Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

VIDEO. Harvey îl lovește pe Stefanovic

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
29.11.2012

Trevor Harvey, component al echipei CSȘ Giurgiu, a apelat la o măsură nesportivă într-un duel consemnat sub panoul echipei CSM Oradea în ultimul meci al etapei a 10-a în Liga Națională de baschet masculin - ediția 2012/13. Faza s-a petrecut în repriza a doua a meciului, faza consemnându-se sub privirile arbitrului Adrian Habor.

Iată faza:

Video: DigiSport 

47 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea nexco :

    SUSPENDARE !!!
    macar 3 luni !

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea corleone :

    animal
    astfel de exemplare nu au ce cauta pe terenul de baschet

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @corleone
    Nu au ce cauta pe nici un teren de ssport sau in libertate, ar trebui tinuti in custi, in lant si cu botnita aplicata! Si asta fara sa fiu rasist, as fi spus asta indiferent de culoarea exterioara a "sportivului"

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    Inculti!!!
    Inainte sa comentati si sa scrieti pe aici toate prostiile posibile poate va uitati la meci si vedeti cand celalat i-a sarit in spate tot meciul si acum Harvey face tratament deoarece are probleme dupa acel meci. Nu aveti viata si va apucati sa vorbiti incultilor!!!! Am fost jucatoare si mi-am luat asa lovituri de la zeci de jucatoare si nu s-a facut atat caz. RASISTILOR!!!!!!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    ...
    dupa un meci intreg in care arbitri nu fluiera desi sunt faultati de 15 ori, dupa atatea lovituri normal ca este frustrant pentru oricine si te superi ca esti OM . Dar voi cei care comentati gen "Hell" sunteti niste animale si meritati sa vi se puna botnita. si Stefanovic se arunca pe jos ca si cum l-ar fi omorat, hadeti sa fim putin serios ca si ala e o "fetita" in corp de barbat!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea nexco :

    ??????? llauraoana
    Te-ai uitat la alta inregistrare , in viata ta de sportiva ( profesionista ?!? sau amatoare ! ) ai primit asa o lovitura ? Atunci ai falca pe o parte . Dute la un oftalmolog ! D-na Smarandescu : trimiteti-l acasa !

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    Nexco
    Profesionista! si da am avut-o si am ramas si fara dinti, si ce????? e un sport de contact fizic!!!!!!! plangaciosilor!!!!! si cred ca voi nu stiti despre ce vorbiti ca eu am vazut meciul foarte clar, problema e ca romanii sunt niste plangaciosi, din acest motiv Romania are baschetul in halul in care e si arbitrajul mizerabil.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe icsabex :

    Ilauraoana
    O fi baschetul sport de contact fizic, dar acest gest necugetat tot urat ramane. Boxul si karate este tot sport de contact, doar ca acele discipline se dispute 1 contra 1 si este doar un singur arbitru.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    icsabex
    sunt multe aspecte si multe fapte care au loc in teren fara ca spectatorii sa le vada si mai ales fara sa le inteleaga, asa ca tot ce spun este daca nu ati fost in viata voastra intr-un asemenea meci nu mai vorbiti si nu mai comentati, in Grecia si in Rusia cand am fost au maturat sala cu noi deoarece noi vroiam faulturi cand adversarii ne loveau pe fata si lovituri adevarate si nu ne plangeam cum s-a plans Stefanovic. degeaba vorbiti ca nu aveti habar, poate a gresit Harvey dar e si de inteles ca ai o limita si te saturi sa tot ti le iei si arbitru sa nu zica nimic. si mai ales dupa cateva meciuri cand au tot fost ciupiti de arbitrii. Nu aveti cum sa intelegeti ce fel de presiune se pune asupra jucatorului si da mai fac si ei greseli deoarece nu conteaza culoarea ALB SAU NEGRU esti om si mai gresesti. sincer suspendare de 3 luni, si comentarii ca gen sa li se puna botnita si sa fie inchisi sau sa fie dat afara e prea exangerat.poate merita un fault anti sportiv dar nimic mai mult

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • M.T. :

    ???
    FAIRPLAY s. n. Acceptare loială a regulilor (într-un joc, într-un sport, în afaceri) -definitie !!! Ce urmeaza ? O bataie generala pe teren ? Noroc ca nu la prins in plin .
    llauraoana nu cred ca ai vazut asa ceva in baschet .

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    M.T.
    ai dreptate, nu doar am vazut am si simtit. fairplay da de acord dar nici sa sari in spatele unui jucatori 40 min si sa te astepti sa nu faca nimic. hai sa fim seriosi, va voi da dreptate in momentul in care baschetul romanesc va ocupa un loc important in Europa! pana atunci ceea ce se intampla in Romania e gresit deci si ce ziceti voi este gresit asa ca nu mai exagerati adunati-va "barbatia" si mergeti mai departe! in baschetul masculin ar trebui sa se regaseasca BARBATI nu femei, Stefanovic e o femeie plangacioasa, cel putin asta a demonstrat cu aruncatul pe jos si drama care a creat-o!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • M.T. :

    ,, tratament " ?
    Poate te retinem llauraoana . Poti sa mergi sa-ti scrii memoriile , poate le citim si noi . Au uitat sa-i spuna ca problemele (caz Chauncey Hardy) sunt in crismele din Giurgiu.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • Alexandra 6 :

    mda
    dragilor , nu veniti si spuneti ca s-a fluierat pt oradea tot meciul ca nu e adevarat , a avut si giurgiu destule aruncari libere si faulturi care nu s-au fluierat altfel diferenta de scor era mult mai mare , uitati-va putin si pe statistica totusi oradea are statistici mai bune , iar un jucator adevarat , stie sa se controleze chiar daca arbitraju a fost furat pt gestu asta putea sa ii se dea un anti-sportiv linistit . nu s-a fluierat doar pt oradea , au avut si cei din giurgiu momentele lor de glorie , iar daca nici antrenorul nu se stie controla , ce sa te mai astepti de la jucatori ?!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • Alexandra 6 :

    .
    aaa si apropo , Stefanovic e un jucator foarte calculat si foarte calm , dar totusi cand iti primesti una in fata mai ales de la unul atat de "micut" ca si trev nu e chiar placut si nu poti sa te faci ca n-ai simtit-o , sa ne amintim ca datorita lui Stefanovic oradea a castigat meciul cu Pitesti , chiar daca era in ultimele secunde si jocul era tensionat a aruncat de la 3 si a marcat si si-a salvat echipa e un jucator important si cum spuneam calculat si foarte calm , am fost prezenta la meci , si nu e singura data cand Trevor e scandalagiu s-a luat si de Pesic si de Maric si de Stefanovic sa inteleg ca el n-are nici o vina in niciuna din situatile astea? hai sa fim realisti , Oradea este in prezent o echipa mai buna , mai calculata decat giurgiu ..

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • tbaschet :

    @ llauraoana
    D-soara draga sunt de accord cu multe aspecte scrise de dumneavoastra, dar chiar sa il faceti pe Stefanovic 'femeie plangacioasa'' e cam mult! Sa inteleg ca va uitati in oglinda cand faceti astfel de afirmatii! Nu cred ca s-a aruncat de amorul artei ci a fost surprins de lovitura, drept urmare a fost schimbat imediat. Daca ar fi mimat doar ca sa primeasca ceva in schimb, ar fi ramas pe teren cu siguranta! Si faptul ca a stat in spatele lui Harvey 40 min e o exagerare deoarece Stefanovic a jucat FIX 14 min 26 siiii nu cred ca jucatorul oradean il apara pe Harvey care joaca pe pozitia 5.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea nexco :

    Sportiv !
    Stefanovici are ceva ani la noi in tara (inclusiv capitan de echipa ) !!! Oare de ce la luat Achim la Oradea ??? Sigur nu pentru a juca teatru ! Pe Harvey asta nu stiu daca il prinde returul aici . Poate nu-l mai lasa ,, tratamentul la spate ".

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea nexco :

    comentator
    Laura asculta un pic ce zice comentatorul ( cu mare atentie !) Eu nu aud numele lui Stefanovici . De la minutul 1.12.30.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea nexco :

    inregistrarea
    http://www.youtube.com/watch?v=YdG_lMU2JKw

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    ....
    alexandra nu am zis nici-o secunda ca giurgiu e o echipa mai buna decat oradea, stiu foarte bine ca oradea este mai buna, si sunt de acord ca merita un anti sportiv dar nu sunt de acord cu suspendarea/concedierea si exangerarile de aici. va uitati la 10 meciuri de baschet pe an si va dati cu parerea, cum ziceam pana nu sunteti in teren nu comentati ca nu aveti nici cea mai mica idee cum e sa fi in situatia respectiva. sunt foarte multi jucatori care dau lovituri exact la fel, atat la feminin cat si la masculin si eu nu am vazut la feminin NICI MACAR O FATA care sa se arunce pe jos in halul ala. Stefanovic este un jucator foarte bun si nu am zis nici macar o data ca nu ar fi am zis doar ca a exagerat foarte mult si l-a scos pentru a il calma antrenorul asa ca mai imi sustin ideea in apararea lui Harvey

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    @ilarioana
    poate la giurgiu gestul asta e normal...oare de ce nu ma mir?
    "Cand esti mort tu nu stii, e greu pentru cei din jur.Asa e si cand esti prost"- O.Pellea

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    ....
    Cum ziceam sunt constienta ca a gresit dar il si inteleg deoarece am fost in situatia respectiva si stiu cum e. eu ziceam de aparatorul lui Harvey care atac de atac i-a sarit in spate, s-a nimerit sa fie Stefanovic acolo si si-a luat-o si a facut atat haz parca a ramas fara cap. Sunt multi jucatori care s-au ranit reciproc inclusiv sapt trecuta a fost un caz la fel intre fundasi si deoarece nu s-au aruncat pe jos si nu au facut drama nu i-ati dat atentie. In America joaca mult mai agresiv si se lovesc mult mai serios dar noi nu ne putem compara deoarece noi suntem niste plangaciosi si vrem arbitri sa fluiere orice.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    m.sandor
    ai grija ce insinuezi ca eu nu am zis de nici-o echipa ca e proasta sau de vreo persoana. da dovada cam ce fel de persoana esti tu si cu oameni ca tine ce pretentie am ca Romania sa creasca!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    Nexco
    comentatorul ala pentru mine e fix 0(ZERO) asa ca nu am nevoie sa ascult nimic.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    pff
    si voi va uitati la baschet de 1 an si vorbiti. Harvey a mai jucat in Romania si a fost liderul la recuperari. asa ca vedem din iarna daca mai ramane sau nu dar 100% gresiti, oricum eu am terminat discutia cu voi ca oricum o tineti pe a voastra si nu vreti sa iertati omul dar cand voi gresiti vreti sa fiti iertati.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Tomy :

    conversatii vs. pareri
    Salutare tuturor... am urmarit cu interes acest dialog de genul "me against the world" in care Laura incearca sa convinga pe toata lumea ca parerea ei este cea corecta... si sincer o apreciez pentru ca sta drept pentru ceea ce crede... insa, cateodata, perspectiva proprie poate fi deformata pe diferente considerente. Voi incerca sa aduc cateva argumente, sper eu, neemotionale: 1. Un asemenea gest nu se vede in competitii serioase (campionate puternice, cupe europene) unde jucatorii au o anumita educatie... deci aici Laura are dreptate ca Romania este departe, insa din motivul invocat de ea, ci deoarece un asemenea gest intr-un campionat frumos este incalificabil deci nici nu prea se intampla. 2. Faptul ca ti s-a intamplat tie, nu inseamna ca e OK... chiar din contra... daca i s-a intamplat Laurei sa fie faultata pe teren fara ca adevrsarul sa fie sanctionat ar trebui sa fie impotriva acestui fapt, nu sa il incurajeze, doar pentru ca "mi s-a intamplat si mie". 3 Nu vad unde se plange Ivan, e doar cazut la pamant dupa o lovitura care daca era cu 10 cm mai sus, la tampla de exemplu, ii punea viata in pericol, asa a primit doar un corseu din elan in mandibula... knock out e suficient. 4. Cand trei iti spun ca esti beat, e timpul sa mergi la culcare... repet, sunt incatat de taria de caracter a Laurei, insa ar fi interesant sa fim un pic open minded si fair play si sa incercam sa nu judecam pe altii pentru parerile lor si sa ne gandim daca putem imbunatati ceva in modul nostru de abordare. In rest, mult succes echipei din Giurgiu, o echipa frumoasa care are un viitor in baschetul romanesc. Si da, si eu sunt de acord ca gesturi ca a lui Harvey nu au cauta pe nici un teren de sport si cei competenti ar trebui sa gaseasca metoda prin care Harvey va invata acest lucru. O seara excelenta tuturor.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    tomy
    multumesc tomy, ideea e ca nu eu nu incurajez acest fapt, sunt constienta ca e gresit dar consider ca reactia oamenilor este exagerata doar pentru ca e mare si negru. ar trebui TOTI sa fie pedepsiti si desi nu credeti asemenea gesturi sunt prezente in foarte multe meciuri din Romania doar ca multi nu se arunca pe jos deci nimeni nu ii da atentie. se intampla, suntem oameni si gresim si trebuia un ati sportiv acolo dar nu suspendare ca si altii au dat si nu si-au luat nimic. mie poate toata lumea sa fie contra eu stiu cum e sa fi in abele locuri si a lui a Harvey si a lui Stefanovic si consider ca exagerati cam mult si va plangeti cam mult si in ritmul asta Romania se va afunda in loc sa creasca. La revedere

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    lauraoana
    Ma deranjeaza teribil sexismul si rasismul din postarile tale si, daca tot vorbesti despre mersul inainte al societatii romanesti, cred ca fiecare ar trebui sa se uite mai intii in propria-i ograda.

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • murluc :

    Suspendare
    Gestul trebuie scantionat, jucatorul suspendat. Fara discutii!

    cu 11 ani în urmă (29.11.2012) Raspunde
  • CSA Steaua București tzony :

    Interesant
    @Laura numai spune povesti de adormit copii cum ca in majoritatea meciurilor se dau astfel de lovituri. Totusi ia dat cu pumnul in gura si nu a avut un avant imens. Nu era asa mare problema dar macar dupaia intinzi mana sau verifici daca e ok. Altfel e clar ca ai facut-o intentionat si ai vrut sa il ranesti. Sa zicem ca e normal din cauza emotilor si a nervilor sa reactionezi. Dar cand realizezi ca ii dai cu pumnu in gura cu avant si nu iti ceri macar scuze e clar ca ai vrut sa ii dai bine. Nu conteaza ce a facut jucatorul advers tot meciul. Asta nu e scuza sa poti sa il lovesti asa.
    Da se intampla si la casele mai mari dar dupa asa o faza se da direct suspendare. Daca se intampla in NBA faza asta era suspendat minim 3 meciuri.
    PS: Si nu te mai enerva asa rau pe oameni care zic ca e mare... Conteaza si faptul ca este foarte masiv

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    ...
    tzony ma enervez ca eu il cunosc foarte bine si nu e cum ziceti voi si in niciun caz nu e "foarte masiv" si mi-a zis dupa meci exact ce s-a intamplat si nu l-a nimerit cu pumnul ci cu dosul de palma asa lasati-o balta ca m-am saturat de chestiile astea sensibile. s-a aruncat ala pe jos si faceti mare caz ce sa spunem. si mira daca te deranjeaza NU MAI CITI! este foarte simplu, rasista nu sunt nici macar un pic dar voi sunteti!

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    e totusi baschet !!!
    cred ca cine spune ca jucatorul american e de inteles, ca s-a saturat de asemenea arbitraje, e intr-o eroare totala. e totusi baschet si un asemenea gest nu-si are locul aici. nu tin nici cu Giurgiu nici cu Oradea , dar acest mi se pare incalificabil. il stiu foarte bine pe Stefanovic de cand a jucat la noi, la Pitesti, si va spun clar ca nu e genul de jucator care sa provoace, joaca curat si nu e un baiat dur. insa jucatorul american, dupa parerea mea, merita macar o etapa de suspendare, poate astfel va avea timp sa cugete si sa constientizeze gestu lui. iar ceea ce spune acea fatuca ce tot posteaza pe aici si zice ca a jucat baschet sunt aberatii, povesti de adormit copiii. ne uitam si noi mereu la baschet la tv, la Euroliga si alte competitii importante dar nu am mai vazut asa ceva.

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    @gabitzu
    merci ca te-ai straduit sa scrii aceste randuri, asa ceva am vrut sa spun si eu. Sunt curios, daca Burlescu aplica o decisiva la acel jucator , fatuca aia ce mai saliva aici.Se "simpatia" iubitorilor de baschet fata de Burlacu, dar cu toata ce mi-i antipatic, recunosc ca nu am vazut sa faca asa ceva, ca la o lupta de panou sa aplice o directa la adversar, desi si el e atacat cu coate maini, impingeri.Dupa fatuca aia, si Zoki, Dykes, Dragusin, Ivanovici daca riposta asemanator, era ok, nu?Totusi, unii nu inteleg ca nu suntem in jungla, sau sa excludem izul de rasism, nu suntem la birtul din Gogosari.Si ce daca a lovit cu dosul palmei? asta e permis?Chiar e greu sa scrie cineva, da mai, gest incalificabil, recunoastem, dar a fost provocat.e asa de greu?

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    @ilauraoana
    fata draga, nu am facut pe nimeni prost, am citat o persoana, mai exact pe Oana Pellea ( e o actrita, nu presedeinte de club, pt cei mai slabi) dar daca te simti , asta este.Ai dreptate draga, e un gest normal care a facut baiatul, asa trebuie sa se comporte un profesionist, ca si in ligile superioare se face la fel, e un gest de urmat, sper ca toti giurgiuvenii o sa faca la fel pe terenurile de sport, sper sa devina un erou in cartierul Istru, vrem sa vedem asemenea manifestari marlane in fiecare meci, ca generatia gesepista de asa ceva are nevoie.Ai dreptate, noi care postam de aici de cand a a aparut totalbaschetul suntem niste looseri.Nu mai intru in polemica,vad ca nu are rost, ma duc sa bat pe cineva, ca a parcat pe locul meu.

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ilauraoana
    Am facut si eu sport de performanta si desi sunt foarte impulsiv nu m-am batut cu nimeni cat timp am jucat ( si nu a fost folbal, era ceva sport de sala). Asa ca inainte de a da calificative si a te transforma in Fantasticul Joe ia in calcul ca nu esti nici ultimul nici unicul sportiv din tara asta...... Oricum daca ai fost folosita pe post de sac de box si mop nu inseamna ca asta este sportul!!!! BRUTELE SI ANIMALELE nu au ce cauta in sporturile care nu fac parte din categoria de contact ( daca ai facut Box sau altceva de genu cred ca ii normal sa incasezi pumni) oricum meriti cu varf si indesat un mare, mare LOL!!!!!!!!

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    reactie nefericita
    Harvey a avut o reactie nefericita, asta este clar, dar adevarul100% il stiu decat cei din teren de pe banca si arbitrii.
    Se pare ca Stefanovic pe perioada in care a fost folosit a tot lovit pe la spate sub panou iar acest lucru i-a fost semnalat lui Vinas si de catre Harvey si de catre Terrel.
    Cei care au jucat stiu ca in fiecare echipa exista jucatori care fac si lucrurile astea murdare.
    Repet, asta nu scuza reactia lui Harvey.

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    @lauraioana
    Esti singura care ai adus in discutie rasa jucatorului si ai facut speculatii asupra acestui aspect. Ce denota asta? exact ceea ce ti-am spus: rasism. Pe linga indemnul de doi lei sa nu citesc daca ma deranjeaza... as avea o curiozitate: tu de ce ai citit pe aici, daca nu ti-a placut?Erai mai multumita daca Stefanovic ii aplica o directa in freza protejatului tau si se termina cu o bataie de auzeau si ciinii din Giurgiu? era precis mai 'barbatesc' din punctu-ti de vedere (cam ingust, ce-i drept).

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    este greu domne`
    exact ce a zis canguru, asta am zis si eu doar ca eu mult mai agresiv ... ma repet nu este fair play ce a facut dar nici sa exageram sa ii punem botnita etc! dar e greu domne`, ca asa e romanu` trebuie sa atace ca deh asa a fost invatat acasa (gen mira), nu este scuzabil si merita un anti sportiv dar nimic mai mult si gestul a fost foarte clar daca e asa cum ziceti voi de ce arbitrul si federatia nu a facut nimic? pentru ca ei ar sti mai bine, jucatorii banca antrenorii si arbitrii stiu cel mai bine. nu voi care postati de cand s-a deschis totalbaschet.ro, ca baschetul e de foarte mult timp nu de 1 an 2 ... si eu am jucat si urmaresc baschetul romanesc de 7 ani nu de 1 2 ca voi asa ca mergeti mai departe. gesturi ca cel facut de Harvey au mai fost si vor mai fi si mai exact lunea trecuta a fost acelasi lucru cu unu din cei de la mobitelco fata de Perry de la giurgiu, si Perry nu s-a aruncat pe jos si cel care l-a lovit era roman deci nimeni nu a zis nimic. asta este tot ce zic, nu este un gest fair play si merita pedepsit cu fault antisportiv exact cum meritau faulturi cei care i-au sarit in spate dar haideti sa nu exageram sa ii inchidem sa le punem botnita si etc. sincer sunt oameni ca si noi si au voie sa greseasca deoarece si noi face greseli zi de zi, asa ca mira daca tu est asa perfecta si sti doar sa ataci e numai si numai problema ta. eu incerc sa apar un jucator care mi-a zis si punctul lui de vedere!

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    si hell
    animal sau bruta poate esti tu ca toti jucatorii care ii vezi tu si ii critici in teren au si ei viata si sentimente fix cum ai si tu (sau ai avea daca ai fi om) si te mai superi. sau ce vreti sa ziceti ca toti care ati scris aici nu v-ati suparat si enervat pe nimeni niciodata si nu ati dat niciodata nici macar o palma? haideti oameni buni sa fim seriosi ca nu e chiar asa.DACA il lovea mai sus si nu stiu ce, da exact si aia DACA ii sareau mai puternic in spate D-zeu stie ce se intampla. Dar "daca" nu s-a intamplat, asa ca haideti sa iertam si sa mai dam si o a doua sansa. si cine a zis ca Harvey a mai facut asa ceva e un incult mincinos ca eu am fost si am urmarit toate meciurile lui din 2010 si 2012 si NICIODATA nu a mai atacat pe NIMENI!!!!! chiar il cunosc ca persoana si din acest motiv ma deranjeaza cum il atacati ca nu e animal bruta caine sau cum il mai descrieti voi aici, e un om care s-a enervat si i-au ajuns loviturile pentru o zi.

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • llauraoana :

    comentator
    si nu, nu ma iau dupa comentator deoarece la 3 atacuri omul ala a zis ca trevor trebuia sa iasa la un atacant de pe zero grade, dar daca ar fi stiut ca era aparare zona 1-3-1 ar fi stiut ca nu el trebuia sa iasa si ar fi stiut ca antrenorul i-a interzis sa iasa acolo. dar deh omul a gresit si a comentat si a distrus imaginea unui jucator deoarece nu a stiu dar mergem mai departe si iertam. dar pe el nu putem ca nu roman sau sarb. si cine a zis mai devreme ca e american mai citeste articolul o data ca Harvey NU ESTE AMERICAN!

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    precizari pt laura&ioana
    vei fi probabil socata sa afli ca unii dintre noi nu am dat o palma niciodata nimanui, decit poate virtual o urechiala, iar in cazul in care gresim (ca nimeni nu-i perfect dupa cum bine remarci) avem obisnuinta de a ne cere scuze - este o chestiune de educatie in viata cotidiana si de fair play in sport; matalutza te ataci singura voind sa ne arati ca detii adevarul absolut. Ce zici de scenariul in care dragutul Harvey intindea mina si isi cerea scuze? Si inca un mic amanunt: baschetul, ca si alte sporturi, se joaca SI pentru public, care are dreptul sa comenteze (mai mult sau mai putin avizat) ceea ce crede ca vede; sau crezi ca la intrarea in sala ar trebui sa ii admita numai pe cei care sint supercunoscatori ai regulilor si eventual au trecut si o proba prcatica de aruncat la cos? Mai mult, aici ne aflam pe un site unde interactionam de buna voie si nesiliti ne nimeni si avem voie sa spunem ce gindim, fara ca cineva - chiar daca e doctor in baschet - sa ne spuna ca nu avem dreptul sa comentam. P.S. Transmite-i lui Harvey ca il iertam, daca isi cere scuze :)

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe alexx3x :

    america
    Nimeni nu zice ca nu se joaca mai dur in America...dar chiar si in nba pentru un astfel de gest ar lua cateva meciuri bune de suspendare...se vede dupa parerea mea destul de clar intentia de a lovi

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca m.sandor :

    nu ai cu cine
    eu zic ca orice incercare de abordare a problemei e tardiva, ca atunci cand nu ai cu cine, nu ai cu cine....si giurgiu nu i america.ez van mas nincs

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    @ilauraoana
    Nu imi aduc aminte sa te fi insultat dar se pare ca ti neaparat sa iti impui punctul de vedere si consideri ca detii adevarul absolut..... Asa cum ti-am spus, am facut sport de performanta, sunt o fire irascibila dar nu am lovit pe nimeni ddeci... daca sti sa si citesti citeste sau daca esti politistul care stie doar sa scrie asta este, ce ii greu ii greu si de unde nu este nu avem ce cere!!!

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • suporter baschet :

    ASA NU !
    Nu mi-am dus familia si prietenii la sala ca sa vada asa ceva ! Mai lipsea sa-l si calce pe cap cand Harvey se retragea in aparare . In urmatoarea inregistrare ( de 2.46 min )facuta de un spectator se vede cat de ,, sportiv" este. https://www.youtube.com/watch?v=Gm64XqL7UlM

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    lovitura
    Sa consideri o astfel de faza ca fiind o faza normala in sport este chiar mai absurd decat lovitura in sine. Daca pentru o usoara impingere si o mana pe spatre asta plezneste sunt curios ce ar face daca ar fi fost intr-un duel cu Burlacu si Burlacu l-ar fi cautat de oua sau l-ar fi scarpinat in fund sau ar fi lovit in stilul lui caracteristic???? Ar fi mers fi luat scaunul sa il omoare pe Burlacu? In comparatie cu asta Burlacu pare copil de gradinita.....

    Da stiu o sa vina marea sportiva si o sa imi faca teoria oului de strut ouat de pitulice si o sa spuna ca defapt nu Havey il loveste pe Stefanovic ci Stefanovic intr-un acces de nebunie salbatica se repede la mana lui Harvey pe care vrea sa o rupa cu fata si ca Stefanovic trebuia sa primeasca gresala eliminatorie si sa fie eliminat din baschet pe viata pentru ca afacut gresala criminala sa se atace inocenta mana.... LOL

    cu 11 ani în urmă (30.11.2012) Raspunde
  • Alexandra 6 :

    ..
    da eu n-am zis nici un moment ca trebuie suspendat sau altceva am primit si eu anti-sportive in viata mea daca tot o luam cu fiecare cate minute o stat in teren , daca o luam asa atunci pot si eu sa zic da si eu in viata mea am primit anti-sportive si tehnice , o gramada si am primit o gramada de tehnice si anti-sportive pana m-am calmat si am invatat sa ma controlez dupa ce am invatat sa ma controlez , am primit un MVP :)

    cu 11 ani în urmă (01.12.2012) Raspunde
  • Alexandra 6 :

    greu greu
    Stefanovic a fost clar lovit ce sa mai dezbatem atata? eram in spatele bancii Stefanovic statea cu mainile pe fata cand a iesit din teren , s-a vazut foarte clar cum havey ii da una , nu a fost scos din teren ca sa se calmeze pt ca el e chiar un jucator de un calm extraordinar ! a fost scos pt ca a fost lovit de catre Trev ! acolo am fost la 2 m distanta si s-a vazut clar cum a fost lovit ! ce stam sa mai dezbatem atata tampenia asta? Oradea -Giurgiu 80-70 cei de la giurgiu se pot bucura pt ca asa cum spunea Achim , in sferturile 2 si 4 baietii s-au relaxat ft mult , putea fii mai rau puteam sa continuam sa pastram diferenta de 20 de puncte si atunci nu mai comenta nimeni nici de arbitraj , Harvey trebuia sa ii se dea un anti-sportiv clar dupa aceasta actiune si si un tehnic la cat a comentat cu arbitrii pt ca se pare ca si loveste si ii merge gura ! .

    cu 11 ani în urmă (01.12.2012) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!