi. Ca toti oltenii sa inteleaga, prin limbi straine nu inteleg nici limba romana, nici cea maghiara (ca tot am observat o mica tenta xenofoba din partea voastra) si nici alte dialecte sau regionalisme.

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Muiniversitar
      Bah fratilor, unde l-ati gasit pe strumful asta morocănos?

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Dialect
      Dialect vorbesti tu la muma ta acasa acolo unde câinii latră: Nooo Ham! Noi vorbim limba română cu perfectul simplu pe care trebuia sa il înveti tu la scoala dar ai chiulit sa asculti buciumul pe deal! Dialect vorbiti voi, aia care mai vorbiti româneste, cand folositi expresii gen "ioi", "tulai", "a ţâpa"(care, corectat "a ţipa", in limba romana inseamna "a urla")! Deci cine e cu dialectul? Universitar zici??? Pffffua!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Catastrophiq:

      .
      Pai si ce ai realizat tu cu alea doua limbi de le stii de te lauzi atat? Ce salariu ai? 1000 de lei? 1500 lei? Eu nu ma laud ca stiu engelza dar totusi am facut facultatea in limba engleza, ca na, nu se face, dar vad ca nu se poate cu tine si cunostintele tale, de parca cine stie ce "intelectual" esti tu, parca ai fi primul si ultimul care stie doua limbi, chiar as vrea sa ne intalnim si sa conversam in alea doua limbi care le stii...

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Apoi ii mai bine sa ave caini care zic no ham decat "oameni" care zic fa hac...... Si va lasam cu drag voua si romana si perfectul simplu si spunem musai ca-i faina ardeleneasca noastra!

      Da pana la urma unde ii baschetul in elucubratiile voastre?

      P.S. eu cred ca Darious si-a adus aminte de noi si a zis ca ii logic sa tranteasca meciul, nu de alta dar isi doreste sa se intoqarca in Ardeal!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Baschetul e la sarbi si la greci
      Nicidecum la Regina Balului!
      Dariououos sa se întoarcă la voi sa ce? Sa stea pe banca ? E prea bun pt asta! Veti vedea! A avut un meci slab! Dar mai are niste polite de platit! Si nu mai pleaca de ací, ca i au găsit ăstia o olteanca focoasa care-i da ţâţă!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      LOL
      Am mai auzit de unul care folosea cuvantul "musteriu" si expresii pretentioase. Nu e cumva cel care a fost banat saptamana trecuta? Bine te-am regasit ficior.

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      ..
      Nu era pt tine ci pt free666.

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    felicitari
    Bravo, bravo, pentru victorie.hai U-BT

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar :

    @gulie
    Eu cred ca tu esti un frustrat de la raposata echipa a lui mititelu si care din lipsa de activitate s-a reorientat spre baschet. Si stapanitul limbi romane nu inseamna sa conjugi verbe la perfectul simplu si sa numeri legaturile de praz. Cand va referiti la cluj si la ardeleni o tot dati cu stapanitul limbii romane de parca noi mergem la facultate la craiova sau caracal. Eu stiu 2 limbi straine mai bine decat stiu multi dintre voi limba romana.

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      De ce te cobori la nivelul lor! Nu ai de unde si nici ce cerelasa-i sa traiasca..... a incerca sa ajungi la un numitor comun ii ca si cum ai incerca sa bagi calul lui Mihai Viteazu in Cinema Florin Piersic fara sa darami blocul sau sa topesti calul!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Ai dreptate. As accepta unele ironii, dar oamenii astia traiesc intr-o lume a lor si au un simt al realitatii total deformat.

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Da nu ii treaba noastra sa ii educam sau trezim la realitate...... mai bine ne disociem de ei si ne vedem de ale noastre, nu merita efortul.....

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Daca ii ignoram o sa se certe intre ei:)

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • BC CSU Sibiu danb61:

      atata stiu..
      Cand la ei dom'profesor e burlacu, la ce altceva te poti astepta....??

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      De mine să își dea și în cap, pop-corn să fie!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Limbist
      Asta cu doua limbi straine e chiar tare! Una e romana, dar celalalta care e?

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Se spune lingvist. Limbist poate esti tu ca de aia iti umbla limba asa iute...

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Nu! Tu nu esti lingvist...doar limbist
      Nu studiezi nici o limba, ca sa te numesti lingvist! Te lauzi cu faptul ca stii doua limbi (dintre care una e Romana) ! Iar dovedesti ca esti ... lent in ...exprimare!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe sandu79 :

    Realitatea....
    De ce fug oltenii dupa salvare ? Sa pupe crucea.....

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Glumitze
      Știi de ce au oltenii coate ascuțite?!Ca sa-si fac loc printre fraieri.E o glumă și trateaz-o ca atare,pt ca până la urma vb despre baschet,nu?!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Ptiu drace si eu care am crezut ca li-s ascutite pentru ca nu stiu la ce ii buna ascutitoarea!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alessandro :

    Meci slab rau
    La cum am jucat aseara trebuia sa ne batem la retrogradare, slab de tot ne-am prezentat, sper sa fi fost doar un accident.
    1. Nu a existat aceeasi motivatie si dorinta de a castiga ca acum doua saptamani.
    2. Clujul s-a aparat foarte agresiv la Hargrove si Johnson, care au fost maini moarte ( si-au invatat lectia dupa meciul de acum doua saptamani ).
    3. A lipsit Bureau, care este titular indispensabil la momentul actual.
    4. Micic complet pe dinafara de la semicerc, nu stiu cum de el era cap de linie la schemele noastre si nu Hargrove.
    5. Forma slaba a lui Burlacu

    Daca nu schimbam atitudinea, nu numai ca terminam pe 6, insa vom termina in genunchi si cu un moral foarte slab. Clujul nu m-a impresionat, insa noi am fost atat de slabi incat am fi pierdut si cu Gaz Metan ieri

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Aere de superiori
    Cam despre asta e vorba...
    Cand un comentator de 'prestigiul' lui ARM face afirmatii cum oltenii le sunt inferiori ca oameni, despre asta e vorba in acest 'razboi'! Si acum sa nu vii cu afirmatii cum ca doar la mine te refereai...
    Sunt dezamăgit ! Castele superioare , de obicei , isi arată valoarea. Voi sunteti la fel de pârliţi ca si noi....

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      lol..... daca tu te simti inferirio si parlit este strict problema ta, noi nu ne simtim, ne place in pielea noastra si ne simtim bine! Oricum apreciem sinceritatea!

      P.S. Nu am scris nimic printre randuri, incearca sa intelegi textul si cel mai bine ar fi sa revenim la baschet, asta pana nu se prabuseste de tot Bulebvardul Oltenia!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      U(ă)
      Nu prietene! Scuza-ma! E normal ca noi suntem singurii parliti! Doar Regina Balului a castigat tot ce se putea in galaxie... Europa tremura numai cand va aude urletul războinic! Uuuuu
      Daca ati consumat toata aroganta tipica, si eu sunt de acord ca tre sa ne întoarcem la baschet. La urma urmei, va mai fi un meci intre noi sezonul asta! Cel putin!
      Hai Craiova!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      mai sti ce ti-a spus Dana? Cat despre aroganta...... noi stim la ce ii buna ascutitoarea si nu o folosim pentru coate!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      hARM
      Dar nici pentru minte nu o folositi! Dana? Care? Aia de la Cronica Carcotasilor de pe vremea lu' Nastase cand repetau obsesiv la radio: "Danooo, hai fa-n-coa'!"?

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Dude.......eu ma opresc aici, nu de alta dar comentariile tale sunt sub nivelul unei sticle goale de apa! Limbist, lingvist, spus sau exprimat, ce mai conteaza nuanta cand te doboara duhoarea..... Cred ca Lungu a castigat un adept!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Pai....opreste-te!
      Comentariile mele nu proslavesc Regina Balului si de aceea te deranjează! Aerele de casta superioara nu au efect la mine! Am sa fiu consecvent in a scoate in evidenta ca Oltenii sunt la fel de români ca Ardelenii si ca voi, cei care va credeti mai buni decat niste oameni pe care nu ii cunoasteti nu sunteti altceva decat niste infumurati! Iar la baschet va afisati frustrările acumulate de-a lungul anilor cat timp ati fost dama de companie a Asesoftului iar acum, dupa decesul "boierului" aveti pretentii la mostenire! Din aceleasi frustrări se nasc si sentimentele de ura la adresa lui Burlacu ! Voi nu va suportati decat pe voi si atat!
      Concluzia: Capu' jos ca ghiocelu' si asteptati sa se termine nunta! Nu de alta, dar poate fură altii mireasa si va treziti in aceiasi frustrare care dăinuie de foarte mult timp!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      ...
      Dar daca voi ati fi jucat o finala contra asesoftului si erati furati? Cred ca ati fi detestat aceasta echipa mai mult decat noi. Te-ai intrebat de ce asesoftul nu mai exista? Nu din lipsa de sponsori. Sa lupti impotriva asesoftului insemna sa lupti impotriva sistemului. Legat de asesoft, eu personal nu simt absolut nicio frustrare, am stiut ca aceasta echipa nu va ramane multa vreme in prim planul baschetului romanesc. Iar despre Burlacu chiar nu are rost sa dezvoltam subiectul. Nu contest faptul ca a fost un jucator bun si inca la varsta lui joaca ok, dar noi clujenii precum si suporteri ai altor echipe nu il detestam pentru aceasta calitate.

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    Raspunde
  • tzontzolino :

    Cluj campioana
    Nu stiu de ce va agitati ca sunt sanse uriase ca echipa Clujului sa ia campionatul! La anul avem Eurobasket la Cluj si cum poate cel mai bine sa promoveze federatia evenimentul decat prin sloganul: "Acasa la campioana"!. Nu ne place dar pana la urma tot afacere e si baschetul si trebuie sa iasa profit! Si sincer, mai degraba o sa vedem Euroliga la Cluj decat in Bucuresti...

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Nu as merge asa departe cu Clujul asta al nostru, daca ar fi asa cum zici tu atunci Oradea ar fi avut cel putin doua campionate si asta tinand cont ca au acelasi sponsor! Nu zic ca nu avem sanse dar nu ne vad chiar asa usor in posesia trofeului, mai sunt si alti contracandidati puternici! Pana la urma important este sportul si lipsa unei "campioane certe" este in avantajul nostru!

      Oricum bafta si voua, ar fi frumos sa reveniti si sa jucati in PO!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea rexdecebal :

    distractie
    si pop-corn....ce bine m-am distrat citind comentariile spumoase :))

    deci, sa inteleg ca pierdura prazilienii sau cum?!

    praz si varza a la cluj incepe sa insemne spectacol, caviar si sampanie :))

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Re
      După comentariul tău se pare ca ești făcut mai devreme(ca să nu zic mai batran) pt ca prin anii 80 celor din Craiova Maxima li se spunea prazilienii europeni.Și ai dreptate multe comentarii sunt chiar amuzante;

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Da ii musai sa recunosti ca ii fain! Io demult nu m-am mai distrat asa de bine, dupa cateva zile grele la servici contrele de aici au ajutat enorm la stergerea ridurilor!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Da ii musai sa recunosti ca ii fain! Io demult nu m-am mai distrat asa de bine, dupa cateva zile grele la servici contrele de aici au ajutat enorm la stergerea ridurilor!

      cu 8 ani în urmă (22.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    universitaru
    Bai baiatule tu stii doua limbi; cea de porc si cea de pantofi. Nu poti dormi in izmenele rupte fiindca te doare de altii. Cainele moare de lung si prostul de grija altuia.

    cu 8 ani în urmă (22.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar :

    Gully & Catastrophiq
    Dragilor, va vorbesc la modul serios desi vad ca sunteti plini de mistouri. In primul rand nu exista limba romana standard decat in manuale. Nu exista o limba romana ci mai multe feluri de a vorbi limba romana. Voi nu vorbiti mai bine limba romana decat ardelenii sau moldovenii.Atat in ardeal cat si in oltenia se vorbeste limba romana cu regionalisme specifice locului, nu are rost sa discutam pe tema asta. In limba franceza de exemplu, perfectul simplu cu care va laudati il mai gasesti doar in forma sa scrisa fiind considerat arhaic. Voua nu va plac anumite regionalisme din ardeal asa cum nici mie nu imi place felul vostru de a vorbi, e vorba de gusturi si de culori pana la urma. Iar despre salarii chiar nu are rost sa vorbim aici. Am doar un master amarat facut im limba franceza si de care personal sunt destul de mandru pentru ca e facut in afara tarii, deci e facut pe bune. Iar limbile straine pe care le vorbesc chiar f bine sunt franceza si engleza unde am nivelul C1. In alte 2 limbi ma descurc la nivel de conversatie. Limba romana nu se pune la socoteala pentru ca nu este considerata limba straina in ardeal.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Baschet, baschet si iar baschet asta se dicuta aici, poate il avertizeaza cineva ca aici nu se primesc cv. Clasa pregatitoare a ajuns si la el.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar :

    Gully
    Lingvistica e un domeniu care cuprinde mai multe discipline: semantica, pragmatica, fonetica si fonologia, sintaxa, prozodia. E clar ca nu esti considerat lingvist daca cunosti cateva limbi straine, nu are legatura una cu alta. Un lingvist este specializat macar in unul din domeniile pe care ti le-am enumerat.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Ar fi cazul sa-i dati ban, deja a luat-o razna.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alessandro :

    Limbi, studii, diplome = 0 !!
    Acum serios, ce conteaza cate limbi straine cunosti, sau ce fel de master ai facut si vorbesc la modul general... Te transforma cumva in mai destept decat altii ??? Poti sa fii prost de bubui si cu master si cu limbi, poate unii dintre cei care comenteaza aici au fost olimpici, poate unii sunt procurori, profesori sau doctori si nu semnalizeaza chestia asta... Mai usor cu chestiile astea, asta e site de baschet si se vorbeste despre baschet. In niciun caz, iar daca vreunii dintre voi cred asta se inseala amarnic, ardelenii nu sunt mai oameni sau mai educati sau mai scoliti sau mai stiu eu ce decat oltenii, muntenii sau moldovenii, nu sunt cu nimic mai presus, sunt toti la fel, iar stricaciuni sunt peste tot. Concluzia e simpla, am jucat slab de tot si am pierdut meritat, iar Clujul a fost mai buna.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Mare dreptate ai! Poti sa fi om cu scoala sau fara scoala. Departe de mine gandul de a ma lauda. Chiar din contra, consider ca intre mine si unul care a facut scoala profesionala nu este diferenta pt ca atat el cat si eu am facut ce am dorit si ce ne-a placut. Cunosc cateva exemple de persoane cu scoala si in posturi destul de importante care sunt prosti de bubuie. Era doar un raspuns pt Gully & Catastrophiq din moment ce tot au fost curiosi de cazul meu. La indivizi de genul free666 chiar nu are rost sa ma injosesc sa-i raspund.

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alessandro :

    Iar arbitrajul...
    Sa fii ironic dupa acest meci pierdut de noi si sa invoci faptul ca am contestat arbitrajul dupa meciul precedent trebuie sa fii lipsit de fairplay dar si de bun simt. La meciul trecut, arbitrajul a fost penibil intr-o singura directie, corect si normal era sa fie recunoscut acest fapt si nu sa vii cu ironii ieftine dupa aceasta infrangere ca "iar i-au furat arbitrii " etc...

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar:

      Re
      Legat de meciul asta de baschet ar trebui si tu sa recunosti ca reactiile noastre au venit oarecum normal. Timp de o saptamana anumite persoane ne-au promis ca matura cu noi pe jos, s-au batut cu pumnul in piept. Majoritatea suporterilor clujeni a tacut si a asteptat. Noi stim proverbul "cine rade la urma rade mai bine". Iar dupa infrangerea craiovei a venit si raspunsul nostru. Daca cei cativa suporteri craioveni erau mai decenti in afirmatii, iti spun sigur ca clujenii nu se manifestau nici ei asa.

      cu 8 ani în urmă (23.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    pai ce sa vorbesc cu tine un bubos, virgin cu creierul cat o aluna.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    !
    Zici ca te pricepi la baschet ai auzit cumva de astea musteriule : ONE-GUARD OFFENSE, FREE THROW LINE EXTENDED.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar :

    LOL
    Am mai auzit de unul care folosea cuvantul "musteriu" si expresii pretentioase. Nu e cumva cel care a fost banat saptamana trecuta? Bine te-am regasit fecior.

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca sm77 :

    free62
    @Totalbaschet. Va rog sa deblocati contul free62. E foarte interesant sistemul vostru de detectare a "botilor" care hop si-asa e a doua oare cand nu ma mai lasa sa ma loghez. Poate un "captcha" ar fi mai util si mai usor de folosit la logare.

    A doua chestie....poate ar merge inca un ban pt monsierul(asa scriem asa zicem) de mai sus...ala liber. Ati sus ca veti fi mai duri, fiind si recidivist si nu se lasa....

    cu 8 ani în urmă (23.02.2016) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!