Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Victorie categorică pentru U-BT în fața orădenilor

Radu Bărăian

Radu Bărăian
19.10.2014

Baschetbaliștii de la U-Banca Transilvania Cluj au câștigat în fața celor de la CSM-U Oradea la 34 de puncte diferență, scor 94-60 (25-15, 25-12, 24-21, 20-12). 

Cei mai buni marcatori din tabăra Clujului au fost D. Hargrove cu 20, B. Lalovic cu 18, A. Mandache 15 și C. Baciu 12. De cealaltă parte, A. Krapic cu 14 puncte, R. Markovic cu 12, D. Dillon 11 și M. Pantic 11 au marcat cel mai bine pentru Oradea.   

Acest meci dintre Cluj și Oradea a tras cortina peste cea de-a 3-a etapă din LNBM. 

Vom reveni cu cronica detaliată a meciului din Sala Sporturilor „Horia Demian”! 


U-Banca Transilvania a reușit o primă repriză foarte bună în duelul cu CSM-U Oradea. După primele două sferturi, gazdele din Cluj-Napoca sunt în avantaj pe tabela de marcaj, scor 50-27 (25-15, 25-12).  

Cei mai buni marcatori de la U-BT în prima repriză au fost Boris Lalovic cu 12 puncte și Cătălin Baciu cu 9, în timp ce de la gruparea bihoreană s-au evidențiat Daniel Dillon cu 9 puncte marcate, respectiv Mladen Pantic și Ante Krapic, ambii cu 7 puncte. 

22 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea unguru :

    mda...
    dupa cum am mentionat inainte de startul acestei stagiuni, oradea este varza! si asta din cauza managementului...
    a fost varza de la cluj in seara asta!

    penibili si atat!

    oradea si muresul sunt deceptiile acestui inceput de campionat...

    sa-si dea sere, birta & co cu abonamentele peste cap (bineinteles peste sepcile alea varza...) si cu jucatorii adusi doar pe baza de CV

    au ajuns sa joace doar cu 2 oameni mari... dar noi suporterii ( in cazul meu, exsuporter) nu stim nimic, nu avem niciun cuvant de spus...

    inca o data, azi am vazut varza a la cluj si vorbim de csm si U oradea.

    o noapte frumoasa!

    eu zic: A SE
    restul tarii: SOFT

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    dezastru
    A fost o seara neagra pt echipa oradeana. Un joc extrem de slab , batranesc al oradenilor. Achim fara solutii. Cu astfel de evolutii, vicecampionii risca sa nu prinda play-offul. Din acest motiv sezonul trecut eram foarte dezamagit de atmosfera de automultumire dupa pierderea finalei de cupa. Astfel de oportunitati nu apar foarte des si trebuie fructificate, pt a cistiga un trofeu. Acum ramane sa vedem cum functioneaza " politica pasilor marunti "

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Dan Rat :

    Dezastru
    Practic in primele 4 meciuri importante avem 0-4.Apararea e complet depasita.Astazi a fost pur si simplu macel.
    DE CE avem atit de multi romani in echipa care pur si simplu nu se ridica la nivelul de joc cerut ? De ce nu putem avea macar unu sau doi dar competitivi ? Pasca e pur si simplu in plus in echipa asta.Hora, doar freaca banca....(nu am nimic de spus de juniori, e normal sa fie crescuti).
    Pivotul sarb......

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      Romanii
      La nici o echipa serioasa din campionat jucatorii romani nu sunt determinanti. Intamplator la Oradea romanii care conteaza, Gutoaia si Tibarna sunt accidentati, dar ce fac strainii ?,Cei vechi si cei noi.....Markovic, Subotic, Pantic, departe de adversarii lor

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Chiar asa? eu zic ca la CLuj, in seara asta cel putin, romanii au fost determinanti! Si, daca ai urmarit meciurile Clujului de sezonul trecut ai fi vazut ca echipa schioapata fara Silva in teren! Oricat il uram pe Burlacu sa ne aducem aminte cat de prost juca Ploiestiul cand nu era in forma..... Sezonul asta probabil ca nu o sa mai fie determinant dar a fost!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Chiar asa? eu zic ca la CLuj, in seara asta cel putin, romanii au fost determinanti! Si, daca ai urmarit meciurile Clujului de sezonul trecut ai fi vazut ca echipa schioapata fara Silva in teren! Oricat il uram pe Burlacu sa ne aducem aminte cat de prost juca Ploiestiul cand nu era in forma..... Sezonul asta probabil ca nu o sa mai fie determinant dar a fost!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      @Un moldovean, cred ca am fost putin ironic si nu asta a fost intentia, scuze!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      Ai dreptate
      Am extrapolat, am exagerat si am gresit. La Cluj, ROMANII conteaza : Baciu, Mandache, Silvasan si poate Kuti pot fi decisivi in acest campionat. Ai perfecta dreptate si sper, din toata inima sa fie asa

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Si eu sincer sa fiu! Nu sunt pro roman in teren obligatoriu dar sunt tare mandru cand vad ca jucam cu doi cel putin!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • U BT Cluj-Napoca Alexxa:

      !
      Nu doar la Cluj conteaza romanii, si Titus Nicoara conteaza la Steaua, Burlacu a contat si probabil va conta la Asesoft si mai mult ca sigur si Gutoaia va conta la Oradea. Intradevar meci slab facut de Oradea azi dar chiar nu cred ca asta e valoarea reala a echipei...

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    U BT
    Problema, din punctul meu de vedere, dupa meciul asta, la Oradea sta in faptul ca tot jocul se bazeaza pe Hatten, cand Hatten isi gaseste"nasul" echipa nu mai merge! Astazi, desi la primul meci, desi inca nu stia schemele si nu era intrat in mana, Millage a reusit sa il blocheze cu brio pe Hatten si, din nou parerea mea, de aici caderea CSM-ului..... Nu cred ca asta este valoarea echipei din Oradea si sunt ferm convins ca o sa arate mai multe pe parcurs!

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Am castigat, sper sa o tinem tot asa, sper sa il vedem si pe Kuti tot mai mult pe teren pentru ca si astazi a aratat ca stie si poate! Mandache a fost excelent, Jucan a recuperat foarte bine, Baciu, in prima repriza excelent! Silva a pasat excelent, Milleage, primul meci, nu a rupt gura targului dar a facut ce atrebuit sa faca si prezenta lui a contat (fara el altul cred ca era scorul).... despre fiecare as putea sa spun, dar cel mai important este ca au fost o echipa si asta a contat!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      intr-adevar...
      o sa arate mai multe pe parcurs... scos din context, suna chiar foarte bine...
      umilintele vor continua. e vina managementului... au dat-o rau inj bara cu jucatorii adusi. totul culimneaza cu pozitia 5...
      prevad ca va fi adus un nou pivot (am spus acest lucru dupa primele 2 meciuri in care a jucat acest pantic... e "turbo"). conducerea sa isi asume esecul (greselile) din extrasezon!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Southall la noi..... norocul nostru este ca Lalovic este pivot de felul lui si inca unu bun si ca Jucan poate sa joace extrema de forta si sa il inlocuiasca pe Silva! Avem avantajul bancii lungi, dar nici noi nu ne putem lauda cu achizitia de pivot! Sunt rari si scumpi, pivotii de calitate!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe flo :

    @ARM
    Intr-adevar Kuti este un mare castig al Centrului de Juniori de la Cluj, dar din pacate nu toti juniorii cu potential sunt asa de bine promovati de catre antrenorii de la echipele de juniori ale clubului spre a face pasul spre performanta.

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Din pacate sau din fericire, selectia o face antrenorul si nu suporterul! Eu nu pot sa imi permit sa spun ca un jucator este bun sau este slab (ma refer la juniori)!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Big Ghitza :

    CSM-U...?
    U vine de la Umilinta?

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Daca erati in efectiv complet poate altul era rezultatul, poate daca noi l-am fi avut pe Barnette altul ar fi fost rezultatul..... Aveti rabdare, fiti suporteri pana la capat! Nu cred ca asta este fata voastra! Eu nu as putea sa ma infoi impotriva echipei asteia chiar daca ar fi sa joace la evitarea retrogradarii!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Am mancat un poate, ala de dupa Barnette!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Big Ghitza :

    ---
    lasand gluma la o parte... daca nu se schimba rapid ceva la echipa sigur vom pierde si urmatoarele meciuri, si incet incet putem uita si de play-off. Echipa nu joaca absolut nimic nici in atac dar mai ales in aparare suntem dezastru...

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca zol21 :

    cluj
    southall e accidendat? sau e prea slab si va pleca?:)

    cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U BT
      Am inteles ca este si prea slab si, si ca pleaca.... probabil ramane pana ii gasesc un inlocuitor sau se reface Barnette, oricum a fost anunta ca fiind accidentat!

      cu 9 ani în urmă (19.10.2014)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!