Stiri Cupa României Masculin

ACTUALIZARE. Partida dintre BC Mureş şi CSU Sibiu nu va fi televizată

Zsombor Balint

Zsombor Balint
25.09.2013

ACTUALIZARE

Cornel Lungu, preşedintele clubului mureşean ne-a declarat că partida dintre BC Mureş şi CSU Sibiu nu poate fi reprogramată din considerente tehnice. Mai exact, Sala Sporturilor din Târgu Mureş este ocupată cu alte evenimente sportive iar programarea jocului în cursul zilei de vineri este imposibilă.

--------

Meciul de cupă dintre BC Mureş şi CSU Sibiu se va disputa sâmbătă de la ora 19 – a anunţat preşedintele mureşenilor, Cornel Lungu. Incertitudinea asupra acestui lucru a pornit, după ce federaţia a transmis o solicitare în cursul zilei de marţi, adică cu numai trei zile înainte, ca meciul să se dispute vineri, pentru a putea fi transmisă de Digi Sport. BC Mureş a refuzat însă să schimbe ziua şi ora meciului, invocând faptul că solicitarea este tardivă, fiind făcute toate aranjamentele, rezervarea poziţiei în sală etc. pentru sâmbătă.

Până miercuri la prânz federaţia nu a răspuns la adresa clubului, astfel că preşedintele Lungu a afirmat că modificarea orei de disputare nu mai este posibilă.

16 comentarii la aceasta stire:
  • BC Mureș Târgu Mureș zoli4ever :

    ...
    Eu am impresia ca NU "BC Mures refuza federatia si DigiSport"-ul, ci chiar daca ei ar vrea sa joace vineri, modificarea programului nu ar fi posibil, din punct de vedere al salii. In sala din mures nu se joaca numai baschet: fotbal de teren, handbal, sau chiar programe culturale (expozitii, concerte, etc).

    Sper ca aceasta intamplare sa nu aiba efectul secundar, sa vedem mai putine meciuri ale muresului in continuare.

    cu 10 ani în urmă (25.09.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mickeymouse :

    Gigisport
    Oricum comentatorii de baschet de la Digi se plang pe facebook ca meciurile de baschet nu fac rating. FRB si mass-media nu au habar cum sa promoveze acest sport minunat.

    cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • CS Municipal Mediaș bbfreak:

      oare pun intrebarea corecta?
      La nivelul submediocru (ca sa fiu ingaduitor) al comentatorilor de la Digi, nici nu te mira lipsa de audienta/ratting. Sunt jalnici. Eu unul ma uit la meciuri cu sonorul inchis, altfel m-as enerva nu din cauza jocului ci din cauza comentatorilor.

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • CS Energia Târgu Jiu sundance:

      comentatori
      E aproape imposibil pentru un singur om sa comenteze un meci de baschet. Nu e ca la fotbal, ritmul e mult mai alert si intevitabil apar si greseli. Recunosc, si unii comentatori au partea lor de vina, dar bucurati-va ca macar vedem baschet la TV!

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      baschet, tv si jiji TV
      Nu, baschetul se vede in sala si nu la telebizor...... Baschetul se vede la ore normale in zile normale in sali normale si nu cultivand burti de bere si spargand samanta! Baschetul se vede asa cum il vad oltenii si anume umpland sala la refuz si facandu-si frenetic datoria de suporteri! Din spatele televizorului..... cum faci? oferi ganduri de bine echipei sau cum o poti sustine!

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • CS Energia Târgu Jiu sundance:

      @hell
      DA! Sunt de acord cu tine. Dar nu pot sa merg cu echipa favorita in deplasarile mai lungi, si vreau sa vad si aceste meciuri! Vreau sa vad si alte echipe, vreau sa vad si Euroleague si as vrea sa vad si NBA!

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe RayAllen:

      @sundance
      si eu asi mai vrea si ncaa si wnba... suntem ridicoli cand cerem atatea intro tara in care se joaca numai fotbal...

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    Raspunde
  • CS Gaz Metan Mediaș Derp :

    @hell
    Ce ineptii debitezi! Iarta-ne ca vrem sa vedem baschet la tv!
    Sa-ntelegem ca tu urmaresti doar meciurile Clujului?

    cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      @derp
      Ar trebui sa urmaresc si altceva? ma scuzi dar pe 66 sau 94 nu se vede si nu o sa se vada niciodata cum se vede din sala! Nu inteleg baschetul romanesc la televizor, nu are sens si nici noima. Deci da, nu urmaresc nimic intern, cand jucam in deplasare urmaresc statistica FRB si atat! Ca sa intelegi si mai bine iti spun cu mana pe inima ca nu imi place baschetul pe mut dar nici nu pot sa ascult ce imbecilitati debiteaza aia care stau cate doi pe dupa microfon..... si nu imi place nici cand sunt pro "U" ..... Cand pot sa ma deplasez ma deplasez, cand nu.... asta este am lucruri mai bune de de facut decat sa ma uit la televizor chiar daca este baschet si chiar daca joaca "U"!

      cu 10 ani în urmă (25.09.2013)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Agelu:

      Audienta @BB..&hell.
      Prieteni, sa ne scuzati pe astia care nu mai au echipa de LN in oras ca ne multumim cu firimituri - adica vizionarea meciului la TV. Nu vreau sa intru in polemica cu voi dar , fie si cu salile pline la fiecare meci, ce audienta ar avea baschetul ? 8 meciuri x 3000 spectatori ! Adica cat face singura FC Steaua la un meci mai de Doamne ajuta ! Televizarea, asa schioapa cum e nu face decat sa creasca audienta. Asa cum spuneti si voi : suporterii adevarati vor merge la sala dar restul abonatilor Digi au o alternativa la meciul de fotbal FC Botosani - Sageata Navodari ! Daca se intampla macar asta si tot e un plus de audienta catre baschet.

      cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      Baschet
      Nu spun ca nu ai dreptate pentru ca ai si ai in special la partea cu lipsa baschet oras..... dar..... de cand cu televizarile astea la ore dubioase suporterii nu mai pot ajunge la sala si nici la televizor nu se pot uita.... cu ce ajuta? Eu termin la 18 serviciul, pot ajunge la 18.30 la sala sau televizor..... ce fac? cum fac ca oricum nu mai vad nimic..... Sunt abonat de 5 sau 6 ani si platesc anual 250 lei fara ezitare dar din cauza jiji tv nu mai pot ajunge sa vad meciul de pe locul meu central...... cum sa fac? ce sa fac? ce vina am eu? Cati se pot uita la televizor la 17.30? Uni oameni mai trebuie sa si munceasca...... Din punctul meu de vedere este ok pentru cei care nu au baschet in oras, pentru cei care lucreaza...... nu mai pot ajunge nici la sala nici la televizor..... unde ii audienta care o poate aduce? Nici olteni nu au fost suficienti la sala din cate am vazut eu si asta tot din cauza orei(cel putin asa mi s-a parut)......

      cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @sundance
    Ma uit si la meciurile celorlalte echipe din campionat, si nu pot fi la toate in sala HELL :) . Daca te uiti pe digi regional (meciurile Craiovei, Oradei, Timisoarei sunt pe aceste posturi transmise deasemenea), e jale cu J ce comentarii se fac, si nu ai dreptate SUNDANCE, nu sunt singuri, sunt cate doi. sunt de cele mai multe ori subiectivi in aprecieri (favoarea echipei locale), si nu sis dau seama ce defavor fac baschetului (daca ai un copil sau un amic neavizat langa tine care nu cunoaste jocul, il vor crede pe comentator si va aprecia gresit la randul lor fazele). Pe Dolce in cazul NV+BA se vede ca oamenii aceia altceva nu fac decatvizioneaza meciuri, citesc si se documenteaza despre NBA (nu ca si aceai ar fi fete mari si atotstiutori)

    cu 10 ani în urmă (25.09.2013) Raspunde
  • BC Mureș Târgu Mureș mickeymouse :

    indrogistit
    Acest hell s-a indragostit de echipa lui U Cluj si nu vrea sa vada nici un alt meci de baschet. Baschetul se poate urmari la TV si fara bere si fara seminte si daca tu vrei sa-o vezi doar la sala e treaba ta nu jigni in stanga si in dreapta ca nu toti iubitorii au baschet in oras si nu toti fanii baschetului au liber in weekend la "ore normale".

    cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      soareci sobolani si alte jivine
      lol..... ti-as raspunde dar din pacate sunt ferm convins ca nu vei pricepe si vei incepe sa debitezi alte prostii!

      cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova alb&albastru :

    TV vs sala
    La meciul tur de la Craiova, din cauza orei nepotrivite ( cred eu, pentru ca am trei prieteni care nu au mers la sala penca erau la serviciu), nu cred ca am fost mai mult de 2500. E clar ca nu se poate compara atmosfera de la sala cu cea din fata oricarei plasme, proiector samd... dar,
    pe de alta parte, eu cred ca televizarea meciurilor e benefica, din mai multe motive (nu e importanta ordinea).... cluburile capata niste bani, direct de la televiziune o data, apoi prin mediatizare, audienta samd pot sa atraga usor, usor si alti sponsori. Alt motiv popularizarea acestui sport in randul copiilor si nu numai, mai ales in orasele care nu au echipa. Altul e ca majoritatea fanilor vor sa-si vada favoritii la lucru si in deplasare ( cel putin aia care nu se duc dupa ei), asa ca ....sigur ca mai sunt multe de pus la punct... orele de desfasurare, nivelul comentatorilor samd... totusi, hai sa vedem partea plina a paharului si sa ne.... bucuram de baschet.

    cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      Mediatizare
      Din pacate daca voi nu puteti merge la sala pentru ca sunteti la servici la fel si altii nu se pot uita nici la televizor din exact acelasi motiv! deci.... canci mediatizare! Ar trebui sa fie la ore de bun simt aceste meciuri, chiar si dupa 21 ar fi ok (asta din punctul meu de vedere si fara sa cer permisiunea soarecilor maruntei)!

      cu 10 ani în urmă (26.09.2013)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!