Stiri Cupa României Masculin

Mihai Silvășan: „Mă bucur că am încheiat anul cu o victorie, a fost un meci muncit”

Mihai Silvășan: „Mă bucur că am încheiat anul cu o victorie, a fost un meci muncit”

U-BT Cluj-Napoca a încheiat anul 2022 cu un succes muncit, 89-79 pe terenul lui CSM Târgu Mureș vineri seara (30.12) într-un joc restant din etapa a 9-a a Ligii Naționale de Baschet Masculin. Rezultatul i-a ajutat pe clujeni să devină prima echipă în campionat care atinge 10 victorii.

Mureșul a fost la conducere în mare parte din meci, U-BT întorcând situația de pe tabelă în sfertul patru, parțial pe care campionii en-titre l-au câștigat la 12 puncte diferență.

Mihai Silvășan a spus câteva cuvinte pentru site-ul echipei după meci, punctând faptul că în prima repriză U-BT nu s-a ridicat la nivelul dorit:

„Mă bucur că am încheiat anul cu o victorie, a fost un meci muncit. În prima repriză nu ne-am ridicat la nivelul la care voiam, apoi ne-am revenit. Apărarea a fost mai bună și în final am câștigat. Urez tuturor an nou fericit și sper să ne vedem cu bine în 2023!” 

„Studenții” au 10-1 bilanț în Conferința A după acest meci, iar CSM Târgu Mureș a coborât la 3-8.

În primele jocuri din 2023, nou-promovata va juca la Ploiești, iar U-BT se deplasează la Sibiu pentru un nou episod din Derby-ul Ardealului.

*foto: Manases Sándor / u-bt.ro

24 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca Acs Titi :

    In poza
    apare linga Silvasan, tinarul scouter ( al carui nume imi scapa, sorry, am cautat inclusiv pe siteul clubului la organigrama, nimic ). Stie cineva ce s-a intimplat cu el ? Nu l-am vazut la cel putin ultimele 4 jocuri. S-a "accidentat" sau a fost "transferat" ?
    An Nou plin de impliniri pentru toata lumea !

    cu 1 an în urmă (31.12.2022) Raspunde
  • Silvois :

    Poate ar fi timpul
    Probabil, si nu vorbesc la misto, ar cam fi timpul sa dispara Silva din poza, a avut destul timp sa demonstreze la U. Nu cred ca-i permis ca tu, antrenor cu pretentii, sa nu gasesti solutii in marea parte a unui meci cu o echipa de veterani, ce avea 7 infrangeri din 10 meciuri. Ok, a contat si entuziasmul de a juca contra unei campioane cu mari merite in sezonul trecut, a contat si atmosfera senzationala a unei sali de nivelul celei din Sibiu, peste cele din Cluj si Oradea, a contat oboseala acumulata, dar tu, marele antrenor care ai batut Holon, Malaga, Ludwigsburg, Badalona, trebuia sa ai solutii ... Poate ca ar fi timpul pentru un nou antrenor, nu doar pentru jucatori mai performanti, daca se poate si se vrea ...

    cu 1 an în urmă (31.12.2022)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Despre ce solutii...
      ...vorbesti? S-a pierdut meciul asta? Ca din cate stiu s-a castigat la +10.

      cu 1 an în urmă (31.12.2022)
    Raspunde
  • Silvois :

    Raspuns
    Mai conteaza si cum castigi si impotriva cui. Mie mi se pare ca echipa gafaie si are tot mai putine solutii, chiar si impotriva unor echipe care ar trebui, cel putin pe hartie, sa fie usor de batut. Nu stiu, poate gresesc, dar am senzatia tot mai acuta ca Silva e depasit in momentul asta. De-aia ziceam ca schimbarea antrenorului ar putea fi un nou inceput pentru echipa, dar si pentru cariera lui Silva. Probabil, nimeni nu se gandeste la schimbarea lui, desi eu raman la impresia ca ar putea fi o cale de progres.

    cu 1 an în urmă (31.12.2022) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    Răspuns la...
    ...răspuns.

    Pentru orice echipă din LNBM orice meci cu U e un joc de totul sau nimic, în care nu are nimic de pierdut ci doar de câștigat. Mai mult, orice meciul de acasă, al oricăriei echipe, împotriva U constituie maximul de interes și implicare. Din partea sportivilor, antrenorilor, publicului și comunității.

    Un joc care pentru U este doar unul de bifat înainte de câteva zile de odihnă poate reprezenta pentru adversar un regal sportiv, șansa de a demonstra ”ceva”. Că și ei contează, că și ei știu baschet, că și ei pot. Exact cum a fost și cazul ieri. Așadar, pentru U nu există meciuri ușoare, există doar meciuri în care adversarul o să moară cu noi de gât. Meciuri în care niște sportivi adverși își vor depăși condiția și le vor intra niște aruncări care niciodată altcândva nu le vor mai intra. Nu există echipe ușor de bătut pentru noi, indiferent ce zice ”hârtia”.

    Silvă este nu numai un antrenor foarte bun acum. Omul este de departe antrenorul cu cel mai strălucit viitor din baschetul românesc (notați asta, puneți-o în ramă, you read it here first, etc). Evoluția lui, etapele și pașii pe care i-a parcurs, sunt niște repere care arată încotro se îndreaptă. Uitați-vă la el cum se exprimă, cum vorbește liber, cum comunică, cum este mereu ”de acolo”, din context. Pentru U, ca și club / organizație, este un atu extraordinar să-l aibă, fiindcă se vede că el la rândul lui are toate motivele să își dorească să evolueze alături de club. N-are rost să reiau aici istoricul lui și conexiunea pe care o are cu U. Conexiunea asta e o altă chestie care, în baschetul românesc, este unică și care contează mult.

    Jucătorii vin și pleacă, sezoanele la fel, anii trec. Cu succese, cu eșecuri, cu jocuri memorabile - victorii sau înfrângeri. Un antrenor însă poate fi constant, poate rămâne lângă club ani buni, poate evolua și să constituie piatra de temelie a echipei. Un antrenor fidel și de-al casei poate construi ceva trainic și care să influențeze pentru generații de acum încolo baschetul din Cluj și România. De ce să n-avem și noi un Dule sau un Pablo Laso al nostru?

    U, ca și club și expunere, a crescut enorm în ultimii ani. Tu realizezi că noi ne dăm de ceasul morții că nu avem mai multe victorii în EuroCup? Și că nu reușim să batem tot pe linie în LNBM în același timp? Asta într-un sezon în care avem în continuare șanse bune în absolut toate competițiile în care suntem angrenați.

    Așa că, te mai întreb o dată... despre ce soluții vorbești? Ce am pierdut până acuma, de fapt?

    cu 1 an în urmă (31.12.2022)
    • uplifter:

      Re
      Oda asta cu Silvasan a facut tot sfarsitul de an ... incredibil!

      cu 1 an în urmă (31.12.2022)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Nu e un secret...
      ...că-l apreciez pe Silvășan. Nu-i nici prima (și sigur nici ultima oară) când comentez laudativ la adresa lui. E un pic (mai mult) exagerat să zici că e ”odă”, atâta vreme cât am adus argumente în sprijinul ideii și n-am spus doar că ”așa cred eu că este".

      Încerc să fiu obiectiv în părerile pe care le exprim și nu găsesc niciun câștig din a lăuda e cineva care nu merită (indiferent de situație, că e baschet, alte aspecte ale vieții). Ok, mint... pot să laud un copil care a făcut un desen aiurea, dar care are nevoie de încurajare astfel încât următorul să-i iasă mai bine. Dar în rest, ai prins ideea, când e vorba de lucruri de ”oameni mari” nu e cazul de laude gratuite.

      Dar ok, am înțeles, ție nu-ți place omul, nu-i ok. Măcar de curiozitate, spune-mi ție ce antreor îți place?...Cine ar putea face treabă mai bună ca el la U? (înafară de Gregg Popovich).

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    Raspunde
  • Silvois :

    Poate ca
    intr-adevar, am ajuns sa asteptam mult, foarte mult, de la o echipa care sezonul trecut ne-a purtat spre cele mai indraznete sperante. Daca anul trecut, inaintea parcursului excelent din Champions ar fi anticipat cineva acel parcurs, am fi spus ca e cel putin rupt de realitate. Acel parcurs a venit, iar in vara s-a anuntat ca trecem la nivelul superior, iar asta ne-a dat peste cap, unii vorbeau deja de o viitoare participare in Euroliga.Nu stiu, atat suporterii, cat si stafful echipei au cam luat-o inaintea realitatii, pentru ca acum cred ca daca bugetul n-a permis (si se pare ca nu a permis) formarea unei echipe mai bune decat cea din sezonul trecut, trebuia sa ramanem acolo unde batatorisem deja locul. Cred cu tarie ca echipa nu e, deocamdata,pregatita pentru competitia in care joaca (extern), iar sfortarea de a face fata decent, a secatuit prea mult potentialul de joc. Iar pentru asta nu pot fi de vina decat cei ce se ocupa de destinele echipei, inclusiv Silva.
    Dar da, m-a emotionat sincer pledoaria ta pentru apropierea suporterului adevarat de echipa, la bine si la rau, pentru rabdare, pentru intelegerea momentelor mai dificile, pentru intelegerea pozitiei pe care U o are in momentul asta in baschetul romanesc si a dificultatii de a se mentine acolo si da, cred ca ai dreptate.
    In ce-l priveste pe Silva, marturisesc ca l-am adulat ca jucator, recunosc ascensiunea lui in calitate de antrenor, da, e posibil sa ajunga un antrenor si mai bun in viitor, dar acum il simt, cumva ajuns intr-un blocaj, inclusiv de comunicare. Cum altfel sa-mi explic gogosile cu aducerea lui Gordic si Sheperd, pe care si i-ar fi dorit si la care a visat de multa vreme. Eu, si cred ca nu doar eu, am puternica senzatie ca ambii sunt doar niste solutii de avarie, dupa o campanie de transferuri neinspirata.
    In final, pentru ca incep si eu revelionul (!), marturisesc ca ma bucur pentru faptul ca am provocat o reactie faina din partea ta, desi, in continuare, cred ca am si eu partea mea de dreptate.
    Asteptand meciul cu Sibiul, hai sa trecem frumos cumpana dintre ani. La Multi Ani fanilor baschetului!

    cu 1 an în urmă (31.12.2022)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Viața m-a învățat...
      ...să am răbdare. Obligat-forțat, mai exact, dar până la urmă am învățat că e nevoie și de răbdare când se construiește ceva. Dacă-i să rămânem în nota gastro-bahică a zilelor de sărbătoare, că parmezan, prosciutto sau jamon, vin roșu, gulaș sau sarmale, toate se fac în timp. Cu răbdare, la foc mic sau cu lunile.

      Cred că-i perfect aplicabilă și pentru U logica asta. Cred că mai e nevoie de timp pentru evoluție dar, sincer, s-a evoluat bine în ultimii ani. Și apropo de evoluție, mai sunt și ani de stagnare, câteodată și de recul. Dar asta e traiectoria sănătoasă a unei organizații, nu există pantă permanent ascendentă.

      Se discută zilele astea de faptul că la Rapid a venit nu știu ce jucător ce-a trecut prin NBA și că de ce la U nu a venit unul cu asemenea CV. Că la noi au venit Gordic și Shepherd care nu-s nu știu ce scule de jucători. Uite, părerea mea e că e foarte bine așa. Decât unul venit din NBA care, onest, nu vrea decât să facă niște bani, că n-are niciun gând pentru carieră, îi prefer pe ceilalți doi.

      Am avut experimentul Taylor anul ăsta, un jucător cu niște calități bune dar care s-a dovedit că a avut zero implicare emoțională și deschidere să se integreze în echipă. Eu îl prefer pe Gordic care se vede că se înțelege altfel cu colegii și care a venit cu sufletul deschis la Cluj. Sau pe Shepherd care are toate motivele să demonstreze că-i de fapt un jucător bun dar care a făcut o prostie (pentru el și cariera lui) că s-a dus anul trecut la Tofas Bursa.

      Că avem un lot cu care-i dificil să abordezi ambele competiții? Da, e corect. Dar asta-i urmarea regulii FRB care ne limitează numărul de străini. Să fim serioși, noi încă nu avem numele necesar (și probabil nici bugetul) să luăm jucători serioși pe care să-i jucăm doar în EuroCup. Încă nu avem numele, dar poate o să-l avem peste 2-3-4 ani.

      Și-ți dai seama cam cum ar fi dacă nu i-am avea pe Pat și pe Cățe, ca români, care să completeze lotul? Putem fi, un pic așa, cerebrali și să vedem ”the big picture”? Să vedem în ce condiții și de la ce premise pornește U când e vorba de cum își face lotul?

      ”Atunci de ce ne înscriem în EuroCup și nu rămânem la BCL sau alealalte de la FIBA?”
      Poate pentru că așa se ăntâmplă când vrei să progresezi? Poate pentru că dacă nu forțezi, nu te forțezi, nu ieși bine de tot din zona de confort nu vei evolua niciodată? Noi aici avem o organizație care evoluează în timp ce evouează și cei care-o compun. Staff (medical, conditioning), management sportiv, antrenori, marketing-media. Uitați-vă la oamenii ăia, cum încearcă fiecare să facă tot ce pot mai bine. Eu îi apreciez mult pe fiecare dintre ei în parte pentru ce fac. Și se vede progresul, se vede unde ne aflăm față de anii trecuți.

      Și da, sunt bani de la BT, nu bani publici. Și da, nu sunt puțini (pentru RO) dar sunt o glumă față de cât au alții. Și, în cele din urmă, cred că sunt cheltuiți bine și cu cap. Rămân fanul lui Silvășan (așa cum am scris într-un comentariu anterior) și-al tuturor celorlalți din organizație. Adi Resteman, Andrei Bălan, Branko Cuic, Milorad Perovic, Simona Oțel. Fiecare dintre oamenii ăștia își fac treaba cât pot de bine, ei și ceilalți care lucrează împreună cu ei. Și suntem norocoși (repet și-am s-o fac ori de câte ori am ocazia) că-i avem la Cluj pe oamenii ăștia. Și-am încredere în tot ceea ce se întâmplă, fie că rupem inelele și-i batem pe toți fie că nu.

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      Fanul lui
      Cristescu nu esti? Ca daca i era el, nu era proiectul asta veci.

      Altfel, in termeni generali iti dau dreptate dar hai sa nu vedem numai in curcubee. Se poate si mai bine. Si oricine e inlocuibil. Oricine, oriunde, oricand.

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • Silvois:

      Nu,
      intrebarea corecta -i daca nu e chiar el Cristescu! Daca Hunter nu e Cristescu, ar trebui, imediat, angajat director de PR al clubului, si nu glumesc, omul e trup si suflet, dar mai e si super convingator. Uite, pe mine chiar m-a convins, dar pun una, nu, doua conditii pentru a ramane ... neconditionat(!) de partea lui, si anume, U sa-i pastreze, pana se vor lasa de baschet si apoi vor ramane in cadrul clubului (ca Silva si ... Cristescu), pe Emi Cate si pe Guzman, evident pe langa Petrica, cel care e deja un monument!

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Despre Cristescu...
      ...nu ştiu, în sensul că nu cunosc ce implicare mai are la echipă pe moment. În trecut da, ştiu ce aport a avut mai ales în era Mobitelco. Eu vorbeam strict despre etapa de acum. Poate tu ştii mai multe ca mine, caz în care n-am nicio problemă să-l adaug şi pe Mircea Cristescu la listă, dimpotrivă.

      Legat de înlocuire - da, adevărul e că nimeni nu-i de neînlocuit. La fel de adevărat e că înlocuirile se fac atunci când e cazul. Şi ideal se înlocuieşte ceva cu ceva mai bun (dacă sutuația o permite).

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      De fapt Cristescu...
      ...şi ceea ce a făcut el în era Mobitelco, e argumentul cel mai bun în sprijinul a ceea ce am spus - că e nevoie de răbdare pentru a construi şi că implicarea afectiv-emoțională nu se pot cumpăra şu nici nu prea pot fi compensate pe termen lung. Foarte posibil că fără efortul lui din anii ăia baschetul din Cluj ar fi decăzut mult în loc să se mențină totuşi în competiție.

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      Silvois...
      ...am râs sincer, un pic aşa 😄 Ai dreptate parțial. Sunt un fan implicat emoțional, corect, dar cam atât. Oamenii de PR de la club sunt mult mai în măsură ca mine să facă treaba respectivă. Eu doar ma aflu în treabă comentând pe aici. Dacă te-am convins nu-mi pare rău, că oricum poate data viitoare va fi invers.

      P.S. o să las misterul să persiste şi n-am să clarific, pe moment, dacă sunt Mircea Cristescu sau nu 😂

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    Raspunde
  • bela57 :

    NBA
    Am mai invatat ceva, jucatori valorosi, de exemplu cei trecuti prin NBA nu au ce cauta la noi, pt ca ei urmaresc doar banii . In schimb, ceilalti vin pt cariera, ei dau totul pe teren . De aia a fost adus Sanders, care a facut un meci mare, restul ... Taylor degeaba a jucat bine, peste Gordici , ca a trebuit sa plece din motive ce nu ne-au fost explicate, nici macar vizavi de implicarea lui emotionala . Si apropo de implicare emotionala, cine stabileste asta si de exemplu la Sanders, ce implicare am putut vedea ?! Iar noul venit Sheperd dupa un singur joc a aratat implicare emotionala uriasa, dar si dorinta exclusiva pt cariera, neinteresandu-l de loc partea materiala . Si apropo de Rapid, americanul care meci de meci are in medie vreo 20 de puncte, deci este clar valoros , poate fi catalogat ca neimplicat emotional ?!
    Eu visez la jucatori valorosi, care sa vina pt bani ( toti vin pt bani, oameni buni ! ) si care meci de meci sa arate ca-si merita banii, spre bucuria numerosilor fani . Caci cu alde Sanders tot astepti o integrare si te tot miri ca ea nu mai vine ...

    cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    • Ciucâ:

      Hunter
      Poti explica te rog "Şi da, sunt bani de la Bt,nu bani publici".sa scris mult pe aici de banii publici gen Pandele Rapid şi nu vâd diferența. Banii de la Bt şi diferiti sponsori nu sunt publici?!

      cu 1 an în urmă (01.01.2023)
    Raspunde
  • 'mpepo :

    Transferuri
    În mare parte comentariile sunt legate de transferurile facute de "U". În toamnă a fost anunțată ca o realizare
    importantă, aducerea unui tânăr ( îmi scapă numele) al cărui rol principal era în domeniul scouting-ului. Mai știe cineva ceva despre el ? Bănuiesc că ar fi avut un rol în transferurile din acest sezon. Poate că o lămurire în acest sens ar trebui să o facă clubul. Oficial.
    Mircea Cristescu a fost un mare baschetbalist, extrem de important în echipa noastră. Cred că rolul lui actual la U-BT este de asemenea foarte important. Cred doar, pentru că nu am informații.

    cu 1 an în urmă (01.01.2023) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    @Ciucâ
    sigur.

    ”Bani publici” = bani proveniți de la autorități publice - primării, ministere, etc.
    Bani din taxe și impozitele oamnenilor, dintre care unii nici n-au vreun interes legat de sportul pe care-l ”sponsorizează” astfel.
    Bani care în loc să meargă către dezvoltarea comunității se duc pentru plata unor sportivi profesioniști.
    Voluntari. Pandele / primăria.

    Aș aduga la ”bani publici” și banii proveniți de la societăți cu capital de stat.
    Al căror scop este să producă bani pentru stat, adică tot pentru a îmbunătăți viața contribuabililor.
    Rapid. CFR + Ministerul transporturilor.

    Acest tip de finanțare nu duce niciodată la performanță pe termen lung. Este un tip de funcționare al unui organism parazitar, care atunci când moare gazda (adică dispare sursa de finațare) moare la rândul său.

    Singura situație în care sunt de acord cu finanțarea sportului din bani publici este când e vorba de cluburi de copii / juniori. Sport amator, nicdecum profesionist.

    Banii primii de către U de la BT nu sunt bani publici. Sunt ”bani privați”.
    ”Bani privați” = banii unei societăți comerciale private.
    Societate comercială care, după ce plătește taxe și impozite la stat* rămâne cu un profit pe care-l cheltuie cum vrea. În situația asta, o parte din el merge spre echipa de baschet U-BT.

    Acest tip de finanțare e unul sănătos, corect, în care comunitatea/contribuabilii nu sunt văduviți de niște fonduri ce puteau merge către proiecte în folosul comunității.
    Dimpotrivă, comunitatea profită de faptul că o echipă de baschet are un buget ce-i permite să joace la un anumit nivel. Comunitatea are astfel acces la un spectacol sportiv de calitate care, altfel, nu ar fi fost posibil.

    *Acum că am dus discuția până aici realizez ceva. Anume că din banii pe care-i plătește BT ca impozite către stat o mică parte ajung, pe filiera ”banilor publici”, să finanțeze alte cluburi sportive, unele chiar de baschet. Ce ironie!

    cu 1 an în urmă (01.01.2023) Raspunde
  • Ciucâ :

    Hunter
    Greşit din pâcate, existâ legea sponsorizarii, banii vin din impozitele pe profit.deci din bani publici. Deci BT şi ceilalti sponsori ışi fac reclama nu din propriu buzunar cum pretinzi tu ci din cel ptr taxe. când ne spunem pârerea ar trebui sâ fim mai atenti

    cu 1 an în urmă (01.01.2023) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    Ciucă
    Simpatică asta așa, cu mantă. Dar e o lovitură neregulamentară.

    Banii aferenți procentului din impozitele pe profit pe care un contribuabil, persoană fizică sau juridică, este liber să-l redirecționeze (ca sponsorizare, sprijin spre un ONG, etc.) nu au statut de bani publici.
    Orice ban, de la orice contribuabil, dobândește statutul de ban public în momentul în care a plecat din conturile contribuabilului și a ajuns în conturile trezoreriei, bugetului de stat, etc. Abia atunci banii devin ”publici”. Apriorii, toți banii sunt bani privați.

    Așadar BT și ceilalți sponsori își fac reclamă din propriul buzunar, adică din banii lor, conform cu înțelesul și sensul legii. Orice altă ”titulatură” dată acestor bani reprezintă ori o interpretare rău voitoare și manipulatoare a realității ori denotă lipsa capacității intelectuale de-a interpreta prevederile unor legi.

    Când vrem să facem pe deștepții ar fi bine să ne asigurăm că stăpânim subiectul.

    cu 1 an în urmă (01.01.2023) Raspunde
  • Ciucâ :

    Hunter
    Stai liniştit câ nimeni nu se dâ "destept" doar tu crezi câ esti singurul "destept". Legea nu o interpreteaza nimeni,este ft bunâ ptr sport. Mai prins bravo, neplatind impozitul banii nu devin pubici.pe scurt am vrut sâ spun câ sponsorii nu folosesc banii din profitul net ci din banii ptr impozitul de profit (care ar deveni bani publici),ei nu pierd nimic câ banii pe reclama sar fi dus la impozit nu iar fi râmas lui. Ft bine câ fac aşa nu sunt impotriva,

    cu 1 an în urmă (02.01.2023)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      ciuca
      Din cate se pare tu esti singurul pe aici care "se da destept". Iei o informatie corecta (legata de legea sponsorizarii) si faci niste afirmatii gratuite .... ca sa nu zic rau intentionate.
      Si ca sa fie mai clar, da exista posibilitatea legala sa sponsorizezi (si suma sa se deduca din impozitul platit statului) dar acea suma este limitata foarte clar in acea lege pe care sustii ca o cunosti.
      Pe de alta parte poti calcula cat ar fi suma maxima pe care ar putea sa o ofere o societate - deci inclusiv BT - suma care sa fie "din banii nostri".
      Dar uiti ca societatile pot sponsoriza mai multe actiuni (aici doar cateva care imi vin acum in minte) :
      de la formatii /organizatii sportive - cum e cazul la U fotbal si baschet, dar si pt Simona Halep sau ... Federatia Roaman de Baschet
      actiuni caritabile - de ex "clujul are suflet", actiune de ajutor pt spitale,
      activitati culturale - BT e sponsorul principal la Timisoara - capitala europeana a culturii,
      Mediu - "padurea Transilvaniei"
      Si multe altele!
      Daca tu ai impresia ca toate aceste sponsorizari se incadreaza in acea limita impusa de legea sponsorizarii... Si apropo, ai fost macar curios sa vezi care e acea limita? Normal ca nu, ca altfel nu bateai campii pe aici

      cu 1 an în urmă (03.01.2023)
    Raspunde
  • Ciucâ :

    Razvan
    Scuza ma ca te am uitat.cum pot sâ mâ dau eu destept cu 1 🏀 când voi aveți 3 🏀.am spus doar umilita mea pârere nu am vrut sâ deranjez gigantii de aici din Baschet.cj.20% din cate ştiu.

    cu 1 an în urmă (03.01.2023)
    • exo:

      limite sponsorizare din profit
      Condiţiile cumulative pentru a accesa această facilitate fiscală sunt: - compania trebuie să fi plătitor de impozit pe profit; - acţiunile trebuie justificate prin acte juridice (contracte) încheiate potrivit prevederilor legale; - fondurile direcţionate trebuie să fie sub cea mai mică dintre limitele precizate mai jos: - 0.3% din cifra de afaceri; - 20% din impozitul pe profit datorat.

      cu 1 an în urmă (03.01.2023)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!