Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

U-BT își adjudecă duelul cu BC Mureș

Paul Olar

Paul Olar
13.02.2016

Marcel Țenter apelează la o formulă alcătuită din Filip Adamovic, Muhamed Pasalic, Kyndall Dykes, Andrei Kalnichenko și Cătălin Baciu, în timp ce mureșenii îi trimit în teren pe Goran Martinic, Alhaji Mohamed, Mareks Jurevicius, Aliaksandr Pustahvar, respectiv Laszlo Lazar.

Prima posesie aparține amfitrionilor, care deschid scorul după al doilea atac, prin Muhamed Pasalic. Apoi, clujenii fac 4-0, însă Alhaji Mohamed anulează de la mare distanță reușita adversarilor. Duelul are ritm, iar Mohamed oferă un recital ofensiv bogat, amintind aici un slam-dunk ce îi desprinde pe vizitatori la 7-11. Replica clujeană vine de la Kyndall Dykes, sportiv ce sparge defensiva mureșenilor și chiar limitează situația înregistrată pe tabelă până la încheierea sfertului. Totuși, ultimul coș aparține baschetbaliștilor lui Audrius Prakuraitis, din moment ce Goran Gajovic își face loc printre oponenți, 20-23.

Filip Adamovic deschide actul secund de la mare distanță, după ce greșise anterior o pasă către Ivan Zigeranovic. Pe fondul unor inexactități în atac de ambele tabere, duelul își pierde din intensitate. Alhaji Mohammed continuă însă să facă spectacol, americanul remarcându-se cu un procedeu superb în fața lui Filip Adamovic. Apoi, BC Mureș iese în evidență cu o fază colectivă finalizată de Aliaksandr Pustahvar, 26-31. U-BT nu își revine și este pedepsită de același senzațional Mohammed, 26-38.

Adamovic inaugurează repriza secundă din spatele arcului de cerc. Apoi, tot Adamovic contabilizează alte patru puncte, 41-41. BC Mureș este lipsită de reacție, așa că Branko Jorovic scutură plasa de la mare distanță, moment în care Audrius Prakuraitis solicită timp de odihnă, 44-41. Goran Martinic anulează coșul lui Jorovic, dar Adamovic continuă să domine actul trei. Branko Jorovic administrează un capac de zile mari lui Fraseniuk. Apoi, pe contraatac, Nandor Kuti îl servește pe Muhamed Pasalic, 51-49. Încleștarea este și mai atractivă odată cu sarabanda coșurilor de trei puncte, Pustahvar duelandu-se direct cu Andrei Kanlnichenko, astfel că la finalul sfertului trei, tabela indică 59-54.

BC Mureș este prima grupare ce punctează în actul decisiv. La atacul următor, Goran Gajovic plutește peste adversari și își trece în cont alte două puncte, 59-58. Grație a doua contraatacuri fulger, U-BT se desprinde la șapte lungimi, 65-58. Audrius Prakuraitis solicită din nou timp de odihnă, iar întreruperea are efect, deoarece Goran Martinic ajunge la linia de pedeapsă. 65-60. Situația rămâne strânsă, însă Muhamed Pasalic, de la mare distanță, conferă colegilor săi o gură de oxigen, 71-65. BC Mureș are forța să revină din nou, Rolland Torok pune capăt duelului cu un coș de la mare distanță, 76-67.

Deși meciul este decis, atmosfera se încinge după fluierul final. Cu alte cuvinte, pe parchet are loc o mică altercație între Ivan Zigeranovic și Tudor Jucan de-o parte, respectiv Ousmane Barro și Alhaji Mohammed. Totuși, se intervine rapid înainte ca situația să degenereze.

Filip Adamovic a contabilizat 18 puncte, 7 pase decisive și 5 recuperări. Muhamed Pasalic și Kyndall Dykes au totalizat câte 14 puncte fiecare.

În replică, Alhaji Mohammed a pus pe tabelă 31 de puncte, 5 recuperări și 2 pase decisive. Aliaksandr Pustahvar a ieșit în evidență prin 13 puncte, 3 recuperări și un assist. 

*Foto - Manases Sandor/u-bt.ro

92 comentarii la aceasta stire:
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    No hai ca o iesit cumva, cumva. Nu am pierdut nici la 10+ puncte, am jucta si cat de cat bn ambele faze. Jorovic trebe tercut acolo in primul rand la remarcati pt jocul de azi. E incredibil cum joaca efectiv intr-un picior. Imi scot clopu' in fata lui si a lui Roli azi. Imi da mari emotii cand il vad asa pe teren, mi-e greu sa il inteleg cum joaca asa, dar simt si o satisfactie imenssa cand vad un astfel de jucator dand efectiv lectii de baschet. Da stiu ala care ii mai lent ca Hargrove cum ziceau oltenii si alti fani ai lui....probabil pt ca unu joaca 4 si unu 2.

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Acum este bun Tenter , nu ? :)))) Va asteptam cu drag la Craiova , saptamana viitoare , ca tot va place sa aduceti vorba de noi .

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Da-mi tu mesaju sau fraza in care am zis eu ca Tenter nu e bun vreodata? Succes la productia de legume alb-verzi pana una alta.

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      Forza U !

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Sigur
    Venim cu placere. E singura posibilitate sa cumparam praz ca la noi la cluj e leguma rara.

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      praz
      O sa ti-l dau eu la sala , sa nu fi nevoita sa-l cumperi ..

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    ...
    Dar daca luati bataie promiti sa nu-mi ceri prazul inapoi?:)

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Albastru82:

      :)
      domnita, nici nu ti-au dat bine "cimpii" si ti`e gandul numai la praz oltenesc !!!

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    Felicitari
    Ma bucura aceasta victorie, desi la un moment dat nu credeam ca e posibil sa castigam, mai ales ca in sfertul al 2-lea Alhanji avea 20 de puncte si cred ca era o diferenta de 13-14 puncte, dar cumva am reusit sa ne revenim, bravo pentru echipa, si mi-ar placea sa nu se mai atace lumea pe aici.Hai U-BT

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca raress23 :

    Haide U
    Pana la urma ce au avut de impartit la final. I-a deranjat ultima aruncare a lui Zigeranovici?

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      da...

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Meci
    Domnita are nevoie de ceva lung

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    cum clujenii sunt niste ciumpalaci, poate gaseste la Craiova.

    cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle:

      Melteniada
      Andy draga vezi ca voi de la anu' bye bye liga nationala. Nu fi marlan, du-te la fotbal. Oamenii destepti din craiova si pitesti vin la cluj restul raman acasa no offense.

      cu 8 ani în urmă (13.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Nu-mi place fotbalul, in viata toate echipele pot pica in alta liga, asa este in sport. Daca intri aici scrie de baschet, nu de legume, nu dai proba de gospodine. Ce sa faca la Cluj, se duc in tarile civilizate my darling! Good night doll!

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Vai si-amar de tine, mai poti mah? Mai scrie de Mandic, mai fa niste ;egaturi cu euroliga si alte cuvinte de astea care le-am mai auzit si tu si acuma incepi sa le folosesti. Nu pot sa inteleg cum dracu pot sa fiu in aceeasi tara cu asemenea fenomene...

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Cristian Chirita:

      ...
      La Cluj mai mult se vorbește în sport decât se face. La Baschet aveți în ultimii ani niște contraperformanțe demne de o cauză mai bună. Enumăr, anul trecut ați avut o echipă ce a câștigat 0 meciuri. La fete, noroc anul ăsta cu inconștiența lui Alexa care crede că poate lua mai mult de 2% la primărie și a băgat niște bani, după 10 ani a intrat în play-off. La junioare, aveti ACS Napoca baschet Cluj care și-a creat un complex în fața CSS Alexandria, generația U98 a pierdut 6 titluri în fata Alexandriei. UBT va juca și anul ăsta maxim la locurile 5-8! Vorbim și de sepcile roșii la fotbal? Noroc cu unguru' Arpi, a adus fotbal de calitate în ultimii ani la Cluj, după U rămâneați cu adversari gen Unirea Târlungeni.

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Despre baschet
    Prefer sa vb cu cei din sibiu si mures care sunt la ani lumina de voi. Va pricepeti la baschet cum ma pricep eu la cricket adica nema.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Ai dreptate baschetul in Romania este pe primul loc in Europa la fel ca si cetatenii de la voi.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Tu vorbesti bai, umbli nespalat pe dinti si cu burta la gura si-ti dai cu parerea de baschet, care nici nu sti cum arata mingea de baschet.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Propun
    Moderatorilor ca userul andy sa fie banat pt limbajul sau de cartier.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Culca-te bre ca esti batran, la anii tai in loc sa-ti dai cu parerea despre ceva ce nu pricepi si nu te ajuta intelectul, mai bine ti-ai spala proteza si ti-ai lua pastilele de scleroza.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Scuze total baschet am glumit si eu, dar prea isi dau cu parerea si se cred cei mai destepti. promit ca nu mai vorbesc cu nestiutorii.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Meci
    Muresul s-a vazut invingatoare prea devreme si nu a putut contracara aruncarile de la 3 puncte in sferul decisiv.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Da...radio erevan, diferenta nu s-a facut in sfertul decisiv ci in sfertul 3, nu s-a facut de la 3 puncte ci de la 2, dar in rest e exact.

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Deci la 59-58 diferenta, meciul era gata . Corect musteriule.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      E grea adunarea...partea aia subtila a aritmeticii.
      sfertul 1 -> 20-23
      sfertul 2 -> 14-18
      sfertul 3 -> 25-13
      => 59-54 si intoacerea meciului.

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      E grea adunarea...partea aia subtila a aritmeticii.
      sfertul 1 -> 20-23
      sfertul 2 -> 14-18
      sfertul 3 -> 25-13
      => 59-54 si intoacerea meciului.

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Pffff
    Acum incerci sa dregi busuiocul dar esti un habarnist. Si nu-ti mai da like la commenturi:)

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Dai cu minus, daca ai avut numai 4 la scoala

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    nea frilica, culca-te bre las-o asa ca nu poti vedea ce trebuie.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    mai doamna, dumneata nu sti regulamentul si teorii despre baschet, nu am ce discuta cu tine.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Lol
    Teorii despre baschet? Spune si mie o teorie despre baschet dar sa nu fie cea a lui pitagora. Ai n-ai mingea dai la cos e una din teorii?

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    sti macar dimensiunile terenului/

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    De abilitati perceptiv-senzoriale ati auzit?

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Apucati-va de invatat, e greu de tot la varsta voastra.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Aveti doar 10 clase.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Lol
    Dimensiunile terenului si un habarnist ca tine le poate afla de pe goagal. Nu avea rost sa te iei in gura cu free62 ca el posteaza de ceva vreme si are destule comment-uri pertinente. Tu ti-ai facut un cont ca sa jignesti si sa faci misto. Sper ca maine sa fi banat.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    draga mea el da cu papagalul si nu se pricepe la nimic. Tu ai deviat discutia cu prazul. Culca-te linistita cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca tutz_44 :

    Baschetul in romania
    Nu pot sa cred unde s-a ajuns. Eu sincer credeam si cred ca baschetul este un sport de domni jucat de domni. Nu inteleg aceste comentarii rautaciose. Articolul este despre meciul dintre u si mures. De ce veniti aici si va bateti joc unul de celalalt. Mi se pare anormal unde se ajunge... Intra un necunoscator de baschet pe site si vede comenatriile acestea si zice: oare ce sport ii asta unde se iau la misto fanii intr ei. Ei uite asa ati pierdut un potential fan. Asa ca felicitari! Continuati sa va ceratati.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Am promis ca nu mai intru in contradictoriu cu el, pentru ca ii place sa-si dea cu presupusul despre tot. tu esti un suporter civilizat al jocului de baschet care-ti vezi doar de comentariul tau si comentezi pertinent la ce trebuie. El mereu jigneste, spune lucruri rautacioase si se crede supercunoscator. Asa crede ca iese in evidenta si spera sa-l vada lumea superior.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Dottore, primul comment nu are nimic in afara jocului, iar restul commenturilor se pot citi, acuma hai sa nu mintim cu foaia in mana. Si ar fi bn sa inveti totusi sa scrii o fraza in lco de 10 commenturi la una articol.
      Si da mai pot sa zic si eu despre baschet una alta. Inainte de meci tu ai zis ca Mures bate la +10 ca are super antrenor, iar eu inainte de meci am zis ca daca U castiga duelul pe 4-5, castiga meciul. Rezultat...mai stiu si eu despre sportul asta ceva ca le mai nimeresc

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    !
    au dat-o cu agricultura, pe un site de baschet, asa stiu sa comenteze desfasurarea partidei.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca tutz_44 :

    Re
    Dupa parerea mea free22 stie f mult baschet. Da iti inteleg punctul de vedere, dar daca tu crezi asta despre el, de ce ii dai apa la moara? Asta nu arata decat ca si tu faci acelasi lucru. Inca o data eu citesc de mult ce scrie el. Parerea mea e ca scrie f bine si ca stie baschet. Da.. Cheatia cu legumele a foat deplasata. Dar hai sa lasam chestiile de genul asta pentru ca baschetul este un sport cum am spus: "de domni" asa ca si noi fanii trebuie sa fim "niste domni".

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    Ipocrizie
    Bre, romeoturavura după ce in 95% din postări o ții una si buna sa plece Tenter, acuma vii si dai sfaturi conciliante.Du-te dom'le si ia o pauza.Esti ca băieții aia de la Craiova(nu toți) care scriu fără subiect si predicat, de si ei uita pe cine blamează si pe cine nu.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Ce te aștepți de la unu care a furat mingea câștigătoare ca să ceară recompensă.......

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe silviu :

    Ipocrizie
    Bre, romeoturavura după ce in 95% din postări o ții una si buna sa plece Tenter, acuma vii si dai sfaturi conciliante.Du-te dom'le si ia o pauza.Esti ca băieții aia de la Craiova(nu toți) care scriu fără subiect si predicat, de si ei uita pe cine blamează si pe cine nu.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    Silviu, Arm
    Daca cumva ai memorie mai scurta Silviu ar trebuie sa mai citesti ce am scris de antrenor, nu am scris de n ( adica de mai multe) ori sa plece antrenorul, ci mi-a spus o parare care este evidenta legat de feluj cum sunt schemele de prost legate

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    Silviu, Arm
    Daca cumva ai memorie mai scurta Silviu ar trebuie sa mai citesti ce am scris de antrenor, nu am scris de n ( adica de mai multe) ori sa plece antrenorul, ci am spus o parare care este evidenta legat de felul cum sunt schemele de prost legate,si nu am sa neg ca imi doresc sa fie o schimbare de antrenor dar nu am spsus atat de vehement sa plece, decat de putine ori au scris ca ar trebui sa plece, alte persoane care au scris constatnt sa fie dat afara sau schimbat. Iar pentru tine ARM ce pot sa spun, separe ca doar atat poti sa ataci persoanele care nu intra in conflict cu tine, sau care isi expun o parere de baschet buna sau rea fiind acea parere, cea ce se pare ca nu poti sa accepti daca cineva se exprima cum vrea el, si legat de minge daca vrei sa intelegi vreodata e bine daca nu la fel, poti sa continui mult si bine ca am furat-o si ca am cerut recompense, dar din punctul meu de vedere si al celor care stiu cum a fost varianta, ta pe care o susti te face sa fi unul din aia care se exprima in necunostinta de cauza, ti-am mai spus ca mingea a ajuns la mine din mana unui prieten, care a fost luata de doamna Tocala din bratele lui Pintea, si daca te intereseaza acel subiect atat de mult citeste mai bine ca este confirmat de Pintea ca mingea a ajuns din mana acelei doamnei, dar inca o odata areti ca iti place sa intri in contradictori, iar pentru o persoana care se considera cunoscator de baschet ar trebui sa incepi sa accepti ca sunt personae cu opinii diferite si asta e valabil pentru toti care posteaza aici sau oriunde. nu am jignit pe nimeni aici din cate imi amintesc, nu am scris urat la adresa nimanui iar daca am atacat echipa la care tin sau antrenorul, de cele mai multe prin argumente care tin de statistica. mai exact ce am crezut eu de cuviinta ca sunt niste greseli, dar daca am gresit in exprimariile mele de aici imi cer scuze sunt un om. DAR IN ACELAS TIMP IMI SUSTIN CELE SCRISE PE ACEST SITE IN PROPORTIE DE 98%. Hai U-BT

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    Haos
    Ce haos, poate moderatorii se indura si fac putina curatenie...

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ardeleannn :

    ..
    In ultima etapa din campionatul trecut clujul invingea la tg-mures....iar in playoff pierdeau cu un categoric 3-0....asa ca aceasta victoria nu prea conteaza ...

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Era alt context...Mureusl jcua fara Dykes si oarecum isi dorea sa joace cu vulnerabila U in playoff. Atunci era inainte de playoff si fiecare putea sa isi aleaga adversarii, acum mai este mutl si bn pana la playoff.

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • CSM Târgu Mureș Mordred :

    Haos
    a fost si pe teren..Mohammed a castigat si in a doua repriza a pierdut meciul pt.BC Mures.sub panou Barro si Lazar inexistenti, fluierati la fiecare suflatura.Zigeranovici lupte greco-romane fara fault desigur.un joc fara idei, patrundere Martinici sau Alhaji daca nu se poate dam afara si aruncam la 3, daca intra castigam daca nu nu.Jurevicius un shooter adevarat care nu arunca pana la inel la libere si nu numai..Fraseniuc sters azi...Pushtavar un adevarat baschetbalist scolit in stil rusesc.joaca destept pt.echipa nu pt.show si sa arate 3 degete dupa o tripla...sincer nu cred ca Mures rezista 4-5 meciuri cu nici o echipa din primi 6...

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Eh pana la urma s-a jucat bn contra unei defensive bune. Oare advsersarii Muresului se pot apara asa 4,5 meciuri la rand? Adica si asa putem pune problema. Eu am zis si inainte de meci, Muresul joaca f frumos, dar dupa accidentarea lui Ivanovic are o problema si e normal sa aiba, iar daca U va castiga duelul pe 4,5 va castiga si meciul. Ca sa nu mai discutam ca momentele cu Lazra pe teren sunt cel putin confuze. Daca se sudeaza cuplul Barro-Pushtavar, eu creed ca Muresul va arata foarte bn sua poate revine si Iavanovic, adica chiar n-am avut curiozitatea sa aflu ce are, cine stie rog sa zica?

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Baschetul, prazul si ardelenii
    Să fie pomenit numele Craiovei de mai multe ori de catre suporterii ardeleni la un meci intre Regina Balului si 3point Maros Globetrotter...asta arată cat de mult se tem unii!
    ...si au de ce sa se teamă!!!

    Ce frumos e baschetul !!!

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • BC Mureș Târgu Mureș Dia#13:

      teama??
      de cine sa ne fie teama??de ciobanul ala mare chel sau de celalalt mare "gentleman" care era sa-si bate propiul coleg de echipa??
      mananca o ceapa si stai chill!

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      :))
      Ciobanul ala mare chel v-a cam scos din ghete ultima data , mai dia - numaru'13 ...

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • BC Mureș Târgu Mureș Dia#13:

      ...
      si tot noi ne-am calificat in final 4 cupei romaniei :))
      l-am lasat sa-si faca un pic de morala ca era cam la pamant :))

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Bă.dia al treişpelea...
      Eu zic ca va temeti de amândoi! Va temeti atat de tare încât vorbiti de ei si in somn...
      Si va mai temeti de olteni-in general, ca altfel nu i-ati vorbi de rău... Dar oltenii iubesc ardelenii chiar si pe ăia care se cred suprarasa ce da pe afara de civilizatie primită pe cale orală de la stapanitorii vesteuropeni de-a lungul secolelor... Din-ăştia ca tine! Noooooo amú mă-nţelesăşi?

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    comentarii
    Stimati moderatori. Mai taiati elanul postacilor cu parerea de sine prea buna, caci ne plictisim sa citim asemenea prostii. Aruncati o privire de ansamblu peste structura comentariilor de la prezentul subiect. Se pare ca unii nu cunosc bancul cu pasarea ardeleana si pasarea olteana si doresc sa-l confirme. Meciul a fost pierdut de antrenorul Muresului care si-a lasat lucatorii sa joace individualist. O vreme a mers, s-au vazut cu sacii in caruta si cand s-au asfixiat, clujenii s-au prins si desi au facut si ei multe greseli au ajuns sa castige gratie unui joc mai organizat. Dar nu inseamna ca U au fost buna, ei au jucat in maniera obisnuita, Muresul a gresit capital. Meciul imi aminteste de jocul Sibiului de mai demult, cand Ceskovic si Bojovic dadeau 75% din puncte si daca unuia nu-i intra, meciul era pierdut. Din pacate rolul lor a fost preluat la Mures de Martinici si Mohammed.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      si noi avem mecuri de genu, daca nu merge dykes si adamovic suntem gata

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca zol2121:

      cj
      *sau

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ardeleannn :

    ..
    Eu cred ca Muresul ramane o echipa experimentata....daca ne luam dupa ultimii 3 ani cand au jucat 2 finale de campionat plus una de cupa....si au castigat odata si locul 3...oricum nu este nimic pierdut....au sanse ca si anul acesta sa ajunga in finale...si poate sa si le castige.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca tutz_44 :

    Zol2121
    Era bine "si".ieri dykes nu am mers bine si totusi am castigat pe mana lui adamovic.

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești andy :

    Re
    Pe final cam toate echipele din primele 6 sunt relaxate stiind ca sunt in PO, adevarata batalie de acum incepe. Lupta pentru titlu se va da intre Mures, Oradea, Steaua si Craiova, restul sunt de umplutura./

    cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Si rautatea asta gratuita de unde izvoraste? In afara ca iti satisfaci orgoliul si iti hranesti egoul cu diverse sa stii ca nu reusesti nimic sau daca ii sa reusesti ceva atunci acel ceva va fi strict legat despre pozitia voastra in campionat, pozitie care iti va starnii un nou val de frustari si unicul care va avea de suferit bei fi doar tu, mie poti sa imi zici de echipa mea si ca ii o echipa de jumari ambulante, este parerea ta, eu cunosc realitatea!

      cu 8 ani în urmă (14.02.2016)
    Raspunde
  • CS Gaz Metan Mediaș Baschet .ro :

    Admin
    Domnilor, haideți să ne respectăm unii pe ceilalți și să evităm discuțiile pe lângă subiect. Andy ai BAN.

    cu 8 ani în urmă (15.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Albastru82 :

    draga
    Tovarase admin, ai putea te rog sa folosesti aceeasi masura in acordarea ban-urilor. Stim ca majoritatea sunteti ubetisti, dar in ritmul asta o sa ramaneti singuri pe site. Ubetistii daca nu tin la caterinca, mai bine sa se abtina de la dueluri verbale, nu sa se planga non-stop de atacuri la persoana. Respect tuturor suporterilor non-ubetisti (mai putin celor fara tara ).

    cu 8 ani în urmă (15.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    Ban
    A fost banata persoana responsabila cu scandalul si vulgaritatile. Probabil putini dintre voi ati citit ultimele mizerii scrise de el duminica seara dupa miezul noptii si care au fost din fericire repede sterse.

    cu 8 ani în urmă (16.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    !
    De argint sau de aur?

    cu 8 ani în urmă (17.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Albastru82 :

    dana.nicolle
    Tu esti ultima care ar fi trebuit sa vorbeasca. De la inceput ai facut remarci la praz. Asa ca incearca sa eviti discutii pe viitor.

    cu 8 ani în urmă (17.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Albastru82 :

    dana.nicolle
    Tu esti ultima care ar fi trebuit sa vorbeasca. De la inceput ai facut remarci la praz. Asa ca incearca sa eviti discutii pe viitor.

    cu 8 ani în urmă (17.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Cum baschetul este greu de inteles, discuta despre ce stie si unde ii este locul: Bucataria.

    cu 8 ani în urmă (17.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    ...
    Tare ma tem ca regretatul andy e de fapt noul free666. Sa inteleg ca la tine in familie persoanele de sex feminin stau toata ziua in bucatarie. Si legat de praz sariti in sus degeaba, iar la ironii raspundeti cu marlanii ca asa se poarta la voi cei cu sangele fierbinte.

    cu 8 ani în urmă (18.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Vad ca nu sti sa citesti si nici sa interpretezi ce zic. Asa e la voi cu mintea inghesuita.

    cu 8 ani în urmă (18.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dana.nicolle :

    ...
    Tu cred ca ai un complex de inferioritate fata de clujeni altfel nu ti-ai batea gura toata ziua vorbind vrute si nevrute. Probabil te plictisesti, suferi de nebagare in seama, nu stiu. Ma astept pe weekend sa te dezlantui. Iti cumpar un bilet la romania-turcia sa vezi si tu un meci de baschet, o sala frumoasa si un oras civilizat si poate iti mai trece din rautate si nu mai latri pe aici.

    cu 8 ani în urmă (19.02.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești free666 :

    ?
    Se pare cai nevoie de un translator din romana in romana. Discuta despre baschet si nu te mai baga despre ce zic eu, nu ai unde sa vorbesti si cu cine si o faci aiurea pe aici. Dai din clanta ca o moara stricata.

    cu 8 ani în urmă (19.02.2016) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!