Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

LNBM. Etapa 29 - Rezultate și statistici complete

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
29.03.2013

CLASAMENT - PROGRAM&REZULTATE - STATISTICI - ȘTIRI

Miercuri - 27 martie
 BC Timișoara vs CSȘ Giurgiu  86 - 96  Cronică  Statistica  
Joi - 28 martie
 Gaz Metan Mediaș vs SCM U Craiova  101 - 66
 Cronică  Statistica
TV
 BC Miercurea Ciuc vs Farul Constanța  56 - 65
 Cronică  Statistica
 
 CSU Sibiu vs BC Mureș  74 - 88
 Cronică  Statistică
 
 BCM U Pitești vs Energia Rovinari  75 - 78
 Cronică  Statistica
 
 CSU Ploiești vs Timba Timișoara  107 - 85
 Cronică  Statistica
 
 CSM Oradea vs U Mobitelco Cluj-Napoca  75 - 84 Cronică Statistica TV
Vineri - 29 martie
 Dinamo București vs CSM București  81 - 92 Avancronică Statistica TV
89 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    Timisoara!
    Giurgiu castiga la BC Timisoara 96-86!
    Un pic surprinzator!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Vladut
    Doar un pic? as spune extrem de surprinzator tinand cont de cum i-am batut la Cluj pe Giurgiu.....

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @Vladut10
    Asta e bine pt noi, avem aproape asigurat locul 4.

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • sportFAN. :

    :-)
    dc surprinzator?! este foarte bine cunoscut faptul ca Giurgiu ne surprinde cand te astepti mai putin; sa nu uitam de bataia pe care a mancat.o Clujul de la Giurgiu in cupa.....daca tot amintiti de asta .

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @hell
    Echipele mici trebuie sa le iei tare (serios) de la inceput!
    ,altfel prind curaj si pot sa te incurce!
    Cred ca asta s-a intamplat la Timisoara!
    Nu cred ca se pune problema unui non-combat deoarece banatenii aveau sanse sa prinda locul 4!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @sportFAN
    Din 2 motive:

    1)pentru ca BC Timisoara a batut la Timisoara echipe din top 8 precum:Ploiesti,Oradea,Craiova,GMM,CSM Bucuresti;
    2) pentru ca avea sanse cu 2 victorii in ultimele 2 meciuri sa se claseze pe locul 4!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @blue ray
    Da,e foarte bine pentru Craiova ,daca pierdem (noi ne dorim sa castigam) maine la mai putin de 12puncte cu GMM,avem locul 4 asigurat, indiferent de rezultatul meciului cu Oradea!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • sportFAN. :

    ....
    degeaba daca au considerat Giurgiu "echipa mica" ....... echipa mica rastoarna cclasamentul :-) felicitari lui Perry 40p / meci....

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @sportFAN.
    Daca ai sa cauti postari mai vechi ai sa vezi ca nu desconsider Giurgiul ca echipa si jucatori, doar Terrel ma dispera la ce prostii debiteaza! Daca ai sa cauti ai sa vezi ca am spus ca a avut o strategie beton de inceput dar din pacate a fost ghicita de toata lumea.... La Cluj au venit sa piarda iremediabil!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe AP :

    Rotatie BC Timisoara
    Eu nu pot intelege rotatiile de jucatori la Tm . De data asta a fost lasat pe langa Tuljkovic(ca si al 7-lea jucator strain). La Tm pe 3 joaca Archie si Capusat recent revenit(5 min.-2 pcte), dar singura ta rezerva pe 3 (Tuljkovic poate juca si 4) il lasi afara din lot, in timp ce joci cu 4 fundasi (PG si SG): Jovanovic, Downey, Tudosa (3 min) si Gallimore (16 min. - 5 pcte). Nu mi se pare logic, atata timp cat joci mai mereu cu Jovanovic si Downey pe 1 si 2 sa-l tii pe foaia de joc pe Gallimore care clar nu e in forma si sa n-ai rezerva pt SF.
    Plus ca de multe ori la TO antrenorul nu prea da indicatii sau sa deseneze niste scheme ceva. Lasa jocul liber pe conducatori si ce se intampla se intampla. Daca pot Jovanovic sau Downey sa faca ceva bine, daca nu nu ... aruncam ca poate intra ... nu vezi scheme, nu vezi sa fie plimbata mingea nimic. Eventual niste blocuri sus si cam atat.
    PS: n-am vazut meciul din seara asta, vb de ce am vazut pana acum, in general.

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    Rezultat tur Craiova Medias
    Pe frb apare ca rezultat în tur 82-68, nu 82-70. Deci ar fi vorba de 14 puncte, nu 12. Oricum nu contează, batem și ajutăm Timișoara să rămână pe 5. Cred că e cel mai ușor adversar.

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    site frb
    Nu e prima greseala care o observam acolo!
    Site-ul nu e actualizat!...rezultatul a fost 82-70 pentru noi!...Timisoara are in ultima etapa la Farul!

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    fara iluzii
    Meciurile din aceste doua etape nu mai reprezinta valoarea sportiva a echipelor, ci doar rezultatele calculelor.
    Timisoara cu ata mai muta este specialist la asa ceva: nu uitati meciul de anul trecut de non combat tocmai ptr a nu intalnii Asesoft-ul

    cu 12 ani în urmă (27.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    rezultate calcule
    Daca Timisoara batea, avea cele mai multe sanse de a prinde locul 4, având meci uşor în ultima etapă. În prima fază din playoff ar fi întâlnit Craiova(care ar fi prins locul 5)şi ar fi jucat 2 meciuri la Timişoara şi unul la Craiova. Pierzând, are toate şansele să rămână pe locul 5 şi să joace tot cu Craiova de pe locul 4, dar cu un singur meci la Timişoara şi două la Craiova. Unde e strategia?

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • sportFAN. :

    @hell
    nu am spus ca desconsideri Giurgiul tu, echipa si antrenorul i.au tratat cu "superficialitate" si acum le pare rau . Toate echipele trebuiesc tratate cu aceeasi seriozitate si respectate, indiferent de locul pe care se claseaza. Terrel intradevar ii trage in jos, foloseste mai mult jucatorii straini chiar daca gresesc si asta pt a se face remarcati numai ei, nu se joaca in echipa si el incurajeaza aasta; de la romani nu are de castigat nimic....financiar vorbind.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @sportFAN.
    Intradevar, toate echipele trebuie tratate la fel pentru ca nu sti de unde sare iepurele! Dar asta trebuie sa stie si antrenorii deoarece multi dintre ei merg la unele meciuri cu intentia clara de a pierde prin neputinta!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    @raza albastra
    Din perspectiva Timisoarei (si nu numai) trebuie sa iei in calcul o variabila: Final Four. In plus cred ca se pune prea mult accent pe terenul propriu. Daca sti cum sa abordezi meciul cu un anumit adversar,ai un lot valid, si ai stiut sa ajungi in varf de forma la finalul campionatului / inceputul playoff-ului terenul conteaza mai putin.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @bbfreak
    Ok, trecem peste faza cu avantajul terenului propriu (care, între noi fie vorba, chiar conteaza). Pana la final four, e faza I. În care Timișoara, indiferent de rezultatul meciului de ieri, tot cu Craiova va juca (sunt cele mai mari șanse). Deci, încă odată, unde e strategia în a pierde cu Giurgiu?

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @blue ray

    Bine punctat, sunt curios si eu sa aflu raspunsul....si cand i-am batut anul trecut tot strategie a fost...e greu domne sa recunosti meritele cuiva, daca nu scoatem raul in fata si nu aruncam cu zoaie nu suntem noi

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    !
    Astazi castiga Craiova, Miercurea Ciuc, Mures, Energia, Ploiestiul si evident Oradea !!!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @Alb_Albastru
    La câtă neputință arătăm cu Mediașul, e puțin probabil ... Sau o fi vreo strategie? :)

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Agelu :

    Craiova
    Zau asa ! Eu sunt neutru in " micul razboi agricol " ( va spun gluma cu alta ocazie ) dar vad ca de cate ori se pomeneste de echipa Craiovei se starneste ..ceva . Hai sa fim de acord cu cateva chestii esentiale :
    - azi Craiova bate Mediasul
    - Craiova are cea mai lunga banca din LNBM .
    - Va ajunge cel putin pana in semifinale .
    - Publicul craiovean e cel mai informat si mai inimos .
    - De jucatori nu indraznesc sa mai spun nimic ca daca il propun pe unul la MVP starnesc invidii printre localnici .
    Si stabilind toate astea , odata pentru totdeauna , hai sa discutam despre celelalte meciuri. Poate ne ajuta Admin-ul si creaza un topic special daca nici asa nu putem discuta in liniste.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Dzambic :

    :)
    Mama ne sparg astia de la Gaz Metan :),dar este un nene in tribuna care pur si simplu este extrem de amuzant...cand este Dragusin la minge il auzi pe fundal cu cel mai din suflet HUUOOO pe care l-am auzit in viata mea :) este patimas omul.In rest...am impresia ca sunt deja cu gandul la play off,indiferent cu cine o sa jucam in PO cred ca ne vom opri in primul tur,oricum este o mare performanta ce s-a reusit pana acum!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Dzambic :

    Agelu
    De ce esti tu rautacios,vezi vreo jignire sau ceva a vreunui suporter craiovean?De ce incerci tu sa inflamezi spiritele?Arata si tu un singur post in care un suporter al Craiovei spune ca echipa asta e cea mai buna,la capitolul suporteri,crezi ca merita sa discutam?Arati o urma de invidie si nu te inteleg de ce,vad ca nimeni nu ti-a adresat nici un cuvant,tu singur incerci sa creezi aiurea o disputa.Nu e frumos ce faci,oricine are dreptul sa isi spuna parerea indiferent ca tie iti plac sau nu oltenii!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @Angelu
    OK, te văd hotărât, nu te contrazic pe ”chestiile esențiale” pe care le-ai spus:)
    E un topic despre etapa asta. Joacă și Craiova etapa asta (rău de tot, e drept). Joacă și celelalte echipe etapa asta. Comentăm noi despre Craiova, comentează și tu despre echipa ta. E atât de simplu...

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @dzambic
    Ignora posturile care nu sunt ok!
    Cand pierde Craiova se trezesc si unii sa dea cu pietre!
    N-are rost sa-ti iei ban pentru ei!
    Da, Craiova a jucat foarte slab azi,GMM a meritat victoria!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Dzambic :

    Volei
    Momentan evenimentul cel mai important in Craiova este meciul dintre Remat Zalau si U Craiova in meciul 3 al semifinalei Ligi Nationale de Volei Masculin,in primele meciuri a batut Craiova,si cum se joaca cel mai bun din 5 meciuri,meciul de astazi de la Zalau poate sa fie cel care ne propulseaza in finala,primul set a fost castigat de Craiova iar Zalau a castigat pe cel de al doilea,in setul 3 scorul este 4-8 pentru Craiova.Ce ar fi o finala in Craiova dupa atata timp?

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @Dzambic
    Unde găsești informațiile despre meciu de la Zalău?

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Dzambic :

    blue ray
    pe bet365

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova blue ray :

    @Dzambic
    Mulțam. Sper să batem acolo, să îndulcim gustul corecției de le Mediaș...

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Dzambic :

    @blue ray
    Infrangerea a fost atat de categorica incat si sa fiu suparat mi se pare deplasat -D

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Alb_Albastru :

    Finala la Volei
    Remat Zalău – SCMU Craiova 1-3 (17-25, 25-15, 19-25, 16-23)

    Revenind la baschet astazi jucaram o turca ca-n copilarie, nicio idee tactica nici in atac , nici in aparare ... este relevant faptul ca astazi reusiram performanta de a termina meciul cu 3 pase decisive , deci schemele de joc au fost inexistente. Acum speram in victoria Oradei cu clujul , pentru ca oradenii sa vina relaxati la Craiova in ultimu meci.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    U redivivus
    Felicitari U. Au jucat si bine si frumos

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @bbfreak
    Nu am crezut ca vor juca la victorie, am stiut ca se vor descurca si cu Paul pe 1, am crezut intotdeauna ca este o alegere buna! Nikolov a jucat ce stie el :D

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Quetz :

    Nikolov
    A jucat in sfarsit ce stie, a fost unul dintre putinele meciuri in care nu am avut emotii in sfertul 4.
    Felicitari Craiovei, bafta in finala! (la volei)

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Quetz :

    @Adi
    Astept cu interes analiza meciurilor si variantele ramase pentru ultima etapa.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Hristo
    ma bucur ca a revenit...si nu ma refer la forma, nu am crezut niciodata ca e in pasa proasta

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Quetz
    Oare nu joaca asa pentru ca asta il pune Bavcevic sa joace? Oricum si Paul este foarte sigur pe el si foarte la obiect! Ar fi trebuit sa il tina si era mult mai bine .....

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    u
    de data asta trebuie sa felicit echipa clujului. au jucat relativ sobru cu un silvasan lucid care a facut numai ce poate. mita paul si nicolov au fost foarte hotarati. au avut un adversar solid dar previzibil. secretul victoriei: pe post de fundas (ma refer la aruncari la distanta) a fost djappa! cred ca a dat 3 de 3. cel mai periculos de la oradeni si ma asteptam la asta, a fost franklin.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    Oradea
    vedeta face greseli inadmisibile, si Achim il tine pe teren, plusul adus de Topcov se vede imediat, Bogdan mi-a placut din nou foarte mult...ma bucur ca i-am batut , pt ca e o echipa- echipa

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • jozsef marton :

    Atentie !
    dupa rezultatele de azi , marea cistigatoare este BC Mures ! daca in ultima etapa Craiova bate Oradea si Ploiesti cistiga la Giurgiu , Muresul termina pe locul 1 ! se face clasament meciuri directe in trei , Oradea , Ploiesti , Mures si ultimii sint locul 1 !

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • realHQ :

    !
    Locurile 4-7 vor termina toate cu 50 de puncte. Care e miniclasamentul intre Craiova, Medias, Timisoara si Cluj?

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @realHQ
    Era o analiza pe aici care spunea ca in caz de egalitate in trei adica Medias, Timisoara si "U" situatia era 5.Medias; 6. Timisoara; 7. "U"

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Kevin :

    frumos
    Mi-a placut meciul Oradea-Cluj.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dirk41 :

    Egalitate
    Cluj, Timisoara si Medias bat in ultima etapa, Craiova pierde, egalitate in 4, cu o privire aruncata peste meciurile directe constantam ca, clasamentul va fi urmatorul: Craiova 4, Timisoara 5, Medias 6, Cluj 7 insa daca tot primele 3 bat iar Craiova bate, Craiova va termina automat pe 4 iar clasamentul la locurile 5-7 va fi urmatorul: Media 5, Timisoara 6, Cluj 7 deci foarte interesant meciul de la Craiova unde cei de la Craiova ar prefera Timisoara in play-off in dauna Mediasului

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    30
    etapa 30 va fii o adevarata nebunie...sunt o multitudine de variante...

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ...
    craiova va pierde...si clujul poate, timisoara nu ar trebui, si medias nici atat

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dirk41 :

    ...
    O etapa in care liniile telefonice vor exploda

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    idee
    nu avem un IT printre noi sa pice liniile vreo 10 min pe final??????

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    ironie
    ar fii sa piarda prima pozitie oradea in ultima etapa si sa nu aiba parte de un adversar mai facil??

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @meea
    Asta seara esti rautacioasa!:)
    Craiova va bate Oradea,ai sa vezi!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @meea
    Nu cred ca se mai pune problema sa pierdem intentionat, daca era sa pierdem am fi inceput de astazi! Numai daca nu ne surprinde ceva surpriza surprinzatoare.... Dar la cum a mers sezonul asta..... absolut orice ii posibil!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dirk41 :

    Craiova
    In conditiile in care Medias, Cluj, Timisoara bat Craiova isi doreste o invrangere pt a intalni Timisoara in play-off, ganditi-va daca se intampla asta si in cazul Oradei pt a intalni tot la fel un adversar mai faci vom avea un meci in care ambele echipele isi doresc sa piarda, foarte imteresant

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    crezi tu?
    nu sunt rautacioasa,m-au exasperat unii...
    sa pierdem intentionat nu...dar ce zici, sa castigam intentionat??sa fiu rea cum zice vladut

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • numaigazu :

    craiova
    meciul de la craiova v-a decide cine cu cine o sa joace in primul tur. in rest teoretic celelalte echipe isi vor castiga meciurile

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    dirk41
    o sa iasa de pe teren ..va fii concurs care fac mai multe greseli sa nu aiba cu cine juca...baga rezervele ...etc...penibilitati

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe xtreme :

    all
    In ciuda umilintei suferita in meciul cu Medias sunt optimist cand vine vorba de ultimul meci cu Oradea.Cred ca suntem capabili sa invingem cu toate ca dupa aceea va urma play off ul si sincer sa fiu mi-e foarte teama de ceea ce se va intampla in aceea faza a competitiei.
    Am spus-o si o repet ( cu tot respectul pt celelalte competitoare): dupa parerea mea campionatul se va decide intre ploiesti si medias. Bafta all!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    hell
    ai auzit ce zicea Cristescu... echipa isi va juca sansa pana la capat!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @meea
    Asta ma bucura cel mai mult, faptul ca lupti indiferent de consecinte (adversar periculos din primul tur)! Oricum sa ne amintim cum au ras de noi cand ne-a umilit Mediasul.....

    @xtreme cred ca toti vad cam asa tabloul final!!! as vrea sa fie "U" pe firmament in finala dar .... Medias este pe val, Ploiestiul pare la fel si sa nu uitam de fluierici!

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    scor
    da, asta vroiam si eu sa zic,m-am abtinut ca sa nu deschid cutia pandorei...din nou

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • Kevin :

    calcule
    Macar de nu ar pica iarasi programul de la frb ca sa putem fi la curent cu rezultatele meciurilor pe 2 aprilie.Oricum raman la parerea mea ca poti castiga in deplasare in playoff pentru ca nu esti presat de faptul ca joci in fata propriilor suporteri.

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    acasa
    aici e cu doua taisuri...sala te poate intimida , dar te si ajuta...nu am sa uit meciurile cu asesoft din 2011...

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Nu dati ca sigura victoria Timisoarei in ultima etapa dragii mei!Joaca o deplasare foarte lunga la Constanta, iar Timisoara e un dezastrun in deplasare, chiar si la Timba...Daca pierd, Mediasul oricum va termina pe 5...asa cum ar fi si corect de altfel.Ca sa nu mai discutam daca pierde Craiova si Timisoara pierde ca din cate imi dau seama Mediasul zboara nesperat de mult.Oricum atentie mare ca o sa se mai stinga mitul Downey si Timisoara joaca o deplasare lunga.Istoria Sibiului lui Clavon imi spune ca pg-ul nu merge intotdeauna la victorie:D

    cu 12 ani în urmă (28.03.2013) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    scenarita
    toata lumea s-a imbolnavit de scenarita

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Soso69
    P:ai a venit primavara, oamenii normali ajung la astenie, iubitorii de baschet la scenarita cronica!

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • Kevin :

    calcule......
    Ce conteaza ca ai condus tot campionatul si la final vei trece pe locul 2 , ce conteaza ca abia ai prins playoff-ul daca vei castiga niste meciuri in deplasare si vei accede in fazele superioare? Important este sa nu ,,cada'' programul play by play de la federatie ca sa stim si noi ce se intampla in timp util. Sa speram ca vom avea parte de niste meciuri frumoase, de arbitrii care isi fac datoria corect si...sa speram ca vor castiga cei mai buni.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe gogu :

    se stie...
    Toate calculele se fac pt.,,ceilalti,,Locul unu se pare ca este decis dupa cum se joaca.Speram,doar,sa fie finala mai lunga, nu acelasi zece la zero din sezonul trecut.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @gogu
    Craiova nu isi permite sa piarda pentru ca sunt sanse sa piarda locul 4 si avantajul jocului acasa! Oradea daca pierde cade pe doi si cred ca nu vor vrea sa evite asta pentru ca ar insemna sa joace cu "U" si sunt ferm convins ca nu isi doresc asta. Parerea mea ca unicul meci cu miza mare este cel dintre Craiova si Oradea, si sper sa castige Craiova pentru ca ascendentul nostru asupra lui CSM ne favorizeaza (asta nu inseamna ca nu ne pot macelarii pentru ca nu suntem cei mai constanti din campionat)!

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Vladut10 :

    @hell
    El se referea la marele Ploiesti!....10-0!.....Mediasul si Clujul poate sa-i bata anul asta!....poate si Muresul!

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    calcule
    Vad cum toata lumea calculeaza cine cu cine are sanse mai mari. Ceea ce e cred doar un calcul partial si neconcludent.
    Eu m-as uita sa vad din primele 8 care au obiective "inalte". Aceai nu pot sa-si piermita sa piarda.
    In al doielea rand as calcula cate meciuri au de jucat in Cupa si in PlayOff pana in finala.
    Cand va uitati ca unele echipe au target-uri si in cupa si in campionat, numarul de meciuri in perioada de timp ramasa, e mare si cu uzura fizica ridicata.
    Si in final as evalua care echipe au loturi cu, care sa poata sustine atatea meciuri (analiza lotului atat numeric-lungimea bancii, cat si calitativ si acoperirea pe posture).

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Mihai 1974 :

    rezultat
    medias are!!! de toate! sper sa castige tot! numai ca nu are frb in spate!!!

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    loturi
    da, ploiesti si medias au echipe. poate si muresul cu mici probleme. va invinge insa ploiestiul. asta e sentimentul meu. ma antepronunt deoarece vad arbitrajele. cand joaca pe teren ploiestiul echipele cu care joaca ei nu sunt arbitrate cu aceleasi reguli.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • balaci :

    vreau
    gaz metan in sferturi
    si oradea in semi

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Unde a fost Ploiesti ajutata pana acuma? Nu ii suport deloc, dar trebuie sa vedem si realitatea...deja ma deranjeaza mania asta furturilor. Anul trecut nu au avut nevoie de ajutor, iar acum adevarul ca au echipa, au experienta si joaca bine orice meci decisiv...aaaa ca in cazuri grele exista riscu sa fie ajutati, asta o sa vedem, dar inca cu parere de rau pt noi (aproape toti) fanii baschetului nici nu au avut nevoie ca unii nu prea le fac fata

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Daca vrei gazu in sferturi, precis o sa il vrei si in semifinale:))

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Agelu :

    Craiova
    Chiar nu am nimic cu echipa asta si doar am exagerat cu putin spusele suporterilor alb-albastri . Luati-o ca un fel de oglinda - poate isi dau si ei seama de exagerarile lor. Si gata cu subiectul asta .
    Cred ca deja echipele si-au facut planuri pentru PO ( constient sau nu ) : jocul modest al Craivei de la Medias , rezerva jucatorilor oradeni desi Clujul putea fi accesibil cu o alta abordare ; nici Muresul nu s-a mai omorat la Sibiu. Unii ( cei care si-au indeplinit obiectivele ) se menajeaza iar altii incearca sa-si reintre in forma .
    Sincer, eu vad ca Muresul sa faca o figura frumoasa anul asta - o semifinala . Prea le iese totul in ultimul timp.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Agelu :

    Comentariul
    Primul comentariu l-am facut dupa ce citisem un comentariul al unui Domn Alb-Albastru . Fie am incurcat paginile fie s-au sters comentariile dar imi pare bine ca s-a revenit la un ton normal .
    Bafta la meciul cu Oradea !

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    loturi1
    eu consider ca asesoft are o echipa foarte buna. ba chiar mai mult, il vad pe burlacu cel mai bun jucator din tara. eu cred ca sunt putine echipe care fac fata asesoftului. dar chiar si acele echipe, daca sunt in forma buna sau ploiestiul in forma proasta in situatia in care meciul are miza adversarii asesoftului din cauza arbitrilor nu castiga cand ar merita. e adevarat ca ploiestiul a pierdut niste meciuri, dar aceste infrangeri nu i-a indepartat de la obiectiv, insa cand e groasa, ei pur si simplu nu sunt lasati sa piarda. masura cu care arbitreaza diferit arbitrii nostri, as rezuma-o la cateva exemple: un "topor" al lui burlacu ramane neobservat sau cel mult un fault curent, iar la echipa adversa este antisportiv. cam la fel cu Sijarto si "imbratisarile" lui. o mana pusa pe adversar la ploiesti este tolerata, la adversar este fault. un "3 secunde" poate fi numarat mai incet sau mai repede in functie de destinatar. 5 minute daca o tin arbitrii asa este suficient. adversarii pierd 2-3 atacuri si se umplu de faulturi, urmeaza liberele si e gata meciul. sa nu vorbim de "regulile" referitoare la banca ale lui iacobescu. sunt suficient de impartial sa aduc critici chiar echipei pe care o simpatizez si am facut-o nu odata. tot ce imi doresc este sa fie o competitie cinstita.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • CS Municipal Mediaș bbfreak :

    am uitat ceva
    Am uitat factorul psihic.
    Sunt echipe cu lider puternici, insa la Asesoft Burlacu a ca un pitbull, nu conteaza cat il musti, el musca inapoi.
    Daca liderul nu e in forma, sau e bine aparat, echipa il ajuta.
    Daca insa liderul pica psihic, si aici sunt echipe cu lideri care clacheaza, se duce si echipa. Exemple aveti si in ultima etapa.
    De aceea cred ca va conta cum vor resusii sa stea cu moralul, si cum adversarul va reusii sa le ii domine psihic. Mai ales ca vor mai toate pretendentele vor juca intre ele de mai multe ori.

    cu 12 ani în urmă (29.03.2013) Raspunde
  • CSU Asesoft Ploiești ineacsu :

    Craiova-Oradea
    Cred ca meciul asta v-a intra in istorie. Am citit din nou un comentariu mai sus pe care nu il inteleg. Am inteles ca in cazul Craiovei este posibil sa vrea sa piarda. Sau nu.. Nu asta ma intereseaza. DAR, Oradea de ce ar vrea sa piarda locul 1? Ar pica cu CSM Bucuresti, probabil echipa cea mai slaba din Playofful asta. Si din cate vad, CSM nu are cum sa mai urce. E diferenta de 2 puncte. A si inca ceva. Punem pariu ca o sa pice curentul la unul din meciuri vreo 10 minute? :D Sau intarziat din diferite motive.. Problema cu tabela, panoul sau mai stiu eu ce. Cred ca este cea mai asteptata etapa de cand urmaresc Div A, fara meciuri tari in afara de unul singur si anume Craiova - Oradea care sunt apropiate ca valoare. Eu merg pe mana Craiovei la peste 15 puncte.

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe victor :

    arbitrii
    nimeni nu contesta valoarea echipei asesoft, dar chiar trebuie arbitrata in PO ori de ciulin ori de grigoras? chiar nu se poate altcineva? ca sa nu pomenim de arbitrii straini...cel putin atunci ar porni cu" sanse egale "indiferent cu cine ar juca,

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @Victor
    Prob;lema Asesoftului nu este valoare lotului ci lipsa de incredere a staff-ului tehnic in proprii jucatori! Asesoft cu un alt antrenor si alta conducere ar fi o nuca extrem de greu de spart! Nu au nevoie de albitrii sa castige, au nevoie de incredere!

    Ar fi extraordinar ca intregul PO sa fiee cu arbitrii si nu cu autohtonii albitrii sau fluierici!

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • Pitagora :

    @hell, prietene
    Poţi să mă lămureşti şi pe mine, cine sunt "albitrii" ăştia că n-am auzit de ei, şi-i pomeneşti întruna de a devenit de-a dreptul obositor...eu am auzit doar de aRbitrii, poate s-a schimbat ceva şi nu-s eu informat...

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe gogu :

    Burlacu
    Numai cine nu vrea sau este rau intentionat,nu poate recunoaste valoarea incontestabila,a celui ce a fost,in sezonul regulat,MVP-ul LNB,Catalin Burlacu.A fost cu o clasa peste absolut toti jucatorii,a fost locomotiva campioanei si are toate sansele sa castige un nou titlu,duoa felul in care de exprima la ora Asesoft Ploiesti.

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @pitagora
    Am explicat de destule ori.... daca te obosesc inseamna ca le-ai citit toate mesajele .... daca nu sti inseamna ca nu prea le-ai citit.... prietene! Si eu am auzit de arbitrii, din pacate ii vad pe ESPN, pe Eurosport nu si in LNB!

    cu 12 ani în urmă (30.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Eh din pacate nici baschetul nu ii ala de acolo, asa ca pe undeva is echilibrate lucrurile. Baiu nu ii ca arbitreaza aia asa si ca gresesc hai sa zicem 10 faze pe meci...nu acolo ii dezastru....dezastru ii de exemplu ca ai 10 infrangeri si Lazar si Pogacean nu au jucat aproape deloc. Baiu ii ca Jurassik Parku de la Mures ne da lectii de rezistenta fizica si is aproape sa termine pe 1. Ca dupa 4,5 ani de Cuic inca 3 sferturi din echipele din Romania nu is capabile sa contracareze un jucator de acest tip ajuns la o varsta si nici nu reusim sa aducem ceva asemanator autohton. Nu vrea sa va contrazic cu privire la subiectul arbitrii, doar de dragul de a contrazice, dar cred ca aia e printre ultimele si cele mai mici probleme in acest moment

    cu 12 ani în urmă (31.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @free62
    Nu am treaba cu nimic altceva decat cu faptul ca simt intotdeauna nevoia sa fie vedete, insulta fara nici o problema (Munteanu si Bobo), de prea multe ori fluiera unu dintre ei si ceilalti se uita ca la masini straine, faptul ca nu toate echipele au parte de acelasi tratament (Iacobesc si Arnautovic in picioare permanent), compensatia (cum dracu poti sa fluieri in compensatie un aut cand mingea bate la un metru de margine)si cate si mai cate alte tampeni....

    cu 12 ani în urmă (31.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    @hell
    saitul asta are un o problema. imi pare ra ca nu pot da like pe el!

    cu 12 ani în urmă (31.03.2013) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ydesh_apu
    :D

    cu 12 ani în urmă (31.03.2013) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!