Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Patrick Richard: „Acum trebuie să ne axăm pe următoarele obiective”

Patrick Richard: „Acum trebuie să ne axăm pe următoarele obiective”

În urma înfrângerii din partida cu Igokea Aleksandrovac, scor 82-75, U-BT Cluj-Napoca a ratat șansa de a juca în grupele Basketball Champions League. 

Patrick Richard, noul căpitan al clujenilor, a trimis un mesaj suporterilor prin intermediul paginii oficiale de Instagram a clubului. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by U-Banca Transilvania (@ubancatransilvania) on

Bineînțeles că suntem dezamăgiți ca echipă, deoarece acesta era unul din obiectivele noastre, să ajungem în grupele Champions League. 

Un aspect pozitiv este că vom continua să muncim și să demonstrăm că avem multe de arătat, noi, această echipă. 

Nu am reușit să ne îndeplinim primul obiectiv, dar eu, ca și căpitan al echipei, vreau să țin echipa unită. Acum trebuie să ne axăm pe următoarele obiective: să ne apăram Cupa României și să câștigăm Campionatul Național. 

Continuăm să ne antrenăm, să muncim, să luptăm.

Îi rugăm pe suporteri să ne susțină așa cum au făcut de-a lungul anilor.

Împreună la bine și la greu. 

Haide, U!

Stagiunea 2020/2021 va debuta în România pe data de 17 octombrie. Prima competiție va fi Cupa României, competiție la startul căreia se vor alinia 13 echipe.

Având în vedere ratarea calificării pe tabloul principal al BCL, U-BT Cluj va face parte din Grupa A a Cupei României alături de Dinamo Stiinta București, BCM U Pitești și CSM Galați. 

*foto: Championsleague.basketball

 

19 comentarii la aceasta stire:
  • uplifter :

    Cluj
    Dar o declarație a antrenorului în care sa explice ce s-a întâmplat, nu avem?

    cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • Benjamin:

      ...
      Daca imi permiti sa iti raspund printr-o intrebare putin mai cinica: avem antrenor? :)

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • uplifter:

      Re:
      Am înțeles ideea, sigur.
      Eu întrebasem prin prisma faptului ca pana acum am fost asaltați cu o grămadă de declarații cu diferite ocazii, vezi Doamne, cât de bine ne pregătim pt principalul obiectiv al sezonului...
      Și acum, brusc liniște, nicio reacție din partea conducerii.

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • Benjamin:

      ..
      Da, inteleg ideea ta. Uneori sincer prefer sa nici nu citesc declaratiile alea goale si lipsite de continut de genul: 'Au fost mai motivati decat noi iar noi nu am reusit sa raspundem intensitatii jocului impus de ei'
      Pe alocuri inteleg ca antrenorii nu pot ca dupa fiecare meci sa aiba o declaratie complexa in care sa traga concluzii (si poate nici nu ii indicat), dar ma astept ca in urma unor evenimente/meciuri mai importante sa ii auzim pe cei din conducere zicand lucrurilor pe nume fara a se ascunde in spatele unor clisee.

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • pipzn:

      re
      Exista o scurta declaratie a d-nului Silvasan pe site-ul oficial dupa articolul dedicat meciului, datat 23 sept.

      Recunosc ca am ajuns sa aflu mai multe despre ce se intampla la "U" de pe acest site + completarile aparent bine informate ale utilizatorului gyke decat de pe site-ul oficial. Ciudat

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ :

    @uplifter
    Exagerezi. Dă-mi niște exemple cu ”asaltul” ăsta, cu iureșul ăsta de declarații care nu te-au lăsat să dormi... că aia înseamnă asalt... faptul că au fost 2-3 declarații, unele la solicitarea baschet.ro, altele pe site-ul clubului în secțiunea de informare nu înseamnă asalt.

    Să se înțeleagă clar - nu apăr pe nimeni, nu-mi convine rezultatul meciului, deloc, cred că se putea mai bine. Cred că puteam să avem o declarație oficială (sau poate o s-o avem în zilele astea) referitoare la ce a fost și ce urmează.

    Pe loc ce era să zică oricine de la Cluj? Ne-au surpris cu tactica de-a scoate faulturi, nu suntem legați încă și se vede, am jucat în 6 jucători jumate. Ne întoarcem cu coada între picioare acasă, ne doare fiindcă ne doream chestia asta și am muncit pentru ea cât am putut de mult, avem un drum lung de făcut, sperăm să nu fi prins ceva pe uneva, nu știm încă exact și clar ce urmează încă la nivel de organizare competiții / cum putem face antrenamente etc în România.

    Cam asta era ce putea zice oricine sincer, dacă nu mergeau pe varianta ”au fost mai motivați decât noi...etc” (varianta lui Benjamin).

    Dacă te limitai la întrebarea cu ”o declarație a antrenorului” chiar nu aveam nimic de comentat. Sunt de acord că e ok să se spună ceva. Dar a trebui tu s-o dramatizezi, s-o bagi pe asta cu ”asaltul”, ”grămadă de declarații” și tradiționalul ”vezi Doamne”... nu credeți că-i deja aiurea să se ceară sânge și can can cu fiecare ocazie sau semi-ocazie posibilă când vine vorba de echipa asta?

    cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • uplifter:

      @hunter
      Probabil ți-au scăpat ție mai multe (numai Bono Pintea și Cristescu săracii n-au vorbit, în rest de la Silvasan de nu știu câte ori pana la Cuic și dl Vujosevic, absolut toti) . Pt ca este suficient sa cauți în arhiva de aici și o sa fii surprins în câte ocazii am fost liniștiți ca totul merge bine, ca pregătirea merge bine (mai puțin momentul cu întârzierea prezentării la echipa a celor 3) și ca ne vom prezenta excelent la meciul cu Igokea.
      Nu cer sânge, ci vreau o asumare a răspunderii și o explicație pertinenta pt acest prim eșec mare în condițiile în care tu plătești jucătorii aproape dublu fata de ce este dincolo.
      Și da, echipa asta înghite bani uriași pe performante infime și vorba aia, sa nu se plictisească la un moment dat cineva și atunci ne vom trezi și noi la realitate ca alții...

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca vass bela:

      hunter,
      Cum au scris si alti colegi, s-o lasam cu omogenitatea, ceilalti avea 9 jucatori noi si un singur amical . Deci nemultumirea noastra e pe deplin justificata !

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      @uplifter
      Am cautat în arhiva de aici. Avem în Iulie-August-Septembrie după cum urmează:

      (declarații Silvășan / Cuic / Dule / oricine oficial)

      22.09 - Declarație Silvășan, pentru site-ul UBT, conținut preluat aici
      07.09 - Declarație Silvășan, pentru site-ul UBT, conținut preluat aici
      01.09 - Declarație Silvășan, pentru site-ul UBT, conținut preluat aici
      27.08 - Interviu Dule, pentru site-ul UBT, conținut preluat aici
      14.08 - Interviu Cuic, pentru baschet.ro

      De menționat că atunci, adică de o lună jumate, explica Cuic de ce a refuzat clubul participarea în FIBA Europe Cup - https://baschet.ro/liga-nationala-de-baschet-masculin/stiri/branko-cuic-despre-duelul-cu-igokea-in-momentul-de-fata-dubla-aceasta-nu-este-posibila

      15.07 - Declarație Silvășan, pentru site-ul UBT, conținut preluat aici

      (bonus: 18.07 - Interviu Toma Lungoci, pentru baschet.ro, legat de cum se pot îmbina școala și baschetul.

      Așadar 3 (două) interviuri în 2 luni, unul Cuic unul Dule unul puștiul Lungoci.
      În plus, 4 (patru) declarații de pe site-ul U-BT preluate aici.

      Șapte chestii în 3 luni pe baschet.ro, din care patru-s preluări...

      2. În total, cu tag-ul "U-BT" un total de 56 de știri, articole, etc., cu tematică legată de club (plecări, veniri, foști jucători, can-can, analize, etc). Din astea 56 sunt 7 unde sunt declarații ale cuiva din club... restul de 49 le-a publicat baschet.ro pentru că:

      - U-BT a avut cea mai intensă activitate dintre toate echipele
      - U-BT e mai activă pe social media decât orice altă echipă
      - Oficialii U-BT oferă periodic declarații pe site-ul echipei (și mi se pare normal să fie așa!)
      - realitatea e că U-BT se caută... de aia... că articolele cu tag-ul U-BT au, în medie, cel mai mare număr de comentarii.

      Exemple prezență pe baschet.ro de la alte două echipe în aceeași perioadă:

      - Sibiu - 24 articole cu tag / 0 (zero) declarații și interviuri
      - Oradea - 24 articole cu tag / 4 declarații și interviuri

      3. Concluzie

      Nu a fost niciun asalt al clubului / oficialilor. Dacă ceea ce s-a declarat pe site-ul clubului a fost preluat și aici, s-a publicat și pe facebook și pe instagram nu înseamă că au fost 4 declarații. A fost una ce a fost rostogolită.

      Faptul că s-a făcut câte un interviu în 3 luni cu 3 persoane (Dule, Cuic, Lungoci) nu mi se pare mult sau exagerat.

      Faptul că antrenorul face niște declarații pentru SITE-ul ECHIPEI după niște trageri la sorți, înainte de plecarea într-un turneu sau după un meciuri mi se pare NORMAL.

      4. După tot ce am scris mai sus, te rog spune-mi - mai e asalt sau doar ți s-a părut?

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      @vass bela
      Pierzi din vedere toate aspectele și reduci doar la chestia asta. Nu te bănuiuesc de lipsă de inteligență ci de lipsă de bunăvoință.

      Am comentat și la articolul de miercuri seara și mi-am spus părerea, pe larg. Dacă n-ai citit atunci citește.
      Adaug la ce e acolo ce am mai scris și aici: miercuri am jucat în 6 jucători și jumătate.

      Oricum m-am obișnuit cu nemulțumirea la tine, știu bine că și dacă ți-aș aduce toate și cele mai clare argumente de pe lume tot n-o să-ți convină ceva la echipă...

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca vass bela:

      hunter,
      nu ma obosesc sa-ti dau replici amanuntite, cum faci tu cu altii, dupa mine fiecare poate avea - si are - pareri proprii, care nu e fair sa fie catalogate de altii, unanimitatea din comunism sper ca a apus . Nu am bunavointa pt ca de multe ori critic antrenorul si/sau conducerea ? Cand vom avea echipa la nivelul bugetului, atunci voi fi primul care sa laude conducerea si/sau antrenorul, pana atunci doar constat, ca la inceput de sezon, an de an, sunt declaratii pompoase, ca mai apoi sa ne trezim cu evolutii palide, cu infrangeri surprinzatoare sau victorii pe muchie . Si mai zici ca n-am contat decat pe 6 jucatori si jumatate . Pai tata din mormant a facut acest lot subtire ?! In fine, fiecare cu inteligenta lui ...

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca hunterUCJ:

      @vass bela
      Nu-i vorba că nu e ok să ai păreri contradictorii - e ok să nu avem toți aceeași părere.
      Nu-i vorba că trebuie să lauzi mereu echipa / rezultatele / antrenorul / conducerea - poți și e normal să critici.
      Nu-i vorba de comunism, pe care nu înțeleg de ce-l tot invoci când chiar nu e cazul.

      De bunăvoință ziceam. Tu nu ai bunăvoință pentru că MEREU critici. Eu nu-mi aduc aminte să fi citit mai mult de 2 sau 3 comentarii (sunt generos cu numărătoarea) PARȚIAL pozitive de-ale tale în toți anii de când frecventez baschet.ro.

      Eu nu înțeleg la tine treaba asta... de ce mereu doar critici? De ce nu analizezi / menționezi și părțile bune atunci când sunt? De ce pentru tine, în cel mai bun caz, părțile pozitive sunt datorate vreunei conjucturi, norocului, hazardului, etc și niciodată pentru că cineva de la echipă a muncit?

      Recunosc și-ți mărturisesc că nu o dată, după victorii faine, îți căutam comentariile să văd ”ce-o să zică bela bacsi acuma?”. Noh, bela bacsi nu zicea nimic... liniște totală... el postează doar când are ocazia să critice. Iar asta nu-i o atitudine fair play!

      Ție ți-ar plăcea să ai un om în echipa ta care când greșești să-ți atragă atenția iar când faci ceva bine să nu-ți spună nimic? Noh, am explicat pentru ultima oară de ce pe mine unul mă deranjează felul tău de a te raporta la UBT și cum pui problema.

      În plus, ca să contribui la ”replica lungă”, ce-ai vrea să se declare la început de an?
      Că ne pregătim pentru locul 3, ca să nu existe așteptări, iar dacă luam campionatul să fie ”surpriză”?
      Că dacă ne calificăm o să fie o minune, fiindcă nivelul din BCL e cu 3-4 clase peste orice se joacă la noi?
      Că avem buget de fix X euro, ca să știe și mai clar agenții și furnizorii (dincolo de ce date confidențiale se sifonează oricum dinspre cei care au acces la OP-urile din sistemul bancar) cât să tragă pielea de pe echipă la prețuri și comisioane?

      Ah, și vina cui e că am jucat în 6 și jumătate?
      accidentarea lui Zganec ce a dat multe peste cap
      + pofta de mâncare a lui Vargas (care, dincolo de kilele în plus, e un jucător bun)
      + faptul că nu avem jucători autohtoni care să se ridice la un anumit nivel
      + (bonus) că pentru a veni la noi un jucător o să ceară ceva mai mult decât ar cere la o echipă ce joacă în competiții mai puternice unde poate avea și el expunere

      cu 3 ani în urmă (27.09.2020)
    Raspunde
  • Georgeta Suciu :

    Haide U!
    Asa i în sport! Nu vad de ce cârcotiti. Un prim meci oficial și săriți cu critici. Dacă ar fi constructiva... Toți sunteți specialiști? Încurajați echipa, alta n aveți. Haide U!

    cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Haide U !
      Corect, așa-i în sport. La victorii sărim în sus de bucurie ( și trecem peste unele greșeli ), la înfrîngere criticăm sau ne dăm cu părerea ( referitor la jucători, antrenori, conducere chiar arbitraj ). Că doar nu o fi invers. Ce e rău în asta ? Specialiști și nespecialiști. Apropo, ce înseamnă și cine sunt specialiștii care au voie să comenteze ? Eu ( ca exemplu, nu " ca și exemplu ") ca fost jucător de baschet ( în sală, nu în curtea școlii ) pînă la nivel de Divizia B, neprofesionist ( înainte de 1989 nu existam ca profesioniști ) am voie să-mi dau cu părerea și să-mi exprim frustrările de suporter ? Dacă nu există jigniri sau înjurături eu cred ( dar se poate să greșesc) avem dreptul să ne spunem pasurile pe acest site sau pe altele. Acum, că unul sau altul vrea declarații oficiale în secunda unu sau după două luni, ține de opțiunea fiecăruia și nu cred că trebuie blamați. Dar o opinie oficială trebuie să existe după un asemenea eșec, mai ales cînd ai fost all-in pe calificare. Și cînd spun opinie mă refer la OPINIE nu la abureli în limbaj de lemn.

      cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca vass bela:

      Georgeto,
      procedezi cum au facut comunistii . Ce vrei, sa laudam evolutia penibila ?! Sau transferurile nereusite ? Sau isteriile lui Silva in coroborare cu lipsa ideilor de joc ? A fi suporter nu inseamna sa ai ochelari de cal sau sa fi pupincurist neconditionat !

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    Raspunde
  • West Petrom Arad jordan 23 :

    cluj
    Eu inca astept motivele renuntarii la Europe Cup. Este Clujul o echipa asa de importanta in Europa incat Europe Cup nu e de nivelul ei? Sa fie chiar asa de mari orgoliile? Pe baza a ce? A unui titlu si a unei clasari pe primul loc in Romania in ultimii 10 ani? In conditiile in care sponsorul principal nu a redus deloc sprijinul pt echipa, eu, in locul acestuia, as fi avut pretentii mai mari, nu doar titlul si cupa in Romania. Dar asta e doar o simpla parere, probabil ca eu vad lucrurile altfel.

    cu 3 ani în urmă (25.09.2020)
    • U BT Cluj-Napoca TitiAcs:

      Încerc o explicație
      Ca nespecialist și nici angajat al clubului sau sponsorului, doar ca simplu iubitor de baschet. Din punctul de vedere al sportivului sau al suporterului, da ai dreptate, trebuia continuat în Europe Cup. Dar în condițiile actuale cînd sălile sunt goale, meciurile se transmit sau nu, competițiile suferă modificări, parcă totuși mi-e milă de sumele cheltuite. Pentru ce ? Deplasari și joc în săli goale, diferite restricții în funcție de țară, cu testare, fără testare. În plus chiar nu am văzut mari regrete la pierderea acestei calificări ( din partea managementului, nu al suporterilor ), semn că nu prea erau curioși de ceva deplasari cu trei schimburi de avioane prin te miri ce taiga rusă ! Așa facem economii și la anul of course vom avea ( din nou ) cel mai bun lot gata pentru Champions League, Cupă și Campionat !

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    • West Petrom Arad jordan 23:

      Europa
      Am inteles! Nu ne intereseaza rezultatele in cupele europene! Nu ne intereseaza ca aceste rezultate influențează viitoarele participării ale echipelor romanesti! Nu ne interesează imaginea Romaniei in Europa!

      Lasa-i pe "prostii" de la Oradea si Sibiu sa cheltuie bani si energie, ca oricum noi suntem cei ma tari!

      Nici o problema, ne laudam ca noi suntem "singurii" care investesc in tineri

      JENANT!!!!!

      cu 3 ani în urmă (26.09.2020)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca vass bela :

    hunterule,
    Ultma data cand iti raspund, nu te supara, dar cu raspunsurile tale kilometrice ma obosesti . Ai nimerit cu " bacsi ", ( desi ai vrut sa fi ironic ), sunt trecut de 60 de ani si de peste 50 de ani sunt microbist, de pe vremea regretatilor Horia Demian si Vizi, cu care taica-meu a fost coleg de scoala ( amandoi profesori ) . Cat priveste laudele, ele au fost atunci cand echipa a facut spectacol, ceea ce a fost cam rar in mandatul lui Silva . Da, am asteptari pe masura sponsorului si a declaratiilor de dinainte de sezon, si da, n-o sa laud echipa dupa o victorie chinuita acasa cu Timisoara ori Pitestiul . Am alte asteptari fata de tine, si cu asta basta !

    cu 3 ani în urmă (27.09.2020) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!